Toen ik dit filmpje zag over Android 4.1 JB werd ik best wel enthousiast. Ik had een Galaxy Nexus en heb nu een S3, maar wat zou ik graag naar een kaal Android terug gaan. Dat TW ben ik helemaal zat. Mijn vraag is: Is er al een (stabiele) ROM voor de S3 met een kaal Android JB? Welke is het beste en hoe krijg ik deze op mijn S3?
Is er [ROM][GT-I9300][4.1.1] CyanogenMod 10 -PREVIEW #6..stabiel nog niet anders CM9 Nightly deze werkt goed.Jeroen04 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:36:
Toen ik dit filmpje zag over Android 4.1 JB werd ik best wel enthousiast. Ik had een Galaxy Nexus en heb nu een S3, maar wat zou ik graag naar een kaal Android terug gaan. Dat TW ben ik helemaal zat. Mijn vraag is: Is er al een (stabiele) ROM voor de S3 met een kaal Android JB? Welke is het beste en hoe krijg ik deze op mijn S3?
Tubes....It's what make music music!
En heb jij (of iemand anders) al ervaring met de CM10? Met stabiel bedoel ik of je het ervaart als stabiel, niet of de versie "Stable" is. Iemand? En verder: Moet je ook een back up maken van je gehele (Android+TW) software? Om het later terug te zetten? Dus: Als je terug wil naar stock, hoe gaat dit precies?silitek schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:42:
[...]
Is er [ROM][GT-I9300][4.1.1] CyanogenMod 10 -PREVIEW #6..stabiel nog niet anders CM9 Nightly deze werkt goed.
Nandroid backup in Cwm maken (fotocopy van je gehele rom met inhoud)..en/of Titanium backup voor voor Apps + data.Jeroen04 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:47:
[...]
En heb jij (of iemand anders) al ervaring met de CM10? Met stabiel bedoel ik of je het ervaart als stabiel, niet of de versie "Stable" is. Iemand? En verder: Moet je ook een back up maken van je gehele (Android+TW) software? Om het later terug te zetten? Dus: Als je terug wil naar stock, hoe gaat dit precies?
Stappen zijn root+ Cmw, custom roms flashen in Cwm.
CM10 even gedraaid ik had last van een enorme battery-drain en "hello hello bug" Wil je stabiel?. Foxhound, Omega 9.1 en een hele mooi rom MIUI V3.
Maar voor je iets gaat doen Efs-map backuppen. Les1
Als je IMEI vernageld is heb je een mooie S3 onderzetter...
Voor de rest veel lezen en wijsheid opdoen in XDA. Alles is daar te vinden.
Heel erg bedankt! Nandroid BU of TB is voor data in apps, lijkt me? Wat ik dus bedoel: Hoe krijg ik mijn stock ROM terug als ik bijv. mijn telefoon voor garantie moet terugsturen? Kan ik ergens de stock ROM downloaden of moet ik hiervan ook een backup maken?silitek schreef op zondag 22 juli 2012 @ 13:57:
[...]
Nandroid backup in Cwm maken (fotocopy van je gehele rom met inhoud)..en/of Titanium backup voor voor Apps + data.
Stappen zijn root+ Cmw, custom roms flashen in Cwm.
CM10 even gedraaid ik had last van een enorme battery-drain en "hello hello bug" Wil je stabiel?. Foxhound, Omega 9.1 en een hele mooi rom MIUI V3.
Maar voor je iets gaat doen Efs-map backuppen. Les1![]()
Als je IMEI vernageld is heb je een mooie S3 onderzetter...
Voor de rest veel lezen en wijsheid opdoen in XDA. Alles is daar te vinden.
Verder ben ik nu bezig met de EFS map veilig te stellen, maar lukt me nog niet echt. Al 2 van deze methodes geprobeerd, zonder succes...
Edit: Het is me nu (volgens mij) toch gelukt om mijn EFS bestanden te backuppen via deze manier. Ik heb nu een efs.img en efs.tar.gz. Enig idee hoe ik deze kan controleren zo dat ik zeker weet dat het goed is gegaan?
[ Voor 11% gewijzigd door Edzeau op 22-07-2012 15:07 ]
Kan je hem niet gewoon met root explorer kopiëren en plakken naar sd kaart?Jeroen04 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:22:
[...]
Heel erg bedankt! Nandroid BU of TB is voor data in apps, lijkt me? Wat ik dus bedoel: Hoe krijg ik mijn stock ROM terug als ik bijv. mijn telefoon voor garantie moet terugsturen? Kan ik ergens de stock ROM downloaden of moet ik hiervan ook een backup maken?
Verder ben ik nu bezig met de EFS map veilig te stellen, maar lukt me nog niet echt. Al 2 van deze methodes geprobeerd, zonder succes...
Edit: Het is me nu (volgens mij) toch gelukt om mijn EFS bestanden te backuppen via deze manier. Ik heb nu een efs.img en efs.tar.gz. Enig idee hoe ik deze kan controleren zo dat ik zeker weet dat het goed is gegaan?
Tenminste zo heb ik het gedaan nadat ik mijn toestel geroot heb.
Hopelijk is dat wel de goede manier
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Thanks, maar voor Root Explorer moet je betalen. Op zich geen probleem, maar op het moment even wel.madmaus schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:02:
[...]
Kan je hem niet gewoon met root explorer kopiëren en plakken naar sd kaart?
Tenminste zo heb ik het gedaan nadat ik mijn toestel geroot heb.
Hopelijk is dat wel de goede manier
Gratis alternatief voor Root Explorer is ES File Explorer, als je bij de instellingen van deze app de Root toegang aanzet, heb je ook gewoon een prima Root explorer.Jeroen04 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:32:
[...]
Thanks, maar voor Root Explorer moet je betalen. Op zich geen probleem, maar op het moment even wel.Maar zoals mijn edit in vorige bericht heb ik het op kunnen lossen met HC-kTool. Nandroid backup is ook gemaakt, dus nu tijd om een Custom ROM uit te kiezen!
Ah, goed om te weten, bedankt!edgarf28 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:44:
[...]
Gratis alternatief voor Root Explorer is ES File Explorer, als je bij de instellingen van deze app de Root toegang aanzet, heb je ook gewoon een prima Root explorer.
Ik ben nu aan het wachten tot Omega v9.1 gedownload is. Maar god wat gaat dat lang duren... Wat ik trouwens nog niet er uit op kon maken: Kun je bij de Omega ook zonder TW (interface) werken?
[ Voor 10% gewijzigd door Edzeau op 22-07-2012 17:09 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe ik in godsnaam kies nog aan de gang kan krijgen? Bij de verbinding met kies geeft hij wel de mappen ovan de telefoon weer, maar verder maakt hij geen verbinding. I heb in mijn backup van Smemo paar bestanden die ik terug wil hebben en dat gaat dus nu niet. Of is er een andere manier deze files in mijn telefoon te krijgen op de juiste plaats? Alvast thanks. Ps ik draai Fox hound 1.2 bij versie 1.1 was het nog wel mogelijk.
Ik weet het niet zeker, maar kan me zo voorstellen dat je geen gebruik meer kan maken van Kies wanneer je een Custom ROM gebruikt. Kies zal je telefoon moeten herkennen, en ik verwacht dat Kies dit alleen kan wanneer de originele ROM er op staat. Correct me if i'm wrong.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:29:
Weet iemand hoe ik in godsnaam kies nog aan de gang kan krijgen? Bij de verbinding met kies geeft hij wel de mappen ovan de telefoon weer, maar verder maakt hij geen verbinding. I heb in mijn backup van Smemo paar bestanden die ik terug wil hebben en dat gaat dus nu niet. Of is er een andere manier deze files in mijn telefoon te krijgen op de juiste plaats? Alvast thanks. Ps ik draai Fox hound 1.2 bij versie 1.1 was het nog wel mogelijk.
Verwijderd
Yes bij versie 1.1 en omega files lukte het me wel. Moet er wel bij vertellen dat je niet meer kunt updaten met kies,dit door de Custom Rom. Maar het was wel mogelijk mijn back up of naar en weer terug te zetten op de telefoon. Nu heb ik die files in kies wel gevonden, maar weet niet waar ik ze terug moet zetten op mijn telefoon. Heb wel S memo weer op mijn telefoon. Thats the problem.Jeroen04 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:30:
[...]
Ik weet het niet zeker, maar kan me zo voorstellen dat je geen gebruik meer kan maken van Kies wanneer je een Custom ROM gebruikt. Kies zal je telefoon moeten herkennen, en ik verwacht dat Kies dit alleen kan wanneer de originele ROM er op staat. Correct me if i'm wrong.
Verwijderd
Weet je al iets omtrent het batterij verbruik? Dit is de reden dat ik nog even op fox hound blijf. Het ziet er wel gelikt uit.silitek schreef op zondag 22 juli 2012 @ 09:01:
MIUI-RGUI V3 2.7.20 is er. Op Siyah snel, heel snel...mooie rom.
Black full themed..incl dialer bla bla.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 08:09:
[...]
Prima het is je dus gelukt en heb je ook geen last meer van robots?
Ik wil nog een andere modem proberen
Iemand een link hoe je die aanpast?
Verwijderd
Cool, iK heb ook de kTool gedl, en gelijk een efs backup gemaakt. Binnen 20 seconden was alles gepiept, incl downloadenJeroen04 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 16:32:
[...]
Thanks, maar voor Root Explorer moet je betalen. Op zich geen probleem, maar op het moment even wel.Maar zoals mijn edit in vorige bericht heb ik het op kunnen lossen met HC-kTool. Nandroid backup is ook gemaakt, dus nu tijd om een Custom ROM uit te kiezen!

Ja dat weet ik. De standby-drain is goed aangepakt. Het schort (nog) bij roms in ut "deep sleep-drain" verbruik.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:05:
[...]
Weet je al iets omtrent het batterij verbruik? Dit is de reden dat ik nog even op fox hound blijf. Het ziet er wel gelikt uit.
Telkens weer, of het nu foxhound was ect verlies je TE veel procenten in deep sleep..variabel van 5 tot 15% met niets doen. Nu, geen drain meer in idle/standby als test alles aan op BT na dan.
Erg lekker, moet ik zeggen. Eerste run MIUI V3 batterij ziet er goed uit.

Modem.zip in CWM, flash, reboot en klaar!Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:11:
[...]
![]()
Ik wil nog een andere modem proberen
Iemand een link hoe je die aanpast?
Verwijderd
Ok! Dat bedacht ik me net, maar ik denk, beter even vragen, voordat ik wat brick

Tank joe.
LF5 geinstalleerd, maar nu hoort de andere kant niks...
edit;
reboot helpt niet
cache/dalvik helpt niet.
edit 2;
3 is terug en nu werkt alles prima
ok, ik zet 3 weer terug.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2012 18:57 ]
Ik heb nu Omega v9.1 er op staan. Leuk, maar had er meer van verwacht. Het zal ongetwijfeld goed werken, maar ik snap niet echt het verschil tussen Omega en Stock? Alleen de notificatiebalk is anders?
Edit: Nog een ander vraagje. Ik zie (nu pas) dat ik (denk ik) een best oude versie van CWM heb? Versie 3.60, terwijl 5 al uit is? Maakt dit iets uit, en hoe kan ik deze het makkelijkste updaten?
Edit: Nog een ander vraagje. Ik zie (nu pas) dat ik (denk ik) een best oude versie van CWM heb? Versie 3.60, terwijl 5 al uit is? Maakt dit iets uit, en hoe kan ik deze het makkelijkste updaten?
[ Voor 33% gewijzigd door Edzeau op 22-07-2012 19:47 ]
Verwijderd
Andere launcher op zetten, dan kun je hem maken zoals je wilt.Jeroen04 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:32:
Ik heb nu Omega v9.1 er op staan. Leuk, maar had er meer van verwacht. Het zal ongetwijfeld goed werken, maar ik snap niet echt het verschil tussen Omega en Stock? Alleen de notificatiebalk is anders?
Verwijderd
Iemand die problemen heeft tussen foxhound 1.2 en externe sdkaart die niet willen koppelen ?
Jah daar had ik ook last van. Ligt aan de nieuwe kernel. Je moet bij settings ota update kernel een andere kernel downloaden en in recovery installeren. Dan werkt je sd kaart weer. Geen idee welke kernel beter is ik heb maar de nimphnogwat geïnstalleerd.
Verwijderd
Heb ik ook gehad, mijn oplossing was de kaart er paar keer in en uit halen. En ineens herkende hij hem?Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:17:
Iemand die problemen heeft tussen foxhound 1.2 en externe sdkaart die niet willen koppelen ?
Probeer ik net via CWM om FoxHound v1.2 er op te zetten, krijg ik na een tijdje de melding "aborted". Omega staat er nog steeds op, maar wat heb ik fout gedaan? Heb het via hun topic @ XDA gedownload...
* wipe data/factoryJeroen04 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 02:32:
Probeer ik net via CWM om FoxHound v1.2 er op te zetten, krijg ik na een tijdje de melding "aborted". Omega staat er nog steeds op, maar wat heb ik fout gedaan? Heb het via hun topic @ XDA gedownload...
* wipe cache
* Dalvik
* mount*storage> format system.
Zo moet het lukken..anders bad file download.
Die vragen kun je beter hier stellen:
[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie
Ontopic:
Na een positieve ervaring hier in dit topic over MIUI, heb ik die gisteren ook even geflashed. Ben er echt over verbaasd. In de tijd van de S2 had ik ook MIUI ook al een tijdje geprobeerd, maar was er nooit zo weg van. Maar nu... Nu blijft MIUI er wat langer opstaan
Want o, wat is deze rom toch snel. Misschien nog wel smoother dan Foxhound! Ook blij verrast over batterijverbruik. Vannacht maar 3% drain gehad
Ontopic:
Na een positieve ervaring hier in dit topic over MIUI, heb ik die gisteren ook even geflashed. Ben er echt over verbaasd. In de tijd van de S2 had ik ook MIUI ook al een tijdje geprobeerd, maar was er nooit zo weg van. Maar nu... Nu blijft MIUI er wat langer opstaan
[ Voor 65% gewijzigd door kronolith op 23-07-2012 09:22 ]
Welkom op MIUI meest snelle en batterij vriendelijke rom voor de SIII, follow the leader...kronolith schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:18:
Die vragen kun je beter hier stellen:
Ontopic:
Na een positieve ervaring hier in dit topic over MIUI, heb ik die gisteren ook even geflashed. Ben er echt over verbaasd. In de tijd van de S2 had ik ook MIUI ook al een tijdje geprobeerd, maar was er nooit zo weg van. Maar nu... Nu blijft MIUI er wat langer opstaanWant o, wat is deze rom toch snel. Misschien nog wel smoother dan Foxhound! Ook blij verrast over batterijverbruik. Vannacht maar 3% drain gehad
ik ga miui ook maar es proberen na de vakantie
heb het op mijn desire gehad en toen was het echt nice
maar op vakantie wil ik toch even checkrom erop houden.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Thanks, heeft ook niet geholpen dus toch maar eens een ander bestand proberen. Vreemd! Zou jij me misschien kunnen vertellen wat je precies met deze 4 stappen doet? Ik zou erg graag willen begrijpen wat ik doe!silitek schreef op maandag 23 juli 2012 @ 07:16:
[...]
* wipe data/factory
* wipe cache
* Dalvik
* mount*storage> format system.
Zo moet het lukken..anders bad file download.
Deze stappen maken je phone flash ready voor een andere rom..eerste 3 zijn belangrijkJeroen04 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:38:
[...]
Thanks, heeft ook niet geholpen dus toch maar eens een ander bestand proberen. Vreemd! Zou jij me misschien kunnen vertellen wat je precies met deze 4 stappen doet? Ik zou erg graag willen begrijpen wat ik doe!
stap 4 is als je van/naar AOSP of CM9/ 10 dat soort rommetjes wilt gaan/vanaf komt.
Op Samsung based roms is dat niet nodig, onderling.
Abort install een slecht file ga ervan uit de je Cwm versie klopt.
Ik neem aan dat de MIUI ROM waarover wordt gesproken gewoon deze is? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1759340
Ik vind hem wel erg wit. Ik heb juist de blauwe S3, zelf met zwart hoesje, en natuurlijk een beeldscherm dat langer meegaat als het niet teveel wit hoeft te produceren, zoals iedereen met een AMOLED. Kan ik het meer zwart themed maken? Stock is ook redelijk donker, in ieder geval vergeleken met wat ik hier zie.
Ik vind hem wel erg wit. Ik heb juist de blauwe S3, zelf met zwart hoesje, en natuurlijk een beeldscherm dat langer meegaat als het niet teveel wit hoeft te produceren, zoals iedereen met een AMOLED. Kan ik het meer zwart themed maken? Stock is ook redelijk donker, in ieder geval vergeleken met wat ik hier zie.
CM9 draaiende hier, heerlijk! Ik denk dat ik een tijdje op CM blijf en hoop dat er snel een goede versie CM10 (JB) komt!
Heb trouwens soms vastlopers en nog wat andere bugs op FoxHound 1.2.
Full wipe gedaan? Heb zelf zonder ook maar iets te wipen en gewoon upgrade vanaf 1.1 nergens last van, loopt als een trein.Amanoo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:34:
Heb trouwens soms vastlopers en nog wat andere bugs op FoxHound 1.2.
Ik dacht het wel. Maar ik ben ondertussen toch nog aan het kijken naar de andere ROMs op de markt. Het klinkt hier alsof MIUI goed is, dus als iemand mijn vraag twee posts terug kan beantwoorden...
Daar zijn themes voorAmanoo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:38:
Ik dacht het wel. Maar ik ben ondertussen toch nog aan het kijken naar de andere ROMs op de markt. Het klinkt hier alsof MIUI goed is, dus als iemand mijn vraag twee posts terug kan beantwoorden...
Dus van de link idd.
hier hier en hier zie je hoe dat eruit ziet.
