Hier ook even getest. Mn PC (i5 2500k,8gb RAM, met AMD 6950) draait hem redelijk op medium met 900p (textures op high en 2x AA verder alles medium). Misschien dat beter ook wel mogelijk is, maar voorlopig vind ik het prima.
Denk wel dat mn X1 hem mooier kan weergeven. Met x360 controller werkt de game trouwens prima (ben consolegamer dus voor mij werkt dat fijner). Zal op 360 en x1 ook wel prima werken dus. Qua sfeer en verhaal vind ik hem prima. Je moet hem gewoon zien als een Assassins Creed (qua productiewaarden en ook graphicsniveau) in moderne tijd eigenlijk. Sure, het zal niet alles uit een Titan of I7 halen, maar het is dan ook een product wat vooral op de wat oudere pc's ook prima moet draaien. Ik vind dat er nog aardig wat te doen is, al heb ik niet lang genoeg gespeeld om alles te ontdekken. Ik ga me er in ieder geval wel mee vermaken, al schaf ik hem wel digitaal voor de Xbox One aan.
Kortom, verwacht een mix tussen GTA en Assassins Creed en je zult niet teleurgesteld zijn. Je kunt natuurlijk gaan zeuren over graphics, maar het blijft een game voor de massa en die heeft gewoon geen nasa-pc staan. Verder was de demo van de E3 echt een concept wat uiteindelijk toch nog wat te ver gegrepen was voor nu.
[
Voor 10% gewijzigd door
Martinspire op 23-05-2014 21:54
]