@
Appeltjeeitje, het ligt er een beetje aan waarop jij de streamer aan gaat sluiten, wat deze (TV?) voor mogelijkheden heeft v.w.b. HDR ondersteuning. Het zou zonde zijn als Dolby Vision wordt ondersteund maar de nieuwe streamer dat misschien niet zou hebben.
Die Mi heb ik puur gekozen omdat die v.w.b. aansluitingen overeenkomt met die Netogy NOVA Pro, maar wel een nieuwere S905X5M chipset heeft, en, v.w.b. zijn prijs, best een aardig apparaat.
Bedoel jij niet deze Nova?
https://netogy.co.za/products/streaming-boxes/nova10/
Een Homatics zou ik op dit moment niet direct meer kiezen omdat er nieuwere producten zijn aangekondigd maar enkel in Turkije hebben ze er, vreemd genoeg eigenlijk, recentelijk eentje op de markt gebracht. De meest interessante blijft nog steeds de Homatics R Plus van die hele serie, maar dat komt vooral door de vele afspeelmogelijkheden en de ondersteunde video en audio codecs. In verhouding echter vrij prijzig.
Je zou een serieuze blik op de Google Streamer kunnen werpen, komt regelmatig nog in de aanbieding, maar is niet werkelijk heel goedkoop maar heeft voor internet streaming wel goede specificaties (zoals Gbit LAN).
Maar misschien heb je dat laatste helemaal niet nodig. Er is werkelijk een flink aanbod aan geschikte streamers, als Google gecertificeerd Android TV speler bedoel ik.
[
Voor 3% gewijzigd door
hardware-lover op 13-04-2026 12:11
]
Testing, one, two ...