Cyleo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:50:
[...]
Dat is de driver update pagina? Hoe dan ook, voor zover ik weet zijn de NVS kaarten voor beurshandelaren die 4 een stabiele grafische kaart willen die 4 schermen kan aansturen. Zo adverteert
nvidia hem dan ook en ik zie daar nergens ondersteuning voor SolidWorks staan. Mocht jij een link hebben die laat zien dat ze dat wel doen dan hoor ik dat graag, aangezien ik zelf ook een NVS kaart in mijn laptop heb zitten (8540p). Zie ook
deze review.
Het kan zijn dat het inmiddels verandert is, en het zou alleen maar goed zijn als ik het fout heb denk ik

Maar ik ben er bang voor

Dat is inderdaad de driver update pagina, en zoals je ziet is Nvidia voornemens om drivers uit te brengen voor o.a. de NVS 5400M, die speciaal geschreven zijn om AutoCAD prestaties te optimaliseren (voor de geforce kaarten is deze mogelijkheid er niet.)
Je zegt dat de kaart voor beurshandelaren is die 4 schermen stabiel aan willen sturen

,ongetwijfeld één van de vele toepassingen, maar als je verder leest staat er: "Productivity: Enhance your notebook's performance with NVIDIA NVS graphics and accelerate a wide range of business applications and web browsers."
Daarmee wordt dus onder andere AutoCAD bedoeld, verder is er de optie om een Autodesk 3ds Max performance driver te downloaden. Hij is dus wel degelijk bedoeld om te gebruiken om voor CAD-toepassingen of het nou solidworks is, AutoCAD of 3ds Max.
Als je kijkt op de driverpagina van de Quadro kaarten zie je ook dat er voor de Quadrokaarten géén Solidworks geen speciale drivers beschikbaar zijn.
Ik denk -kortom- dat je je mening iets moet bijstellen
Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro