Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik meen mij te herinneren dat er wel een aantal iOS5 beta`s OTA werden aangeboden, t zal me niets verbazen als dat nu weer het geval zal zijn.

Anyways, ik zit met een vreemde bug in de FindmyIphone app (zowel de beta als de oude). Ik krijg in de sataliet view zwarte ruis...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
MetaFrame schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:28:
Ik meen mij te herinneren dat er wel een aantal iOS5 beta`s OTA werden aangeboden, t zal me niets verbazen als dat nu weer het geval zal zijn.
Volgens mij was dat juist om de OTA-functie te testen :)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

We zullen het wel zien.

Vandaag trouwens mn eerste facetime gesprek over 3G gevoerd! Erg grappig, aangezien het vanaf mn mobiel naar mn macbook thuis ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MetaFrame schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:13:
We zullen het wel zien.

Vandaag trouwens mn eerste facetime gesprek over 3G gevoerd! Erg grappig, aangezien het vanaf mn mobiel naar mn macbook thuis ging :)
Was het een beetje te doen? Of ging het voor geen meter?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Liep prima. Geen schokje te zien en het beeld en geluid was verrasend goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Tch erg triest dat Apple dit niet toestaat op de iPhone 4? De enige reden die ik kan bedenken is dat ze je maar al te graag een 4s of de toekomstige 5 aansmeren. Hoewel ik sowieso de 5 ga kopen, denk ik dat je hier veel mensen mee voor hun hoofd stoot, sowieso omdat tijdens de presentatie de belofte gedaan werd dat 3G FaceTime snel beschikbaar zou komen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben mijn iPhone 4 terug aan het zetten naar 5.1. Hij was erg traag, constante crashes en mijn camera deed het niet meer. Ik wacht nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lees hier toch dat veel mensen met een iPhone 4 veel problemen hebben, ik heb echt nergens last van met m'n iPhone 4s.

Wat me net opvalt is dat er een "late night mode" bij is gekomen in de EQ instellingen van de music app, of zat die al in iOS 5.

[ Voor 35% gewijzigd door HaterFrame op 19-06-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetaFrame schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:13:
We zullen het wel zien.

Echt? Ik heb het gister ook gedaan maar liep voor geen meter, had 100% 3g vodafone dekking (aldus de iPhone) en Ik probeerde mijn vriendin te Facetimen welke op Wifi zat.

Kreeg alleen maar zwart beeld en hoorde haar een beetje stotteren (wat ze normaal niet doet 8)7 )

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
MetaFrame schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 07:58:
Wat me net opvalt is dat er een "late night mode" bij is gekomen in de EQ instellingen van de music app, of zat die al in iOS 5.
Die zat er inderdaad niet in. Kan je een verschil aangegeven met andere EQ's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lijkt de hoge en lage tonen wat te dimmen, daarnaast vlakt hij het volume wat uit. Beetje als het late night Dolby wat er op veel oudere versterkers zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:16:
[...]

Echt? Ik heb het gister ook gedaan maar liep voor geen meter, had 100% 3g vodafone dekking (aldus de iPhone) en Ik probeerde mijn vriendin te Facetimen welke op Wifi zat.

Kreeg alleen maar zwart beeld en hoorde haar een beetje stotteren (wat ze normaal niet doet 8)7 )
Als de indicator aangeeft dat je sterk signaal hebt betekend dat lang niet altijd dat je ook een fatsoenlijke hoeveelheid bandbreedte tot je beschikking hebt. Door de indicator zoals het nu is lijken netwerken beter te zijn dat ze in werkelijkheid zijn. Voor video heb je behoorlijk wat bandbreedte nodig.

Ik video Skype wel eens over 3G met het KPN netwerk. Vaak werkt dat niet zo goed, soms werkt het wel.

FaceTime was wat mij betreft een overrated functie. FaceTime over 3G net zo, helemaal omdat je al jarenlang Skype daarvoor kunt gebruiken.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Alleen geloof ik dat facetime wat beter met lage bandbreedte overweg kan.

En sowieso doet facetime (op de computer en met voldoende bandbreedte) 720p en skype niet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Datafeest schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:52:
[...]
FaceTime was wat mij betreft een overrated functie. FaceTime over 3G net zo, helemaal omdat je al jarenlang Skype daarvoor kunt gebruiken.
Absoluut dat is ook zo, vind Facetimen helemaal niet prettig, doe vaak andere dingen onder een telefoon gesprek en dat kan met Facetime niet.

Ik mail/imessage/sms/twitter/facebook/path of Google+ sowieso liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als het werkt, dan werkt het hier goed. Maar krijg relatief vaak geen verbinding met de laptop thuis.
Vanmorgen werkte het prima, zojuist weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Argh. Vandaag wilde ik iOS5 terugzetten omdat iOS6 toch wel een aantal irritaties heeft zoals de AppStore en de helderheid die niet klopt. Blijkt het dat je een iOS6 backup niet voor iOS5 kan gebruiken... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
Rprp schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:39:
Argh. Vandaag wilde ik iOS5 terugzetten omdat iOS6 toch wel een aantal irritaties heeft zoals de AppStore en de helderheid die niet klopt. Blijkt het dat je een iOS6 backup niet voor iOS5 kan gebruiken... ;w
Niet om vervelend te doen maar het is een beta, bedoeld voor ontwikkelaars. Er wordt duidelijk gezegd dat het een risico is om ios 6 op je 'main' telefoon te installeren.
Om dan te klagen over backups niet terug kunnen zetten en bugs die je irriteren... take it or leave it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:51
Datafeest schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:52:
[...]
Probleem wat ik met Skype heb op m'n iPhone, is dat gesprekken soms totaal niet worden opgezet. Het "bellen" blijft maar gaan. Dit gebeurt zowel over Wifi als 3G. Met FaceTime heb ik véél minder problemen en hoef ik niet speciaal een app aan hebben staan, nadat ik bijvoorbeeld een respring heb gedaan of een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Rprp schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:39:
Ahem. CyBeR in "[iOS 6] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Nu online
Impstoker schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:58:
[...]

Niet om vervelend te doen maar het is een beta, bedoeld voor ontwikkelaars. Er wordt duidelijk gezegd dat het een risico is om ios 6 op je 'main' telefoon te installeren.
Om dan te klagen over backups niet terug kunnen zetten en bugs die je irriteren... take it or leave it.
Uiteraard is het een beta, maar uit welke context leidt jij af dat ik geen developer ben? Ik moest kijken of m'n huidige apps wel werkten, niet crashten, etcetra. Maar daar heb ik geen week voor nodig aangezien het maar simpele apps zijn.

Om nu op de koop toe te nemen dat ik m'n data niet kan terughalen d.m.v. een backup en ik verplicht vast zit aan iOS6 beta's is toch wel erg matig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Rprp schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:15:
[...]

Uiteraard is het een beta, maar uit welke context leidt jij af dat ik geen developer ben? Ik moest kijken of m'n huidige apps wel werkten, niet crashten, etcetra. Maar daar heb ik geen week voor nodig aangezien het maar simpele apps zijn.

Om nu op de koop toe te nemen dat ik m'n data niet kan terughalen d.m.v. een backup en ik verplicht vast zit aan iOS6 beta's is toch wel erg matig...
Je kan je iets oudere iOS5 backup toch wel terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:20:
[...]
En ik elk geval in het vervolg iCloud gebruiken? Die kun je toch wel gewoon terugzetten naar iOS5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:41:
[...]

En ik elk geval in het vervolg iCloud gebruiken? Die kun je toch wel gewoon terugzetten naar iOS5?
Geen idee, ik maak gewoon via iTunes backups omdat ik hier een matige upload heb (372 Kbps). Zag hier net nog backups tussen staan van 2010 (!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Nu online
me_mrtn schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:20:
[...]

Ik gebruik enkel iCloud voor backups. Ik heb dus ook geen backup meer van Itunes. iCloud backups werken helaas ook niet op iOS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:46:
[...]
Geen idee, ik maak gewoon via iTunes backups omdat ik hier een matige upload heb (372 Kbps). Zag hier net nog backups tussen staan van 2010 (!).
Ok. Tsja, ik zweer bij iCloud. Die restore functie is echt super. iPhone hangt hier 's nachts meestal aan de lader en heeft dan WiFi verbinding, dus merk niks van die backup en hij is altijd up to date. Misschien eens op een locatie met snellere upload een eerste iCloud backup maken? Daarna is het toch incremental, dus dan is die matige upload ook een minder groot probleem toch?
Rprp schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:47:
[...]
Ik gebruik enkel iCloud voor backups. Ik heb dus ook geen backup meer van Itunes. iCloud backups werken helaas ook niet op iOS5.
Hmm, das dan wel weer apart. Ging er van uit dat dat wel zou werken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:48:
[...]

