Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 10:07
Als ik Passbook open, krijg ik een scherm met 4 dingen. Hoe voeg ik nu wat toe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamato
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-06 14:06
Robberto schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:47:
Als ik Passbook open, krijg ik een scherm met 4 dingen. Hoe voeg ik nu wat toe dan?
Passbook is nog niet functioneel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 10:07
Oh, haha! Ik swipen, slepen, vouwen, niks werkte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:44
Passbook is toch een stand alone app, waar informatie uit andere apps in wordt weergeven? Dus met een APi kunnen apps informatie in Passbook plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamato
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-06 14:06
iMick schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:52:
Passbook is toch een stand alone app, waar informatie uit andere apps in wordt weergeven? Dus met een APi kunnen apps informatie in Passbook plaatsen.
Ja dat idee had ik ook, maar zaken als klantenpassen kunnen scannen e.d. leken mij bij de keynote een native functie? Kan het ook mis hebben natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:20

HaterFrame

Well... Poo came out!

Verdorie, krijg iOS6 maar niet aan de praat op mn 4s :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Geen developer toevallig?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mijn UDID staat ook geregistreerd, maar ik krijg hem ook nog niet geactiveerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik had het zelfde, een paar keer Start Over was bij mij de truc.
Dit doe je via de homeknop, wanneer je de foutmelding krijgt.

I'm a tweetin'! - @RendyHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Blck schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:58:
Ik had het zelfde, een paar keer Start Over was bij mij de truc.
Dit doe je via de homeknop, wanneer je de foutmelding krijgt.
30x gedaan maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Jackson6 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 17:59:
[...]

30x gedaan maar geen resultaat.
Hmm, dat van mij was wel rond 2 AM, als ik deze berichten lees denk ik dat het echt aan de servers ligt. Althans aan de kant van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

http://insanelyi.com/topi...__gopid__81141#entry81141
Bovenstaande tructje werkt... ios6 werkt nu goed op mm 4S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Dat is gewoon restoren naar ios6 maar dan vraagt hij alsnog om een activatie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

iMick schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 16:52:
Correct. In passbook komen niet op magische wijze gratis vliegtickets :P Die moeten je toegestuurd worden in een speciaal formaat, en dan neemt passbook ze op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:35
Nadat het vanmiddag niet lukte om m'n iPhone 4 met iOS6 te voorzien, kwam ik er net wel door. M'n MacBook is inmiddels druk bezig om de backup terug te zetten, maar de eerste indrukken zijn in ieder geval dat het redelijk stabiel aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
En snel. Draai het nu sinds gisteren, alleen met maps heb ik problemen. Zodra ik wil zoeken sluit hij af.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dus het lukt sommigen om het zonder developer te installeren? Ik heb het vanmorgen geprobeerd, lukte niet. Ga het zo nog eens proberen, kleine moeite.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Hoezo zou je hem installeren als je geen dev bent? Dan heb je je Device ID toch niet in iOS provisioning portal gezet?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Updaten ipv restoren. Heb je wel een probleem als je later toch moet reactiveren om de een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wat is het probleem? Heb toch altijd een back-up? Kan zo DFU-mode in en 5.1.1 er op plaatsen.

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hmm, de 3G switch is weg, of kijk ik erg beroerd? Niet onder Instellingen -> Algemeen -> Mobiel of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paattrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb een vraag: Ik heb mijn iTunes naar 10.6.3 geupdate en ik heb de .ipsw van iOS 6 beta gedownload. Ik probeer bij mijn iPhone 4 op restore te drukken in combinatie met ctrl + alt, maar hij opent het scherm niet waarin ik een .ipsw kan selecteren. Hoe kan dit verholpen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Paattrick schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:48:
Ik heb een vraag: Ik heb mijn iTunes naar 10.6.3 geupdate en ik heb de .ipsw van iOS 6 beta gedownload. Ik probeer bij mijn iPhone 4 op restore te drukken in combinatie met ctrl + alt, maar hij opent het scherm niet waarin ik een .ipsw kan selecteren. Hoe kan dit verholpen worden?
Option voor OS X en Shift voor Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paattrick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-11-2023
Oké dankjewel! Hij doet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:08:
[...]

Dat is gewoon restoren naar ios6 maar dan vraagt hij alsnog om een activatie hoor.
Nou hier dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

THE_BASE schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:41:
Wat is het probleem? Heb toch altijd een back-up? Kan zo DFU-mode in en 5.1.1 er op plaatsen.
Je kunt een iOS 6 backup niet terugzetten op iOS 5.1.1. Dus dan moet je, als je je meest recente data wilt hebben, altijd bij iOS 6 blijven, of accepteren dat je een oude backup moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:28
het Developer forum is heel erg traag/down, op het normale forum hebben ze het er echter ook al over:

https://discussions.apple.com/thread/4020194

Zo te zien is het activeren een probleem bij Apple zelf momenteel en kun je er vooralsnog weinig aan doen.. Blijven proberen is het enige dat je kunt doen..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
CyBeR schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:23:
[...]

Je kunt een iOS 6 backup niet terugzetten op iOS 5.1.1. Dus dan moet je, als je je meest recente data wilt hebben, altijd bij iOS 6 blijven, of accepteren dat je een oude backup moet gebruiken.
Je hebt gelijk, dan heb ik de oude back-up. Maar het werkt nu prima, dus neem aan dat ze niet ineens om activatie vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ok, iemand bij wie het niet werkte meldt nu dat hij opeens werkt :) Hopelijk geldt dit voor iedereen.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik krijg met geen mogelijkheid een 3G-verbinding via T-Mobile. Netwerkinstellingen herstellen baat niets, zal zo even opnieuw iOS 6 er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 18:20
Werkt turn-by-turn navigatie in Maps alleen op de 4S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Blijft de batterij even lang meegaan zoals in iOS5? :) Stel maar direct de vraag die nog wel 100x voorbij zal komen denk ik :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Heb net iOS 6 erop gezet, echter Whatsapp vraagt of hij mijn contacten mag gebruiken.. ik stem hiermee in en vervolgens staan er geen contacten in Whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:11
JanvdVeer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:20:
Yup :Y

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
JanvdVeer schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:20:
Wikipedia: iOS version history
Jackson6 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:25:
Heb net iOS 6 erop gezet, echter Whatsapp vraagt of hij mijn contacten mag gebruiken.. ik stem hiermee in en vervolgens staan er geen contacten in Whatsapp?
Überhaupt contacten in de contactenlijst staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jackson6 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:25:
Toestel ff herstarten, werkt het dan nog niet ga dan naar Settings>Privacy>Contacts en kijk of Whatsapp wel aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
me_mrtn schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:28:
[...]

Wikipedia: iOS version history

[...]

Überhaupt contacten in de contactenlijst staan?
Jawel, op wonderbaarlijke wijze geeft hij nu wel alles goed weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 18:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Jackson6 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:31:
[...]

Jawel, op wonderbaarlijke wijze geeft hij nu wel alles goed weer. :)
Ik had ook enige vertraging eerst werden nummers weergegeven, vervolgens oudere gesprekken in een random volgorde (alsof Whatsapp iets van de servers afhaalde) en vervolgens werd de link gelegd met de contactpersonen en kwam er netjes een naam bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
me_mrtn schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:32:
[...]

Ik had ook enige vertraging eerst werden nummers weergegeven, vervolgens oudere gesprekken in een random volgorde (alsof Whatsapp iets van de servers afhaalde) en vervolgens werd de link gelegd met de contactpersonen en kwam er netjes een naam bij.
Ja zo is het bij mij ook gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 02:52
Iemand anders ook problemen met WiFi dat wegvalt, nadat het scherm zich weer vergrendeld? Als je vervolgens weer verder wilt werken, wordt er geen verbinding gemaakt met het WiFi netwerk. Het vervelende is dat je telkens je wachtwoord opnieuw moet invoeren :(

Ik gebruik een iPhone 4s

[ Voor 5% gewijzigd door FrameWork. op 12-06-2012 22:28 . Reden: Toestel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
FrameWork. schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:27:
Iemand anders ook problemen met WiFi dat wegvalt, nadat het scherm zich weer vergrendeld? Als je vervolgens weer verder wilt werken, wordt er geen verbinding gemaakt met het WiFi netwerk. Het vervelende is dat je telkens je wachtwoord opnieuw moet invoeren :(

Ik gebruik een iPhone 4s
Geen vinkje bij de Instellingen -> Wifi dat er telkens een wachtwoord opnieuw moet worden ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Meer mensen problemen met het downloaden van muziek na update naar iOS 6 icm iTunes match?
Ik krijg steeds foutmeldingen dat nummers niet gedownload kunnen worden.

[ Voor 29% gewijzigd door HaterFrame op 12-06-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
me_mrtn schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:32:
[...]

Geen vinkje bij de Instellingen -> Wifi dat er telkens een wachtwoord opnieuw moet worden ingevuld?
Bedoel je "Vraag om verbinding?". Maakt niet uit of dit aan of uitstaat, helaas |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Nu online
Nope, was wel opeens off gezet. Even aanzetten en ik had weer toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn appstore staat op u.s. Krijg hem met geen mogelijkheid op nl. Uit en inloggen of syncen met itunes. Niets werkt :(

Edit: opgelost. Gewoon weer opnieuw geinstallerd en icloud terug gezet.

[ Voor 23% gewijzigd door Tylen op 12-06-2012 23:12 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-06 09:53
Iemand al gelukt om facetime over 3G aan de praat te krijgen? Bij mij blijft'ie roepen om wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Bah, na een nieuwe restore + backup herstellen pakt ie weer geen 3G. Apart is dat hij tijdens de "first time setup" wel gewoon 3G pakt na activatie. Maar met een schone iPhone beginnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
WiFi probleempje is opgelost... WiFi uitzetten en aantal minuten wachten om het vervolgens weer aan te zetten doet blijkbaar wonderen. Gelukkig :). Nu hopen dat het zo blijft.

Helaas was ik te voorbarig met deze reactie.

[ Voor 13% gewijzigd door FrameWork. op 12-06-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:59
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de traffic in navigatie, het zou mooi zijn als ze hd-traffic van tomtom zouden gebruiken. Ik gebruik nu ook hd-traffic op tomtom en vind het echt heel fijn. Je merkt alleen wel dat er soms te weinig mensen tomtom aan hebben staan in de file (Het mooie is dat ook files in de stad bij een rood stoplicht oid wordt weergegeven, echt heel handig) soms moet ik toch nog in de ankers.
Nu zijn er wel behoorlijk wat mensen met tomtom + hd-traffic, maar stel je eens voor als alle iphones (of iig veel) die info gaan aanleveren, dan wordt het systeem een stuk accurater. Een leuke ontwikkeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ben nu een beetje aan het surfen op de iPad 2, maar is echt een hele verademing, pagina's laden als een speer! Ook de facebook app is veel sneller, dus volgens mij kunnen apps die de HTML Wrapper gebruiken nu eindelijke de nieuwe Javascript enine gebruiken..

Zit er toch stellig over te denken om het op m'n iPhone 4 ook te installeren, hoewel ik weet dat wachter op beta 2/3 slimmer is:) sowieso ben ik bang dat de iPhone (nog) trager wordt.

Apple doet dan en net alsof ze het niet expres doen, maar ik merk simpelweg dat de telefoon met iedere update trager wordt. Ook al zijn de features helemaal niet zo bijzonder dat dit een goede verklaring zou kunnen zijn van de traagheid. Voor Apple een slimme manier om gebruikers makkelijker over te schakelen naar een nieuwe telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Impstoker schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:53:
Iemand al gelukt om facetime over 3G aan de praat te krijgen? Bij mij blijft'ie roepen om wifi
Heb je soms een iPhone 4? Volgens The Verge is Facetime via 3G alleen beschikbaar op de 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RendyHD
Dannydekr schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:26:
..
Apple doet dan en net alsof ze het niet expres doen, maar ik merk simpelweg dat de telefoon met iedere update trager wordt. Ook al zijn de features helemaal niet zo bijzonder dat dit een goede verklaring zou kunnen zijn van de traagheid. Voor Apple een slimme manier om gebruikers makkelijker over te schakelen naar een nieuwe telefoon..
Zelfde met Macbooks, pak een Macbook (laatste die uitkwamen) en had er Lion opgezet. Ding blaast voor een Google pagina, heet en veel lawaai. Terwijl ze zeggen dat het erop kan, duidelijk een zeer negatief effect.
Denk dat ze de updates gewoon heavy load maken, waardoor de oudere modellen het simpelweg niet meer trekken om bij te blijven, en je automatisch de innovatie misloop.

Mbt de iPhone 4, hierboven alleen maar positieve comments. Zelf alleen ervaring met 4s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Tylen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 22:50:
Mijn appstore staat op u.s. Krijg hem met geen mogelijkheid op nl. Uit en inloggen of syncen met itunes. Niets werkt :(

Edit: opgelost. Gewoon weer opnieuw geinstallerd en icloud terug gezet.
Heb hetzelfde. Gewoon opnieuw installeren dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Met een schone iPhone krijg ik wel 3G-verbinding, die ik ook kan gebruiken. Nu maar weer handmatig de apps terugzetten, dan merk je dat de App Store in vernieuwde vorm toch nog niet helemaal soepel werkt. Ook heb ik gemerkt dat Air Video het niet doet. De media player komt niet naar voren, maar volgens de dev's wordt er aan gewerkt. Gewoon een heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dennischo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:27:
[...]

Heb hetzelfde. Gewoon opnieuw installeren dus?
Was tijdelijk, nu is de store weer op US. Wordt er gek van. Heb hem nu weer leeg gehaald en ga hem gebruiken zonder icloud back-up terug te zetten.. Kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik gebruik iOS 6 nu een dagje, ik ben er niet enthousiast over. Er zijn zeker verbeteringen, zoals de snellere Safari, Do Not Disturb of de Facebook-integratie.

Maar er zijn genoeg mindere aspecten te benoemen: Maps is totaal niet snel, niet duidelijk. Google Maps is in mijn ogen veel logischer en duidelijker. Kleurenschema's kloppen niet in mijn ogen, voelen niet overzichtelijk, niet Apple's. iPod ziet er niet uit, heel onduidelijk met al dat grijs, net zoals de Telefoon App.

Ik weet dat het nog een beta is, maar als Apple onder andere Maps niet verbetert en de kleuren niet systemwide logischer en rustiger maakt, haak ik echt af. Niet dat Android zoveel rustiger is...

Ik had gehoopt dat Apple langzaam een stapje zou maken naar een andere uiterlijk, ik heb nu al 4 jaar een iPhone en het is nog altijd hetzelfde. Met een OS (zoals OS X) is dat niet zo'n ramp, maar met een telefoon wil je toch wel eens wat anders, is het niet het uiterlijk, dan wel de binnenkant.

Met de mogelijkheid dat 'de nieuwe iPhone' alleen een verlengde wordt van de iPhone 4(S) en wederom hetzelfde iOS ga ik toch eens om mij heen kijken of Windows Phone of Android een leuk speeltje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Tylen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:43:
[...]

Was tijdelijk, nu is de store weer op US. Wordt er gek van. Heb hem nu weer leeg gehaald en ga hem gebruiken zonder icloud back-up terug te zetten.. Kijken of dat werkt.
Hmm. Laat maar weten of dat wel werkt dan. Stom als niet normaal je iCloud backup kan terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dennischo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:44:
[...]

Hmm. Laat maar weten of dat wel werkt dan. Stom als niet normaal je iCloud backup kan terugzetten...
iCloud back-up terug zetten gaat wel. Alleen de appstore staat op US. En die op NL krijgen lukt gewoon niet. Nu heb ik de telefoon gewist (data en inhoud) en ben nu 1 voor 1 de apps aan het installeren en alles opnieuw aan het instellen. Vooralsnog is de appstore nu wel in Dutch. Maar af en toe een engelse zin. Maar het is beta dus daar zeur ik niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Weinig problemen tot nu toe, batterij houd het uiteraard wel minder lang uit maar niet schokkend.
Daarnaast werkt Turn by Turn navi echt super, vanmorgen het ritje naar mn werk test gedraaid. Super soepel en herberekenen gaat onwijs snel!

Het enige waar ik nu tegen aan loop is:
Als een exchange mail account niet werkt door bv een verkeerd wachtwoord, werkt heel de mail app niet
Whatsapp notificatie`s komen niet altijd door...

Voorals nog een best leuke beta. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe skin, ik verwacht toch echt dat we een silveren skin gaan krijgen. Viel me ook keer op keer op in de Keynote, bijv de Passbook app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368534

Heb problemen met het installeren van ios 6 beta op mijn iPad3 (wifi+gsm). Op mijn iPhone 4 gaat het prima alleen bij de iPad krijg ik de melding in iTunes dat:
"De Ipad kan niet worden hersteld, omdat het firmwarebestand niet compatibel is"

Ik heb ook al update geprobeerd ipv herstel maar ook dan krijg ik dezelfde melding.

Ik gebruik het volgende IPSW bestand: iPad3,2_6.0_10A5316k_Restore

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Heb je niet de wifi-only firmware? Of de verkeerde soort 3G/4G?

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 13-06-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CyBeR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:14:
Nee hoor, de iPad 3,2 is de WiFi+4G-versie GSM. De 3,1 is de WiFi-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:14:
Verbeter me als het anders is maar volgens mij is het toch zo dat:

iPad3,1_6.0_10A5316k_Restore = iPad 3 WIFI
iPad3,2_6.0_10A5316k_Restore = iPad 3 WIFI+GSM
iPad3,3_6.0_10A5316k_Restore = iPad 3 WIFI+CDMA

dan gebruik ik toch het juiste IPSW bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik gebruik het nu ruim een halve dag en er zijn een aantal problemen met iOS 6, naar mijn mening. Even een paar opvallende positieve en negatieve punten van mijn kant op een iPhone 4:
  • Batterij slurpt nogal in de tijd dat ik het heb gebruikt, maar dat moet ik nog even grondig onderzoeken. Vannacht juist niet, maar een paar procent met Wifi en BT uit. Is op zich niet erg, want het is een beta natuurlijk.
  • Kan 3G niet uitzetten op mijn iPhone 4, iets wat ik hoogst irritant vind.
  • Dat de topbar nu soms de kleur aanneemt van een app is op zich leuk, maar werkt niet consistent. Eerder was het gewoon of zwart, transparant of grijzig. Nu is het dus alle kleuren van de regenboog, helemaal in een app als Nu.nl.
  • Overige consistentie die afwezig is, is in de nieuwe Telefoon.app, Muziek.app en Video.app bijvoorbeeld. Het grijze van de dialer sluit niet aan bij het wit van bijvoorbeeld de contactenlijst, ook niet hoe de toetsen van de dialer zijn vormgegeven. Daarnaast is de Muziek.app geheel vernieuwd en heeft hierbij hetzelfde euvel. De Video.app is gewoon in de oude vorm gebleven en dus is het minder een geheel.
  • De herindeling van Instellingen is op zich fijn, niets over te klagen. Even zoeken naar bepaalde dingen, maar het werkt goed. Helemaal het overzicht van Privacy.
  • Het vernieuwde Kaarten vind ik vooralsnog een achteruitgang. Qua uiterlijk niet (kleuren zijn imho véél beter dan die van Google), maar satellietbeelden zijn gewoon beroerd. Ik moet minimaal uitzoomen naar een gebied van grofweg 7x7 km om een onduidelijke brij te zien. Hier mag Apple héél snel werk van maken. Bij het opstarten van de Kaarten applicatie zie ik overigens nog wel heel snel de 3D-optie linksonderin, maar die is op een non-Apple manier dus onbruikbaar gemaakt. :P
  • Turn-by-turn-navigatie heb ik dus niet op mijn iPhone 4, maar een route berekenen werkt wel vliegensvlug en ook snel. Helemaal handig is de optie om uit meerdere routes te kiezen (ik kijk naar jou TomTom).
  • Facebook en Twitter gebruik ik beide veel en de integratie van eerstgenoemde omarm ik dan ook. Met een simpele Widget in het Notificatiescherm is het fijn, maar ook de contactenlijst en het posten werkt soepel. Niets over te klagen.
  • Het vernieuwde "delen"-scherm is ook mooi, mag vaker worden geïmplementeerd voor meer consistentie. Je krijgt hierbij een grid met icoontjes. Het delen van een PhotoStream werkt ook vlekkeloos.
  • De Weer.app ziet er nu nog mooier uit. Probleem is dat het niet fullscreen is (waarom zo'n gigantische border?) en dat het font niet consistent is en behoorlijk dun.
  • De vernieuwde App Store is, bij mij in ieder geval, nog behoorlijk traag. Kijk ik daar niet naar, dan zie ik wel een verbetering, maar geen consistentie. Zo is de nav-bar weer visueel opgedeeld in tabjes en vind ik het behoorlijk storend dat de developer niet meer bij de lijsten staan. Ook is de aankoopknop nog niet goed uitgelijnd overal.
  • De Mail.app werkt echt super en supersnel. Weinig over te klagen.
  • Safari is natuurlijk helemaal lekker nu. Werkt ook op de iPhone 4 vliegensvlug, de fullscreen-optie voor landscape werkt prettig. Wat ik wel een pijnpunt vind is weer de topbar. Safari heeft verder een blauwe GUI en heeft een zwarte topbar.
Dat was het voorlopig wel.

NDA, boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
me_mrtn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:28:
Ik gebruik het nu ruim een halve dag en er zijn een aantal problemen met iOS 6, naar mijn mening. Even een paar opvallende positieve en negatieve punten van mijn kant op een iPhone 4:
  • Batterij slurpt nogal in de tijd dat ik het heb gebruikt, maar dat moet ik nog even grondig onderzoeken. Vannacht juist niet, maar een paar procent met Wifi en BT uit. Is op zich niet erg, want het is een beta natuurlijk.
  • Dat de topbar nu soms de kleur aanneemt van een app is op zich leuk, maar werkt niet consistent. Eerder was het gewoon of zwart, transparant of grijzig. Nu is het dus alle kleuren van de regenboog, helemaal in een app als Nu.nl.
  • Overige consistentie die afwezig is, is in de nieuwe Telefoon.app, Muziek.app en Video.app bijvoorbeeld. Het grijze van de dialer sluit niet aan bij het wit van bijvoorbeeld de contactenlijst, ook niet hoe de toetsen van de dialer zijn vormgegeven. Daarnaast is de Muziek.app geheel vernieuwd en heeft hierbij hetzelfde euvel. De Video.app is gewoon in de oude vorm gebleven en dus is het minder een geheel.
  • De herindeling van Instellingen is op zich fijn, niets over te klagen. Even zoeken naar bepaalde dingen, maar het werkt goed. Helemaal het overzicht van Privacy.
  • Het vernieuwde Kaarten vind ik vooralsnog een achteruitgang. Qua uiterlijk niet (kleuren zijn imho véél beter dan die van Google), maar satellietbeelden zijn gewoon beroerd. Ik moet minimaal uitzoomen naar een gebied van grofweg 7x7 km om een onduidelijke brij te zien. Hier mag Apple héél snel werk van maken. Bij het opstarten van de Kaarten applicatie zie ik overigens nog wel heel snel de 3D-optie linksonderin, maar die is op een non-Apple manier dus onbruikbaar gemaakt. :P
  • Turn-by-turn-navigatie heb ik dus niet op mijn iPhone 4, maar een route berekenen werkt wel vliegensvlug en ook snel. Helemaal handig is de optie om uit meerdere routes te kiezen (ik kijk naar jou TomTom).
  • Facebook en Twitter gebruik ik beide veel en de integratie van eerstgenoemde omarm ik dan ook. Met een simpele Widget in het Notificatiescherm is het fijn, maar ook de contactenlijst en het posten werkt soepel. Niets over te klagen.
  • Het vernieuwde "delen"-scherm is ook mooi, mag vaker worden geïmplementeerd voor meer consistentie. Je krijgt hierbij een grid met icoontjes. Het delen van een PhotoStream werkt ook vlekkeloos.
  • De Weer.app ziet er nu nog mooier uit. Probleem is dat het niet fullscreen is (waarom zo'n gigantische border?) en dat het font niet consistent is en behoorlijk dun.
  • De vernieuwde App Store is, bij mij in ieder geval, nog behoorlijk traag. Kijk ik daar niet naar, dan zie ik wel een verbetering, maar geen consistentie. Zo is de nav-bar weer visueel opgedeeld in tabjes en vind ik het behoorlijk storend dat de developer niet meer bij de lijsten staan. Ook is de aankoopknop nog niet goed uitgelijnd overal.
  • Safari is natuurlijk helemaal lekker nu. Werkt ook op de iPhone 4 vliegensvlug, de fullscreen-optie voor landscape werkt prettig. Wat ik wel een pijnpunt vind is weer de topbar. Safari heeft verder een blauwe GUI en heeft een zwarte topbar.
Ben het met elk punt eens, fijn dat mensen hier net zo overdenken, dacht dat het behoorlijk aan mijn pietleuterigheid lag. Mocht Apple dit niet wijzigen, dan zullen de fans toch echt gaan nadenken.

NDA, boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeriBlaau
  • Laatst online: 27-03-2018
Iemand ook problemen met Wi-Fi? Ik kan wel verbinding maken maar er wordt vervolgens niks geladen. Herstel werkt ook niet (2x geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 11:16
Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Ik zie iedereen iOS6 installeren en probleem daar probleem hier.... Melden jullie dit ook @ apple? Of is het: Het zal iemand anders vast ook wel opvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

xppn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:30:
Gewoon uit nieuwsgierigheid:
Ik zie iedereen iOS6 installeren en probleem daar probleem hier.... Melden jullie dit ook @ apple? Of is het: Het zal iemand anders vast ook wel opvallen?
Apple leest hier mee. Dat is veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368534 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:08:
Heb problemen met het installeren van ios 6 beta op mijn iPad3 (wifi+gsm). Op mijn iPhone 4 gaat het prima alleen bij de iPad krijg ik de melding in iTunes dat:
"De Ipad kan niet worden hersteld, omdat het firmwarebestand niet compatibel is"

Ik heb ook al update geprobeerd ipv herstel maar ook dan krijg ik dezelfde melding.

Ik gebruik het volgende IPSW bestand: iPad3,2_6.0_10A5316k_Restore

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
De update wordt ondertussen uitgevoerd. Heb gebruik gemaakt van het bestand:
iPad3,3_6.0_10A5316k_Restore

Volgens de beschrijving is dit echter voor de CDMA. Even afwachten tot de update afgerond is en kijken of het werkt.

Alles is goed gegaan. Update is uitgevoerd! Voor NL iPads met 3G/4G dus het IPSW bestand iPad3,3_6.0_10A5316k_Restore, gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 368534 op 13-06-2012 12:56 . Reden: resultaat toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Haha, zie het nu ook. Dat is wel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:18
me_mrtn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:28:

NDA, boeiend.
Eens met alle punten, maar laten we erop houden dat het pas de eerste beta is. In iOS5 werden ook nog behoorlijk wat dingen aangepast tijdens de BETA's.

Het enige puntje dat wel ontzettend vervelend is is de AppStore, die switcht tussen Nederlands/Amerikaans en is zo traag als stroop door een trechter. ;(

Ook vind ik de kaarten van het "platteland" erg onduidelijk. Steden zijn goed zichtbaar, maar witte wegen op een beige achtergrond is toch moeilijk te zien als je niet inzoomed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 11:16
Tylen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:35:
[...]
Apple leest hier mee. Dat is veel makkelijker.
Hoe weet je dat zo zeker dan? *ziet nergens: wij lezen ook mee en we gaan met de bugs aan de slag...*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

xppn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Hoe weet je dat zo zeker dan? *ziet nergens: wij lezen ook mee en we gaan met de bugs aan de slag...*
Ohhhhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

De refresh knop in mail, of ophaalknop is ook erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:23
xppn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:41:
[...]

Wij lezen ook mee en gaan met de bugs aan de slag...

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:58
Meer mensen problemen met derde generatie iPad? Ik kan gewoon geen verbinding maken met internet iPhone 4s werkt perfect op wifi. Maps app werkt prima, snel ook en navigatie is ook perfect. En voor de mensen die wat features van Google missen, wacht gewoon even want maps zal vast wel als een losse app verkrijgbaar zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door NotSoSteady op 13-06-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 23:43
Ik heb het nu ook werkend na een dag te hebben gewacht i.v.m. activatieservers die me niet wilden activeren...

Eerste indruk:
Lekker snel en soepel... Ik vind de kleuren die de apps krijgen ook erg handig, do not disturb ook een dikke plus. Navigatie werkt leuk, alleen zou ik graag flitspalen en snelheid willen zien. De kaarten zijn zoals iedereen zegt wel langzaam met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Bij mij crasht Kaarten direct als ik een straatnaam wil invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
Al een keer gereboot? Anders ff opnieuw IOS 6 erop knallen in DFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 19:48
Mijn udid wordt toegevoegd door een developer, kan ik ergens checken wanneer dit daadwerkelijk zo is om problemen met het activeren te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 20:40
JesseSebastian schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:38:
Mijn udid wordt toegevoegd door een developer, kan ik ergens checken wanneer dit daadwerkelijk zo is om problemen met het activeren te voorkomen?
Als je er IOS 6 op kunt installeren is hij toegevoegd. Anders krijg je een foutmelding in iTunes en installeert IOS 6 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Laatst online: 19:48
Nou niet dus. iOS6 staat erop alleen kom niet door de activatie heen bij het configureren van mn telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazymonkey87
Duurde bij mij ook een dag voordat het werkte... Replicatie zal wel langzaam gaan...
JesseSebastian schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:01:
Nou niet dus. iOS6 staat erop alleen kom niet door de activatie heen bij het configureren van mn telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
nbnmaster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:53:
Reboot gedaan en ook opnieuw geïnstalleerd via DFU. Nja, zal wel gewoon een bug zijn. Netzoals dat de Appstore ene keer in NL is en andere keer in ENG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dennischo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:32:
[...]

Reboot gedaan en ook opnieuw geïnstalleerd via DFU. Nja, zal wel gewoon een bug zijn. Netzoals dat de Appstore ene keer in NL is en andere keer in ENG.
Das irri he ;) Ik heb gelukkig nu wel een NL appstore, alleen is de taal wel af en toe nog engels hahaha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZpAz schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:02:
[...]

Wij lezen ook mee en gaan met de bugs aan de slag...
:)
Dennischo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:48:
Bij mij crasht Kaarten direct als ik een straatnaam wil invoeren.
Heb ik ook idd, blijft wel keurig werken als ik een staat/adres uit de geschiedenis wil laden.

Ik had San Francisco als eerste geprobeerd dus kan nu geintresseerde wel het 3D effect laten zien (vooral Alcatraz eiland is erg fraai).
Raar genoeg wil NYC bij mij alleen niet laden.
nbnmaster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 14:53:
Bug komt terug helaas.

[ Voor 70% gewijzigd door Donstil op 13-06-2012 17:07 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Hoe werkt Passbook dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het gebruik van Google latitude worden ook de kaartgegevens gebruikt van Apple zelf. Vreemd om te zien.

Had als vervanger van de oude maps: street view live gedownload uit de AppStore. Dit om toch nog streetview te gebruiken. Dit werkt wel, alleen ook weer in combi met Apple's eigen maps. (Weer niet op de iPhone. Daar wel Google maps en op de iPad weer de maps van Apple.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nou, daarin verschijnen willekeurig gratis kaartjes naar concerten, gratis vliegtickets naar de andere kant van de wereld, gratis starbuckskaarten voor koffie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
CyBeR schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:18:
[...]

Nou, daarin verschijnen willekeurig gratis kaartjes naar concerten, gratis vliegtickets naar de andere kant van de wereld, gratis starbuckskaarten voor koffie, etc.
Oké vandaar dat de app nu niet werkt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:05

tomk94

Developer

Sinds maandag staat iOS6 ook op mijn iPhone 4(Ben zelf developer). Ik moet zeggen, draait bijzonder stabiel. Wel jammer dat de 3D functies alleen op de apparaten met A5 draaien. Daarnaast is de App Store mooi geworden maar voelt nog een beetje,tja hoe zeg je dat, ongevoelig aan. Ook krijg ik de NL App Store niet tevoorschijn.

Passbook is wel leuk bedacht. Apps als Pathe, en KLM kunnen hier mooi gebruik van maken. Wel jammer dat je hier zelf geen kaarten/barcodes aan toe kan voegen. Was wel een leuke feature geweest.

Wat ik wel jammer vindt, is dat Apple af lijkt te stappen van de gelijke UI in de meegeleverde applicaties. Het ziet er allemaal wel leuk uit nu, maar ik vond de gelijke UI's nou altijd wel een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:23
Wat ik wel jammer vindt, is dat Apple af lijkt te stappen van de gelijke UI in de meegeleverde applicaties. Het ziet er allemaal wel leuk uit nu, maar ik vond de gelijke UI's nou altijd wel een pluspunt.
Dat wordt over de verloop van de beta's wel beter. Dan krijgen steeds meer apps de nieuwe look.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwachten jullie dat nieuwe bèta's over the air worden geüpdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Anoniem: 368534 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:37:
Dat verwacht ik wel, de OS X updates worden nu ook via de App Store gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand enig idee wat de 'improved keyboard layouts' inhoudt?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 368534 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:37:
Dat was bij ios5 niet altijd. Als er iets veranderd wat te diep zit zal het weer via iTunes moeten.
NotSoSteady schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:47:
[...]

Dat verwacht ik wel, de OS X updates worden nu ook via de App Store gedaan.
De app updates en "kleinere" OsX updates wel maar dat heeft natuurlijk helemaal niets met de ota updates van iOS te maken natuurlijk.
De Mountain Lion DP releases gaan nog gewoon via DMG trouwens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:04:
[...]

Dat was bij ios5 niet altijd. Als er iets veranderd wat te diep zit zal het weer via iTunes moeten.

[...]

De app updates en "kleinere" OsX updates wel maar dat heeft natuurlijk helemaal niets met de ota updates van iOS te maken natuurlijk.
De Mountain Lion DP releases gaan nog gewoon via DMG trouwens.
Het is wel een indicatie dat de kleinere updates via OTA gaan, mochten er nog grotere veranderingen plaats vinden die moet je zeer waarschijnlijk restore gebruiken. En iOS 5 niet echt een goede vergelijking gezien het feit dat deze functie net werd geïntroduceerd en naar mijn mening in het begin nog niet eens beschikbaar was.
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.