Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:13:
Is er al een MediaMart die hem in de schappen heeft liggen?

Ik heb vanaf vanmiddag een weekje vrij en eigenlijk geen zin om te wachten tot dinsdag :)
Dat denk ik niet, ik neem aan dat mediamarkt geen dikke boete wilt krijgen!
27 mei is de datum, niet eerder

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Tjonge...

De toon word wel weer gezet, in plaats van dat je een game leuk vind om zijn gameplay, en geniet van de dingen die er wel zijn.

Nee... wachten op een game, deze duur kopen, een glitch/bug tegenkomen om de game vervolgens voor de helft verkopen, en in een hoekje gaan zitten jammeren wat je beter had willen zien.

Je moet tevreden zijn met wat je hebt, niet met wat je wilt.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:09:
[...]

veeleisend......phoe lijkt me best lastig, dus jij geniet van van gamen?
Je hebt eerst kritiek op GTA en quote mij zomaar zonder reden. Vervolgens ben ik veeleisend als ik ook kritiek op GTA lever? Hopelijk volg je jezelf nog wel, ik doe dat niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:14:
[...]

Dat denk ik niet, ik neem aan dat mediamarkt geen dikke boete wilt krijgen!
27 mei is de datum, niet eerder
MediaMarkt is een dusdanige grote zaak door Europa dat Ubisoft maar wat graag zijn game daar verkoopt.

Als ze nu een boete op zouden leggen (als ze dat al kunnen) verkoopt mediamarkt de volgende game gelijk niet meer.

Wolvenstein lag afgelopen week ook 5 dagen eerder in de winkels.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:32:
[...]

Je hebt eerst kritiek op GTA en quote mij zomaar zonder reden. Vervolgens ben ik veeleisend als ik ook kritiek op GTA lever? Hopelijk volg je jezelf nog wel, ik doe dat niet in ieder geval.
Dubbele standaarden, inderdaad. Eerst posten: "vergeten jullie die glitches van GTA V even" en daarna "roze bril".
Jij geeft toe het spel te hebben verkocht omdat je je JUIST aan die glitches ergerde en je krijg de wind van voren :P.

Het enige waar ik me soms aan stoorde was dat de weg een paar meter voor me uit, van lage kwaliteit was. Je zag gewoon een 'streep' over het beeld gaan die van lage kwaliteit hoge kwaliteit maakte. Kortom, hele lage AF. Dat was nagenoeg het enige waar ik me écht aan kon storen. Voor de rest kon het de pret niet drukken.

Wel vond ik GTA V qua lengte het slechtste. Het was véél te snel voorbij en dat vond ik jammer want de setting vond ik écht geweldig.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:59:
[...]

MediaMarkt is een dusdanige grote zaak door Europa dat Ubisoft maar wat graag zijn game daar verkoopt.

Als ze nu een boete op zouden leggen (als ze dat al kunnen) verkoopt mediamarkt de volgende game gelijk niet meer.

Wat denk je nu zelf? Als MediaMarkt de game in de winkel legt is het embargo weg en is iedereen vrij aan het verkopen. Tuurlijk krijgt MM dan een boete en evengoed verkopen ze de volgende keer de games weer van Ubisoft.

Al hoop ik uiteraard wel dat de game eerder verkocht wordt (vandaag nog) zodat ik mijn via internet bestelde versie morgen in de bus krijg.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
[...]

Wolvenstein en Watch Dogs is wel een verschil... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ok.

Dark souls 2
Final fantasy xiii
Gta v
wow expansions

Allemaal overhyped en te vroeg verkocht bij media markt. Je punt?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
[...]

MediaMarkt is voor Ubisoft een grote zaak, inderdaad, maaruh, da's Ubisoft ook voor Mediamarkt.
Als Ubisoft geen producten meer levert aan MM dan lopen mensen maar al te graag naar een andere winkel.
Als Mediamarkt geen Ubi meer verkoopt lopen mensen maar al te graag naar een andere winkel.

Ik denk dat de belangen van Mediamarkt hier 'iets' hoger liggen dan de belangen van Ubisoft. Er is maar één Ubisoft, maar er is niet maar één aanbieder om de game te verkopen.

Juist omdat Mediamarkt zo'n groot publiek trekt doet MM zichzelf de strop om als ze zeggen: "Ubisoft komt er niet meer in".

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:03:
Ok.

Dark souls 2
Final fantasy xiii
Gta v
wow expansions

Allemaal overhyped en te vroeg verkocht bij media markt. Je punt?
Te vroeg verkopen kan. Als een ander bedrijf eerder dan jou de game in de schappen heeft mag jij ook verkopen. Dan krijgt het ander bedrijf namelijk de boete en is het embargo weg

EDIT: Maar al met al wil ik nogmaals zeggen dat ik hoop dat hij ergens eerder in de winkel komt of dat de shop waar ik besteld heb hem vandaag al weg doet zodat ik het hele weekend kan spelen. Maar denk persoonlijk dat de eerste games eventueel maandag pas in een winkel zullen verschijnen.

[ Voor 25% gewijzigd door Oxigeon op 23-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Denk dat jullie je behoorlijk vergissen in de manier van zaken doen tussen dergelijke partners.

Maar goed we gaan het zien, er liggen regelmatig games eerder in de winkels. Met WatchDogs verwacht ik niets anders eigenlijk.

Maar misschien is vandaag nog wel iets te vroeg.

(Games zijn al geleverd btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:11:
Denk dat jullie je behoorlijk vergissen in de manier van zaken doen tussen dergelijke partners.

Maar goed we gaan het zien, er liggen regelmatig games eerder in de winkels. Met WatchDogs verwacht ik niets anders eigenlijk.

GTA V lag ook al in het magazijn voor de dinsdag dat hij uitkwam. Maar ze gingen hem toch écht, écht niet eerder uitleveren. Dus ik denk zéker niet dat ik het bij het verkeerde eind heb wanneer ik zeg dat de kans nihil is dat Mediamarkt zegt: "We gaan geen Ubisoft games meer uitleveren want we hebben een boete gehad omdat we ons niet aan het contract hebben gehouden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Geachte relatie,

De officiële Streetdate van Watch Dogs is dinsdag 27 mei 2014 (Hierna “Streetdate”). Om een landelijke gelijktijdige release van Watch Dogs op 27 mei 2014 voor alle handelspartners mogelijk te maken, zullen wij deze titel tijdig aan u uitleveren. Dit betekent dat u het product vóór de officiële Streetdate ontvangt.

Een voorwaarde voor de vroegtijdige levering is dat u ons bijgaande brief uiterlijkdonderdag 22 mei a.s. ondertekend terugfaxt naar bla bla

en

De zending wordt onder voorbehoud geleverd op maandag 26 mei.
Wij zien deze vroegtijdige uitlevering als dienst om gelijke verkoopkansen te bieden aan alle relaties, door iedereen de mogelijkheid te geven gelijktijdig de verkoop te starten.
Voorwaarden voor vroegtijdige uitlevering zijn:

• Het is NIEMAND toegestaan Watch Dogs vóór de Streetdate te installeren, gebruiken of doen gebruiken.

• Het is niet toegestaan Watch Dogs vóór de Streetdate aan eindgebruikers, medewerkers of derden te leveren.

• Het is niet toegestaan Watch Dogs vóór de Streetdate voor consumenten zichtbaar in een winkel te laten zijn.

• Bovendien dient u uw medewerkers en klanten voldoende te informeren dat NIEMAND (medewerkers noch klanten) Watch Dogs vóór de Streetdate mag kopen, verkrijgen, installeren, gebruiken of doen gebruiken.

Mocht u (uw onderneming) zich niet aan bovenstaande voorwaarden houden of Watch Dogs vóór de Streetdate aan een eindgebruiker of medewerker (laten) leveren of (laten) gebruiken, dan zullen wij genoodzaakt zijn om juridische stappen tegen u te ondernemen. Daarnaast zal uw onderneming in de toekomst uitgesloten worden van vroegtijdige levering van onze produkten.
Elke reseller moet een dergelijk document tekenen, anders krijg je AAA titels niet eens geleverd.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:11:

* insert not this shit again plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bullet NL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Elke reseller moet een dergelijk document tekenen, anders krijg je AAA titels niet eens geleverd.
Aha.. dus?

Again! er worden genoeg triple A titles verkocht VOOR de streetdate. Bovenstaande games heb ik zelf voor de release gehaald (zie mijn eerdere post). Echt geweldig dat bedrijven zoiets moeten tekenen, alleen wordt er precies geen fuck mee gedaan.

Media markt verkoopt eerder = meer klanten = boete van ubisoft = ow well, media markt verkoopt geen ubisoft meer. bye bye grootste verkoper, en Ubisoft weet dit gewoon. Als door heel europa, opeens de media markt (vooral in zwitserland de enige betaalbare game leverancier) games niet meer gaat verkopen. Hebben ze een probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 23-05-2014 12:22 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Bullet NL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Zou wel willen weten hoe hoog de boete is.
Weet nog te herinneren van jaren geleden toen er nieuwe Harry Potter boeken binnen kwamen, deze 50.000 euro boete zouden kosten mocht er 1 verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bron schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:23:
[...]

Weet nog te herinneren van jaren geleden toen er nieuwe Harry Potter boeken binnen kwamen, deze 50.000 euro boete zouden kosten mocht er 1 verkocht worden.
Ik weet nog dat de boete van Red Dead Redemption van Rockstar ook 50.000 euro was. Zal dus ongeveer overal hetzelfde zijn.

EDIT: Er moet 1 bedrijf gaan verkopen. Daarna zal het hek van de dam zijn en iedereen gaan verkopen, want dan is het embargo ook er vanaf.

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 23-05-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bron schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:23:
[...]

Wat die winkel dus betaald en kijkt "oh nee maar een paar % winst van dat product weg. Le Q le Q"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:22:
[...]

Aha.. dus?

Again! er worden genoeg triple A titles verkocht VOOR de streetdate. Bovenstaande games heb ik zelf voor de release gehaald (zie mijn eerdere post). Echt geweldig dat bedrijven zoiets moeten tekenen, alleen wordt er precies geen fuck mee gedaan.

Media markt verkoopt eerder = meer klanten = boete van ubisoft = ow well, media markt verkoopt geen ubisoft meer. bye bye grootste verkoper.
Geloof me, dit ligt iets anders.... Natuurlijk wordt er sporadisch al dan niet onder de toonbank door wel eens wat verkocht. Maar het is echt niet zo dat Media-Markt zich hier boven voelt verheven. Het zal niet voor het eerst zijn dat een specifieke Media-Markt medewerker op het matje moet komen.... ;)

Dat ze wel verkocht worden betekend dit niet dat de uitgevers c.q. groothandels geen actie ondernemen. Ik ken specifiek een Intertoys vestiging die wel een boete heeft gekregen en is uitgesloten van release verkoop van andere titels.

Nogmaals, ik zeg dus niet dat er niets verkocht wordt, ik maak alleen duidelijk dat er wel degelijk acties volgen. Overigens, niet naar de consument toe, maar de winkelier kan er wel degelijk last mee krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Wat die winkel dus betaald en kijkt "oh nee maar een paar % winst van dat product weg. Le Q le Q"
Denk je dat echt? Op games wordt al lang geen grote hoeveelheden winst gemaakt....

Media-Markt verkoopt de games onder hun inkoopprijs..... Helemaal bij hun nacht-openingen met 44 euro prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gave poster :P vind het goed bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
We gaan het zien jongens, die game is echt wel ergens in Nederland te krijgen voor Dinsdag hoor ;)

Vroeger kocht ik bij een gameshopje trouwens, die "verkocht" altijd de games zonder bon met uitsluitend contante betaling. Vervolgens sloegen ze de game dan op release pas aan.

Werkte jaren lang prima, ik ben nu verhuisd helaas maar kan me goed voorstellen dat ze dit nog steeds doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:42:
We gaan het zien jongens, die game is echt wel ergens in Nederland te krijgen voor Dinsdag hoor ;)

Vroeger kocht ik bij een gameshopje trouwens, die "verkocht" altijd de games zonder bon met uitsluitend contante betaling. Vervolgens sloegen ze de game dan op release pas aan.

Werkte jaren lang prima, ik ben nu verhuisd helaas maar kan me goed voorstellen dat ze dit nog steeds doen.
Op deze manier wordt het nog steeds gedaan ;)
Contant, zonder bon.... De winkelier kan dan nooit (achteraf) getraceerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
en de piraatjes krijgen hem dus ook weer eens eerder, zie ik net.

wordt nu wel moeilijk om hem niet te downloaden maar echt op mn pc preorder te wachten.
Volhouden en eerlijk blijven :P

waarom zijn ze nu altijd eerder 8)7 8)7 |:( |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Brackpc op 23-05-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hoe groter de (release van een) game, hoe stricter de launch. Wolvenstein lag al op 16 mei in de winkel (Saturn), Watchdogs zal echt pas 27 mei beschikbaar zijn. Hele kleine kans dat er nog 26 mei wat gaat lekken, maar 27 is gewoon launch. Zelf haal ik hem digitaal omdat ik hem toch niet van plan ben om door te verkopen.

Verder heeft Watchdogs gerust glitches, net als dat GTA 5 dat had. Maar gaat het ten koste van het vermaak? Kun je daardoor niet verder of wordt het zo oneerlijk? Meestal niet en dan boeit het me ook weinig. Zal vast wel wat meer lol mee te beleven zijn. Bij Goat Simulator heb je ook aardig wat glitches, maar de meeste glitches zorgen voor een nog betere spelervaring. Dat je ladders kunt beklimmen ziet er gewoon raar uit, maar dat je hoofd dan tussen de treden heen en weer klettert ziet er gewoon hilarisch uit.

Ik heb liever een game met glitches die leuker speelt als een game die dat niet heeft maar eigenlijk geen fuck meer aan is :9 (al kun je ook te ver gaan met glitches natuurlijk)

[ Voor 52% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2014 12:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:56
Ben de Xbox 360 versie aan het spelen. Pas een half uurtje gespeeld, maar het speelt wel leuk. Hoop verschillende dingen te doen. Wel veel handelingen tegelijk af en toe met die smartphone/profiler, maar dat is misschien de leeftijd :D

Het autorijden valt me wel behoorlijk tegen. Physics zijn niet echt van deze tijd. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Ubisoft het team van Reflections (Driver San Francisco) had ingeschakeld voor dit deel van de game, maar daar merk ik niet veel van eigenlijk :(

En ja, deze heb ik gedownload, maar de PC-versie staat in pre-order. Was alleen te nieuwsgierig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Ik hoop dat ik het spel dinsdag binnen krijg, want ik heb het woensdag iets te druk met mijn verjaardag enzo. Zou zonde zijn dat ik hem pas woensdag krijg :')

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik moet hem nog bestellen, maar misschien haal ik hem donderdag ergens......of zijn dan de winkels dicht?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja ;)
Kun je beter pre-orderen bij een webshop, heb je m de 27e wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:08:
Ja ;)
welke webshop haal jij hem?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
PC Digital Deluxe Edition is ook gelekt!!!!

[ Voor 8% gewijzigd door khodamn op 23-05-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

dutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:08:
Ja ;)
Sommige Mediamarkts zullen wel open zijn, mijn Mediamarkt in the neighbourhood helaas niet en heb hem dus gepreorderd bij een webshop.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
Huh...wtf? Krijg net mailtje van Bart Smit met deze text:

Het artikel PS4 WATCHDOGS SE dat je hebt gereserveerd is nu beschikbaar

Beste xxx

Bedankt voor je inschrijving op een artikel bij Bart Smit. Het door jou gereserveerde artikel was tijdelijk niet leverbaar of het wachten was op de releasedatum van het product. Je hebt je ingeschreven voor:

PS4 WATCHDOGS SE

Aangezien er staat WAS niet leverbaar of wachten op release....zou dat betekenen dat ze 'm al verkopen dan?

Edit: Helaas...als ik op de betaal-link klik staat er "Bestel nu en ontvang Watch_Dogs dinsdag 27 mei" :z

[ Voor 9% gewijzigd door Maichel op 23-05-2014 13:20 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bel ze op zou ik zeggen. Zou wel lachen zijn na de eerdere discussie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
iCy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:18:
[...]

Sommige Mediamarkts zullen wel open zijn, mijn Mediamarkt in the neighbourhood helaas niet en heb hem dus gepreorderd bij een webshop.
Mediamarkt Antwerpen wel ja...maar goed, kan ver zijn ;)

http://xet.be/nl/node/539

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Op deze manier wordt het nog steeds gedaan ;)
Contant, zonder bon.... De winkelier kan dan nooit (achteraf) getraceerd
Ik heb ze even gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wat is het verschil tussen deze 2??

http://www.bartsmit.com/n...atch-dogs-special-edition

http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/ps4-watch-dogs-day-one

we duur, komt ook nog 1.99 verzendkosten bij :/

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2014 13:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
khodamn schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:16:
PC Digital Deluxe Edition is ook gelekt!!!!
Vanavond maar eens even stiekem uitproberen. Met de gordijnen dicht zodat niemand het ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
leuk al die digitale zooi, maar ik wil graag een fysieke versie omdat ik die kan doorverkopen voor 25-30 euro als ik klaar ben met het spel :)

ik dacht eraan om deze hier te bestellen:

https://www.all4games.nl/...nus-Edition-Playstation-4

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:34:
[...]

Vanavond maar eens even stiekem uitproberen. Met de gordijnen dicht zodat niemand het ziet :)
succes ermee

spoiler:
:')
english only, no subtitles for others languages neither.

the inclued crack actually doesn’t save your progress.

I highly don’t recommend this version for now, ’til a better appear at least.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Goed te doen die van All4games. Enige waar ik zelf nooit bestel is Nedgame. Die in Leiden loopt je zo vaak te naaien qua dingen, slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:14:
[...]

welke webshop haal jij hem?
Wehkamp, al lamg geleden besteld omdat ie dan met kortingscode 50 - was. Maar in de Privewatch staat ie nu ook nog wel voor minder dan 55,-. Dacht ik. Je moet gewoon de grote winkels als Bart Smit, Bol etc mijden, want die vragen er teveel voor ;)
Ik heb onder andere goede ervaringen met Gamedumper (what's in a name :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
dutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Wehkamp, al lamg geleden besteld omdat ie dan met kortingscode 50 - was. Maar in de Privewatch staat ie nu ook nog wel voor minder dan 55,-. Dacht ik. Je moet gewoon de grote winkels als Bart Smit, Bol etc mijden, want die vragen er teveel voor ;)
Ik heb onder andere goede ervaringen met Gamedumper (what's in a name :+ ).
leveren ze ook op de releasedag?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Staat de companion app al ergens volledig beschreven?

Ik vermoed dat ik daar redelijk wat fun aan ga hebben, krijg alleen nog niet echt een helder beeld wat wel en wat niet in die app mogelijk is (voor iOS (iPad Air)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
op gamedumper staat het volgende:

Watch Dogs Day 1 Sony
PS4 Games PS4
Beschikbaarheid: Op voorraad
Voor 16:00 besteld, morgen in huis

ik ga deze poging doen :P

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 13:48
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:49:

Watch Dogs Day 1 Sony
PS4 Games PS4

Daar staat ook:

Belangrijk: Watch Dogs is op het moment voorradig en zal 1 dag voor release verzonden worden, zodat onze klanten deze op release datum thuis kunnen verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik zie dat Bol.com de Dedsec edition voor de PS4 niet meer aanbied. Hopelijk was ik twee weken geleden op tijd! :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:38:
[...]

succes ermee

spoiler:
:')
english only, no subtitles for others languages neither.

the inclued crack actually doesn’t save your progress.

I highly don’t recommend this version for now, ’til a better appear at least.
Mm even wachten dus nog :)

(Ik ga de PS4 versie spelen trouwens, wil puur en alleen even zien hoe mijn iMac uit 2012 het draait tov de ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Wat ik trouwens wel hilarisch vind is dat op all4games de speciale editie goedkoper is dan de gewone editie :P

https://www.all4games.nl/...s-Special-Edition-DVD-Rom
€34.94

https://www.all4games.nl/...-Games/Watch-Dogs-DVD-Rom
€38.08

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Als je je nu regristreerd bij gamedumper krijg je 2 euro korting :D (kortingscode via mail)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Watch Dogs Day 1 Sony
PS4 Games PS4

Dat staat er vrijwel altijd ;)
Gewoon op releasedag bezorgt door Postnl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
Gewoon digitaal kopen en dan downloaden vanaf moment 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

Basekid schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:08:
Gewoon digitaal kopen en dan downloaden vanaf moment 0 :)
Geen zin om meer te betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
PBP schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:09:
[...]

idd, en fysieke versie kun je doorverkopen :)
alleen humble bundle games haal ik digitaal :)

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 23-05-2014 14:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:54
PBP schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:09:
[...]

In dit geval bestaan er nog US accounts waarmee je juist minder kwijt bent.

Dat heb ik gedaan, duurt wel tot dinsdagmiddag voordat ik kan spelen.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:39:
Goed te doen die van All4games. Enige waar ik zelf nooit bestel is Nedgame. Die in Leiden loopt je zo vaak te naaien qua dingen, slaat nergens op
Ik dacht al dat zal pure pech zijn... Ik heb bij Nedgame meerdere games besteld en mijn PS4 gepreordered en netjes op de dag van aankomst een smsje gekregen met dat ik deze kon ophalen. Dit is dan weliswaar de Nedgame in Dordrecht. Nooit geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 05:06
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:10:
[...]

idd, en fysieke versie kun je doorverkopen :)
alleen humble bundle games haal ik digitaal :)
Wie zegt dat je die kan doorverkopen? Tegenwoordig krijg je overal een serienummer die je moet gebruiken om de game te registreren bij Uplay. Zou me niets verbazen als dat bij Watch Dogs ook zo is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Raven__NL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:17:
[...]

Wie zegt dat je die kan doorverkopen? Tegenwoordig krijg je overal een serienummer die je moet gebruiken om de game te registreren bij Uplay. Zou me niets verbazen als dat bij Watch Dogs ook zo is hoor.
Je kan hem gewoon doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Raven__NL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:17:
[...]

Dit doen ze niet meer. misschien pc versie nog wel maar niet meer bij consoles

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Online heb ik de games juist vaak goedkoper (voor PC tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08

PBP

Basekid schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:19:
Online heb ik de games juist vaak goedkoper (voor PC tenminste).
Ja PC wel als je keys kan kopen. PS4 niet, die vragen rustig 69,99 in de NLse stores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
PC graphic settings:
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/gearnuke.com/wp-content/uploads/2014/05/watch-dogs-pc-full-settings-2.png?resize=798%2C498

Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/gearnuke.com/wp-content/uploads/2014/05/watch-dogs-pc-full-settings-1.png?resize=798%2C498

Wat opvalt is dat voor Ultra textures je GPU over 3GB VRAM moet beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Geen FOV slider helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:12
khodamn schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:28:
PC graphic settings:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wat opvalt is dat voor Ultra textures je GPU over 3GB VRAM moet beschikken.
Idd wel veel, Zie zonet dat de PC versie ook online staat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Het is 3rd person hè

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
true.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:52

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Hoop echt (valse hoop, ik weet het) dat de game vandaag of morgen voor de PS4 al verkocht word.

Maandag vertrek in voor 6 weken naar zee.
Eerst zou ik hem digitaal pre-orderen en pre-loaden. dan op zee via de SATCOM activeren.
Dit was nog te doen geweest.

Gezien het feit dat Destiny nu de eerste game wordt die als pre-load beschikbaar is, heb ik hier vanaf gezien.

Anders zit er niks anders op dan 6 weken langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik zie vanzelf de mail wel binnen komen vanuit GMG dat ik de game kan verzilveren.
Dit weekend maar eens mijn pc voorbereiden, kan niet wachten.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33
Aha daar word de satcom dus voor gebruikt :P zal wel even duren als je via de sat games activeert is niet de snelste verbinding dat ik weet :P

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PC voorbereid. Net schone windoes instal. Gloed nieuwe 290 erin met OC :D Gaat wel lekker draaien. Ik hoop alleen dat AMD goede support bied vanaf dag 1 . |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Oei een hele windows install was ik nou niet echt van plan. Wilde wel eerst een 1TB SSD halen, maar toch maar niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
moest wel ivm nieuwe videokaart werkte steam games niet meer. Maar kan nooit kwaad:)
SSD is wel nice voor je in game load time denk ik. Zit er 120hz support bij? Ik hoopt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hier wat pc pics :
http://minus.com/i/D5oXGTVTYcTg
http://i5.minus.com/iD5oXGTVTYcTg.png
Damn dat ziet er echt lelijk uit, die textures etc.. Hopen dat het komt door de slechte download versie en nog geen drivers voor de game en niet ultra... Als dit max settings is dan vrees ik voor de ps4 versie :S

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ja tja, denk dat je er bij de load times inderdaad wel wat afschaaft, maar die vond ik tot nu toe nooit echt lang bij eerdere ubisoft games. 400 euro is toch wel erg veel nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
die screenies vallen me echt niks tegen anders! En ik ben kieskeurig qua graphics al zeg ik het zelf:) De textures bij BF4 zijn ong gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
v8power67 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:54:
Hier wat pc pics :
Damn dat ziet er echt lelijk uit, die textures etc.. Hopen dat het komt door de slechte download versie en nog geen drivers voor de game en niet ultra... Als dit max settings is dan vrees ik voor de ps4 versie :S
Stiekem is de PS4 versie mooier dan de PC versie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hier wat pc pics :
lijkt idd gewoon op de ps4/x1 versie.
ik baal er echt van dat watch dogs ook op de 360/ps3 komt.....echt next gen games komen pas als deze 2 genegeerd worden!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hier wat pc pics :
Welke resolutie is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Owh en btw ultra textures vereist 3gb VRAM....
Heb nog een 2gb gtx680 so no ultra for me :(
Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:58:
[...]

Welke resolutie is dit?
4K als ik goed heb.

[ Voor 47% gewijzigd door v8power67 op 23-05-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Watch Dogs Day 1 Sony
PS4 Games PS4

dutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:05:
[...]

Dat staat er vrijwel altijd ;)
Gewoon op releasedag bezorgt door Postnl ;)
Idd. Ze hebben het in ieder geval binnen, maar wachten braaf tot de dag voor release om het spel te versturen naar de klanten. (wel wat misleidend)

En wordt helaas verzonden door Selektvracht/DHL en niet PostNL.

[ Voor 27% gewijzigd door PredNL op 23-05-2014 15:02 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Enige wat echt lelijk is zijn de textures die je heel dichtbij ziet, de rest valt reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:57:
[...]

lijkt idd gewoon op de ps4/x1 versie.
ik baal er echt van dat watch dogs ook op de 360/ps3 komt.....echt next gen games komen pas als deze 2 genegeerd worden!
Welkom bij nieuwe generaties consoles. Is elke gen zo geweest, en gaat nu echt niet veranderen. Zie Fifa die tot 2012 oid op de PS2 is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:59:
[...]

Welkom bij nieuwe generaties consoles. Is elke gen zo geweest, en gaat nu echt niet veranderen. Zie Fifa die tot 2012 oid op de PS2 is uitgekomen.
Dat is de PC versie, het main platform :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Heeft de bron van die plaatjes wat meer info? Is het overal in het spel zo? Welke settings draait het daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 10:15
Hier wat pc pics :
Lijkt mij PS3 of 360 variant, kijk maar eens naar de bomen hoe die zijn opgebouwd en de texturen op de grond. Lijkt mij echt een versie uit de voorgaande consoles..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
To_Tall schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:05:
[...]

Lijkt mij PS3 of 360 variant, kijk maar eens naar de bomen hoe die zijn opgebouwd en de texturen op de grond. Lijkt mij echt een versie uit de voorgaande consoles..
je weet dat de PC versie gewoon al te spelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

To_Tall schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:05:
[...]

Nope is echt pc en nog wel in 4k reso ook ;)
Maar is een gecrackde versie en we weten niet welke settings hij speelt.
En nog geen optimalisatie, en wie weet is er een day one patch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Als ik dat zo zie dan vraag ik me af waarom je op 4k zou willen spelen. Zal weinig toevoegen qua graphics. Enige verschil is je hogere energie-rekening, verder niks.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 23-05-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Hier vind je meer 4k PC screenshots:
http://www.dsogaming.com/...aptured-at-4k-resolution/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Laatst online: 18-09 23:15
de screenshots op minus hebben echt een lage kwaliteit textures en bijna geen gras. Als je de screens van khodamn bekijkt zie je dat het er wel een stuk beter uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:02:
[...]

Dat is de PC versie, het main platform :|
Waar ik dus totaal niet op doelde. Ik doelde op de qq over 360/ps3 :D

Mij boeit het echt geen reet hoe het eruit ziet. Als het maar geen weird clipping issues heeft, en lekker speeld.

Overigens is de intro met alle lijn iconen etc heel erg AC stijl. Wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:06:
[...]

Nope is echt pc en nog wel in 4k reso ook ;)
Maar is een gecrackde versie en we weten niet welke settings hij speelt.
En nog geen optimalisatie, en wie weet is er een day one patch ??
Ik zit al een tijdje niet meer in de PC Game wereld maar is het echt mogelijk dat een gekraakte game minder fraai is? Dat klinkt voor mij (als leek dus) een beetje als een fabeltje.
PredNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:59:
En wordt helaas verzonden door Selektvracht/DHL en niet PostNL.
oei dat is voor mij al een reden om verder te kijken.
Dhl4Your (lees Selektvracht) is echt een schijt vervoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
BF3 had ook een beta waar medium settings de max waren. Pas bij de volledige release kon je daadwerkelijk op high en ultra spelen. Ik denk dat ze dat hierboven bedoelen. Maar ik denk wel dat dit de PC versie op ultra is. En ik denk ook dat de PS4 versie er minder uit ziet. Iets minder textures minder AA en minder fps. Alleen de brightness is veel te hoog ingestelt. Daardoor is alle sfeer weg. Veel mensen zeggen ook dat het er @ nighttime beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 10:15
Martinspire schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:07:
Als ik dat zo zie dan vraag ik me af waarom je op 4k zou willen spelen. Zal weinig toevoegen qua graphics. Enige verschil is je hogere energie-rekening, verder niks.
Nou ja als jij een monitor hebt van 1080P dan zal je geen 4K kunnen afspelen :)
Maar heb je een monitor die 4K is dan is het idd wel waard om 4K af te spelen. Anders krijg je redelijk grove beelden.

Zie het alsof je grootouders op een 1280/1024 toch het beeld willen hebben op 1024/768 :)

Maar ja. Als je een 4K monitor hebt en video kaart kan die resolutie helemaal niet draagen heb je er niets aan :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
j0ppie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:33:
BF3 had ook een beta waar medium settings de max waren. Pas bij de volledige release kon je daadwerkelijk op high en ultra spelen. Ik denk dat ze dat hierboven bedoelen. Maar ik denk wel dat dit de PC versie op ultra is. En ik denk ook dat de PS4 versie er minder uit ziet. Iets minder textures minder AA en minder fps. Alleen de brightness is veel te hoog ingestelt. Daardoor is alle sfeer weg. Veel mensen zeggen ook dat het er @ nighttime beter uitziet.
Ja oke dat was een beta. Dit is de retail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

To_Tall schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Nou ja als jij een monitor hebt van 1080P dan zal je geen 4K kunnen afspelen :)
Maar heb je een monitor die 4K is dan is het idd wel waard om 4K af te spelen. Anders krijg je redelijk grove beelden.

Zie het alsof je grootouders op een 1280/1024 toch het beeld willen hebben op 1024/768 :)

Maar ja. Als je een 4K monitor hebt en video kaart kan die resolutie helemaal niet draagen heb je er niets aan :)
DOWNSAMPLEN :D 4k op 1080p scherm kan heel mooi zijn. En dan liefst nog 4k met een mooie AA setting downsamplen naar 1080p. DAMN... helaas zal een ubisoft game dan ong 2fps geven op een dikke pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Alvast een tip voor mensen met een AMD kaart.
ik zie dat je de ambient occlusion op HBAO high kan zetten. Maar voor amd users is dit niet boeiend. Je hebt SSAO wat de standaard techniek is. AMD gebruik HDAO en nividia HBAO. Vaak kun je deze beter op SSAO instellen. De graphics zijn na mijn mening niet slechter, maar je krijgt er een stuk rekenkracht voor terug.
http://cdn.overclock.net/...17972SmtzmJYEeY_7_2_l.png
PS: WD ondersteunt volgensmij geen HDAO.
Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:36:
[...]

Ja oke dat was een beta. Dit is de retail.
Ik denk idd ook dat dit gewoon de volledige versie is. Maar wat ze bedoelen is dat er dus een Dayone patch kan zijn die de graphics verbeterd. Wat wel een beetje weid zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik betwijfel of er een 1 day patch komt, heeft nog niemand het over gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:27
Als ik heel eerlijk ben he.. Ik vind de Lighting echt heel slecht eigenlijk... Het is allemaal heel erg flets, alsof er heel veel schaduw mist.. Misschien dat het ingame minder opvalt, maar op de screens en de Live plays op de PS4 valt me dit heel erg op..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Pagina: 1 ... 11 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad