Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
OgWok schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 07:45:
Dus het wordt erg opletten als je een Nexbox A95X gaat bestellen welke poorten er werkelijk op zitten.....
Nee hoor, de 1GB variant heeft geen S/PDIF, de 2GB (8/16GB) heeft hem wel... lijkt me niet heel ingewikkeld.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb nu al even de NexBox A95X 905 maar iets waar ik niet aan heb gedacht en toch een beetje mis is de mogelijkheid om te casten naar de box van bijvoorbeeld Youtube op mijn telefoon.

Weet iemand een oplossing hiervoor? Zag dingen als Happycast maar heb dit nog niet geprobeerd.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Tranzy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:15:
Heb nu al even de NexBox A95X 905 maar iets waar ik niet aan heb gedacht en toch een beetje mis is de mogelijkheid om te casten naar de box van bijvoorbeeld Youtube op mijn telefoon.

Weet iemand een oplossing hiervoor? Zag dingen als Happycast maar heb dit nog niet geprobeerd.
Tot een half jaar geleden werkte dit nog prima met 'Youtube for Android TV' (een app van Google zelf voor Android TVs) op m'n box en de standaard Youtube-app op m'n telefoon.. Nu wordt die eerste helaas niet meer ondersteund dus ben eigenlijk ook op zoek naar een nieuwe manier van YouTube casten :)

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Dit misschien:
Google Play: Google Cast Receiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Helaas niet compatible met de Nexbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Tranzy schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:20:
[...]

Helaas niet compatible met de Nexbox.
Het is eigenlijk voor tv's, misschien dat apk sideloaden werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Voor de Amlogic S905(x) gebruikers die libreelec willen testen, de nieuwste versie boot nu (naast SD) ook van USB stick booten op de meeste devices.
De LE 7.0.2.007 release op een MXQ pro 4k draait bij mij nu heel soepel en snel, zonder dat je bang hoeft te zijn je box te bricken (Android staat gewoon nog op intern geheugen)

https://forum.libreelec.tv/thread-1497.html
(alleen suspend/power on lijkt vooral nog een issue te zijn)

Voordelen t.o.v Android Kodi vindt ik vooral snelheid, stabiliteit, goede framerate switching en HD audio output.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sentry23

Ik gebruik de Yatse remote om Youtube links (en vimeo e.d.) naar Kodi te sturen.
(youtube openen in app, op share klikken en 'send to media center')

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

• Tranzy
Sentry23 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:34:
[...]

Ik gebruik de Yatse remote om Youtube links (en vimeo e.d.) naar Kodi te sturen.
(youtube openen in app, op share klikken en 'send to media center')
Dat kan helaas alleen met Android.

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 10:59

neanderthaler

Are friends electric?

In de V&A heeft iemand nu een s905 boxje te koop

V&A aangeboden: NEXBOX A95X TV Box Quad core Amlogic S905X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-1985
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-08 02:47
Dat kan helaas alleen met Android.
[/quote]

Ik gebruik het in OpenElec met Yatse en werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:27
En weer een Android box review klaar, van een box die ik hier niet zo vaak voorbij zie komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Dacuuu op 16-09-2016 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Ik heb ook een Nexbox A95X 2Gb/16GB in China besteld maar nog niet binnen.

Afwachtend op de Nexbox heb ik ondertussen wat research gedaan.

Ik denk dat ik een oplossing weet hoe je Google Cast Receiver kunt installeren op de Nexbox en Netflix in HD werkend krijgt op de Nexbox.

Maar kan het nog niet testen omdat ik de Nexbox nog niet heb.

Aangezien de Nexbox geroot is, kun je dan Xposed instaleren en het Xposed Framework
Voor het Xposed framework bestaan allemaal modules waaronder modules waarmee je de device id van een android device kunt faken.

De Google Play store zal dan denken dat je een ander device hebt en dan kun je wel de Google Cast Receiver App instaleren, zelfde geld voor de Netflix app.

De device id die je dan met die module dient te faken is de Nvidia Shield, de Nvidia Shield ondersteund zowel Google Cast Receiver als Netflix in HD en Netflix in 4K, alleen weet ik niet of widevine level 1 die de Nexbox ondersteund ook 4K ondersteund. Maar 1080p moet iig wel werken.

Hier is Xposed: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=3034811
Hier is de Xposed framework voor Android versie 6.0: http://dl-xda.xposed.info/framework/sdk23/arm64/
Deze module voor Xposed stelt je in staat om een ander device te faken: Google Play: Mobile Faker

Hier staat precies uitgelegd waarom Netflix niet werkt in HD op niet ondersteunde devices:
http://forum.xda-develope...p?p=65001865&postcount=12

Waarschijnlijk is het dan beter om het Google account en de Netflix app als die al op je Nexbox staat eerst te verwijderen, voordat je xposed installeerd, en pas als je de xposed module hebt geinstalleerd om de device id te faken, om dan pas weer je google account toe te voegen, zodat de play store denkt dat je een Nvida Shield hebt, als je dan Netflix installeert dan zal er een andere Netflix app geinstalleerd worden die wel HD ondersteund waarbij widevine level 1 op true zal staan ipv op false.

Helaas nog allemaal theorie omdat ik de Nexbox nog niet heb.

Maar als bovenstaande werkt dan zal het ook op andere android boxen werken die widevine level 1 ondersteunen.

God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:45
Dat kan veel simpeler, gewoon downloaden van een site als apkmirror.com of een van de vele andere sites.
De APK file die je dan hebt kun je direct installeren (deze procedure van APK's installeren wordt ook wel sideloaden genoemd).
Ik heb het overigens geprobeerd om cast receiver op mijn S812 boxje te zetten, maar hij weigerde te installeren. Echt niet compatible dus.

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hephaestus schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:20:
Ik heb ook een Nexbox A95X 2Gb/16GB in China besteld maar nog niet binnen.
Van een eerdere Nexbox (met een S805) bestaan varianten met een kernel die 1GB rapporteert, terwijl er maar 512MB in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 16:46

houthakker

Poehé

Ik kreeg de cast receiver er wel op, maar die werkte alleen bij Youtube. Elke andere app die chromecast ondersteuning had crashte zodra de cast receiver werd gedetecteerd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Tranzy schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:26:
Ahhhhhhhhhhh Heerlijk!!

http://www.apkmirror.com/...id-apk-download/download/

Nu heb ik dezelfde launcher als mijn Sony Android TV ... Clean en mooi!

Heb ook gelijk de Netflix Android TV versie geinstalleerd
Heb deze ook geïnstalleerd, maar kon deze op mijn Nexbox A95 niet aanpassen. Kon bijv. geen apps toevoegen. Lukte jou dat wel? In het menu heb ik namelijk geen tabje 'homepage' staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een andere (snellere) box die voornamelijk word gebruikt voor films van de nas af te spelen en films/series via kodi te bekijken.
De box word bedraadt aangesloten en via hdmi op de stereo.
Nu heb ik er 3 gezien maar weet niet echt welke de betere is.

1- http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_416057.html
2- http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_424843.html?wid=21
3- http://www.banggood.com/N...X-p-1079100.html?bid=8939

Volgens mij zit er niet echt verschil in deze boxjes,maar ik heb er ook geen verstand van :+
Vandaar de vraag hier,welke denken jullie dat de betere is om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
houthakker schreef op zondag 18 september 2016 @ 01:19:
Ik kreeg de cast receiver er wel op, maar die werkte alleen bij Youtube. Elke andere app die chromecast ondersteuning had crashte zodra de cast receiver werd gedetecteerd.
Ik zou er een arm en een been voor over hebben om het (alleen voor youtube) werkend te krijgen.
Welke versie van cast receiver heb je erop gezet, en welke versie van youtube gebruik je op je boxje?
En hoe heb je dit dan gepaird?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Hoe je er een andere firmware opzet van andere boxjes:

http://www.cnx-software.c...-nexbox-a95x-s905-tv-box/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

ASW1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:44:
[...]

Ik zou er een arm en een been voor over hebben om het (alleen voor youtube) werkend te krijgen.
Welke versie van cast receiver heb je erop gezet, en welke versie van youtube gebruik je op je boxje?
Heb het gister even getest met Yatse via foon. Dan kan je op je telefoon naar YouTube > Share video > Play on Media Center. Dan wordt de Youtubevid gepusht naar Kodi.
In de Yatse-app staat deze tutorial om alles vlekkeloos te laten werken in Kodi.

Je gaat dus YouTube > Kodi gebruiken ipv YouTube > YouTube. Ietwat omslachtig maar werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Die manier ken ik maar vind ik te omslachtig.
Ik wil echt direct kunnen casten zodat youtube op de box ook vanzelf opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
ASW1 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:52:
Dat kan veel simpeler, gewoon downloaden van een site als apkmirror.com of een van de vele andere sites.
De APK file die je dan hebt kun je direct installeren (deze procedure van APK's installeren wordt ook wel sideloaden genoemd).
Ik heb het overigens geprobeerd om cast receiver op mijn S812 boxje te zetten, maar hij weigerde te installeren. Echt niet compatible dus.
Je hebt de ARM versie nodig voor de s812.

http://www.apkmirror.com/...611-android-apk-download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 16:46

houthakker

Poehé

ASW1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:44:
[...]

Is al weer een poos geleden(draai nu libreelec); http://forum.xda-develope...iver-app-android-t2900726

Volgens mij heb ik toen wel een nieuwere apk gesideload van apkmirror (android tv variant oid)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Manke schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:01:
[...]

Je hebt de ARM versie nodig voor de s812.
Dat was me al duidelijk ja.
(Ben nu overgens bezig met een beelink gt1 S912)
Die google cast receiver app lijkt wel te installeren, maar is niet te openen en verschijnt ook niet in de lijst met apps.
Bovendien kan ik youtube op mijn telefoon/tablet daarna niet pairen met de youtube app op het boxje, pairing code is nergens meer te vinden?

Heb het ooit (2 jaar terug ofzo) werkend gehad, maar google heeft het casten naar youtube op niet-officiele devices de nek omgedraaid.
Heb het daarna ook nooit meer werkend gekregen.

Wat ik onprettig vind aan yatse achtige oplossingen is dat je echt een screen mirror cast doet, terwijl google cast meer een soort remote is voor de youtube app op je kastje, dat vervolgens zelf de stream op gaat halen en afspelen, terwijl je zelf weer wat anders op je telefoon kunt gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

ASW1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:57:
[...]Wat ik onprettig vind aan yatse achtige oplossingen is dat je echt een screen mirror cast doet, terwijl google cast meer een soort remote is voor de youtube app op je kastje, dat vervolgens zelf de stream op gaat halen en afspelen, terwijl je zelf weer wat anders op je telefoon kunt gaan doen.
Onjuist, Yatse stuurt de YouTube-link naar Kodi (dus je kan gewoon verder op je tel.). :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Het is alweer even geleden dat ik yatse had geïnstalleerd en wat is blijven hangen is dat ik het omslachtig vond. Maar misschien is het nu anders/beter en moet ik het gewoon nog een keer proberen.

edit: er staat me ook iets bij dat het alleen sd kwaliteit was?

[ Voor 14% gewijzigd door ASW1 op 19-09-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
Hephaestus schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:20:
Ik denk dat ik een oplossing weet hoe je Google Cast Receiver kunt installeren op de Nexbox en Netflix in HD werkend krijgt op de Nexbox.
Werkt niet, de meeste Android boxen ondersteunen alleen Widevine Level 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hephaestus
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Dav1d schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:22:
[...]

Werkt niet, de meeste Android boxen ondersteunen alleen Widevine Level 3.
Alle Android boxen met een Amlogic S905X ondersteunen widevine level 1 en dat zijn er heel wat:

https://www.aliexpress.co...?SearchText=amlogic+s905x

[ Voor 5% gewijzigd door Hephaestus op 19-09-2016 23:09 ]

God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
dannyvdb1997 schreef op zondag 18 september 2016 @ 08:38:
[...]

Heb deze ook geïnstalleerd, maar kon deze op mijn Nexbox A95 niet aanpassen. Kon bijv. geen apps toevoegen. Lukte jou dat wel? In het menu heb ik namelijk geen tabje 'homepage' staan...
Helaas niet. Maak nu gebruik van een andere. Om dezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
Hephaestus schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:06:
Alle Android boxen met een Amlogic S905X ondersteunen widevine level 1
Nee, op 99% van de boxen is L1 niet geïmplementeerd door de fabrikant. De WeTek Hub van 100 euro is de goedkoopste box met Widevine L1. Of even wachten op de nieuwe Xiaomi Mi Box (komt volgende maand uit in Amerika).

De Nexbox A95X S905X/2GB/16GB heeft alleen L3:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bnTnDWK.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Dav1d schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:25:
[...]

Nee, op 99% van de boxen is L1 niet geïmplementeerd door de fabrikant. De WeTek Hub van 100 euro is de goedkoopste box met Widevine L1. Of even wachten op de nieuwe Xiaomi Mi Box (komt volgende maand uit in Amerika).

De Nexbox A95X S905X/2GB/16GB heeft alleen L3:
[afbeelding]
is dat een softwarematige of hardwarematige implementatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

is op deze box ook een goed werkende openelec / libre elec beschikbaar?

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
jokapo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:50:
[...]

Dat kwam hier al voorbij, geen idee of het goed werkt.

Wat is dat precies?

$55.99 nu, zou ermee wachten tot een aanbieding of code, had em voor €28 van die site.

[ Voor 14% gewijzigd door Manke op 20-09-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Niet online
jokapo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:50:
[...]

In dat geval ben je op dit moment beter af met een S905 (non-X). Zie de LibreELEC builds van kszaq. Bijvoorbeeld een MXQ Pro 4K of Beelink MiniMXIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Dav1d schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:41:
[...]

In dat geval ben je op dit moment beter af met een S905 (non-X). Zie de LibreELEC builds van kszaq. Bijvoorbeeld een MXQ Pro 4K of Beelink MiniMXIII.
Ik kwam toevallig nog een draadje tegen op Libre Elec waarin de 905X ook word ondersteund.

905 vs 905x is toch vooral het 1 gb om 2 gb geheugen en 8 gb om 16 gb flash mem?

Is een 100mb trouwens voldoende voor 4K of kan ik dan beter doorzoeken naar een kastje wat 1gb netwerk faciliteit heeft?
Manke schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:13:
[...]

Dat kwam hier al voorbij, geen idee of het goed werkt.

Wat is dat precies?

$55.99 nu, zou ermee wachten tot een aanbieding of code, had em voor €28 van die site.
In a nutshell Open Elec en Libre Elec is een soort van Linux waar alleen Kodi bij word geïnstalleerd. Binnen 5 minuten heb je dan je instant mediaplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Ik heb er vandaag mee kunnen spelen, ik vind niet bepaald een aanrader.
Wifi is waardeloos. Voor commerciële videoleveranciers zoals netflix ook.
Horizon go doet het weer wel goed in hd.
Ik wil het rooten voor ps3 controller support (voor emulators), maar dat gaat niet met twrp.
Leuk voor kodi, misschien ook voor spotify, pandora en stingray, meer niet.
Logitech k400 oid is wel aan te raden als je er langer mee wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Manke schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:26:
Ik heb er vandaag mee kunnen spelen, ik vind niet bepaald een aanrader.
Wifi is waardeloos. Voor commerciële videoleveranciers zoals netflix ook.
Horizon go doet het weer wel goed in hd.
Ik wil het rooten voor ps3 controller support (voor emulators), maar dat gaat niet met twrp.
Leuk voor kodi, misschien ook voor spotify, pandora en stingray, meer niet.
Logitech k400 oid is wel aan te raden als je er langer mee wil spelen.
Er is wel TWRP voor de A95X met S905X-soc, zie hier. Succes :Y)

Vreemd trouwens dat Netflix (SD) dan niet goed streamt en Horizon Go (HD) wel. Maar WiFi laat helaas vaker bij de wat goedkopere boxen te wensen over.

• jdwrist

jdwrist

Alexo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:37:
[...]

Vreemd trouwens dat Netflix (SD) dan niet goed streamt en Horizon Go (HD) wel. Maar WiFi laat helaas vaker bij de wat goedkopere boxen te wensen over.
En dan is het alternatief dus de boxjes van 100 / 200 eurie die in feite eigenlijk hetzelfde doen? De goekopere boxjes doen meestal niet heel veel onder voor de duurdere varianten als ik dat zo lees op internet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
[...]

Netflix komt omdat Netflix de apparaten whitelist , welke hd mogen of niet. En horizon go doet dit niet.

Wifi is trouwens hier op alle boxen wel goed ( Nexbox 1 gb / 2 gb)

• ASW1
Ik ben er nooit voor om mediaspelers via wifi te verbinden.
Als het dan toch perse wifi moet zijn kies dan voor de 5Ghz band en zorg dat je boxje dicht bij je wifipunt zit.
(of misschien als je afgelegen woont en geen buren hebt kun je op de 2.4 band)

Het probleem is dat wanneer een stream bijvoorbeeld stottert je nooit zeker weet waar je het moet zoeken, d.w.z. dan moet je eerst uitsluiten dat het niet aan je wifi ligt.

• Manke
  • Niet online
[...]

thanks, volgens mij had ik die ook geïnstalleerd. Daar schrijven ze ook dat supersu installeren met twrp niet lukt.
Netflix doet het bewust, heeft te maken met licenties, ze willen niet dat netflix op dergelijke apparaten werkt.
Misschien is het voor elkaar te krijgen met een device spoof van een chromecast of Android tv. Zou moeten kunnen met xposed, als root eenmaal werkt.

• ASW1
Manke schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:23:
Misschien is het voor elkaar te krijgen met een device spoof van een chromecast of Android tv. Zou moeten kunnen met xposed, als root eenmaal werkt.
Ik heb dat nog nooit gezien voor welk android boxje dan ook, terwijl ik de laatste twee jaar toch wel wat rondgelezen heb op freaktab etc.
Ik zou er vanuit gaan dat netflix nooit in HD gaat werken.

• Manke
  • Niet online
ASW1 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:30:
[...]

Ik heb dat nog nooit gezien voor welk android boxje dan ook, terwijl ik de laatste twee jaar toch wel wat rondgelezen heb op freaktab etc.
Ik zou er vanuit gaan dat netflix nooit in HD gaat werken.
Denk ik ook niet. Het was maar een idee, denk niet dat ze het zo simpel hebben gemaakt.

Maar misschien werkt dit wel om google chromecast receiver werkend te krijgen. Installeren lukt, maar je kan daarna niks.

[ Voor 13% gewijzigd door Manke op 21-09-2016 10:57 ]

• ASW1
Manke schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:56:
Maar misschien werkt dit wel om google chromecast receiver werkend te krijgen. Installeren lukt, maar je kan daarna niks.
Ik denk eerder dat die cast receiver maar voor een specifiek aantal apparaten is ontworpen, en dat het simpelweg niet compatibel is met hardware/firmware van willekeurige andere apparaten.

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Dacuuu schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:16:
[...]

Netflix komt omdat Netflix de apparaten whitelist , welke hd mogen of niet. En horizon go doet dit niet.
Nee dat begrijp ik, maar Manke zegt dat Netflix niet goed streamt (ook al is het in SD) en Horizon Go wel (in HD). Ik vatte 'niet goed streamen' op als slechte verbinding/bufferproblemen (en niet verschil in kwaliteit). Dat vond ik vreemd ;)

Even een x-post van het kodi-forum:
The only devices we know of that both run Netflix in HD and run Kodi are:
- ATV4
- WeTek Core
- upcoming WeTek Hub, Play2S
- nVIDIA Shield
- Fire TV 1/2
- Fire TV Stick
- Google Nexus Player
- Intel Machines / Sticks running Windows

That is it. Any other dirt cheap Android device will not have the proper approvals and HDCP security keys needed to stream protected content video like Netflix in 1080p or greater. They will only be able to do 480p Max.

There is a LOT of info in this Sticky thread:
http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=252916

[ Voor 7% gewijzigd door Alexo op 21-09-2016 12:03 ]

• Psychosystema
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 15:52
Ik ben ook in bezit van een Nexbox A95X S905X/2GB/16GB, en kan bevestigen dat Horizon Go prima werkt.

Heeft iemand een aanrader voor een wireless keyboard met touchpad?

• Manke
  • Niet online
Ik was inderdaad niet echt duidelijk zie ik :P
Wifi streamt alles waardeloos, ook horizon, en youtube gaf niks weer. Via ethernet is het ok.
Kan ook aan mijn wifi liggen, deze zit op een ziggo Cisco modem.

Zitten de keys in de hardware? Denk het wel. Zal de link bekijken.

En: Misschien dat de chromecast receiver als system app geïnstalleerd moet zijn?

Edit:

Wifi lijkt nu acceptabel, heb iets in het modem veranderd. 30mbps.

[ Voor 9% gewijzigd door Manke op 21-09-2016 17:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Psychosystema schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:18:
Ik ben ook in bezit van een Nexbox A95X S905X/2GB/16GB, en kan bevestigen dat Horizon Go prima werkt.

Heeft iemand een aanrader voor een wireless keyboard met touchpad?
een rapoo e2700 gebruik ik, werkt ideaal, wel een beetje erg klein. Andere rapoo's werken ook.
Zal eens kijken of de logitech k400 werkt, dan raad ik die aan.

Edit
Die werkt dus ook

• Psychosystema
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-02 15:52
Manke schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:21:
[...]
een rapoo e2700 gebruik ik, werkt ideaal, wel een beetje erg klein. Andere rapoo's werken ook.
Zal eens kijken of de logitech k400 werkt, dan raad ik die aan.

Edit
Die werkt dus ook
Bedankt voor het testen! Even aanschaffen.

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Tranzy schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:03:
[...]

Helaas niet. Maak nu gebruik van een andere. Om dezelfde reden.
Aha, goed om te weten dat het niet aan mijn box ligt. Bedankt :)

• Manke
  • Niet online
Ook leuk dat alle media knoppen en de stand-by knop werken, en met een toets gaat het weer aan. Ctrl-alt-del reboot het. Weet alleen niet hoe je kan switchen tussen apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakel
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-11-2020
Welk App gebruiken jullie om video's via een netwerkschijf te streamen op de Nexbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 18-09 13:46
Bakel schreef op zondag 25 september 2016 @ 09:45:
Welk App gebruiken jullie om video's via een netwerkschijf te streamen op de Nexbox?
Kodi O-)

Dit is imo de primaire functie, alle addon's zijn later gekomen :)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Hebben jullie de app cheapcast al eens geprobeerd om je nexbox een chromecast te laten worden? (Heb zelf nog geen nexbox) zat te zoeken of dit kon en kwam deze app tegen.... Let us know!
Onderstaande link is via Aptoide:

Klik

Op mijn tel werkt het wel! Android 6.0

[ Voor 34% gewijzigd door gram501 op 25-09-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-04 22:31

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoefMeistert
Heb je een FHD tv of een 4K tv, en wat wil je ermee gaan doen. Je eerste box is FHD, de 2de de nexbox kan er 4K uitrammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik zit me een ongeluk te zoeken naar een fatsoenlijke Flymouse voor mijn HiMedia Q10 Pro. Nu liep ik perongeluk hier tegenaan;

http://www.xtreamer.net/a...treamer-airmouse-pro.aspx

Je leest er alleen niet veel over, maar hij lijkt gelikt, heeft een ESC en return knop op de key-zijde, ideaal dus voor kodi. Iemand enig idee of dit wat is?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
HoefMeistert schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 06:53:
[...]

Heb je een FHD tv of een 4K tv, en wat wil je ermee gaan doen. Je eerste box is FHD, de 2de de nexbox kan er 4K uitrammen
Nee heb geen 4k tv, alleen full HD en wil er mee horizon go, Netflix en kodi gebruiken. De huidige vind ik wat aan de trage kant, vandaar mijn vraag.
Dank voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joranoud
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08 13:16
Ik ben op zoek naar een gemakkelijk bedienbare Android box of stick voor een vriend die niet erg iT onderlegd is. De voornaamste eis is dat hij Kodi op goede kwaliteit streamt en Netflix. Verder moet de box bestelbaar zijn bij bol.com

In een eerdere post las ik over een select gezelschap boxen die zowel Netflix in HD streamen als Kodi. Van deze boxen zou ik kunnen kiezen op bol.com tussen de
- Amazon fire tv stick
- Wetek hub
- Wetek core

Welke van deze boxen geeft naar jullie mening de beste Kodi ervaring en is het meest gebruiksvriendelijk. En hoe staan deze boxen ten opzichte van de minix 8hplus? Is dat nog altijd de beste bang for Buck zoals blijkt uit oude reviews of ben ik beter af met de bovenstaande alternatieven?

Ik kan wel wat advies gebruiken, alvast bedankt dus. Mijn ervaring met Android boxen stamt nog uit mk808b. Deze apparaatjes gaven toen een slechte sync tussen geluid en beeld waarna ik heb besloten om zelf een htpc aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Ik denk dat ik mijn Remix Mini de deur uit doe vanwege te weinig gebruik. Iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
joranoud schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:36:
Ik ben op zoek naar een gemakkelijk bedienbare Android box of stick voor een vriend die niet erg iT onderlegd is. De voornaamste eis is dat hij Kodi op goede kwaliteit streamt en Netflix. Verder moet de box bestelbaar zijn bij bol.com

In een eerdere post las ik over een select gezelschap boxen die zowel Netflix in HD streamen als Kodi. Van deze boxen zou ik kunnen kiezen op bol.com tussen de
- Amazon fire tv stick
- Wetek hub
- Wetek core

Welke van deze boxen geeft naar jullie mening de beste Kodi ervaring en is het meest gebruiksvriendelijk. En hoe staan deze boxen ten opzichte van de minix 8hplus? Is dat nog altijd de beste bang for Buck zoals blijkt uit oude reviews of ben ik beter af met de bovenstaande alternatieven?

Ik kan wel wat advies gebruiken, alvast bedankt dus. Mijn ervaring met Android boxen stamt nog uit mk808b. Deze apparaatjes gaven toen een slechte sync tussen geluid en beeld waarna ik heb besloten om zelf een htpc aan te schaffen.
Ik zou de Wetek core nemen , die doet Netflix 1080 hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wut?!

Ik twijfelde tussen de Xtreamer Airmouse Pro en de Rii i25, maar verrek, die twee zijn gelijk?! Ha! Keuze gemaakt!

*edit*

Zo. Besteld ;) Morgen binnen!

[ Voor 14% gewijzigd door NeFoRcE op 27-09-2016 16:21 ]

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Justin_ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:00:
[...]

Nee heb geen 4k tv, alleen full HD en wil er mee horizon go, Netflix en kodi gebruiken. De huidige vind ik wat aan de trage kant, vandaar mijn vraag.
Dank voor je reactie
Voor horizon Go is het advies volgens mij nog steeds een S805 chipset. Ik heb wel videos gezien dat het op een nexbox draait overigens.
Maar als je geen 4K behoefte hebt, en de S805 snel genoeg is en de andiod versie goed, lijkt me het een makkelijke beslissing 8)

Zelf heb ik voor op zolder (Hij is nu wel duurder, heb hem voor ond 23E gekocht een paar weken geleden.) : http://www.banggood.com/M...ni-Smart-PC-p-982636.html draait Kodi en Horizon Go. Volgens mijn dochter snel genoeg ;)

[ Voor 21% gewijzigd door HoefMeistert op 27-09-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin_
HoefMeistert schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:48:
[...]

Voor horizon Go is het advies volgens mij nog steeds een S805 chipset. Ik heb wel videos gezien dat het op een nexbox draait overigens.
Maar als je geen 4K behoefte hebt, en de S805 snel genoeg is en de andiod versie goed, lijkt me het een makkelijke beslissing 8)

Zelf heb ik voor op zolder (Hij is nu wel duurder, heb hem voor ond 23E gekocht een paar weken geleden.) : http://www.banggood.com/M...ni-Smart-PC-p-982636.html draait Kodi en Horizon Go. Volgens mijn dochter snel genoeg ;)
Bedankt voor je reactie. Kun je met die afstandsbediening zappen zlin horizon go zoals met een "gewone tv"? Dat mis ik erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardtarget
  • Laatst online: 27-08 16:56
Is er ook een app of addon om real3D bluray iso's af te spelen?
Ik heb vidon.me al geprobeerd, maar daar moet je voor 3d betalen

• Theodor
Volgens hun zit het in de free versie ook...3D Blu-ray ISO Playback...
Het het ook geprobeerd maar speelt de iso gewoon af zonder 3d.... 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Theodor op 28-09-2016 11:16 ]

• HoefMeistert
Justin_ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:38:
[...]

Bedankt voor je reactie. Kun je met die afstandsbediening zappen zlin horizon go zoals met een "gewone tv"? Dat mis ik erg
Nee, de Horizon Go app is echt touch based, een air mouse zorgt voor een "ok" bediening.

• hardtarget
Theodor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:11:
Volgens hun zit het in de free versie ook...3D Blu-ray ISO Playback...
Het het ook geprobeerd maar speelt de iso gewoon af zonder 3d.... 8)7
Daar was ik dus ook achter gekomen.
Misschien dat het in de betaalde versie wel werkt.

Dan moet er toch wel een andere app of iets dergelijks zijn die dat mogelijk maakt.

• Sentry23
Daar was ik dus ook achter gekomen.
Misschien dat het in de betaalde versie wel werkt.

Dan moet er toch wel een andere app of iets dergelijks zijn die dat mogelijk maakt.
Doet SPMC geen 3D ISO?

http://spmc.semperpax.com/
Ik zie alleen niet zo welke exacte formaten.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 18:35
Als jullie mochten kiezen tussen een beelink GT1 S912 of een minix Neo U1 om via netwerk video te kijken, muziek te luisteren en een beetje te surfen, wat zouden jullie dan kiezen?

De wereld van mediaspelers is nieuw voor me, de beelink heb ik in dit topic gevonden, de minix via de pricewatch en daar kan ik ook wat meer info en ervaringen mee vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Raymond schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:21:
Als jullie mochten kiezen tussen een beelink GT1 S912 of een minix Neo U1 om via netwerk video te kijken, muziek te luisteren en een beetje te surfen, wat zouden jullie dan kiezen?

De wereld van mediaspelers is nieuw voor me, de beelink heb ik in dit topic gevonden, de minix via de pricewatch en daar kan ik ook wat meer info en ervaringen mee vinden.
Dit is redelijk appels met peren vergelijken ($60 vs. $130+). Als je naar die laatste categorie gaat kijken, zou ik letten op de MINIX NEO U9-H die binnenkort uitkomt ($150), of kijken naar de WeTek Core ($130) of WeTek Play 2s (n.n.b.). Verder heeft het Kodi.tv-forum genoeg interessante (beknopte) opties qua mediaspelers voor elke prijsklasse :Y

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 18:35
Thanks, zo'n overzichtje past me precies :)

• ASW1
De S912 is nog maar net uit en er zitten nog kinderziektes in de firmware.
Wanneer je een boxje wilt dat helemaal goed is kun je beter een ouder type kopen dat meer uitgerijpt is.
In de wereld van de android boxjes is het gebruikelijk dat de hardware verkocht wordt ruim voordat er probleemloze firmware voor is (en soms komt die laatste nooit).

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:58
Na een paar goede reacties in dit topic gelezen te hebben heb ik recent een Nexbox A95X gekocht via Banggood. De variant met S905X CPU en 2/16 GB.

Eigenlijk zeer tevreden mee, zeker voor de €30 die ik heb betaald. Erg compleet en rap ding. De standaard Android rom werkte niet slecht, maar ondersteunde geen frame rate switching. En de afspeelkwaliteit bij (onder andere) low-res SD-kwaliteit opnames was opvallend slecht.

Uiteindelijk switch gemaakt naar Libreelec. Loste alle problemen die ik had op, maar ik hou (hopelijke) toekomstige roms in de gaten want sommige Android apps mis ik nu...

• hardtarget
chielmi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 19:22:
Na een paar goede reacties in dit topic gelezen te hebben heb ik recent een Nexbox A95X gekocht via Banggood. De variant met S905X CPU en 2/16 GB.

Eigenlijk zeer tevreden mee, zeker voor de €30 die ik heb betaald. Erg compleet en rap ding. De standaard Android rom werkte niet slecht, maar ondersteunde geen frame rate switching. En de afspeelkwaliteit bij (onder andere) low-res SD-kwaliteit opnames was opvallend slecht.

Uiteindelijk switch gemaakt naar Libreelec. Loste alle problemen die ik had op, maar ik hou (hopelijke) toekomstige roms in de gaten want sommige Android apps mis ik nu...
Een maand geleden had ik deze ook besteld bij banggood voor 40 euro. Kon daarna ook nog effe aan post nl 21 euro betalen.

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 16:40
Heb ik geluk gehad, ook de A95X, Begin deze maand, voor 28 euries en geen invoer. Stond ook netjes een waarde van 13.50 op de verpakking....

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:32
Heb nu een weekje de Bqeel M9C Pro van Amazon in gebruik. Bevalt goed met standaard 1080p en kodi. Ook Vodafone thuis app werkt goed om tv te kijken. Prijs 39.99 euro.
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01LA65I2m

Verder de esynic mini toetsenbord erbij besteld en deze werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Laatst online: 19-09 17:10

OgWok

U.N.C.L.E.

Pascal.A schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:24:
Heb nu een weekje de Bqeel M9C Pro van Amazon in gebruik. Bevalt goed met standaard 1080p en kodi. Ook Vodafone thuis app werkt goed om tv te kijken. Prijs 39.99 euro.
https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01LA65I2m

Verder de esynic mini toetsenbord erbij besteld en deze werkt ook prima.
Hoe is het beeld/geluid met de analoge kabel, rood, wit, geel?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
OgWok schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:26:
[...]

Dat is altijd om te huilen, zinloos dat ze dat er nog bij leveren. Heb al jaren geen tv meer gezien die geen hdmi heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:32
OgWok schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:26:
[...]

Kan ik niet proberen. Ik heb 't via hdmi aangesloten op een pc monitor met ingebouwde speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Sentry23 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:57:
[...]

Doet SPMC geen 3D ISO?

http://spmc.semperpax.com/
Ik zie alleen niet zo welke exacte formaten.
Nee deze doet ook geen 3d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardtarget
Theodor schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 14:39:
[...]

Nee deze doet ook geen 3d...
Ben ik inmiddels ook achter.
Had speciaal deze box gekocht om mijn xtreamer prodigy te vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

hardtarget schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:33:
[...]

Ben ik inmiddels ook achter.
Had speciaal deze box gekocht om mijn xtreamer prodigy te vervangen
Welke box heb je? Je kan evt. de VidOn XBMC fork proberen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Alexo op 02-10-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Die is al voorbij gekomen ..nee dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardtarget
Alexo schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:34:
[...]

Heb de nexbox a95x
Ik had vidon al wel geprobeerd, weet zo niet welke versie. Met die versie die ik had moest getaald worden voor 3D.
3D iso's speelde hij af in 2D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

De Tronsmart Vega S95 boxen hebben een VidOn versie van Kodi inclusief licentie die na registratie wel 3D iso‘s e.d afspeelt.Ik heb een S95 Telos, maar geen 3D Tv, dus heb het niet kunnen testen. De beloofde HD audio passthrough werkt iig wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
De Nexbox A3 en A5 zijn binnen, binnenkort weer reviews. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aTan3VA.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Dacuuu op 04-10-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Dacuuu schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:38:
De Nexbox A3 en A5 zijn binnen, binnenkort weer reviews. :)

[afbeelding]
Ben wel benieuwd naar de A5. Zou je HorizonGo en Youtube kunnen testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
ind0mi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:43:
[...]

Ben wel benieuwd naar de A5. Zou je HorizonGo ook kunnen testen?
Ga ik voor je doen. Ik hoop een deze dagen te beginnen met testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Alexo schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:34:
[...]

Je gaat die gasten die misbruik maken van GPL en er geld aan verdienen toch niet adviseren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

SB[NL] schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:15:
[...]

Je gaat die gasten die misbruik maken van GPL en er geld aan verdienen toch niet adviseren ^^
Nee, dat is ook geen fijne manier van werken.. Maar als dat de enige manier zou zijn om 3D BluRay iso's af te spelen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyx666666
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 08:51
Voor mijn dochter zoek ik een niet al te dure box waar de belangrijkste eisen zijn , netflix, rtlxl ,horizon go app en uitzending gemist. Verder is kodi voor streman films vanaf nas leuk maar niet strikt noodzakelijk.

Nu heb ik volgende apparaten op het oog
Bqeel MXQ Pro Android 5.1 Amlogic S905 Quad-Core 1GB+8GB 35 euro

Bqeel M9C Pro Android 6.0.1 Amlogic S905X Quad-Core CPU / Mali-450 Penta-Core GPU / 1GB SDRAM + 8GB 40 euro

Leelbox M9S 2GB RAM 16GB ROM Amlogic S812 Quad Core AP6330 Android 5 63 euro

Bqeel M8S Plus Quad-Core Amlogic S812 CPU / Penta-Core Mali-450 GPU / 2GB SDRAM / 16GB eMMC 58 euro

qeel MXR Pro Android 5.1 2GB+8GB RK3229 Quad-Core 48 euro

Welke chipset is de beste keus? En is 2 gb veel beter dan 1gb?

Of zijn er betere keuzes dan hierboven vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan de T95Z te kopen, ook een s912 box. Kodi schijnt daar OK op te zijn, maar over de Horizon Go app heb ik twijfels, werkt ie nou goed of niet, weet iemand iets hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

onyx666666 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:21:
Voor mijn dochter zoek ik een niet al te dure box waar de belangrijkste eisen zijn , netflix, rtlxl ,horizon go app en uitzending gemist. Verder is kodi voor streman films vanaf nas leuk maar niet strikt noodzakelijk.

Nu heb ik volgende apparaten op het oog
Bqeel MXQ Pro Android 5.1 Amlogic S905 Quad-Core 1GB+8GB 35 euro

Bqeel M9C Pro Android 6.0.1 Amlogic S905X Quad-Core CPU / Mali-450 Penta-Core GPU / 1GB SDRAM + 8GB 40 euro

Leelbox M9S 2GB RAM 16GB ROM Amlogic S812 Quad Core AP6330 Android 5 63 euro

Bqeel M8S Plus Quad-Core Amlogic S812 CPU / Penta-Core Mali-450 GPU / 2GB SDRAM / 16GB eMMC 58 euro

qeel MXR Pro Android 5.1 2GB+8GB RK3229 Quad-Core 48 euro

Welke chipset is de beste keus? En is 2 gb veel beter dan 1gb?

Check even de andere reacties in dit topic; Horizon Go werkt (nog) niet bij boxjes met een S905 chipset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anouk68
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 19:50

anouk68

Heb een maandje geleden een MXIII-G TV Box Android 5.1, Size:2GB+16GB besteld in China.
Alle kabels aangesloten, werkt ie niet ??? Er brandt alleen een rood lampje maar op het HDMI kanaal verschijnt geen beeld. Heeft iemand nog tips ???
Nieuwe firmware flashen is nog niet gelukt. Mocht het uiteindelijk niet werken gaat mijn interesse naar de wat duurdere modellen van HiMedia, bijv de Q5 Pro, H8 Plus of Q10 Pro.
Zit er een fan in de modellen van HiMedia ?? Omdat in de Q10 een schijf gezet kan worden lijkt het me dat deze ook aktieve koeling heeft ?? Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
onyx666666 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 21:21:

Ik hen de nexbox a95x met 2/16 GB en daar werkt de ziggo app gewion goed op..
Is al te koop voor €37 incl verzenden (aliexpress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

anouk68 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:27:
Heb een maandje geleden een MXIII-G TV Box Android 5.1, Size:2GB+16GB besteld in China.
Alle kabels aangesloten, werkt ie niet ??? Er brandt alleen een rood lampje maar op het HDMI kanaal verschijnt geen beeld. Heeft iemand nog tips ???
Ik heb ook eerst een defecte box bezorgd gekregen. Daarna hebben ze mij een nieuwe gestuurd die het wel deed.

Hij reageert wel op de AB? Heb je hem op een 1080p of 720p apparaat aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

gram501 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:42:
[...]

Ik hen de nexbox a95x met 2/16 GB en daar werkt de ziggo app gewion goed op..
Is al te koop voor €37 incl verzenden (aliexpress)
Wanneer heb je de horizon app voor het eerst gedraaid? Zou er recentelijk een update zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als van de a95x inderdaad bevestigd kan worden dat de Horizon Go app daarop draait, dan lijkt me die beter dan een S812 box. Mee eens?
Pagina: 1 ... 76 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer