SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat zijn de tranen van de cameraman.madmaxnl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:21:
[...]
Bij mij doet die het wel nog gewoon, maar het beeld is wel heel erg troebel.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Misschien al teveel bier op?madmaxnl schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:21:
[...]
Bij mij doet die het wel nog gewoon, maar het beeld is wel heel erg troebel.
kben al aan me laatste

achterblijven
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Dit dus. Mag ook wel na 20 missers.tiswat schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:19:
[...]
Zo nou poehee, na 40 kansen. Kansloos om zo je gelijk te halen.Of je staat er 70 minuten in, of maar 25.
Maar goed in ieder geval blij dat er nog een kans is nu. Zoals heel nederland al zei, gewoon RvP achter Huntelaar en alles komt goed. Had gewoon zo gemoeten vanaf het begin.
Verwijderd
De scheids moest wel geel uitdelen, anders is het ook maar een beetje 'meh'. Hele wedstrijd geen kaarten.Zewatanejo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:23:
De Jong geel, kon natuurlijk niet
achterblijven
En geen Robben.Hironshy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:23:
[...]
Dit dus. Mag ook wel na 20 missers.
Maar goed in ieder geval blij dat er nog een kans is nu. Zoals heel nederland al zei, gewoon RvP achter Huntelaar en alles komt goed. Had gewoon zo gemoeten vanaf het begin.
Nee, nee, doe maar Van Der Wiel.
[ Voor 51% gewijzigd door Saturnus op 13-06-2012 22:24 ]
[ Voor 13% gewijzigd door madmaxnl op 13-06-2012 22:24 ]

[ Voor 12% gewijzigd door Bastien op 13-06-2012 22:25 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Rupsen, Rapsen.
Wil je soms zeggen dat Robben het goed deed?kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:25:
Kuijt erin, blijkbaar willen we niet winnen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heel goed punt.Jefrim schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:25:
Waarom niet Narsingh er in ?
Jefrim schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:25:
Waarom niet Narsingh er in ?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
We kunnen nog gewoon winnen natuurlijk, tijd genoeg om er nog 2 in te leggenVirtuozzo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:28:
Nog tien minuutjes of zo, en dan is het lijden afgelopen.
Virussen? Scan ze hier!
Narsingh had ik ook goed gevonden (dit zei ik een paar posts geleden ook al) zolang Robben er maar af ging.
Want Robben voegde deze 2e helft niet echt iets toe.
Met welk team?wildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:28:
[...]
We kunnen nog gewoon winnen natuurlijk, tijd genoeg om er nog 2 in te leggen
*Doorstrepen wat je niet van toepassing acht
Nah... de 2-1 wordt de eindstand denk ik hoorwildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:28:
[...]
Saved by the buoyancy of citrus
in zulke situaties zeg ik altijd maar: ManU-Bayern CL finale.
We hebben alleen geen Sheringham of Solksjear.
In theorie wel.wildhagen schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:28:
[...]
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Verwijderd
Neenee, 1-2Cyphax schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:30:
[...]
Nah... de 2-1 wordt de eindstand denk ik hoor
Ach, als ze zometeen écht gaan spelen moet het toch nog lukken? We zitten nog in de opwarmfase van de wedstrijd.
Virussen? Scan ze hier!
Op dit moment lijkt me het verkieslijker om de pijn zo kort mogelijk te houden. Waarom de boel trekken, wanneer dit team ook geen kans heeft tegen een Portugal. Denk dat we toch een beetje realistisch moeten zijn.The_Fes schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:30:
Met één zou ik al tevreden zijn, dan hoeft Duitsland alleen maar te winnen van Denemarken, en wij/zij* van Portugal
Het stomme is dat het zelfs bij verlies tegen Duitsland nog steeds niet echt afgelopen is...Virtuozzo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:28:
Nog tien minuutjes of zo, en dan is het lijden afgelopen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 98% gewijzigd door Rukapul op 13-06-2012 22:33 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
1-3 alweer bijna.
Die ruk houding van de rest van het team werkt door op de Steek.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Het zou andersom niet anders gebeurenOsxy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:33:
Wissel voor tijd rekken, bravo.
uit het boekjeOsxy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:33:
Sowieso schrijf je zo!
Hadden wij andersom ook gedaan.Osxy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:33:
Zou ik even slap vinden.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
dan krijg je een rits wissels voor de blessuretijd?MADG0BLIN schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:34:
Dat mogen ze van mij ook per direct verbieden.. Nog wisselen in de blessuretijd..
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Zouden wij ook gewoon doen hoor, in zo'n scenario.Osxy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:33:
Virussen? Scan ze hier!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Echt hè... ongelooflijkDeadsy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:35:
Ze zijn zich er toch wel van bewust dat ze achter staan?
Sowieso schrijf je zo!
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Gaat niet gebeuren. Duitsland en Denemarken gaan voor een gelijkspel en ze zijn beiden doorThe_Fes schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:30:
Met één zou ik al tevreden zijn, dan hoeft Duitsland alleen maar te winnen van Denemarken, en wij/zij* van Portugal

Euh, ja.. maar eh: van Portugal winnen. Right.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
Dus we hebben nog kans als we van Portugal winnen?
Het best beschreven als: microscopisch tot onzichtbaarVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
Ja als Duitsland van Denemarken wint en wij van Portuagal winnen van 3-0 ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
Even serieus, dan moet je wel heel erg aan de drugs zitten om dat als mogelijkheid te zienVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
Na deze bagger wedstrijd geloof ik helemaal nergens meer in.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
En jij ziet dat gebeuren als we zo spelen als dit?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
Een trieste wan vertoning was het. Erg vervelend, maar terechte nederlaag.
Ach, in ieder geval weer wat punten voor de komende topscorer van het toernooi.
Its the drugs man....the drugsVirtuozzo schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:37:
[...]
Even serieus, dan moet je wel heel erg aan de drugs zitten om dat als mogelijkheid te zien
Bij een gelijkspel mag Portugal niet winnen.Hironshy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:36:
[...]
Gaat niet gebeuren. Duitsland en Denemarken gaan voor een gelijkspel en ze zijn beiden door
Speel je tegen Duitsland, speel je zo een kut wedstrijd.
Opsjouten Bertje... en neem je schoonzoon mee.