Ok. Tsja, ik zweer bij iCloud. Die restore functie is echt super. iPhone hangt hier 's nachts meestal aan de lader en heeft dan WiFi verbinding, dus merk niks van die backup en hij is altijd up to date. Misschien eens op een locatie met snellere upload een eerste iCloud backup maken? Daarna is het toch incremental, dus dan is die matige upload ook een minder groot probleem toch?
Oh, het stoort me verder niet (en iCloud is verder perfect geïntegreerd), maar binnenkort komt hier toch glasvezel dus dan is het probleem opgelost. Verder hangt de iPhone dagelijks aan de MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik heb ergens gelezen dat het draai-cirkeltje (dat je ziet als je de telefoon uitzet), nu eindelijk ook in hoge resolutie (retina) is? Klopt dat? Het klinkt gek, maar daar erger ik me eigenlijk al zó lang aan.

En heeft iemand enige idee of het volgende ook gewoon in Nederland gaat werken? Zou wel heel erg handig (en tof) zijn.

Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2012/06/government-alerts-ss-493x400.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Uniciteit op 20-06-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mischien ooit, maar zeker niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Uniciteit schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:10:
Ik heb ergens gelezen dat het draai-cirkeltje (dat je ziet als je de telefoon uitzet), nu eindelijk ook in hoge resolutie (retina) is? Klopt dat? Het klinkt gek, maar daar erger ik me eigenlijk al zó lang aan.

En heeft iemand enige idee of het volgende ook gewoon in Nederland gaat werken? Zou wel heel erg handig (en tof) zijn.

[afbeelding]
Lag dat niet aan iets van de GSM cell specificatie met betrekking tot publieke sms'jes zoals bij een nationale crisis, iets wat de iPhone tot nu toe nog niet ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik zit persoonlijk niet te wachten op Spam van de Overheid in de vorm van Amber Alerts enz.
Uniciteit schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:10:
Ik heb ergens gelezen dat het draai-cirkeltje (dat je ziet als je de telefoon uitzet), nu eindelijk ook in hoge resolutie (retina) is? Klopt dat?
Klopt is nu in hogere kwaliteit. Was t/m 5.1.1 niet idd.

[ Voor 62% gewijzigd door Donstil op 20-06-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Just to be sure : Als "Do not disturb" aanstaat, gaat m'n wekker dan nog wel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Rprp schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:15:
[...]

Er wordt dan alsnog aangeraden dat je niet het apparaat dat je dagelijks als hoofdapparaat gebruikt, updatet. Je kunt downgraden, maar zult dan tevreden moeten zijn met een oude backup. Bovendien kun je je apps natuurlijk testen in de simulator, en device-specifieke dingen (camera) kunnen best wachten tot een van de latere beta's, of misschien zelfs wel de GM.
DennusB schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:21:
Just to be sure : Als "Do not disturb" aanstaat, gaat m'n wekker dan nog wel af?
Ja, die gaat wel af. Vreemd overigens, als ik niet gestoord wil worden zodat ik wat nachtrust kan krijgen, wil ik natuurlijk al helemaal niet gestoord worden door een wekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 07:40
Nee dat is logisch natuurlijk, je wilt alleen bereikbaar zijn voor noodgevallen (dat vangt hij af met meer dan 2x bellen in 3 minuten) en voor de rest wil je je iPhone niet horen. Maar je wil wel op tijd op je werk komen ;-)

Geniaal dat de wekker buiten de silence periode valt, erg toepasbaar voor mensen die hun iPhone als wekker gebruiken -> me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

stormfly schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:12:
Nee dat is logisch natuurlijk, je wilt alleen bereikbaar zijn voor noodgevallen (dat vangt hij af met meer dan 2x bellen in 3 minuten) en voor de rest wil je je iPhone niet horen. Maar je wil wel op tijd op je werk komen ;-)

Geniaal dat de wekker buiten de silence periode valt, erg toepasbaar voor mensen die hun iPhone als wekker gebruiken -> me.
* Anthirian ook.

Ik wist niet dat je door de DND kan als je meer dan 2x belt in 3 minuten, handig om te weten. :Y

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:51:
Nou ik zit persoonlijk niet te wachten op Spam van de Overheid in de vorm van Amber Alerts enz.

[...]
Amber alert kun je toch moeilijk als SPAM bestempelen. Als je mee kan helpen kinderen terug te vinden (want AMBER is er enkel voor urgente vermissing en ontvoering van kinderen) omdat jij in de regio bent waar dat kind als laatste gezien is is het juist goed dat de techniek op deze wijze gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:25:
[...]

Amber alert kun je toch moeilijk als SPAM bestempelen. Als je mee kan helpen kinderen terug te vinden (want AMBER is er enkel voor urgente vermissing en ontvoering van kinderen) omdat jij in de regio bent waar dat kind als laatste gezien is is het juist goed dat de techniek op deze wijze gebruikt wordt.
Ja ik ben bekend met de werking van het AMBER systeem, het word/is SPAM als je er ongevraagd voor bent aangemeld (zoals amerikanen onder ios6) welk doel het heeft intresseerd me dan eigenlijk niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

AMBER alerts zijn ook wel redelijk kansloos imo. Die worden volgens mij vaak afgegeven terwijl er helemaal niks aan de hand is.

Hier in Nederland was 't nog erger: in de eerste instantie zou het je geld kosten om ze te ontvangen, omdat ze als premium sms werden gestuurd 8)7

(Trouwens, SPAM is een soort ham. Jullie bedoelen gewoon spam.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyBeR schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:17:
AMBER alerts zijn ook wel redelijk kansloos imo. Die worden volgens mij vaak afgegeven terwijl er helemaal niks aan de hand is.

Hier in Nederland was 't nog erger: in de eerste instantie zou het je geld kosten om ze te ontvangen, omdat ze als premium sms werden gestuurd 8)7

(Trouwens, SPAM is een soort ham. Jullie bedoelen gewoon spam.)
Ja leuk is dat, toen ik voor het eerst in de vs kwam wist ik dat helemaal niet en zag ik bij de winkel ineens van die blikjes, erg geestig.

Afbeeldingslocatie: http://sansscience.files.wordpress.com/2012/02/spam.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:19:
[...]

Ja leuk is dat, toen ik voor het eerst in de vs kwam wist ik dat helemaal niet en zag ik bij de winkel ineens van die blikjes, erg geestig.

[afbeelding]
Daar komt het woord ook vandaan: Wikipedia: Spam (electronic)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Is bij iedereen de nieuwe App Store zo bagger langzaam ? Zelfs via WiFi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
DennusB schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:19:
Is bij iedereen de nieuwe App Store zo bagger langzaam ? Zelfs via WiFi!
Die App Store ziet er uberhaupt niet meer uit in iOS 6.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:21:
[...]

Die App Store ziet er uberhaupt niet meer uit in iOS 6.
En hij werkt ook niet :/ Als ik hem sorteer op games en daarna bovenaan klik op "Top Free' vergeet hij weer in welke categorie ik had gekozen, lekker handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Hebben jullie geen probleem met het bellen? Ik hoor de persoon aan de andere kant van de verbinding niet meer, maar waarschijnlijk verstaan ze mij wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

DennusB schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:22:
[...]

En hij werkt ook niet :/ Als ik hem sorteer op games en daarna bovenaan klik op "Top Free' vergeet hij weer in welke categorie ik had gekozen, lekker handig :P
Tja, het is natuurlijk nog een beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
De laatste dagen nogal wat problemen met het toetsenbord. In de App Store wil hij regelmatig niet helemaal naar boven komen.

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iQCrLwP5pKRbA.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:49
Zijn bekende bugs

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Hoelang duurder de beta 2 release van iOS5 eigenlijk? Een maand volgens mij?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 09:31
Dannydekr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:38:
Hoelang duurder de beta 2 release van iOS5 eigenlijk? Een maand volgens mij?
Als ik het me goed herinner verschenen de beta's van 4 en 5 om de 2 weken (op de dinsdagavond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Deze beta loopt af op de 17e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Laatst online: 04-07 20:35
En de nieuwe Beta is nu over the air the downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yes klopt, gaat om 322MB (iphone 4s) :)
Ben nu aan het downloaden.

[ Voor 9% gewijzigd door HaterFrame op 25-06-2012 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hier geeft m'n iPhone 4 nog niets aan dat het over the air te downloaden is. Schijnt voor de iPhone 4 ongeveer 299MB te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Ben hier nu ook beta 2 aan het downloaden. Het update-logo is geanimeerd. Grappige feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wilde het net gaan posten idd, iPhone 4s OTA is idd 322 MB
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/518/localhostvarmobilelibra.png

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 25-06-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
4S geef hier nog niets aan 'sad smiley'

[ Voor 20% gewijzigd door ZpAz op 25-06-2012 19:47 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hier is de update er ook door. Nog 10 minuten wachten met m'n crappy verbinding. Wat opvalt bij MacRumors is dat er meerdere varianten van het update-scherm zijn. Zo zijn er afbeeldingen met 'Operation System 6.0', 'iOS 6 Beta 2' en zelf heb ik 'iOS 6 bèta 2'.

Afbeeldingslocatie: https://p.twimg.com/AwQNbqeCIAEum3S.png:large.

[ Voor 11% gewijzigd door me_mrtn op 25-06-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toub
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik had net dat update-scherm, maar WiFi stond uit. Dus ik ga terug om 'm aan te zetten. Ga ik weer naar de update-optie. "Your software is up to date." Pffff straks maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:49
Valt me op dat er geen fixes zijn voor Maps.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kan zowiezo zo op het eerste oog maar weinig nieuwe dingen vinden...
Overigens krijg ik nu in find iphone geen grijze ruis meer, maar vraagtekens als ik te ver inzoom.

[ Voor 42% gewijzigd door HaterFrame op 25-06-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier gebruikers waar het "live weather" icoon werkt? Ik zie op 9to5mac dat het er nu in zou moeten zitten maar hier weinig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Donstil schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:18:
Zijn er hier gebruikers waar het "live weather" icoon werkt? Ik zie op 9to5mac dat het er nu in zou moeten zitten maar hier weinig resultaat.
Nee, dat lees je verkeerd. Gaat er om dat Apple wél de cogs animeert, maar iets als het Weather.app icoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:39
Donstil schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:18:
Apparently spinning gears are more important than a weather icon that can show the ACTUAL WEATHER.

Dat mensen dat ook maar iets boeit van die tandwielen die draaien, je drukt op update en ik doe het scherm uit. Ik had liever een keer een makeover gezien, in 5 jaar tijd amper een aanpassing in je UI doen, hoe goed het ook mag werken, ik vind het persoonlijk erg karig.

[ Voor 27% gewijzigd door NotSoSteady op 25-06-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Eindelijk, de 3G-toggle is terug. Verder zie ik even snel dat in het Notificatie Center de uitlijning van de Twitter- en Facebook-knoppen is goedgezet. En Kaarten is flink wat sneller geworden.

Edit: je kunt nu ook albums aanmaken vanuit de Foto.app.

[ Voor 13% gewijzigd door me_mrtn op 25-06-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
De twitter en Facebook logo en applicatie in de notificatie scherm is aangepast, de 3G troggle is weer terug.

Dit zijn de enige veranderingen die ik zo snel kon vinden, o ja de maps is een stuk sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh ik had het idd te snel gelezen.

Ik had het opgevangen als "iedereen praat over het draaiende logo terwijl nu ook het live weer wordt weergegeven"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

me_mrtn schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:51:
Hier is de update er ook door. Nog 10 minuten wachten met m'n crappy verbinding. Wat opvalt bij MacRumors is dat er meerdere varianten van het update-scherm zijn. Zo zijn er afbeeldingen met 'Operation System 6.0', 'iOS 6 Beta 2' en zelf heb ik 'iOS 6 bèta 2'.
Het concept vertalingen, bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Eens zien wat de iPad-versie van bèta 2 ons brengt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hey ik heb wel wat ontdekt wat ik nog niet eerder aan het werk heb gehad:
Op ons werk gebruiken we Lotus notes, vanuit mail kan ik nu alle contacten zoeken door een gedeelte van de naam in te vullen... Of dit Beta 2 is of een serverside update... geen idee maar t valt me nu pas op.

Oh en ik kan nu ook in de contacten zoeken bij groups onder contacts... Handig handig

[ Voor 13% gewijzigd door HaterFrame op 25-06-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Het installeren van de update duurt wel een eeuwigheid zeg... ben benieuwd of er dingen (positief) veranderd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Laatst online: 02-12-2022
DennusB schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:39:
Het installeren van de update duurt wel een eeuwigheid zeg... ben benieuwd of er dingen (positief) veranderd zijn :)
We zijn echt niet de enige in de wereld die nu de update aan het downloaden is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
McWolf82 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:41:
[...]

We zijn echt niet de enige in de wereld die nu de update aan het downloaden is :D
Het downloaden ging wel snel, dat "voorbereiden" stuk duurde alleen een half uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CyBeR schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:53:
[...]

Het concept vertalingen, bekend mee?
Binnen dezelfde talen meerdere aanduidingen, bekend mee?

Je hoeft niet tegen iedereen zo stoer te doen hoor, toon kan best wat dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Laatst online: 04-07 20:35
Weet iemand trouwens hoe ik mijn telefoonnummer aan de iPad kan koppelen? Kan dit op de iPhone zelf of moet ik iOS 6 dan clean installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 07:40
Volgens mij kan je dat nog niet koppelen, dat is nog niet geïmplementeerd. Heb ook al lopen zoeken, maar het lijk alleen aangekondigd op de WWDC maar nog geen optie voor in het os.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Dotto schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:44:
Ben hier nu ook beta 2 aan het downloaden. Het update-logo is geanimeerd. Grappige feature.
Helaas heeft niemand door dat het tandwieltje linksonder helemaal niet op die manier kan draaien :+ (oke, mits hij word aangedreven door de middelste)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Facetime lijkt nu makkelijker en sneller te connecten naar andere devices, dat was nog wel eens een probleem in de eerste beta :)

Werkt erg leuk, vanochtend weer even een live verbinding gehad met de baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
BlizzarD schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Helaas heeft niemand door dat het tandwieltje linksonder helemaal niet op die manier kan draaien :+ (oke, mits hij word aangedreven door de middelste)
Hij wordt aangedreven door de middelste, obviously :+
YouTube: iOS 6 beta 2 Software Update Animation

Een goede roundup van alle gevonden veranderingen hierrr

De agenda in het notification center is IMO flink verbeterd. Geen dubbele verjaardagen meer en de einddatum van een activiteit staat er nu ook bij. De gepixelde foto's die Contacten.app van FB haalt zijn echter nog niet verbetert (althans niet bij allemaal..)

[ Voor 30% gewijzigd door JanvdVeer op 26-06-2012 09:32 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
in IOS5 kregen we volgens mij rond beta 4 de nodige UI changes die o.a. de lelijke folder-achtergrond vervangde voor degene die we nu nog steeds hebben..

Ik mag hopen dat dit voor iOS6 ook geldt. De buttons in de AppStore zijn bijvoorbeeld niet goed afgewerkt en ik vind nog steeds dat alle apps consitent moeten zijn op UI gebied. Overal een gelijk-soortige tabbar en titlebar, gelijksoortige knoppen e.d.

En die gekleurde top-bar is afschuwelijk! Ze hebben gewoon een semi-transparante balk eroverheen gegooid, niet eens de moeite genomen om het achter de tekst te plaatsen. Afschuwelijk!

Edit: ik ben developer, en ben bezig met een nieuwe app. Wat ik merkte is dat Apple automatisch de bovenste balken van de apps een ronding meegeeft. Dit heb je niet meer zelf in de hand. Heb dit nog nergens beschreven zien staan, maar dit is dus een nieuwe 'feature'. Niet heel storend, maar in sommige gevallen lijkt het me niet wenselijk. Merk nu ook op dat alle default-iOS apps ook die ronding hebben die ze eerst niet hadden..

In deze screenshot is het ook te zien bij Safari. Naast dat de normaal grijze balk zwart is, zie je dat het nu ook een ronding heeft:

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2012/06/awqs_7dceaamlr2-fixed.jpg?w=466&h=700

[ Voor 37% gewijzigd door Dannydekr op 26-06-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Is er eigenlijk al een untethered jailbreak voor iOS6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
DennusB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:51:
Is er eigenlijk al een untethered jailbreak voor iOS6?
Nee, alleen tethered en die is ook nog eens sterk beperkt. Enkel met SSH te gebruiken, Cydia werkt niet. Puur voor het ontwikkelen van tweaks en andere zaken. Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 14:33
Volgens 9to5 ontbreekt de 3G-toggle nog steeds op de 4S, klopt dat? Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar de adoptatie van Passbook, het lijkt me fantastisch als bijvoorbeeld Albert Heijn met oplossing komen ter vervanging van de klanten-/bonuskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tomtom137 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:40:
Volgens 9to5 ontbreekt de 3G-toggle nog steeds op de 4S, klopt dat? Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar de adoptatie van Passbook, het lijkt me fantastisch als bijvoorbeeld Albert Heijn met oplossing komen ter vervanging van de klanten-/bonuskaart.
Waar zou ik die 3g toggle moeten vinden? Dan kijk ik ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Neem eens een kijkje op Passsource.
DennusB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:48:
[...]

Waar zou ik die 3g toggle moeten vinden? Dan kijk ik ff :)
Instellingen > Algemeen > Mobiel. En nee, 4S-gebruikers hebben nog geen toggle.

[ Voor 3% gewijzigd door me_mrtn op 26-06-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
me_mrtn schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
[...]

Neem eens een kijkje op Passsource.

[...]

Instellingen > Algemeen > Mobiel. En nee, 4S-gebruikers hebben nog geen toggle.
Ik heb daar wel een toggle staan met "Schakel 3G in". Is dat die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
DennusB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:00:
[...]

Ik heb daar wel een toggle staan met "Schakel 3G in". Is dat die?
Ja. Maar op een 4S? Ik lees overal dat de iPhone 4S geen toggle heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
me_mrtn schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:01:
[...]

Ja. Maar op een 4S? Ik lees overal dat de iPhone 4S geen toggle heeft.
Ik heb echt een 4S hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
DennusB schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:03:
[...]

Ik heb echt een 4S hoor :)
Ik geloof je hoor, misschien dat het dan aan de provider ligt (AT&T/Sprint dan weer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
Hoezo 'nog steeds'? Op mijn 4S met iOS 5.1.1 zit er gewoon een 3G toggle in, sinds 5.1 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
thaan schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Hoezo 'nog steeds'? Op mijn 4S met iOS 5.1.1 zit er gewoon een 3G toggle in, sinds 5.1 al.
In beta 1 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
Ah op die manier. Apart dat hij er vervolgens weer uit is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heeft mijn 4s ook weer de 3G toggle! Begon 'm al te missen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

BlizzarD schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:01:
[...]

Niet zo negatief he. Dat soort dingen valt mij juist altijd als eerste op.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als die 3G-toggle niet komt, ga ik niet updaten.

Zelfs iPhoneclub gaf aan dat dit toch wel een handige functie is, wel data, niet stroomvretend, handig voor bv. Whatsapp.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

MetaFrame schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:21:
Hey ik heb wel wat ontdekt wat ik nog niet eerder aan het werk heb gehad:
Op ons werk gebruiken we Lotus notes, vanuit mail kan ik nu alle contacten zoeken door een gedeelte van de naam in te vullen... Of dit Beta 2 is of een serverside update... geen idee maar t valt me nu pas op.

Oh en ik kan nu ook in de contacten zoeken bij groups onder contacts... Handig handig
Is in iOS5 ook al zo.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ah ok, heeft dan nooit gewerkt bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik ben weer terug naar 5.1.1.

Wat is 6.0 toch verschrikkelijk langzaam op de iPhone 4, ik werd er helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Jackson6 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:44:
Ik ben weer terug naar 5.1.1.

Wat is 6.0 toch verschrikkelijk langzaam op de iPhone 4, ik werd er helemaal gek van.
Ben bang dat dit zo blijft, net als met de 3GS naar iOS4/5 steeds trager werd. Toch vreemd, want de features zijn minimaal en het zou geen verklaring moeten zijn van deze vertraging. Dat Apple dit bewust doet sluit ik dan ook niet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat de batterij een stuk slechter is in Beta 2! Rond 12 uur uit de oplader gehaald, en zonder echt veel te doen, en de hele dag in vliegtuigmodus, zit ik nu nog op 70%. Gisteren was hij na 20 uur (vliegtuigmodus, en weinig gebruikt) helemaal leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Merk inderdaad dat Beta 2 op de iPad 2 voor je batterij wat slechter is. Gisteren was die 20%, en na een kleine 50 minuten nog maar 13%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:08
Ik heb zelf een iPhone 4 maar merk er niks van dat deze trager is in beta 2. Ook na een dag gewoon ermee werken (ongeveer 14 uur) is de accu op 70%. Dat was voor mij wel anders in Beta 1.
Pagina: 1 ... 4 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.