Waarschijnlijk op het feit dat de pc versie alweer een dagje te downloaden is. Ik heb mijn code zelf al binnen, maar kon toch niet wachten dus heb hem ook even gedownload en gespeeld.
Het spel is inderdaad vrij slecht te spelen op dit moment. Ik heb wel gehoord dat er een day one patch aan zit te komen, en dat is ook wel echt nodig. De fps drops tijdens het rijden in auto's zijn verschrikkelijk, en de CPU wordt constant 100% gebruikt.
Het auto rijden zelf vind ik persoonlijk helemaal niets. Je kant totaal niet driften. Zodra je stopt met sturen corrigeert de auto zichzelf en kan je gewoon vol gas doorrijden. Te arcade naar mijn smaak. Hopelijk komen er een paar mods uit om dit spel een beetje te verbeteren.
Ook vind ik het jammer dat er zo'n grote stad is, maar dat je eigenlijk niet zo heel veel kan doen. Je moet echt missies doen om het interessant te maken, gewoon een beetje knallen is niet zo boeiend. Als je civilians begint neer te knallen wordt je minder gewaardeerd als burger.
Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe allemaal een klein beetje tegen vind vallen. Ik had gehoopt op een GTA 5 killer, nu die niet echt meer voor de pc lijkt te komen.