mattazing schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:18:
[...]
Ik heb die van mij ook dit weekend ontvangen van Geartbest (2GB versie), helaas ook met €17,80 invoerrechten. Ach ja, dat risico loop je nu eenmaal.
Werkt prima inderdaad, maar het valt me op dat de aspect-ratio niet standaard goed is.
Pas sinds je AMCODEC uitschakelt, werkt Kodi pas goed met de juiste formaten. Nadeel is dat je als nu films van b.v. je NAS speelt, het hapert. Iemand hier ook ervaring mee en eventueel een oplossing?
Ik moest zelfs een beetje 'uitzoomen' omdat het geheel net buiten m'n scherm viel. Hoe speel jij nu films af via je NAS middels Kodi? Ik probeerde het eerst te doen via de standaard 'mappen toevoegen' waar m'n films staan, maar die krijgt niet alles in de index met 'gekke' film-titels (zoals afkortingen). Ik probeer daar nog steeds een goede oplossing voor te zoeken.
Voor nu gebruik ik Navi-X en dan ga ik via 'Files' de film wel opzoeken (en via ES File explorer werkte dat ook prima). En het lijkt erop dat bij mij dan altijd MX Player wordt gestart. Ik heb nog geen haperingen via m'n NAS gehad. Maar ik ga er zeker nog even mee omstoeien en loop vast nog wel ergens tegenaan (hoewel ik dat niet hoop). Heb van't weekend nog even een K400 toetsenbord opgehaald en werkte ook binnen een aantal seconden. (External Keyboard Helper Pro als app geïnstalleerd).
@Mattazin
Er zat inderdaad al Kodi op, maar het XBMC was/is toch gewoon Kodi?

. Uit een beetje 'onkunde' en nieuw te zijn met dit geheel op zo'n android-apparaat heb ik de TVCM versie geïnstalleerd (kodi met wat aanpassingen).
Kleine update:
Coupon code HTMXG ofzo om hem voor 60 dollar op te halen werkt niet meer, reached max user limit....
[
Voor 3% gewijzigd door
Honnes op 05-10-2015 14:42
]