• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
demon326 schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 09:40:
[...]

Downgrade gewoon naar R7. Werkt even goed en je ondertitels zijn weer zoals vanouds :)
mwah, ik probeer liever mee te gaan met de nieuwste updates. je weet uiteindelijk niet wanneer dit opgelost wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 03-03-2026 09:50 ]

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
nieuwe google tv box
A new Google TV streaming box with an upgraded chipset has arrived to challenge Google TV Streamer, Apple TV 4K and Fire TV.

Chinese brand Mecool has unveiled MEon1, a streaming box rather than a stick, allowing for more capable hardware. It comes with 32GB of storage but still only 2GB of RAM.

The box runs on a quad-core Amlogic S905X5M chipset paired with a Mali G310 V2 GPU. Built on a 6nm architecture, it is advertised to deliver better performance than the average Google TV media player, with Mecool claiming up to 30% faster performance. FlatpanelsHD has to see it in action.

https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1772432006

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
In het voorgaande gelinkte artikel stond dat "Google recently refreshed its streamer" !?? Weet iemand hier meer van..

Copy :
Priced to compete with Google TV Streamer
The box targets devices such as Google TV Streamer, Apple TV 4K and Fire TV Cube. Google recently refreshed its streamer, while Apple is rumored to be preparing an updated Apple TV 4K.

Also read: Review: Google TV Streamer

Mecool MEon1 is available now for $120 / €100 via the company’s website and select partner retailers. That makes it more expensive than Google TV Streamer in the US, but cheaper in Europe.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Farabi schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 09:24:
[...]
potjandorie, dit was eigenlijk de voornaamste reden waarom ik dit kastje fijn vond. we gaan dan maar tijdelijk subs downloaden. hopen dat R9 iets gaat doen :P

@hardware-lover mocht je een feedback kunnen geven tijdens de test-fase...graag :P
Kun je me naar een specifiek sample of zelfs compleet media verwijzen, om het e.e.a. te kunnen vergelijken tussen R7 en R8?

Testing, one, two ...

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 12:07:
[...]

Kun je me naar een specifiek sample of zelfs compleet media verwijzen, om het e.e.a. te kunnen vergelijken tussen R7 en R8?
ik denk videobestanden waar de oorspronkelijke ondertitels erbij zitten. Bijv. Cloud Atlas. Had nog een paar titels geprobeerd gisteren. ik moet even kijken welke dat waren. Als ik een .srt bestand invoeg, dan is deze wel gedimd zoals voorheen.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 03-03-2026 12:16 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Farabi schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 12:11:
[...]
ik denk videobestanden waar de oorspronkelijke ondertitels erbij zitten. Bijv. Cloud Atlas. Had nog een paar titels geprobeerd gisteren. ik moet even kijken welke dat waren.
Geef maar door, ik trek er daarna wel eentje binnen om het te kunnen bekijken. Ik zal 2 spelers tegelijk vergelijken, met daarop R7 of R8.

Testing, one, two ...

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:17

daffie82

Minisforum UM773 Lite

De brightness van pgs subtitles was voorheen te dim en ligt nu veel meer in lijn met andere apparaten zoals Zidoo, FireTV en zelfs de Oppo 205. Dit is volgens de BD specificaties.

Het is dus altijd fout geweest in Kodi en nu pas correct.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Panasonic UB820 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)

Pagina: 1 ... 95 96 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer