Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:24
Nee, gewoon twee balken, 1 voor url en 1 voor google

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
“Our license to include the YouTube app in iOS has ended, customers can use YouTube in the Safari browser and Google is working on a new YouTube app to be on the App Store.”

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik schrok mij net kapot toen ik mijn iPhone zag opstarten.
''iPhone Configureren'' - Ik dacht dat mijn gegevens waren gewist.

Gelukkig was dit niet het geval, maar bleek het om een aantal extra instellingen te gaan. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:55:
Nee, gewoon twee balken, 1 voor url en 1 voor google
Damnit, ben bang dat ze het dus gaan houden bij de oude situatie en dus een keiharde inconsistentie gaan creëren vanaf iOS 6. |:(

Schrap je maar vast voor een heel hoop gebruikers die continue in de url balk gaan proberen te zoeken (automatisme aangezien werkelijk alle browsers inmiddels een omnibar hebben) en dus mist in gaan. Bij dit soort zaken vraag ik me dus echt altijd af waarom Apple de laatste tijd zo slecht is in details. Was Steve Jobs nu echt degene die dit afdwong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Wow, wat een rare conclusie. Het is een beta. Elke beta geven ze weer iets extra's prijs. Het is voornamelijk om je app te laten werken he! De functionaliteit komt pas op het eind. Even geduld dus. Je doet net of het een release versie is.

[ Voor 3% gewijzigd door carpebios op 06-08-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Apple heeft laten weten dat hun licentie om de YouTube-app in iOS mee te mogen leveren niet meer geldig is en dat Google een aparte YouTube-app in de App Store beschikbaar zal maken.
''Our license to include the YouTube app in iOS has ended, customers can use YouTube in the Safari browser and Google is working on a new YouTube app to be on the App Store''
Aldus iPhoneclub.

[ Voor 5% gewijzigd door iApp op 06-08-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zie 4 post boven je, net als je vorige post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Pfff, het wordt al laat of zo? :P

By the way, mijn iPad kan geen update voor iOS 6 vinden.
Meer mensen last van?

(En ja, een paar posts terug zei ik nog dat ik niet wilde updaten, maar bij nader inzien [Lees hierboven], update ik de iPad toch maar :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

HardCoreGamer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:10:

By the way, mijn iPad kan geen update voor iOS 6 vinden.
Meer mensen last van?
Yups, gewoon downloaden vanaf de apple site.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:02:
Wow, wat een rare conclusie. Het is een beta. Elke beta geven ze weer iets extra's prijs. Het is voornamelijk om je app te laten werken he! De functionaliteit komt pas op het eind. Even geduld dus. Je doet net of het een release versie is.
Gezien de historie van Apple zou ik het zeer onwaarschijnlijk vinden dat ze het nu nog gaan aanpassen, zeker omdat het volgens mij iets is dat je niet op het laatste moment kunt doen.

Dit is niet iets dat je hoeft te verbergen trouwens. Woooow wat een killer-feature: een omnibar die al jaren in elke browser zit en die je notabene pas in je eigen desktop browser heb gedaan (eindelijk). Waar kan ik tekenen voor die iPhone 5? :O |:(

Je doet net alsof het PassBook is waar ik het over heb, dan zou je namelijk wel een punt hebben, dat is iets nieuws en misschien hebben ze daar nog niet het achterste van de tong laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Je vergeet mountion lion met zijn 200 nieuwigheden?

Dit kan Apple zeker als feature tonen. Daar is het Apple voor. Een spellingscorrectie is daar nog een feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:17:
Je vergeet mountion lion met zijn 200 nieuwigheden?

Dit kan Apple zeker als feature tonen. Daar is het Apple voor. Een spellingscorrectie is daar nog een feature.
Goed punt, maar van een fabrikant die apparatuur maakt die 3x zo duur is als de concurrent verwacht ik wat volwassener gedrag.

Net alsof Porsche gaat zeggen: "In de nieuwe 911 heb je verstelbare spiegels".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat zou een feature zijn als de oude 911 dat niet heeft. Alles wat nieuw is in release B dat release A niet deed, is een feature. (Of een opgeloste bug.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Tjah, dat kan je niet van Apple verwachten.
Nog een voorbeeld hoe volwassen ze zijn. Kleine update van de site (lees: store), 4 uur uit de lucht. Het blijft Apple. En toch houd ik van hun software, soms snap ik mezelf niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
CyBeR schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:19:
Dat zou een feature zijn als de oude 911 dat niet heeft. Alles wat nieuw is in release B dat release A niet deed, is een feature. (Of een opgeloste bug.)
Maar niet iets dat boeiend is voor de markt (nogal standaard), laat staan voor het prijssegment.

Als MS op deze manier zou werken zouden ze ook met een lijst van hier tot Tokio kunnen komen en dan zou iedereen helemaal los op ze gaan.

Die Store is idd ook vreemd (en zeer amateuristisch vind ik zelf). Echter dat is nog te verklaren in het feit dat vervolgens miljoenen gekken de Apple site gaan refreshen, hun hersenen kortsluiting krijgen en ze vervolgens als die weer online is 'koop' klikken op alles waar 'nieuw' bij staat.
carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:19:
Tjah, dat kan je niet van Apple verwachten.
Nog een voorbeeld hoe volwassen ze zijn. Kleine update van de site (lees: store), 4 uur uit de lucht. Het blijft Apple. En toch houd ik van hun software, soms snap ik mezelf niet ;)
Volgens mij is er over 30 jaar een docu op Discovery die gaat over het grote aantal 'Stockholm-syndroom' gevallen die ontstonden tijdens de Apple jaren ;) .

[ Voor 46% gewijzigd door Pyrone89 op 06-08-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:19:
Nog een voorbeeld hoe volwassen ze zijn. Kleine update van de site (lees: store), 4 uur uit de lucht.
Is op zich ook wel te verklaren.

Ten eerste genereert dat om de een of andere reden een enorme buzz, dus 't is marketingtechnisch gewoon handig.

En ten tweede is de Apple Online Store eigenlijk best een enorm ding, dus dat 't wat tijd kost om dat te updaten is niet eens gek. Apple wil als 't even kan niet dat je halve zaken ergens ziet staan, namelijk.

Ik denk wel dat ze punt twee doen omdat 't moet, maar 't vanwege punt 1 wat langer uitrekken dan strict gezien noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
CyBeR schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:35:
[...]

Is op zich ook wel te verklaren.

Ten eerste genereert dat om de een of andere reden een enorme buzz, dus 't is marketingtechnisch gewoon handig.

En ten tweede is de Apple Online Store eigenlijk best een enorm ding, dus dat 't wat tijd kost om dat te updaten is niet eens gek. Apple wil als 't even kan niet dat je halve zaken ergens ziet staan, namelijk.

Ik denk wel dat ze punt twee doen omdat 't moet, maar 't vanwege punt 1 wat langer uitrekken dan strict gezien noodzakelijk.
Het moet puur punt 1 zijn. Punt 2 kun je oplossen door te werken met een inrichtingsversie en een productieversie. Dan is eventuele downtime theoretisch zo snel als de ene versie over de andere kan worden gezet (paar seconden met beetje deftige hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Moet zeggen dat deze beta flink snappy is. animaties zijn vloeiend, maps werkt naar behoren etc.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hier bekijk je Apple door een roze bril denk ik.

Neem Bol.com en Amazone. Deze update ook hun grote website makkelijk.
Aplpe daarin tegen update hem, waar het uren voor nodig heeft en wij krijgen dan in Nederland half NL en half Engelse pagina's te zien. Apple is de enige die ik ken dit het zo doet.

Mijn mening is dat ze dit doen, puur als marketing strategie zoals hierboven al vermeld is.

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 06-08-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Pyrone89 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:37:
[...]

Het moet puur punt 1 zijn. Punt 2 kun je oplossen door te werken met een inrichtingsversie en een productieversie. Dan is eventuele downtime theoretisch zo snel als de ene versie over de andere kan worden gezet (paar seconden met beetje deftige hardware).
Je draait de punten om, maar nee dat is niet zo. Apple's complete website is een ding wat, om performanceredenen, gecached wordt met Akamai. En hoewel natuurlijk de persoonlijke pagina's (zoals wat je bestelling is enzo) niet daarvandaan komen geldt dat voor andere pagina's niet.

Dat zo even snel omschakelen is geen sinecure.
carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:37:

Aplpe daarin tegen update hem, waar het uren voor nodig heeft en wij krijgen dan in Nederland half NL en half Engelse pagina's te zien.

Mijn mening is dat ze dit doen, puur als marketing strategie zoals hierboven al vermeld is.
Amazon en Bol werken ook compleet anders dan Apple. Als een van die twee down is, merken ze dat direct in de omzet. Immers, als je bij Amazon iets wilde kopen en dat lukt niet, ga je gewoon naar een andere retailer want Amazon verkoopt maar een of twee eigen producten (Kindle.)

Apple merkt dat veel minder omdat mensen spullen graag specifiek bij Apple kopen, aangezien Apple hun eigen producten verkoopt (ik durf te stellen dat de online verkoop van third-party accessoires in bestellingen zonder ook een Mac erbij marginaal is). Ze zijn iig niet direct vergelijkbaar.

[ Voor 43% gewijzigd door CyBeR op 06-08-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Klopt. Maar als iemand een mac wil bestellen heeft die toch zijn twijfels over de professionaliteit van dit bedrijf. Dit schaad toch een beetje de beeldvorming van zo'n bedrijf lijkt me.

[ Voor 24% gewijzigd door carpebios op 06-08-2012 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ga dan eens naar een Apple Retail Store kijken en denk daar dan nog 's over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik snap je punt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Als er één winkel is waar alles tot in de puntjes perfect geregeld is, dan is 't wel de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Het gaat nu om hun website. Ik denk dat X% van de klanten nog nooit naar de Apple Store is geweest (fysiek). Niet iedereen woont in Amsterdam of omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:37:

Aplpe daarin tegen update hem, waar het uren voor nodig heeft en wij krijgen dan in Nederland half NL en half Engelse pagina's te zien. Apple is de enige die ik ken dit het zo doet.

Maar bol.com en Amazon doen niet aan grote onthullingen van geweldige nieuwe producten (volgens het bedrijf, en miljoenen mensen). Apple creëert dan eerst wat spanning door de winkel dicht te doen.
carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:45:
Het gaat nu om hun website. Ik denk dat X% van de klanten nog nooit naar de Apple Store is geweest (fysiek). Niet iedereen woont in Amsterdam of omgeving.
Ja, want Nederland is het enige land waar Apple spul verkoopt...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:45:
Zó, dat zijn twee dikke clichés |:(

Uiteraard is X% nog nooit in de Apple Store geweest, want X kan 0 tot 100% zijn.
En natuurlijk woont niet iedereen in Amsterdam of omgeving, zou erg druk worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Anthirian op 06-08-2012 21:48 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X is meestal 1 getal, dus 0 tot 9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Omdat ik het aantal niet weet slimme. Mijn god, hoe stom kan iemand zijn om zoiets niet zelf te kunnen intepreteren :|
Maar 0% kan het niet zijn en 100% ook niet.......
Als je reageert, denk dan ff na.

[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 06-08-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Dat kun je ook doen op een andere manier. Bijvoorbeeld door de gewone website volkomen door te laten draaien en in een 'introductiedeel' een live-onthulling ofzo waarbij op een begeven moment het product ineens verschijnt met een mooi effect.

Waarom mag ik geen hoesje voor mijn iPhone kopen online omdat er een nieuwe MacBook Air komt? Lekker onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Helemaal met Pyrone89 eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan krijg je van "hé ik heb net 5 minuten geleden een MacBook Air besteld... ik wil een nieuwe!!!111!!" reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Je kan dan toch je bestelling annuleren, of een mail sturen dat ze de nieuwe krijgen (mits die hetzelfde kost). Of dat hun bestelling tijdelijk op hold staat.

[ Voor 59% gewijzigd door carpebios op 06-08-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker handig, miljoenen mensen plaatsen een bestelling om die vijf minuten later te annuleren. Alles kan, maar of het handig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

kan deze discussie in een ander topic? jullie zitten nu in het iOS 6 topic...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hebben ze vaker gedaan. En ik denk nu niet dat miljoenen mensen een bestelling van 1 type macbook plaatsen in een x aantal uur. (Lees: X staat voor een aantal uur, maar ik weet niet precies hoeveel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:44
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:49:
X is meestal 1 getal, dus 0 tot 9 :+
Was het maar zo'n feest, zou heel wat analyse vakken een heel stuk eenvoudiger maken, "los op naar x"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:55:
Hebben ze vaker gedaan. En ik denk nu niet dat miljoenen mensen een bestelling van 1 type macbook plaatsen in een x aantal uur. (Lees: X staat voor een aantal uur, maar ik weet niet precies hoeveel)
"Zucht", hoepel s.v.p op met je onzinnige opmerkingen, dit is het IOS6 topic. Maak ff een klaag Apple Store topic aan, kan je lekker verder zeuren over niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:43
Wat ik me afvraag en zijn heel veel nieuwe features in iOS 6 die met name op de Amerikaanse markt zijn toegespitst. De nieuwe maps app bijvoorbeeld hoe zijn de kaarten in Europa/Nederland zijn deze net zo gedetailleerd als die van Google of geldt dit alleen voor de US.

En de nieuwe opties in Siri natuurlijk, ik vind Engels praten tegen mijn telefoon niet erg maar kan ik in plaats van de laatste NBA stats ook de laatste Eredivisie uitslagen opvragen of de uitslag van een Champions League wedstrijd?

Dan is er nog Passbook ziet er heel handig uit maar ziet het er naar uit dat ook Pathé, NS en KLM o.i.d. dit gaan ondersteunen of zal er alleen in de US heel veel bijval voorkomen?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:35:
[...]

"Zucht", hoepel s.v.p op met je onzinnige opmerkingen, dit is het IOS6 topic. Maak ff een klaag Apple Store topic aan, kan je lekker verder zeuren over niets :P
Maar ik denk zelf dat er een X% Tweakers juist érg tevreden zijn over de Apple Store; Mogen die dan ook een apart topic? ;)

Nevermind, weet iemand waarom mijn iPad telkens deze melding blijft geven?
Afbeeldingslocatie: http://oi46.tinypic.com/bf5bwg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat 't een beetje druk is op de OTA servers :p

Handmatig downloaden vanaf developer.apple.com biedt trouwens de oplossing (tenzij je echt niet een Restore wil doen)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

HardCoreGamer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:45:
[...]

Maar ik denk zelf dat er een X% Tweakers juist érg tevreden zijn over de Apple Store; Mogen die dan ook een apart topic? ;)

[afbeelding]
Fietsbel in "[iOS 6] Ervaringen & Discussie"

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Davidshadow13 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:45:
Wat ik me afvraag en zijn heel veel nieuwe features in iOS 6 die met name op de Amerikaanse markt zijn toegespitst. De nieuwe maps app bijvoorbeeld hoe zijn de kaarten in Europa/Nederland zijn deze net zo gedetailleerd als die van Google of geldt dit alleen voor de US.

En de nieuwe opties in Siri natuurlijk, ik vind Engels praten tegen mijn telefoon niet erg maar kan ik in plaats van de laatste NBA stats ook de laatste Eredivisie uitslagen opvragen of de uitslag van een Champions League wedstrijd?

Dan is er nog Passbook ziet er heel handig uit maar ziet het er naar uit dat ook Pathé, NS en KLM o.i.d. dit gaan ondersteunen of zal er alleen in de US heel veel bijval voorkomen?
Siri heeft gegevens van de Eredivisie, alleen je moet wel heel specifiek vragen wil je deze krijgen. "How much did Ajax Amsterdam play today" verstaat hij niet. Je moet echt specifiek soccer match er bij noemen en dan moet de zinsbouw nog op een dusdanige manier zijn dat Siri het snapt. Niet echt vloeiend dus tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

I know, I know; Maar ik moet de update Over the Air uitvoeren omdat ik niets anders kan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

tahomas schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:56:
[...]

Siri heeft gegevens van de Eredivisie, alleen je moet wel heel specifiek vragen wil je deze krijgen. "How much did Ajax Amsterdam play today" verstaat hij niet. Je moet echt specifiek soccer match er bij noemen en dan moet de zinsbouw nog op een dusdanige manier zijn dat Siri het snapt. Niet echt vloeiend dus tot nu toe.
Inderdaad hier had ik ook last van.

"What was the last match Eredivisie played?" Verstaat Siri niet, aangezien Eredivisie gee Engels woord is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm nederlandse en belgische locatie gegevens voor siri... Zou dit dan eindelijk betekenen dat siri nederlands gaat praten?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:13
carpebios schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 21:41:
Klopt. Maar als iemand een mac wil bestellen heeft die toch zijn twijfels over de professionaliteit van dit bedrijf. Dit schaad toch een beetje de beeldvorming van zo'n bedrijf lijkt me.
Dus omdat een website een paar uurtjes down is moet je twijfels trekken bij de professionaliteit? Weet jou hoe het systeem werkt? Misschien is het wel een beveiligingsreden of weet jij veel. Waarom hebben mensen altijd zoveel te klagen over Apple, de telefonische support is prima, e-mails worden netjes beantwoord, vragen over iTunes krijg je normaal gesproken binnen 2 uur een reactie op. In vergelijking met het door jou geliefde Bol.com dat soms langer dan 72 uur doet over één reactie, gelukkig voor Bol kunnen ze hun site heel snel updaten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:04
Vind het aan de ene kant wel fijn dat de YT app zoals het er nu naar uitziet niet meer standaard meegeleverd wordt. Eindelijk eens een update aan Google's kant. Al vind ik de YT app wel fijner werken dan YT in Safari op de iPhone, YT in Safari op de iPad werkt daarentegen perfect mede dankzij het formaat van het scherm.

[ Voor 71% gewijzigd door AntraXxX op 07-08-2012 14:21 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 09:31
HardCoreGamer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 22:45:
[...]

[afbeelding]
Een keer herstarten loste dit probleem voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

CyBeR schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:47:
Zou tijd worden. Die app zoog al sinds iPhoneOS 1. * CyBeR had de YouTube app al uitgezet in parental control.

Blijkbaar heeft apple gezegd dat hun licentie voor die app is afgelopen, en dat google aan een eigen app bezig is (idem Maps wat dat betreft): http://www.theverge.com/2012/8/6/3223775/apple-youtube-ios6
Hoi, ik gebruik de Youtube app veel op de Ipad, kun je eens uitleggen wat jij er niet goed aan vindt, en welke app je er dan wel voor gebruikt als alternatief? Ben wel benieuwd, thanks.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

M.youtube.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
NotSoSteady schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 01:02:
[...]

Dus omdat een website een paar uurtjes down is moet je twijfels trekken bij de professionaliteit? Weet jou hoe het systeem werkt? Misschien is het wel een beveiligingsreden of weet jij veel. Waarom hebben mensen altijd zoveel te klagen over Apple, de telefonische support is prima, e-mails worden netjes beantwoord, vragen over iTunes krijg je normaal gesproken binnen 2 uur een reactie op. In vergelijking met het door jou geliefde Bol.com dat soms langer dan 72 uur doet over één reactie, gelukkig voor Bol kunnen ze hun site heel snel updaten. 8)7
Jouw reactie slaat kant noch wal en lijkt wel getypt door een religiegek. Ja, ze kunnen dit schijnbaar niet fatsoenlijk oplossen en gooien hun site maar plat. Als er dan een update is, staan er twee talen door elkaar! Ik zeg zefl niet dat bol.com geliefd bij mij is, ik stel hun alleen als voorbeeld (ivm de grote van de site). Jouw support praatje verschilt per persoon. Mails duren meestal langer dan 2 uur, meer richting de 8 of dag. En waarom zou een bedrijf je mails niet netjes beantwoorden?

Je stelt dat mensen veel klagen over Apple. Mag je dan niks in twijfel trekken? Is alles goed? Het wil niet zeggen dat ik hier 3 Apple systemen heb staan en een iPad en twee iPhone's dat ik hun professionaliteit ivm de website niet in twijfel mag trekken.

Denk eer u reageert.

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 07-08-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

T.o.v. de iOS YouTube app werkt deze site eigenlijk minstens net zo goed, maar de android app vind ik toch wel een meerwaarde bieden (die zag er sowieso altijd al beter uit dan de iOS versie, zeker de tablet versie). Als Google nu zelf met een YouTube app voor iOS komt zou dat nog best wel eens een vooruitgang kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

robin1979 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 07:35:
[...]

Een keer herstarten loste dit probleem voor mij op.
Thanks, gonna try.

Edit: It works! :D
Meteen installeren dan maar, voordat beta 3 ten einde loopt.

[ Voor 17% gewijzigd door iApp op 07-08-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
HardCoreGamer schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 12:29:
[...]

Thanks, gonna try.

Edit: It works! :D
Meteen installeren dan maar, voordat beta 3 ten einde loopt.
Heb hetzelfde probleem en al meerdere restarts gedaan maar helaas helpt dat hier niet.. Vorige OTA's gingen zonder problemen..?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

LaZZ schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:30:
[...]

Heb hetzelfde probleem en al meerdere restarts gedaan maar helaas helpt dat hier niet.. Vorige OTA's gingen zonder problemen..?
Ik heb gisteren ook meerdere restarts gedaan, maar die hielpen bij mij ook niet.
Wat ik net heb gedaan is hard reset, en toen kon ik de update wel installeren. :)
1. Hold down the Home button (round button on the front of the device) and the Standby/sleep (on top of the device) for ten seconds. - Your device will be turned off.

2. Turn on your device by holding the standby/sleep button.

[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 07-08-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ook al meerdere keren geprobeerd (doe eigenlijk altijd een hard reset als ik de iPhone opnieuw opstart).. Mag niet baten.

EDIT: Checken voor update over 3G gedaan, daarna Wifi aangezet en update binnen gehaald. Is nu aan het downloaden..

[ Voor 32% gewijzigd door LaZZ op 07-08-2012 15:10 ]

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

LaZZ schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:03:
Ook al meerdere keren geprobeerd (doe eigenlijk altijd een hard reset als ik de iPhone opnieuw opstart).. Mag niet baten.

EDIT: Checken voor update over 3G gedaan, daarna Wifi aangezet en update binnen gehaald. Is nu aan het downloaden..
Mijn iPad heeft geen 3G / 4G functie, dus die optie heb ik ook niet kunnen proberen uiteraard. ;)

Mooi dat het gelukt is, ik ben in ieder geval blij met Beta 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audioholic
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik kan sinds beta 4 via Siri apps openen, zowel stock apps als app store apps. Dacht dat ik al eerder mogelijk was, maar Siri gaf met beta 3 geen krimp... Dit vind ik wel een nuttige verbetering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zijn er verder nog nieuwe dingen ontdekt dan behalve, bluetooth sharing, siri update en nieuwe 3d maps?

Overigens voelt deze beta lekker snel aan, het kan aan mij liggen maar ook de batterij lijkt het langer uit te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Da's een mobiele website en geen app, en bovendien nog geen antwoord op mijn vraag ;) but thanks anyway :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zoals eerder gezegd, google is bezig met een eigen app.
Echt missen zal ik hem niet overigens.

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen:
https://twitter.com/heyIvar/status/232871678126989312
Wifi+Cellular, op het moment dat een app problemen ondervind met de wifi verbinding gaat deze over op 3G.

Misschien verklaard dat het hoge dataverbruik van de vorige versie? Bij mij staat het nu uit overigen :+

[ Voor 62% gewijzigd door HaterFrame op 08-08-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
MetaFrame schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:34:
Zoals eerder gezegd, google is bezig met een eigen app.
Echt missen zal ik hem niet overigens.

Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen:
https://twitter.com/heyIvar/status/232871678126989312
Wifi+Cellular, op het moment dat een app problemen ondervind met de wifi verbinding gaat deze over op 3G.

Misschien verklaard dat het hoge dataverbruik van de vorige versie? Bij mij staat het nu uit overigen :+
Hmm... volgens is dat al vrij standaard. Als mijn wifi wegvalt, dan neemt 3G het over. Maar er was geen makkelijke manier om dat uit te schakelen voor apps.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 08:22:
[...]

Da's een mobiele website en geen app, en bovendien nog geen antwoord op mijn vraag ;) but thanks anyway :)
Geen HQ mogelijk? Meteen de belangrijkste reden om de YT app helemaal op mijn laatste homescreen in het Overigen mapje te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

kmf schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:15:
[...]

Hmm... volgens is dat al vrij standaard. Als mijn wifi wegvalt, dan neemt 3G het over. Maar er was geen makkelijke manier om dat uit te schakelen voor apps.
Wanneer je een slecht wifi signaal hebt... Dus niet wanneer het helemaal weg valt maar wanneer je een erg trage verbinding hebt bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
MetaFrame schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:36:
Zijn er verder nog nieuwe dingen ontdekt dan behalve, bluetooth sharing, siri update en nieuwe 3d maps?

Overigens voelt deze beta lekker snel aan, het kan aan mij liggen maar ook de batterij lijkt het langer uit te houden...
Het 'roteren' van het afspelen van filmpjes is iig gefixt. Deze draait nu niet meer door in 'portrait-upsidedown'. Ook is het tonen van de bookmarks in 'portraite-upsidedown' weer zoals het in iOS5 was, weer correct.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07 20:35
Nu ben ik toch wel echt blij geworden!
Heb een T-mobile abonnement uit 2008 zonder data limiet.
Eind dit jaar zouden ze hiervoor tethering gaan invoeren,
echter sinds iOS6 Beta 4 kan ik al tetheren! Of hebben ze het toevallig bij T-mobile aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Dutch-gabber schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:33:
Nu ben ik toch wel echt blij geworden!
Heb een T-mobile abonnement uit 2008 zonder data limiet.
Eind dit jaar zouden ze hiervoor tethering gaan invoeren,
echter sinds iOS6 Beta 4 kan ik al tetheren! Of hebben ze het toevallig bij T-mobile aangezet?
Hebben ze bij T-Mobile aangezet. Tetheren kan al lang (ik zit op iOS 5 en kan het al lang). De provider settings bepalen namelijk wat wel en niet mag (Android doet dit slimmer, door die gierige telco's het dataverkeer niet te laten scheiden en dus kunnen ze tetheren niet blokkeren al zouden ze het willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Pyrone89 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:25:
[...]

Hebben ze bij T-Mobile aangezet. Tetheren kan al lang (ik zit op iOS 5 en kan het al lang). De provider settings bepalen namelijk wat wel en niet mag (Android doet dit slimmer, door die gierige telco's het dataverkeer niet te laten scheiden en dus kunnen ze tetheren niet blokkeren al zouden ze het willen).
Toen de iPhone net uitkwam was Apple's aanpak imho beter, toen kreeg je namelijk bij de iPhone een 4Mbps abbonement ipv de 256kbps abbonement die je bij Android telefoons kreeg, dit omdat de providers controle hadden over het tether gedrag o.a. You give some you take some.

Ondertussen kan ik ook tetheren, yaay, maar heb het nog steeds niet gebruikt. Voor mij is het meer leuk dat het kan ipv een must.

[ Voor 8% gewijzigd door ZpAz op 08-08-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Pyrone89 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 20:25:
[...]

Het ligt aan het abonnement of je bij T-Mobile kan tetheren. De tether-functie wordt achterstevoren uitgerold: de nieuwste abonnementen krijgen als eerste tethering, de oudste abonnementen als laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Ik heb ook een abonnement uit 2008 en onder iOS5 kan ik niet (nog niet) tetheren.

Wellicht ben ik iets eerder (11 juli 2008).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 09:24:
[...]

Hoi, ik gebruik de Youtube app veel op de Ipad, kun je eens uitleggen wat jij er niet goed aan vindt, en welke app je er dan wel voor gebruikt als alternatief? Ben wel benieuwd, thanks.
De mobiele youtube site (m.youtube.com) biedt veel betere kwaliteit en in de youtube app deed een goede driekwart van de video's 't bij mij sowieso al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Laatst online: 21-12-2014
carpebios schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:22:
[...]

Jouw reactie slaat kant noch wal en lijkt wel getypt door een religiegek. Ja, ze kunnen dit schijnbaar niet fatsoenlijk oplossen en gooien hun site maar plat. Als er dan een update is, staan er twee talen door elkaar! Ik zeg zefl niet dat bol.com geliefd bij mij is, ik stel hun alleen als voorbeeld (ivm de grote van de site). Jouw support praatje verschilt per persoon. Mails duren meestal langer dan 2 uur, meer richting de 8 of dag. En waarom zou een bedrijf je mails niet netjes beantwoorden?

Je stelt dat mensen veel klagen over Apple. Mag je dan niks in twijfel trekken? Is alles goed? Het wil niet zeggen dat ik hier 3 Apple systemen heb staan en een iPad en twee iPhone's dat ik hun professionaliteit ivm de website niet in twijfel mag trekken.

Denk eer u reageert.
Slaat kant noch wal?! RAAKT... kant noch wal. Fijn hoor, de Nederlandse taal verkrachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
Uniciteit schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:31:
[...]

Het ligt aan het abonnement of je bij T-Mobile kan tetheren. De tether-functie wordt achterstevoren uitgerold: de nieuwste abonnementen krijgen als eerste tethering, de oudste abonnementen als laatste.
Ik was super blij met Vodafone (na jaren terror van T-mobile), een week na de nieuwe netneutraliteit wetgeving rolden ze voor alles en iedereen tethering uit. Had het instant. Super fijn om met mijn ipad anywhere via mijn iphone op internet te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Uniciteit schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:31:
[...]

Inmiddels zou dit voor iedereen ingeschakeld moeten zijn.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hoe zit dat met andere providers van de Benelux, krijgen deze ook binnenkort tethering als ze dit nog niet hadden ?

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Ik heb beta 4 geinstalleerd op mijn iPhone 4, en tot mijn verbazing werkt die nu beduidend sneller dan voorheen. In 5.1.1. werkte mijn Homeknop niet goed, tot het irritante aan toe. Daarnaast waren er bugs dat wanneer iemand belde, ik de slide-to-call knop niet kon gebruiken. In iOS6 is alles weer stabiel en is de Homeknop een stuk responsiever. Erg vreemd als je het mij vraagt. Krijg steeds meer het idee dat Apple iets inbouwt in iOS waardoor oudere modellen trager en slechter werken. Ik heb er geen andere verklaring voor?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• ZpAz
In iOS6 is alles weer stabiel en is de Homeknop een stuk responsiever. Erg vreemd als je het mij vraagt. Krijg steeds meer het idee dat Apple iets inbouwt in iOS waardoor oudere modellen trager en slechter werken.
Lijkt me elkaar nogal tegenspreken niet?

• Dannydekr
ZpAz schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 18:26:
[...]

Lijkt me elkaar nogal tegenspreken niet?
Tjah misschien dat dit mechanisme in de iOS6 beta niet zit ingebouwd? Of misschien dat er een andere logische reden bestaat voor deze problemen. Het feit blijft dat de telefoon bijzonder traag werd en allerlei irritante mankementen ging vertonen, en dat deze nu voor een groot gedeelte zijn verdwenen :).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• THE_BASE
  • Niet online
Dannydekr schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:37:
Ik heb beta 4 geinstalleerd op mijn iPhone 4, en tot mijn verbazing werkt die nu beduidend sneller dan voorheen. In 5.1.1. werkte mijn Homeknop niet goed, tot het irritante aan toe. Daarnaast waren er bugs dat wanneer iemand belde, ik de slide-to-call knop niet kon gebruiken. In iOS6 is alles weer stabiel en is de Homeknop een stuk responsiever. Erg vreemd als je het mij vraagt. Krijg steeds meer het idee dat Apple iets inbouwt in iOS waardoor oudere modellen trager en slechter werken. Ik heb er geen andere verklaring voor?
De homebutton is een probleem van de iPhone 4. Bij de iPhone 4S is er achter de homebutton een betere vering ingebouwd, waardoor hij niet defect zou kunnen gaan. Dit is dus niet softwarematig aan te rekenen.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Een fix waar ik net pas achterkwam is dat het scherm niet meer aangaat bij het veranderen van volume. Heerlijk is dat, vooral 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Phuncz schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:45:
Hoe zit dat met andere providers van de Benelux, krijgen deze ook binnenkort tethering als ze dit nog niet hadden ?
Bij KPN werkt dit altijd al. Enigste wat je even zelf moet instellen is een ander APN.
Standaard staat het APN op : "iphonekpn.nl" en als je je APN veranderd in: "internet" komt de tethering optie weer terug in je iphone instellingen menu en het werkt prima. Ik heb nog geen enkele klacht gehad dat ik dit gebruik op mijn KPN abbo.

Ik moet wel zeggen dat ik het puur voor e-mail en internetten op mijn laptop gebruik en niks ga downloaden.

IOS6 beta draait hier prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb beta 4 geinstalleerd op mijn iPhone 4, en tot mijn verbazing werkt die nu beduidend sneller dan voorheen. ...
Krijg steeds meer het idee dat Apple iets inbouwt in iOS waardoor oudere modellen trager en slechter werken. Ik heb er geen andere verklaring voor?
Bij iOS 5 beta's had je dit ook, de latere beta's waren voor mensen met oudere toestellen ook beduidend sneller. Ik vermoed dat men nu stilaan bezig is met optimaliseren omdat alle functies erin zitten en dat je hierdoor het verschil merkt. Het hielp ook wel om een complete install te doen bij elke beta update ipv. OTA updates als je last hebt van bepaalde vreemde issues.

Apple heeft geen voordeel om oudere toestellen kunstmatig traag te maken, de meeste van hun klanten (wereldwijd dus) krijgen hun telefoon via een contract en die worden om de 2 jaren vervangen. Dus ze stoten er alleen maar klanten die ze al hebben tegen de schenen, mensen willen een toestel dat goed blijft werken, niet iedereen relativeert dat een toestel trager wordt naargelang de ouderdom. Echter moeten we niet vergeten dat de iPhone 3GS en de iPhone 4S toch wel beduidend verschillen qua snelheid:

Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/graphs/graph4971/41963.png
Je hebt niets aan meer dan 2x de snelheid en geheugen als het niet benut wordt. En Apple wil nieuwe toestellen verkopen, niet oude zo lang mogelijk in leven houden.

[ Voor 33% gewijzigd door Phuncz op 17-08-2012 12:00 ]

• Pyrone89
Is er al iets bekend over een iOS 6 beta 5 of andere aankomende wijzigingen (geruchten natuurlijk, als het officieel bevestigd zou zijn zou het hier wel staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Omdat ik wat eigen Apps heb, erger ik me ziek aan de nieuwe AppStore. Als je de recensies wil lezen, zie je dus enkel de oudste 5 recensies terwijl ik inmiddels al 19 recensies heb. Ik kan nu dus niet zien wat men vindt en of er eventuele verbeterpunten zijn.

Is hier iets over bekend of iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:14
Dannydekr schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:07:
Omdat ik wat eigen Apps heb, erger ik me ziek aan de nieuwe AppStore. Als je de recensies wil lezen, zie je dus enkel de oudste 5 recensies terwijl ik inmiddels al 19 recensies heb. Ik kan nu dus niet zien wat men vindt en of er eventuele verbeterpunten zijn.

Is hier iets over bekend of iets aan te doen?
Je kan als ontwikkelaar kijken in iTunes Connect, als je dan naar je apps gaat kan je aanklikken om per versie de reviews te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Rub147 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:10:
[...]

Je kan als ontwikkelaar kijken in iTunes Connect, als je dan naar je apps gaat kan je aanklikken om per versie de reviews te bekijken.
Thanks, werkt prima. Toch jammer dat Apple zo'n rare weg in is geslagen betreft de recensies? Nu kun je bij wijze van 6 mensen overhalen om een goede review te schrijven, en je komt meteen een stuk beter over in de AppStore.

Hetzelfde geldt wanneer iemand anders een slechte review schrijft bij een concurrent. Niet echt eerlijk lijkt me en de meerwaarde van recensies worden nu een beetje teniet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
Die nieuwe App Store weergave vind ik best goed te pruimen, eerlijk gezegd. Het werkt nog niet helemaal soepel op een 4, maar ik twijfel er niet aan dat het nog stukken beter gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
THE_BASE schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:55:
[...]

Ik ben benieuwd waar je dit nieuws vandaan hebt, want volgens mij klopt dit dus nog helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heeft mail.app nu eindelijk de mogelijkheid om je (sub)folders in te klappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:31
U
Uniciteit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Ik ben benieuwd waar je dit nieuws vandaan hebt, want volgens mij klopt dit dus nog helemaal niet.
Nope pas einde van het jaar voor oude 2008 abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Uniciteit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

De dienst is nu ingeschakeld voor 2010-abonnee's. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
De verbinding vind ik in iOS 6b4 slecht, vooral het roamen tusse GPRS en 3G is een ramp.
Het duurt lang en vaak als ik flightmodus en of het toestel weer aan zet duurt het even voordat ie een internet connectie heeft :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:40

rammes

koekebakker 1e klas

ga er vanuit dat er veel debugging aan staat!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:55:
[...]
nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 16:40

talin

ES-MA

hoe ga ik om met het volgende:

ik heb door heel europa mensen zitten met een iPad, die beheer ik met een mobile management system.

daar kan ik nog geen optie vinden op het OS te upgraden.

kan ik de users met mijn corparate itunes account laten upgraden?
of moet ik bij elke user langs om eerst een backup te maken van de iPad en dan te upgraden?
ook geen probleem ben ik er ook even tussenuit.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:31
Sinds ios 5 is het over the air, als er dan een update beschikbaar is kan men dit zelf accepteren en doorvoeren. Mits jij dit geblokt hebt in de mgmt tool (weet niet of dat mogelijk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tenzij. Dat is het tegenovergestelde van mits.

[ Voor 60% gewijzigd door CyBeR op 07-09-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 16:40

talin

ES-MA

stormfly schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:32:
Sinds ios 5 is het over the air, als er dan een update beschikbaar is kan men dit zelf accepteren en doorvoeren. Mits jij dit geblokt hebt in de mgmt tool (weet niet of dat mogelijk is).
ik heb niet veel geblocked en dat dus ook niet.
alleen gaat dat goed?

testen dus, maar als ik het kan testen hebben zij het dus ook beschikbaar, ik kan wel vriendelijk vragen of ze dit niet willen doen maar ja, blondines, Denen, Belgen etc....

ik ga maar eens op zoek naar een beschikbare iOS6 om te testen

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.