Jammer dat de 8570w zonder ssd geleverd wordt. Specs zien er goed uit, maar de hdd blijft toch de bottleneck.
Heb zelf de 8560w van 2 jaar terug. Vorig jaar heb ik er zelf een 128gb ssd in gedaan. De hdd is toen op de plaats van de dvd drive gekomen. Dit is voor mij nog steeds te beste investering die ik ooit gedaan heb

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:28:
Weet iemand of het mogelijk is om de ultrabook met 256 SSD te orderen, of dat het mogelijk is deze naderhand zelf in te bouwen?
Ik ben zelf niet zo onder de indruk van het scherm van de ultrabook, en daarnaast wordt die 128 echt voor een aardig gedeelte opgeslurpt door een windows installatie. Dus 256 is wel nodig.
Als ik naar de specs kijk is het volgens mij alleen mogelijk om de ssd te vervangen voor eentje met meer opslagruimte. Dit dien je dan zelf te doen. Meer dan 1 opslagmedia zit er volgens mij ook niet in, daar er geen dvd drive aanwezig is.
Standaard is er dus niet veel opslagruimte beschikbaar. Wat je eventueel kunt doen is een externe hdd aanschaffen, maar die zou je dan elke keer bij je moeten hebben en of je daar zo blij van wordt....
Ik heb zelf dus een 128gb ssd met daarop Windows 7, virtueel Linux en voor de rest wat spellen en programmaatjes en dan houd ik een kleine 60gb over (data staat op de hdd). Dus voor mij is het in eerste instantie genoeg, maar álleen een ssd van 128gb zou ik persoonlijk niet fijn vinden.
[
Voor 64% gewijzigd door
.joepiedepoepie op 30-06-2013 17:55
]