Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar waarom is de manier van apps en kleine OsX updates binnen Mountain Lions AppStore een indicatie voor OTA updates in de ios6 beta?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet.

De iOS 5 beta was de eerste die OTA updates toevoegde. Dat moest Apple dus testen, en daarom waren er iOS 5 beta OTA updates. Niet allemaal, slechts een paar.

Dat is nu voor iOS 6 niet meer nodig. Dus of ze het dan doen ligt aan of ze dat zelf fijner vinden of niet. En ik vermoed van niet.

Met hoe "diep" de update zit heeft 't niet echt te maken. Enige uitzondering zijn updates die de root partitie vergroten. (Dat zijn die updates die een volledige backup van je iPhone maken voor het updaten, inclusief media, en dan alles naderhand terugzetten.) Dat zijn er niet zoveel geweest.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:21
Donstil schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:14:
Maar waarom is de manier van apps en kleine OsX updates binnen Mountain Lions AppStore een indicatie voor OTA updates in de ios6 beta?
Nou ik zie het in ieder geval wel als een indicatie dat Apple graag een centrale service gebruikt om updates uit te brengen, "kleine" updates worden via de App Store uitgebracht dus lijkt me het logisch dat dit ook voor iOS mogelijk is, zover als ik me kam herinneren werden de laatste iOS 5 bèta's ook via OTA uitgebracht, alleen bij de GM moest je handmatig restoren via iTunes. Ik kan er natuurlijk naastzitten, maar ik hou van suggereren. En waarom zou Apple het leven van ontwikkelaars moeilijker willen maken?

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 14-06-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tahomas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-02 10:32
Kan iemand mij helpen iOS 6 er veilig op te zetten? Ik ben geen developer maar ik ben toch benieuwd naar iOS 6. Vooral vanwege de snelle browser, maar ook de gedeelde fotostream lijkt me echt tof. Daar kan ik gewoon alle uitgaansfoto's van mij en mijn vrienden in proppen en hun ook. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
http://www.macrumors.com/...pport-from-older-devices/

Sneaky bastards.

Daar zit ik dan met mijn iphone 4 en ipad 1. Ik vond die navigatie wel cool, maar dat gaat dus niet werken blijkbaar.

Na ja, ik heb sowieso al TomTom er op staan.

En voor de rest maar Skype blijven gebruiken ipv Facetime.

[ Voor 9% gewijzigd door Lethalis op 14-06-2012 09:05 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Lethalis schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:04:
http://www.macrumors.com/...pport-from-older-devices/

Sneaky bastards.

Daar zit ik dan met mijn iphone 4 en ipad 1. Ik vond die navigatie wel cool, maar dat gaat dus niet werken blijkbaar.

Na ja, ik heb sowieso al TomTom er op staan.

En voor de rest maar Skype blijven gebruiken ipv Facetime.
Hoezo sneaky bastards???

Is toch gewoon logisch. Je gaat de nieuwste features toch niet op legacy apparaten aanbieden? Dan verkopen ze de nieuwe niet meer. En daarnaast wilt Apple dat alles smooth loopt. En dat zal het op de oudere apparaten wel niet doen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:59
Tsja, die gaat deze keer niet op. Wel op een 3GS iOS 6 maar niet op een snellere iPad.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
ZpAz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:23:
Tsja, die gaat deze keer niet op. Wel op een 3GS iOS 6 maar niet op een snellere iPad.
Precies.

De hardware van de iphone 4 kan het ook makkelijk aan. Het is puur commercieel belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
Tylen schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:15:
[...]

Hoezo sneaky bastards???

Is toch gewoon logisch. Je gaat de nieuwste features toch niet op legacy apparaten aanbieden? Dan verkopen ze de nieuwe niet meer. En daarnaast wilt Apple dat alles smooth loopt. En dat zal het op de oudere apparaten wel niet doen.
De hardware van de iphone 4 kan dingen als turn by turn navigation en facetime 3g makkelijk aan.

Daarnaast verkoop je nieuwe hardware op basis van verbeterde prestaties, niet omdat je je klanten dwingt.

Dat vind ik het slechte hiervan. Een iphone 4s is een hartstikke mooi apparaat, snellere processor, hogere resolutie camera, enzovoorts. Daarom zou je dat ding willen kopen ipv een oudere iphone 4. En dat is prima. Maar ik ga geen 4s kopen, omdat Apple simpelweg features uitzet op mijn 4 die prima zouden werken.

En je kan mij niet vertellen dat Facebook integratie wel zou werken op een 3GS maar niet op een ipad 1 :')

Apple heeft juist een mooie positie waarin ze producten kunnen maken die zichzelf verkopen en bovendien hun klanten kunnen binden. Doe dat dan ook. Want ik ben vast niet de enige Apple klant die toch een naar bijsmaakje heeft gekregen ervan.

[ Voor 15% gewijzigd door Lethalis op 14-06-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:32
De reden daarvoor is dat de iPhone 3Gs nog verkocht wordt en die iPad niet. Ze blijven de apparaten die ze nog verkopen ondersteunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 12:15
Vandaag iOS 6 geinstalleerd zonder developer te zijn en zonder UDID te registreren en er vervolgens een iCloud backup op terug gezet. Ik moet zeggen ik vind iOS 6 vrij vlot op mijn iPhone 4S. Wat me wel opviel, als ik een berichtje typ in WhatsApp, dan hoor je niet alle tikjes per letter die je aantikt, terwijl de letters wel verschijnen, weird. Maar tot zover werkt het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb iOS 6 er nu een dag op staan maar deze beta is naar mijn idee de minst stabiele versie die ik tot nu toe gedraaid heb.

Snel is hij wel, maar de look en feel komt niet bepaald consistent meer over. Daar zitten ze vast nog over te discussiëren bij Apple. De appstore bijvoorbeeld is in het zwart uitgevoerd, terwijl "Music" en het het "Dial" scherm weer in het wit zijn.

Op verschillende punten crasht iOS 6 bij mij. Onder "Settings" --> "Facetime" loopt het settings paneel volledig vast en reageert niet meer. Net als onder "Messages" --> "Send & Receive".

Kleine vervelende dingen zijn dat als je muziek luistert, en dan met name 's avonds, en je de koptelefoon voor het volume gebruikt het scherm constant oplicht bij een wijziging.

Nog iets is dat me ongeveer 5 keer om mijn iCloud backup wachtwoord gevraagd is na installatie, en deze vraag komt random terug.

De "Maps" applicatie lijkt nog niet helemaal klaar te zijn, vaak krijg ik een soort 'ruis' te zien als ik te ver inzoom met Satelite aan, terwijl dat met de Google maps niet voor kwam.

Fijne zaken zijn de nieuwe "Privacy" meldingen in bijbehorende instellingen in het settings scherm. De "Do Not Disturb" optie is ook erg handig. Safari is een stuk sneller, dat is wel goed te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Nog iets is dat me ongeveer 5 keer om mijn iCloud backup wachtwoord gevraagd is na installatie, en deze vraag komt random terug.
Dan heb je waarschijnlijk bij het maken van de backup een jailbreak gehad met daarbij gekraakte apps erop :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
CRXDelSol schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:30:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk bij het maken van de backup een jailbreak gehad met daarbij gekraakte apps erop :9 .
Nee, op mijn ene telefoon wel, maar mijn 4 die ik ook bij me heb niet. Het restoren van de backup was verder ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
Robberto schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:26:
De reden daarvoor is dat de iPhone 3Gs nog verkocht wordt en die iPad niet. Ze blijven de apparaten die ze nog verkopen ondersteunen!
Tsja, dat vind ik geen goede reden.

De reden zou moeten zijn dat het apparaat het simpelweg niet meer aankan, omdat het te traag en verouderd is.

Maar dat is dus niet zo.

De ipad 1 is amper 2 jaar oud en sneller dan een 3GS.

En daarnaast vind ik het dus raar dat ze dingen uitzetten op mijn iphone 4, die ze nog wél verkopen, terwijl er technisch gezien geen bezwaar zou zijn om de features er wel op te gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Lethalis op 14-06-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq

iOS 6.0 zonder developer en zonder UDID registratie

• Zorg ervoor dat je 5.1.1 geïnstalleerd hebt zonder jailbreak.
• Download de IPSW voor 6.0.
• Koppel je iDevice aan iTunes.
• In de plaats van herstel, houdt je ALT ingedrukt en druk je op 'Werk bij'.
• Selecteer de 6.0 IPSW in het venster die je nu krijgt.

Nu wordt je iDevice bijgewerkt naar 6.0 zonder dat je hoeft te activeren bij Apple.
Dit werkt hier probleemloos, aangezien ik ook geen UDID geregistreerd heb van deze 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Robberto schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:26:
Mijn mbp uit 2008 is van Leopard naar Snow Leopard naar Lion gegaan en krijgt nog een update naar Mountainbike Lion. Mijn oude 3G ging van iOS 2 naar 3 en 4.

En mijn iPad heeft maar 1 major update gekregen nu. Het is niet dat de nieuwe features zo zwaar zijn alsof is het niet aan kan, anders kreeg de oudere en tragere 3GS ook niet die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08

HaterFrame

Well... Poo came out!

Voor iedereen die problemen heeft met de iCloud Back-up functie (keer op keer het wachtwoord invullen en alsnog een fout). Verwijder de oude back-up, iOS zal dan de functie uitschakelen. Zet Back-up weer aan en voilà! Je kunt weer back-ups maken zonder problemen. (maak wel eerst ff een fysieke back-up via i-tunes)

Wat me verder opvalt is dat de geluidskwaliteit via bluetooth enorm is toegenomen, ik merk dit vooral met het streamen van muziek naar de autoradio. Met iOS5 was het erg slecht te noemen!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lethalis schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:37:
[...]
De ipad 1 is amper 2 jaar oud en sneller dan een 3GS.
De iPad amper 2 jaar oud? De eerste iPad is van Maart 2010 en is dus ruim 2,5jaar oud als iOS6.0 uit komt.
MetaFrame schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:52:
Wat me verder opvalt is dat de geluidskwaliteit via bluetooth enorm is toegenomen, ik merk dit vooral met het streamen van muziek naar de autoradio. Met iOS5 was het erg slecht te noemen!
Ooh dat is goed nieuws, ik heb nu een iPod Nano in mijn Dashboard kastje omdat het streamen via BT de kwaliteit zo omlaag haalde.

Vanavond gelijk ff proberen!

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 14-06-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wat mij opviel was dat het nog wel eens wilde kraken en dat je gewoon details miste in het geluid.
Dit lijkt nu geheel te zijn opgelost, nu moet ik wel zeggen dat de speakers die ik heb niet de beste zijn...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetaFrame schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 12:59:
Wat mij opviel was dat het nog wel eens wilde kraken en dat je gewoon details miste in het geluid.
Dit lijkt nu geheel te zijn opgelost, nu moet ik wel zeggen dat de speakers die ik heb niet de beste zijn...
Ja ik merkte dat het geluid via BT soms wegviel als de iPhone iets aan het doen is.
Ook is de kwaliteit via USB idd veel beter dus hopelijk is dat zo opgelost.

Ik heb een enorme set in mijn auto zitten en daarom hoor je dat soort dingen direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kan inmiddels wel gewoon normaal zoeken in "Kaarten". Niks aan veranderd... Kan zijn dat Apple het ook tussendoor update terwijl je het niet door hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-06 07:28
Merk dat Flipboard niet meer werkt op iOS 6, op de iPad 2 althans. Hij laadt de app wel, maar zodra je naar een 'feed' gaat, klapt die er uit. Gebruik de app erg veel, dus hopelijk komt er snel een oplossing :).

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
-

[ Voor 98% gewijzigd door Vitruvius op 14-06-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
CRXDelSol schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:55:

Nu wordt je iDevice bijgewerkt naar 6.0 zonder dat je hoeft te activeren bij Apple.
Dit werkt hier probleemloos, aangezien ik ook geen UDID geregistreerd heb van deze 4S.
En wat als dat niet werkt voor iOS 6 beta 2? Kan je dan terug naar 5.1.1? :)

Mijn iPhone 4 start de camera-app heel traag op (lang blijft de lens zogenaamd dicht), meer mensen last van?

[ Voor 7% gewijzigd door Vitruvius op 14-06-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 18:20
ZpAz schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:56:
[...]

En mijn iPad heeft maar 1 major update gekregen nu. Het is niet dat de nieuwe features zo zwaar zijn alsof is het niet aan kan, anders kreeg de oudere en tragere 3GS ook niet die update.
Ouder: jazeker. Trager: nee. Ik vind de 3Gs nog een hele capabele smartphone. Hij is allesbehalve traag in mijn ogen. De iPad 1 daarentegen is af en toe niet vooruit te branden (vooral Safari), en zeker als je de iPad 2 gewend bent. Dus wat dat betreft snap ik wel dat hij geen update meer krijgt.

Overigens vind ik het veel bezwaarlijker dat turn-by-turn navigatie op mijn iPhone 4 er niet gaat komen. Dit is -vermoed ik- wél om commerciële redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-05 23:55
CRXDelSol schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:55:

Dit gaat dus niet werken, aangezien de software bij Apple gecontroleerd wordt. Ik heb dit vorig jaar met een beta van iOS 5 geprobeerd waarna de update mislukte en het toestel in herstel-modus bleef hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
L490 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:35:
[...]

Dit gaat dus niet werken, aangezien de software bij Apple gecontroleerd wordt. Ik heb dit vorig jaar met een beta van iOS 5 geprobeerd waarna de update mislukte en het toestel in herstel-modus bleef hangen.
Bij IOS 5 was er een soortgelijke truc, maar uiteindelijk ben je de sjaak omdat Apple deze 'fout' er in Beta 2 etc. uithaalt waardoor je verplicht bent je UDID te registreren. En als Beta 2 een OTA update is, moet je ook alsnog registreren omdat die dan weer geactiveerd moet worden..

[ Voor 9% gewijzigd door Dannydekr op 14-06-2012 15:38 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L490
  • Laatst online: 23-05 23:55
Dannydekr schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:36:
[...]

Bij IOS 5 was er een soortgelijke truc, maar uiteindelijk ben je de sjaak omdat Apple deze 'fout' er in Beta 2 etc. uithaalt waardoor je verplicht bent je UDID te registreren.
Ah, dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
L490 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:35:Dit gaat dus niet werken, aangezien de software bij Apple gecontroleerd wordt. Ik heb dit vorig jaar met een beta van iOS 5 geprobeerd waarna de update mislukte en het toestel in herstel-modus bleef hangen.
Werkt gewoon prima hoor, zojuist mijn iPhone 4S en iPad 2 op deze manier voorzien van een uitstekend werkende iOS 6.
Dannydekr schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:36:
[...]

Bij IOS 5 was er een soortgelijke truc, maar uiteindelijk ben je de sjaak omdat Apple deze 'fout' er in Beta 2 etc. uithaalt waardoor je verplicht bent je UDID te registreren. En als Beta 2 een OTA update is, moet je ook alsnog registreren omdat die dan weer geactiveerd moet worden..
Hoezo, iOS 5.1.1 blijft tot de echte release van 6.0 gewoon gesigned, dus je kan gewoon terug naar 5.1.1 door in iTunes herstel modus de IPSW van 5.1.1 erin te drukken bij het herstellen. Werkt prima hoor, net ook gedaan omdat ik per ongeluk 6.0 had geïnstalleerd via herstel in de plaats van updaten.

- iPhone aan iTunes hangen
- ALT+klik op 'Herstellen'
- iOS 5.1.1 IPSW selecteren
- Herstellen maar

Probleem opgelost. Het gaat erom dat je dit doet terwijl 5.1.1 gesigned is door Apple, wat gebeurt tot dat iOS 6.0 ook echt gereleased wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
CRXDelSol schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:07:
[...]

Werkt gewoon prima hoor, zojuist mijn iPhone 4S en iPad 2 op deze manier voorzien van een uitstekend werkende iOS 6.

[...]

Hoezo, iOS 5.1.1 blijft tot de echte release van 6.0 gewoon gesigned, dus je kan gewoon terug naar 5.1.1 door in iTunes herstel modus de IPSW van 5.1.1 erin te drukken bij het herstellen. Werkt prima hoor, net ook gedaan omdat ik per ongeluk 6.0 had geïnstalleerd via herstel in de plaats van updaten.

- iPhone aan iTunes hangen
- ALT+klik op 'Herstellen'
- iOS 5.1.1 IPSW selecteren
- Herstellen maar

Probleem opgelost. Het gaat erom dat je dit doet terwijl 5.1.1 gesigned is door Apple, wat gebeurt tot dat iOS 6.0 ook echt gereleased wordt :).
Ik bedoel te zeggen dat dit trucje waarschijnlijk niet werkt voor beta 2 en hoger, waardoor dit alleen handig is voor beta 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-06 16:30
L490 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:35:
[...]

Ik heb dit geprobeerd en het werkt juist wel!

Beide mijn iPhone 4S en iPad 3 draaien nu iOS 6 zonder dev te zijn en zonder jailbreak.

Je moet dus voor Bijwerken (Update) kiezen ipv Herstellen (Restore).

Mocht je per ongeluk eerst Restore geprobeerd hebben dan werkt Update sowieso niet meer en lukt het alleen nog maar met een dev account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordenll
  • Laatst online: 28-10-2014
Net iOS 6 op m'n iPhone en ik moet zeggen dat dit een van de meeste stabiele beta's is die ik ook heb gedraaid, ik ben er wel achter gekomen dat ik geen podcasts kan downloaden in de iTunes store of genius kan gebruiken in de Appstore, maar al met al erg blij en tevreden met de eerste release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik vind al die Apple beta's super stabiel, vorig jaar Lion vanaf DP1 als vast systeem gebruikt, en nu Mountain Lion vanaf DP2. Verder was iOS 5 ook goed voor elkaar, gebruik ik nu ook al vast toestel. Ideaal die navigatie. "Siri i want to go home"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik kan nog steeds niks zoeken met Maps, dan crasht hij.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:08:
Ik kan nog steeds niks zoeken met Maps, dan crasht hij.
Had ik ook, na een paar uur kon ik wel gewoon weer zoeken. Dus euh, gewoon geduld en geluk hebben? Het is en blijft een beta versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Lukt het bij iemand om Shared Photostreams te maken?
Op de één of andere manier staat hij er niet tussen op mijn iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
JanvdVeer schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:04:
Lukt het bij iemand om Shared Photostreams te maken?
Op de één of andere manier staat hij er niet tussen op mijn iPhone 4.
Ik kon het eerst ook niet vinden maar het is wel aanwezig. Iig op de 4S. Je gaat naar een album, drukt op het knopje rechtsboven dan vink je wat foto's aan. Dan ga je naar Share en daar staat foto stream.

Hier een foto stream van mij: https://www.icloud.com/ph...2-57A3B6BCBDC8;1017588872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
ZpAz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:36:
Ik kon het eerst ook niet vinden maar het is wel aanwezig. Iig op de 4S. Je gaat naar een album, drukt op het knopje rechtsboven dan vink je wat foto's aan. Dan ga je naar Share en daar staat foto stream.

Hier een foto stream van mij: https://www.icloud.com/ph...2-57A3B6BCBDC8;1017588872
Hmm.. hij staat er bij mij niet tussen. Ook niet als ik een album maak met een paar foto's. En volgens Apple is het vanaf de iPhone 4 en beter dus in principe moet het werken.
Apple.com:
Shared Photo Streams requires iOS 6 on iPhone 4 or later or iPad 2 or later, or a Mac computer with OS X Mountain Lion. An up-to-date browser is required for accessing shared photo streams on the web.
// EDIT:
Als ik Fotostream uitzet, en vervolgens foto's wil sharen via photostream werkt het gek genoeg wel :)

[ Voor 6% gewijzigd door JanvdVeer op 15-06-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

ZpAz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:36:
[...]

Ziet er op zich wel oke uit, maar ben toch meer een liefhebber van de oude " MobileMe Gallery " look.
Ik zie alleen nog niet de comment functie. Op zich wel leuk voor de mensen die graag hun collectie prive willen houden.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
Destianto schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:50:
Ziet er op zich wel oke uit, maar ben toch meer een liefhebber van de oude " MobileMe Gallery " look.
Ik zie alleen nog niet de comment functie. Op zich wel leuk voor de mensen die graag hun collectie prive willen houden.
Gewoon op dat ballonetje rechtsonder tappen? Of bedoel je in-browser?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7DZdl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Is het dan alleen mogelijk om comments achter te laten via iOS ? (Nadat de gebruiker zijn stream met iemand heeft gedeeld uit zijn / haar adresboek ? )

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Schrijver schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:19:
[...]
Mocht je per ongeluk eerst Restore geprobeerd hebben dan werkt Update sowieso niet meer en lukt het alleen nog maar met een dev account.
Dan kan je gewoon zoals ik eerder heb aangegeven een restore doen naar 5.1.1, iCloud backup terugzetten, en nogmaals updaten naar 6.0.
Dannydekr schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:12:
[...]
Ik bedoel te zeggen dat dit trucje waarschijnlijk niet werkt voor beta 2 en hoger, waardoor dit alleen handig is voor beta 1.
Klopt, maar dan kan je gewoon weer terug naar 5.1.1 restoren omdat deze tot eind dit jaar gesigned blijft, maar dan heb je wel 6.0 gewoon kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-06 17:13
Kan iemand even kijken of het al mogelijk is om via de camera connectie kit geïmporteerde foto's in 1 keer te verwijderen? (Per event bijvoorbeeld)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik heb iOS 6 nu ook een aantal dagen op m'n 4S met developer license staan. Wat mij opvalt is dat WhatsApp de hele tijd moet connecten, wat heel lang duurt. Werkt dus niet echt lekker.
Meer mensen last van?

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Dat lijkt mij eerder een kwestie met de WhatsApp servers. Maak het wel vaker mee met WhatsApp in welke iOS versie dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Dat van Whatssapp viel me ook op! Normaal krijg je ook meteen melding, nu lijkt het wel om de x aantal minuten te gaan. Maar of dat aan iOS6 ligt.....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Lost Mode in Zoek iPhone app werkt niet? Als ik een bericht met telefoonnummer erin vanaf een iPad (3rd gen. iOS 5.1.1) naar mijn iPhone 4 (iOS 6) stuur dan krijg ik de gewone popup te zien en heb ik geen mogelijkheid om direct het telefoonnummer te bellen. Lost Mode werkt alleen met definitieve versie van iOS 6?

Of zal Lost Mode echt een aparte knop zijn, zoals je nu ook 'speel geluid af of stuur bericht, 'vergrendel extern' en 'wis extern' hebt?

[ Voor 18% gewijzigd door McWolf82 op 15-06-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
carpebios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:26:
Dat van Whatssapp viel me ook op! Normaal krijg je ook meteen melding, nu lijkt het wel om de x aantal minuten te gaan. Maar of dat aan iOS6 ligt.....
Ik had hier een aantal dagen geleden ook last van, op iOS 5.1.1, dus dit is geen iOS6 specifiek probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg Sinds de update naar de eerste beta geen Push berichten meer van Gmail. Instellen als Exchange geeft geen push maar instellen als Gmail (vanuit het email menu) geeft ook geen resultaat.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Donstil schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:25:
Ik krijg Sinds de update naar de eerste beta geen Push berichten meer van Gmail. Instellen als Exchange geeft geen push maar instellen als Gmail (vanuit het email menu) geeft ook geen resultaat.

Meer mensen hier last van?
Mijn eerdere bericht bericht heb ik aangepast, link kun je proberen, maar ik vond via de link onderstaande info.

Als je naar E-mail, contacten, agenda's gaat onder Instellingen dan zie je staan 'Nieuwe gegevens', dit moet i.i.g. op Push staan.

Als je in datzelfde scherm verder naar beneden scrolt, dan zie je 'Geavanceerd' staan. Daar staat als het goed is ook het Gmail account tussen, zet daar de instelling ook op Push.

[ Voor 40% gewijzigd door McWolf82 op 15-06-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McWolf82 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:52:
[...]

Lees antwoord op volgende website, zelfde verhaal maar dat was toen na een update naar iOS 5.

https://discussions.apple.../3391269?start=0&tstart=0
Thnx! Ga het straks gelijk ff doornemen.

Edit: Lijkt tot nu toe te werken, exchange gmail heeft weer push maar ik krijg geen "ballonetje" met het mailtje erin of een banner in NC. Was eerst wel dacht ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 16-06-2012 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 14:37
iOS 6 beta staat nu 3 dagen op mijn iPhone 4s, de volgende bugs ben ik tegengekomen:
- Apple store crasht regelmatig
- Invoeren van straatnamen o.i.d. in de nieuwe kaarten app zorgt ervoor dat de app crasht
- Problemen met helderheid van mijn scherm wanneer ik deze op 'auto' zet. Wanneer ik in de buitenlicht zit gaat de helderheid naar het minimum.
- Instagram kan ik niet meer gebruiken. Bij het maken van een foto crasht de app.
- Wanneer ik de functie 'niet storen' gebruik komt er een icoontje van een halve-maan in de status-bar te staan. Als dit in combinatie is met het 3G-icoontje dan blijft het maantje niet op zijn plek staan.
- Flink wat lay-out fouten in het iCloud-instellingen scherm. Tekst loopt soms over elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
carpebios schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:26:
Jup, daarnaast blijven pushmeldingen van Whatsapp niet meer in het lockscreen staan bij mij als Whatsapp het laatst gebruikte programma is en aan de lader zit en gaat dan alleen het scherm aan. Zal toch wel een gedetailleerde bugomschrijving zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dotto schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:40:
iOS 6 beta staat nu 3 dagen op mijn iPhone 4s, de volgende bugs ben ik tegengekomen:
- Invoeren van straatnamen o.i.d. in de nieuwe kaarten app zorgt ervoor dat de app crasht
- Problemen met helderheid van mijn scherm wanneer ik deze op 'auto' zet. Wanneer ik in de buitenlicht zit gaat de helderheid naar het minimum.
- Instagram kan ik niet meer gebruiken. Bij het maken van een foto crasht de app.
- Wanneer ik de functie 'niet storen' gebruik komt er een icoontje van een halve-maan in de status-bar te staan. Als dit in combinatie is met het 3G-icoontje dan blijft het maantje niet op zijn plek staan.
- Flink wat lay-out fouten in het iCloud-instellingen scherm. Tekst loopt soms over elkaar heen.
Gelukkig heb je natuurlijk alle bugs gemeld bij Apple en de appdevvers, zodat wij non-devvers en de beta dus niet moeten gebruiken een foutloze ios6 krijgen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Laatst online: 14-06 07:45
CRXDelSol schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 16:07:
[...]
[...]
Lijkt erop dat Apple inmiddels de fout heeft hersteld, want ik kreeg fijn een foutmelding bij het activeren ("geen developerslicentie gevonden" oid). Zat vervolgens met een iPhone 4S waar ik niks meer mee kon, rollback in die fase van de activatie niet mogelijk en kwam geen stap meer verder. Heb online een developer UDID-registratie laten doen voor een paar dollar om weer verder te kunnen, wat is gelukt. Hopelijk werkt die UDID registratie ook voor de volgende beta's (zou wel zo moeten zijn volgens de betreffende site). Mochten anderen dus tegen dezelfde problemen aanlopen dan is dit een simpele oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 16:28
Hoezo kun je niet terug? In DFU kun je altijd, dus terug kun je ook (zolang de laatste nog iOS5 is). Ben net weer terug gegaan van iOS6 naar 5. Gewoon uit nieuwsgierigheid iOS6 even geprobeerd, maar ik heb ooit een iPhone gekocht omdat het gewoon werkt, dus vandaar. :)

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacken
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 14:04
Ik heb het verder niet kunnen vinden in dit topic maar ik mis nog steeds de beloofde feature van Apple (in iOS 5) dat calendar items met attachments gewoon gesynchroniseerd kunnen worden (calendar event met ook de attachment).

Kan iemand toevallig bevestigen of dit nu wel in iOS 6 zit? Ik gebruik een MS Exchange mail omgeving.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Laatst online: 14-06 07:45
Froggle schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:57:
Hoezo kun je niet terug? In DFU kun je altijd, dus terug kun je ook (zolang de laatste nog iOS5 is).
Je hebt helemaal gelijk, was niet zo ver gekomen. Dit is dus de goedkoopste oplossing om uit de vastloper bij activatie te komen. Moet zeggen dat iOS 6 verrassend stabiel loopt bij mij. Vastlopers of crashes nauwelijks gezien.. Vooral de snelheidsboost van Safari maakt dat ik hem denk ik laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik stoor me aan het feit dat als ik muziek aan het luisteren ben op iOS6, mijn scherm aan gaat als ik aan de volumeknop zit. Dit was normaal gesproken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Yeroen76 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:02:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, was niet zo ver gekomen. Dit is dus de goedkoopste oplossing om uit de vastloper bij activatie te komen. Moet zeggen dat iOS 6 verrassend stabiel loopt bij mij. Vastlopers of crashes nauwelijks gezien.. Vooral de snelheidsboost van Safari maakt dat ik hem denk ik laat staan.
Het woog niet af t.o. al die andere irritaties. Maar inderdaad, nu ik weer op iOS5 zit merk ik wel echt het enorme verschil in de snelheid van Safari, wat ik ook een van de grootste, dan wel DE grootste verbetering vind van iOS6. Maar ik wacht geduldig af tot de RC uit komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Froggle schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 00:36:
[...]

Het woog niet af t.o. al die andere irritaties. Maar inderdaad, nu ik weer op iOS5 zit merk ik wel echt het enorme verschil in de snelheid van Safari, wat ik ook een van de grootste, dan wel DE grootste verbetering vind van iOS6. Maar ik wacht geduldig af tot de RC uit komt. :)
Je hebt helemaal gelijk. Alleen voor Safari zou ik over kunnen stappen naar iOS 6, voor de rest is het allemaal niet erg spannend. Vooral het uiterlijk houdt me nog altijd erg tegen. Eens kijken of de GM nog zo is!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Och idd ja. Het is GM (Gold Master) en geen RC (Release Candidate) in het geval van iOS. :+ Naast Safari vind ik de verbeterde Mail.app en het delen van Photostreams toch ook wel erg handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-06 05:51

nrg

Wie heeft destijds de iOS 5 betas gevolgd? Ik heb iOS 6 ook een paar dagen gedraaid maar met name de instabiele Maps applicatie heeft me doen besluiten weer naar iOS 5 terug te gaan. Als Apple meerdere betas uitbrengt voordat de GM uitkomt, dan ga ik de volgende beta graag weer proberen. Anders is het wachten tot de herfst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
nrg schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:10:
Wie heeft destijds de iOS 5 betas gevolgd? Ik heb iOS 6 ook een paar dagen gedraaid maar met name de instabiele Maps applicatie heeft me doen besluiten weer naar iOS 5 terug te gaan. Als Apple meerdere betas uitbrengt voordat de GM uitkomt, dan ga ik de volgende beta graag weer proberen. Anders is het wachten tot de herfst...
Vorig jaar waren er 7 beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dotto schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:40:
Zelfs die op auto staat ga die bij soms nog terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
NotSoSteady schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:34:
[...]

Zelfs die op auto staat ga die bij soms nog terug.
Welke telefoons gebruiken jullie? Nergens last van namelijk met een iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
me_mrtn schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:38:
[...]

Welke telefoons gebruiken jullie? Nergens last van namelijk met een iPhone 4.
4S, ik heb het ook niet altijd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:35
Is op m'n iPad 3 ook af en toe. Gaat de helderheid ineens terug..

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-02 10:57
Heb vanmiddag ook even een poosje de iOS 6 beta 1 geprobeerd, was best goed te doen op m'n 3Gs maar was ten opzichte van 5.1.1 net iets minder vlot (natuurlijk wel begrijpelijk want het is pas beta 1). Ben nu weer terug gegaan naar 5.1.1 omdat ik geen developers account heb en op 17juli Beta 1 verloopt. Weet niet wat dan de gevolgen zijn. Wat me wel opviel is dat de App Store wel aanzienlijk trager leek te werken (kan wel wat versterkt zijn doordat ik FaceBook en Twitter aan het installeren was) maar dit heb ik op 5.x nog niet gehad met m'n 3Gs.

Verder wil ik nog even zeggen dat de turn by turn navigatie best wel goed is voor de iPhone 3Gs/4 en iPad 2. Het is dan wel niet in 3D etcetera maar het is zéér gemakkelijk en praktisch in gebruik!

Over een paar maanden als iOS 6 klaar is wordt dit denk ik qua optimalisatie en performance verbeteringen een van de beste iOS releases ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
flashingst schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:37:
Heb vanmiddag ook even een poosje de iOS 6 beta 1 geprobeerd, was best goed te doen op m'n 3Gs maar was ten opzichte van 5.1.1 net iets minder vlot (natuurlijk wel begrijpelijk want het is pas beta 1). Ben nu weer terug gegaan naar 5.1.1 omdat ik geen developers account heb en op 17juli Beta 1 verloopt. Weet niet wat dan de gevolgen zijn. Wat me wel opviel is dat de App Store wel aanzienlijk trager leek te werken (kan wel wat versterkt zijn doordat ik FaceBook en Twitter aan het installeren was) maar dit heb ik op 5.x nog niet gehad met m'n 3Gs.

Verder wil ik nog even zeggen dat de turn by turn navigatie best wel goed is voor de iPhone 3Gs/4 en iPad 2. Het is dan wel niet in 3D etcetera maar het is zéér gemakkelijk en praktisch in gebruik!

Over een paar maanden als iOS 6 klaar is wordt dit denk ik qua optimalisatie en performance verbeteringen een van de beste iOS releases ooit.
Navigatie is 4S only toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Klopt, de "echte" Turn By Turn navigatie is 4S only. Maar de Route functie van Maps die er altijd al was is ook op de schop gegaan en (inderdaad) een stuk verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ik heb vaak dat iTunes Match opeens is uitgezet. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Ik heb nu iOS 6 beta 1 draaien. Wanneer beta 2 uitkomt, kan ik deze dan over-the-air installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

carpebios schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 23:51:
Ik heb vaak dat iTunes Match opeens is uitgezet. Heel irritant.
Als je dat soort dingen irritant vindt, draai dan geen beta software |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Ik geef een bug aan, want die kom je tegen in een beta zodat je ze door kan geven aan Apple. En dan kom jij met zo'n reactie? Ik zal het er maar op hebben dat je rond dat tijdstip te veel gedronken heb en nogal emotioneel geworden ben of zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:43:
Ik geef een bug aan, want die kom je tegen in een beta zodat je ze door kan geven aan Apple. En dan kom jij met zo'n reactie? Ik zal het er maar op hebben dat je rond dat tijdstip te veel gedronken heb en nogal emotioneel geworden ben of zo....
heb je het doorgegeven aan apple?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
@kmf ja. Hoezo? Is dit een kruisverhoor? Tussen 2 en 9 was ik aan het slapen. Heb helaas geen alibi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Iphone 4:

App store is behoorlijk sloom, maar dat ondervind iedereen. Wat ik wel mis zijn de ratings, deze zie je pas wanneer je op het tabblad reviews drukt.
Wat mij grootste "zorg" is, maar ik lees dat veel mensen hier last van hebben en de wetenschap dat het een beta is is de snelheid van iOS. Het vlotte gevoel is er vanaf, ik heb nu lichtelijk dezelfde ervaring als apple deed met de 3G en IOS 4, de iphone langzaam maken. Met iOS 5 beta's had ik niet dezelfde ervaring als nu op de iphone 4. Nogmaals, we wachten het af en ik geef apple de voordeel van de twijfel.
Dotto schreef op zondag 17 juni 2012 @ 01:37:
Ik heb nu iOS 6 beta 1 draaien. Wanneer beta 2 uitkomt, kan ik deze dan over-the-air installeren?
Nog onzeker of dat zeker is maar de kans is groot, dit is met iOS 5 beta's zorgvuldig getest.

[ Voor 20% gewijzigd door Fietsbel op 17-06-2012 10:27 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Fietsbel schreef op zondag 17 juni 2012 @ 10:25:
Iphone 4:

App store is behoorlijk sloom, maar dat ondervind iedereen. Wat ik wel mis zijn de ratings, deze zie je pas wanneer je op het tabblad reviews drukt.
Wat mij grootste "zorg" is, maar ik lees dat veel mensen hier last van hebben en de wetenschap dat het een beta is is de snelheid van iOS. Het vlotte gevoel is er vanaf, ik heb nu lichtelijk dezelfde ervaring als apple deed met de 3G en IOS 4, de iphone langzaam maken. Met iOS 5 beta's had ik niet dezelfde ervaring als nu op de iphone 4. Nogmaals, we wachten het af en ik geef apple de voordeel van de twijfel.

