Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Mocht er een redesign van MBP komen met retinascherm dan zal dat naar mijn idee zeker niet zonder toelichting gaan. Vooral omdat dat ook zal moeten samen gaan met Mountain Lion en HiDPI-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Muthas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:51:
Mocht er een redesign van MBP komen met retinascherm dan zal dat naar mijn idee zeker niet zonder toelichting gaan. Vooral omdat dat ook zal moeten samen gaan met Mountain Lion en HiDPI-mode.
HiDPI zit al in Lion verstopt dus met een update in Lion zou het al kunnen.

http://www.redmondpie.com...-like-in-os-x-lion-video/

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
ik hoop dat apple eens met 3g/lte ondersteuning komt in de MacBooks zit nu nog steeds met zo'n lelijke dongle aan de zijkant waardoor de 2de usb poort voor mij niet meer bruikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Je hebt toch een mobiel die kan tetheren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

harryslinger schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:20:
ik hoop dat apple eens met 3g/lte ondersteuning komt in de MacBooks zit nu nog steeds met zo'n lelijke dongle aan de zijkant waardoor de 2de usb poort voor mij niet meer bruikbaar is
9 van de 10 keer kun je tegenwoordig je iPhone koppelen aan je Macbook. Dus gebruik "personal hotspot" op je iPhone en alles werkt perfect.

Als je geen iPhone hebt maar een ander merk weet ik niet hoe het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Tethering is gelukkig niet een iPhone-only functie, het is met elke moderne gsm wel mogelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:53

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

maar werkt het dan altijd met Wifi? De persoonlijke hotspot van de iPhone weet ik wel maar ik weet niet welke android toestellen het ondersteunen en welke niet. Bluetooth is toch minder vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:15
Mooi overzichtje van onemorething mb.t. product releases.

Edit:
Duidelijk wordt dat Apple geen vaste patronen hanteert :p

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 08-06-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:04
wat zijn volgens jou de vaste patronen dan?

edit: dan zou je dus kunnen zeggen dat er nu de iPhone 5 en een update van iCloud moet komen? Lijken mij juist dingen die bij dit event niet komen...

[ Voor 64% gewijzigd door SquareOne op 08-06-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 19:03
Brm-G schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:59:
wat zijn volgens jou de vaste patronen dan?

edit: dan zou je dus kunnen zeggen dat er nu de iPhone 5 en een update van iCloud moet komen? Lijken mij juist dingen die bij dit event niet komen...
iphone lijkt op 2 uitschieters toch behoorlijk gelijk, alleen het is behoorlijk kort op de 4s om er nu één aan te kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Dude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Bigg Balls schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:38:
maar werkt het dan altijd met Wifi? De persoonlijke hotspot van de iPhone weet ik wel maar ik weet niet welke android toestellen het ondersteunen en welke niet. Bluetooth is toch minder vind ik
Elk Android toestal kan een personal hotspot (via wifi) maken horen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:38
MBA 13 als instapmodel... vind ik ook niet echt de juist benaming...
Het gaat om de formaat vergeleken met de 15 en 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 16:16

PBP

Report: Apple to launch TV SDK at WWDC
Bron

Korreltje zout uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
http://www.macrumors.com/...app-with-retina-graphics/

"As noted by The Next Web, Apple late yesterday approved an update to the Mac app FolderWatch [Mac App Store] that lists "Retina graphics" as one of the changes"

Een mooie manier om gratis reclame te krijgen voor je app, niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

filenox schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:53:

"As noted by The Next Web, Apple late yesterday approved an update to the Mac app FolderWatch [Mac App Store] that lists "Retina graphics" as one of the changes"

Ja inderdaad, aangezien dat verder geen enkele uitwerking heeft. Apple zegt al jaren dat je je app resolution-independent moet maken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

filenox schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 19:53:

Ja, het zegt helemaal niks. HiDPI zit al in Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

iOS 6 kunnen we afstrepen :P
Afbeeldingslocatie: http://cdn.macrumors.com/article-new/2012/06/ios_6_banner.jpg
Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2012/06/header1.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door PBP op 08-06-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Jup zojuist allerlei banners opgedoken in San Fransisco. Bron: http://9to5mac.com/2012/0...scone-west-ahead-of-wwdc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Laatst online: 01-08-2024
filenox schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:35:
Je hebt toch een mobiel die kan tetheren? :?
Ik wil niet tetheren heb een sim vanbliep die ik wil misbruiken voor internet en mijn gewone abbo voor de rest van de dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Hier een mooi overzicht van wat ons te wachten staat: http://9to5mac.com/2012/0...lion-bonus-new-apple-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik hoop echt dat ios 6 voor de ipad een betere vorm van multitasking krijgt, twee programma's tegelijk open. Maarja zie het niet gebeuren omdat je dan met die aanpassingen voor de apps zit en een andere verhouding. Apple doet zoiets alleen als het echt klopt, en als het er goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
swoutr schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:45:
Ik hoop echt dat ios 6 voor de ipad een betere vorm van multitasking krijgt, twee programma's tegelijk open. Maarja zie het niet gebeuren omdat je dan met die aanpassingen voor de apps zit en een andere verhouding. Apple doet zoiets alleen als het echt klopt, en als het er goed uitziet.
Verwacht het niet maar niet. Waarom zou je twee apps naast elkaar willen draaien? Noem eens een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Met een slide bijvoorbeeld tijdens een spelletje snel een smsje versturen, facebook bericht versturen of next nummer kiezen (I know, kan met dubbel tap de home knop) neem aan dat swoutr dat bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:07
MmarkM schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 22:20:
Met een slide bijvoorbeeld tijdens een spelletje snel een smsje versturen, facebook bericht versturen of next nummer kiezen (I know, kan met dubbel tap de home knop) neem aan dat swoutr dat bedoeld.
Als ze zoiets gaan implementeren dan verwacht ik dat het via notification centre gaat. In de trant van massages+ ofzo.

Verder is een AppleTV SDK juist wel heel waarschijnlijk. Zeker als Apple een evt. TV op het programma heef staan.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:08
Laat mij maar lekker het huidige systeem houden, ik zie het al voor me dat ik per ongeluk swipe en dat ie dan steeds naar andere apps gaat. Daarnaast moet je bij bepaalde apps ook al swipen om van links naar rechts te gaan (neem iBooks), dus dat gaat sowieso niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Werken deze gestures dan niet meer?

http://www.tuaw.com/2011/...ouch-gestures-for-ipad-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Jawel. Maar die kun je uitzetten he. En het idee als app developer is dat je er rekening mee houdt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:38
Ik lees hier veel over de mogelijke komt van MBP's met een retina display. Echter op 15" zou dit dan een minimale resolutie betekenen van 3840×2400 bij een 15" MBP of mogelijk een 15" MBA om bij de retina specs van de ipad en ipone 4 in de buurt te komen, iets wat mij toch nog wat te hoog gegrepen lijkt. Of wordt hier uitgegaan van 2560x1600 als "retina" voor laptops?

[ Voor 4% gewijzigd door Dennism op 09-06-2012 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dennism schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 06:26:
Ik lees hier veel over de mogelijke komt van MBP's met een retina display. Echter op 15" zou dit dan een minimale resolutie betekenen van 3840×2400 bij een 15" MBP of mogelijk een 15" MBA om bij de retina specs van de ipad en ipone 4 in de buurt te komen, iets wat mij toch nog wat te hoog gegrepen lijkt. Of wordt hier uitgegaan van 2560x1600 als "retina" voor laptops?
Een Retina display is niet een bepaalde PPI. Het gaat om het niet meer kunnen onderscheiden van individuele pixels. Omdat je je telefoon dichter bij je oog hebt, moet de PPI hoger zijn dan bij de iPad, want die houd je verder weg. Een laptop houd je nog verder weg, dus de PPI voor een laptop kan nog lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Als je de huidige maximale resolutie voor een 15" van 1920x1080 gaat vergelijken met 2560x1440 dan vind ik dat toch een enorme verhoging. Een PPI van om en bij de 200 is voor een laptop al aardig hoog, zeker als je weet dat deze resolutie op een 27" iMac - en dus een veel lagere PPI- al prima is.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkstar op 09-06-2012 08:51 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
Afbeeldingslocatie: http://photos.appleinsider.com/WWDC12.1.JPG

Mountain Lion en een iCloud update is ook een zekerheidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Brm-G schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:21:
[afbeelding]

Mountain Lion en een iCloud update is ook een zekerheidje.
Hoezo? Jij lijkt nu de associatie "er is een banner dus er moet een enorme aankondiging over zijn" te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verwacht dat de presentatie van Tim Cook tweedelig zal zijn.
• Allereerst over iOS6
• Vervolgens over OS X Mountain Lion

Echter denk ik dat een update voor de Mac producten er ook aan zit te komen. Misschien in de een na laatste dia, maar zelf denk ik dat de vermelding hiervan helemaal niet aan bod komt. Het zal waarschijnlijk een stille update zijn, en niet te spectaculair zoals een redesign. Hopelijk wel het nieuwste van Intel en betere resoluties (Retina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
CyBeR schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Hoezo? Jij lijkt nu de associatie "er is een banner dus er moet een enorme aankondiging over zijn" te maken.
Geen enorme aankondiging maar er zal tijdens de keynote wel een praatje over gehouden worden. Er blijft dus minder tijd over voor andere grote releases.

Over iOS 6 en Mountain Lion is nog niet heel veel bekend (over ML iets meer..) dus als ze er grote banners van op gaan hangen lijkt het me dat ze er wel iets dieper op ingaan dan voorheen. Over iCloud zullen ze weer een praatje gaan houden dat dat de ideale feature is om alle content op al je macs en ios devices te hebben, blabla...

Ik denk dat deze dingen samen al makkelijk 30 min in beslag nemen als je de intro met cijfers daarbij optelt dan blijft er niet heel veel tijd meer over voor andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
CyBeR schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Ach, iCloud draait in beta al met nieuwe functies, bijna een zekerheidje dus. Daarnaast lijkt het bespreken van Mountain Lion ook wel erg voor de hand liggend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik heb uit een erg betrouwbare bron vernomen dat er een nieuwe iPhone wordt aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

me_mrtn schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Ach, iCloud draait in beta al met nieuwe functies, bijna een zekerheidje dus. Daarnaast lijkt het bespreken van Mountain Lion ook wel erg voor de hand liggend.
Ja, dat er iets gezegd gaat worden over iCloud ís ook vanzelfsprekend. Het is een groot deel van de strategie van Apple.

Waar 't mij om ging is wat ik heel veel zie: "oh er hangt een banner voor X, dus moet X een groot onderdeel worden van de keynote". Is niet zo. Ze hebben voor zo ongeveer elke technologie die ze bedacht hebben een banner hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
CyBeR schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:51:
[...]

Ja, dat er iets gezegd gaat worden over iCloud ís ook vanzelfsprekend. Het is een groot deel van de strategie van Apple.

Waar 't mij om ging is wat ik heel veel zie: "oh er hangt een banner voor X, dus moet X een groot onderdeel worden van de keynote". Is niet zo. Ze hebben voor zo ongeveer elke technologie die ze bedacht hebben een banner hangen.
Daar heb je helemaal een punt hoor. De te hoge verwachtingen vliegen alweer voorbij in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Beatboxx schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 13:51:
Ik heb uit een erg betrouwbare bron vernomen dat er een nieuwe iPhone wordt aangekondigd!
Ja vast :/ , ik heb uit erg betrouwbare bron vernomen dat er geen nieuwe iPhone uitkomt maar wel nieuwe Macs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:49
PBP schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Ja vast :/ , ik heb uit erg betrouwbare bron vernomen dat er geen nieuwe iPhone uitkomt maar wel nieuwe Macs 8)7
Nieuwe Macs gaan er sowieso komen. Ivy Bridge, USB 3.0 en weg met Firewire..
En waarschijnlijk volgens 9to5mac, komt er alleen nog maar een 15" MBP en een 17" MBP. En vanaf 2500$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verwacht een refresh aan macbooks zonder optical drive en ivybridge cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
En zie hier, iOS 6 :)

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2012/06/header1.jpg?w=657&h=492&h=492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

itsFuzeh schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:07:
[...]

Nieuwe Macs gaan er sowieso komen. Ivy Bridge, USB 3.0 en weg met Firewire..
En waarschijnlijk volgens 9to5mac, komt er alleen nog maar een 15" MBP en een 17" MBP. En vanaf 2500$
Ja dat is bijna een zekerheidje, enige wat onduidelijk is of het om simpele specupgrades gaan of complete redesign. Net als dat het zeker is dat iOS6 getoond word en we een prijs+releasedate krijgen voor Mountain Lion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Bigg Balls schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:35:
[...]

9 van de 10 keer kun je tegenwoordig je iPhone koppelen aan je Macbook. Dus gebruik "personal hotspot" op je iPhone en alles werkt perfect.

Als je geen iPhone hebt maar een ander merk weet ik niet hoe het werk.
Dat is echter een rot oplossing, want dan kun je niet bellen en internetten tegelijk.
Ik verwacht dat de Macbook Air eindelijk 3G krijgt. Zo'n Air is immers nutteloos zonder 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
PBP schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Ja dat is bijna een zekerheidje, enige wat onduidelijk is of het om simpele specupgrades gaan of complete redesign. Net als dat het zeker is dat iOS6 getoond word en we een prijs+releasedate krijgen voor Mountain Lion.
Correctie, was toch niet zo..
Heb een nieuw lijstje gevonden

Afbeeldingslocatie: http://9to5mac.files.wordpress.com/2012/06/wwdc-2012-mac-pricing-matrix1.png?w=657&h=629
De Retina 15" worden 2500 en 3200. De 13" blijven volgens dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- AppStore + iTunes worden iStore
- demo IOS6 + aankondiging iPhone 5 voor release in juli
- iOS6 met domotica functionaliteiten in de core
- aankondiging release OSX ML met nieuwe hardware
- processor upgrades MBA, Mac Pro
- nieuw design MBP, licht gewijzigd design MacPro (ports)
- iMac nieuw design (dikkere thunderbolt display style)
- iCloud integratie iLife, iWorks, maar ook keychain en accounts
- introductie digitaal passport, banking

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:12:
- AppStore + iTunes worden iStore
- demo IOS6 + aankondiging iPhone 5 voor release in juli
- iOS6 met domotica functionaliteiten in de core
- processor upgrades MBA, Mac Pro
- nieuw design MBP, licht gewijzigd design MacPro (ports)
- iMac nieuw design (dikkere thunderbolt display style)
- iCloud integratie iLife, iWorks, maar ook keychain en accounts
- introductie digitaal passport, banking
App Store en iTunes blijven gewoon bestaan hoor.
En iOS 6 zal uitkomen tegengelijkertijd met de iPhone 5, en juli is uiteraard iets te snel? September misschien?
Processor upgrades komen er sowieso.. En Retina's voor de 15" MBP en MBA's

edit:

Ben zelf ook van plan om een van de nieuwe MB's te gaan kopen, als de 15" betaalbaar wordt dan koop ik die, als het de dunne versie wordt dan. En anders een 13" MBA'tje

[ Voor 10% gewijzigd door Droid op 09-06-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Hoezo komt iOS6 tegelijkertijd met de iPhone5? Allemaal pure speculatie net als retina MBP en MBA's. Ook die lijstjes van 9to5Mac is puur gokwerk. Het is aannemelijk maar zolang er niks is aangekondigd is het speculatie. Straks krijg je weer gehuil dat de keynote tegenviel omdat de verwachtingen torenhoog zijn. Al weken lang worden er door sites als 9to5Mac de zogenaamde aankondigen gehyped. Terwijl er ook weer geluiden kwamen van MacBooks met simpele specupgrades en geen retina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dit hele topic is speculatie, tot nu toe is er nog helemaal niets zeker. "Het zou goed kunnen" dat 'iOS 6' een beta-label is voor een iOS-versie die ze in september releasen onder de naam 'iOS Jobs Edition' (om maar een voorbeeld te geven..) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

filenox schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:26:
Dit hele topic is speculatie, tot nu toe is er nog helemaal niets zeker. "Het zou goed kunnen" dat 'iOS 6' een beta-label is voor een iOS-versie die ze in september releasen onder de naam 'iOS Jobs Edition' (om maar een voorbeeld te geven..) :)
Dat snap ik, alleen sommige mensen presenteren het als feit ;) . Kan alleen maar tegenvallen dan, verwachtingen worden te groot. Apple gaat sowieso niet al hun producten maandag prijsgeven, ze zullen vast wel wat bewaren voor rest van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Trommelrem schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:11:
[...]

Dat is echter een rot oplossing, want dan kun je niet bellen en internetten tegelijk.
Echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
PBP schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:28:
[...]

Dat snap ik, alleen sommige mensen presenteren het als feit ;) . Kan alleen maar tegenvallen dan, verwachtingen worden te groot. Apple gaat sowieso niet al hun producten maandag prijsgeven, ze zullen vast wel wat bewaren voor rest van het jaar.
Dit.

Maar ze zullen wel even wat nieuwe stuff brengen en niet maar 2 / 3 dingen.
Ik verwacht dit jaar een slap in de face met een hoop nieuwe producten op alle gebieden van IOS en Producten.

Waarom ?, er is veel concurrentie en het is er prima tijd voor om hun markt nog meer te laten groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 14:38
Meh, meer dan wat gelul over iOS6, OSX, iCloud en aankondigingen van nieuwe Macs verwacht ik niet. Heel eventueel dat de AppleTV opengesteld wordt voor developers.

Zeker geen nieuwe iPhone oid. Wat ik verwacht dat gaat gebeuren (al dan niet in de verdere toekomst) (of wat ik in ieder geval zou doen als ik baas bij Apple was :P) is dat de notebooklijn versimpeld wordt. Niet Macbook Air en Macbook Pro, maar Macbook in diverse groottes.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Een onderverdeling zorgt voor versimpeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 14:32

Fiber

Beaches are for storming.

11 en 13 inch Air, 15 en 17 inch Pro. Simpel.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
filenox schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 00:20:
MP3 13" eruit? Dat denk ik niet hoor :p De 13" is een van de meest populaire Macbook Pro's op de markt :)
filenox schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:04:
De Air voelt misschien wat vlotter maar de verschillen tussen de Air en de Pro blijven erg duidelijk.

De apparaten zijn ontwikkeld voor verschillende doelgroepen. Zo is de Air inderdaad erg snel als het gaat over het opstarten van programma's maar je blijft zitten met die lowvoltage cpu, minder aansluitingen. Het feit dat je het RAM/SSD erg moeilijk kan opgraden mag je ook niet vergeten. Daarbij heeft de Air maximum 4gb RAM.

De Macbook Air zal dan meestal gebruikt worden voor casual computing, zoals browsen, mail soms een Word documentje. De Macbook Pro is (zeker met SSD) meer geschikt voor de krachtigere taken zoals Photoshopping, meerdere VM's draaien etc etc..

De Macbook 13" blijft, dat staat vast ;) De kansen dat er een 15" Macbook Air komt zijn wat hoger denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wij als als reseller en service proviver horen is dat er geen 17" mbp meer gaat zitten in het nieuwe gamma ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Waarom zou er nu een iPhone 5 komen als de 4S nog niet eens een jaar op de markt is? De iPhone 5 wordt juist in augustus verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:05:
Wat wij als als reseller en service proviver horen is dat er geen 17" mbp meer gaat zitten in het nieuwe gamma ...
Waarom niet? Gaan ze de markt voor grote laptops aan de 'Windows merken' laten?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hmm.. had ik dit maar iets eerder gelezen. Gisteren nieuwe Mac book air 13" opgehaald.. als er volgende week een nieuwe komt dan heb ik wel een miskoop gedaan :(

Of zou het nog een aantal maanden duren voordat hij in de winkel verkrijgbaar is?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Workaholic schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:31:
Hmm.. had ik dit maar iets eerder gelezen. Gisteren nieuwe Mac book air 13" opgehaald.. als er volgende week een nieuwe komt dan heb ik wel een miskoop gedaan :(

Of zou het nog een aantal maanden duren voordat hij in de winkel verkrijgbaar is?
Nee als hij word aangekondigd ligt hij vaak dezelfde week in de winkels. Vaak al de volgende dag. Misschien dat je hem nog kan omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Balen..

Op de bon staat : omruilen kan alleen wanneer de verpakking niet is geopend. Kortom.. I'm screwed.

Wellicht kan ik er nog onderuit komen op basis van eventuele consumenten wetten dat je kunt ruilen binnen zoveel dagen..? Of is dat alleen voor webshops?

[ Voor 41% gewijzigd door Workaholic op 09-06-2012 16:34 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Waar heb je 'm gekocht? Als je 'm bij een APR hebt gekocht zijn je kansen groter dan bij bijvoorbeeld MediaMarkt
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:05:
Horen = rumors. Alleen met feiten kan je iets bevestigen en ja... Die zijn er niet ;)

[ Voor 58% gewijzigd door filenox op 09-06-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Amac store. Niet een officiële apple winkel, maar wel een authorised service provider volgens mij.

[ Voor 80% gewijzigd door Workaholic op 09-06-2012 16:40 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:10

B2

wa' seggie?

Workaholic schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:39:
Amac store. Niet een officiële apple winkel, maar wel een authorised service provider volgens mij.
Zouden hem gewoon in moeten nemen, binnen 14 dagen. Welke Amac?

copy paste uit de voorwaarden van a-mac
Retournering van een bij A-Mac gekocht Product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen 14 dagen na aankoop. A-Mac is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de Koper binnen 14 dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:
a. De Koper moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
b. Het Product dient aangekocht te zijn in een vestiging van A-Mac in Nederland.
c. Het Product inclusief eventuele accessoires moet compleet en onbeschadigd in de originele en onbeschadigde verpakking zijn verpakt.

d. Een eventuele verzegeling mag niet zijn verbroken.
e. Het Product is ongebruikt.
Punt e zou dus lastig kunnen zijn (of even complete restore doen). Aan de andere kant, je mag ook van een winkel als a-mac verwachten dat ze aangeven volgende week nieuwe producten te krijgen.

[ Voor 66% gewijzigd door B2 op 09-06-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
c en d zijn ook een probleem, verpakking is immers opengemaakt en al het plastic krijg je natuurlijk nooit meer omheen.

Maar laten we volgende week even afwachten en dan met amac bellen.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Workaholic schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:41:
c en d zijn ook een probleem, verpakking is immers opengemaakt en al het plastic krijg je natuurlijk nooit meer omheen.

Maar laten we volgende week even afwachten en dan met amac bellen.
Tja.. Je zou toch van te voren al geweten moeten hebben dat er nieuwe macs kwamen?
Want iedereen wordt er zowat mee doodgegooid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Voortaan eerst even hier kijken: http://buyersguide.macrumors.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

De winkel aangeven dat er nieuwe modellen komen? Das de omgekeerde wereld!

Ik vind dat de consument zelf de "plicht" heeft om van te voren goed moet kijken wat hij/zij koopt. De verkoper doet zijn werk en maakt de koper enthousiast over een product en de koper besluit op dat moment over te gaan op koop, niets meer niets minder.

En voor wat betreft retour? De klant gaat akkoord met de voorwaarden op het moment van aankoop. In deze voorwaarden staat dat het product in ongeopende verpakking moet zijn bij retour, zodoende kan de winkel het product als nieuw verkopen en heeft de winkel geen verlies. Want wees nu eerlijk, zou jij de nieuwprijs willen betalen als de verpakking open is gemaakt door een andere klant? Ik niet!

Tja, het is zuur...

Verkoop het op marktplaats voor 100 euro minder...

[ Voor 3% gewijzigd door Hokkie op 09-06-2012 20:22 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Hokkie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:20:

Ik vind dat de consument zelf de "plicht" heeft om van te voren goed moet kijken wat hij/zij koopt. De verkoper doet zijn werk en maakt de koper enthousiast over een product en de koper besluit op dat moment over te gaan op koop, niets meer niets minder.

En voor wat betreft retour? De klant gaat akkoord met de voorwaarden op het moment van aankoop. In deze voorwaarden staat dat het product in ongeopende verpakking moet zijn bij retour, zodoende kan de winkel het product als nieuw verkopen en heeft de winkel geen verlies. Want wees nu eerlijk, zou jij de nieuwprijs willen betalen als de verpakking open is gemaakt door een andere klant? Ik niet!

Tja, het is zuur...

Hier ben ik het ook mee eens.
En dan is het nog is zo dat je wordt doodgegooid met die rumours enzo :P

En trouwens, gaat de Thunderbolt Display ook USB 3.0 krijgen? Neem aan van wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 14:21

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Workaholic schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:31:

Miskoop? Miskoop? Kom op man, je hebt een zeer leuke laptop met prima specificaties gekocht. Wat verwacht je nog dat er gaat veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Hokkie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 20:20:

Tja, het is zuur...

Tuurlijk, als ik zo'n aankoop had gedaan had ik ook wel even gekeken naar nieuws betreffende het products, en inderdaad je wordt op de Apple sites echt dood gegooid met het nieuws over nieuwe Macs, maar ik vind ook dat een verkoper kan zeggen "joh als je slim bent kom je volgende week ff langs, dan zijn de nieuwe Macs er".

Dat is gewoon klantgerichte service, kijk dat de officiële Apple store daar geen mededelingen over doet kan ik inkomen. Bij Apple zelf kun je gewoon een geopende doos retour sturen binnen 14 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

Nee dat kan die verkoper NIET zeggen, omdat hij dat domweg ook niet met 100% zekerheid kan weten. De winkels weten dit namelijk ook pas maandagavond (das echt waar). Natuurlijk weet hij dat ze zeer binnenkort komen, maar voor hetzelfde geld pas in september. Moet hij dan tegen iedereen zeggen "koop maar niet"? Dan kan hij zijn winkel wel sluiten.

Voor wat betreft Apple zelf. Tja, die hebben natuurlijk een veel grotere afzetmarkt en kan natuurlijk een veel grotere risico lopen. Deze voorwaarden van Apple weet ik niet, wellicht zitten hier wel mitsen en maren aan...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Hokkie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:16:
Nee dat kan die verkoper NIET zeggen, omdat hij dat domweg ook niet met 100% zekerheid kan weten. De winkels weten dit namelijk ook pas maandagavond (das echt waar). Natuurlijk weet hij dat ze zeer binnenkort komen, maar voor hetzelfde geld pas in september. Moet hij dan tegen iedereen zeggen "koop maar niet"? Dan kan hij zijn winkel wel sluiten.

Voor wat betreft Apple zelf. Tja, die hebben natuurlijk een veel grotere afzetmarkt en kan natuurlijk een veel grotere risico lopen. Deze voorwaarden van Apple weet ik niet, wellicht zitten hier wel mitsen en maren aan...
Bij Apple zitter er geen mitsen en maren aan.

Tuurlijk kan die verkoper dat wel zeggen, het minste wat ie kan zeggen is wacht maandag even af en kom dan dinsdag langs. Dat is service, maar daar ontbreekt het zeker bij A-mac (en zeker in Apeldoorn waar Workaholic volgens mij geweest is) nogal aan. Als ik daar in de winkel sta om iets te bestellen en naast mij staan twee verkopershipsters-kijk-mij-ik-werk-in-een-apple-winkel te roddelen hoe iemand 'zo maar 500 euro contact neerlegde voor een iPad' dan haak ik af, hoe klantgericht ben je dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

En dat (slechte verkopers)kan je na één keer al zien? Of ben je daar vaker geweest en had je daar toen dezelfde ervaringen? Dan snap ik niet dat je nu (weer) daar gaat shoppen. Daarnaast blijf ik bij mijn standpunt dat je zelf verantwoordelijk bent over wat en wanneer je iets koopt.

Nu maar weer ontopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Hokkie schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:29:
En dat (slechte verkopers)kan je na één keer al zien? Of ben je daar vaker geweest en had je daar toen dezelfde ervaringen? Dan snap ik niet dat je nu (weer) daar gaat shoppen. Daarnaast blijf ik bij mijn standpunt dat je zelf verantwoordelijk bent over wat en wanneer je iets koopt.
Ja die ervaring heb ik meerdere keren, maar soms heb je iets direct nodig en vandaar dat ik er weer eens heen 'moest'. Uiteindelijk was het kabeltje niet op voorraad en heb ik het er tegenover bij de V&D gehaald.
Als je mijn reactie goed leest had je gezien dat ik ook vind dat Workaholic zelf verantwoordelijk is, maar ik heb het over service en klantgerichtheid van de Amac (en Amac Apeldoorn in het bijzonder).

Verder on-topic :

OS X Mountain Lion
IOS 6
IOS 6 brings apps to AppleTV3
IOS 6 brings Siri to iPad
Oh and one more thing, complete Mac line refreshed, check our website for the details, thanks for coming, see you next year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Nog 2 dagen en dan is het zo ver. Hoop echt op de nieuwe processors enzo.. En een MBA is toch more likely dan een MBP als de dikte van de MBP zo blijft, alle laptops gaan onder de 20mm komen..
Als de 13" MBP zo blijft zoals die is (behalve processor etc dan) dan haal ik me een air'tje met een Thunderbolt Display, hopelijk zit daar USB 3.0 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:26
B2 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 21:01:
[...]

Tuurlijk, als ik zo'n aankoop had gedaan had ik ook wel even gekeken naar nieuws betreffende het products, en inderdaad je wordt op de Apple sites echt dood gegooid met het nieuws over nieuwe Macs, maar ik vind ook dat een verkoper kan zeggen "joh als je slim bent kom je volgende week ff langs, dan zijn de nieuwe Macs er".

Dat is gewoon klantgerichte service, kijk dat de officiële Apple store daar geen mededelingen over doet kan ik inkomen. Bij Apple zelf kun je gewoon een geopende doos retour sturen binnen 14 dagen.
Ja, en wat als het model wat die klant wilt niet ge-update wordt? Dan geven wij het verkeerde advies mee. Je kan zeggen: "Volgende week Maandagavond worden er dingen vernieuwd, we weten niet wat. Het kan dat er dan nieuwe Macs komen." En dan nog: Dan verkoop je dus die dag geen MacBook (niet dat dat deze week ook maar middelmatig gebeurt) en de volgende week komt de klant dan misschien alsnog voor dezelfde MacBook, maar het is even waarschijnlijk dat hij of zij bij een andere winkel koopt.

Het is niet klantgericht om aannames en geruchten te presenteren als feit, en zelfs als mogelijkheid is het discutabel. Als klanten er zelf mee komen is het niet moeilijk meer, maar om er zelf over te beginnen is niet netjes (uiteindelijk).

Mijn verwachtingen:

- iOS 6:
-- Eigen Maps
-- Siri for iPad
-- Nieuwe look voor veel first-party apps
-- Gelimiteerde Siri-API

- Mountain Lion:
-- Vanaf Dinsdag gratis upgrade voor nieuwe Mac-kopers
-- Golden Master week er na, release zo rond 5 Juli

- Macs:
-- MacBook lijn vernieuwd. Nu alleen nog "MacBook", 11"-13" zijn updates van de Airs van nu met Ivy Bridge en USB 3.0, en ik twijfel over hogere resolutie. 15"-17" zijn nieuw en tussen de huidige Pro en het design van de Air in. SSD, geen DVD-drive, wel quad-core IB, poorten verspreid over beide kanten, wedge-design, maar wel "echte" videokaarten. tevens USB 3.0 en zeker hogere resolutie. Overstap op IPS-schermen maar nog wel glossy.
-- iMac en Mac Pro krijgen nieuwe internals, geen nieuw design. Mac Pro krijgt 2 TB-aansluitingen op de achterkant, waarbij een integrated videokaart samenwerkt met elke nieuwe videokaart om zo beelden over de TB-poorten te gooien. Nieuwe kaarten werken ook qua aansluiting, maar meer dan 1 scherm en HDMI/DVI/VGA-converters werken niet op de TB-poorten meer.
- Geen update voor de Mac Mini. Die komt later.

- Input devices, routers en andere randapparatuur kunnen een stille update krijgen.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik verwacht vooral veel teleurstellingen. De verwachtingen zijn zoals gebruikelijk torenhoog, maar Apple is nooit zo scheutig met de updates. Een paar gemiddelde spec bumps waar de hoofdprijs voor wordt gevraagd. Wat mild verbeterde software waar ik zelf in de praktijk waarschijnlijk toch weinig profijt van zal hebben.

Ik ben toe aan een nieuwe laptop (huidige dateerd alweer uit 2007) dus ik hoop dat de Macbook Pro 15" een beetje leuk wordt (USB 3, standaard mat display, dunner design en een beetje een fatsoenlijke videokaart standaard. (niet zoals vorig jaar dat je met 256mb wordt afgeserveerd voor een laptop van 1600 eu).

Naja, we gaan het allemaal wel zien, ik ben sceptisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:11
Dat is waar, maar moet wel zeggen een simpele GPU met 512MB en een goeie Proc doet wonderen, heb nog niks gevonden wat niet " draait of beroerd "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Workaholic schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 16:34:
Balen..

Op de bon staat : omruilen kan alleen wanneer de verpakking niet is geopend. Kortom.. I'm screwed.

Wellicht kan ik er nog onderuit komen op basis van eventuele consumenten wetten dat je kunt ruilen binnen zoveel dagen..? Of is dat alleen voor webshops?
Wat er op de bon of voorwaarden staat is niet echt belangrijk, wat er wettelijk voorgeschreven staat dat is belangrijk, dat zou ik even bekijken. Een consument heeft wettelijk het recht om binnen x dagen een product te retourneren als alles er gewoon nog bij zit, er zijn wel uitzonderingen op deze regel maar ik weet niet of een MacbookAir daar ook onder valt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:47
Donstil schreef op zondag 10 juni 2012 @ 00:48:
[...]

Wat er op de bon of voorwaarden staat is niet echt belangrijk, wat er wettelijk voorgeschreven staat dat is belangrijk, dat zou ik even bekijken. Een consument heeft wettelijk het recht om binnen x dagen een product te retourneren als alles er gewoon nog bij zit, er zijn wel uitzonderingen op deze regel maar ik weet niet of een MacbookAir daar ook onder valt.
Voor aankopen in fysieke winkels geldt koop = koop. Alles wat in de voorwaarden staan die in jouw voordeel zijn, is mooi meegenomen.

Alleen voor webshops (= koop op afstand) geldt er een bedenktijd van 7 werkdagen. In dat geval mag je gewoon het product uit de verpakking halen en testen.

Maarja, je kunt altijd proberen je product te retourneren. Wellicht doen ze daar niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Laatst online: 12-09 19:42
Ik verwacht eigenlijk alleen maar een hoop updates voor de mac's verder veel prietpraat wat IOS6 gaat doen. maar voorlopig zal die er nog niet zijn... heb nog geen beta niks voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 14:38
bartkoper schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:25:
Ik verwacht eigenlijk alleen maar een hoop updates voor de mac's verder veel prietpraat wat IOS6 gaat doen. maar voorlopig zal die er nog niet zijn... heb nog geen beta niks voorbij zien komen...
Nee, de beta's zullen dan waarschijnlijk beschikbaar gesteld worden voor developers.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Laatst online: 12-09 19:42
ZpAz schreef op zondag 10 juni 2012 @ 09:30:
[...]

Nee, de beta's zullen dan waarschijnlijk beschikbaar gesteld worden voor developers.
zoiets verwacht ik inderdaad ook. en dan na de zomer gelijk met de iphone 5 de release oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Laatst online: 09-09 20:55
Waarom zou de 13" macbook pro er uit gaan als deze ongeveer de helft van de omzet van de mac laptops omvat? http://www.applespot.nl/2...op-van-de-17-macbook-pro/

Ik gok dat dat 10.8 wordt gepresenteerd met een klein beetje info over upgrades van den Mac's.
iOS6 wordt aangekondigd maar er nog niets wordt gezegd over een iPhone. Die komt pas na de zomer.

Ik verwacht van de Mabook Pro's dat de dvd speler er uit gaat of dat je er voor kunt kiezen dat je deze niet wilt(extra dokken). Verder denk ik dat je bij de 15 en 17" versies de optie er bij krijgt om tegen een te hoge prijs 16Gb in te stoppen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
En even voor de mensen die het willen weten, WWDC begint om 10am PDT, en dat is dus 19:00 hier in Nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik baal nu al een beetje van de WWDC, want ik kan alleen het eerste uur maar meekrijgen met een beetje geluk. Moet daarna naar Duitsland toe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
In Duitsland is apple.com ook beschikbaar hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
filenox schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:52:
In Duitsland is apple.com ook beschikbaar hoor :P
Ja, maar om nu liveblogs te kijken terwijl ik over de Autobahn knal is een niet al te slimme optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

itsFuzeh schreef op zondag 10 juni 2012 @ 12:25:
En even voor de mensen die het willen weten, WWDC begint om 10am PDT, en dat is dus 19:00 hier in Nederland..
Hoelang duurt de WWDC een paar uur of een paar dagen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

we_are_borg schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Hoelang duurt de WWDC een paar uur of een paar dagen.
De keynote is het belangrijkste voor ons, die duurt meestal zo rond de 1,5-2uur. De WWDC duurt een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

PBP schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:10:
[...]

De keynote is het belangrijkste voor ons, die duurt meestal zo rond de 1,5-2uur. De WWDC duurt een paar dagen.
Inderdaad, tijdens die keynote wordt eigenlijk al het belangrijke bekendgemaakt. De rest zijn allemaal sessies voor ontwikkelaars - meestal om te leren om te gaan met dat wat is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
me_mrtn schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:05:
[...]

Ja, maar om nu liveblogs te kijken terwijl ik over de Autobahn knal is een niet al te slimme optie.
Ach als je langzaam rijdt staat er een mooie videostream van Apple voor je klaar als je aankomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Het wordt ook live uitgezonden toch? En de keynote is meestal waar alles bekendgemaakt wordt, dus dat wordt morgenavond eventjes geen CSI kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

En toch hoop ik dat de 15" macbook pro's in Nederland onder de €1500 blijven :9~

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
itsFuzeh schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:50:
Het wordt ook live uitgezonden toch? En de keynote is meestal waar alles bekendgemaakt wordt, dus dat wordt morgenavond eventjes geen CSI kijken :P
Of dat het live zal worden uitgezonden weten we pas op het laatste moment, ik zou er niet te veel op rekenen aangezien de laatste live videostreem van Apple 2(?) jaar geleden is. Gelukkig zijn er nog websites zoals MacRumors en Engadget die live rapporteren wat er in de zaal gebeurd. Dit gebeurd dan via foto's en tekst. :)
Achilles schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:53:
En toch hoop ik dat de 15" macbook pro's in Nederland onder de €1500 blijven :9~
De (begin)prijzen van producten blijven meestal hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Achilles schreef op zondag 10 juni 2012 @ 14:53:
De MBP's zijn ooit 1500 geweest toch? En nu zijn ze 1750.
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste

Let op:
Gedurende de WWDC keynote mag dit topic -en UITSLUITEND dit topic- gebruikt worden als kroegtopic. :) Daarna mogen er nieuwe topicstarts bij ons aangemeld worden voor de ongetwijfeld noodzakelijke nieuwe topics. Vanaf morgenochtend (dinsdag 12 juni) gelden hier weer de gebruikelijke regels ;)

Voor (slow)chat is iedereen uiteraard ook welkom in #apple op irc.tweakers.net - Om #apple binnen te gaan, typ: /join #apple