Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo is het eenmaal Grand Theft Auto V blijft nog wel de beste freeroaming game
shoombak schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:50:
Vind de hele sfeer in de game sowieso minimaal. Hacken is niet meer dan Point and click. Heb m'n preorder gecanceld. Ga wel weer GTA spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vind de sfeer tot nu toe best wel goed! Vooral als het wat donkerder word is het echt geweldig. Auto's rijden idd een beetje appart. Verder draai ik hem op ultra met AA op smaa met een r9 290. Game draait prima op AMD! Heb rond de 40-80 fps.Ik vind de graphcis voor een open wereld sandbox game echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
jezzer schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:54:
Graphics op de PC versie zijn dus echt wel hoog staand.

Als het gebaseerd wordt op een 14GB download die je niet eens hoeft te installeren dan is dat waarschijnlijk een gare kale alpha met een bitcoinminer erin :)
Keep dreaming.. Systeemeisen gaan uit van 20gb schijfruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:17:
[...]

Keep dreaming.. Systeemeisen gaan uit van 20gb schijfruimte.
De game is idd 12,x GB

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:10:
En zo is het eenmaal Grand Theft Auto V blijft nog wel de beste freeroaming game
[...]
Voor de console ja :P tot nu toe is GTA V nog niet op PC :(

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Voor dé console ook niet :+
Binnen een halfjaartje wel, hoop ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Ben wel blij nu dat ik nooit GTAV heb gespeeld :) Zo te horen is WD een redelijke kopie daar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Het zal me overigens niet verbazen als de gelekte versie een beta is (welliswaar uit een later stadium, maar toch beta). In ieder geval nog geen game-breaking bugs mee gemaakt.

Maar het klopt wel dat het misschien in free-roam wat saai kan gaan worden, maar er zit gewoon MP in. AC4 miste ook een fatsoenlijke MP (die huidige modus is gewoon prut), vandaar dat je die gewoon minder doet. Wel kan ik het beamen dat het jammer is dat je al snel in de good-guy rol wordt geduwd, maar deze game moet het dan ook niet hebben vanwege overdadig geweld, maar van het verhaal en andere insteek. GTA doet in principe al jaren hetzelfde, net als AC maar WD doet weer even net wat anders.

Ik vind het overigens wat overdreven om te stellen dat de stad leeg is en je weinig kan doen. Je moet sowieso dingen vrij spelen voordat je wat kunt doen en straks kun je ook nog lekker met elkaar gaan free-roamen. Juist omdat er MP in zit maakt het dat het een stuk beter herspeelbaar is imo. Maar het toppunt vind ik nog wel dat er hier mensen zijn die verwachten dat ze bloedstollende graphics krijgen in een hele dynamische wereld vol mensen, auto's en mogelijkheden. Kom op, dat gaat nog wel een jaar of 5 duren eer dat de hardware van zowel PC als consoles voldoende doorontwikkeld is dat dat mogelijk is. Ze gaan echt niet een free-roamer maken die alleen draait op 1% van de pc's. Dan ga je je ook verkijken bij Destiny of The Division volgens mij.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:17:
Nou even een paar uur gespeeld. Wat een inspiratieloos saai spel zeg. Grafisch ronduit matig. En het autorijden voelt aan als mafia 1 ofzo, totaal arcade en onrealistisch.
Wow, ik vind dit de meest slechte vergelijking die je kunt maken als je het autorijden in een game slecht wilt noemen! Noem dan Saints Row, Watch Dogs, Mafia 2, of een andere willekeurige GTA-kloon.

Mafia 1 had juist het meest realistische rij-gedrag van alle free-roam games, tot op de dag van vandaag. Hell, je kon zelfs zelf schakelen! Ik heb Mafia 1 destijds zelfs met een stuurwiel gespeeld achter mijn PC, ik heb mij nog nooit zó vermaakt met het autorijden in een game. Tegenwoordig is het al een drama om te game met je toetsenbord of controller normaal te spelen, en ontbreekt enige ondersteuning van een stuurwiel. Zie bijvoorbeeld GTAIV op de PC.

Mafia 1 krijgt van mij echt alle lof wat betreft het autorijden in een free-roam game! _/-\o_
Martinspire schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:26:
Maar het toppunt vind ik nog wel dat er hier mensen zijn die verwachten dat ze bloedstollende graphics krijgen in een hele dynamische wereld vol mensen, auto's en mogelijkheden.
Dat is juist precies hetgene waar Watch Dogs al 2 jaar lang reclame mee maakt! Zelfs een van de meest recente trailers had deze beloften allemaal in de trailer zitten!

[ Voor 18% gewijzigd door Divak op 23-05-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Ries schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:28:
[...]

Dat is juist precies hetgene waar Watch Dogs al 2 jaar lang reclame mee maakt! Zelfs een van de meest recente trailers had deze beloften allemaal in de trailer zitten!
Nee, niet in de mate waarop men het verwacht. Wat je wel krijgt is een wereld met een redelijk aantal (niet onbeperkt dus) mogelijkheden, met aardig wat auto's en mensen erin (inclusief data-overlay) en een stad die wel degelijk gevuld is. Het is echter niet fotorealistisch zoals sommigen dachten.

Wel of geen GTA doet er ook weinig toe, ik vind het gewoon een leuke game en vermaak me prima

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 24-05-2014 00:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26

Sorbo

Uw hulp in huis!

Donstil schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:05:
[...]

Ik ook. Ik wil het morgen :)

Hoe komen we daar achter?
Afwachten, kijken op twitter/facebook bij winkelaccounts, budgetgaming en dit topic in de gaten houden, en zorgen dat bonnetjes (bewijs van verkoop) duidelijk zichtbaar gepost worden hier. Meeste winkels gaan pas over tot de verkoop na overleg met de leverancier, en dat kan alleen met bewijs.

Dus zorg ervoor dat lurkend winkelpersoneel de bonnen kan zien, zodat een winkel als de Media Markt het embargo aan zijn laars lapt de rest van de ketens ook aan het verkopen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Pff dvd 1.. game data installatie..

Nog even wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Deze had ik hier nog niet gezien trouwens.
Sorbo schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:38:
[...]

Afwachten, kijken op twitter/facebook bij winkelaccounts, budgetgaming en dit topic in de gaten houden, en zorgen dat bonnetjes (bewijs van verkoop) duidelijk zichtbaar gepost worden hier. Meeste winkels gaan pas over tot de verkoop na overleg met de leverancier, en dat kan alleen met bewijs.

Dus zorg ervoor dat lurkend winkelpersoneel de bonnen kan zien, zodat een winkel als de Media Markt het embargo aan zijn laars lapt de rest van de ketens ook aan het verkopen kan.
Budgetgaming is idd wel een goeie, wist niet dat die een forum hadden, hou ik zeker even in de gaten.
Hier ook natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 24-05-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Dit game is zeer slecht geoptimaliseerd voor PC. Mijn fps daalt soms naar 24, dit gebeurt vooral als ik aan het auto rijden ben. Niet alles staat op Ultra.

CPU: FX-8350 @ 4.4
GPU: Asus GTX 780 DirectCU II OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Net even getest, maar vind het voor een pc versie echt lelijk...
Hoop echt dat het komt omdat ik een "gratis" versie heb.
Maar kon hem op ong alles ultra behalve dan textures(geen 3gb vram) en zag er echt matig uit.
Ook heb ik 8 cores(wat blijkbaar nodig is volgens hun) (en heb HT niet echt 8cores maar okee)
maar van de 4 echte cores werden er 2 55% gebruik en andere 2 ond 5 % en de HT cores 2 hellemaal niet en 2 beetje. Zeer slecht geoptimaliseerd dus..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik snap al het PC geklaag eigenlijk niet. Het is best mooi, en ik kan alles op ultra draaien (met mijn 2GB 7870xt en 8gb ram). Enige wat ik moet opofferen is mn AA op MSAO zetten omdat 1 vakje hoger mn FPS naar 20 daalt ongeveer.

Hier plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XYAgAWV.jpg

edit: met rijden daalt het inderdaad naar laggy, denk dat ik alles op high zet behalve de textures, die laat ik ultra.

[ Voor 19% gewijzigd door Basekid op 24-05-2014 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Toch even snel uitgeprobeerd, ik vind de graphics niet matig te noemen maar ze zijn niet de top.
Sleeping Dogs vind ik er persoonlijk op Ultra een stuk mooier uit zien bijvoorbeeld.
Toch is dit volgens mij niet een final release.
Gameplay vind ik overigens wel beetje gaar, log en vervelende camera afstand vanaf Aiden.

[YouTube: http://youtu.be/fuxpPlCDWZ8]

[ Voor 59% gewijzigd door jezzer op 24-05-2014 01:59 ]

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Graphics zijn niet slecht. Er zit behoorlijk wat detail in de meeste dingen. Daarnaast ken ik geen sandbox game die er echt veel mooier uit ziet. En assassins creed is een ander verhaal. Daar zit je constant in een jungle setting, en die game vind ik zelf ook nogal kaal. Maar als je even kijkt naar de echte concurrentie in het genre dan kom ik uit op:
sleeping dogs
maffia 2
gta 4 (op pc dan)
Als ik die games op ultra hiermee vergelijk vind ik deze game duidelijk beter. Ook nieuwer, maar ook beter. Sleeping dogs is in mijn ogen de beste concurent op graphics gebied. Echter ook de 1na nieuwste sandbox game op de PC. En wat GTA5 betreft. Rockstar kan de pot op! Ze leveren NIKS. Terwijl ubisoft een goed product af gelevert blijkt te hebben.

En voor iedereen die roept dat de game slecht geoptimaliseerd is voor PC zeg ik:
Laten we even wachten totdat de game officieel uit is, en er driversupport is gekomen vanaf amd en nvidia. Verder is er ook nog ruimte voor wat patches op day 1.

Wat Gameplay betreft is het wel ff wennen. Auto's rije beetje gek. De hacks zijn wel grappig en origineel. En verder vind ik het jammer dat je veel de zelfde soort mini quests hebt. Dat voelt idd wel een beetje repetetief. Maar online komt er nog aan. En verder is de story lijn so far mij ook goed bevallen. Ik ben iig optimistisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Even wat cijfertjes. Dit is met alles op ultra behalve AA. Framerate schommelt nogal. Maar 40-80 is wel ong correct.
Mijn 2600K @ 4.5ghz zit rond de 50% load. Genoeg CPU power over dus.
Geheugen zit iets over de 8 gig van de 16 in gebruik. Meer dan 8 lijkt dus handig te zijn.
Mijn R9 290 zit lang neit altijd op 100% load. Daar lijkt dus ruimte voor winst te liggen ivm drivers. Echter word men GPU wel net zo warm als bij bf bf4. Waar die wel constant 90% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:25

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb deze game inmiddels een weekje gespeeld (review code, PS4). Qua open world haalt het het niet bij een GTA qua content, echter is dat volgens mij ook niet de insteek van Ubisoft. Het is een vrij lineaire story driven game die meer te vergelijken is met hoe open world Mafia 2 of LA Noire is. Idd dus open world maar in feite vrij weinig te doen anders dan collectibles en een dozijn side missions. Sommige sidemissions zijn wel geniaal trouwens; Waar ik de story soms nogal cheesy vond nemen deze sidemissies zichzelf totaal niet serieus, wat voor de 1 misschien misplaatst is in een vrij serieuze story... Echter kon ik het wel waarderen. Overigens vond ik de story wel degelijk de moeite waard.

Verder grafisch, tja. Ik kan alleen voor de PS4 versie spreken maar ik moet toegeven dat ik het me ietwat teleurstelde. Imo zit het tussen een AC4 en GTA V in qua graphics. In het donker erg nice, overdag wat vlets.

Over de gameplay heb ik nog niet echt een definitief oordeel. Op zich werkt het hacken erg intuitief, hoewel het wel erg simpel point en click vermaak is. Het schieten is wat stroef of cluncky. Misschien een bewuste keuze a la The Last of Us om de focus meer op hacken te leggen? Het hacken werkt iig beter dan het schieten.

Die online skilltree staat trouwens compleet los van de Singleplayer mode, maak je geen zorgen.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
FF een concrete vraag. Wat is er dan in GTA te doen. Wat je in WD niet kan doen. Waardoor je je bij WD snel verveeld. En bij GTA uren en uren ind e wereld kunt blijven rondouwehoeren?
Deze vraag is niet alelen voor voxalizer. Maar voor alle gta fans. Die teleurgestelt zijn in WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
shoombak schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:49:
[...]

Hij weer wel.. Vast W_D nog niet gespeeld op je xbox one?
Ik heb geen X1, hoe kom je daarbij? Wel heb ik AC4 uitgespeeld op bijna 100%. Daar kan ik een hoop uit opmaken dus.

@ J0ppie

Verveelt met een T en teleurgesteld met een D. Smurfenregel, ideaal. ;)

De zijmissies in GTA zijn in principe allemaal redelijk gevarieerd. Weet niet hoe het in WD is, maar in AC4 zijn het vrijwel allemaal contracts, synchronisatie en dingetjes verzamelen. Het veroveren van gebieden vind ik echter wel tof, zoals ook in FC3. Het motiveerde me een stuk meer tot verder spelen dan GTA dat deed, waar de map al gelijk helemaal toegankelijk was.

[ Voor 44% gewijzigd door bram1984 op 24-05-2014 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Er zit een "hidden" DeferredFXQuality optie in GamerProfile.xml. Deze optie staat standaard op "Console". Dit kun je wijzigen naar PC (duh). Of gebruik dit:

<CustomQuality>
<quality ResolutionX=”1920″ ResolutionY=”1080″ EnvironmentQuality=”ultra” AntiPortalQuality=”pc” PostFxQuality=”ultra” TextureQuality=”pc” TextureResolutionQuality=”high” WaterQuality=”ultra” ParaboloidReflectionQuality=”ultra” DepthPassQuality=”pc” VegetationQuality=”ultra” TerrainQuality=”ultra” GeometryQuality=”ultra” LodDitheringQuality=”pc” ShadowQuality=”ultra” ShadingQuality=”high” RoadQuality=”pc” EditorQuality=”pc” ParticlesQuality=”ultra” DeferredFxQuality=”pc” HDR=”1″ SuperSampling=”0″ HighPrecisionNormal=”1″ RenderSplashes=”1″ RenderRain=”1″ MotionBlurQuality=”pc” SSAOQuality=”hbao+_high” DepthOfFieldQuality=”pc” AntiAliasingQuality=”temporalsmaa” id=”_runtime” />
</CustomQuality>

Maak eerst een back-up van je GamerProfile.xml voor je wijzigingen aan brengt.

Images met dit wijziging:
http://i1.minus.com/ibeUVSa6uEVoWj.jpg
http://i2.minus.com/iPWeR8qLkbZWe.jpg
http://i2.minus.com/iQRqFMK9cQCPh.jpg
http://i1.minus.com/ibdjE1xrREYcYX.jpg
http://i6.minus.com/ibhA2EBRgLO8xY.jpg
http://i5.minus.com/ib1qxpznC47gxj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
De gelekte versie was dus niet optimaal als ik dat zo zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:17

Hupske

AFCA

Vind sowieso dat je een gelekte versie niet mag beoordelen. Laatste tijd toch al vaak genoeg bewezen dat er bij de gelekte versies telkens iets niet klopt?

Ben dus benieuwd of de mensen hier hun mening wat bij durven te draaien met de verandering die hier boven gegeven wordt(als het echt verschil maakt). Misschien een idee dat iemand een vergelijkings screenshot plaatst?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Ik zal zeker mijn mening bij draaien als de retail versie beter presteert dan de gelekte.
Ik zal aan de loop van vandaag een video uploaden met diagnostics áán. Zodat iedereen zelf kan beoordelen wat ie ervan vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Vandaag de dag van de waarheid. Levert Wehkamp wel of niet
24-05-2014 09:00 - 13:00. Niet onderstreept (wat volgens mij zou betekenen dat het product NIET geleverd zal worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
Is de game al in het wild gespot? (retail bedoel ik dan?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik dit topic maar een tijdje niet lees totdat ik het spel zelf heb. Al die tegenstrijdige berichten (n.a.v. wat wellicht een gelekte beta is) maken het wat moeilijk om het spel straks een eerlijke objectieve kans te geven. ;) En posts over releases en keys en verzendingen interesseren me al helemaal niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 08:55
RemyWD schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:43:
Vandaag de dag van de waarheid. Levert Wehkamp wel of niet
24-05-2014 09:00 - 13:00. Niet onderstreept (wat volgens mij zou betekenen dat het product NIET geleverd zal worden)
Dat ligt mogelijk ook gewoon aan welke koeriersdienst/pakketdienst ze gebruiken. Volgens mij werken ze o.a. met Selektvracht welke geen track & trace kent zover ik weet. Wishful thinking, want ik zit in het zelfde schuitje (met dezelfde tijd toevallig genoeg) Edit: Nee, op zaterdag bezorgt Selektvracht alleen maar tussen 9:00 en 13:00

[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 24-05-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
jezzer schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 01:15:
Toch even snel uitgeprobeerd, ik vind de graphics niet matig te noemen maar ze zijn niet de top.
Sleeping Dogs vind ik er persoonlijk op Ultra een stuk mooier uit zien bijvoorbeeld.
Toch is dit volgens mij niet een final release.
Gameplay vind ik overigens wel beetje gaar, log en vervelende camera afstand vanaf Aiden.

[video]
Lijkt me sterk dat dit de final is. Let eens op je map... Je lijkt over de map te vliegen, terwijl Aiden stil staat :). Ik heb er nog steeds hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 21:08

PBP

Sypher schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Dat ligt mogelijk ook gewoon aan welke koeriersdienst/pakketdienst ze gebruiken. Volgens mij werken ze o.a. met Selektvracht welke geen track & trace kent zover ik weet. Wishful thinking, want ik zit in het zelfde schuitje (met dezelfde tijd toevallig genoeg) Edit: Nee, op zaterdag bezorgt Selektvracht alleen maar tussen 9:00 en 13:00
Selektvracht heeft wel track&trace.

Twijfel nog steeds of ik de game koop. Ik wacht de reviews maar af, alleen jammer dat die dinsdag pas komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Hier mijn video met diagnostics áán: http://youtu.be/iBbbp0X4wHs
Youtube verkloot wel kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb Watchdogs gekregen bij m'n 780ti, ik moest hem registreren en dat is volgens mij helemaal goed gegaan, maar hij staat nog steeds niet bij m'n games lijst op uplay, hebben andere mensen dit ook? of is het spel pas zichtbaar op het moment dat ie uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof mij maar dat de gelekte versie geen beta is. Het is gewoon de retail versie en die zal net zo hard tegenvallen. Je denkt toch niet werkelijk dat de car handling, het schademodel, het gebrek aan fatsoenlijke physics ook maar iets te maken hebben met het feit dat het een gelekte game is. Sorry maar dan ben je echt niet het helderste lichtje. Dit is gewoon weer een typisch ubisoft product, veel blabla, veel misleidende beelden en een uiteindelijk matig kut product. De game is saai, de hacks zijn saai, het rijden is belachelijk, het gebrek aan gore is belachelijk. De hele game is gewoon kut en het feit dat je er 50 euro voor betaald gaat daar niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:37:
Geloof mij maar dat de gelekte versie geen beta is. Het is gewoon de retail versie en die zal net zo hard tegenvallen. Je denkt toch niet werkelijk dat de car handling, het schademodel, het gebrek aan fatsoenlijke physics ook maar iets te maken hebben met het feit dat het een gelekte game is. Sorry maar dan ben je echt niet het helderste lichtje. Dit is gewoon weer een typisch ubisoft product, veel blabla, veel misleidende beelden en een uiteindelijk matig kut product. De game is saai, de hacks zijn saai, het rijden is belachelijk, het gebrek aan gore is belachelijk. De hele game is gewoon kut en het feit dat je er 50 euro voor betaald gaat daar niets aan veranderen.
Of misschien zijn jouw verwachtingen van de game fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Wat me opvalt is dat volgens systemeisen beschikbare HDD ruimte 25 GB is. Waar de gelekte versie maar 14 GB is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 08:55
PBP schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:50:
[...]

Selektvracht heeft wel track&trace.
In dat geval is het vreemd dat ze die niet geven. :?
khodamn schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:43:
Wat me opvalt is dat volgens systemeisen beschikbare HDD ruimte 25 GB is. Waar de gelekte versie maar 14 GB is.
Alle andere talen dan Engels zijn eruit gestript. Aangezien de Engelstalige geluiden al 1.6GB zijn zal dat met al die andere talen ook wel vergelijkbaar zijn. Dan zit je met 11GB aan extra talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Of misschien zijn jouw verwachtingen van de game fout.
Ik had geen verwachtingen. In een game waar je veel moet schieten en rijden verwacht je minstens dat die 2 onderdelen ook echt leuk zijn. De handling en physics zijn gewoon niet van deze tijd. Het voelt belachelijk ouderwets en afgeraffeld. Lekker met 100 km/u tegen een auto aanknallen en nauwelijks een krasje terwijl de andere auto meters wegvliegt en ook nauwelijks een krasje heeft. Bespottelijk. Kun je wel als een fanboy over mijn verwachtingen beginnen maar daar heeft dit geen drol mee te maken. Het is gewoon te triest voor woorden wat ze met dit product neerzetten. Dit is de laatste ubisoft game die ik aanraak. Dom arcadegedrocht is dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ben niet diegene die verwachtingen schept. Dat doet ubisoft met misleidende filmpjes. Het scheelt niet veel van oplichterij dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Blijkbaar is het instellen van die optie van console naar pc fake:

http://www.reddit.com/r/w...deferredfxqualityconsole/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:47

Dazzler2120

FP ProMod
Zelden iemand zó negatief gezien als Ephax... Ik wacht gewoon tot de 27ste en zal optimaal genieten van dit spel :)
Mij spreekt het arcade gehalte juist heel erg aan; gewoon lekker lachen, niet teveel nadenken.
Het is geen reality racer of iets dergelijks.

[ Voor 38% gewijzigd door Dazzler2120 op 24-05-2014 11:55 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Ik had geen verwachtingen. In een game waar je veel moet schieten en rijden verwacht je minstens dat die 2 onderdelen ook echt leuk zijn. De handling en physics zijn gewoon niet van deze tijd. Het voelt belachelijk ouderwets en afgeraffeld. Lekker met 100 km/u tegen een auto aanknallen en nauwelijks een krasje terwijl de andere auto meters wegvliegt en ook nauwelijks een krasje heeft. Bespottelijk. Kun je wel als een fanboy over mijn verwachtingen beginnen maar daar heeft dit geen drol mee te maken. Het is gewoon te triest voor woorden wat ze met dit product neerzetten. Dit is de laatste ubisoft game die ik aanraak. Dom arcadegedrocht is dit.
Euh, ik ken watch-dogs verder niet. Maa als ik zo'n game spele dan is het niet om de accuraatheid van het racen. Arcade rijden maakt het juist veel toegankelijk. Als ik een auto jat oet ie gewoon makkelijk te besturen zijn en niet na elke botsing al stuk. Gewoon raggen en gaan.

Wat jij beschrijft zou voor mij juist een plus zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Ik verlies al een groot deel respect wanneer ik een fanboy word genoemd over een spel waar ik nog geen mening over heb los gelaten. Dus laat ik me er maar buiten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:53:
[...]

Euh, ik ken watch-dogs verder niet. Maa als ik zo'n game spele dan is het niet om de accuraatheid van het racen. Arcade rijden maakt het juist veel toegankelijk. Als ik een auto jat oet ie gewoon makkelijk te besturen zijn en niet na elke botsing al stuk. Gewoon raggen en gaan.

Wat jij beschrijft zou voor mij juist een plus zijn :)
Arcade is niet erg. Dat heeft GTA V ook. Prima. Dat is niet het probleem hier. De auto's zijn gewoon niet leuk om te besturen omdat het gewoon voelts alsof je a2 racer 1 speelt. Arcade is prima hoor, maar niet zoals dit. Je kunt OVERAL doorheen jakkeren, het maakt niet uit of het een vrachtwagen is terwijl jij in een mini autotje zit. De vrachtwagen knalt weg. Als je een bocht maakt met 100kmu dan draait hij direct, alsof hij op een monorail zit. Ik snap dat ik negatief overkom maar dat komt omdat ik dit ECHT oprecht onacceptabel vind wat ze met deze game neerzetten. Dus mijn advies is cancel je pre order en probeer het even zelf. Je zal me dankbaar zijn BELIEVE me. Als je houd van games als red dead, gta of ZELFS saints row. Dan ga je dit echt zwaar kut vinden. Want alles wat die games leuk maakt mist in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:55:
[...]

Ik verlies al een groot deel respect wanneer ik een fanboy word genoemd over een spel waar ik nog geen mening over heb los gelaten. Dus laat ik me er maar buiten houden.
Ik verlies al een groot deel respect wanneer iemand claimt dat ik verkeerde verwachtingen heb wanneer ik niets over mijn verwachtingen verteld heb. Hou toch op jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:12
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:57:
[...]

Ik verlies al een groot deel respect wanneer iemand claimt dat ik verkeerde verwachtingen heb wanneer ik niets over mijn verwachtingen verteld heb. Hou toch op jongen.
Even een koude douche misschien en het spel nog eens aankijken? :o
Ik kan in ieder geval niet wachten tot de 27e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Deze game sinds vandaag aan het spelen en hiermee ga ik me zeker wel vermaken totdat gta5 tzt uit zal komen voor de pc.
Max settings met 780Ti geven 45-60 FPS op fullhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:57:
[...]

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:05
Heb het nu een paar uur gespeeld (xbox360) maar gameplay van GTA5 is toch nog steeds leuker.
Maar wel een spel om weer voorlopig zoet mee te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Grappig, ik vlieg regelmatig uit de bochten en als ik tegen een auto op knal dan sta ik toch echt wel stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tumtum100 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:58:
[...]

Even een koude douche misschien en het spel nog eens aankijken? :o
Ik kan in ieder geval niet wachten tot de 27e :D
Haha dat heb ik gisteren ook gedaan. Maar ik heb nu genoeg over mijn mening verteld. Misschien vinden anderen de goede kanten van deze game juist wel genoeg om een leuke ervaring te hebben. Ik ben een free roam freak die houdt van randomized events en gewoon rondjakkeren en kijken wat je kunt doen. Dus dit is niet mijn game. Maar qua verhaal zit het zeker wel snor. En als je van assassins creed houd dan zeg ik probeer het. Want zo'n ervaring zal je krijgen, assassins in deze tijd. Dezelfde vette cinametics, cool verhaal, sidequests. Maar géén freeroam gekloot en autorijden is het zwakke punt. Zo lang je dat geen probleem vind kun je zeker wel een vette ervaring beleven aan deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Ze hebben ze al liggen in de winkels, maar mogen ze nog niet meegeven :(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Waar hebben ze de game al in de winkel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 21:08

PBP

destroye schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:03:
Waar hebben ze de game al in de winkel liggen?
Elke winkel, alleen geven ze hem niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
PBP schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:04:
[...]

Elke winkel, alleen geven ze hem niet mee.
Tenzij er een goede vriend werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:02:
[...]. Ik ben een free roam freak die houdt van randomized events en gewoon rondjakkeren en kijken wat je kunt doen. Dus dit is niet mijn game.
Dan had je moeten weten op voorhand dat dit niet jouw game zou zijn. Ubisoft heeft met Watch_Dogs nooit geprentendeerd een free roam game te zijn zoals de Rockstar games als GTA en RDR. Wel een Assassins creed meets Person of Interest game. En ja AC is qua opzet best lineair want vast omlijnd verhaal met wat side quests van hetzelfde soort tot in het oneindige. Als je daar niet van houdt moet je Watch_Dogs niet kopen.

Je moet niet verwachten dat Watch_Dogs de nieuwe GTA op de pc is, want Ubisoft is geen Rockstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Game Mania sowieso. Hele bak vol. Hij heeft de mijne achter gelegd, maar mocht hem pas meegegeven als hij bericht van hogere hand kreeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:07:
[...]

Dan had je moeten weten op voorhand dat dit niet jouw game zou zijn. Ubisoft heeft met Watch_Dogs nooit geprentendeerd een free roam game te zijn zoals de Rockstar games als GTA en RDR. Wel een Assassins creed meets Person of Interest game. En ja AC is qua opzet best lineair want vast omlijnd verhaal met wat side quests van hetzelfde soort tot in het oneindige. Als je daar niet van houdt moet je Watch_Dogs niet kopen.

Je moet niet verwachten dat Watch_Dogs de nieuwe GTA op de pc is, want Ubisoft is geen Rockstar.
Inderdaad daarom nuanceer ik mijn posts even. Dat ik het niet leuk vind wil niet zeggen dat jullie het ook maar niet leuk moeten vinden. Dus vandaar even alleen de waarschuwing naar free roam lovers, dat is dit TOTAAL niet. Het is net als bij LA noire. Maar de verhaalliefhebbers en assassins buffs hier zullen deze game opvreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
carpebios schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:10:
Game Mania sowieso. Hele bak vol. Hij heeft de mijne achter gelegd, maar mocht hem pas meegegeven als hij bericht van hogere hand kreeg.
Toevallig een foto van de bak gemaakt? Dan is het vast wel mogelijk om bij een andere winkel te laten zien: Kijk daar liggen ze al in de schappen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is lekker druk , dus gaan alle versies veel gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Nee, ze liggen in een lade achter de kassa, niet in het schap helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vroeger kwam ik veel bij een gameshop die dan alleen contante betaling accepteerde en op de dag van release de games pas op de kassa aan sloeg.

Helaas ben ik echter verhuisd en is de GameShock hier in de stad (Gorinchem) me nog niet zo bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Ik heb heel even gespiekt bij een maat die de 360 versie had. Zag er op zich acceptabel uit.
Het 'driving model' is inderdaad vrij simplistisch, ongeacht welke auto je zit ze rijden alsof je in een supercar zit die zich aan de grond heeft vastgezogen. Eerlijk is eerlijk ik heb daar geen moment last van gehad.

Het was wel even een 'Oh' moment omdat ik het in eerste instantie niet had verwacht, maar het rijden vind ik fijner dan in Sleeping Dogs. Als ik had mogen kiezen had ik voor het driving model in GTA V gekozen dat was ook wel arcade als de pest, maar daar had ik wel het idee dat een supercar net iets beter de bocht door ging dan een simpele Toyota. Dat heb ik minder met Watch_Dogs.

Het hacken stelt ook niet veel voor inderdaad, maar je krijgt precies wat je in de trailers, teasers en streams hebt gezien. Eén druk op de knop en je voert een actie uit en dat werkt prima, ik hoef niet iedere keer een mini-game te hebben om te kunnen hacken. Als je een ctOS centrale aanvalt krijg je wel een mini-game. Wat niet meer is dan het verlengde van de 'pipes' game. Je moet leidingen omleggen naar één punt zodat je dat punt kunt unlocken.

Je kunt hacks craften met items die je kunt vinden en je kunt wapens en outfits kopen in verschillende stores. Een outfit is niet meer dan een andere 'skin' op hetzelfde model dus je kunt niet even hacken in een drie-delig pak. Helaas. Je wapens kun je niet upgraden wat je koopt is waar je het mee te doen hebt.
Het upgraden gaat via een aantal skills die verschillende aspecten verbeteren.

Verreweg het beste uit het spel is het schieten, dat werkt gewoon goed met de controller. Er is een lichte autoaim die je een beetje op weg helpt, maar er is nog ruimte voor een uitdaging.

Er zit wat licht klimmen en klauteren in maar dat kun je niet echt vergelijken met wat er gebeurt in AC.
Er zijn niet heel veel ctOS centrales dus ik denk dat het nét stopt op het moment dat je denkt: "Het is genoeg zo". Er zijn wel een aantal torens die je kunt hacken op POI's te unlocken, nodig is het niet, handig wel. Die torens hebben altijd een kleine puzzel, waar je verschillende camera's moet hacken om bij de toren te komen. Tot-nu-toe is dat een leuke afwisseling.

Toch wel het allercoolste is dat je van elke NPC informatie kunt zien, soms kun je zelfs berichten of telefoongesprekken zien, en dat is wel een machtig gevoel.

Op de 360 vond ik het er niet heel gaaf uitzien, dan kun je beter GTA V gaan spelen dat ziet er een stuk beter uit en is ook uitgebreider met voertuigen, GTA V leent zich dan ook veel beter met free-roam dan dat Watch_Dogs dat doet. Ik heb wel het idee dat wanneer je Watch_Dogs hebt uitgespeeld dat je hem snel weer in de kast ligt. Misschien dat je nog af-en-toe de multiplayer speelt, maar daarbuiten is er niet heel veel te doen. Daar biedt een GTA iets meer mogelijkheden.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:05
Toch ben ik het niet geheel eens met dat het niet free-roam is. Je kunt gewoon vrij rondrijden, winkels in om bijvoorbeeld wapens te kopen. Etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Plus punten
Het spel is pittig
De wereld zit goed in elkaar

min punten
Ondanks dat ik geen problemen heb met arcade rijden. Voelt dit gewoon niet fijn. Als je stuurt duurt het even voordat de auto ook echt stuurt. En je kan niet goed doseren met gas geven.

Verder is het spel slecht geoptimaliseerd voor pc. Maar dit kan nog gefixt worden. Dus dit is even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:40
Een avondje bellen, vandaag opgehaald:

PS4 + Watchdogs bij de lokale Intertoys >:)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1194582/IMG_2675.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Birelissimo schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:40:

[afbeelding]
*zoekt naar een bonnetje op de foto*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[afbeelding]
Bon erbij en dan kunnen we allemaal :)

Edit: Enjoy btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Donstil schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Bon erbij en dan kunnen we allemaal :)

Edit: Enjoy btw.
Thanks!

Ik was aanvankelijk al maanden op BOL aan het wachten. Dus gisteravond - na op internet gelezen te hebben dat intertoys ze wel eens heeft - de stoute schoenen aangetrokken en de lokale(kleinere) intertoys-filialen gebeld. Nergens lag er 1, maar bij meedere kon ik op de wachtlijst als 2 of 3de en vandaag zouden deze binnen komen. Dus ik zou gebeld worden wanneer ze er zouden zijn.

Veel vestigingen zeiden dat ze het pas de 27ste mochten verkopen, maar vandaag werd ik gebeld door filiaal Huissen; je kan komen!

Dus zodoende, ik zou zeggen proberen waard!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Bron schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:43:
[...]

*zoekt naar een bonnetje op de foto*
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1194582/IMG_2677.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

OMD

j0ppie schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:39:

Verder is het spel slecht geoptimaliseerd voor pc. Maar dit kan nog gefixt worden. Dus dit is even afwachten.
Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Lead en design platform is de PC namelijk en er is geport naar de consoles.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Birelissimo schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:49:
[...]

Thanks!

Ik was aanvankelijk al maanden op BOL aan het wachten. Dus gisteravond - na op internet gelezen te hebben dat intertoys ze wel eens heeft - de stoute schoenen aangetrokken en de lokale(kleinere) intertoys-filialen gebeld. Nergens lag er 1, maar bij meedere kon ik op de wachtlijst als 2 of 3de en vandaag zouden deze binnen komen. Dus ik zou gebeld worden wanneer ze er zouden zijn.

Veel vestigingen zeiden dat ze het pas de 27ste mochten verkopen, maar vandaag werd ik gebeld door filiaal Huissen; je kan komen!

Dus zodoende, ik zou zeggen proberen waard!
Nice.

Huissen is me alleen net iets te ver (uur rijden) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Watch dogs (Vigilante edition) (PlayStation 4) 24-05-2014 09:00 - 13:00
Nog 7 minuten en dan heb ik 'm ook! (ha ha.. :/ )

EDIT:
Het is nu 13:00. Pak de hooivorken en op na Wehkamp!

[ Voor 20% gewijzigd door RemyWD op 24-05-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Via switch kijk ik naar een speler op de xbo. Hij pakte een ambulance en zette de serene aan, maar geen auto ging aan de kant. Klein minpuntje in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
carpebios schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:01:
Via switch kijk ik naar een speler op de xbo. Hij pakte een ambulance en zette de serene aan, maar geen auto ging aan de kant. Klein minpuntje in mijn ogen.
Zeker nog nooit in Chicago geweest? :D
Dit is realisme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RemyWD schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:03:
[...]
Zeker nog nooit in Chicago geweest? :D
Dit is realisme!
Haha idd. Ik ben in een hoop grote Amerikaanse steden geweest (waaronder Chicago) en nog nooit heb ik ze echt ruimte zien maken voor een ambulance zoals we dat hier doen.

Zeker niet als het 5 banen dik vast staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 24-05-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:33
OMD schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:51:
[...]

Waar baseer je dit op als ik vragen mag?
Lead en design platform is de PC namelijk en er is geport naar de consoles.
Waarschijnlijk op het feit dat de pc versie alweer een dagje te downloaden is. Ik heb mijn code zelf al binnen, maar kon toch niet wachten dus heb hem ook even gedownload en gespeeld.
Het spel is inderdaad vrij slecht te spelen op dit moment. Ik heb wel gehoord dat er een day one patch aan zit te komen, en dat is ook wel echt nodig. De fps drops tijdens het rijden in auto's zijn verschrikkelijk, en de CPU wordt constant 100% gebruikt.

Het auto rijden zelf vind ik persoonlijk helemaal niets. Je kant totaal niet driften. Zodra je stopt met sturen corrigeert de auto zichzelf en kan je gewoon vol gas doorrijden. Te arcade naar mijn smaak. Hopelijk komen er een paar mods uit om dit spel een beetje te verbeteren.

Ook vind ik het jammer dat er zo'n grote stad is, maar dat je eigenlijk niet zo heel veel kan doen. Je moet echt missies doen om het interessant te maken, gewoon een beetje knallen is niet zo boeiend. Als je civilians begint neer te knallen wordt je minder gewaardeerd als burger.

Ik moet zeggen dat ik het tot nu toe allemaal een klein beetje tegen vind vallen. Ik had gehoopt op een GTA 5 killer, nu die niet echt meer voor de pc lijkt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zinloos1 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:05:
[...]

Waarschijnlijk op het feit dat de pc versie alweer een dagje te downloaden is. Ik heb mijn code zelf al binnen, maar kon toch niet wachten dus heb hem ook even gedownload en gespeeld.
Het spel is inderdaad vrij slecht te spelen op dit moment. Ik heb wel gehoord dat er een day one patch aan zit te komen, en dat is ook wel echt nodig. De fps drops tijdens het rijden in auto's zijn verschrikkelijk, en de CPU wordt constant 100% gebruikt.
En waar heb jij gehoord dat er een DayOne patch komt? Veel verder dan iemand die hier riep "misschien komt er wel een DayOne patch" is dat toch niet gekomen?

Een CPU die 100% is ook erg tegenstrijdig, oa hierboven lees ik verhalen van mensen die met een 2600k maar de helft aan belasting ervaren op 2 cores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik heb ook nergens gehoord van een one-day patch. En nodig is het uberhaupt niet imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Donstil schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:11:
[...]

En waar heb jij gehoord dat er een DayOne patch komt? Veel verder dan iemand die hier riep "misschien komt er wel een DayOne patch" is dat toch niet gekomen?

Een CPU die 100% is ook erg tegenstrijdig, oa hierboven lees ik verhalen van mensen die met een 2600k maar de helft aan belasting ervaren op 2 cores.
Tja, ik heb zelf een 3570K overclocked naar 4.0Ghz, en die wordt toch echt constant 100% gebruikt. Een vriend van me heeft praktisch dezelfde setup en die heeft hetzelfde probleem. Ik heb niet echt terug gelezen in dit topic, maar ik weet niet welke settings die mensen draaien? Ik zelf draai namelijk alles op high.
Basekid schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:13:
Ik heb ook nergens gehoord van een one-day patch. En nodig is het uberhaupt niet imho.
Heb je het spel zelf ook al daadwerkelijk gespeeld? Ik heb gewoon nog geen moment het idee gehad dat het ook maar een beetje geoptimaliseerd is voor de PC op dit moment. En sowieso een i7 nodig hebben om op ultra te kunnen spelen geeft mij nou ook niet echt het gevoel dat dit spel voor de PC is geoptimaliseerd. Een beetje GTA IV-achtige praktijken.

De day-one patch wordt regelmatig genoemd op Reddit. Voor de PS4 zijn er in ieder geval al screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Hierboven.

Ik had het oa over deze twee reacties hierboven.

Ik heb ook een 2600k maar dan zonder overklock en ervaar ongeveer het zelfde.
Althans op CPU gebied dan.
j0ppie schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 02:55:
Even wat cijfertjes. Dit is met alles op ultra behalve AA. Framerate schommelt nogal. Maar 40-80 is wel ong correct.
Mijn 2600K @ 4.5ghz zit rond de 50% load. Genoeg CPU power over dus.
Geheugen zit iets over de 8 gig van de 16 in gebruik. Meer dan 8 lijkt dus handig te zijn.
Mijn R9 290 zit lang neit altijd op 100% load. Daar lijkt dus ruimte voor winst te liggen ivm drivers. Echter word men GPU wel net zo warm als bij bf bf4. Waar die wel constant 90% zit.
t0mmiiiii schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:48:
Goed. Even gespeeld. Eerste indruk is goed. Wél voelt het rijden (en varen) met toetsenbord onnatuurlijk aan. Dus ik ga binnenkort even de game met controller proberen. Graphics zijn prima. Met een gtx 780 en een 2600 op stock heb ik met fullhd op ultra settings en met een beetje AA tussen de 45 en 60 fps. (met vsync op 60).

Aanvulling: met controller voelt het rijden in een auto beter aan, maar nog steeds arcade. En het cpu gebruik is redelijk mooi verdeeld over de 'echte' cores en hyperthreading cores. Met een i7 2600 is de belasting ongeveer 80% op alle echte cores en 60 op alle hyperhtreading cores. Wel zag ik wat schokjes in het beeld soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:26
Birelissimo schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:51:
[...]

[[url="https://dl..com/u/1194582/]afbeelding[/url]]
Die naam kon ook wel even een streep door voor privacy etc :p

maar iig GZ!

[ Voor 3% gewijzigd door rejer op 24-05-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Zinloos1 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Tja, ik heb zelf een 3570K overclocked naar 4.0Ghz, en die wordt toch echt constant 100% gebruikt. Een vriend van me heeft praktisch dezelfde setup en die heeft hetzelfde probleem. Ik heb niet echt terug gelezen in dit topic, maar ik weet niet welke settings die mensen draaien? Ik zelf draai namelijk alles op high.

[...]

Heb je het spel zelf ook al daadwerkelijk gespeeld? Ik heb gewoon nog geen moment het idee gehad dat het ook maar een beetje geoptimaliseerd is voor de PC op dit moment. En sowieso een i7 nodig hebben om op ultra te kunnen spelen geeft mij nou ook niet echt het gevoel dat dit spel voor de PC is geoptimaliseerd. Een beetje GTA IV-achtige praktijken.

De day-one patch wordt regelmatig genoemd op Reddit. Voor de PS4 zijn er in ieder geval al screenshots.
Ik haal tussen de 30-40 FPS met alles op high en textures op ultra (AA en Ambient Occlusion staat op "standje 2"). Ik heb een 3350p i5 en een 7870xt. Dus ik vind dat ik dan echt niet mag klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53

[afbeelding]
Leuk om hetzelfde enthousiasme te zien! Watch Dogs is voor mij ook de reden om een PS4 in huis te halen; hij moest er toch komen voor Destiny in september. Ik heb ook vele lokale Intertoys en Bart Smit's gebeld en was nergens succesvol. Uiteindelijk maar met express delivery bij Amazon.fr besteld.
Hopelijk is de game goed! In de gameplay trailer vond ik de actie en het rijden erg houterig overkomen. Vooral de manier waarop een auto landt na een jump miste ieder gevoel van impact en snelheid...

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
Basekid schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Ik haal tussen de 30-40 FPS met alles op high en textures op ultra (AA en Ambient Occlusion staat op "standje 2"). Ik heb een 3350p i5 en een 7870xt. Dus ik vind dat ik dan echt niet mag klagen.
Ik vind 30-40 FPS niet echt lekker spelen eerlijk gezegd.
En de graphics zijn nou niet zo ontzettend geweldig dat ik denk dat je met een overclockte 3570K en een MSI R7950 een onstabiele FPS zou moeten krijgen op High.

Maar op zich prima dat jullie het wel goed genoeg vinden, ik ben gewoon een beetje teleurgesteld. Een spel dat een half jaar uitgesteld is, op de pc zou zijn ontwikkeld en eigenlijk game of the year zou gaan worden dat naar mijn mening gewoon niet zo lekker speelt. Dat vind ik gewoon jammer.

Een hoop dingen zijn nog wel te fixen, dus ik hoop dat ze dat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik kan niet wachten om te spelen, ik heb gepreordered op Steam. :) Zo ben ik 100% zeker dat ik hem in mijn steam library krijg. Ik kon het alleen nergens vinden: ik heb de Digital Deluxe editie genomen, krijg je dan de content van de Season Pass ook, of dat niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Voor de Wehkamp mensen onder ons: https://twitter.com/wehkamp/status/470168796616228864

Fijn weekend en tot dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
Oplossing voor stuttering en low fps is om textures op high te zetten in plaats van ultra. Wachten op day-one-patch en/of driver update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Bedankt!

Helaas nog geen succes tot dusver, 3 winkels gebeld en bij de lokale langs gegaan. 2 zeggen hem absoluut niet te gaan verkopen omdat het hun niet uit maakt of er iemand eerder is.
De andere 2 moeten toestemming van hoofdkantoor krijgen.

Vroeger was dit makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Arrahant schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:42:
[...]

Leuk om hetzelfde enthousiasme te zien! Watch Dogs is voor mij ook de reden om een PS4 in huis te halen; hij moest er toch komen voor Destiny in september. Ik heb ook vele lokale Intertoys en Bart Smit's gebeld en was nergens succesvol. Uiteindelijk maar met express delivery bij Amazon.fr besteld.
Hopelijk is de game goed! In de gameplay trailer vond ik de actie en het rijden erg houterig overkomen. Vooral de manier waarop een auto landt na een jump miste ieder gevoel van impact en snelheid...
Eigenlijk wilde ik de PS4 pas wanneer GTA V er voor was, totdat ik Watch Dogs zag! haha.

Ja, wat betreft het rijden, dat gevoel had ik ook n.a.v. de filmpjes. Echter nu met de controller in de hand 'voelen' de auto's 'zwaar' en dat is juist iets wat ik in heel veel spellen vind missen. Aanvankelijk lijkt het houterig, maar na een halfuurtje heb je er meer gevoel bij en voelt het juist wel erg goed!

Veel plezier alvast met je PS4!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 01:03
Ik heb een i5 3570k met 16 GiB ram en een 7970CF-setup, vanmiddag strap ik men waterkoeling weer op de CPU dus die kan op 4.5 of 5ghz, dan zal het spel toch wel op ultra lopen of niet?

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinloos1
_eXistenZ_ schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:05:
Ik heb een i5 3570k met 16 GiB ram en een 7970CF-setup, vanmiddag strap ik men waterkoeling weer op de CPU dus die kan op 4.5 of 5ghz, dan zal het spel toch wel op ultra lopen of niet?
Ultra zal wel gaan, maar welke FPS is nog even afwachten. Ik kom rond de 45 gemiddeld uit.
Ik wacht even de drivers en mogelijke day-one patch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Mijn GPU zit tijden het spelen wel constant tegen de 100% aan, geen idee wat de cpu betreft.
Draai een non-k 4670 en een royalking 7850 met 8gb ram.

Spel is prima speelbaar, denk rond de 45-60 fps.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 15:59
GameMania Eindhoven even gebeld maar ze verkopen echt pas dinsdag. Of MediaMarkt Eindhoven moet ze eerder gaan verkopen :)

[ Voor 4% gewijzigd door pwavg op 24-05-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsie het zit ons niet mee he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:21:
hmm ik heb Watchdogs gekregen bij m'n 780ti, ik moest hem registreren en dat is volgens mij helemaal goed gegaan, maar hij staat nog steeds niet bij m'n games lijst op uplay, hebben andere mensen dit ook? of is het spel pas zichtbaar op het moment dat ie uitkomt?
Ik heb hetzelfde en verwacht dus dat deze Dinsdag verschijnt eigenlijk. (of een mail met code)
Heb hier even bijgelezen en gekeken en vind de graphics wel mooi zover en vooral het water. (wat vaak graatmeter is toch?)

Ben erg benieuwd hoop echt op een leuke game met overlappingen op GTA want dit vond ik altijd wel leuk maar heb geen console dus geen GTA 5 voor mij. 8)

Heb een lang weekeinde volgende week dus die is wel gevuld met deze game vermoed ik. :9~

(laat me niet echt leiden door mensen die wat posten hier het is nu toch gratis voor mij en denk dat het anders het geld ook wel waard is/wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Ithric op 24-05-2014 14:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
Wel jammer van Wehkamp.
Beetje 24-05-214 09:00 - 13:00 op de website zetten (inclusief e-mail) en dan achteraf zeggen "Nee komt dinsdag pas, doei".

O well, dan maar weer terug na bed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Begrijp echt niet wat het probleem is hij draait hier prima op ultra 45-60FPS(Adaptive vsync)
CPU wordt tussen de 60-70% gebruikt.

FX-8350 @ 4.6GHz / 16GB 2400MHz / 780Ti @ 1200MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Snap nog steeds waarom het iemand boeit wanneer je het spel krijgt, ik snap dat het kut is als een online spel pas een jaar later hebt omdat er dan minder spelers zijn. Maar wat boeit die paar dagen nou :/
Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad