Zit wel een enorme memoryleak in beta 2. Kan nauwelijks twee programma's laten hibernaten voordat ze weer geladen moeten worden.
Straks maar eens updaten en kijken of die 3G toggle terug is (4s). Iemand al gezien of het probleem met de helderheid is opgelost? Die wilde nog wel eens terug springen naar 0%.
Accu is wel drama onder Beta 2, hij loopt echt erg vlot leeg voor m'n gevoel. En volgens mij was het in Beta 1 beter!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Beta 2 is inderdaad een energie snoepert , de accu is erg snel leeg. De hele interface reageert niet vlot, op naar beta 3
39
ben benieuwd of met de nieuwe ios ook een nieuwe iphone komt. hoop t wel
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Paar dingen die mij nu zijn opgevallen na een paar dagen iOS Beta 2 in gebruik te hebben gehad op een iPhone 4.
- Consistentie zoals ik eerder al aangaf met Beta 1 is er niet. Zo is de topbar nog steeds die rare kleur (ik vind het niets) van de app en zijn sommige apps nog rounded en sommige weer niet.
- In het Notification Center zijn de buttons voor Twitter en Facebook wel aangepast.
- WiFi heeft nog enkele problemen om snel te connecten na het unlocken.
- Heeft de camera interface nu nog donkere interface gekregen na de eerste beta?
- De App Store is véél sneller en werkt ook beter.
- Hetzelfde geldt voor Kaarten.
- Het toevoegen van albums werkt nog een beetje onhandig en niet des Apple.
Meer mensen die in de Twitter app de melding ' Geen toegang' krijgen als ze een foto vanuit de Bibliotheek willen toevoegen?
Als ik een nieuwe foto maak, krijg ik een foutmelding "Gegevens niet beschikbaar", maar wordt de foto er wel onder gehangen.
Als ik een nieuwe foto maak, krijg ik een foutmelding "Gegevens niet beschikbaar", maar wordt de foto er wel onder gehangen.
ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met IOS6, de facebook intergratie werkt redelijk ok, kwa snelheid merk ik ook geen verschil (iphone 4s) maps vind ik een beetje tegenvallen eerlijk gezegd, minder gedetailleerd dan de google maps.
Verder ben ik erg benieuwd naar de passbook app, ik heb al een paar nep passes gemaakt (het zou toch niet moeilijk moeten zijn om van pdf naar passbook te converteren??) lijkt me ideaal voor vliegtickets en concert kaarten!
Verder eigenlijk geen foutmeldingen gehad, af en toe wel een hele snelle restart. maar goed het is een beta...
Verder ben ik erg benieuwd naar de passbook app, ik heb al een paar nep passes gemaakt (het zou toch niet moeilijk moeten zijn om van pdf naar passbook te converteren??) lijkt me ideaal voor vliegtickets en concert kaarten!
Verder eigenlijk geen foutmeldingen gehad, af en toe wel een hele snelle restart. maar goed het is een beta...
Op mijn iPad 3 werkt FaceTime niet of nauwelijks en berichten van iMessage krijg ik ook niet binnen. Meer mensen met dit probleem? Met 5.1.1 werkte dit wel gewoon. Hoort er natuurlijk bij, dus mij hoor je verder niet klagen.
Ik zag trouwens bij de location services, dat 'Genius for Apps' gebruik maakt van GPS, was dit eerder ook al zo? En je kunt nu dictionaries downloaden, voorheen werkte dit out of the box!?
Ik zag trouwens bij de location services, dat 'Genius for Apps' gebruik maakt van GPS, was dit eerder ook al zo? En je kunt nu dictionaries downloaden, voorheen werkte dit out of the box!?
Ik heb net mijn iPhone 4S voorzien van iOS 6, nu mijn backup terug zetten; Ik ben benieuwd.
Als alles goed verloopt zal ik mijn iPad ook updaten, kan ik beide Siri's eens gedag zeggen
Als alles goed verloopt zal ik mijn iPad ook updaten, kan ik beide Siri's eens gedag zeggen
An a day keeps the doctor away.
Ik ben weer terug naar 5.1.1. Helaas kan je een iCloud back-up van 6 niet terug zetten op 5.1.1. Maar nu is de telefoon wel weer lekker schoon 
Ga een nieuwe halen dus deze moest weer eventjes opgeschoond worden.
Ga een nieuwe halen dus deze moest weer eventjes opgeschoond worden.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ow.... hoe ga je nu je software testen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Alles is getestcarpebios schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:50:
Ow.... hoe ga je nu je software testen?
(iphone 4)
Om een of andere reden is whatsapp amper vooruit te branden met de ios beta 2 , de app zelf opstarten gaat snel, maar zodra ik naar het Chat overzicht gaat blijft het een seconde of 3 a 4 leeg. Ook bij het sturen van foto's duurt het laden van je mappen in Photo erg lang >5sec.
Ios Beta 2 geeft mij ook veel problemen met herkenen van "toetsaanslagen", vaak genoeg pakt hij een verkeerde letter of detecteert niets. De algehele performance is niet al te best.
Wellicht vanavond beta 3 (?) en hopen op een verbetering in performance.
Op m;n ipad (3) mis ik trouwens nog steeds de weather app, raar dat ze die er niet in stoppen
Om een of andere reden is whatsapp amper vooruit te branden met de ios beta 2 , de app zelf opstarten gaat snel, maar zodra ik naar het Chat overzicht gaat blijft het een seconde of 3 a 4 leeg. Ook bij het sturen van foto's duurt het laden van je mappen in Photo erg lang >5sec.
Ios Beta 2 geeft mij ook veel problemen met herkenen van "toetsaanslagen", vaak genoeg pakt hij een verkeerde letter of detecteert niets. De algehele performance is niet al te best.
Wellicht vanavond beta 3 (?) en hopen op een verbetering in performance.
Op m;n ipad (3) mis ik trouwens nog steeds de weather app, raar dat ze die er niet in stoppen

[ Voor 8% gewijzigd door Fietsbel op 12-07-2012 11:06 ]
39
Bij mij helpt het om regelmatig m'n iPhone opnieuw op te starten. Ik denk dat beta 2 wat geheugen issues heeft. Na een reboot werkt het bij mij weer prima
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Bij mij moet ik meerdere keren per dag rebooten, zit echt een memory leak in. Helemaal als je een game hebt opgestart of een andere zware app, dan wil het homescreen nog wel eens een paar minuten nergens op reageren. (Un)locken werkt dat ook niet meer soepel. Whatsapp is altijd al trage troep geweest.Hoedje schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:03:
Bij mij helpt het om regelmatig m'n iPhone opnieuw op te starten. Ik denk dat beta 2 wat geheugen issues heeft. Na een reboot werkt het bij mij weer prima
[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 12-07-2012 12:13 ]
Wat mij dwars zit, is dat als je iOS 6 gebruikt, en je gebruikt de Muziek app, je niet meer iCloud icoontjes ziet bij losse nummers wanneer je iTunes Match gebruikt.
In iOS 5 zag je voor nummers die je niet op je telefoon had staan het wolkje, en kon je erop tappen om het nummer naar je telefoon te downloaden, alleen nu zie je helemaal niet meer welk nummer je wel en welk nummer je niet op je telefoon hebt.
Je kan alleen complete afspeellijsten downloaden door op het wolkje te klikken onderaan de afspeellijst. Heel jammer dit.
Aangezien ik mijn iPhone gebruik in de auto voor muziek, en ik maar moet gokken welk nummer ik op de telefoon heb staan, en welk nummer gestreamed wordt via 3G,
In iOS 5 zag je voor nummers die je niet op je telefoon had staan het wolkje, en kon je erop tappen om het nummer naar je telefoon te downloaden, alleen nu zie je helemaal niet meer welk nummer je wel en welk nummer je niet op je telefoon hebt.
Je kan alleen complete afspeellijsten downloaden door op het wolkje te klikken onderaan de afspeellijst. Heel jammer dit.
Aangezien ik mijn iPhone gebruik in de auto voor muziek, en ik maar moet gokken welk nummer ik op de telefoon heb staan, en welk nummer gestreamed wordt via 3G,
Waarom zal je daar over moeten nadenken? Als je niet wilt dat er gestreamed wordt zet je "cellular data" bij itunes match uit.CRXDelSol schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:20:
Wat mij dwars zit, is dat als je iOS 6 gebruikt, en je gebruikt de Muziek app, je niet meer iCloud icoontjes ziet bij losse nummers wanneer je iTunes Match gebruikt.
Eenmaal aan het afspelen wordt er toch on they fly gestreamed/gedownload.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Is het in IOS6 nu ook eindelijk mogelijk om zonder extra app je out of office aan/uit te zetten voor een Exchange mailbox? Dat vind ik toch wel een groot gemis sinds de overgang vanaf mijn BB.
Denk niet dat dat er ooit native in komt.
En beta 3 is uit! Meteen eens op de nieuwe iPad uitproberen!
is het slim om de nieuwe iOS6 beta 3 te proberen op je telefoon?
Ik maak al gebruik vanaf de eerste beta, werkt allemaal prima. En hoe later, hoe beter.Remko.me schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:34:
is het slim om de nieuwe iOS6 beta 3 te proberen op je telefoon?
Je bent toch developer, natuurlijk dan. Hoe weet je anders of je app werkt.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Installatie is begonnen..verwacht weinig nieuws.
Raar dat het alleen nog maar over the air kan. Via de dev site staat alleen beta 2 er nog.
Mijn iPad 3 zegt nu al 8 minuten lang: ''Update voorbereiden''. (Geduld raakt op
)
Bij mijn iPhone 4S gaf die aan dat er een beta 2 update was, terwijl ik die al heb, ben nu bezig met installatie. Mijn iPad 3 gaf wel de juiste versie aan.carpebios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:38:
Raar dat het alleen nog maar over the air kan. Via de dev site staat alleen beta 2 er nog.
En hoe weet je dat? Je weet binnen 5 min. dat hij even lang mee gaat, dat de bugs eruit zijn?
Met "niks nieuws" bedoel ik geen nieuwe opties, bij een nieuwe beta ga ik ervan uit dat er minder bugs zijn en dat de batterij langer mee gaat.carpebios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:51:
En hoe weet je dat? Je weet binnen 5 min. dat hij even lang mee gaat, dat de bugs eruit zijn?
Zo, iOS 6 staat geïnstalleerd op mijn iPad 3.
Tot nu toe nog geen veranderingen / nieuwe mogelijkheden te vinden.
Nu maar eens mijn iPhone 4S OTA updaten, misschien dat daar meer veranderingen in zitten.
Ik hoop dan ook meteen dat die AppStore bug eruit is gehaald, aangezien het 'Top25' icoontje verwisseld was met het 'Update' icoontje.
Tot nu toe nog geen veranderingen / nieuwe mogelijkheden te vinden.
Nu maar eens mijn iPhone 4S OTA updaten, misschien dat daar meer veranderingen in zitten.
Ik hoop dan ook meteen dat die AppStore bug eruit is gehaald, aangezien het 'Top25' icoontje verwisseld was met het 'Update' icoontje.
[ Voor 45% gewijzigd door iApp op 16-07-2012 19:56 ]
Via iCulture:
Nieuwe ontdekkingen in iOS 6 bèta 3, volgens 9to5Mac (zie daar ook voor screenshots):
Een nieuw onderdeel voor Kaarten (Maps) in Instellingen: keuze eenheden (kilometers of mijlen), grootte van labels en taal van labels. Ook mogelijkheid om volume van de navigatiestem aan te passen.
Nieuwe iconen in plaats van tekstlabels voor subonderdelen via Safari bladwijzers (Bladwijzers, Leeslijst en Geschiedenis)
Nieuwe ontdekkingen in iOS 6 bèta 3, volgens 9to5Mac (zie daar ook voor screenshots):
Een nieuw onderdeel voor Kaarten (Maps) in Instellingen: keuze eenheden (kilometers of mijlen), grootte van labels en taal van labels. Ook mogelijkheid om volume van de navigatiestem aan te passen.
Nieuwe iconen in plaats van tekstlabels voor subonderdelen via Safari bladwijzers (Bladwijzers, Leeslijst en Geschiedenis)
Mja maar zelf nog geen apps gemaakt alleen studenten van mij, vandaar.carpebios schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:36:
Je bent toch developer, natuurlijk dan. Hoe weet je anders of je app werkt.
ah zo, btw echt vette avatar heb je!
Ha, in beta 3 van iOS 6 heb je eindelijk de beschikking over fatsoenlijke satellietbeelden voor Nederland. Daarnaast lijkt de kaart-rendering nu veel meer op die van Google Maps, oftewel, hij is weer veel duidelijker.
Tesla Model Y RWD (2024)
Ben m nu aan het installeren. Ik hoop met name dat de stabiliteit van de music app wat beter is geworden... Die was nogal onstabiel en traag 
Voor de rest waren het altijd prima beta`s, en klagen mag je er niet over
Voor de rest waren het altijd prima beta`s, en klagen mag je er niet over
I am the great Cornholio!
Nou ik blijf het mega jammer vinden als Europeaan dat ze zijn afgestapt van Google Maps ik gebruikte de kaarten app echt heel veel. En nu heb je er een kaart voor terug zonder enige vorm van objecten search en slechte satelliet foto's uit het jaar stenenkruik. Kaarten van Apple zullen best leuk zijn voor de USA maar hier heb je er bar weinig aan.--MeAngry-- schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:45:
Ha, in beta 3 van iOS 6 heb je eindelijk de beschikking over fatsoenlijke satellietbeelden voor Nederland. Daarnaast lijkt de kaart-rendering nu veel meer op die van Google Maps, oftewel, hij is weer veel duidelijker.
Echt heel erg jammer, hopelijk komt google snel met een eigen iOS app.
Ik vind al dat gejammer over Maps ontzettend prematuur. Je gebruikt een beta-product. Natúúrlijk is het nog niet af. Gun het is wat tijd, en oordeel pas bij de GM / release. Het wordt al steeds beter.stormfly schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:58:
[...]
Nou ik blijf het mega jammer vinden als Europeaan dat ze zijn afgestapt van Google Maps ik gebruikte de kaarten app echt heel veel. En nu heb je er een kaart voor terug zonder enige vorm van objecten search en slechte satelliet foto's uit het jaar stenenkruik. Kaarten van Apple zullen best leuk zijn voor de USA maar hier heb je er bar weinig aan.

En ik zat maar te denken... ''Wat is die 3D weergave van de kaarten app van Apple toch beperkt.''
Nou, dat heb ik gezien.
Ik heb net even op Google Earth gekeken via Chrome, en moet zeggen dat de kaarten app van Apple 100x beter is.
Natuurlijk, er zijn weinig locaties beschikbaar op dit moment.
Maar wat Apple 3D aflevert is op zijn zachts gezegd indrukwekkend in vergelijking met Google Earth.
Wanneer ik via Google Earth naar een locatie zoals Hong Kong ga, zie ik maar een paar wolkenkrabbers.
Zelfde geldt voor San Diego (Die sinds iOS 6 beta 3 ook in 3D te bekijken is), deze kaart is in de kaarten app van Apple in geheel 3D te bekijken; Iets wat je van Google Earth niet kan zeggen. Zelfs een golfbaan in San Diego is in 3D te bekijken in de kaarten app van Apple, terwijl in Earth alleen de belangrijkste gebouwen te bekijken zijn.
Dus al met al, wij mogen *tot nu toe* nog niet zo klagen over de kaarten- dienst van Apple.
Nou, dat heb ik gezien.
Ik heb net even op Google Earth gekeken via Chrome, en moet zeggen dat de kaarten app van Apple 100x beter is.
Natuurlijk, er zijn weinig locaties beschikbaar op dit moment.
Maar wat Apple 3D aflevert is op zijn zachts gezegd indrukwekkend in vergelijking met Google Earth.
Wanneer ik via Google Earth naar een locatie zoals Hong Kong ga, zie ik maar een paar wolkenkrabbers.
Zelfde geldt voor San Diego (Die sinds iOS 6 beta 3 ook in 3D te bekijken is), deze kaart is in de kaarten app van Apple in geheel 3D te bekijken; Iets wat je van Google Earth niet kan zeggen. Zelfs een golfbaan in San Diego is in 3D te bekijken in de kaarten app van Apple, terwijl in Earth alleen de belangrijkste gebouwen te bekijken zijn.
Dus al met al, wij mogen *tot nu toe* nog niet zo klagen over de kaarten- dienst van Apple.
De 3D maps die Apple heeft zijn inderdaad echt fantastisch mooi.
Ik ben benieuwd hoeveel erbij komt bij de launch, als er wat bijkomt en hoe snel 't daarna gaat. Google Earth is wel flink uitgebreider namelijk, met o.a. de complete amsterdamse binnenstad (en een flink eind daarbuiten.)
Ik ben benieuwd hoeveel erbij komt bij de launch, als er wat bijkomt en hoe snel 't daarna gaat. Google Earth is wel flink uitgebreider namelijk, met o.a. de complete amsterdamse binnenstad (en een flink eind daarbuiten.)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Zeur niet zeg, dit is nog een BETA. Als straks bij de final dit niet beter is, mag je zeuren of gewoon lekker bij IOS 5 blijven.stormfly schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:58:
[...]
Nou ik blijf het mega jammer vinden als Europeaan dat ze zijn afgestapt van Google Maps ik gebruikte de kaarten app echt heel veel. En nu heb je er een kaart voor terug zonder enige vorm van objecten search en slechte satelliet foto's uit het jaar stenenkruik. Kaarten van Apple zullen best leuk zijn voor de USA maar hier heb je er bar weinig aan.
Kut, de OTA update is fout gegaan... Had n witte balk in beeld maar booten ho maar 
Nu dus de oude beta terug aan het zetten en weer OTA Updaten
Ik had hetzelfde, maar een reset Power+Homeknop zorgde ervoor dat hij weer normaal opstart.MetaFrame schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:49:
Kut, de OTA update is fout gegaan... Had n witte balk in beeld maar booten ho maar
Hier dus niet, kreeg t apple logo in artifacts en starte verder niet op.
Anyways, blij dat ik een backup had gemaakt voordat ik ging updaten. Dus terug naar Beta 2, backup terug gezet en vervolgens OTA updaten, ging toen wel goed
Eerste indruk: Music app lijkt een stuk sneller en stabieler te zijn, Maps heeft veel meer details en is weer n stukje sneller.
Anyways, blij dat ik een backup had gemaakt voordat ik ging updaten. Dus terug naar Beta 2, backup terug gezet en vervolgens OTA updaten, ging toen wel goed
Eerste indruk: Music app lijkt een stuk sneller en stabieler te zijn, Maps heeft veel meer details en is weer n stukje sneller.
Ik merk duidelijk een verschil jullie praten alleen maar over " mooi " terwijl ik over functionaliteit praat. Klink eens op een link uit een email met een maps link, die opent nu in je browser. En google maps in je browser is behoorlijk non-retina. Als je nu zoekt op opbjecten, parkeren, pizzaria in je woonplaats, gemeentehuis etc. Dat vind de maps applicatie dat allemaal niet.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:20:
[...]
Zeur niet zeg, dit is nog een BETA. Als straks bij de final dit niet beter is, mag je zeuren of gewoon lekker bij IOS 5 blijven.
Ik geloof dat het beter zal worden, maar ik geloof niet dat het beter dan Google of gelijk aan Google zal worden. Google heeft al jaren en jaren search resultaten, dat gaat Apple het eerste decenia niet inhalen.
En dat het mooi is in Hong Kong dat zal wel, maar ik heb liever als ik met mijn vrouw in een vreemde stad ben en we willen wat eten dat we dan een leuke restaurant kunnen vinden via de maps applicatie.
Dus ik denk dat we allemaal wat andere belangen hebben met de apps.
Maar we wachten inderdaad wel af
[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 17-07-2012 09:15 ]
Zo, memory leaks lijken opgelost te zijn. Vooral op de iPhone3,1 had ik er last van met beta2, meerdere applicaties tegelijk draaien was bijna onmogelijk, zeker nadat telefoon een aantal dagen aan had gestaan. iPad2,2 had er een stuk minder last van.
Meer mensen het probleempje dat je geen complete albums kan ophalen in de Muziek.app? Als ik onderaan (playlists) of bovenaan (albums) de download knop aan tik dan loopt ie na een paar seconden vast. Ik kan de nummers wel een voor een binnen halen, maar voor een playlists is dat best wel een klus.
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Dat lijkt me nog één van de grootste gemissen in deze constructie: vroeger opende (google) maps links in de (goed werkende) maps app, nu opent dat in de browser, wat gewoon niet dezelfde ervaring zal geven. Als google nu met een losse maps app komt, zal die wel weer niet gekoppeld kunnen worden aan maps links zoals voorheen met de maps app in iOS 5 wel het geval was. En dat lijkt me geen vooruitgang.stormfly schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:13:
[...]
Klink eens op een link uit een email met een maps link, die opent nu in je browser. En google maps in je browser is behoorlijk non-retina.
Op vakantie toch maar even een uurtje in de lobby gespendeerd aan het updaten van iOS. Heb er momenteel weinig aan (100MB bundeltje en dat ga ik nu niet opbranden), maar wat ik in het hotel op WiFi zo zie is Kaarten echt dramatisch verbeterd. Waar mijn woonplaats in de eerste twee beta's qua satelliet alleen in zijn totaal in beeld kon komen, is het nu gewoon in te zoomen met meer kwaliteit dan Google Maps. Helaas zijn de foto's wel van een raar birds-eye perspectief genomen, maar dan zanik ik weer. Daarnaast lijk ik nog geen memory leaks tegen te zijn gekomen (navigatie, diverse camera-app's, travel guide). Of het OTA-proces nu wat beter is geworden en wat accurater, kan ik niet zeggen, mede door het crappy WiFi hier. Maar dat is een ander verhaal.
En je denkt dat dit niet gaat veranderen in de toekomst.jasjenl schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:31:
[...]
Dat lijkt me nog één van de grootste gemissen in deze constructie: vroeger opende (google) maps links in de (goed werkende) maps app, nu opent dat in de browser, wat gewoon niet dezelfde ervaring zal geven. Als google nu met een losse maps app komt, zal die wel weer niet gekoppeld kunnen worden aan maps links zoals voorheen met de maps app in iOS 5 wel het geval was. En dat lijkt me geen vooruitgang.

Het is een nieuwe dienst, geef het wat tijd, alleen het feit al dat je nu navigatie hebt is voor mij de switch al waard. Mensen moeten ook niet vergeten dat oktober nog wel even weg is, vooral gezien de stappen die nu al zijn gemaakt.
Shared Photo Streams en VIP Mail inbox is nu ook beschikbaar voor de iphone 3GS en de iPod Touch 4G.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Nou, ik neem aan dat Google maps links nooit in de Apple maps app geopend zullen gaan worden. En volgens mij kunnen alleen apps van iOS zelf direct aan bepaalde links gekoppeld worden (zoals bijv. ook YouTube links in de youtube app en niet in de browser geopend worden). Als Google maps straks een third party app wordt, zal deze dus waarschijnlijk niet aan Google maps links gekoppeld kunnen worden, wat t.o.v. de huidige situatie een stap terug is. Correct me if I'm wrongNotSoSteady schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:46:
[...]
En je denkt dat dit niet gaat veranderen in de toekomst.![]()
Het is een nieuwe dienst, geef het wat tijd, alleen het feit al dat je nu navigatie hebt is voor mij de switch al waard. Mensen moeten ook niet vergeten dat oktober nog wel even weg is, vooral gezien de stappen die nu al zijn gemaakt.
Heeft iemand al eens gekeken wat het dataverbruik is met de kaarten, ik dacht voor een ritje Utrecht -> Den Haag 35 mb kwijt te zijn met turn by turn navigatie. Maar dat was meer een meting van " owh ja ff kijken wat het ongeveer was "NotSoSteady schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:46:
[...]
Het is een nieuwe dienst, geef het wat tijd, alleen het feit al dat je nu navigatie hebt is voor mij de switch al waard.
Je zit fout. Apps kunnen wel direct worden aangesproken, kijk bijvoorbeeld naar de Zello-app. Start je die voor het eerst op, dan checkt die app via de browser naar iets en schakelt automatisch dan weer terug.jasjenl schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:40:
[...]
Nou, ik neem aan dat Google maps links nooit in de Apple maps app geopend zullen gaan worden. En volgens mij kunnen alleen apps van iOS zelf direct aan bepaalde links gekoppeld worden (zoals bijv. ook YouTube links in de youtube app en niet in de browser geopend worden). Als Google maps straks een third party app wordt, zal deze dus waarschijnlijk niet aan Google maps links gekoppeld kunnen worden, wat t.o.v. de huidige situatie een stap terug is. Correct me if I'm wrong
Beta 3 werkt prima op de iPad 2. Ik denk dat het tijd gaat worden dat de iPhone 4 er maar eens aan moet geloven..
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Het wil me niet lukken om WiFi aan de praat te krijgen op iOS6 (beta 1,2 en 3).
Met meerdere topics al doorzoeken, is de enige 'fix' die ik tegenkom om WMM aan te zetten.
Helaas staat deze bij mij al altijd aan.
WiFi maakt netjes verbinding, ik krijg een IP adres toegewezen van de router ... Maar internet is niet bestaand. Na enige pogingen, gaat hij (zonder dit aan te geven) verder op 3G.
Dan werkt het e.e.a. wel, maar bijvoorbeeld de kaarten van Sygic downloaden krijg je netjes de melding dat je géén WiFi verbinging hebt (zelfs ook al staat het WiFi icoontje in beeld)
Ook wat ik hier lees, dat het met unlocken te maken heeft: bij mij niet het geval.
Op iOS 5.1, geen problemen, ook de iPhone 4S (iOS 5.1) van mijn vrouw doet het prima, en de iPad met iOS5.1 ook. (ga deze niet naar iOS6 zetten zolang die WiFi issues blijven)
Specs router:
iPhone 4 8GB op een KPN Experiabox
WLAN staat enabled, mode Mixed(802.11b+802.11g+802.11n)
Channel width 20MHz
Transmitting Power 100%
Enable WMM QoS AAN
SSID niet interesant
Hide SSID UIT
Max clients 16
Authentication Type WPA/WPA2-PSK
WPA Passphrase niet interesant
WPA Encryption Algorithm TKIP+AES
Verder geen MAC filtering of wat ook.
Met meerdere topics al doorzoeken, is de enige 'fix' die ik tegenkom om WMM aan te zetten.
WiFi maakt netjes verbinding, ik krijg een IP adres toegewezen van de router ... Maar internet is niet bestaand. Na enige pogingen, gaat hij (zonder dit aan te geven) verder op 3G.
Dan werkt het e.e.a. wel, maar bijvoorbeeld de kaarten van Sygic downloaden krijg je netjes de melding dat je géén WiFi verbinging hebt (zelfs ook al staat het WiFi icoontje in beeld)
Ook wat ik hier lees, dat het met unlocken te maken heeft: bij mij niet het geval.
Op iOS 5.1, geen problemen, ook de iPhone 4S (iOS 5.1) van mijn vrouw doet het prima, en de iPad met iOS5.1 ook. (ga deze niet naar iOS6 zetten zolang die WiFi issues blijven)
Specs router:
iPhone 4 8GB op een KPN Experiabox
WLAN staat enabled, mode Mixed(802.11b+802.11g+802.11n)
Channel width 20MHz
Transmitting Power 100%
Enable WMM QoS AAN
SSID niet interesant
Hide SSID UIT
Max clients 16
Authentication Type WPA/WPA2-PSK
WPA Passphrase niet interesant
WPA Encryption Algorithm TKIP+AES
Verder geen MAC filtering of wat ook.
In het kort: Experiabox =
Daar was ik ook al een beetje bang voor, maar het is toch niet aan Apple of KPN om te bepalen welk toestel / welke ISP ik gebruik!?
Apple heeft iets verandert in zijn software (gezien het met iOS5 prima werkte), en dat levert deze problemen op...
Nouja, risico van de beta zullen we maar zeggen
Ga er vanuit dat Apple met een fix komt zodra iOS6 officieel op de markt is...
Als iemand met een experiabox een tussentijdse oplossing heeft, hoor ik deze uiteraard alsnog graag!
Ohja, toen ik m'n oude linksys router aansluitte, werkte het ook prima (zo ben ik naar beta 2 gegaan) alleen toen vond de rest van mijn netwerk 't niet grappig meer
Navigatie in het Nederlands was dat er eigenlijk al? Hoorde gisteren in eens een Nederlandse stem.
Ja dat was er wel, alleen is het bijv. in navigon niet los in te stellen. Als je tel op engels staat zal de stem ook engels zijn. Hoe het zit met maps weet ik niet...
Ben toch wel benieuwd of ik nou de enige ben. Meer mensen met die probleem?
Froggle schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:35:
Meer mensen het probleempje dat je geen complete albums kan ophalen in de Muziek.app? Als ik onderaan (playlists) of bovenaan (albums) de download knop aan tik dan loopt ie na een paar seconden vast. Ik kan de nummers wel een voor een binnen halen, maar voor een playlists is dat best wel een klus.
Oke bij de eerste beta dacht ik toch echt Siri te horen terwijl mijn tel toch echt op Nederlands stond.MetaFrame schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:20:
Ja dat was er wel, alleen is het bijv. in navigon niet los in te stellen. Als je tel op engels staat zal de stem ook engels zijn. Hoe het zit met maps weet ik niet...
Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben?

Wanneer ik een video via mijn iPhone / iPad bekijk, dan geeft hij maar een klein deel van de video weer in zo'n vakje als hierboven.
Hopelijk wordt dit opgelost in de volgende beta van iOS 6.

Wanneer ik een video via mijn iPhone / iPad bekijk, dan geeft hij maar een klein deel van de video weer in zo'n vakje als hierboven.
Ik heb hetzelfde probleem.HardCoreGamer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:57:
[afbeelding]
Zelfde hier, maar ligt dat aan iOS 6? Filmpjes kijken doe ik toch full-screen.HardCoreGamer schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:57:
[afbeelding]
Je kan (als dev) links wel koppelen aan applicaties hoor. Bijvoorbeeld van die links 'open in App Store' heb je ook voor third-party applicaties. De Piazza app (e-learning site) die ik gebruik doet dat bijvoorbeeld, als die me een mailtje stuurt over een topic dan klik ik op de link, die opent in Safari, en die launcht meteen de bijbehorende app. Dus ik denk dat dat wel zal gaat kunnen, zelfs als Google met een third-party app komt. En het lijkt me dat ze dat ook wel gaan doen, waarom niet. Goede kans om nog wat marktaandeel te behouden onder iOS.jasjenl schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:31:
[...]
Dat lijkt me nog één van de grootste gemissen in deze constructie: vroeger opende (google) maps links in de (goed werkende) maps app, nu opent dat in de browser, wat gewoon niet dezelfde ervaring zal geven. Als google nu met een losse maps app komt, zal die wel weer niet gekoppeld kunnen worden aan maps links zoals voorheen met de maps app in iOS 5 wel het geval was. En dat lijkt me geen vooruitgang.
Edit: Sorry me_mrtn was me voor, niet goed gecheckt.
Hebben jullie het al voor elkaar gekregen om je 06 (iPhone) te koppelen aan je iPad zodat je maar 1 ID hebt om iMessage berichten naar toe te sturen en je hierdoor ook maar 1 thread hebt?
In de US lukt het ze al sinds beta 3 maar mijn Apple id lijkt het niet toe te staan, misschien is het format van mijn 06 niet juist ingevuld? www.appleid.apple.com
Iemand met een NL account die dit al werkend heeft?
In de US lukt het ze al sinds beta 3 maar mijn Apple id lijkt het niet toe te staan, misschien is het format van mijn 06 niet juist ingevuld? www.appleid.apple.com
Mij is het gelukt in beta 2 en dit keer ook in beta 3. Het is wel per toeval gekomen. Kreeg opeens een melding om mijn 06 te koppelen. Wat ik gedaan heb is de imessage app op beide apparaten uit het geheugen verwijderen. Dan bij instellingen imessage op beide apparaten uit zetten en na even te hebben gewacht weer aanzetten. Het wil niet meteen lukken, maar na een paar keer geprobeerd te hebben was het me gelukt.stormfly schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:32:
Hebben jullie het al voor elkaar gekregen om je 06 (iPhone) te koppelen aan je iPad zodat je maar 1 ID hebt om iMessage berichten naar toe te sturen en je hierdoor ook maar 1 thread hebt?
Ik had het hierboven al gelezen ja. Dan valt het wellicht nog mee, alhoewel ik het dan nog steeds wel jammer blijf vinden dat je straks met 2 verschillende maps apps te maken zult krijgen, want ik heb zo'n vermoeden dat de standaard Apple apps, zoals bijvoorbeeld het adresboek, wel direct aan de Apple maps gekoppeld zullen gaan worden. Tenzij je dan kunt gaan instellen dat je default voor alle maps related functies de Google app wil gaan gebruiken. Maar aangezien je nu ook al niet kunt instellen dat je bijv. Chrome als default browser voor alles wilt gebruiken zal dat er wel niet inzitten. Maar goed, eerst maar eens de final iOS 6 afwachtenGekkePrutser schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:36:
[...]
Je kan (als dev) links wel koppelen aan applicaties hoor. Bijvoorbeeld van die links 'open in App Store' heb je ook voor third-party applicaties. De Piazza app (e-learning site) die ik gebruik doet dat bijvoorbeeld, als die me een mailtje stuurt over een topic dan klik ik op de link, die opent in Safari, en die launcht meteen de bijbehorende app. Dus ik denk dat dat wel zal gaat kunnen, zelfs als Google met een third-party app komt. En het lijkt me dat ze dat ook wel gaan doen, waarom niet. Goede kans om nog wat marktaandeel te behouden onder iOS.
Edit: Sorry me_mrtn was me voor, niet goed gecheckt.
EDIT: het werkt, je moet het inderdaad uitschakelen dan op je iPad eerst inschakelen en daarna je iPhone activeren, dan krijg je een popup dat je op de iPad het 06 nummer ook wilt toevoegen. Beide apparaten draaien iOS6 overigens.Sebusta schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:59:
[...]
Mij is het gelukt in beta 2 en dit keer ook in beta 3. Het is wel per toeval gekomen. Kreeg opeens een melding om mijn 06 te koppelen. Wat ik gedaan heb is de imessage app op beide apparaten uit het geheugen verwijderen. Dan bij instellingen imessage op beide apparaten uit zetten en na even te hebben gewacht weer aanzetten. Het wil niet meteen lukken, maar na een paar keer geprobeerd te hebben was het me gelukt.
[ Voor 26% gewijzigd door stormfly op 20-07-2012 13:46 ]
Geldt dat ook voor Mountain Lion?stormfly schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:42:
[...]
EDIT: het werkt, je moet het inderdaad uitschakelen dan op je iPad eerst inschakelen en daarna je iPhone activeren, dan krijg je een popup dat je op de iPad het 06 nummer ook wilt toevoegen. Beide apparaten draaien iOS6 overigens.
Nee krijg het in ML niet werkend. Iemand die weet of 06 iMessage wel aangekondigd is voor ML voor iOS was het een echte aankondiging.
Is siri bij meer mensen stuk gegaan met de laatste OTA update? Hier op mijn 4S maakt hij zo als ik Siri start het spreek nu geluidje, maar direct daarna komt het geluidje van er is gestopt met spreken. Hij reageert dus nergens meer op.
Exact hetzelfde probleem met een iPhone 4 16GB op iOS6 beta 2 en beta 3 i.c.m. KPN Experia H220N. Ga zo, als dat even kan, de wireless mode aanpassen zodat N niet aangeboden wordt. Ergens gelezen dat dit issues zou kunnen veroorzaken. Vast ip hielp iig niet. Andere wireless (G) netwerken geen problemen zover ik heb gemerkt. Fijne is dat de databundel erg hard ging zonder dat ik het direct door had. Niet een heel groot probleem maar toch irritant.Zilverdael80 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:28:
Het wil me niet lukken om WiFi aan de praat te krijgen op iOS6 (beta 1,2 en 3).
Zelfde probleem gehad, maar dan met een andere router. Bij mij stond hij op 20/40Mhz auto, hierdoor verbond m'n Mac enz wel, maar iPhone en iPad met iOS6 konden niet verbinden. Oplossing was gewoon om op 20Mhz te zetten.Exact hetzelfde probleem met een iPhone 4 16GB op iOS6 beta 2 en beta 3 i.c.m. KPN Experia H220N. Ga zo, als dat even kan, de wireless mode aanpassen zodat N niet aangeboden wordt. Ergens gelezen dat dit issues zou kunnen veroorzaken. Vast ip hielp iig niet. Andere wireless (G) netwerken geen problemen zover ik heb gemerkt. Fijne is dat de databundel erg hard ging zonder dat ik het direct door had. Niet een heel groot probleem maar toch irritant.
Die staat al vast op 20, dank voor het meedenken! Ondertussen nog geprobeerd om de N-functionaliteit uit te zetten, geen soelaas, ook het aanpassen van encryptie van TKIP en AES naar alleen AES deed het nog niet werken. Dan maar even het oude access point weer tijdelijk in de lucht helpen.Rub147 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:41:
[...]
Zelfde probleem gehad, maar dan met een andere router. Bij mij stond hij op 20/40Mhz auto, hierdoor verbond m'n Mac enz wel, maar iPhone en iPad met iOS6 konden niet verbinden. Oplossing was gewoon om op 20Mhz te zetten.
-edit-
Nu breekt m'n klomp, na even gewerkt te hebben met m'n Linksys wrt320n is het toch weer gestopt met werken. Vreemde met beide netwerken is dat de paginatitel wel weergegeven wordt maar ik na een tijdje de melding krijg dat de pagina niet geladen kan worden. Eventueel cache waardoor de titel iig weergegeven kan worden maar het is wel frustrerend. Kan natuurlijk terug naar iOS5 maar liever niet.
[ Voor 25% gewijzigd door sjaak op 23-07-2012 13:37 ]
Dus de Nederlandse stem is wel nieuw in de derde beta van iOS 6, zo zie je maar weer hoe mensen hier onzin verkondigen.
Ik moet zeggen dat ik me enorm erger aan de inconsistentie van Apple.
In iOS5 waren ze vergeten de 'Ongewenste Mail' folder een standaard onderdeel te maken van de postbussen, terwijl dit wel in OSX Lion zit. Nu in iOS6 zijn ze weer vergeten de unified search bar in te voeren, terwijl dit wel in OSX Mountain Lion zit.
In iOS5 waren ze vergeten de 'Ongewenste Mail' folder een standaard onderdeel te maken van de postbussen, terwijl dit wel in OSX Lion zit. Nu in iOS6 zijn ze weer vergeten de unified search bar in te voeren, terwijl dit wel in OSX Mountain Lion zit.
Na een weekje te hebben "genavigeerd" via Kaarten op m'n iPhone 4 in het buitenland (Madeira), ben ik toch echt reuze onder de indruk wat Apple in een paar beta's heeft gerealiseerd. Over het algemeen met al die kleine rotstraten hier werkt het uitstekend en snel. Nu maar eens wachten op de opvolger van de 4S, zodat ik ook gesproken navigatie heb via Kaarten.
[ Voor 4% gewijzigd door me_mrtn op 23-07-2012 17:16 ]
Moet zeggen dat ik dat voor iOS niet zo erg vind, heb die jailbreak tweak geprobeerd, beviel me eigenlijk niet zo goed.Pyrone89 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:13:
Ik moet zeggen dat ik me enorm erger aan de inconsistentie van Apple.
Het gaat mij niet zozeer om de keuze die ze maken, wel om het feit dat als ze een keuze maken ze deze ook consequent moeten doorvoeren voor alle devices. Wat je nu gaat krijgen is dat je wss de hele tijd per ongeluk in de url balk een zoekterm opgeeft, omdat je dat onder ML (en eigenlijk alle andere moderne browsers) gewend bent.NotSoSteady schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:22:
[...]
Moet zeggen dat ik dat voor iOS niet zo erg vind, heb die jailbreak tweak geprobeerd, beviel me eigenlijk niet zo goed.
In had het prima gevonden als ze de balken gescheiden hielden, maar doe het dan overal, zodat het consequent is.
Ik koop juist Apple producten voor de consequente user experience en de integratie. Zaken zoals de junk folder en 'gemarkeerd' folder die ontbreken in iOS5 en nu dit Safari gedoe in iOS6 weer ondermijnen dat.
Op mijn linksys router (toevallig ook de wrt320n) werkt het prima ... Af en toe nog wel eens een klein probleempje, maar niks spannends ... (heerlijk om sygic te updaten met bijna 2megabyte/s en niet na 400MB mobiel binnenslurpen een foutmelding te krijgen)sjaak schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:55:
[...]
-edit-
Nu breekt m'n klomp, na even gewerkt te hebben met m'n Linksys wrt320n is het toch weer gestopt met werken. Vreemde met beide netwerken is dat de paginatitel wel weergegeven wordt maar ik na een tijdje de melding krijg dat de pagina niet geladen kan worden. Eventueel cache waardoor de titel iig weergegeven kan worden maar het is wel frustrerend. Kan natuurlijk terug naar iOS5 maar liever niet.Verder testen dan maar.
Helaas echter wanneer ik mijn linksys in 't netwerk hang, gaan alle andere aparaten (behalve mn iPhone) flippen (zelfs als ik de linksys op vast IP zet, en alle DHCP services uit).
Dus voor updates een omweg, maar 'het werkt'
Hopen dat er een betere oplossing komt als iOS6 klaar is.
Hebben jullie ook last van zeer hoge dataverbruik????
Ik doe niks meer dan voor iOS 6 in beta uitkwam en was een databundel van 500 Mb meer dan genoeg, gemiddeld was het gebruik 300 Mb maar zit de laatste 2 maand er boven. Ik heb push mail uit geschakeld en andere dingen waardoor data gebruikt wordt, twitter, Facebook, mail en af en toe internet meer doe ik niet.
Apps downloaden en YouTube alleen via WiFi net als alles wat veel data gebruikt, ruim 90% van de tijd zit ik op WiFi.
Het is zelfs zo dat er mobiele data gebruikt wordt terwijl ik gewoon op Wifi aangesloten ben, en in 23 dagen heb ik 320 Mb gebruikt en volgens de app MijnKPN heb ik in 5 dagen even 180 Mb gebruikt. Zelfs als ik op Wifi zit is het verbruik van mobiele data soms 2 Mb of meer.
Denk maar dat ik terug ga naar iOS 5 zit ergens een bug in iOS 6 denk ik.
Ik doe niks meer dan voor iOS 6 in beta uitkwam en was een databundel van 500 Mb meer dan genoeg, gemiddeld was het gebruik 300 Mb maar zit de laatste 2 maand er boven. Ik heb push mail uit geschakeld en andere dingen waardoor data gebruikt wordt, twitter, Facebook, mail en af en toe internet meer doe ik niet.
Apps downloaden en YouTube alleen via WiFi net als alles wat veel data gebruikt, ruim 90% van de tijd zit ik op WiFi.
Het is zelfs zo dat er mobiele data gebruikt wordt terwijl ik gewoon op Wifi aangesloten ben, en in 23 dagen heb ik 320 Mb gebruikt en volgens de app MijnKPN heb ik in 5 dagen even 180 Mb gebruikt. Zelfs als ik op Wifi zit is het verbruik van mobiele data soms 2 Mb of meer.
Nee helemaal niet. Ik had een 100MB volume voor tien dagen en dat ging prima eigenlijk (alleen wat minder Facebook bijwerken). Ik merk wel dat de WiFi-verbinding onder Beta 3 niet altijd zo consistent is en nog wel eens wil wegvallen en dus dan overschakelt op 3G.Queenfanmichel schreef op zondag 29 juli 2012 @ 08:29:
Hebben jullie ook last van zeer hoge dataverbruik????
Dat lijkt me inderdaad ook de meest logische verklaring. Overigens werkt wifi op m'n iPad (ook beta 3) wel stabiel, grappig dat verschilme_mrtn schreef op zondag 29 juli 2012 @ 15:02:
[...]
Nee helemaal niet. Ik had een 100MB volume voor tien dagen en dat ging prima eigenlijk (alleen wat minder Facebook bijwerken). Ik merk wel dat de WiFi-verbinding onder Beta 3 niet altijd zo consistent is en nog wel eens wil wegvallen en dus dan overschakelt op 3G.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dat de verbinding niet zo consistent is heb ik pas sinds beta 3 op mijn thuisnetwerk. Moet haast wel aan iOS liggen aangezien ik niente aan het netwerk heb veranderd en andere apparaten niets te klagen hebben.Hoedje schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:13:
[...]
Dat lijkt me inderdaad ook de meest logische verklaring. Overigens werkt wifi op m'n iPad (ook beta 3) wel stabiel, grappig dat verschil.
En bèta 4 is nu ook een feit, meteen eens kijken wat er veranderd is!
Heb zelf soms een probleem met mn smartcover op de iPad, hopelijk is dat verholpen!
Heb zelf soms een probleem met mn smartcover op de iPad, hopelijk is dat verholpen!
Ben ook aan het updaten naar beta 4 (4s).
Youtube app lijkt verdwenen te zijn.... http://9to5mac.com/2012/0...ta-4/#Q71ZETMk1CD6vbP2.99
Youtube app lijkt verdwenen te zijn.... http://9to5mac.com/2012/0...ta-4/#Q71ZETMk1CD6vbP2.99
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Thx! gelijk ff update 
Edit: alhoewel, zonder youtube....
Edit: alhoewel, zonder youtube....
[ Voor 44% gewijzigd door carpebios op 06-08-2012 20:28 ]
iOS 6 beta 4 is geïnstalleerd.
Mijn bevindingen:
- YouTube app is verwijderd
- Siri locatiebepaling nu ook in Nederland (incl. zoeken restaurants e.d.)
Mijn bevindingen:
- Siri locatiebepaling nu ook in Nederland (incl. zoeken restaurants e.d.)
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
WHY!?
is apple nu zo anti google aan het worden?
WHY!?
[ Voor 34% gewijzigd door Fietsbel op 06-08-2012 20:46 ]
39
Zou tijd worden. Die app zoog al sinds iPhoneOS 1. * CyBeR had de YouTube app al uitgezet in parental control.
Blijkbaar heeft apple gezegd dat hun licentie voor die app is afgelopen, en dat google aan een eigen app bezig is (idem Maps wat dat betreft): http://www.theverge.com/2012/8/6/3223775/apple-youtube-ios6
Blijkbaar heeft apple gezegd dat hun licentie voor die app is afgelopen, en dat google aan een eigen app bezig is (idem Maps wat dat betreft): http://www.theverge.com/2012/8/6/3223775/apple-youtube-ios6
[ Voor 80% gewijzigd door CyBeR op 06-08-2012 20:50 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
@Weststar, betekend dit nu dat Siri nu volledig te gebruiken is in Nederland?
OT: Mijn iPhone is de update nu aan het installeren; Mijn iPad laat ik even voor wat het is (iOS 6 Beta 3); Aangezien ik de YouTube app dagelijks gebruik.
OT: Mijn iPhone is de update nu aan het installeren; Mijn iPad laat ik even voor wat het is (iOS 6 Beta 3); Aangezien ik de YouTube app dagelijks gebruik.
Youtube is idd weg, maar goed via de website m.youtube.com prima te gebruiken. Eigenlijk is de app ook overbodig.
Siri vind garages, restaurants, stations e.d. in mijn buurt, dus denk het wel....HardCoreGamer schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:49:
@Weststar, betekend dit nu dat Siri nu volledig te gebruiken is in Nederland?
Vet, hij vind nu ook domoni's pizza en zo
met reviews en sterren
Kan iemand controleren of iOS 6 Beta 4 inmiddels eindelijk de samengevoegde zoekbalk heeft in Safari, zoals Safari dat ook heeft in Safari 6 voor Lion en Mountain Lion.
Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.