en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Verwijderd
+1, helemaal mee eens!Sefaex schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:38:
Ik ga zondag niet eens kijken... wat een drama.
Speel je tegen Duitsland, speel je zo een kut wedstrijd.
Opsjouten Bertje... en neem je schoonzoon mee.
In 2016 kunnen we beter de F-jes van FC Knudde sturen naar het EK, dan maken we volgens mij meer kans.
Virussen? Scan ze hier!
Streep eronder
[ Voor 113% gewijzigd door nadroJ op 13-06-2012 22:40 ]
Sowieso schrijf je zo!
Oranje kittens. Nog blind bij de moeder?mystie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:38:
Er was weinig te zien van de oranje leeuw. In beide wedstrijden niet.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Die onwijse schopwedstrijd een paar jaar terug was toch ook tegen Portugal?Waster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:39:
Wanneer is de laatste keer dat Nederland van Portugal heeft gewonnen? Ik zie ze maximaal gelijkspel halen daar.
[ Voor 73% gewijzigd door Bastien op 13-06-2012 22:40 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik zou het al knap vinden als ze de goede kant op schieten eenmaal op het veldWaster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:39:
Wanneer is de laatste keer dat Nederland van Portugal heeft gewonnen? Ik zie ze maximaal gelijkspel halen daar.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Verwijderd
Kuyt als reserve voor 'het geval dat'tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:38:
Van Marwijk + Van Bommel + Kuyt exit zeg ik...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Laatste keer dat NL van Portugal won was in 1991 in de kwalificatie voor het EK van 1992, ze wonnen toen met 1-0 door een goal van Witschge.Waster schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:39:
Zie Wikipedia: Lijst van voetbalinterlands Nederland - Portugal
Virussen? Scan ze hier!
tenminste iets.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Waarom stel je in godsnaam van bommel op?
Waarom breng je houthakker kuyt erin als je narsingh tot je beschikking hebt?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dat vind ik niet. Nederland heeft bij vlagen mooie aanvallen gehad deze wedstrijd. Evenwel was het simpelweg allemaal benedenmaats. Dit elftal van Van Marwijk kon het niet, simpel.mystie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:38:
Er was weinig te zien van de oranje leeuw. In beide wedstrijden niet.
Volgende keer weer, op het WK. Ben benieuwd wie we dan terugzien en met welke bondscoach. (Ik vergeet overigens niet dat we onder Van Marwijk ook in de finale van het WK hebben gestaan en dat was nieteens onverdiend ook.)
Saved by the buoyancy of citrus
Idd. onbegrijpelijk, geef die Narsingh gewoon een kans.
iPodKiller schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:41:
Waarom breng je houthakker kuyt erin als je narsingh tot je beschikking hebt?
[ Voor 42% gewijzigd door The_Scarabial op 13-06-2012 22:44 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 13-06-2012 22:44 ]
-- Karl Vannieuwkerke
kheb die de afgelopen 10 minuten zeker 5 keer gezienC.QL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:43:
"De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde, waren ze het land 5 jaar kwijt!"
-- Karl Vannieuwkerke
Volgens Willem (live @ RTL4) was dat wel een probleem.Virtuozzo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:43:
De temperatuur was geen probleem, volgens van marwijk.
Je zou hierKain_niaK schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:38:
In ieder geval heeft Rvp gescoord. Dat is toch al iets.
Die daling valt nog mee.Malarky schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:42:
Voor de wedstrijd gaven de gecombineerde goksites ons nog 6,8% kans om EK kampioen te worden, tijdens de wedstrijd 4,1% en nu nog maar 2,6%.
De mensen die Van Marwijk nu gaan afzeiken laten ook hun ware kant zien.
Erger nog, de fiets van opa. Nooit meer terug gezienC.QL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:43:
"De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde, waren ze het land 5 jaar kwijt!"
-- Karl Vannieuwkerke

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Van der Wiel 5 (niet speciaal, maar ook niet slecht, maar fout bij de eerste goal)
Heitinga 4
Mathijsen 5
Willems 4 (en dat is nog aardig; zat nooit in de wedstrijd)
De Jong 6 (geen bijdrage aan opbouw)
Van Bommel 3 (niets goeds gedaan)
Robben 5 (nooit echt in de wedstrijd geweest)
Sneijder 7 (speelt best wel goed)
Afellay 4 (eigenlijk niets goeds gedaan)
Van Persie 7 (goal + ook goed werk)
Wissels:
Van der Vaart 7 (moet gewoon in de basis tegen Portugal)
Huntelaar 3 (heeft niets afgedwongen, en zeer zwakke balbeheersing)
Niet te beoordelen:
Kuyt (te weinig tijd. Maar waarom uberhaupt Kuyt inbrengen?)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
edit
@ Quad
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
LMAO jammer maar wel erg grappig, zit hier te hikken op de bank thx.C.QL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:43:
-- Karl Vannieuwkerke
nederland portugal wordt 4-0 en ze zwijnen zich een weg naar de kwartfinale ik zweer het je.
C.QL zet iig nog de bron erbij...Quad schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:46:
Laatste keer dat we zo slecht verdedigden waren we ons land 5 jaar kwijt, dus er zit vooruitgang in.
[ Voor 24% gewijzigd door Flagg op 13-06-2012 22:52 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Echt... We verdienen het gewoon niet om door te gaan met dit inspiratieloze en futloze baggervoetbal.
Dit is echt het EK waarbij we keihard op onze bek gaan.
Idd. Waarom Kuyt als je achter staat? Zet dan Narsingh eringambieter schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:45:
[...]
Niet te beoordelen:
Kuyt (te weinig tijd. Maar waarom uberhaupt Kuyt inbrengen?)

Robben rende juist heel de tijd heen-en-weer.gambieter schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:45:
Robben 5 (nooit echt in de wedstrijd geweest)
Ik heb Robben meer zien verdedigen dan de hele verdediging bij elkaar.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
+1krvabo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Robben rende juist heel de tijd heen-en-weer.
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Zelfde over DCs zoals Nuytinck etc.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
ditVlassie1980 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:48:
Ook al gaan we nu nog door naar de volgende ronde, je wilt het gewoon niet meer...
Echt... We verdienen het gewoon niet om door te gaan met dit inspiratieloze en futloze baggervoetbal.
Dit is echt het EK waarbij we keihard op onze bek gaan.
Verwijderd
Heeft weinig met geloof te maken, dit elftal verdient het niet om door te gaan. Zag ik gisteren Rusland tegen Polen...das 90 minuten gaan. Tempo, aanvallen...in dit elftal hebben Van Bommel, de Jong, Mathijssen, v/d Vaart, Robben en Afellay nog geen 500 meter gelopen denk ik...YellowCube schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:48:
Stelletje pessimisten. Geloven moeten we.
De bezieling is er niet en dan mag je niets of nauwelijks wat verwachten.
Duitsland zal het nu op een gelijkspel proberen te laten komen met Denemarken om Nederland te wippen maar gelukkig moeten de Denen winnen om de zekerheid te hebben om verder te komen.
Testing, one, two ...

