Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

dodge_911 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:18:
[...]

Je instellingen bij Cellular Data even opnieuw doen, de iOS update heeft deee nl. gewist, was ook al bij de iOS 5 update zo, maar was ik even vergeten ;)
Ik heb ook last van geen 3G verbindingen ondanks dat ik een 3G icoontje heb, maar ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt. Als ik bij Cellular Data Network kijk, staan alle instellingen er gewoon nog. Dus er is niks gewist, maar ik heb ook geen 3G verbinding..?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:36
Sinds ik iOS 6 op mijn iPhone 4 gezet heb herkent hij niet altijd mijn lader, ik moet 'm dan even opnieuw inpluggen. Herkent iemand dat? Heel irritant als je even wat procent mee denkt te pakken wanneer ik thuis kom en onder de douche spring ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet wat het bij mij is, gisteren compleet herstel gedaan doormiddel van DFU.
iCloud backup teruggezet, toestel totaal opgeladen, uitgezet en weer aan,
Netwerkinstellingen reset nogmaals, snachts aan de lader laten hangen.

Vanmorgen 5min bij het eten wat mee gespeeld, richting sportschool heen en terug 10min muziek geluisterd en net 5min spelletje gespeeld. 5 whatsapp berichten verstuurd.

Stand nu op 85% zie hem gewoon leeg lopen snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is bij mij ook, die accu loopt erg snel leeg, en volgens mij heb ik geen apps aanstaan die steeds updaten ofzo.
Heel apart dat de accu zo snel leeg is met niksdoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 22:40
Bij mijn 4S loopt iOS6 juist veel vloeiender en gaat de accu langer mee. Accu nog steeds 100% na 3u summier gebruik. Alles lijkt responsiever alleen maps 3D animaties hakkelen soms wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hij staat nu alweer op 72% dus gaat lekker...
Ga denk deze week maar is een afspraak maken bij de Apple store en dan zullen ze hem denk wel weer omruilen.

De eerste deed het op 5.0 prima ging updaten werd de batterij ook slecht en trillen maakte een herrie.
Die is omgerolen toen ging het perfect met die nieuwe met 5.01 ofzo erop.

Deze dus geüpdatet naar 6.0 en is weer om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 19:42
bartkoper schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:09:
Ik heb iets vreemds: mijn trilfunctie staat ineens bij iedereen op 'snel' als standaard. Bij mijn partner staat er als standaard 'waarschuwing' we hebben er allebei niet aangezeten maar na de update naar ios 6 is dit op mijn toestel verandert.
Waar kun je dit in 1x voor de hele contact pers lijst aanpassen???
someone:(?
niemand met deze problemen?

[ Voor 3% gewijzigd door bakkie1985 op 25-09-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Heb ik al die tijd een Ipad in huis deed ik er niets mee.

In ieder geval siri op de ipad werkt niet top!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 16:08
Het valt mij op dat als ik via Whatsapp een audio-bericht stuur naar een blackberry gebruiker. Mijn audio bestand niet wordt herkend door haar toestel. In iOS5 werkte dit nog wel maar na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik las het woord blackberry en dacht, dat is de oorzaak :P. Maar wel apart, alsof het een andere codering is?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-01 16:08
Ja heb zelf ook een blackberry (hi inruil acties, voor 50 euro een nieuwe blackberry waarom niet :P) en ik probeer het daar ook mij maar helaas.. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het idee dat iOS6 vaker willekeurig mijn locatie raadpleegt? Meer mensen hier 'last' van? Heeft dit te maken met die nieuwe features (terugbellen na verlaten locatie, passbook met locatie gebaseerde gegevens)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:23:
Heb het idee dat iOS6 vaker willekeurig mijn locatie raadpleegt? Meer mensen hier 'last' van? Heeft dit te maken met die nieuwe features (terugbellen na verlaten locatie, passbook met locatie gebaseerde gegevens)?
Passbook maakt alleen gebruik van locatiedata als je het ook gebruikt. Zelfde geldt voor andere zaken. Mogelijk heb je Vind Mijn iPhone in gebruik genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:29:
[...]

Passbook maakt alleen gebruik van locatiedata als je het ook gebruikt. Zelfde geldt voor andere zaken. Mogelijk heb je Vind Mijn iPhone in gebruik genomen?
Passbook checkt toch ook realtime locatie om in je lock screen notifications te plaatsen als je bijvoorbeeld aankomt bij je vliegveld?

Vind mijn iPhone heb ik inderdaad opnieuw geïnstalleerd (weet niet waarom die ineens weg was, had die op iOS5 ook altijd er op). Waarom zou die steeds mijn locatie opvragen als de app uit staat? Dat deed deze op iOS5 niet, en alleen als ik via iCloud die functie activeerde raadpleegde hij de locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:35:
[...]

Passbook checkt toch ook realtime locatie om in je lock screen notifications te plaatsen als je bijvoorbeeld aankomt bij je vliegveld?

Vind mijn iPhone heb ik inderdaad opnieuw geïnstalleerd (weet niet waarom die ineens weg was, had die op iOS5 ook altijd er op). Waarom zou die steeds mijn locatie opvragen als de app uit staat? Dat deed deze op iOS5 niet, en alleen als ik via iCloud die functie activeerde raadpleegde hij de locatie.
Ja, dat doet Passbook. Maar dan moet je wel een ticket hebben toegevoegd. Ik heb geen idee, ik heb niet het gevoel dat iOS6 meer locatiedata verbruikt dan eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb passbook uit locatiegegevens gehaald en het gps icoontje zie ik nu een stuk minder :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StGermain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 18:51
Vinnienerd schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:00:
Sinds ik iOS 6 op mijn iPhone 4 gezet heb herkent hij niet altijd mijn lader, ik moet 'm dan even opnieuw inpluggen. Herkent iemand dat? Heel irritant als je even wat procent mee denkt te pakken wanneer ik thuis kom en onder de douche spring ofzo.
Ik had dat probleem voordien al met een niet officiele dock. Als je een trilling voelt of een geluidje hoort bij het in de dock zetten/ in de lader steken is het normaal goed, zoniet ff uithalen en terug zetten.

Ik had op mijn 4S en die van van mijn vrouw ook dat de batterij dubbel zo hard plat ging als normaal. Na desactiveren van Siri lijkt het weer normaal te zijn... Ik ben niet 100% zeker dat dit de reden is, zijn er nog mensen die hier ervaringen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:13:
Nou hij staat nu alweer op 72% dus gaat lekker...
Ga denk deze week maar is een afspraak maken bij de Apple store en dan zullen ze hem denk wel weer omruilen.

De eerste deed het op 5.0 prima ging updaten werd de batterij ook slecht en trillen maakte een herrie.
Die is omgerolen toen ging het perfect met die nieuwe met 5.01 ofzo erop.

Deze dus geüpdatet naar 6.0 en is weer om te janken.
Als ik jou was zou ik hem herstellen naar fabrieksinstellingen en geen iCloud Backup terugzetten. Even kijken hoe hij het dan doet. Het kan namelijk liggen aan de reservekopie.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:03:
Heb passbook uit locatiegegevens gehaald en het gps icoontje zie ik nu een stuk minder :-)
Vergeet het ook niet uit te zetten in Instellingen > Algemeen > Mobiel netwerk > "Gebruik mobiele data" (helemaal onderaan). Als je een datalimiet hebt bij je abo dan is dit sowieso handig om te doen omdat het anders van je datalimiet af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:32
Gelukkig zijn ze al druk bezig om Google maps op IOS6 te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik kan me facebook gesyncte contacten niet uit me normale iOS contacten verwijderen...
Ik klik op verwijderen, vraagt om confirmatie, klik ik ok, gebeurt er niks...
Iemand anders dit probleem/oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:00

Kroontje

...

er0mess schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:52:
Ik kan me facebook gesyncte contacten niet uit me normale iOS contacten verwijderen...
Ik klik op verwijderen, vraagt om confirmatie, klik ik ok, gebeurt er niks...
Iemand anders dit probleem/oplossing
Wanneer je alle gesyncte Facebook contacten wil verwijderen zet je de optie 'contacten' uit in de Instellingen-App van Facebook. Na een druk op de 'Contacten bijwerken' knop zullen de contacten uit je iOS contacten app verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 21:04
connos schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:05:
Bij mijn 4S loopt iOS6 juist veel vloeiender en gaat de accu langer mee. Accu nog steeds 100% na 3u summier gebruik. Alles lijkt responsiever alleen maps 3D animaties hakkelen soms wat.
nou hier totaal niet het geval.
Alles is veel trager bijv emailen, foto's kijken en het maken van foto's is gewoon een ramp :( :(

Wil zeer graag terug naar ios 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Mouse_NL schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:16:
In ieder geval siri op de ipad werkt niet top!
Wat is er mis mee dan? Hier werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Na die paar dagen heb ik nog steeds het idee dat mijn iPhone 4 minder lang mee gaat inplaats van langer :/

en omg;

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/5440365_700b.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ja, inderdaad!! Nu je het zegt, het was me al een paar keer opgevallen, ik heb precies dit sinds ik iOS 6 heb. Ik dacht eigenlijk dat de stekker van mijn oplaadkabel misschien kapot aan het gaan was, maar als jij dit ook hebt sinds iOS 6 dan zou het inderdaad ook een software probleem kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier doet mijn originele apple lader het helemaal niet meer sinds IOS6 ( ook een iPhone 4 ), ook niet na het unpluggen en opnieuw aanpluggen ( zonder doc of wat dan ook ). Best onhandig! :(
Een losse USB lader met de originele apple kabel werkt wel. Ook via me laptop laad hij wel netjes op en in de auto heb ik ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Klachten over batterij:
Phuncz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:56:
Bij eventuele problemen (dit mag ECHT eens in de topic warning en/of topic start):
- backup iDevice via iTunes
- "restore" of "herstellen" via iTunes
- backup terugzetten via iTunes

Dit lost veel onverklaarbare en minder-vaak-voorkomende problemen op.
Iemand zei ook dat ie het bij iOS 5 ook meemaakte, de eerste paar keer laden was ie ook sneller leeg (calibratie ? Indexering ? Dunno), maar daarna was het weer als ervoor. Vergeet ook niet het gebruik in acht te nemen, als je het toestel meer gebruikt of je hebt sommige functies ineens aan staan (locatievoorzieningen, mobile hotspot,...) dat dat natuurlijk ook batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ÜberWicked
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:20
Do Not Disturb functie is best handig bedacht, maar dat je dit alleen in kan stellen met vanaf en tot tijd, en niet zoals de wekker op dag niveau is toch weer ondoordacht.
Nu moet je alsnog in het weekend het schema weer aanpassen waardoor de functie weer useless is.

Kleine aanvulling, het zou ook super zijn om deze functie te kunnen koppelen aan de mute button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Ervaring na paar dagen gebruik

- accuduur merkbaar beter
- systeem is sneller, met name internetten met Safari
- nieuw App Store is misschien handig voor iPad, maar komt op de iPhone niet goed uit de verf

Kan het zijn dat ook aan het WiFi-gedeelte is gesleuteld? Op mijn werk kan ik nu ineens verbinden met een WiFi dat tot voor kort ontoegankelijk was voor iPhones. En thuis merk ik dat hij alleen verbindt met het WiFi indien er een internetverbinding is. Mijn Ziggo router ligt er nog wel eens uit (heel irritant is dat, moet je weer herstarten). Merkte dat de iPhone in zulke gevallen de verbinding met WiFi verbreekt en op 3G overschakelt.

[ Voor 80% gewijzigd door havana op 24-09-2012 12:20 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
StGermain schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:35:
[...]

Ik had dat probleem voordien al met een niet officiele dock. Als je een trilling voelt of een geluidje hoort bij het in de dock zetten/ in de lader steken is het normaal goed, zoniet ff uithalen en terug zetten.

Ik had op mijn 4S en die van van mijn vrouw ook dat de batterij dubbel zo hard plat ging als normaal. Na desactiveren van Siri lijkt het weer normaal te zijn... Ik ben niet 100% zeker dat dit de reden is, zijn er nog mensen die hier ervaringen mee hebben?
Het gaat om een originele lader! (ik heb het zowel bij een el-cheapo lader als een lader van een 4S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:55
Vinnienerd schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:12:
[...]

Het gaat om een originele lader! (ik heb het zowel bij een el-cheapo lader als een lader van een 4S)
Hier probleem met m'n Philips DC315 - Wekkerradio met dockingstation. Dit is tevens een lader, maar laadt sinds iOS6 niet altijd meer op :(.

/edit
Het betreft een iPhone 4 16gb.

[ Voor 4% gewijzigd door smeerbartje op 24-09-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

havana schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:18:
- nieuw App Store is misschien handig voor iPad, maar komt op de iPhone niet goed uit de verf
Ik vind het op de iPad wel beter, behalve dat de titels van apps in landscape-stand te kort zijn. In portrait-stand is het niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-07-2024
Kroontje schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:39:
[...]

Wanneer je alle gesyncte Facebook contacten wil verwijderen zet je de optie 'contacten' uit in de Instellingen-App van Facebook. Na een druk op de 'Contacten bijwerken' knop zullen de contacten uit je iOS contacten app verdwijnen.
Das het punt.. Wil enkele facebook contacten eruit halen en niet alle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Niemand anders last van het niet opladen van jullie telefoons? Zie o.a. deze thread op de Apple fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ben ik de enige bij wie Siri de hele dag al amper werkt?
9 van de 10 keer staat ze na een commando een minuut te denken voor ze terug komt met de reactie dat ze op het moment geen requests kan afhandelen...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:44
Spike_wolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:26:
9 van de 10 keer staat ze na een commando een minuut te denken voor ze terug komt met de reactie dat ze op het moment geen requests kan afhandelen...
Vandaag paar keer gebruikt, maar werkt hier gewoon goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Dit had ik gisteren een paar keer.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb net m'n iPhone en iPad eens naast elkaar gelegd, iPad doet het iedere keer goed, iPhone 9 van de 10 keer geen reactie, dus dan zal het aan de telefoon liggen.. Siri uit en weer aan zetten hielp niet. Zal de telefoon eens opnieuw opstarten.

[Edit]
Dat had geen effect.
Andere ideeën?

[ Voor 9% gewijzigd door Spike_wolf op 24-09-2012 21:39 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bij eventuele problemen (dit mag ECHT eens in de topic warning en/of topic start):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:36:
Ik heb net m'n iPhone en iPad eens naast elkaar gelegd, iPad doet het iedere keer goed, iPhone 9 van de 10 keer geen reactie, dus dan zal het aan de telefoon liggen.. Siri uit en weer aan zetten hielp niet. Zal de telefoon eens opnieuw opstarten.

[Edit]
Dat had geen effect.
Andere ideeën?
Ik heb precies hetzelfde. Siri is bij mij momenteel onbruikbaar sinds een dag of 3. Moet erbij zeggen dat ik ook wat verbindingsproblemen met KPN heb gehad.

Maakt het nog uit of je siri gebruikt via 3g of Wifi?

Clean install zonder restore heb ik ook al geprobeerd. Het is bij mij sinds iOS 6.

[ Voor 31% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-09-2012 22:16 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
havana schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:18:
Ervaring na paar dagen gebruik

- accuduur merkbaar beter
- systeem is sneller, met name internetten met Safari
Inderdaad heel erg fijn dat het systeem aanmerkelijk sneller is, vooral Safari. Ben het ook eens dat de nieuwe look van de App Store op de iPhone niet echt een verbetering is.
Mijn ervaring met de accu is helaas anders. Ik haal met iOS 6 maar net, of net niet, het einde van de dag. Was met 5.1.1 nooit een probleem. Ik heb helaas nog geen oorzaak gevonden.

Verder wordt er veel geklaagd over de kwaliteit van Kaarten. De zoekfunctie is idd een flinke achteruitgang, maar ik ben wel te spreken over de verkeersinfo: bij het plannen van een route wist ie bijv dat de A13 tussen Rotterdam en Delft was afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik merk dat HomeSharing onder de Muziek.app nog niet echt lekker werkt in combinatie met mijn Windows-share. Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar dat is mijn serverbakkie thuis. Ik heb dit onder iOS6 nog niet echt gebruikt, maar alleen bij die specifieke share pakt ie maar enkele artiesten. Ga je zoeken, dan vindt ie wel meer artiesten, maar niet alle albums. Behoorlijk jammer, want OS X-shares pakt ie wel. En ja, de iTunes is volledig up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurk738 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:15:
[...]

Inderdaad heel erg fijn dat het systeem aanmerkelijk sneller is, vooral Safari. Ben het ook eens dat de nieuwe look van de App Store op de iPhone niet echt een verbetering is.
Mijn ervaring met de accu is helaas anders. Ik haal met iOS 6 maar net, of net niet, het einde van de dag. Was met 5.1.1 nooit een probleem. Ik heb helaas nog geen oorzaak gevonden.

Verder wordt er veel geklaagd over de kwaliteit van Kaarten. De zoekfunctie is idd een flinke achteruitgang, maar ik ben wel te spreken over de verkeersinfo: bij het plannen van een route wist ie bijv dat de A13 tussen Rotterdam en Delft was afgesloten.
In den beginne vond ik de App Store ook geen verbetering, nu ik er een paar dagen mee heb gespeeld, went het wel en is het zelfs zeer prettig. Ik heb het vermoeden dat deze lay out weleens een voorproefje kan zijn van een nieuw interface ontwerp in iOS 7!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:52:
[...]

In den beginne vond ik de App Store ook geen verbetering, nu ik er een paar dagen mee heb gespeeld, went het wel en is het zelfs zeer prettig. Ik heb het vermoeden dat deze lay out weleens een voorproefje kan zijn van een nieuw interface ontwerp in iOS 7!
Nee hoor, dat is gewoon het gevolg van de overname van Chomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:52:
[...]
Ja ik vind de interface ook wel een verbetering, maar wat me wel tegenstaat is dat als je apps van 2 verschillende stores hebt, je steeds handmating moet switchen om ze te kunnen updaten.. Dat was nou net iets dat altijd al zo was maar ze in iOS 5 gefixt hadden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

jurk738 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:15:
[...]
Ik had het zelfde probleem. Heb een restore gedaan en nu loopt ie als een zonnetje. tussen de 40 - 60% procent aan het einde van de dag. (beetje mail, netten. Doe niet heel intensief met mijn telefoon). Net na de installatie van IOS6 was ie na 14 uur echt leeg.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:38:
Klachten over batterij:

Iemand zei ook dat ie het bij iOS 5 ook meemaakte, de eerste paar keer laden was ie ook sneller leeg (calibratie ? Indexering ? Dunno), maar daarna was het weer als ervoor. Vergeet ook niet het gebruik in acht te nemen, als je het toestel meer gebruikt of je hebt sommige functies ineens aan staan (locatievoorzieningen, mobile hotspot,...) dat dat natuurlijk ook batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

GekkePrutser schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:09:
[...]

Ja ik vind de interface ook wel een verbetering, maar wat me wel tegenstaat is dat als je apps van 2 verschillende stores hebt, je steeds handmating moet switchen om ze te kunnen updaten.. Dat was nou net iets dat altijd al zo was maar ze in iOS 5 gefixt hadden :-(
Hier komt hopelijk verbetering in... Ik durf te wedden dat dit het meest besproken onderwerp is in de community van apple... Het kunnen mergen van je Apple ID's... Maar dit word hem niet.

Gisteren is er een update van de AppleTV uitgebracht. Dit iOS device bied nu voor het eerst een multiuser omgeving... Je kunt dus meerdere accounts toevoegen, en switchen.

Ze gaan de accounts dus niet samenvoegen... maar ze willen het wel makkelijker maken om te switchen. Dat is eigenlijk nog niet wat we/ik willen... Maar het is iets.

Als dit nu doorgetrokken word naar alle andere iOS devices...

FreeReef.nl

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat zijn die Facebook apps "bijgewerkt voor iOS6" een dieptepunt. Foto's in chats in de Messenger versturen kan niet meer. En in de Fb app werd een reactie niet gepost, na overnieuw typen alleen de eerste zin. 8)7 Dwazen.

Verwijderd

me_mrtn schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:59:
[...]

Nee hoor, dat is gewoon het gevolg van de overname van Chomp.
Ok, wat ik eigenlijk vermoed, en dat is ook ingegeven door de GUI van de nieuwe iTunes 11, de hele GUI van iOS deze look&feel zal krijgen. Ik heb ergens gelezen, alleen weet niet meer waar, dat er binnen Apple een discussie is over de toekomstige GUI. Een deel wil meer "spektakel" en een ander deel wil meer een minimalistische uitstraling. Met de nieuwe App Store en iTunes 11 lijkt het erop dat de minimalistische ontwerpers hun zin krijgen.

• Sumuhtsop
  • Niet online
Ik heb na een week IOS6 echt spijt van de upgrade. Performance en stabiliteit is er echt op achteruit gegaan.
Officiele lader werkt nog steeds niet op mijn iPhone 4 16GB. Dezelfde lader doet het wel op mijn iPad met (nog ) IOS 5.1.1.

Ik heb de stappen gedaan van restore/herstel, met en zonder backups terug zetten. Ook heb ik een clean install gedaan. het maakt voor mij niets uit.

Ik ga weer proberen terug te gaan naar 5.1.1 als dat mogelijk is ( backup hoef ik niet terug, een clean restore naar 5.1.1 zou al meer dan genoeg zijn ).

• smeerbartje
Joh, d'r zal één deze dagen vast wel een udpate op iOS6 komen. Er zijn echt ontzettend veel mensen met problemen qua laden van de telefoon. Ik zou me niet te druk maken.

• Sumuhtsop
  • Niet online
smeerbartje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:30:
Joh, d'r zal één deze dagen vast wel een udpate op iOS6 komen. Er zijn echt ontzettend veel mensen met problemen qua laden van de telefoon. Ik zou me niet te druk maken.
Dat is zeker waar maar de performance en stabiliteit is ver te zoeken van de iPhone op IOS6 ( mijn persoonlijke ervaring dan ). IOS6 is gewoon nog niet af :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat kan ik niet onderschrijven. iOS 6 is gewoon stabiel en snel bij mij op een iPhone 4.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

erickov schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 19:31:
Het viel mij vandaag op dat wanneer ik op een filmpje klik en mijn telefoon staat op tril stand met de knop op de zijkant, dat het geluid van het filmpje ook uit staat. Oftewel, je hoort pas geluid wanneer je met de knop het geluid ook weer aanzet. Dit was iOS5 nooit zo. Kan dit kloppen dat ze dat in iOS6 hebben gewijzigd? (heel irritant overigens, want ik heb standaard mijn telefoon op trillen :S)
Dit heb ik in iOs 5 ook. Is niet nieuw lijkt me.

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:39
Spike_wolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:36:

[Edit]
Dat had geen effect.
Andere ideeën?
Heb ik ook op mijn nieuwe iPhone 5 (als nieuwe iPhone opgezet dus geen iCloud backup teruggezet), als Siri werkt is het geniaal (kom van een iPhone 4 dus het is nieuw voor me) maar het werkt helaas grotendeels van de tijd niet..

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Je toestel kan op dat moment geen contact maken met de server. Dit ligt meestal (altijd) aan je verbinding(WiFi/3g/router).

[ Voor 7% gewijzigd door treative op 26-09-2012 12:06 ]

Sig

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
Hoe kan ik in iOS6 foto's uit mijn Fotostream halen? Ik kreeg een melding dat mijn iCloud account bijna vol zit. Nu zie ik dat ik 3,6GB aan foto's van Filmrol (geen Fotostream) op mijn reservekopie staat.
Is dit nu mijn Fotostream, of worden er (naast Fotostream) al mijn foto's ook bij reservekopie opgeslagen? Bij foto's wordt er nu ook een onderscheid gemaakt tussen Albums en Fotostream

Ik wil graag een aantal van mijn (oude) foto's van mijn iPhone halen, zonder dat het uit iPhoto gehaald wordt.

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

• me_mrtn
Michiel706 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:17:
Hoe kan ik in iOS6 foto's uit mijn Fotostream halen? Ik kreeg een melding dat mijn iCloud account bijna vol zit. Nu zie ik dat ik 3,6GB aan foto's van Filmrol (geen Fotostream) op mijn reservekopie staat.
Is dit nu mijn Fotostream, of worden er (naast Fotostream) al mijn foto's ook bij reservekopie opgeslagen? Bij foto's wordt er nu ook een onderscheid gemaakt tussen Albums en Fotostream

Ik wil graag een aantal van mijn (oude) foto's van mijn iPhone halen, zonder dat het uit iPhoto gehaald wordt.
Vinkje bij iCloud op je iDevice al uitgezet?

Vandaag even bij de Kaldi gebruik gemaakt van Passbook. Netjes een herinnering dat ik in de buurt was, de medewerker keek wel even verbaasd, maar ging prima verder!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:39
Michiel706 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:17:

Fotostream telt niet tegen de iCloud limiet en is daarnaast geen permanent storage, na 90 dagen verdwijnen foto's uit je fotostream, ze blijven wel beschikbaar op de devices die de foto's al gedownload hadden. Zou je na die 90 dagen een nieuw iDevice aanmelden bij je iCloud krijg je via fotostream niet langer de foto's die ouder dan die 90 dagen zijn binnen. Filmrol in je iCloud backup is wel permanent storage en telt dus ook tegen de iCloud limiet.

• tiswat
  • Laatst online: 21:17
Zucht, hier krijg ik inmiddels ook echt de schijt van.

Ik kan geen apps meer downloaden want ik moet 3 beveilingsvragen instellen van Apple. Dit heb ik nu al 2x gedaan maar krijg daarna direct weer: 'Uw sessie werd afgebroken. Probeer het opnieuw'

:(

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

tiswat schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:11:
Zucht, hier krijg ik inmiddels ook echt de schijt van.

Ik kan geen apps meer downloaden want ik moet 3 beveilingsvragen instellen van Apple. Dit heb ik nu al 2x gedaan maar krijg daarna direct weer: 'Uw sessie werd afgebroken. Probeer het opnieuw'

:(
Ik heb hetzelfde probleem, weet iemand hoe je dit kunt fixen?

An  a day keeps the doctor away.

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26
Mijn camera app crasht onder ios6. Wat ik ook probeer, foto's nemen ging prima, tot vanochtend. Wanneer ik de standaard camera app opstart en een foto wil maken dan crasht deze.
Komt dit bekend voor?

• Michiel706
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 13:59
vistu schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:36:
[...]

Fotostream telt niet tegen de iCloud limiet en is daarnaast geen permanent storage, na 90 dagen verdwijnen foto's uit je fotostream, ze blijven wel beschikbaar op de devices die de foto's al gedownload hadden. Zou je na die 90 dagen een nieuw iDevice aanmelden bij je iCloud krijg je via fotostream niet langer de foto's die ouder dan die 90 dagen zijn binnen. Filmrol in je iCloud backup is wel permanent storage en telt dus ook tegen de iCloud limiet.
Dus als ik het goed begrijp hoeft Filmrol niet als reserve Kopie aangevinkt te zijn; de foto's worden automatisch gesynct naar een device (MacBook o.i.d.) als er WIFI verbinding is?

Waarom duurt snoozen maar 9 minuten?

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Michiel706 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:08:
[...]

Dus als ik het goed begrijp hoeft Filmrol niet als reserve Kopie aangevinkt te zijn; de foto's worden automatisch gesynct naar een device (MacBook o.i.d.) als er WIFI verbinding is?
Automatisch naar de Cloud.

Als je bv op je pc vervolgens Aperture of iPhoto opent, DAN pas worden ze naar je PC gedownload.

FreeReef.nl

• GJ007
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-08 07:34

GJ007

:)

HardCoreGamer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:13:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, weet iemand hoe je dit kunt fixen?
Had ik ook op m'n ipad, even later via de iPhone lukte het wel...

signature

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sircuri schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:41:
[...]

Ik had het zelfde probleem. Heb een restore gedaan en nu loopt ie als een zonnetje. tussen de 40 - 60% procent aan het einde van de dag. (beetje mail, netten. Doe niet heel intensief met mijn telefoon). Net na de installatie van IOS6 was ie na 14 uur echt leeg.
Gisteravond een 'Wis alle inhoud en instellingen' uitgevoerd (en reservekopie teruggezet). De batterijduur lijkt nu idd veel beter. Joepie!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:14
Even een domme vraag voor iemand die al jaren iOS gebruikt.

Kan ik op mijn broertje z'n ipad inloggen, daar een app kopen, weer uitloggen en vervolgens op mijn ipad inloggen en die app gratis uit de app store plukken.
Ook al heeft mijn broertje z'n eigen account op de ipad?

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
hebben er meer mensen last van dat ze geen mails kunnen versturen sinds de update naar ios6

gebruik het standaard mail programma op de iphone 4s met een @me.com adres

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Alcides schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:57:
Even een domme vraag voor iemand die al jaren iOS gebruikt.

Kan ik op mijn broertje z'n ipad inloggen, daar een app kopen, weer uitloggen en vervolgens op mijn ipad inloggen en die app gratis uit de app store plukken.
Ook al heeft mijn broertje z'n eigen account op de ipad?
Dat gaat ja. Echter weet ik niet hoe het zit met updates. Vroeger moest je met de juiste iTunes account inloggen om te updaten maar sinds iOS 6 wordt geen wachtwoord gevraagd bij gratis updates.

Verwijderd

Phuncz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:52:
[...]

Dat gaat ja. Echter weet ik niet hoe het zit met updates. Vroeger moest je met de juiste iTunes account inloggen om te updaten maar sinds iOS 6 wordt geen wachtwoord gevraagd bij gratis updates.
Inderdaad, dat gaat. Bij updates dien je dus wel het Apple ID te gebruiken waarmee de App is gedownload. Bij updates vraagt iOS om de wachtwoorden van meerdere Apple ID's.

Verwijderd

Ik zie iets nieuws (voor mij dan) in iOS 6: Beperk reclametracking. Te vinden in Instellingen =>Algemeen =>Info =>Reclame
en dan zie je Beperk reclametracking. Deze staat standaard op uit. Er is een toelichting voorhanden onder Meer Informatie:

" Nieuw in iOS 6 is de reclame-identificatiecode. Dit is een niet-permanente, niet-persoonlijke methode voor apparaatidentificatie die apps gaan gebruiken om u meer controle te geven over de manier waarop adverteerders trackingmethodes kunnen gebruiken. Als u ervoor kiest om reclametracking te beperken, mogen apps de reclame-identificatiecode niet gebruiken om speciaal op u gerichte reclame te laten zien. In de toekomst wordt gebruik van de reclame-identificatiecode verplicht voor alle apps. Tot het zover is, ontvangt u mogelijk nog steeds speciaal op u gerichte reclame."

Dus wil je een reclame vrije ervaring in iOS 6 kun je "Beperk reclametracking" activeren.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 22:26 . Reden: Algemeen toegevoegd ]

• Alcides
  • Laatst online: 12-09 23:14
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:19:
Ik zie iets nieuws (voor mij dan) in iOS 6: Beperk reclametracking. Te vinden in Instellingen =>Algemeen =>Info =>Reclame
en dan zie je Beperk reclametracking. Deze staat standaard op uit. Er is een toelichting voorhanden onder Meer Informatie:

" Nieuw in iOS 6 is de reclame-identificatiecode. Dit is een niet-permanente, niet-persoonlijke methode voor apparaatidentificatie die apps gaan gebruiken om u meer controle te geven over de manier waarop adverteerders trackingmethodes kunnen gebruiken. Als u ervoor kiest om reclametracking te beperken, mogen apps de reclame-identificatiecode niet gebruiken om speciaal op u gerichte reclame te laten zien. In de toekomst wordt gebruik van de reclame-identificatiecode verplicht voor alle apps. Tot het zover is, ontvangt u mogelijk nog steeds speciaal op u gerichte reclame."

Dus wil je een reclame vrije ervaring in iOS 6 kun je "Beperk reclametracking" activeren.
Volgens mij krijg je dan nog steeds reclame, maar die is dan niet gebaseerd op jouw persoon.
Waarschijnlijk gewoon random reclame.. reclame vrij lijkt mij too good to be true.
Phuncz schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:52:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:01:
[...]

Inderdaad, dat gaat. Bij updates dien je dus wel het Apple ID te gebruiken waarmee de App is gedownload. Bij updates vraagt iOS om de wachtwoorden van meerdere Apple ID's.
Oke, duidelijk, thanks!

Verwijderd

ik heb nu al 2 keer gehad dat ik gebeld werd, en bij het opnemen crashte mijn iPhone. Apple logotje(van het opstarten) en alles. Vandaag zelfs een keer toen ik zelf iemand belde. Wat een rukupdate is dit. :(

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:54:
ik heb nu al 2 keer gehad dat ik gebeld werd, en bij het opnemen crashte mijn iPhone. Apple logotje(van het opstarten) en alles. Vandaag zelfs een keer toen ik zelf iemand belde. Wat een rukupdate is dit. :(
Ja, dat ligt natuurlijk aan de update. Kan ook niet anders. :/

Sig

• Kuhr89
  • Laatst online: 00:29
Heb dat ook al een keer gehad. Bij mij was het twee keer met Whatsapp.. Dan krijg ik het Apple logo te zien en binnen 10 tellen zit ik gewoon weer op springboard.. Vreemd.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Dj Daniel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 13:09
Mijn 4S ook nu een weekje geüpdatet. Werkt allemaal prima, heb al een keer de navigatie kunnen gebruiken omdat ik mijn TomTom was vergeten, dat werkte prima. De stem is wel gaar/ruizig. Maar het werkt en ziet er duidelijk uit. Overige nieuwe functies nog niet tegengekomen/nodig gehad. Overall lijkt mijn telefoon wel wat sneller met switchen tussen apps, dit kan ook tussen mijn oren zitten.

Over batterij-gebruik. Ook ik heb/had soms dat de batterij leeg begon te lopen, dat je dus de procenten bijna ziet aftellen. Dit gaat dan ook door als je alle apps afsluit. Wat in mijn geval helpt is de telefoon uit en weer aanzet. Hierdoor is het batterijverbruik weer normaal!

Als ik dit niet doe, dan blijft mijn telefoon ook warm, dus is druk bezig met iets wat we dus niet kunnen zien. Dit had ik niet met iOS5.

Verder heb ik geen iCloud aanstaan, daarmee had vond ik het batterijverbruik al te spannend in iOS5 en ook met iOS6 gaat het net te rap met batterijverbruik.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Vanmorgen waren opeens mijn settings voor cellular data gewist...
Weirde shizzle....

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
treative schreef op woensdag 26 september 2012 @ 23:01:
[...]

Ja, dat ligt natuurlijk aan de update. Kan ook niet anders. :/
Ja kijk, als hij dat vantevoren nooit is tegen gekomen, hij update, en dan begint het gedonder, dan denk ik dat je toch vrij zeker mag stellen dat het door de update veroorzaakt is he.

Wordt tijd dat het eens in de startpost komt. Zoals ik (en anderen) al zo vaak gepredikt heb. Backup en restore met iTunes. Helpt dat niet, DFU en setup as a new phone. Lost alle problemen die niet veroorzaakt worden door hardware op.

• Vinnienerd
Ook apart: soms als ik mijn iPhone 4 uitzet en weer aan is het accupercentage hoger :? 8)7

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
^^Ja, dat heb ik ook een keer gemerkt idd.

Vraagje:
Je kan nu eindelijk buiten een Cydia JB om, eigen muziek gebruiken als wekker (buiten de apps om die je specifiek opgestart moet houden want dat wil ik niet).

Ik wordt echter gestoord van het volume. 1 ding is zeker, ik wordt er goed wakker van. Maar waar is het volume van de wekker op gebaseerd? Mijn telefoon staat vrijwel altijd op stil en het volume van mijn Muziek zet ik ook op standje 1.

Wat ik merk is dat het volume van de wekker groter is dan dat van normale muziek of beltoon?

Mis ik iets en/of weet iemand waar ik het volume van het alarm kan aanpassen?

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:21
Volgens mij op belsignaal, dus als je op je home scherm zit. Het geluidsniveau wat je daar instelt, neemt 'ie als het volume voor je wekker.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zal nog eens kijken dan (zit nu op werk), maar het volume van belsignaal stond helemaal uit. Standaard staat de iPhone hardwarematig op stil (via knopje aan de zijkant). Maar de muziek van het alarm was luider dan de muziek uit de iPod functionaliteit.

Verwijderd

Hey,

Ik heb een vraagje: ik heb onlangs een ipad 2 gekocht. Vanmorgen kreeg ik de melding dat er een nieuwe update beschikbaar was, de IOS6. Ik ben deze nu aan het installeren, maar het lijkt alsof het vast zit. De installatie is ondertussen iets meer dan 2u bezig, maar de installatiebalk blijft steeds op hetzelfde staan, er is nog steeds geen vooruitgang in de installatie.
Is dit normaal? Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
readytoflow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:54:
^^Ja, dat heb ik ook een keer gemerkt idd.

Vraagje:
Je kan nu eindelijk buiten een Cydia JB om, eigen muziek gebruiken als wekker (buiten de apps om die je specifiek opgestart moet houden want dat wil ik niet).

Ik wordt echter gestoord van het volume. 1 ding is zeker, ik wordt er goed wakker van. Maar waar is het volume van de wekker op gebaseerd? Mijn telefoon staat vrijwel altijd op stil en het volume van mijn Muziek zet ik ook op standje 1.

Wat ik merk is dat het volume van de wekker groter is dan dat van normale muziek of beltoon?

Mis ik iets en/of weet iemand waar ik het volume van het alarm kan aanpassen?
Mijn iphone staat op Engels ingesteld, maar zo kun je het vinden:
Settings app -> Sounds -> Ringer and Alerts

Daar staat een slider die je kunt aanpassen en een optie om deze setting aan te passen met de volume buttons. Deze heb ik uitstaan, zodat ik niet per ongeluk het alarm volume richting stil kan zetten.
Deze setting staat bij mij ook hoger dan het muziek volume. :)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vraag!

Ik heb mijn contacten gesynced met FB. Agenda, contacten en Facebook staan aan in de instellingen.

Ik gebruik Week Cal. In de Week Cal "agenda's", staan alle vinkjes aan, behalve iCloud Verjaardagen van vrienden. Overige Agenda bevat 2x Verjaardagen die ook allebei staan aangevinkt (geen idee waar deze vandaan komen, de onderste uitzetten laat in ieder geval alle FB verjaardagen verdwijnen.)

Echter, in het berichtencentrum staat elke verjaardag dubbel.

Ik heb nu staan: "De verjaardag van Erica" en "Erica jarig. Ik ben een mierenneuker en irriteer me hier mateloos aan. Het moet er 1x staan.

In de native Agenda app staat het volgende uitgevinkt: Hotmail - Birthday calendar (Read only), iCloud - Verjaardagen van vrienden, Facebook - Facebook-activiteiten (vreemd genoeg zie ik wel allerlei feesten vanaf FB in mijn agenda, dus als iemand weet hoe ik dit weg krijg, graag), en Andere - Verjaardagen.

Het vreemde is, dat beide apps in de agenda maar 1 verjaardag weergeven. Ik zie voor morgen dus alleen staan: Erica jarig en geen tweede, die ik wel in het berichtencentrum zie staan.

Weet iemand hoe ik dit wegkrijg, evenals die evenementen. Ik zie door de bomen het bos niet echt meer.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 27-09-2012 13:23 ]

• steffex
  • Laatst online: 12-08 00:24
Misschien een bug in week cal?

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 22:11
bram1984 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:22:
Vraag!

Ik heb mijn contacten gesynced met FB. Agenda, contacten en Facebook staan aan in de instellingen.

Ik gebruik Week Cal. In de Week Cal "agenda's", staan alle vinkjes aan, behalve iCloud Verjaardagen van vrienden. Overige Agenda bevat 2x Verjaardagen die ook allebei staan aangevinkt (geen idee waar deze vandaan komen, de onderste uitzetten laat in ieder geval alle FB verjaardagen verdwijnen.)

Echter, in het berichtencentrum staat elke verjaardag dubbel.

Ik heb nu staan: "De verjaardag van Erica" en "Erica jarig. Ik ben een mierenneuker en irriteer me hier mateloos aan. Het moet er 1x staan.

In de native Agenda app staat het volgende uitgevinkt: Hotmail - Birthday calendar (Read only), iCloud - Verjaardagen van vrienden, Facebook - Facebook-activiteiten (vreemd genoeg zie ik wel allerlei feesten vanaf FB in mijn agenda, dus als iemand weet hoe ik dit weg krijg, graag), en Andere - Verjaardagen.

Het vreemde is, dat beide apps in de agenda maar 1 verjaardag weergeven. Ik zie voor morgen dus alleen staan: Erica jarig en geen tweede, die ik wel in het berichtencentrum zie staan.

Weet iemand hoe ik dit wegkrijg, evenals die evenementen. Ik zie door de bomen het bos niet echt meer.
Je moet even bij instellingen kijken bij berichtencentrum/notifications. Waarschijnlijk pakt hij informatie van zowel week calender als de standaard kalender. Je dient één van deze twee uit te zetten.

• XyritZz
  • Laatst online: 29-08 11:46
Vishan07 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:39:
[...]

Je moet even bij instellingen kijken bij berichtencentrum/notifications. Waarschijnlijk pakt hij informatie van zowel week calender als de standaard kalender. Je dient één van deze twee uit te zetten.
Ik kan in m'n notification settings niet aangeven van welke calendars de afspraken in het notification center komen staan.

Calendars die ik in iCal uit zet tonen alsnog hun afspraken in notification center. Waarschijnlijk zit daar dus het probleem. Twee verjaardagen calendars, waarvan er in iCal één uit staat terwijl beide calendars het notification center vullen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vishan07 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:39:
[...]

Geniale ingeving, alles dat is het helaas niet. Net geprobeerd. Als ik bij een van de 2 alles uitzet, zie ik gelijk helemaal niks meer. Ze maken volgens mij gebruik van dezelfde bron.

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
LoneWolf schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:43:
Hmmz ik vind de zoek functie in de appstore nu echt ruk, geen lijst onder elkaar maar 1 app per pagina (iPhone 4s) , wat een gedoe om nu iets te zoeken :(
Als ik door de apps scroll (zoekfuntie) crached de appstore iedere keer bij de 24 app......dus bv. 1 van 75 en dan bij de 24e een crach.....
Meer mensen die dat hebben?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nope geen ervaring mee. Sluit de app, zou hij nog openstaan in "Background Tasks" (dubbelklik de home-knop), restart je toestel en probeer het opnieuw. Indien dit blijft aanhouden:

• Kuhr89
Meer mensen die trouwens last hebben van vertraagd typen?

Als ik met mijn vriendin aan het whatsappen ben, dan gaat het toetsenbord na verloop van tijd wat trager reageren, geluid gaat wat trager.

Zodra ik hem weer lock en unlock is het weer even weg.. De geschiedenis van het gesprek heb ik ook al een keer verwijderd, dus dat zou het niet kunnen zijn. Daarnaast staan er geen apps 'open'.

Gaat om een iPhone 4 32GB op iOS6

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kuhr89 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:18:
Meer mensen die trouwens last hebben van vertraagd typen?

Als ik met mijn vriendin aan het whatsappen ben, dan gaat het toetsenbord na verloop van tijd wat trager reageren, geluid gaat wat trager.

Zodra ik hem weer lock en unlock is het weer even weg.. De geschiedenis van het gesprek heb ik ook al een keer verwijderd, dus dat zou het niet kunnen zijn. Daarnaast staan er geen apps 'open'.

Gaat om een iPhone 4 32GB op iOS6
Klopt, denk dat het een kunstmatig truukje van Apple is, net zoals ze ,te de 3G deden toen iOS 4 uitkwam zodat je een sneller model wilt kopen.

39

• Kuhr89
Ja toch is dat wel raar, want de rest van telefoon voelt sneller aan. Safari is sneller, het openen van apps lijkt wat sneller. Maar het typen lijkt trager te gaan naarmate de telefoon langer aanstaat of als je langer aan het typen bent.. Dat is eigenlijk veel vervelender dan Safari die 2sec langer over het laden van een pagina doet..

Verwijderd

Vanmiddag kon ik niet bellen en niet gebeld worden, mensen die mij belden kregen 'nummer niet bereikbaar' en als ik iemand anders belde (maakt niet uit wat voor een nummer) kreeg ik helemaal niks te horen, geen kiestoon niks. Na een reboot deed alles het weer zoals normaal, bekende iOS6 bug?

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Fietsbel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:25:
[...]

Klopt, denk dat het een kunstmatig truukje van Apple is, net zoals ze ,te de 3G deden toen iOS 4 uitkwam zodat je een sneller model wilt kopen.
Dat betwijfel ik sterk, waarom zouden ze anders de 3GS tot recent nog verkopen ? Een nieuw toestel dat al te traag is ? Ook zou de jailbreak community dit snel ontdekt hebben en er een patch voor uitbrengen.

iOS 4 is ook niet van de jongsten meer, de iPhone 3G had 128MB RAM en iOS 4 is uitgekomen voor de iPhone 4 die naast een meer dan dubbel zo krachtige CPU ook 4x zoveel werkgeheugen had. Het was toen zeer duidelijk dat de 3G te traag was voor iOS 4 en Apple heeft de "sprongen" minder groot gemaakt sinds toen.

Maar voor performance issues probeer eerst eens een volledige restore, heb dergelijke problemen met iOS 5 ook gezien die daardoor opgelost werden.

• Kuhr89
Ik heb eigenlijk sinds mijn iPhone 3G mijn telefoon nooit meer als 'nieuw' geconfigureerd.. Vond dat nooit echt nodig.. Voor mijn iPhone 5 zit ik daar ook niet echt op te wachten. Vind het wel ideaal zo elke keer backup terug zetten.

Aangezien mijn iPhone 4 naar mn vriendin gaat, kan ik het daar eens mee uitproberen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:53
Helaas zie ik bij mij de procenten er om de 30 seconden gebruik er van af gaan...

Heb al van alles geprobeerd maar het mocht niet baten.

1. pushberichten uitzetten (agenda, mail enz.)
2. toestel uit en aan
3. toestel ge-restored

Nou zat ik er aan te denken om weer terug te stappen naar 5.1.1 maar als ik hem wil downgraden krijg ik error 3194 (unknown error, .... cannot be restored)
Dus ik zit vast aan iOs6 :(

Iemand een idee hoe ik mijn accuduur kan verbeteren of nog beter, weer terug kan gaan naar een oudere iOs versie?
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.