Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
Madstorm schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:46:
[...]

Wel jammer dat je met de PS4 niet kan preloaden. Ik moet sowieso wachten aangezien ik de dedsec edition heb besteld.. Maar één van de reden dat mensen bij de PSN store kopen is zodat je vaak het spel kunt preloaden..
Kan pas vanaf Destiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vraag me trouwens af hoeveel van de totale NL verkopen digitaal is op de PS4, in geval van AAA games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen Ghosts op disc , dus met de digitale verkopen gaat het denk ik prima.

Mijn vrienden halen ook allemaal digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Ik heb werkelijk nog nooit een spel verkocht en download dus ook alles. Er zijn ook Apps voor Mac OS/iOS van >€30, die kan je ook niet doorverkopen..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:13:
Ik heb alleen Ghosts op disc , dus met de digitale verkopen gaat het denk ik prima.

Maar is digitaal niet duurder? (console gezien dan) weet dat ik op ps3 vaak wel zag dat een game in PSstore vaak 10 of zelf 15 euro duurder was dan gewoon gamemania ofzo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Minstens 10 inderdaad...
Heb Watch Dogs voor 50 ge-preorderd, in de Ps Store is ie 70..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

dutchgio schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:22:
Minstens 10 inderdaad...
Heb Watch Dogs voor 50 ge-preorderd, in de Ps Store is ie 70..
Heb gisteren op de PSN store gekeken op PS4, daar was hij volgens mij zelf 80,-. Heb niet gekeken of dit om een special edition ging of niet.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Bij de Xbox 360/One kun je (met een omweg) in de VS bestellen en omdat de Dollar nog gunstig staat heb je daarbij dat het een stuk goedkoper wordt. Dan staat er wel 69,99 dollar maar dat is dan 51 euro. Stuk gunstiger voor een digitale game. Weet niet of dat bij de PS3/4 ook kan

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ricmaniac schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:18:
[...]

Maar is digitaal niet duurder? (console gezien dan) weet dat ik op ps3 vaak wel zag dat een game in PSstore vaak 10 of zelf 15 euro duurder was dan gewoon gamemania ofzo
Digitaal is meestal net zo duur als in de winkel zoals gamemania.
Meestal is een Mediamarkt/Saturn goedkoper om je games te halen.

Op de consoles, haal ik mijn games meestal in de winkel (laatste tijd kom ik vaker in de stad dan voorheen)
en op de PC koop ik ALLES digitaal via Steam of Origin.
Dit komt door aanbiedingen en altijd beschikbaarheid en dus dat je vanaf dag 1 kunt spelen.

PSN en Xboxlive store vindt ik echt niet fijn, je kan niet betalen met iDEAL.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 14:55

Silence

Godlike

Van de week gekocht voor 20 euro, vanaf volgende weekdinsdag avond al weekend. Laat watch-dogs maar komen :)

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Martinspire schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:40:
Bij de Xbox 360/One kun je (met een omweg) in de VS bestellen en omdat de Dollar nog gunstig staat heb je daarbij dat het een stuk goedkoper wordt. Dan staat er wel 69,99 dollar maar dat is dan 51 euro. Stuk gunstiger voor een digitale game. Weet niet of dat bij de PS3/4 ook kan
Kan, heb je wel een US PSN account nodig. Dan kom je ook ongeveer op 51 euro uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:13:

Ik weet niet of het goed gaat met digitale verkopen omdat jij en je vrienden dat doen.

Ik weet wel dat ik en mijn vrienden juist niets online kopen (tenzij het een Online only game is).

Geen idee wat dat over de markt zegt verder.

Ik kan me voorstellen dat het meerendeel van de mensen nog gewoon in de winkel koopt of bij een van de online retailers.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond om 23.00 uur een livestream met HD kwaliteit van IGN.

http://www.ign.com/articl...-live-presents-watch-dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Online Invasions in Watch Dogs, wie kunnen er dan bij jouw in het spel komen? Alleen je PS4 friends of echt iedereen die het spel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snyder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 11:53
Tolgatg schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:01:
Kan ook echt niet meer wachten. Heb de digitale versie voor de PC ge-preordered.
Het zou dus 00:00 uur op 27 mei Nederlandse tijd beschikbaar moeten worden voor download, toch?
Ik ben inderdaad ook benieuwd of deze om 00:00 beschikbaar is. heb pre-ordered bij Steam.

Knowledge is my Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Donstil schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:43:
[...]
Ik weet niet of het goed gaat met digitale verkopen omdat jij en je vrienden dat doen.

Ik weet wel dat ik en mijn vrienden juist niets online kopen (tenzij het een Online only game is).

Geen idee wat dat over de markt zegt verder.

Ik kan me voorstellen dat het meerendeel van de mensen nog gewoon in de winkel koopt of bij een van de online retailers.
Ik heb juist voor de PS4 gekozen vanwege het feit dat je fysieke disks kan lenen/uitlenen tussen vrienden. (uiteindelijk bij de one ook achteraf) Zodat we eigenlijk alleen multiplayer games meerdere keren moeten kopen. De rest gaat als een soort wisselbeker door de groep heen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Basekid schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:52:
Kan zijn dat ze het geld pas afschrijven wanneer je echt bij het spel kan.
Ik heb the last of us 4 weken geleden via de us store gepreordered. Dat geld was meteen foetsie! :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rnenator schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Ik heb juist voor de PS4 gekozen vanwege het feit dat je fysieke disks kan lenen/uitlenen tussen vrienden. (uiteindelijk bij de one ook achteraf) Zodat we eigenlijk alleen multiplayer games meerdere keren moeten kopen. De rest gaat als een soort wisselbeker door de groep heen.
Hier ook. Dat Xbox One geen fysieke disks sprak me wel aan maar nu ik de Ps4 heb ben ik toch wel blij dat ik games kan lenen en uitlenen.

Plus dat ik niet de retail disk prijs wil betalen voor een online game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:53:
Bij Online Invasions in Watch Dogs, wie kunnen er dan bij jouw in het spel komen? Alleen je PS4 friends of echt iedereen die het spel heeft?
Als ik het goed begrepen heb, dan kan iedere willekeurige Watch_Dogs bezitter jou game binnenkomen om je te hacken (of in iedere geval een poging doen...)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:08
Ik dacht het niet cross-platform werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:15
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, elke willekeurige Watch_Dogs bezitter op hetzelfde platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
dutchgio schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:00:
Nee, elke willekeurige Watch_Dogs bezitter op hetzelfde platform.
Dat dus!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
Digitaal zou het juist goedkoper moeten zijn zou je zeggen. Geen disc en hoes, geen distributie etc. Ik geloof dat de special of deluxe editie 70 of 80 euro kost. Ik heb hem besteld voor 55 euro..

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de kwaliteit echt slecht zal blijken in de reviews van de Xbox 360 dan gaat mijn langverwachte Titel Watch Dogs heel erg tegenvallen en koop ik hem niet , jammer .
Ik vergelijk dan Grand Theft Auto V kwaliteit grafisch met Watch Dogs , ben wel benieuwd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zit juist een beetje te dubbel. Wil hem graag op de release hebben (niet al te duur). Dan heb ik eigenlijk 2 opties...

1. De lokale Media Markt inwandelen en daar hopen dat hij te koop ligt voor een prijs van +/-€50,00 (al weet ik niet of ze dat al doen met PS4 games, bij PS3 was dit wel het geval)
2. Bestellen via internet met de kans dat de post verzaakt en ik hem niet op releasedag heb.

Al met al moet ik hem uiterlijk woensdag in huis hebben omdat ik vanaf donderdag lang weekend heb

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:42:
Als de kwaliteit echt slecht zal blijken in de reviews van de Xbox 360 dan gaat mijn langverwachte Titel Watch Dogs heel erg tegenvallen en koop ik hem niet , jammer .
Ik vergelijk dan Grand Theft Auto V kwaliteit grafisch met Watch Dogs , ben wel benieuwd .
Wat verwacht je dan? Dat het op de Xbox 360 er 'velen malen' beter uitziet dan GTA5? Als je betere graphics wilt, zul je toch echt dat spel op de PS4/XboxOne/PC gaan spelen, dan kan en mag je betere graphics verwachten dan dat GTA5 nu doet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
http://www.dsogaming.com/...nt-be-any-lock-mechanism/

Watchdogs dus ook te runnen met 4gb, wellicht wel wat langzamer, maar geen hard lock.
Goed nieuws dus voor de personen met een lager budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Birelissimo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:56:
[...]

Wat verwacht je dan? Dat het op de Xbox 360 er 'velen malen' beter uitziet dan GTA5? Als je betere graphics wilt, zul je toch echt dat spel op de PS4/XboxOne/PC gaan spelen, dan kan en mag je betere graphics verwachten dan dat GTA5 nu doet.
Misschien heeft ie het over gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Martinspire schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:10:
[...]

Misschien heeft ie het over gameplay?
Hij zei..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37

m0nk

16-09-2003 15.15

offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:09 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
m0nk schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Je weet dat de release pas de 27e is he?.. :)
Klopt maar ik zal hem offline spelen op de Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Gaat er nog iemand een PC/Console online tweakers vriendenclubje oprichten, Waarin we elkaar kunnen toevoegen straks?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:53
offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Jeetje.

Ubisoft heeft wel echt flink de draak gestoken met de oude consoles.

Continu alleen maar de PC en wellicht next-gen versies laten zien. Gelukkig, als je ziet wat voor brol ze afleveren op de current gen...

Zelfs GTA IV ziet er al stukken beter uit. Geen idee wat ze daar bij Ubisoft gedacht hebben, maar dat ze denken dat dit niet opvalt?

Lijkt in de outdoor scenes op een mix van San Andreas en GTA IV, en dat is zeker geen compliment...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-peter
Omdat het nu is een port is van pc naar xbox 360 ps3 en niet andersom. Dat betekend dat de optimalisaties veel lastiger zijn. Kijk bv naar gta iv en de pc port. Die was echt niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zou ook wel dom zijn als ze beelden van de ps3/xbox360 versie zouden laten zien, terwijl de PC waarschijnlijk het main-platform is, en met de komst van de nieuwe consoles.
Nu zit je nog in een periode waarin games nog voor alle platformen uitkomen, maar op den duur zal dat verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik snap US best dat ze niet al te veel energie in de oude consoles willen steken. Vooral omdat dat inderdaad niet de main development consoles zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:01
Ik ben benieuwd op welk platform de meeste games gekocht worden: Ik denk dat het ps3>360>ps4>pc>x1 uiteindeljik wordt.

maar op release tot 1ste week zal het wel ps4>pc>x1>360>ps3 zijn

[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2014 16:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Ik snap dat je iets denkt, maar je volgorde van 1e week tot uiteindelijke verkoop verschilt compleet?
Vanwaar dat?

Ik ga geen discussie aan, en wil deze zeker niet oplaaien, maar ik snap de meerwaarde van een console nog steeds niet, Ik heb em voor de PC gekocht, en speel in de eerste instantie met keyboard en muis, werkt dat niet makkelijk... dan pak ik mijn controller.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist zeer tevreden met de kwaliteit van GTA 5 Xbox 360 en als Watch Dogs ongeveer hetzelfde kwaliteit zal hebben zou ik zeer tevreden zijn .
Met de kwaliteit bedoel ik wel op grafisch gebied
Birelissimo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:56:
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 16:34 . Reden: geen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Jelte,89 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:18:
Ik snap dat je iets denkt, maar je volgorde van 1e week tot uiteindelijke verkoop verschilt compleet?
Vanwaar dat?

Ik ga geen discussie aan, en wil deze zeker niet oplaaien, maar ik snap de meerwaarde van een console nog steeds niet, Ik heb em voor de PC gekocht, en speel in de eerste instantie met keyboard en muis, werkt dat niet makkelijk... dan pak ik mijn controller.
De eerste week kopen de hardcore games de game, meeste hardcore gamers hebben de ps4/x1 of pc.
op een gegeven moment gaan de aantallen 360/ps3 de rest inhalen omdat dan de mainstream gamers het spel ontdekt hebben.

Zo heb ik een collega die veel gta5 speelt, ik vroeg aan haar of ze watchdogs ging halen. ze wist niet wat het was dus ze zocht het op. Ze was erg enthousiast en nu haalt ze hem ook :)
maar zonder mij kwam ze er dus later achter...... ze haalt de ps3 versie

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
GEEN console vs pc discussie

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jelte,89 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:18:
Vanwaar dat?

- Goedkoop met relatief gezien fantastische graphics, helemaal naarmate het ding ouder wordt. En daar hoef je niets voor te upgraden. Eureka.
- Exclusieve DLC in dit geval.
- Exclusieve titels die mij veel meer interesseren dan de gemiddelde PC exclusive.

Genoeg meerwaarde voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik vermoed dat WD op de PS3 grafisch juist minder is dan GTAV op de PS3. Als dat zo is dan zal dat wellicht ook zo in verhouding op de 360 zo zijn.

Ik heb GTAV op de 360 nooit gezien maar wat Rockstar uit de PS3 heeft weten te trekken voor die game is extreem.

EDIT

Ik heb zelfs een review gezien waar ze op de xbox de daytime graphics vergeleken met GTA IV.

[ Voor 7% gewijzigd door jezzer op 22-05-2014 17:29 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Elke keer als ik op mijn ps4 het instellingen menu open in een game vind ik het weer een verademing. Ik was het zo zat om met de instellingen te prutsen om een zo goed mogelijke ervaring te krijgen.

Ik zal wel wat commentaar krijgen op mijn volgende opmerking maar vooruit; ik vindt het heerlijk dat gaming op de consoles wat dumbed down is. En dan doel ik niet op de games zelf maar meer het gedoe eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
offtopic

[ Voor 118% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:17

Kju

Jelte,89 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:36:
Gaat er nog iemand een PC/Console online tweakers vriendenclubje oprichten, Waarin we elkaar kunnen toevoegen straks?
Ik zal waarschijnlijk wel voornamelijk gta online blijven spelen maar ik hou me wel aanbevolen om mee te doen als er een clubje komt voor de ps4. Mijn PSN staat hieronder.
AtlAntA schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:42:
Elke keer als ik op mijn ps4 het instellingen menu open in een game vind ik het weer een verademing. Ik was het zo zat om met de instellingen te prutsen om een zo goed mogelijke ervaring te krijgen.

Ik zal wel wat commentaar krijgen op mijn volgende opmerking maar vooruit; ik vindt het heerlijk dat gaming op de consoles wat dumbed down is. En dan doel ik niet op de games zelf maar meer het gedoe eromheen.
Geen commentaar van mij. Naarmate ik ouder werd werd het drukker, geen tijd meer om te klooien enzo, tegenwoordig staat er een Mac mini onder m'n tv met xbmc er op en een iMac ergens anders in huis. Ik heb al een paar jaar geen gezeur, niemand die klaagt over adware en virussen enzo, vroeger was er altijd wel iets wanneer het net niet uitkwam, als ik ging gamen dan wilde ik alles op max en dan liep ik toch weer achter en het belangrijkst is dat ik niks meer uitgeef aan hardware upgrades en alleen eens in de zoveel tijd de boel vervang. Dat was vroeger toch wel anders met uitbreidingen, nieuwe videokaarten en spelen met Linux enzo, mis het wel, maar eigenlijk toch echt niet.

[ Voor 60% gewijzigd door Kju op 22-05-2014 18:00 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21

The_Worst

Unox

Gisteren de bestelling van Watch Dogs geannuleerd bij Wehkamp omdat de levertijd nog steeds op 3 weken stond. Ik heb het spel destijds besteld met een 10 euro waardebon die via dit forum verspreid werd. Hebben ze vandaag het bedrag met waardebon teruggestort.

Ik ga dit weekend waarschijnlijk het spel toch maar bestellen via de US Store. Kan ik het niet doorverkopen maar dat heb ik tot nu toe nog met geen enkel ander spel gedaan. Hoef ik niet te wachten op de post en heb ik het spel direct spelen die dag.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Zo te zien zit het wel goed met die reviews 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
The_Worst schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:26:
Gisteren de bestelling van Watch Dogs geannuleerd bij Wehkamp omdat de levertijd nog steeds op 3 weken stond. Ik heb het spel destijds besteld met een 10 euro waardebon die via dit forum verspreid werd. Hebben ze vandaag het bedrag met waardebon teruggestort.

Ik ga dit weekend waarschijnlijk het spel toch maar bestellen via de US Store. Kan ik het niet doorverkopen maar dat heb ik tot nu toe nog met geen enkel ander spel gedaan. Hoef ik niet te wachten op de post en heb ik het spel direct spelen die dag.
Klopt inderdaad maar zoals mij in het ps4 topic werd verteld moet je er wel rekening mee houden dat dat dinsdagmiddag 1600 uur pas word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
The_Worst schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:26:

Dat is niets meer dan een placeholder omdat de game nog niet uit is. Bij de game zelf staat zelfs de releasedatum weergegeven. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21

The_Worst

Unox

Oh naja, scheelt wachten op de post :+

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik bel ze even. Het staat bij alle versies. Maar bij de PC versie staat weer 5-7 dagen.

Edit: Placeholder idd. Zie reacties onder de game.

[ Voor 23% gewijzigd door bram1984 op 22-05-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Moet zeggen dat de auto's er in het filmpje wel boxy/low quality uitzien.

Maarja we merken het volgende week wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb m ook bij de wehkamp besteld, dus hopen dat het goed komt ;) .
Moet wel wat te doen hebben, want na de launch een lang weekend vrij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Chicago ongeveer even groot als liberty city.

http://www.psx-sense.nl/1...-die-van-gta-iv-en-gta-v/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Er was een stream van Gamespot die een uur van Watch_Dogs liet zien op de PS4 :).
Geen story spoilers!

Ondertussen al afgelopen dus hier is de link van de broadcast:
http://www.twitch.tv/gamespot/b/531124060

En nog een filmpje met wat multiplayer (denk dat het ook PS4 is):

[ Voor 29% gewijzigd door Jerry op 22-05-2014 19:41 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
IGN is ook bezig met streamen op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Ahh nee, heb van de week een nieuwe grafische kaart gekocht, ik wou al langer een nieuwe maar Watch Dogs heeft me overgehaald, heb ik een DOA... En kan ik dinsdag het spel nog niet spelen, echt heel kut dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Mwah,

Morgen retouren, maandag/dinsdag een nieuwe?

Grappig... is het jullie ook opgevallen, dat gele busje met zo'n sombrero op het dak... zit in bijna elk filmpje, zo ook in dat filmpje van Gamespot. direct aan het begin

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Jerry schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:10:

En nog een filmpje met wat multiplayer (denk dat het ook PS4 is):
[video]
Dit ziet er toch veel beter uit dan gta v? En met het schademodel van de autos zit het ook wel snor.

Ik heb er zin in!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
poll welke versie ga jij halen?

http://strawpoll.me/1740436/

[ Voor 100% gewijzigd door Kol Nedra op 22-05-2014 22:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Laatst online: 19-09 08:26

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er lijken toch nog aardig wat mensen voor de One versie te gaan.

Zijn dat de stille lurkers hier ofz?

Ik heb in ieder geval op de Ps4 versie gestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Donstil schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:07:
Er lijken toch nog aardig wat mensen voor de One versie te gaan.

Zijn dat de stille lurkers hier ofz?

Ik heb in ieder geval op de Ps4 versie gestemd.
Ja ik had dit ook niet verwacht... zoveel mensen hebben die x1 toch niet?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sowieso al knap dat er ineens zoveel stemmen zijn... De totale stemmers stond eerst zelfs op 8...
Ga er maar vanuit dat er een troll bij zit, en de poll nu dus niet meer reeël is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Staat die poll alleen hier? Of is dat ding voor iedereen toegankelijk? Anders wel een troll Idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
geen idee, ik weet niet hoe het precies werkt..... maar iig hij checked op ip adress zodat dat niet dubbel kan

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Kol Nedra schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:09:
[...]

Ja ik had dit ook niet verwacht... zoveel mensen hebben die x1 toch niet?
Het zal je verbazen hoeveel mensen de X1 al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
En het is nou ook niet echt alsof er zoveel gestemd is haha. Voor zover ik weet heb ik hem nog niet in een X1 topic gezien overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb hem voor €46,45 special edition gepreorderd bij bol voor de PS4. Maar nu de pc dus leading platform is twijfel ik zo kort voor launch nog of ik niet beter mijn pc kan upgraden voor Watch_Dogs. Zeker met steam streaming in house erbij maakt dat het toch verleidelijk. Tis mij om het even waar ik Watch_Dogs op speel, want ik speel toch alleen de single player. Al blijf ik voorkeur houden voor een gamecontroller die je natuurlijk met hetzelfde gemak op je pc aansluit. Nog vier dagen.. denk zo langzamerhand maar dat ik blijf bij mijn initiële gedachte: Watch_Dogs voor de PS4 want exclusive content. Plus alsof iemand nog een aalmoes wil geven voor de pc onderdelen die door de upgrade toch onbruikbaar worden.

De makkelijkste manier om de game te kunnen spelen is dus op korte termijn gewoon de boel de boel te laten. Maar zoals Watch_Dogs voor mij de overstap van last gen naar current gen console betekent kan ik dat natuurlijk ook hanteren voor mijn 'prehistorische' pc voor Tweakers begrippen :P Best wel first world problem, maarja... Als ze nu eens op de frontpage een poll houden van 'dinsdag is Watch_Dogs dan eindelijk uit: voor welk systeem haal jij de game in huis?' dan kan ik eens een hulplijn inschakelen alsof het lotto weekend miljonairs is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heb wat filmpjes zitten kijken.. maar wtf

1 de clipping van de spider tank is horribad. Poten clippen door muren heen tijdens lopen op muren
2 lightgun minigame waarbij aliens door rifts komen? Juistem...
3 een demonic auto die je zielen moet voeren? Juistem..

Kortom, hoewel ik echt zat te wachten op een serieuze openworld game, is dat dus niet gelukt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Je weet dat dat optional minigames zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:31:

1 de clipping van de spider tank is horribad. Poten clippen door muren heen tijdens lopen op muren

Kortom, hoewel ik echt zat te wachten op een serieuze openworld game, is dat dus niet gelukt.
Dat zijn inderdaad virtuele minigames in de game en deze spelen zich niet in de echte wereld af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:05
Krijg steeds meer zin in, heb ook al mijn stream software weer ingesteld.
Hopelijk kan ik evengoed alles nog op bijna max spelen, maar daar komen we vanzelf achter.

Nu de vraag blijf je online spelen of offline voor de eerste runs...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik ga online zeker aanlaten, lijkt me een leuke toevoeging aan de overall experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
En verwijdert.
Was ook 85 euro, zou ik zelfs voor gta niet over hebben gehad!

[ Voor 9% gewijzigd door Bron op 23-05-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 19:20

Oxigeon

En zo is dat!

lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:31:

Zijn inderdaad opties waarvoor je kan kiezen. Ik meen dat bij GTA ook zoiets zat waar je die weed ging smoken en daarna beetje wazig zag en ook op aliens moest knallen. Ik vind het persoonlijk ook niet tof en dacht ook WTF. Maar ach. Kan voor de afwisseling misschien leuk zijn.

Ben er tevens zelf nog niet over uit waar ik deze game moet gaan bestellen :P (voor ps4)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat is waar.. maar als ik meer filmpjes kijk, dan vallen me gewoon wat teleurstellingen op (PS4 versie). Constant clipping issues met de spider tank. Ding mept 2 meter naast een auto. Poof auto opeens exploded. Ding rent op een muur, poot gaat dwars door een blok (airco oid?) heen, zonder het te slopen.. zonder sporen erop te zien.

Ik had gewoon een stuk meer verwacht van een next gen game :( Natuurlijk hoeft er niks helemaal gesloopt te kunnen worden. Maar als ik iets over een gebouw zie lopen, verwacht ik wel wat sporen ervan.

erg zonde :( Maar ja, ik ga hem binnenkort wel een keer spelen om te kijken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Laatst online: 04-08 00:00
maar dat is toch niet het hoofd spel, lekker belangrijk dat die extra games wat mindere kwaliteit zijn. Het gaat uiteindelijk om the real deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
general_p schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:39:
maar dat is toch niet het hoofd spel, lekker belangrijk dat die extra games wat mindere kwaliteit zijn. Het gaat uiteindelijk om the real deal!
dit! mee eens.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik heb PS4 gameplay beelden gezien van een bekende Battlefield youtuber.
Ik was gelijk enthousiast over de gameplay.

1 nadeel, te veel popups van alle mensen die je tegenkomt, maar verder zit ik echt te wachten op mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Jack Frags bedoel je denk ik Pykow ;)

YouTube: jackfrags

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
General_P... kan jij mij dan uitleggen waarom graphic issues niks met de main game te maken hebben. helaas had ik het fanboy gedrag al verwacht. Alles is geweldig aan het spel, ook al zijn er wat minpunten. Zo niet.. tsja..

Nogmaals, ik vind het spel wel cool. Maar het is echt geen next gen te noemen. Graphical glitches, physics die outdated zijn, en een shooting system waar zelfs GTAIV om lacht.. tsja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat hebben glitches met het wel of niet next-gen zijn te maken? Is gewoon programmeerwerk. De games van ND bevatten ook relatief weinig wall glitches. Die games zijn dus wel next-gen?

En wat is er mis met het schiet systeem? Veelzeggend dat je de waardeloze combat van GTA boven dit prefereert.

Verder ben ik het met je eens dat glitches in een minigame ook net zo goed in andere delen kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Laatste beelden van Watch_Dogs:

YouTube: WD

Don't take it to seriously..

[ Voor 25% gewijzigd door Kartale op 23-05-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:58:
Wat hebben glitches met het wel of niet next-gen zijn te maken? Is gewoon programmeerwerk. De games van ND bevatten ook relatief weinig wall glitches. Die games zijn dus wel next-gen?

En wat is er mis met het schiet systeem. Veelzeggend dat het de waardeloze combat van GTA boven dit prefereert.

Verder ben ik het met je eens dat glitches in een minigame ook net zo goed in andere delen kunnen zitten.
vergeten jullie de glitches in GTA5 nu even?? beetje roze bril opzetten voor gta5?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
lanerios schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:52:
General_P... kan jij mij dan uitleggen waarom graphic issues niks met de main game te maken hebben. helaas had ik het fanboy gedrag al verwacht. Alles is geweldig aan het spel, ook al zijn er wat minpunten. Zo niet.. tsja..

Nogmaals, ik vind het spel wel cool. Maar het is echt geen next gen te noemen. Graphical glitches, physics die outdated zijn, en een shooting system waar zelfs GTAIV om lacht.. tsja..
Nou fanboy gedrag vind ik wel weer wat ver gaan, kijk erg uit naar het spel. En natuurlijk zijn er altijd dingen die misschien beter hadden kunnen zijn. Maar mijn mening is dat het extra kleinere games zijn, in een voor het spel virtuele wereld (game in-game) dus dan maakt het mij niet uit dat dit minder is. Het gaat bij GTA toch hetzelfde met die Rage games die ze erin hebben gebouwd. Die zijn over the top, dat is het met die spin bijvoorbeeld ook, gewoon lekker mass destruction en beetje lollig gamen. Vervolgens er weer uitstappen en verder gaan met het echte spel.

Als jij meer kijkt naar de graphics en je daar aan stoort ben ik bang dat je met heel veel games teleurgesteld bent. Er is altijd wel wat met graphics mis. Tuurlijk heeft het ene spel dit beter voor elkaar dan de ander. Maar een game die zo uitgebreid is met een open (grote) wereld mag op sommige punten wat mij betreft wel wat tekort schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kol Nedra schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:01:
[...]

vergeten jullie de glitches in GTA5 nu even?? beetje roze bril opzetten voor gta5?
Waarom quote je mij? Ik heb GTA na 3 uur spelen weer op Marktplaats gegooid vanwege alle pop-up en bugs waar ik me mateloos aan irriteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
Kartale schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:59:
Laatste beelden van Watch_Dogs:

YouTube: WD

Don't take it to seriously..
hahah netjes! jeetje dat heb ik ook gespeeld wat lachen om weer eens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:06:
[...]

Waarom quote je mij? Ik heb GTA na 3 uur spelen weer op Marktplaats gegooid vanwege alle pop-up en bugs waar ik me mateloos aan irriteerde.
veeleisend......phoe lijkt me best lastig, dus jij geniet van van gamen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is er al een MediaMart die hem in de schappen heeft liggen?

Ik heb vanaf vanmiddag een weekje vrij en eigenlijk geen zin om te wachten tot dinsdag :)

Pagina: 1 ... 10 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad