@Farabi Veel nieuwer device, ~€40 goedkoper, recente Android versie (al zal ik idd voornamelijk CoreELEC draaien), AV1 support
wat voor tv heb je? gebruik je AV1 echt veel? met welk materiaal? vraag het puur omdat ik nieuwsgierig ben, niet om je aan te vallen.chielmi schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:51:
@Farabi Veel nieuwer device, ~€40 goedkoper, recente Android versie (al zal ik idd voornamelijk CoreELEC draaien), AV1 support
Een 10 jaar oude Sony Bravia full HD LCD tvFarabi schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:54:
[...]
wat voor tv heb je? gebruik je AV1 echt veel? met welk materiaal? vraag het puur omdat ik nieuwsgierig ben, niet om je aan te vallen.
AV1 was geen must maar het leek me handig om hier op voorbereid te zijn. Ik doe gemiddeld een jaar of 5 met een Amlogic mediaspeler (vorige was een X96 met s905x2 chipset). De X96 beviel op zich nog goed maar ik liep tegen een paar problemen aan omdat dit device een 32 bit chipset heeft.
Op je nieuwe TV ga je meer verschil zien tussen x265 en H265 dan tussen x265 en AV1.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)
@Wilmaas, ik zou RAW als passthrough selecteren en voor nu accepteren dat je geen ondersteuning hebt voor alle audio codecs, als ze de ondersteuning daarvoor überhaupt toe gaan voegen in de toekomst.
Testing, one, two ...
Heb 'm inmiddels binnen. Werkt goed, luxe AB met cijfertoetsen inderdaad en is absoluut sneller dan de ChromecastmGTV HD die ik hiervoor gebruikte. Echter als ik door de interface scroll, bij de instellingen bijvoorbeeld of binnen een app, dan merk ik wel kleine haperingen. Kreeg al de neiging om de animatie instellingen binnen de developer options aan te passenWilmaas schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:30:
[...]
Ik heb zelf ook deze strong s3 pro box.
Voor het geld een prima box!
Bij mij heeft deze de xiaomi gen 3 met amlogic S905X5m vervangen, ik kan geen performance verschil ontdekken zeker geen gestotter.
Misschien ben ik te verwend hoor met mijn Apple TV, daarbij werkt alles bizar soepel maar dat is ook een andere prijsklasse. Kan me voorstellen dat een Android box met top specificaties (shield pro niveau oid) ook zo soepel werkt.
ik heb die animatie instellingen al gedaan, vergeten te melden, helpt iets, ik kan niet eens meer over haperingen spreken.musicfreak schreef op zondag 7 december 2025 @ 06:35:
[...]
Heb 'm inmiddels binnen. Werkt goed, luxe AB met cijfertoetsen inderdaad en is absoluut sneller dan de ChromecastmGTV HD die ik hiervoor gebruikte. Echter als ik door de interface scroll, bij de instellingen bijvoorbeeld of binnen een app, dan merk ik wel kleine haperingen. Kreeg al de neiging om de animatie instellingen binnen de developer options aan te passen.
Misschien ben ik te verwend hoor met mijn Apple TV, daarbij werkt alles bizar soepel maar dat is ook een andere prijsklasse. Kan me voorstellen dat een Android box met top specificaties (shield pro niveau oid) ook zo soepel werkt.
Maar voor het geld inderdaad een goede player.
Beeldkwaliteit prima.
Even de update afwachten, als die de laatste puntjes op de i zet zou het wel een een blijver kunnen zijn.
Ben bezig geweest met die forse led, zeker in de slaapkamer, helaas nog geen succes.
Lijkt me ook een prima box voor in de caravan.
Voor nu, veel plezier er mee.👍
Add: rocktek gx1 is vergelijkbaar in een ander jasje
En.. ik heb activity launcher er op staan, is ook iets vlotter in de bediening.
[ Voor 5% gewijzigd door Wilmaas op 07-12-2025 14:00 ]
panasonic warmtepomp 2013-4800wp zuidoost, 2018-1650wp zuidoost, 2025-2970wp zuidwest, 2024 PHEV, 2025 3 maanden Homewizard thuisaccu, vanaf 20 september 2025 een Marstek Venus E v2 5.12 kWh firmware 154 BMS 216 P1 ct003 v117
Nou ik merk ook met die animaties op 0.5x toch nog wel lichte haperingen. Maar sommige acties gaan me dan weer te snel, zorgt ook voor een wat onrustige interface naar mijn idee. Heb daarom de instellingen weer teruggezet op standaard. Gebruik overigens Projectivity launcher, werkt super is ook ook erg goed instelbaar. Zal die Activity launcher ook eens uitproberen.
Ja, die android upgrade, als het goed is dan komt die nog deze maand. Ben ook benieuwd!
Ja, die android upgrade, als het goed is dan komt die nog deze maand. Ben ook benieuwd!
Oops.. gebruik dus ook Projectivity launcher, soms is auto aanvullen handig 🤭 soms niet.musicfreak schreef op donderdag 11 december 2025 @ 16:23:
Nou ik merk ook met die animaties op 0.5x toch nog wel lichte haperingen. Maar sommige acties gaan me dan weer te snel, zorgt ook voor een wat onrustige interface naar mijn idee. Heb daarom de instellingen weer teruggezet op standaard. Gebruik overigens Projectivity launcher, werkt super is ook ook erg goed instelbaar. Zal die Activity launcher ook eens uitproberen.
Die launcher is voor mij één van de beste.
Maar in de menu's van Android/google maakt dat natuurlijk niet uit.
Ik heb de animaties op nul, en maximaal 2 achtergrond processen. Onrustige interface herken ik niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Wilmaas op 11-12-2025 16:38 ]
panasonic warmtepomp 2013-4800wp zuidoost, 2018-1650wp zuidoost, 2025-2970wp zuidwest, 2024 PHEV, 2025 3 maanden Homewizard thuisaccu, vanaf 20 september 2025 een Marstek Venus E v2 5.12 kWh firmware 154 BMS 216 P1 ct003 v117
Activity Launcher gebruik ik ook, als handige tool, maar dat is geen launcher in de zin van Projectivymusicfreak schreef op donderdag 11 december 2025 @ 16:23:
[knip]
Zal die Activity launcher ook eens uitproberen.
Testing, one, two ...
Ik zie Hegemon Launcher ook vaker voorbij komen, al heb ik er zelf geen ervaringen mee.musicfreak schreef op donderdag 11 december 2025 @ 16:23:
Voor de AM6B+ gebruikers die nog CPM A14 build gebruiken is het een goed moment om te upgraden.
https://github.com/avdvplus/Builds/releases
De R3 release van avdvplus heeft heel wat verbeteringen. Zeker de full LAV audio ontwikkeling die toegevoegd is, is een flinke upgrade.
Alle details staan in de link op zijn github. Dus bepaal vooral voor jezelf of een upgrade de moeite is.
De R3 release van avdvplus heeft heel wat verbeteringen. Zeker de full LAV audio ontwikkeling die toegevoegd is, is een flinke upgrade.
Alle details staan in de link op zijn github. Dus bepaal vooral voor jezelf of een upgrade de moeite is.
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)
Idem voor apparaten met S905X4(-K) chipset, de beste CoreElec oplossing voor tamelijk probleemloos FEL en MEL 7 Dolby Vision media afspelen.daffie82 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 20:49:
Voor de AM6B+ gebruikers die nog CPM A14 build gebruiken is het een goed moment om te upgraden.
Testing, one, two ...
Al even in het bezit van een Formular Z11 en een televisie die geen Dolby Vision ondersteunt, maar wel HDR10 en 10+.
Met een massa DV films op de nas heb ik een probleem als ik die wil afspelen op die televisie.
Er zijn mediaspelers die real time DV naar HDR10 kunnen converteren blijkbaar. Heeft er iemand ervaring mee of dit met de Formular Z12 zou lukken?
Met de 11 in alle geval niet, want die begrijpt geen DV.
Met een massa DV films op de nas heb ik een probleem als ik die wil afspelen op die televisie.
Er zijn mediaspelers die real time DV naar HDR10 kunnen converteren blijkbaar. Heeft er iemand ervaring mee of dit met de Formular Z12 zou lukken?
Met de 11 in alle geval niet, want die begrijpt geen DV.
@Beeldbuisje, misschien zou ja dan eerder met een schuin oog naar de AM6B+ kunnen kijken en wat dat apparaat voor mogelijkheden geeft met bepaalde versies van CoreElec op dat apparaat? Want dan gaat er een wereld van realtime conversie mogelijkheden voor je open
Testing, one, two ...
Ja, ik heb dat eerder al eens bekeken. Het komt erop neer dat je dan je eigen open source software moet installeren om wat bruikbare mogelijkheden te hebben. Op zich mogelijk, maar ik heb de ervaring dat je dan altijd wel ergens tegenaan loopt wat weer niet werkt, of dan met een update van een of ander net op die avond dat je een film wil kijken de boel in het honderd laat lopen.
Vroeger veel mee geëxperimenteerd, maar ik ben die fase een beetje door. Gewoon omdat het dan net niet werkt als je na een lange werkdag eens rustig op de bank wil ploffen.
Er bestaan mooie kant-en-klare mediaspelers die de conversie real time kunnen. Het grote voordeel van een Z12 zou ook de IPTV mogelijkheid zijn en het feit dat het een compact kastje is.
Kortom, de Z11 zal nog niet geupgrade worden 😃
Vroeger veel mee geëxperimenteerd, maar ik ben die fase een beetje door. Gewoon omdat het dan net niet werkt als je na een lange werkdag eens rustig op de bank wil ploffen.
Er bestaan mooie kant-en-klare mediaspelers die de conversie real time kunnen. Het grote voordeel van een Z12 zou ook de IPTV mogelijkheid zijn en het feit dat het een compact kastje is.
Kortom, de Z11 zal nog niet geupgrade worden 😃
@Beeldbuisje, dat ploffen doe ik nog iedere dag en hoewel ik zelf niet zo'n AM6B+ gebruik, maar een ander apparaat met S905X4 chipset, kan ook die variant de realtime conversie voor zijn rekening nemen. Compact zijn ze eigenlijk allemaal wel, formaatje Formuler durf ik wel te stellen.
Echt complex kan ik het niet noemen om dat voor elkaar te krijgen, de installatie van CoreElec stelt tegenwoordig toch eigenlijk weinig meer voor. Ik heb de voorkeur voor zowel gecertificeerd Android TV alsook de optie voor de CoreElec mogelijkheid, 2 in 1 dus. IPTV is daarmee ook geen enkel probleem, apps in overvloed die dat mogelijk kunnen maken.
Maar goed, je bent er al uit voor nu zo te lezen
Echt complex kan ik het niet noemen om dat voor elkaar te krijgen, de installatie van CoreElec stelt tegenwoordig toch eigenlijk weinig meer voor. Ik heb de voorkeur voor zowel gecertificeerd Android TV alsook de optie voor de CoreElec mogelijkheid, 2 in 1 dus. IPTV is daarmee ook geen enkel probleem, apps in overvloed die dat mogelijk kunnen maken.
Maar goed, je bent er al uit voor nu zo te lezen
Testing, one, two ...
*knip* dan ook niet dit doenBeeldbuisje schreef op donderdag 25 december 2025 @ 12:56:
Op zich mogelijk, maar ik heb de ervaring dat je dan altijd wel ergens tegenaan loopt wat weer niet werkt, of dan met een update van een of ander net op die avond dat je een film wil kijken de boel in het honderd laat lopen.
Laat me 1 ding heel duidelijk stellen: CoreElec met de R3 build die ik hierboven gemeld heb, werkt qua video, audio en beschikbare opties beter dan eender welke andere commerciële optie.
[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 26-12-2025 13:11 ]
Ben toch wel benieuwd welke streamer jullie nu zouden kiezen? Budget max 200 en wil vooral geen lag, toekomst proof en dat ie moeiteloos Stremio 40gb content en IPTV aankan. Dolby vision is ook een must en het liefst toch android licentie ivm appstore.
Twijfel dan toch over de Google tv box, maar qua specs medium. Nvidia is te oud en de Formular 12 heeft geen android licentie. Heb nu de googlr tv chromecast (vorige versie) en die begint toch wel irritant traag te worden.
Deze ziet er ook wel goed uit; android 14 net gekregen en prima chip. Wel 4gb ram, maar krachtige chip… https://www.astrasat.nl/r...t-dolby-vision-atmos.html
Twijfel dan toch over de Google tv box, maar qua specs medium. Nvidia is te oud en de Formular 12 heeft geen android licentie. Heb nu de googlr tv chromecast (vorige versie) en die begint toch wel irritant traag te worden.
Deze ziet er ook wel goed uit; android 14 net gekregen en prima chip. Wel 4gb ram, maar krachtige chip… https://www.astrasat.nl/r...t-dolby-vision-atmos.html
[ Voor 29% gewijzigd door DaannO op 26-12-2025 11:35 ]
Om mijzelf even te quoten, issue was dus een brakke HDMI kabelPierre schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:36:
Mijn content vind ik op niet nader te noemen bronnen, daar kan ik de meeste tijd alleen DV content vinden.
Dat kan ik niet kijken op mijn Shield Pro (in combinatie met Kodi welke het nog prima doet) of ik doe iets verkeerd.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Heb zelf ook een tijdje gezocht naar een mediaplayer die gewoon alles kon afspelen, en dat was toch lastiger dan verwacht. Tussendoor nog Xiaomi geprobeerd, maar wat een laggy box was dat zeg. Maar uiteindelijk bij Homatics uitgekomen, ook na een review gelezen te hebben van een mede-tweaker.DaannO schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 11:24:
Ben toch wel benieuwd welke streamer jullie nu zouden kiezen? Budget max 200 en wil vooral geen lag, toekomst proof en dat ie moeiteloos Stremio 40gb content en IPTV aankan. Dolby vision is ook een must en het liefst toch android licentie ivm appstore.
uitvoering: Homatics Box R 4K Plus 32GB
Tot nu toe geen issues gehad met afspelen, en is volledig Android/Google TV.
Kijk wel even buiten de pricewatch om voor leukere prijzen, vaak via Ali te vinden voor onder de 100 euro.
Zijn er toch wat verschillen(de),.. versies.. ? Ik zag deze https://www.astrasat.nl/h...-dolby-vision-wifi-6.html 115 euroJohn767 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 11:57:
[...]
Heb zelf ook een tijdje gezocht naar een mediaplayer die gewoon alles kon afspelen, en dat was toch lastiger dan verwacht. Tussendoor nog Xiaomi geprobeerd, maar wat een laggy box was dat zeg. Maar uiteindelijk bij Homatics uitgekomen, ook na een review gelezen te hebben van een mede-tweaker.
uitvoering: Homatics Box R 4K Plus 32GB
Tot nu toe geen issues gehad met afspelen, en is volledig Android/Google TV.
Kijk wel even buiten de pricewatch om voor leukere prijzen, vaak via Ali te vinden voor onder de 100 euro.
Daar staat bluetooth 5.0 en op tweakers staat 5.2
Die van mijn link heeft GPU: ARM MALI-G31.
Tweakers zegt Amlogic S905X4
Moet ik even preciezer naar kijken..
Dat lijkt inderdaad dezelfde box. Ondanks dat er Android 11 staat, worden de huidige boxen gewoon met Android 14 geleverd.belmonde schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:11:
[...]
Zijn er toch wat verschillen(de),.. versies.. ? Ik zag deze https://www.astrasat.nl/h...-dolby-vision-wifi-6.html 115 euro
Wat betreft BT 5.0 of 5.2 is niet echt iets om bij stil te staan lijkt mij, belangrijker is Wifi 6 of 1Gbit poort vind ik.
ja, net nu je reageert.. Zat ik net te verwonderen over dat de nieuwste streamers van hun uitkomen met android 11John767 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:18:
[...]
Dat lijkt inderdaad dezelfde box. Ondanks dat er Android 11 staat, worden de huidige boxen gewoon met Android 14 geleverd.
Wat betreft BT 5.0 of 5.2 is niet echt iets om bij stil te staan lijkt mij, belangrijker is Wifi 6 of 1Gbit poort vind ik.
Wat zie/vindt je van hun assortiment verder https://www.astrasat.nl/mediaspeler.html
V.w.b. moederbord in de apparaten, minieme verschillen, en meestal dezelfde firmware als basis het uiterlijk daarentegen, dat kan nogal verschillen. Specifiek die Homatics, oude versie met zilveren top, moederbord rev. B, nieuwere versie met Rosegold top, moederbord rev. D.belmonde schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:11:
Zijn er toch wat verschillen(de),.. versies.. ? Ik zag deze https://www.astrasat.nl/h...-dolby-vision-wifi-6.html 115 euro
De S905X4(-K) is de chipset, de G31 de grafische processor voor die chipset.
Testing, one, two ...
Deze https://www.astrasat.nl/m...d-ott-media-streamer.html
heeft mooie afstandsbediening met cijfertoetsen... dat is makkelijker tv kijken via canal+ app
heeft mooie afstandsbediening met cijfertoetsen... dat is makkelijker tv kijken via canal+ app
Op dit moment wordt er V14 build 4576 als geforceerde update naar iedere geregistreerde Homatics box gepushed (bekend op serienummer bij Homatics). De Nokia 8010 (ook een SEI804 apparaat), heeft die update ook gekregen (via Streamview).belmonde schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:19:
ja, net nu je reageert.. Zat ik net te verwonderen over dat de nieuwste streamers van hun uitkomen met android 11
Wat zie/vindt je van hun assortiment verder https://www.astrasat.nl/mediaspeler.html
Testing, one, two ...
Ik kan alleen maar praten over de Homatics box in dit geval. Heb ook voor Ziggo Go TV voor andere tv's nog 2x een Homatics Dongle G 4k gekocht. Zelfde interface, maar voelt iets trager aan door de wat mindere hardware. Voor simpel TV kijken geen issue, maar geen maandelijkse kosten voor een huur box.
Gaat dat automatisch via de update, of moet je dan echt registreren bij Homatics?hardware-lover schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:23:
[...]
Op dit moment wordt er V14 build 4576 als geforceerde update naar iedere geregistreerde Homnatics box gepushed (bekend op serienummer bij Homatics). De Nokia 8010 (ook een SEI804 apparaat), heeft die update ook gekregen (via Streamview).
[ Voor 38% gewijzigd door John767 op 26-12-2025 12:26 ]
Geen door Google gecertificeerd Android TV apparaat, dus vaak geen Netflix licentie en daardoor nooit de hoogste streaming kwaliteit.belmonde schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:21:
Deze https://www.astrasat.nl/m...d-ott-media-streamer.html
Zo'n grotere afstandsbediening met cijfertoetsen is ook beschikbaar voor andere apparaten, Google's G20 ontwerp. B25 voor de Homatics.
Testing, one, two ...
Dus voor een atechnische persoon als ik maar beter de standaard google streamer kopen als je gewoon nederlandse apps gebruikt. en geen gedonder zoekt in je dagelijkse gebruiik ??hardware-lover schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:26:
[...]
Geen door Google gecertificeerd Android TV apparaat, dus vaak geen Netflix licentie en daardoor nooit de hoogste streaming kwaliteit.
Zo'n grotere afstandsbediening met cijfertoetsen is ook beschikbaar voor andere apparaten, Google's G20 ontwerp. B25 voor de Homatics.
Als het serienummer bij Homatics bekend was dan had je voor de Dongle G al 2x een V14 update moeten hebben ontvangen. Heb je de Dongles via een 3e partij aangekocht, dan moet je die benaderen voor het update verzoek.John767 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:25:
Ik kan alleen maar praten over de Homatics box in dit geval. Heb ook voor Ziggo Go TV voor andere tv's nog 2x een Homatics Dongle G 4k gekocht. Zelfde interface, maar voelt iets trager aan door de wat mindere hardware. Voor simpel TV kijken geen issue, maar geen maandelijkse kosten voor een huur box.
Gaat dat automatisch via de update, of moet je dan echt registreren bij Homatics?
De Dongle G heeft de Google TV interface, de Homatics R Plus de Android TV interface.
Testing, one, two ...
Niet perse de Streamer, dat ligt aan wat je voor eisen stelt aan het apparaten v.w.b. audio en video codec ondersteuning. Allemaal door Google gecertificeerd; https://www.androidtv-guide.combelmonde schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:28:
Dus voor een atechnische persoon als ik maar beter de standaard google streamer kopen als je gewoon nederlandse apps gebruikt. en geen gedonder zoekt in je dagelijkse gebruiik ??
Testing, one, two ...
Via de apparaat update wordt gezegd dat het de laatste versie is bij de Dongle 4K, die staan op de beveiligingsupdate van 5 april 2025. En volgens mij de 4K Plus box ook. Daar zijn dus nieuwere versies voor beschikbaar?hardware-lover schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:28:
[...]
Als het serienummer bij Homatics bekend was dan had je voor de Dongle G al 2x een V14 update moeten hebben ontvangen. Heb je de Dongles via een 3e partij aangekocht, dan moet je die benaderen voor het update verzoek.
De Dongle G heeft de Google TV interface, de Homatics R Plus de Android TV interface.
@ allen
@DaannO @John767 @belmonde @hardware-lover
Het is hartstikke lief als je elkaar wilt helpen - zeker op Tweede Kerstdag, maar dat is een ervaringtopic en geen aankoopadviestopic. Er lopen inmiddels meerdere aankoopvragen door elkaar, waardoor het ook ondoenlijk én onleesbaar wordt als ik berichten ga verplaatsen.
Wil je praten over algemene vragen, tips, problemen en ervaringen rondom Android mediaspelers? Dat mag in dit topic.
Wil je aankoopadvies? Dan moet je een eigen topic openen in Beeld en geluid koopadvies Hulp geven bij aankoopadvies is ontzettend fijn, maar ook alleen de bedoeling in dat forum.
@DaannO @John767 @belmonde @hardware-lover
Het is hartstikke lief als je elkaar wilt helpen - zeker op Tweede Kerstdag, maar dat is een ervaringtopic en geen aankoopadviestopic. Er lopen inmiddels meerdere aankoopvragen door elkaar, waardoor het ook ondoenlijk én onleesbaar wordt als ik berichten ga verplaatsen.
Wil je praten over algemene vragen, tips, problemen en ervaringen rondom Android mediaspelers? Dat mag in dit topic.
Wil je aankoopadvies? Dan moet je een eigen topic openen in Beeld en geluid koopadvies Hulp geven bij aankoopadvies is ontzettend fijn, maar ook alleen de bedoeling in dat forum.
[ Voor 11% gewijzigd door Jorgen op 26-12-2025 13:16 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Als je eerder updates hebt ontvangen zonder er iets voor te hoeven doen, dan zal het bij een nieuwe update hetzelfde gaan. De Dongle G ligt hier in een la en is niet aangesloten, de R Plus heeft een beveiligingsupdate van juni, hoort bij build 4576 voor dat apparaat en dat is de laatst gedeelde op dit moment.John767 schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 12:39:
Via de apparaat update wordt gezegd dat het de laatste versie is bij de Dongle 4K, die staan op de beveiligingsupdate van 5 april 2025. En volgens mij de 4K Plus box ook. Daar zijn dus nieuwere versies voor beschikbaar?
Voor Homatics R 4K Lite is afgelopen week een gloednieuwe update verschenen, met beveiligingsupdate van september 2025, en belangrijker, een Android TV OS branch van augustus 2025. Een branch wordt gebruikt om een firmware mee te ontwikkelen.
Ik hoop op ook nieuwere versies voor de apparaten die je aanhaalt.
Testing, one, two ...
Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer