Sowieso schrijf je zo!
Ik had het kunnen weten. Als je voetbal niet leuk vindt, dan kom je toch gewoon niet in het EK Themaforum?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:20:
Omdat als NL verliest de stomme oranje spul de straat uit is
Jaja, haphap, bite me.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Van persie speelt bij Duitsland begrijp ik?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
I have no special talent. I am only passionately curious.
ik ga wat anders doen

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
[ Voor 33% gewijzigd door RaZ op 13-06-2012 21:23 ]
Ey!! Macarena \o/

[ Voor 20% gewijzigd door lasharor op 13-06-2012 21:23 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Sowieso schrijf je zo!
Ik geniet van je frustratie.kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:22:
Overigens: DIRECT WISSELEN DIE KEREL, KAN NIET SCOREN, DRAMA, DAT HIJ HET VERTROUWEN NOG KRIJGT. Hup de 2e spits er in.
Joejoe!
I have no special talent. I am only passionately curious.
electrom schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:23:
Ik vrees dat het gedaan is met oranje.

Laten gewoon continu de gevaarlijkste man bij Duitsland in hun rug lopen.
Neuh ik zit hier relaxed op de bank beetje te trollen
Er mogen er maar drie gewisseld worden... da's niet genoegricardo246 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:24:
WISSEL!!!!!!!

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Boktor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:25:
De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde tegen de duitsers waren we ons land 5 jaar kwijt
[ Voor 61% gewijzigd door RaZ op 13-06-2012 21:26 ]
Ey!! Macarena \o/
te laat bertje .. te laat ...
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Willems word compleet overlopen door Muller, wat een verrassing zeg...
hahahaha, ba dam tssssssssssBoktor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:25:
De laatste keer dat Nederland zo slecht verdedigde tegen de duitsers waren we ons land 5 jaar kwijt
Sowieso schrijf je zo!
Laten we het hopen.Jwlb schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:25:
Laatste twee wedstrijden van van marwijk
Hij wandelt op zijn dooie gemakje door het veld
[ Voor 25% gewijzigd door DonMetal op 13-06-2012 21:27 ]
Joejoe!
Verslaggevers op de BBC "Willems is out of position again". "He has never been in position this game"...
Van Bommel of De Jong eruit, Afellay ook, en dan Vd Vaart en Huntelaar erin. Robben op links, Vp op rechts, vdV in het midden achter Sneijder.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wishful thinking vriendTTLCrazy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:27:
meh, na de rust gewoon alles of niets, we hebben genoeg klasse om dit om te slaan, ze weten het nu alleen effe niet
Sowieso schrijf je zo!
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
TTLCrazy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:27:
meh, na de rust gewoon alles of niets, we hebben genoeg klasse om dit om te slaan, ze weten het nu alleen effe niet

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dan kan Willems het handje geven aan Mathijsen en Heitinga. Ze lopen echt te prutsen alsof het een trainings potje is.gambieter schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:27:
Cruijff dacht dat de discussie over de linksbackplek nu voorbij zou zijn, en Willems de aangewezen speler was. En juist Willems valt door de mand vandaag (niet als enige, maar toch). Die discussie is nog lange niet over.
Verslaggevers op de BBC "Willems is out of position again". "He has never been in position this game"...
Van Bommel of De Jong eruit, Afellay ook, en dan Vd Vaart en Huntelaar erin. Robben op links, Vp op rechts, vdV in het midden achter Sneijder.
Boktor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:25:

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Joejoe!
Behalve hij:Fiber schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:29:
Jullie geven de moed wel heel snel op...
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
maar gomes is snellerMalarky schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:30:
Die Willems, dat was toch die hele snelle?
Nou... Dit gaan we natuurlijk weer 4 jaar horen dat Nederland in 2 dagen helften overwonnen is door duistland..
Ey!! Macarena \o/
Kijk je de wedstrijd ook of niet? Er is ook weinig om moed voor te hebben tot nu toe...Fiber schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:29:
Jullie geven de moed wel heel snel op...
Verander ook meteen je profilepic, oranje is verleden tijd...Vlassie1980 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:30:
Iemand een aansteker? Dan steek ik mijn oranje shirt in de fik
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Nee dat was Red Bull Racing. oh wacht Willems....Malarky schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:30:
Die Willems, dat was toch die hele snelle?
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
Is hij niet de schoonzoon van, van* Marwijk?Gunner schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:31:
Wat doet van Bommel nog in oranje eigenlijk?