Je kunt ios 6 niet installeren als je geen developer account hebt, voordat je zodadelijk een uur verder bent
gelukkig ben ik dat wel, zit alleen al 2 weken te wachten tot ze mijn identiteit hebben gecontroleerd, heb een company developper account aangemaakt, D.U.N.S. nummer aangeleverd, kvk uittreksel aangeleverd 3 mails gestuurd maar nog geen antwoord.stormfly schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 11:12:
Je kunt ios 6 niet installeren als je geen developer account hebt, voordat je zodadelijk een uur verder bent
binnenkort maar eens even naar de hoofdstad stampij maken
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Kan iemand controleren of in iOS 6 eindelijk de agenda notificatie bug is verholpen?
De bug is als volgt: je maakt op OSX een agenda-item aan zonder melding. Op iCloud.com kun je ook zien dat er geen melding is. Op iOS heeft dezelfde agenda-item echter ineens een melding bij aanvang, ondanks dat je tussentijds niks hebt veranderd en dat je de meldingsinstelling in iOS bij 'email. contacten en agenda's' op 'geen' hebt staan voor alle type activiteiten.
De bug is als volgt: je maakt op OSX een agenda-item aan zonder melding. Op iCloud.com kun je ook zien dat er geen melding is. Op iOS heeft dezelfde agenda-item echter ineens een melding bij aanvang, ondanks dat je tussentijds niks hebt veranderd en dat je de meldingsinstelling in iOS bij 'email. contacten en agenda's' op 'geen' hebt staan voor alle type activiteiten.
Denken jullie dat we woensdag de final van iOS 6 krijgen (als in daadwerkelijk downloadbaar in iTunes).
Related: volgens Apple Insider zijn de veranderingen op iCloud.com inmiddels beschikbaar, maar ik zie ze niet (misschien alleen voor Amerikaanse gebruikers). http://forums.appleinside...-apps-lost-mode-for-ios-6
Related: volgens Apple Insider zijn de veranderingen op iCloud.com inmiddels beschikbaar, maar ik zie ze niet (misschien alleen voor Amerikaanse gebruikers). http://forums.appleinside...-apps-lost-mode-for-ios-6
[ Voor 55% gewijzigd door Pyrone89 op 11-09-2012 01:07 ]
Nee, waarschijnlijk tegelijk met dat de nieuwe iPhone in de winkel ligt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
iCloud veranderingen alleen op beta.icloud.comPyrone89 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 01:04:
Denken jullie dat we woensdag de final van iOS 6 krijgen (als in daadwerkelijk downloadbaar in iTunes).
Dat was dus het punt, volgens Apple Insider zouden de veranderingen inmiddels de beta status hebben afgeworpen.iMick schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 09:57:
[...]
iCloud veranderingen alleen op beta.icloud.com.
Ik heb ontzettend veel last van slecht geluid met spotify en de normale hoofdtelefoon uitgang. Bizar slechte kwaliteit. Na wat googlen kwam ik deze site tegen, ben blijkbaar niet de enige. Hebben jullie er ook last van?
iPhone 4S ios 6
http://iphone-developers....-4-plagues-3rd-party-apps
iPhone 4S ios 6
Dit is een bekend probleem (hoewel nauwelijks door nieuwssites besproken) wat Apple naar verluidt in iOS 6 GM heeft verholpen. Het zou gaan om een bug in CoreAudio waarvan Apple zelf geen gebruik maakt maar vrijwel alle 3rd party muziekapps wel. Er is wel een soort van workaround, de gratis app Awareness! for Etymotic. Weliswaar bedoeld voor Etymotic-oordopjes, maar werkt ook prima met andere merken. Op het Spotify-forum staat nog wat meer informatie. Anders nog even geduld hebben: zeer waarschijnlijk komt morgen na afloop van het event de GM wel beschikbaar.Zanniebal schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:44:
Ik heb ontzettend veel last van slecht geluid met spotify en de normale hoofdtelefoon uitgang. Bizar slechte kwaliteit. Na wat googlen kwam ik deze site tegen, ben blijkbaar niet de enige. Hebben jullie er ook last van?
iPhone 4S ios 6
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Mmmm, heb gewoon de IPSW van internet afgehaald en via iTunes er op geknald zonder dev account en dergelijke.talin schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:57:
[...]
gelukkig ben ik dat wel, zit alleen al 2 weken te wachten tot ze mijn identiteit hebben gecontroleerd, heb een company developper account aangemaakt, D.U.N.S. nummer aangeleverd, kvk uittreksel aangeleverd 3 mails gestuurd maar nog geen antwoord.
binnenkort maar eens even naar de hoofdstad stampij maken
Op google staan genoeg sources en uitleg
(Edit: had een linkje naar sources

[ Voor 10% gewijzigd door Lazerballz op 12-09-2012 11:39 ]
iOS 6 GM is te downloaden.
Ben 'm nu aan het binnenhalen.
Ben 'm nu aan het binnenhalen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kan iemand controleren of Safari in iOS 6 nu wel of niet een geïntegreerde zoekbalk en url balk heeft. In alle beta's was dit niet zo, maar volgens het Tweakers.net nieuwsbericht is dit wel. Is dit een fout in het Tweakers.net artikel of is het echt in de GM (en dus final) aangepast?
Bedankt alvast voor het checken.
PS: je kunt merken dat een Nederlands bedrijf de kaarten levert aan Apple. Ineens staat Nederland, samen met allerlei andere kleine EU landen waar Tom Tom sterk is, in de lijst met ondersteunde landen.
PS: je kunt merken dat een Nederlands bedrijf de kaarten levert aan Apple. Ineens staat Nederland, samen met allerlei andere kleine EU landen waar Tom Tom sterk is, in de lijst met ondersteunde landen.
[ Voor 24% gewijzigd door Pyrone89 op 12-09-2012 23:16 ]
Safari heeft nog steeds een aparte adres en zoekbalk.Pyrone89 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:11:
Kan iemand controleren of Safari in iOS 6 nu wel of niet een geïntegreerde zoekbalk en url balk heeft. In alle beta's was dit niet zo, maar volgens het Tweakers.net nieuwsbericht is dit wel. Is dit een fout in het Tweakers.net artikel of is het echt in de GM (en dus final) aangepast?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Draai iOS6 (als niet dev) en is best wel nice! Gaat weer lekker soepel hoewel dat ook aan de reboot kan liggen. Updaten ging prima vanaf 5.1.1. Geen problemen so far.
Wel jammer dat de iPod interface wit is gemaakt. Best wel lelijk.
PSN: Sluuz
De nieuwe iPod.app is wel stukken stabieler en sneller. Qua looks misschien even wennen (tegen over onder andere Passbook met het skeuomorfisme), maar ik vind het echt niet slecht.Sluuz schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:14:
Draai iOS6 (als niet dev) en is best wel nice! Gaat weer lekker soepel hoewel dat ook aan de reboot kan liggen. Updaten ging prima vanaf 5.1.1. Geen problemen so far.
Op de apple site is te zien welke functies uit iOS6 in Nederland werken of niet:
http://www.apple.com/ca/i...availability/#siri-sports
Bijna niets van siri dus, erg jammer..
ALLES van Siri wordt ondersteund in Nederlands mits je Engels spreekt!Impstoker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:32:
Op de apple site is te zien welke functies uit iOS6 in Nederland werken of niet:
Het betekend dus niet dat het niet werkt.
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Nee, niet dus.HardCoreGamer schreef op donderdag 13 september 2012 @ 12:58:
[...]
ALLES van Siri wordt ondersteund in Nederlands mits je Engels spreekt!
Het betekend dus niet dat het niet werkt.
Inderdaad:
lokale search niet, lokale sport niet, lokale zoek functie, restaurant, films, allemaal niet.
En posten naar facebook en twitter moeten in het Engels dat begrijp ik.
lokale search niet, lokale sport niet, lokale zoek functie, restaurant, films, allemaal niet.
Het is ook niet echt iets dat zo 123 geïntegreerd kan worden. Dat is wat mij betreft ook het grote probleem aan Siri; om het echt "dynamisch" te maken is er heel veel programmeerwerk en resources nodig.Impstoker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:02:
Inderdaad:
Ik denk persoonlijk dat Apple met Siri dan ook een behoorlijk lastige feature op zijn hals gehaald heeft; niet heel veel mensen gebruiken het dagelijks (naar mijn idee dan), terwijl het lastig is om zoiets netjes en compleet uit te werken...
Apart, kan mij nog herinneren dat de Eredivisie eerder wel werd genoemd als Siri-feature. Zodra de Nederlandse taal begin 2013 wordt uitgerold, zal Apple ook wel meer ondersteuning geven voor Europa. Daar ben ik niet bang voor.
Omdat de foto's nog niet gemaakt zijn in NL. Net zoals Satelliet foto's, sommige zijn van enorm slechte kwaliteit.Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:34:
Iemand een idee waarom Flyover niet werkt in o.a. Nederland?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Yep heb hier nu iOS 6 GM op een iPhone 4, iPhone 4S en iPad 2 draaienBDHowner schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:41:
Ik heb destijds de iOS 5 GM op mijn "normale" iPhone 4 geïnstalleerd, kan ik dit nu ook doen???
Kun je eens testen hoe Safari nu werkt (functionaliteit verbeterd?, snelheid) en of iMessage nu lief samenspeelt met alle devices.
Ook ben ik benieuwd of de Mail app nu eindelijk een echte Junk folder heeft.
Ook ben ik benieuwd of de Mail app nu eindelijk een echte Junk folder heeft.
Ik kan hier gewoon restaurants en bioscopen opvragen hoor!Impstoker schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:02:
Inderdaad:
I am the great Cornholio!
Kun je trouwens de update 'negeren' of blijft het rode eentje gewoon eeuwig staan?
Facetime over 3g, iemand weet of dat werkt?
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Eredivisie werkte in de béta's nog wel, moet nog de GM installeren maar verwacht dat het daar ook gewoon werkt.me_mrtn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:32:
Apart, kan mij nog herinneren dat de Eredivisie eerder wel werd genoemd als Siri-feature. Zodra de Nederlandse taal begin 2013 wordt uitgerold, zal Apple ook wel meer ondersteuning geven voor Europa. Daar ben ik niet bang voor.
Werkt hier primaAyrton schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:37:
En ook dat werkt nog primaEredivisie werkte in de béta's nog wel, moet nog de GM installeren maar verwacht dat het daar ook gewoon werkt.
[ Voor 30% gewijzigd door HaterFrame op 13-09-2012 15:43 ]
I am the great Cornholio!
Zit er nog veel verschil tussen de laatste Beta en de GM versie?
Ik heb er nu versie 6.0 (10A5376e) op staan.
Anders bespaar ik me de moeite en wacht tot de officiële versie uitkomt.
Updaten is een kleine moeite, en ik vind alles wat sneller lopen op mijn iPad... Dus ik zou het doen!arjan571 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:03:
Zit er nog veel verschil tussen de laatste Beta en de GM versie?
An a day keeps the doctor away.
Naar het schijnt heb je voor unification van OSX Messages10.8.2 nodig, en dat komt vast ook binnenkort.Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:47:
Kun je eens testen hoe Safari nu werkt (functionaliteit verbeterd?, snelheid) en of iMessage nu lief samenspeelt met alle devices.
Maar ik heb gelezen (kan 't zelf niet testen, mijn iPad doet geen iOS6) werkt 't tussen iOS-devices prima.
Ok, Hier van 3G naar wifi wel, maar 3g naar 3g niet.MetaFrame schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:42:
[...]
Werkt hier prima
[...]
En ook dat werkt nog prima
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Beide telefoons moeten natuurlijk wel iOS 6 hebben he + een provider die dit niet blokkeertAyrton schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:28:
[...]
Ok, Hier van 3G naar wifi wel, maar 3g naar 3g niet.
Nopen negeren kan niet. Balletje blijft rood.Ayrton schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:37:
3 toestellen met iOS6 en tmobilePyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:21:
[...]
Beide telefoons moeten natuurlijk wel iOS 6 hebben he + een provider die dit niet blokkeert
Ik kan bevestigen dat het heerlijk werkt, overal op elk device je berichten is wel zo fijn.CyBeR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:18:
[...]
Naar het schijnt heb je voor unification van OSX Messages10.8.2 nodig, en dat komt vast ook binnenkort.
Maar ik heb gelezen (kan 't zelf niet testen, mijn iPad doet geen iOS6) werkt 't tussen iOS-devices prima.
39
*knip*
linken (ook indirect) naar de GM mag niet
[ Voor 83% gewijzigd door Whieee op 14-09-2012 00:13 ]
Je geeft in je video aan dat je op HERSTEL moet drukken. Hoeft niet. Ik heb gewoon BIJWERKEN gedaan en dat werkt perfect (iPhone 4 en iPad 3)Robberto schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:37:
Ik heb een filmpje gemaakt hoe je iOS 6 op je iPhone, iPad of iPod plaatst: *knip*
[ Voor 5% gewijzigd door Whieee op 14-09-2012 00:13 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee hoor. Ze moeten niet alleen iOS 6 hebben, ze moeten ook nog eens een 4s of een 5 zijn. De iPhone 4 doet alleen maar facetime over wifi, niet over 3g: https://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
Oke, belachelijke beperking zonder reden dan ipv bug. Nog erger.ppl schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:19:
[...]
Nee hoor. Ze moeten niet alleen iOS 6 hebben, ze moeten ook nog eens een 4s of een 5 zijn. De iPhone 4 doet alleen maar facetime over wifi, niet over 3g: https://www.apple.com/iphone/compare-iphones/
Klopt.. wel shift+bijwerken (of shift+search for update), en dan kun je browsen naar de ipswRivanov schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:56:
[...]
Je geeft in je video aan dat je op HERSTEL moet drukken. Hoeft niet. Ik heb gewoon BIJWERKEN gedaan en dat werkt perfect (iPhone 4 en iPad 3)
wellicht onzin, maar als je ze het voordeel van de twijfel geeft: rekenkracht voor meer realtime compressie over 3G?Pyrone89 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:35:
[...]
Oke, belachelijke beperking zonder reden dan ipv bug. Nog erger.
Nee, want in dat opzicht zou het niet alleen een beperking voor Facetime moeten zijn maar voor alle data-intensieve zaken.StanTheMan schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:20:
[...]
wellicht onzin, maar als je ze het voordeel van de twijfel geeft: rekenkracht voor meer realtime compressie over 3G?
Nu heb ik eens met passbook zitten spelen maar wij nederlanders kunnen hier toch helemaal niks mee?! Sowieso vind ik het raar dat je via de website passsource.com een pas kunt toevoegen. Echter als ik gewoon een klantenkaart van een kledingwinkel toe wil voegen, of een kortingskaart van de Mcdonalds oid dan loop ik vast? Of gaat apple hier nog iets voor maken?
Ik heb de iOS 6 GM binnen, echter als ik nu wil updaten, dan raak ik (dacht ik) al mijn instellingen, foto's, savegames etc. kwijt. Maar nu vroeg ik me af, is het mogelijk om deze instellingen etc. te behouden en toch te updaten?
Ik heb op het moment iOS 6 beta 4 erop staan. T gaat om een 4S
EDIT: Ik heb t er maar op gegokt
en het is gelukt
EDIT: Ik heb t er maar op gegokt
[ Voor 9% gewijzigd door Kypo op 14-09-2012 09:13 ]
Wat is gelukt? Je instellingen terug zetten of de update zelf?Mdehoog schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:55:
Ik heb de iOS 6 GM binnen, echter als ik nu wil updaten, dan raak ik (dacht ik) al mijn instellingen, foto's, savegames etc. kwijt. Maar nu vroeg ik me af, is het mogelijk om deze instellingen etc. te behouden en toch te updaten?
EDIT: Ik heb t er maar op gegokten het is gelukt
Sig
Hebben jullie er (met iOs 6 GM) eigenlijk ook last van dat iMessage pas werkt als diegene een bericht naar jou stuurt? Als ik iets naar iemand wil sturen die iMessage heeft blijft de kleur gewoon blauw. Maakt niet uit op wat voor verbinding ik zit. Pas als diegene iets naar mij stuurt werkt het wel. Ik weet alleen niet of het toevallig aan mijn iPhone ligt?
Verder werkt iOs 6 echt perfect op mijn iPhone 4!
Ik heb sinds gisteren ook iOS6 en ben niet uitermate enthousiast. Het ontbreken van consistentie in de kleuren van de bovenstaande balk vind ik behoorlijk irritant. Nu ik op iOS6 nog geen gebruik kan maken van de jailbreak moet ik zeggen dat ik toch behoorlijk veel handige functionaliteiten mis:
- Het sms versturen vanaf het lockscreen met behulp van BiteSms. Dat is echt heel handig en tijdbesparend.
- Het afsluiten van alle background programma's met één shortcut. Dit is met name handig op de iPhone 4 die een beperkt RAM geheugen heeft.
- Ik mis NCSettings met shortcuts in het notification screen behoorlijk. Sowieso snap ik niet dat Apple dat programma niet opkoopt van de maker ervan. Het integreert zo naadloos met de interface die Apple hanteert en het is zoveel gemakkelijker.
- Ik vind het irritant dat ik Apps zoals Newsstand en Passbook niet onzichtbaar kan maken. Die Apps gebruik ik helemaal niet dus ik snap niet dat ik ze niet gewoon kan verwijderen.
Ik snap niet hoe je er bij komt dat Nederlanders er niks mee kunnen.Neefdave schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:47:
Nu heb ik eens met passbook zitten spelen maar wij nederlanders kunnen hier toch helemaal niks mee?! Sowieso vind ik het raar dat je via de website passsource.com een pas kunt toevoegen. Echter als ik gewoon een klantenkaart van een kledingwinkel toe wil voegen, of een kortingskaart van de Mcdonalds oid dan loop ik vast? Of gaat apple hier nog iets voor maken?
En Apple gaat er niks voor maken, dat moeten de bedrijven waar je die passes vandaan haalt zelf doen.
Ik garandeer je dat je binnen drie maanden Passbook kunt gebruiken om met KLM de wereld af te reizen.
Ja, helemaal eerlijk is die vergelijking natuurlijk niet hé. Je vergelijkt nu een jailbreak situatie met een courante.Janusz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:51:
Ik heb sinds gisteren ook iOS6 en ben niet uitermate enthousiast. Het ontbreken van consistentie in de kleuren van de bovenstaande balk vind ik behoorlijk irritant. Nu ik op iOS6 nog geen gebruik kan maken van de jailbreak moet ik zeggen dat ik toch behoorlijk veel handige functionaliteiten mis:Wel reageert iOS6 soepel en snel op mijn iPhone 4, dat is wel een vooruitgang vind ik. Al met al gematigd tevreden. Ik vind dat de potentie die iOS heeft niet volledig wordt uitgenut, hopelijk komt daar ooit verandering in.
- Het sms versturen vanaf het lockscreen met behulp van BiteSms. Dat is echt heel handig en tijdbesparend.
- Het afsluiten van alle background programma's met één shortcut. Dit is met name handig op de iPhone 4 die een beperkt RAM geheugen heeft.
- Ik mis NCSettings met shortcuts in het notification screen behoorlijk. Sowieso snap ik niet dat Apple dat programma niet opkoopt van de maker ervan. Het integreert zo naadloos met de interface die Apple hanteert en het is zoveel gemakkelijker.
- Ik vind het irritant dat ik Apps zoals Newsstand en Passbook niet onzichtbaar kan maken. Die Apps gebruik ik helemaal niet dus ik snap niet dat ik ze niet gewoon kan verwijderen.
Nee helemaal eerlijk is het inderdaad niet. Maar ik vind het jammer dat Apple deze mogelijkheden niet gewoon standaard aanbiedt in de software. Het is betrekkelijk eenvoudig te realiseren en het biedt gewoon een onwijs gebruikersgemak. Dan zou je zeggen 1+1=2 dus doen. Maar helaasch...
Mensen die "zeker" willen weten dat hun berichtje snel aankomt?NotSoSteady schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:57:
Wie SMSt er nou tegenwoordig ook nog.
Nickname does not reflect reality
Niks is zeker in het leven en bij WhatsApp zie je gewoon een bevestiging.
Whatsapp zal bij vrijwel iedereen gemiddeld trager en minder betrouwbaar zijn dan SMS.NotSoSteady schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:02:
En dan nog, als iemand de hele dag wil SMS'en, who cares. Om nog maar niet te spreken over mensen die geen smartphone/data-abo hebben. Ja, die zijn er, serieus.
[ Voor 13% gewijzigd door Brad Pitt op 14-09-2012 12:04 ]
Nickname does not reflect reality
Als iemand imessage heeft dan word het knopje toch juist blauw? dan is hij toch juist goed bij jou?Brad schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:34:
Hebben jullie er (met iOs 6 GM) eigenlijk ook last van dat iMessage pas werkt als diegene een bericht naar jou stuurt? Als ik iets naar iemand wil sturen die iMessage heeft blijft de kleur gewoon blauw. Maakt niet uit op wat voor verbinding ik zit. Pas als diegene iets naar mij stuurt werkt het wel. Ik weet alleen niet of het toevallig aan mijn iPhone ligt?
Indien imessage niet mogelijk is dan word hij groen en dan stuur je een sms.
Verwijderd
Ik zit met een rare situatie met iTunes Match na de update naar iOS6: Ik had iTunes Match geactiveerd en een aantal albums lokaal staan (gedownload). Echter, na het updaten naar iOS6 zit ik in de situatie dat alle gedownloade muziek er nog wel is, maar niet meer afgespeeld kan worden (als je op play klikt dan loopt ie door alle nummers alsof ze er niet zijn en stopt vervolgens). Maar de muziek is er wel: de iTunes app geeft aan dat ie nog steeds 2 Gb gebruikt. Als ik iTunes uit zet en weer aan, dan blijft het probleem. Ook kan ik geen albums/tracks meer verwijderen die gedownload zijn, althans ik weet niet hoe in iOS6.
Het streamen van nieuwe muziek lukt wel, downloaden van nieuwe tracks ook, maar ook die kan ik niet meer echt verwijderen. Het lijkt wel dat er een nieuw soort cache mechanisme geintroduceerd is, maar die loopt niet lekker met al eerder gedownloade muziek.
Iemand anders dit soort rare problemen?
Het streamen van nieuwe muziek lukt wel, downloaden van nieuwe tracks ook, maar ook die kan ik niet meer echt verwijderen. Het lijkt wel dat er een nieuw soort cache mechanisme geintroduceerd is, maar die loopt niet lekker met al eerder gedownloade muziek.
Iemand anders dit soort rare problemen?
Overigens is inmiddels de nieuwe iCloud.com online.
Conversatieweergave in Mail, map voor gemarkeerde mails etc ontbreken nog steeds.
Op het eerste gezicht een 'vernieuwing' die te vergelijken is met wat Google ongeveer elke maand doet.
Conversatieweergave in Mail, map voor gemarkeerde mails etc ontbreken nog steeds.
Op het eerste gezicht een 'vernieuwing' die te vergelijken is met wat Google ongeveer elke maand doet.
Hoe is het de batterij bij jullie met iOS6? Ik heb het idee dat die wat sneller leeg gaat. Maar misschien zit dat wel tussen mn oren.
Safari werkt lekkerder. Batterijduur is vaak minder de eerste dagen omdat er meer gespeeld wordt.
Sig
Batterijduur is goed, zo niet beter, op 4 en 4S hier in huis.
/edit
Hoop dat Google maps snel als app komt. Mis het vreselijk. Gebruikte het altijd als gouden gids zeg maar. En dat is nu niet meer mogelijk, veel local businesses onbekend. Had ik ook wel verwacht.
Wel blij dat de YouTube app pleite is. Die van Google zelf is way beter.
/edit
Hoop dat Google maps snel als app komt. Mis het vreselijk. Gebruikte het altijd als gouden gids zeg maar. En dat is nu niet meer mogelijk, veel local businesses onbekend. Had ik ook wel verwacht.
Wel blij dat de YouTube app pleite is. Die van Google zelf is way beter.
[ Voor 69% gewijzigd door UltraSub op 14-09-2012 14:23 ]
Die app is er toch al?
http://www.telegraaf.nl/d...pp_voor_iPhone_uit__.html
http://www.telegraaf.nl/d...pp_voor_iPhone_uit__.html
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
iMessage geeft ook een Delivered status.NotSoSteady schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:02:
Euh, dat zeg ik toch ook?
Google Maps wil ik als app, die mis ik nu. iOS maps is (nog) geen alternatief imo.
Dat de Youtube app pleite is is al lang goed. Openen links die je opent tenminste gewoon op m.youtube.com ipv de oude native youtube app.
Delivered ja.. Read nee (want dat zet iedereen uitRivanov schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:42:
[...]
iMessage geeft ook een Delivered status.
Daarnaast, ik heb al veelvuldig meegemaakt dat ik delivered zag staan, en vervolgens spreek je de doelpersoon een paar uur later; "hoezo je hebt me een bericht gestuurd?".
[ Voor 28% gewijzigd door UltraSub op 14-09-2012 14:49 ]
Sinds een dag gebruik ik nu de iOS 6 GM op mijn iPhone 4s, ik moet zeggen ik het eigenlijk niet de titel iOS 6 waard vind, op een paar kleine veranderingen (andere stijl muziek app, geen native youtube app meer, google maps ook weg) is iOS 6 gewoonweg hetzelfde als 5. Maar volgens mij gaat de batterij wel ietsiepietsie langer mee
iCloud verbeteringen, App Store, iTunes Store, navigatie, Kaarten, Passbook, Facebook-integratie, privacy controls, Safari en dan vergeet ik heel wat.TheThomas schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:24:
Sinds een dag gebruik ik nu de iOS 6 GM op mijn iPhone 4s, ik moet zeggen ik het eigenlijk niet de titel iOS 6 waard vind, op een paar kleine veranderingen (andere stijl muziek app, geen native youtube app meer, google maps ook weg) is iOS 6 gewoonweg hetzelfde als 5. Maar volgens mij gaat de batterij wel ietsiepietsie langer mee
Ach ja, twee dingen door elkaar heen gehaald, excus. Het is vrijdag
En juist daarom zijn er een aantal features in iOS 5 die wel op een 4s werken maar niet op een iPhone 4. Met iOS6 is dat niet anders. Met de 3G zagen we dat destijds ook. Er zijn altijd lui geweest die heel hard hebben gebruld dat het onzin was totdat er iemand via de jailbreak scene de optie alsnog wist te enablen. Toen was er ineens begrip waarom Apple de beperking had ingesteld want het bleek verschrikkelijk traag te werken.Pyrone89 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:22:
[...]
Nee, want in dat opzicht zou het niet alleen een beperking voor Facetime moeten zijn maar voor alle data-intensieve zaken.
Het verschil tussen 3G en wifi is er om de doodeenvoudige reden dat 3G een veel instabielere en langzamere verbinding is dan wifi. Daar zul je flink wat aan compressie moeten toepassen. De 4 heeft daar niet al te beste hardware voor itt de 4s en de 5. Daarom draaien games ook wat beter op de 4s dan op de 4. Kijk ook vooral eens naar de overige features die op de 4s en 5 wel werken maar niet op de 4. Het zit allemaal in dezelfde hoek waardoor hardware toch echt wel de beperkende factor is.
Fully agree...TheThomas schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:24:
iCloud? Wat dan? Gebruik ik trouwens alleen voor backup van photos en settings.me_mrtn schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:27:
[...]
iCloud verbeteringen, App Store, iTunes Store, navigatie, Kaarten, Passbook, Facebook-integratie, privacy controls, Safari en dan vergeet ik heel wat.
App Store. Verbetering? Waar dan. Giga icoontjes, minder op je scherm, en max 5 reviews lezen?
iTunes, nog niet naar gekeken.
Navigatie. Leuk. Maar als je al Navigon hebt lach je je kapot, heb het vandaag ff geprobeerd, volgende keer Navigon.
Passbook. Serieus. Echt?? Je hebt er gene ene fuck aan hier. En dat gaat ook nog lang duren.
Facebook integratie? Dat ding wat geforceerd je adres boek verneukt, zonder dat je dat uit kunt zetten? Was leuk geweest als er enige vorm van instelling bij had gezeten, maar nu is het aan of uit.
Privacy. Erg sterk punt! Das een winner inderdaad.
Do not disturb is erg handig en welkom, maar ik had er meer van verwacht. Waarom geen profiles?
Dus.. iOS 5.2 maximaal. Draait wel erg lekker so far moet ik zeggen.
Passbook niet zo snel afschrijven, de eerste bedrijven hier kondigen al aan dat ze er mee gaan werken. Voorbeeldje: http://www.zdnet.be/news/...kets-via-apples-passbook/
UltraSub schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:51:
[...]
Fully agree...
[...]
iCloud? Wat dan? Gebruik ik trouwens alleen voor backup van photos en settings.
App Store. Verbetering? Waar dan. Giga icoontjes, minder op je scherm, en max 5 reviews lezen?
iTunes, nog niet naar gekeken.
Navigatie. Leuk. Maar als je al Navigon hebt lach je je kapot, heb het vandaag ff geprobeerd, volgende keer Navigon.
Passbook. Serieus. Echt?? Je hebt er gene ene fuck aan hier. En dat gaat ook nog lang duren.
Facebook integratie? Dat ding wat geforceerd je adres boek verneukt, zonder dat je dat uit kunt zetten? Was leuk geweest als er enige vorm van instelling bij had gezeten, maar nu is het aan of uit.
Privacy. Erg sterk punt! Das een winner inderdaad.
Do not disturb is erg handig en welkom, maar ik had er meer van verwacht. Waarom geen profiles?
Dus.. iOS 5.2 maximaal. Draait wel erg lekker so far moet ik zeggen.
Kom, dit soort reacties is niet nodig he
[ Voor 11% gewijzigd door Whieee op 15-09-2012 22:29 ]
Is goed joh. Maar als je in de ICT zit, en een beetje het verschil weet tussen major en minor releases, dan weet je dat het geen major zou mogen zijn. En waar zit ik dan fout volgens jou? Passbook? Daarnaast, het is hier een discussietopic over iOS 6. Ik draai het, ben dus geen fandroid, maar wel nuchter, objectief en realistisch. Mijn punt, en als ik het topic hier zo doorspit volgens mij ook van een hoop anderen, als ze het 5.2 hadden genoemd en een half jaar eerder uit hadden gebracht had iedereen het ook geloofd.
/edit
Nogmaals, ik ben tevreden over deze release. Stabiel, snel, leuke verbeteringen. Maar mijn oprechte mening; geen major..
/edit
Nogmaals, ik ben tevreden over deze release. Stabiel, snel, leuke verbeteringen. Maar mijn oprechte mening; geen major..
[ Voor 11% gewijzigd door UltraSub op 14-09-2012 17:25 ]
me_mrtn schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:18:
[...]
Wat verwacht je nu, dat ik een lijstje er tegen over zet en jij weer daarop gaat reageren dat het voor jou niets is á la Pyrone89? Nee bedankt. Het feit dat je over een aantal dingen gewoon fout zit, geeft ook gewoon aan dat ik er geen energie in ga steken.
Gewoon een TR maken, niet zelf terug gaan hakken. Daar heeft niemand wat aan.
[ Voor 40% gewijzigd door Whieee op 15-09-2012 22:30 ]
Als je een beetje in de ICT zit en dat systeem kent weet je ook wat alle valkuilen zijn en dat het systeem zo subjectief is als maar kan. Je gaat al compleet nat op de definitie van major en minor. Dat is bij iedere partij weer totaal anders.UltraSub schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:24:
Is goed joh. Maar als je in de ICT zit, en een beetje het verschil weet tussen major en minor releases, dan weet je dat het geen major zou mogen zijn.
Daarnaast moeten mensen zich ook eens afleren dat alles maar groot moet zijn. Ook kleine verbeteringen kunnen groots zijn. Het gaat om de impact die het uiteindelijk heeft. In dit geval is het de gehele subset van kleine en grote wijzigingen in het OS wat er voor zorgt dat Apple er een major release van maakt. Dit nieuwe OS lijkt de weg op te gaan waarin Apple alles zelf gaat doen en niet meer afhankelijk is van bijv. een Google. Kijk alleen al naar de kaarten applicatie.
Wat dus meer aantoont dat versienummering er geen ene zak toe doet. De gewone man interesseert zich voor geen ene meter hoe dat beestje wordt genoemd: 6.0 of 5.2...who cares. Wat ze willen is de functionaliteit die het brengt. Dat is waar ze gebruik van maken en wat voor hun dan ook interessant is.Mijn punt, en als ik het topic hier zo doorspit volgens mij ook van een hoop anderen, als ze het 5.2 hadden genoemd en een half jaar eerder uit hadden gebracht had iedereen het ook geloofd.
Er is een groep mensen (binnen en buiten de IT) die zich uiterst krampachtig aan versienummers vast probeert te houden. Die versienummering is handig voor de techneut bij het troubleshooten, controleren of je de nieuwste versie hebt, enz. voor de rest boeit het helemaal niets. Hoe de versienummering precies is, is dan ook eigenlijk alleen maar interessant voor wie de software maakt. Die moet er uiteindelijk de support op doen (bugs pletten, patches release, enz.). Iemand die daadwerkelijk weet waar ie het over heeft miept dan ook niet over de versienummering. Simple as that.
Ah, dus Apple mag zelf niet bepalen wat zij wel of niet een major release mogen vinden? Raar. Het feit dat ik slechts een paar features opnoemde doet daar niets aan af. iOS6 is gewoon een release. Of ze dit nu 5.5 of 6.0 noemen, doet er niets aan af. Dit zegt meer wat over het feitelijke neurotische gedrag dat er nog steeds heerst dat een major versiebump gelijk staat aan een waslijst met vernieuwingen.UltraSub schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:24:
Is goed joh. Maar als je in de ICT zit, en een beetje het verschil weet tussen major en minor releases, dan weet je dat het geen major zou mogen zijn. En waar zit ik dan fout volgens jou? Passbook? Daarnaast, het is hier een discussietopic over iOS 6. Ik draai het, ben dus geen fandroid, maar wel nuchter, objectief en realistisch. Mijn punt, en als ik het topic hier zo doorspit volgens mij ook van een hoop anderen, als ze het 5.2 hadden genoemd en een half jaar eerder uit hadden gebracht had iedereen het ook geloofd.
/edit
Over die vernieuwingen gesproken; Passbook zit je enorm fout mee ja, iCloud voor verdere synchronisatie. Facebook wordt niet geforceerd en is gewoon je eigen keuze. Je kunt zelf kiezen of je de contactenlijst wilt syncen. Over je nuchterheid, door het te bestempelen als "als je dit hebt, lach je" en "fuck", komt nu niet echt nuchter over hé. Prima dat je een andere mening hebt.
Ah, heb ik eindelijk je aandacht? Ik onderstreep het voor jou nog even. Kijk maar even een paar regeltjes hierboven.Pyrone89 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:26:
[...]
Houd mij er even lekker buiten, je kunt het echt niet afleren op de man te spelen he?
Laat mensen nu eens in hun waarde en discussieer op inhoud. Je hoeft Apple daarnaast niet continue te verdedigen, het heeft genoeg advocaten die dat voor hun doen.
Heel eerlijk gezegd zal het versienummer mij ook aan me onderkant roesten, wel het feit of het goed werkt of niet en of er voldoende vooruitgang wordt geboekt.
Ik heb het idee dat de stap naar iOS 5 toch wat groter was, maar dat kwam misschien ook door iCloud.
Ik heb het idee dat de stap naar iOS 5 toch wat groter was, maar dat kwam misschien ook door iCloud.
Tja, Intel hanteert een tick-tock release. Het staat ieder ander vrij om een vergelijkbaar iets te hanteren. Kan zijn dat Apple dat ook doet: nu gewoon veel kleine verbeteringen, volgende release weer meer grotere dingen.
Doet bij iemand de gesproken navigatie? Ik hoor niks.
Sorry hoor, maar jij zit echt alleen maar Apple te bashen in ongeveer al jouw posts. Heb je dat zelf ook door?Pyrone89 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:23:
Overigens is inmiddels de nieuwe iCloud.com online.
...less is more
Ik snap de heisa niet rond de versienummers en features, alsof de concurrentie iets anders doet ? Als je frustraties hebt over de relatie versienummers en features, ga dan vooral niet naar de releasenotes van Firefox of Chrome kijken, dat doet waarschijnlijk pijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 14-09-2012 18:03 ]
Siri wel ingeschakeld?Reverb_ schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:58:
Doet bij iemand de gesproken navigatie? Ik hoor niks.
Als ze nu eens, gezien hun prijzen, aanleiding zouden geven om te juichen zou ik dat zeker doen. Redenen waren bijv. de iCloud introductie, de designs van de Macs etc. Dit soort dingen zijn gewoon zaken die al in november 2011 erin hadden moeten zitten, en dat sommige banale zaken nog steeds ontbreken is simpelweg niet te verantwoorden.funk-e schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:02:
[...]
Sorry hoor, maar jij zit echt alleen maar Apple te bashen in ongeveer al jouw posts. Heb je dat zelf ook door?
Daarbij heb ik genoeg posts waarin ik zeg dat OSX veel beter is dan Windows op vlak zus en zo. Wat krijg ik vervolgens? Iemand die me aanvalt en zegt dat ik Windows aanval.
Conclusie: het is nooit goed.
[ Voor 18% gewijzigd door Pyrone89 op 14-09-2012 18:46 ]
Is iOS6 GM ook OTA te updaten? Hij staat er namelijk niet bij updates op iPhone 4 en iPad 3 beide nieuwste iOS6 beta
Even een vraagje: was destijds bij de updates voor iOS 5 het ook mogelijk om de update te negeren? Of komt er dan continue zo'n rood eentje bij het betreffende tandwiel icoon?
Dit is misschien belangrijk voor mensen die de software op hun devices gelijk willen houden en bijvoorbeeld met een iPad 1 zitten en dus alles het liefste gebroederlijk op iOS 5 houden.
Ik ga dit sowieso zelf doen met iOS 7 als ongetwijfeld de iPad 2 niet meer ondersteund wordt maar mijn iPhone 4S wel (vind het belangrijk om consistentie tussen apparaten te houden).
Dit is misschien belangrijk voor mensen die de software op hun devices gelijk willen houden en bijvoorbeeld met een iPad 1 zitten en dus alles het liefste gebroederlijk op iOS 5 houden.
Ik ga dit sowieso zelf doen met iOS 7 als ongetwijfeld de iPad 2 niet meer ondersteund wordt maar mijn iPhone 4S wel (vind het belangrijk om consistentie tussen apparaten te houden).
Snap @hierboven niet want je kan wel updates negeren. En ja je krijgt een rood eendje.Pyrone89 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:24:
Even een vraagje: was destijds bij de updates voor iOS 5 het ook mogelijk om de update te negeren? Of komt er dan continue zo'n rood eentje bij het betreffende tandwiel icoon?
Euh, ja je kunt de 'update negeren' in zoverre dat je 'm niet installeert. Maar ik neem aan dat 't over dat die (1) ging.
Meer mensen waarbij pushmail niet meer goed werkt? Zowel een gmail (als Exchange geconfigureerd), als een Exchange 2010 reageren soms pas na een half uur, of nog langer. Langste was 2,5 uur. Toch niet weer hetzelfde gedonder als we in 4.x hebben gehad, met dat "slapen" van wifi?
Verwijderd
Nope, iPad (IOS6), iPhone (IOS5) en MacBook krijgen gelijktijdig de mails (Exchange @ GMail) binnen.UltraSub schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:50:
Meer mensen waarbij pushmail niet meer goed werkt? Zowel een gmail (als Exchange geconfigureerd), als een Exchange 2010 reageren soms pas na een half uur, of nog langer. Langste was 2,5 uur. Toch niet weer hetzelfde gedonder als we in 4.x hebben gehad, met dat "slapen" van wifi?
Doet "in de ICT zitten" er iets aan toe om het verschil te weten tussen 'major' en 'minor' releases? Dat jij moeite hebt met Engels en dus het verschil tussen 'major' en 'minor', betekent niet dat je daarvoor ICT-er moet zijn om het verschil te weten.UltraSub schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:24:
/edit
[OT]
iOS6 biedt inderdaad weinig spectaculairs nieuws, het eerder evolutie dan revolutie. Mijn mening is echter dat dit komt doordat er al ontzettend veel in iOS zit, vernieuwen is dan lastig.
Ik moeite met Engels?Hurm schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:00:
[...]
Doet "in de ICT zitten" er iets aan toe om het verschil te weten tussen 'major' en 'minor' releases? Dat jij moeite hebt met Engels en dus het verschil tussen 'major' en 'minor', betekent niet dat je daarvoor ICT-er moet zijn om het verschil te weten.
Wannabe grammar-nazi?
Wikipedia: Software versioningIn principle, in subsequent releases, the major number is increased when there are significant jumps in functionality, the minor number is incremented when only minor features or significant fixes have been added, and the revision number is incremented when minor bugs are fixed
Maar goed, blijkbaar tegen het zere been bij een hoop Apple fans.
Sorry, voor het hebben van een mening, in een discussietopic...
/edit
Dank je. Zal wel opgelost zijn als ik straks alle toestellen middels een DFU opnieuw heb ingericht. Wel vaker gekke dingen gezien bij upgrades.Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 22:56:
[...]
Nope, iPad (IOS6), iPhone (IOS5) en MacBook krijgen gelijktijdig de mails (Exchange @ GMail) binnen.
[ Voor 16% gewijzigd door UltraSub op 14-09-2012 23:12 ]
Tja je hele redenatie van minor en major klopt toch echt niet en heeft niks met een zeer been te maken.UltraSub schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:09:
[...]
Ik moeite met Engels?
Wannabe grammar-nazi?
[...]
Wikipedia: Software versioning
Maar goed, blijkbaar tegen het zere been bij een hoop Apple fans.
Sorry, voor het hebben van een mening, in een discussietopic...
/edit
Deze update kan je moeilijk een 5.2 en dus een minor update noemen gezien er nieuwe functionaliteit wordt toegevoegd.
Minor upgrade bestaat in de IT meestal uit fixes of hele kleine aanpassingen zonder de functionaliteit aan te passen. Wanneer mag het in jou ogen wel een major upgrade zijn, tot het hele OS omver gegooid wordt? Godzijdank niet.
Dat iedereen 5.2 geloofd had is niet echt relevant. Mensen geloven en accepteren graag alles, in dat geval hadden we nu nog steeds bij Windows XP SP6 gezeten. Je kan iedereen wat wijs maken.
Gelukkig bepaald vaak binnen ICT een release policy de versie benummering en gezien de toevoegingen is een major versie nummer gerechtvaardigd. Dat jij teleurgesteld bent kan.
Overigens wordt je mening erg gewaardeerd.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.