[...]

Nog onzeker of dat zeker is maar de kans is groot, dit is met iOS 5 beta's zorgvuldig getest.
Tja niet zo heel gek, de iPad is al gedropt en die maakt gebruik van dezelfde processor als de iPhone 4, was zelfs 200mhz sneller, maar had maar 256 aan intern geheugen. En hou er rekening mee dat de performance nog beter zal gaan worden, dit is nog maar beta 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463270

Ik heb gister ook ios6 beta op mn iphone 4 gezet. Tot nu toe best tevreden, maar mijn app store is in het engels en de prijzen staan in dollars.....enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Anoniem: 463270 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:27:
Ik heb gister ook ios6 beta op mn iphone 4 gezet. Tot nu toe best tevreden, maar mijn app store is in het engels en de prijzen staan in dollars.....enig idee hoe dit kan?
Omdat het een beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463270

Ben er al achter, heb instellingen herstelt... Telefoon starte opnieuw op en nu is de app store in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Je weet hopelijk wel wat een beta is he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mogelijk. Let er wel op dat ook met een OTA update je telefoon geregistreerd moet staan bij Apple voor bèta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Staat geregistreerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

carpebios schreef op zondag 17 juni 2012 @ 09:43:
Ik had helemaal niet teveel gedronken, en bedankt dat je daar meteen van uitgaat.

Het punt was: het is beta software die jij helemaal niet mag hebben*, en dan zit je te zeiken als er iets niet helemaal werkt. Well guess what: dat is precies waarom jij die software nog niet mag hebben.

*) En zo wel dan mocht je er hier niet over posten want had je een NDA getekend.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 17-06-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Kijk, dit irriteert me zo aan jou. Jij komt met van die aannames. Veel vrienden zal je overhouden zo. Ik mag hem wel hebben want ik ben developer. Ik vertel dat ik dit een vervelende bug vind. Ik vraag me echt af wat jou motivatie is om op zo'n manier te reageren. ik merk het aan meer post van je dat je nogal voorbarige conclusies trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

carpebios schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:36:
Kijk, dit irriteert me zo aan jou. Jij komt met van die aannames. Veel vrienden zal je overhouden zo. Ik mag hem wel hebben want ik ben developer.
Dan mag je er niet over praten want je hebt een NDA getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Je gaat geheel aan je eigen fouten voorbij, wat ook weer genoeg zegt, maar goed. Lijkt mij geen leuke discussie voor de rest.
Ik heb tussen haakjes niks getekend. Ik mag zeggen dat ik een bug heb gevonden, ik mag echter niet zeggen wat voor bug, en dat is deviant van mij. Maar goed, lijkt me fijner om te lezen wat ik heb gevonden dan dat ik een bug heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 08:45
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mar.tin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:01:
[...]

En dan zou dit topic volkomen nutteloos zijn tot de release van iOS 6. Als t je niet boeit, post hier dan niet, of post een constructieve bijdrage.
Oh 't boeit me wel hoor, maar ik word een beetje gestoord van elke release weer die zeikerds die niet snappen dat in beta software fouten zitten en (vaker) dat zaken niet af zijn, en er dan over gaan zitten zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvdp
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-06-2021
Mar.tin schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:01:
[...]

Maar je kan wel meerdere apps installeren zonder steeds uit de appstore gegooid te worden zoals vroegah.
Kan me wel herinneren dat dit ook in de Beta van iOS 5 zat en dat dat in de final release er weer uit gehaald is. Hoop dat het er nu in blijft.

Ontwerp je eigen achterkant van glas voor iPhone 4 of 4S op iPersonalize.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 16:43

jasjenl

Liab A Tymo

Wat gebeurt er eigenlijk in ios6 als je vanuit safari op een Google maps linkje klikt? Bij iOS5 start ie dan de maps app op, maar dat is dan ook Google maps. Start hij bij 6 dan de nieuwe maps app op? Dat zou dan namelijk wel krom zijn, aangezien die app geen Google maps is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:29
Nee dat start hij Safari op en zie je de link op maps.google.com, helaas in non-retina kwaliteit en je eigen positie is ook niet zichtbaar. Echt heel erg jammer dat we worden gedwongen om naar Apple Maps te gaan, ik had heel graag een keuze optie gehad.

Of lets pray for a Google Maps app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

stormfly schreef op zondag 17 juni 2012 @ 22:54:
Of lets pray for a Google Maps app!
Oh, die komt wel hoor. Geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13-06 15:13
Ik merk dat de batterij sneller leeg gaat met ios 6 op de 3gs.
Is er een manier om weer terug te gaan naar 5.1 ?

Al gelukt :)

[ Voor 8% gewijzigd door exi22 op 18-06-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:29
hi ja staat gewoon op google, heb het gisteren ook gedaan. Omdat safari maar 4 uur bloed snel is en daarna tergend langzaam ben ik weer op 5.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Genoeg geslowchat :) Het topic is interessanter om te volgen als we een inhoudelijke discussie hebben over iOS 6.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Nee, aangezien het om beta's gaat en die worden niet OTA aangeboden. Beta 1 eindigt op 17 juli.

[ Voor 4% gewijzigd door McWolf82 op 18-06-2012 14:04 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.