[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 23-07-2012 14:39 . Reden: toevoeging ]
Tja, Darky..kleine pimp Samsung rommetje. Niet echt bijzonder.dave1972 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:25:
Hmm zie ook dat darky er weer is op de s3, ziet er ook veel belovend uit
Maar hij is er nog
Heeft iemand een mooie theme die een beetje zwart is, maar niet te overdreven, voor MIUI? Eigenlijk wil ik nog een beetje bij de standaard ICS feel blijven. Ik probeerde net iets uit wat slecht was en verder vind ik niet echt nog veel tot nu toe.
Enorm vlotte ROM trouwens, erg soepel.
Enorm vlotte ROM trouwens, erg soepel.
[ Voor 25% gewijzigd door Amanoo op 23-07-2012 16:20 ]
Ik weet niet of je deze al geprobeerd hebt? Stond een aantal pagina's terug 
http://blackandroidtheme.com/?page_id=41
http://blackandroidtheme.com/?page_id=41
Ik zit nu misschien wel erg te zeuren, maar deze vind ik net weer wat te zwart-wit. Had graag de zwart-blauw die ik gewend ben gezien. Overigens wel een verbetering, in mijn opinie.
[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 23-07-2012 20:25 ]
Je kunt natuurlijk ook gewoon een alternatieve launcher als Nova of Apex installeren. Dan krijg je je originele ICS look weer terug.
Zelf samenstellen dat kun je namelijk in MIUI , icons, statusbar noem maar op.Amanoo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:25:
Ik zit nu misschien wel erg te zeuren, maar deze vind ik net weer wat te zwart-wit. Had graag de zwart-blauw die ik gewend ben gezien. Overigens wel een verbetering, in mijn opinie.
Bootanimatie die ook. Zal je een beetje opweg helpen MIUI V4 themes. Leef je uit
Draai nu de Rom van paranoid. De 4.1jb versie voor 2 dagen. Heerlijke Rom! Is gebaseerd op cm10 met wat aanpassingen. Het is wel leuk dat je, je eigen notificatie balk kan kiezen en waar die moet staan. Verder draait jelly bean als een tierelier. Mega snel iig! Dus voor iedereen aan te rade
any bugs ?wizzlewaxx schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:44:
Draai nu de Rom van paranoid. De 4.1jb versie voor 2 dagen. Heerlijke Rom! Is gebaseerd op cm10 met wat aanpassingen. Het is wel leuk dat je, je eigen notificatie balk kan kiezen en waar die moet staan. Verder draait jelly bean als een tierelier. Mega snel iig! Dus voor iedereen aan te rade
Samsung Flip 7
Schijnt op video na allemaal te werken. Ga ook eens kijken wat dit is.
Inderdaad alleen de videocamera. Verder ondervind ik weinig problemen eigenlijk. Accu gaat mss iets minder lang mee als foxhound rom. Maar als dat alles is!silitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:16:
[...]
Schijnt op video na allemaal te werken. Ga ook eens kijken wat dit is.
Video is een oplossing voor Videocam IIlusion Pro alleen 720P maar het werkt..wizzlewaxx schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:39:
[...]
Inderdaad alleen de videocamera. Verder ondervind ik weinig problemen eigenlijk. Accu gaat mss iets minder lang mee als foxhound rom. Maar als dat alles is!
Video happert..voor de rest werkt het goed.
Edit:
Opgelost: Vplayer speelt alle soorten haarfijn af. Dus..geen isseu's meer met een beetje eigen inbreng.
Razend snel, geheugenbeheer en CPU (ver)gebruik ook verbazend goed.
GPS zeer snelle fix 1seconde of nog minder
Kortom top rom en dat voor een Alpha..ziet er ook gelikt uit BTW.

[ Voor 56% gewijzigd door silitek op 24-07-2012 10:13 ]
Ahh thx voor de tip! Meteen ff installeren!silitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:42:
[...]
Video is een oplossing voor Videocam IIlusion Pro alleen 720P maar het werkt..
Thank u very muchsilitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:24:
[...]
Edit:
Opgelost: Vplayer speelt alle soorten haarfijn af. Dus..geen isseu's meer met een beetje eigen inbreng.
GPS zeer snelle fix 1seconde of nog minder![]()
Kortom top rom en dat voor een Alpha..ziet er ook gelikt uit BTW.![]()
Samsung Flip 7
"Google Now" herkent NL taal. Zoeken gaat easy.
YouTube landscape freeze bug oplossen door in Vplayer afspelen.
Nu eens kijken hoelang de batterij meegaat.
Dus als je zegt hoe is het weer dan laat ie dat zien? Begrijp ik dat goed?....dacht nl dat ie geen nl ondersteundesilitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:39:
[...]
"Google Now" herkent NL taal. Zoeken gaat easy.![]()
YouTube landscape freeze bug oplossen door in Vplayer afspelen.
Nu eens kijken hoelang de batterij meegaat.
Samsung Flip 7
Exact..alleen geeft geen antwoord terug.dave1972 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:58:
[...]
Dus als je zegt hoe is het weer dan laat ie dat zien? Begrijp ik dat goed?....dacht nl dat ie geen nl ondersteunde
Zo dus:

Foxhound 1.3 is af en komt waarschijnlijk vandaag of morgen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Changelog 1.3 Fix Init.d folder Fix Polar Office Fix MssStorage app in Aroma Fix random FC for contacts Insert 0% Trasnlucent statusbar in Aroma Insert Tw stock in Aroma Insert Possibilty to select 4 battery in Aroma (stock/circle/circle2/foxhound) Insert center clock in Aroma Insert Samsung mms Themed in Aroma Insert Volume hack in Aroma (on/off) Insert CRT in Aroma (on/off) Insert ICS e JB animation Themed based on Domination (credit Vertumus) Rewritten Snakes_Settings Stock CSC (only with full wipe) Returns on Ninphetamin3_1.2.1 Kernel Reinsert SuperchangerV6 But new values: 2048,4096,38400,42240,46080,51200 Insert SamsungCamera_HX-MOD_1.45 Update Titanium Update SuperSU Update Flashplayer |
ziet dr wel top uit zo !silitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:14:
[...]
Exact..alleen geeft geen antwoord terug.
Zo dus:
[afbeelding]
Samsung Flip 7
Verwijderd
Help!! ik heb onderhand 3 Galaxy s3 foons nodig om het allemaal bij te houden.Jay_Snake schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:16:
Foxhound 1.3 is af en komt waarschijnlijk vandaag of morgen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Changelog 1.3 Fix Init.d folder Fix Polar Office Fix MssStorage app in Aroma Fix random FC for contacts Insert 0% Trasnlucent statusbar in Aroma Insert Tw stock in Aroma Insert Possibilty to select 4 battery in Aroma (stock/circle/circle2/foxhound) Insert center clock in Aroma Insert Samsung mms Themed in Aroma Insert Volume hack in Aroma (on/off) Insert CRT in Aroma (on/off) Insert ICS e JB animation Themed based on Domination (credit Vertumus) Rewritten Snakes_Settings Stock CSC (only with full wipe) Returns on Ninphetamin3_1.2.1 Kernel Reinsert SuperchangerV6 But new values: 2048,4096,38400,42240,46080,51200 Insert SamsungCamera_HX-MOD_1.45 Update Titanium Update SuperSU Update Flashplayer

Heb nu Fox hound 1.2 draaien super tevreden, hoop alleen dat de fix met kies gemaakt wordt. Heb nog paar bestanden van Smemo die ik terug wil hebben. En ik heb nu de Miui rom gedownload die wil ik ook graag proberen. De foto's van Silitek zagen er ook veelbelovend uit, alleen nog benieuwd naar het batterij gebruik.
Dat ziet er allemaal goed uit! Begrijp ik nu goed dat dit CM10 is? Hoe kan ik die over mijn CM9 heen gooien? En blijven alle apps en data intact?silitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:24:
[...]
Edit:
In een stroomversnelling nu idd
Full wipe doe maar. Google sync al je apps bij eerste reboot auto...indien aanwezig.Jeroen04 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:29:
[...]
Dat ziet er allemaal goed uit! Begrijp ik nu goed dat dit CM10 is? Hoe kan ik die over mijn CM9 heen gooien? En blijven alle apps en data intact?
Android 4.1.1 is dit.
Er word hier nu ook met zoveel roms gegooid, welke rom gebruik jij nu precies, en zit daar nog een speciaal thema overheen? want dit ziet er inderdaaid super uitsilitek schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:24:
[...]
Edit:
JB 4.1.1 nu...buiten de klok widget (wClock 1.0) komt alles met de rom mee.thedon46 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:45:
[...]
Er word hier nu ook met zoveel roms gegooid, welke rom gebruik jij nu precies, en zit daar nog een speciaal thema overheen? want dit ziet er inderdaaid super uit
Edit: En Tablet CPU usage monitor pro zit er ook niet bij..
[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 24-07-2012 15:00 . Reden: toevoeging ]
Misschien een domme vraag mar is er geen keuze in het aantal screens bij paranoidrom?
Is er nog niet toch? Ze hebben het er over in de thread op xda. Maar helaas nog geen release
Verwijderd
Hier een link.Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 00:00:
Foxhound 1.3 is er maar enkel te downloaden als premium,effe zoeken naar alternatieven
http://www.italiancustomstyle.com/Home/?page_id=927
Om te reageren op een paar reacties terug: Vplayer, ik gebruik het zelf ook. Had op de SGS1 ooit heel wat gerommel met codec problemen. Vplayer doet niet moeilijk daarover, die speelt de boel gewoon af. Volgens mij heeft in de codec wereld veel met hardware te maken en deed Vplayer veel decoderen op de SGS1 softwarematig of zo. Ik weet niet eens een goed hoe dit zit en dus al helemaal niet of Vplayer op codec punt zo nuttig is op de S3 als op de S1. Maar mijn ervaring ermee tot nu toe is een programma dat niet moeilijk doet en gewoon afspeelt wat je het voert.
Verder klinkt CM10 mij erg interessant, maar ik wil eigenlijk wel graag de stock camera werkend zoals ik gewend ben en batterij tijd vind ik ook belangrijk. Al met al klinkt het me nog steeds te buggy als ik luister naar een paar reacties terug. Iemand een idee wanneer we iets wat dichter bij een final zit kunnen verwachten (of op zijn minst een beta)?
Verder klinkt CM10 mij erg interessant, maar ik wil eigenlijk wel graag de stock camera werkend zoals ik gewend ben en batterij tijd vind ik ook belangrijk. Al met al klinkt het me nog steeds te buggy als ik luister naar een paar reacties terug. Iemand een idee wanneer we iets wat dichter bij een final zit kunnen verwachten (of op zijn minst een beta)?
Ik heb RGUI beta erop staan (link staat 1 of 2 pagina's terug). In combinatie met het 'jeans' thema, geeft dit best een aparte look. Ondertussen heb ik meerdere filmpjes van Jelly Bean gezien en ik ben met name enthousiast over Google Voice (of hoe dat ook heet). Het maakt mij daarbij niet uit dat ik opdrachten in het Engels zou moeten geven. Vandaar dat ik dan ook wel benieuwd ben naar JB roms. Naar aanleiding daarvan heb ik enkele vragen.
Ik zou graag meerdere roms proberen, maar ik zie er tegenop om telkens opnieuw dezelfde apps te downloaden en opnieuw in te stellen. Denk bijvoorbeeld aan voorkeuren of high scores die eventueel verloren kunnen gaan.
#1) Hoe lossen jullie dat op? Backup van de apps maken met Titanium Backup en die terugzetten nadat je een nieuwe rom hebt geinstalleerd? En/of hebben jullie bij het switchen van roms een vast stramien? Zo ja, ben daar wel benieuwd naar! Care to share.
#2) Ik heb wel geteld ongeveer 24 uur uitgehouden met Touchwiz. Het werkt best prima, alleen het ziet er zo uhm ja, childish uit. Toch zijn er wel bepaalde Samsung apps/functies, die ik mis in mijn RGUI rom. Enkele daarvan zijn:
-functie dat je scherm niet dooft, zolang je naar het scherm blijft kijken (slim sluimeren);
-S-voice vond ik wel een grappige gimmick;
-snelkoppelingen wijzigen in de lockscreen (HOE doe je dit bij MIUI? Bij TW is dat volgens http://www.samsunggalaxys...-tips-en-trucs-uitgelegd/ deze link als volgt: Instellingen >> Beveiliging >> Lock screen options >> sneltoets (op drukken en niet de schakelaar omzetten);
-motion functies (zie link hierboven);
-volume verhogen in zak (zie link hierboven);
etc.
Met andere woorden, hebben jullie een link naar apps of iets dergelijks waarbij je zelf kan bepalen welke functies je wilt toevoegen? Of is de beste oplossing dan: TW terugzetten en via Rom Toolbox/Titanium Backup bepaalde apps freezen die je niet wilt hebben van TW?
Ik zou graag meerdere roms proberen, maar ik zie er tegenop om telkens opnieuw dezelfde apps te downloaden en opnieuw in te stellen. Denk bijvoorbeeld aan voorkeuren of high scores die eventueel verloren kunnen gaan.
#1) Hoe lossen jullie dat op? Backup van de apps maken met Titanium Backup en die terugzetten nadat je een nieuwe rom hebt geinstalleerd? En/of hebben jullie bij het switchen van roms een vast stramien? Zo ja, ben daar wel benieuwd naar! Care to share.
#2) Ik heb wel geteld ongeveer 24 uur uitgehouden met Touchwiz. Het werkt best prima, alleen het ziet er zo uhm ja, childish uit. Toch zijn er wel bepaalde Samsung apps/functies, die ik mis in mijn RGUI rom. Enkele daarvan zijn:
-functie dat je scherm niet dooft, zolang je naar het scherm blijft kijken (slim sluimeren);
-snelkoppelingen wijzigen in de lockscreen (HOE doe je dit bij MIUI? Bij TW is dat volgens http://www.samsunggalaxys...-tips-en-trucs-uitgelegd/ deze link als volgt: Instellingen >> Beveiliging >> Lock screen options >> sneltoets (op drukken en niet de schakelaar omzetten);
etc.
Met andere woorden, hebben jullie een link naar apps of iets dergelijks waarbij je zelf kan bepalen welke functies je wilt toevoegen? Of is de beste oplossing dan: TW terugzetten en via Rom Toolbox/Titanium Backup bepaalde apps freezen die je niet wilt hebben van TW?
1) in de meeste roms zit een aroma installer. Hierbij kan je zelf kiezen welke apps er geïnstalleerd worden tijdens het flashen. In omega en foxhound zit aroma. Maar je kan altijd ff in de thread po xda kijken of ze de aroma installer hebben toegevoegd.wilmundo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 02:23:
Ik heb RGUI beta erop staan (link staat 1 of 2 pagina's terug). In combinatie met het 'jeans' thema, geeft dit best een aparte look. Ondertussen heb ik meerdere filmpjes van Jelly Bean gezien en ik ben met name enthousiast over Google Voice (of hoe dat ook heet). Het maakt mij daarbij niet uit dat ik opdrachten in het Engels zou moeten geven. Vandaar dat ik dan ook wel benieuwd ben naar JB roms. Naar aanleiding daarvan heb ik enkele vragen.
etc.
2) Voorheen was ik altijd met titanium backup in de weer zodra ik ging flashen. Nu verloopt eigenlijk alles via me gmail. Contacten, agenda, foto's, apps echt bijna alles wordt gebackupped. Zodra ik een full wipe rom installeer is het op het begin me gmail invullen en hij doe bijna alles vanzelf. Op me Google drive heb ik al me apps staan (kan ook via de play store). Wat ik alleen altijd kwijt ben is configuratie van een launcher of apps. Dat vind ik dan wel weer leuk om dat opnieuw te doen. Ziet je telefoon er elke keer toch weer wat anders uit en uit ervaring weet ik dat als je dit met titanium heb gebackupped, dit niet altijd weer goed terug word gezet...
[ Voor 9% gewijzigd door wizzlewaxx op 25-07-2012 08:26 ]
Cm10 is de enige Rom waarbij jelly bean goed werkt. Inmiddels hebben ze de camera gefixt. Dus ik denk dat ze binnenkort over gaan in de bèta van cm10 jb. De batterij is niet wat je gewend ben met foxhound bijv. Maar de telefoon gaat makkelijk een dag mee hoor bij normaal gebruik. Dus wat dat betreft plan je het gewoon als een dagelijkse rom beschouwen waarbij alles werkt in mijn optiek. Heb echt 0 problemen verder!Amanoo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 01:53:
Uiteraard is CM10 volop in developing komt wel een "fix" aan voor de camera, dat wil zeggen beeld geenAmanoo schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 01:53:
geluid. Final zal nog wel even op zich laten wachten. 2 dingen die perfect werken met CM10 huidig Videocam IIlusion Pro en VPlayer.
Verder is er geen enkele hinder meer in dagelijks gebruik. Batterij doet mij ook verbazen heden.
17 uur en nog 75% over met 25% gebruik over de gehele linie, scherm, wifi blabla. Ik stap iig niet meer terug, teruggang is achteruitgang
De +en van CM10 zijn nu al doorslaggevend.
Google Now is gewoon NL talig. Wel 100x beter dan de gare Svoice.
Andere vraag hierboven: Nee, Samsung opties als scherm aan sensor werkt uiteraard niet maar wie mis dat.
SMemo wel. Kortom voor mij zijn CM10 en MIUI de beste roms voor de S3.
Kom zelf van de S1 af en moet zeggen dat daarin de developing stukken moeizaam gingen dat met de S3.
Vaak waren de release erg buggy veel FC's en andere narigheid
In dat opzich moet je niets van Alpha/Beta aantrekken van de custom S3 roms..op een kleine puntje na werkt het prima. Doe hier je voordeel mee of niet wil je alle "eye candy shit" van Samsung blijven gebruiken is CM9/10 geen optie. FMradio ben je ook kwijt maar daar kun je Tune in voor gebruiken, streamt perfect.
Edit: Nog even over back-up setting, apps Titanium werkt bij mij sinds jaar en dag op elke rom perfect.
Maar, je kunt in MIUI en CM10 een back-up maken voor je settings b.v dan is er nog Google Sync.
Geen reden meer om een update rom NIET te flashen. Binnen 5minuten ben je weer Back in Business.
[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 25-07-2012 08:58 . Reden: toevoeging ]
Toevallig heb ik gisteravond 1.8b van Paranoid Android erop gezet. Eerste indruk: wow. Supersmooth, gelikt en werkend out-of-the-box. Echt super. Uurtje of zo mee lopen pielen, en met 65% weggelegd voor de nacht. Vanochtend nog 35% of zo )-:. En dat is zelfs mét het disablen van 3G/Wifi, dus een soort-van flightmode.silitek schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:41:
[...]
Uiteraard is CM10 volop in developing komt wel een "fix" aan voor de camera, dat wil zeggen beeld geen
geluid. Final zal nog wel even op zich laten wachten. 2 dingen die perfect werken met CM10 huidig Videocam IIlusion Pro en VPlayer.
Verder is er geen enkele hinder meer in dagelijks gebruik. Batterij doet mij ook verbazen heden.
17 uur en nog 75% over met 25% gebruik over de gehele linie, scherm, wifi blabla. Ik stap iig niet meer terug, teruggang is achteruitgangdat is niet de bedoeling.
De +en van CM10 zijn nu al doorslaggevend.
Google Now is gewoon NL talig. Wel 100x beter dan de gare Svoice.
Andere vraag hierboven: Nee, Samsung opties als scherm aan sensor werkt uiteraard niet maar wie mis dat.
SMemo wel. Kortom voor mij zijn CM10 en MIUI de beste roms voor de S3.
Kom zelf van de S1 af en moet zeggen dat daarin de developing stukken moeizaam gingen dat met de S3.
Vaak waren de release erg buggy veel FC's en andere narigheid
In dat opzich moet je niets van Alpha/Beta aantrekken van de custom S3 roms..op een kleine puntje na werkt het prima. Doe hier je voordeel mee of niet wil je alle "eye candy shit" van Samsung blijven gebruiken is CM9/10 geen optie. FMradio ben je ook kwijt maar daar kun je Tune in voor gebruiken, streamt perfect.
Geen idee hoe het kan, maar ik begrijp dat niet iedereen dit heeft.
Vanochtend is ie een paar keer gecrashed, dus dat is een beetje jammer, dus maar een Nandroid teruggezet.
Op de een of andere manier had ik geen mobiel internet meer. Dus, in een poging een APN te installeren, kreeg ik dit niet voor elkaar. Crashte steeds.
Maar ik hou de XDA Thread in de gaten. Vandaag zag ik al een 1.9 verschijnen
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Disablen doe ik nooit, hooguit Wifi buiten de deur (onderweg) wegens het zinloos zoeken naar netwerk.Sandrioni schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:02:
[...]
Toevallig heb ik gisteravond 1.8b van Paranoid Android erop gezet. Eerste indruk: wow. Supersmooth, gelikt en werkend out-of-the-box. Echt super. Uurtje of zo mee lopen pielen, en met 65% weggelegd voor de nacht. Vanochtend nog 35% of zo )-:. En dat is zelfs mét het disablen van 3G/Wifi, dus een soort-van flightmode.
Geen idee hoe het kan, maar ik begrijp dat niet iedereen dit heeft.
Vanochtend is ie een paar keer gecrashed, dus dat is een beetje jammer, dus maar een Nandroid teruggezet.
Op de een of andere manier had ik geen mobiel internet meer. Dus, in een poging een APN te installeren, kreeg ik dit niet voor elkaar. Crashte steeds.
Maar ik hou de XDA Thread in de gaten. Vandaag zag ik al een 1.9 verschijnen
Ook niet altijd en mijn batterij gaat prima:
Zie screenshot

Verbaas mij telkens weer hoe sommige gebruikers z'n phone dusdanig over de zeik krijgen dat hij crashed.
Verwijderd
Ben nu bezig met foxhound 1.3 te installen, gisteren PARANOIDANDROID v1.8b-alpha geprobeerd, maar is niet echt iets voor mij. Alles is compleet anders dan in foxhound en ik hou wel van de simpele weg in foxhound.
Siyah 1.3.9 is er al!silitek schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:15:
[...]
Disablen doe ik nooit, hooguit Wifi buiten de deur (onderweg) wegens het zinloos zoeken naar netwerk.
Zie screenshot
[afbeelding]
Verbaas mij telkens weer hoe sommige gebruikers z'n phone dusdanig over de zeik krijgen dat hij crashed.1.9 komt eraan zal #preview# 8 inzitten en wat camera fixed o.a (zie uitleg boven). Ook wacht ik op Siyah 1.3.9 deze kernel zal naar verwachting JB ondersteunen .
Foxhound 1.3 er net opgezet, I like it. Draait erg goed icm met Siyah 1.3.9Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:27:
Ben nu bezig met foxhound 1.3 te installen, gisteren PARANOIDANDROID v1.8b-alpha geprobeerd, maar is niet echt iets voor mij. Alles is compleet anders dan in foxhound en ik hou wel van de simpele weg in foxhound.
PARANOIDANDROID v1.9a-alpha is er.
Kom er zo op terug
Edit: Zonder wipe over 1.8 heen klaar!!,,,Video record werkt idd maar geen geluid.
Lekker nuttig Videocam Iilusion pro blijven gebruiken.Voor de rest merkt ik geen verschil.
Siyah is er lees ik..eens blieken dan
Kom er zo op terug
Edit: Zonder wipe over 1.8 heen klaar!!,,,Video record werkt idd maar geen geluid.
Lekker nuttig Videocam Iilusion pro blijven gebruiken.Voor de rest merkt ik geen verschil.
Siyah is er lees ik..eens blieken dan
[ Voor 35% gewijzigd door silitek op 25-07-2012 09:44 ]
[quote]silitek schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:15:
[...]
Disablen doe ik nooit, hooguit Wifi buiten de deur (onderweg) wegens het zinloos zoeken naar netwerk.
Zie screenshot
[afbeelding]
Verbaas mij telkens weer hoe sommige gebruikers z'n phone dusdanig over de zeik krijgen dat hij crashed.
1.9 komt eraan zal #preview# 8 inzitten en wat camera fixed o.a (zie uitleg boven). Ook wacht ik op Siyah 1.3.9 deze kernel zal naar verwachting JB ondersteunen .

[/guote]
Maar hoe is jou gebruik vraag ik me dan af, want dik 17 uur en nog in de 70 procent over .....das wel heel erg lang, je gebruikt neem ik aan geen Facebook en Twitter etc etc ??
[...]
Zie screenshot
[afbeelding]
[/guote]
Maar hoe is jou gebruik vraag ik me dan af, want dik 17 uur en nog in de 70 procent over .....das wel heel erg lang, je gebruikt neem ik aan geen Facebook en Twitter etc etc ??

Samsung Flip 7
Doorsnee normaal, zeg maar.
Ok dat verklaart wel een hoop idd thankssilitek schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:43:
[...]
..gebruik geen facebook whatsapp hooguit. Maar aantal calls en sms, muziekje dat soort gebruik.
Doorsnee normaal, zeg maar.
Samsung Flip 7
Hm ik zit al sinds de S2 op Wanamlite en heb maandag 1.8 erop gegooid, maar ik zie dat tijdens mijn vakantie eigenlijk niemand het meer heeft over Wanamlite maar vooral over Foxhound, Paranoid en MIUI... loop ik achter en is het verstandig om over te stappen op een andere?
Daarnaast heb ik nu met Wanam matig 3G bereik, vooral met whatsapp dat berichten niet altijd doorkomen of langzaam versturen. Moet ik dan een andere modem erop gooien of iets dergelijks?
Daarnaast heb ik nu met Wanam matig 3G bereik, vooral met whatsapp dat berichten niet altijd doorkomen of langzaam versturen. Moet ik dan een andere modem erop gooien of iets dergelijks?
Ik wacht de reacties op 1.9 maar even af, en dan kan ik altijd nog een keer een poging wagen.silitek schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:15:
[...]
Zie screenshot
[afbeelding]
Verbaas mij telkens weer hoe sommige gebruikers z'n phone dusdanig over de zeik krijgen dat hij crashed.1.9 komt eraan zal #preview# 8 inzitten en wat camera fixed o.a (zie uitleg boven). Ook wacht ik op Siyah 1.3.9 deze kernel zal naar verwachting JB ondersteunen .
For the record: de phone crashte toen er (blijkbaar) geen internet beschikbaar was, en dan via GoogleNow dingen proberen te doen --> crash.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Give it a try, again. Kernel SiyahKernel S3-v1.3.9b met STweak app gaat ook van een leien dakjeSandrioni schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:59:
[...]
Ik wacht de reacties op 1.9 maar even af, en dan kan ik altijd nog een keer een poging wagen.
For the record: de phone crashte toen er (blijkbaar) geen internet beschikbaar was, en dan via GoogleNow dingen proberen te doen --> crash.
Het wordt steeds mooier.
Zojuist geupdate naar FoxHound 1.3. Loopt echt vlekkeloos nu, nog vloeiender dan 1.2. Ben nu helemaal tevreden
Ik heb eergisteren een Galaxy S3 gehaad, en nu zoek ik een goede custom ROM. Ik hou niet van skins en dergelijke, het liefst moet hij zo clean mogelijk zijn (Cyanogenmod vind ik bijvoorbeeld wel fijn, maar ik hoef geen Sense of andere zooi). Is het aan te raden om naar Jelly Bean up te graden, of lekker bij ICS blijven omdat die stabiel is en alles werkt? Iemand een aanrader?
Ik draai zelf stock samsung met JB domination theme en toggle mod. Dat ziet er al erg goed uit. Ik wacht nu op een goede versie van cyanogenmod 10.
Ps4/switch gamer
Verwijderd
foxhound 1.3 en weerom geen 64gb sd card ondersteuning in die kernel. Welke gebruiken jullie in foxhound 1.3?
Verwijderd
Bij mij werkt het prima hoor> SiyahKernel S3-v1.3.9Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:52:
foxhound 1.3 en weerom geen 64gb sd card ondersteuning in die kernel. Welke gebruiken jullie in foxhound 1.3?
Verwijderd
vanwaar heb je die kernel want deze staat niet in die ota lijstVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:57:
[...]
Bij mij werkt het prima hoor> SiyahKernel S3-v1.3.9
XDAVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:58:
[...]
vanwaar heb je die kernel want deze staat niet in die ota lijst
met al die custom kernels werken voor alledaags gebruik redelijk goed. Enige minpunt die ik gevonden heb ik bij spelen van complexe games zoals the amazing spiderman en the dark knight rises. Die vertonen dan glitches en stotteren enorm. Insecure stock kernel flashen en die games werken dan weer perfect!
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Supports both Samsung and CM9/CM10/AOSP/AOKP with a single kernel imageVerwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:03:
[...]
zeker dat die voor foxhound 1.3 werkt? Wil gewoon zeker zijn
STweaks settings 4.1.1
CPU: 100-1500MHz, Pegasusq, 18-steps, -50mV for all steps
GPU: 160-266-350-440MHz with -50mV at each step. thresholds: 70-50 90-70 90-80 staycounts: 0-0-0-1
I/O scheduler: cfq
CFS-defaults: linuxkernel.tweak1
Cpu Idle Mode: Idle+LPA
Max-cpu-lock: quad-core mode
AC Charge: 1100mA, USB Charge: 525mA
lgCamera[6.4 beta 10] video 1080p met geluid.
GPU: 160-266-350-440MHz with -50mV at each step. thresholds: 70-50 90-70 90-80 staycounts: 0-0-0-1
[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 25-07-2012 14:48 ]
Verwijderd
eens proberen
silitek schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:47:
STweaks settings 4.1.1
Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.