Intussen zojuist de stick aan de praat gekregen na een hoop werk met "unlocken".aart44 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:00:
Als die Huawei gelockt is voor Vodafone zul je moeten unlocken door andere firmware op de stick te zetten of dat nodig is weet ik niet je kunt het eerst met Mobile partner proberen.
Dan voor een Huawei modem heb je als software voor je pc "mobile partner" nodig die is eenvoudig te vinden met Google het beste Google op de hele naam "Mobile Partner 11.030.01.07.03" bij Rapidshare kun je hem zo downloaden.
En ja daar moet je dan je instellingen op maken zoals je APN.
Nergens enige aanwijzing dat ie gelockt was overigens, integendeel, er was een keuze om APN's te veranderen maar nooit een verbinding.
Nu dus wel maar Blieb geeft een snelheid van 1 bit per uur oid dus daar heb ik niets aan.
De bliep pagina laden lukt niet inloggen evenmin, OK na een half uurtje lukt het maar een instelling veranderen geeft na lange tijd "error" .
Dit ligt NIET aan de dongle aangezien m'n telefoon dezelfde snelheid gaf in Alkmaar.
Voor liefhebbers dit is de site waar ik info haalde
http://unlocke220.blogspo...nlocking-procedure-i.html
De hex string vond ik niet en heb op goed geluk een string geprobeerd die er het meest op leek
dat werd 21 ipc 2C
Ik begrijp dus weer niet waarom sommigen een hoge snelheid halen en het hier totaal niet werkt.
Gr
Edmund