Had het wel verwacht maar toch waren er geruchten dat het niet zo zou zijn
Voor mij is het nu al teleurstellend terwijl er nog niets officieel is, haha. Ik ben, zoals ik al vaker gezegd heb, op zoek naar een 13" macbook met ruimte voor 1xHDD+1xSSD +
fatsoenlijk scherm(lees 1440*900 minimaal).
Tom schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:19:
Ik ben benieuwd. Normaal hebben mensen te hoge verwachtingen, valt het direct na de keynote tegen en zijn ze er daarna toch wel over te spreken. Toch denk ik dat we deze keer wel veel kunnen verwachten. Tim Cook hintte daar eerder al naar. Veel dus, alleen wat minder spectaculair als het op innovaties aan komt (alsnog gaaf maar meer in de lijn der verwachting, zo is het overduidelijk dat Retina ook z'n weg gaat vinden naar de Mac's).
Mijn gok:
- Aankondiging iPhone 5 (ligt dan augustus/september hier in de winkel).. al heb ik geen flauw idee wat de verbeteringen zijn behalve nieuw uiterlijk en iets groter scherm.
- iOS 6 (nu de aankondiging, release tegelijk met iPhone 5).
- Zou mij niet verbazen als ze de Mac Pro lijn laten vervallen.
- Nieuw design voor MBP's (dunner en retina display)... over een maand in de winkel met Mountain Lion pre-installed.
- Mountain Lion volgende maand te koop in de App Store.
- Kleine kans: als de Mac Pro vervalt en de nieuwe MBP's dunner zijn (zoals Air) gok ik dat de Air overbodig is en de 'Pro'-toevoeging op de nieuwe MBP's vervalt. Dus blijft over: iPhone, iPad, MacBook en iMac.
Vermoedelijke specs 13" MBA zijn net gelekt en vanmorgen als specs van de 13" MBP. Normaal gesproken kloppen deze gegevens die 9to5mac een aantal uur voor de aankondiging publiceert wel!
[
Voor 70% gewijzigd door
SquareOne op 11-06-2012 16:21
]