Zit wat in, maar vroeger verdedigde Robben nooit zoveel mee als tegenwoordig, dat scheelt weer.Krylinck schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:51:
Kuyt 80 minuten, dan Robben inbrengen... Niet andersom. Kuyt moet zich kapot kunnen rennen en het team opzwepen. Krijg je niet echt de kans voor als iedereen al als een plumpudding speelt.
Da's waar. Maken we er een 6 vankrvabo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Robben rende juist heel de tijd heen-en-weer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Met Huntelaar erin speelt v. Persie wel beter.Malarky schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:51:
Jahjah iedereen riep hier ook Huntelaar tot dat die kwam. Van de Vaart hetzelfde vorige wedstrijd, toen deed die ook niks. Ik heb er geen verstand van maar mensen blijven namen roepen van andere spelers als er eenmaal gewisseld is, niet bepaald geloofwaardig.
Met v. Persie op de 9 is hij te vaak alleen waardoor hij de bal heeft hij solo tegen 4 Duitsers moet zonder een andere Nederlander in de buurt.
Hierop reageert hij door zich naar achter te laten zakken waardoor er niemand op de 9 rondloopt.
Laat Huntelaar gewoon op 9 en v. Persie met vrijheid.
Dan trekt Huntelaar een paar verdedigers weg van van Persie zodat deze vrijuit kan spelen.
Wat wil je nou zeggen? Dat we er nog in moeten geloven?
Heb je al eens naar de onderlinge resultaten van Portugal - Nederland van de laatste jaren gekeken.
En denk je nou echt dat die Duitsers vol gas tegen de Denen gaan geven? Maak je niet dik man het is gewoon over!
Again.Dit.Dus.Deadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:53:
[...]
Met Huntelaar erin speelt v. Persie wel beter.
Met v. Persie op de 9 is hij te vaak alleen waardoor hij de bal heeft hij solo tegen 4 Duitsers moet zonder een andere Nederlander in de buurt.
Hierop reageert hij door zich naar achter te laten zakken waardoor er niemand op de 9 rondloopt.
Laat Huntelaar gewoon op 9 en v. Persie met vrijheid.
Dan trekt Huntelaar een paar verdedigers weg van van Persie zodat deze vrijuit kan spelen.
Sowieso schrijf je zo!
Ik blijf het maar herhalen want teveel mensen begrijpen het probleem met van Persie denk ik niet.
Laat ze gewoon tegen Portugal spelen zoals ze de 2e helft begonnen zijn.
Van Persie heeft vrijheid nodig en als hij als nummer 9 speelt in Oranje heeft hij die niet.
Volgens mij heet het dan dat je NIET meer in eigen handen hebt...YellowOnline schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:56:
Als Duitsland van Denemarken wint heeft Nederland zijn lot nog in eigen handen...
[ Voor 3% gewijzigd door GeeBee op 13-06-2012 22:58 ]
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Nee grapjurk ik ben het juist met je eens. Zelfs als we nou de kwartfinale zouden halen is het alsnog kansloos als we zo slecht voetballenVlassie1980 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:54:
[...]
Wat wil je nou zeggen? Dat we er nog in moeten geloven?
Heb je al eens naar de onderlinge resultaten van Portugal - Nederland van de laatste jaren gekeken.
En denk je nou echt dat die Duitsers vol gas tegen de Denen gaan geven? Maak je niet dik man het is gewoon over!
Wanneer won Nederland ook alweer tegen Portugal met twee doelpunten verschil in een wedstrijd dat Portugal hem ook absoluut moet winnen?YellowOnline schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:56:
Kom kom, niet zo pessimistisch. Als Duitsland van Denemarken wint heeft Nederland zijn lot nog in eigen handen mits 2 doelpunten verschil. En Duitsland zal wel van Denemarken winnen. Wie denkt dat Duitsland zich tevreden stelt met een gelijkspel of zo vergist zich in de Mannschaft.
juist wel. Als Nederland dan wint met genoeg goals dan staan ze op doelsaldo 2e. Want dan hebben de Duitsers 9 punten en de rest 3.GeeBee schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:58:
[...]
Volgens mij heb je het dan NIET meer in eigen handen...
Dit is wel erg optimistisch denken. Ik geloof er niet in dat Nederland zomaar met 2 doelpunten verschil gaat winnen van Portugal.YellowOnline schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:56:
Kom kom, niet zo pessimistisch. Als Duitsland van Denemarken wint heeft Nederland zijn lot nog in eigen handen mits 2 doelpunten verschil. En Duitsland zal wel van Denemarken winnen. Wie denkt dat Duitsland zich tevreden stelt met een gelijkspel of zo vergist zich in de Mannschaft.
It's over, deal with it.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
En als duitsland verliest of gelijkspeelt? Ons lot ligt dus in hun handen.Deadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:58:
[...]
juist wel. Als Nederland dan wint met genoeg goals dan staan ze op doelsaldo 2e. Want dan hebben de Duitsers 9 punten en de rest 3.
[ Voor 5% gewijzigd door treative op 13-06-2012 23:00 ]
Sig
De Denen moeten anders wel en de Duitsers geloven het ook wel, die vinden het ook wel prima om ons een hak te zetten.YellowOnline schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:56:
En van Portugal winnen we nooit, daar kunnen we alleen maar van verliezen.
De kans is minimaal dat we doorgaan, hoe vaak is het overigens voorgekomen dat een ploeg met 2 verliespartijen nog door gaat?
Je hebt het in eigen handen als je aan je eigen overwinning voldoende hebt. Als je afhankelijk bent van de uitslag van een andere pot, heb je het niet meer in eigen handen.Deadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:58:
[...]
juist wel. Als Nederland dan wint met genoeg goals dan staan ze op doelsaldo 2e. Want dan hebben de Duitsers 9 punten en de rest 3.
^^ treative
Stekelenburg
Van der wiel
Heitinga
Mathijssen
Willems

De Jong

Van Bommel
Affelay

Robben

Sneijder
Van Persie

Huntelaar

Van der Vaart

Kuyt

Gemiddeld spel van Nederland vandaag:

Als Duitsland verliest of gelijkspeelt dan zijn ze afhankelijk van wat Portugal doet.treative schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:59:
[...]
En als duitsland verliest of gelijkspeelt? Ons lot ligt dus in hun handen.
Want als ze gelijkspelen dan hebben de Duitsers en Denen beide 4 punten en als Portugal wint heeft Portugal 6 punten. Als Duitsland verliest dan zijn ze afhankelijk van wat er gebeurt bij Portugal Nederland.
Waarom heeft van der wiel geen muur om zn hoofd tegen te stoten?Krukar schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:00:
Impressie van vandaag
Stekelenburg![]()
Van der wiel![]()
Heitinga![]()
Mathijssen![]()
Willems![]()
De Jong![]()
Van Bommel![]()
Affelay![]()
Robben![]()
Sneijder![]()
Van Persie![]()
Huntelaar![]()
Van der Vaart![]()
Kuyt![]()
Sig
Sneijder? Uh what? Scoort niet meer, pass niet meer goedKrukar schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:00:
Impressie van vandaag
Stekelenburg![]()
Van der wiel![]()
Heitinga![]()
Mathijssen![]()
Willems![]()
De Jong![]()
Van Bommel![]()
Affelay![]()
Robben![]()
Sneijder![]()
Van Persie![]()
Huntelaar![]()
Van der Vaart![]()
Kuyt![]()
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Bij gelijkspel heeft Duitsland 7 punten, niet 4.Deadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:01:
Als Duitsland verliest of gelijkspeelt dan zijn ze afhankelijk van wat Portugal doet.
Want als ze gelijkspelen dan hebben de Duitsers en Denen beide 4 punten en als Portugal wint heeft Portugal 6 punten. Als Duitsland verliest dan zijn ze afhankelijk van wat er gebeurt bij Portugal Nederland.
Als duitsland gelijk speelt hebben ze 7 punten...Deadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:01:
[...]
Als Duitsland verliest of gelijkspeelt dan zijn ze afhankelijk van wat Portugal doet.
There you go: Van Der Wieltreative schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:01:
[...]
Waarom heeft van der wiel geen muur om zn hoofd tegen te stoten?

Inderdaad zeg.Jefrim schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:03:
Wow Arjen Robben ziet er slecht uit. Volgens mij heeft hij echt een brok in z'n keel.
[ Voor 32% gewijzigd door Saturnus op 13-06-2012 23:03 ]
Ik vond van der wiel net iets minder slecht dan Willems vandaag, vandaar.treative schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:01:
[...]
Waarom heeft van der wiel geen muur om zn hoofd tegen te stoten?
Idd, die hield geen bal bij zich, beperkte speler.tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:56:
Huntelaar speelde ook niet best trouwens, hij liet steeds de bal van zijn voet springen.
En hij kreeg ook geen applaus toen hij langs een vak Oranjes liep bij de wissel.Jefrim schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:03:
Wow Arjen Robben ziet er slecht uit. Volgens mij heeft hij echt een brok in z'n keel.
Teken aan de wand...
Je hebt volledig gelijk.gambieter schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:02:
[...]
Bij gelijkspel heeft Duitsland 7 punten, niet 4.
Maar uiteindelijk zal een gelijkspel voor Denemarken niet aantrekkelijk zijn. Tenzij Nederland tegen het einde dik voorstaat.
Willems kan je niks kwalijk nemen, dat is nog een broekie... Die komt er nog wel.Krukar schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:03:
[...]
Ik vond van der wiel net iets minder slecht dan Willems vandaag, vandaar.
Dat klopt wel gedeeltelijk, maar dat maakte zijn spel vandaag er niet minder slecht om. Of die er komt is natuurlijk nog maar afwachten, zo goed als sommigen hem doen voorkomen vindt ik hem absoluut niet.Vlassie1980 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:04:
[...]
Willems kan je niks kwalijk nemen, dat is nog een broekie... Die komt er nog wel.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 13-06-2012 23:07 ]
Idd. Die jongen kan er niets aan doen dat Matthijsen en Heitinga hem zo laten zwemmen.Vlassie1980 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:04:
[...]
Willems kan je niks kwalijk nemen, dat is nog een broekie... Die komt er nog wel.
Het zal je debuut toernooi maar zijn zeg...
Die lui waren voornamelijk bezig met voor fort spelen ipv offensief aan de gang te gaan inderdaad.PWM schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:07:
Zelden, nooit, zo'n slecht NL elftal gezien. Nouja, eigenlijk leek het best op Brazilie-Nederland van 2 jaar geleden, daar werden we nog meer weggespeeld, alleen hadden we toen al het geluk mee. Nu, zwaar terecht, niet. De enige mazzel is dat Duitsland lief voor ons was.
Bij ons op het werk zitten ook een aantal van die nep-Nederlanders die al hoopten dat Nederland zou verliezen, die ga ik lekker negeren morgen.Vlassie1980 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 23:08:
Pfff... En ik heb morgen nog een conference call met een Duitse klant ook, krijg ik het nog een keer te horen...:P