Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:24:
[...]

Denk (nieuwste) MIUI rom voor de SIII |:(

V2=B2 foutje dev ;)
B2 niet voor beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Yep..merk je niks van ;) Ben nog geen 1 FC of bug tegengekomen.
Rommetjes liggen bij mij op de pijnbank, geeft geen krimp. :*)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:38:
We zullen silitek dan maar eens volgen en het ook eens testen

(foxhound 1.1 => Rgui miui)
Zou ik zeker doen ben door Silitek aan Fox hound gekomen en dat was een prima zet. En verder iemand met verstand van zaken. Dat mag ook wel eens gezegd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand we zeggen waar de app store zit, of TB ?

edit: gevonden had ander logo (wel tekst onder)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:40:
[...]

Maar met FoxHound kan je toch geen thema's installeren zoals bij MIUI?? Nu begrijp ik er niks meer van..

@silitek: 1600Mhz zeg je?? Hoe heb je dat gedaan? GS3 hier met deze ROM gewoon stock op 1400Mhz..

EDIT: De RGUI ROM loopt wel super vloeiend en snel.. Verder heel relaxed dat Apps automatisch op je homescreen staan en je niet een apparte knop hebt om naar alle apps te gaan.. Net als bij de iPhone.. Werkt veel beter.. Wel zijn op sommige plekken chineese tekens te zien..
;) ..chineese tekens vind je met name in theme's. Vind het overigens zeer meevallen, wel eens erger geweest in het verleden. Je bezit nu Siyah kernel met behulp van een app EX tweaks kun je sounds, charging, CPU, GPU en nog veel meer tweaken, vandaar nu 1600Mhz OC=overclock
Wel niet te radicaal in de setting beter eerst vragen bij geen weet.
Verder welkom op MIUI ;)

Edit: Batterij verloop van een paar uurtjes. Erg goed!!
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/35cfpyc.png

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 20:26 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt foxhound leuker werken, maar ga nog effe verder testen (denk wel dat deze[miui] stabieler is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:28:
Ik vindt foxhound leuker werken, maar ga nog effe verder testen (denk wel dat deze[miui] stabieler is)
Komt door nog niet helemaal thuis in MIUI met name toggle/notificatie is niks beters dan MIUI.
Terug naar Foxhound is zo gebeurd indien gewenst. ;) Rom pakt 350-400Mb aan geheugen zo'n 200Mb minder dan andere roms b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:08
Ik lees trouwens dat CyanogenMod ook een "theme manager" heeft en dat hier ook aardig wat themes voor te krijgen zijn.. Denk toch dat ik CyanogenMod nog ff ga installeren.. Die is namelijk wel in het NL en staat ook bekend als erg snel en stabiel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:34:
Ik lees trouwens dat CyanogenMod ook een "theme manager" heeft en dat hier ook aardig wat themes voor te krijgen zijn.. Denk toch dat ik CyanogenMod nog ff ga installeren.. Die is namelijk wel in het NL en staat ook bekend als erg snel en stabiel.. :)
Laat ons weten hoe het gaat ... mss probeer ik het dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:36:
[...]

Laat ons weten hoe het gaat ... mss probeer ik het dan ook
Doe ik! Moet eerst ff weer de juiste versie zien te vinden.. Heb hem er al op gehad maar kan hem nu nergens meer vinden..

Net te vroeg.. Voor de liefhebbers: http://get.cm/?device=i9300

[ Voor 9% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:34:
Dat is idd waar. Ook uitstekend als CM10 of JB werkbaar zijn wil ik deze ook testen.
CM9 jaar ervaring mee inmiddels, superrom maar vind MIUI mooier werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:38:
[...]

Dat is idd waar. Ook uitstekend als CM10 of JB werkbaar wil ik deze ook testen.
CM9 jaar ervaring mee inmiddels, superrom maar vind MIUI mooier werken.
Ik moet zeggen dat ik de default skin voor MIUI wel super mooi vind, en het werkt inderdaad goed.. Vooral wat ik net al aangaf dat er geen appart gedeelte is waar je apps terecht komen, maar dat deze automatisch, net als bij de iPhone, in je homescreen worden gezet.. Veel overzichtelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk bij TB om alles te restoren zonder steeds "Install" en "finish" te drukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:40:
Is het mogelijk bij TB om alles te restoren zonder steeds "Install" en "finish" te drukken ?
Is mogelijk in de pay versie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:41:
[...]

Sory; maar ff voor de duidelijkheid.... TB???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:41:
[...]

is dat een instelling ? of automatisch

TB : Titanium backup

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:41:
[...]

is dat een instelling ? of automatisch

TB : Titanium backup
Automatisch terugzetten zonder onderbreking. Kopen is de moeite waard voor flashfreak als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:46:
[...]

Automatisch terugzetten zonder onderbreking. Kopen is de moeite waard voor flashfreak als ik.
ty, idd nu werkt hij full auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Hmmm ik heb een probleempje met CyanogenMod9.. Heb hem nu geïnstalleerd, maar de market ontbreekt! Kan je die gewoon als apk ergens halen en installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:49:
Hmmm ik heb een probleempje met CyanogenMod9.. Heb hem nu geïnstalleerd, maar de market ontbreekt! Kan je die gewoon als apk ergens halen en installeren??
>:) Voor CM9 moet je Gapps flashen in Cwm. Afspraak met Google!
Altijd nadien voor Market, Gmail enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:51:
[...]

>:) Voor CM9 moet je Gapps flashen in Cwm. Afspraak met Google!
Altijd nadien voor Market, Gmail enz.
Aaaaah oké.. Dus ik moet Gapps als pakketje ergens downloaden en dan flashen? Weet je waar ik de meest recente versie kan vinden?

EDIT: Ik heb hier wat gedownload: http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Latest_Version (helemaal onderaan voor CM9) maar heb geen idee of dat recent is..

[ Voor 25% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:52:
[...]

Aaaaah oké.. Dus ik moet Gapps als pakketje ergens downloaden en dan flashen? Weet je waar ik de meest recente versie kan vinden?

EDIT: Ik heb hier wat gedownload: http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Latest_Version (helemaal onderaan voor CM9) maar heb geen idee of dat recent is..
gapps-ics-20120317-signed.zip is idd de laatste en de juiste.
altijd prettig tweakers met eigen initatief.. d:)b
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:14:
[...]

Zou ik zeker doen ben door Silitek aan Fox hound gekomen en dat was een prima zet. En verder iemand met verstand van zaken. Dat mag ook wel eens gezegd worden. :)
Thanks, buddy. Voor mij vanzelfsprekend

[ Voor 22% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

First time installing CyanogenMod 9 to your Galaxy S III, or coming from another ROM:
- READ FAQs: http://teamhacksung.org/wiki/index.p...sked_Questions
- Make sure you're running a proper working ClockworkMod-Recovery (CF-Root for example). If you're not sure, you can follow this guide: http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/Sam...l_Update_Guide
- Copy GApps and CM9 ZIPs to your internal SDCard
- Boot into Recovery
- Flash CM9 zip
- Flash GApps zip
- DO A DATA WIPE / FACTORY RESET (otherwise your calendar sync will not work)
- Reboot
- Don't restore Apps using Titanium Backup!
- Flash LFB Modem from ROM Manager
--------------------------------------------------------------------------------

geen TB ? klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:05:
[...]

Yep, die werkt ook idd.. Ben nu ff aan het checken wat een vette skin is voor CyanogenMod9.. Ben ook benieuwd of die echt in staat is om alles aan te passen, of dat ie alleen de launcher wat op-pimpt..

Laat het nog wel ff weten strx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:07:
First time installing CyanogenMod 9 to your Galaxy S III, or coming from another ROM:
- READ FAQs: http://teamhacksung.org/wiki/index.p...sked_Questions
- Make sure you're running a proper working ClockworkMod-Recovery (CF-Root for example). If you're not sure, you can follow this guide: http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/Sam...l_Update_Guide
- Copy GApps and CM9 ZIPs to your internal SDCard
- Boot into Recovery
- Flash CM9 zip
- Flash GApps zip
- DO A DATA WIPE / FACTORY RESET (otherwise your calendar sync will not work)
- Reboot
- Don't restore Apps using Titanium Backup!
- Flash LFB Modem from ROM Manager
--------------------------------------------------------------------------------

geen TB ? klopt dat ?
Mwah..lijkt me sterk, CM9, GApps, reboot en daarna kun je TB gebruiken.
Altijd al geweest, altijd al gedaan. Zou niet weten waarom niet. ;)

Edit: Apps terugzetten zonder data, dat kan problemen geven. dat is het!

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 21:13 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Hmmm, kan nog niet echt thema's voor CyanogenMod 9 vinden.. Mocht er iemand ergens iets weten, graag ff een linkje posten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxhound 1.0 => Foxhound 1.1 => Miui => CyanogenMod 9 => Foxhound 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:48:
Foxhound 1.0 => Foxhound 1.1 => Miui => CyanogenMod 9 => Foxhound 1.1
En nu met tekst en uitleg graag? :p

EDIT: Toch jammer dat het met zo'n open platform als android zo lastig blijkt te zijn om een Nederlandse ROM te vinden die volledig te customizen is en die direct een super uitgebreide launcher aan boord heeft..

Je kunt wellis waar met elke launcher aan de slag die er is, maar die hebben weer hun eigen thema's die vaak weer net niet aansluiten bij het thema van de ROM zelf.. Bij m'n iphone gebruikte ik als thema; "Prestige HD 1.5" Zag er echt super goed uit, en veranderde echt de complete layout en look-and-feel van het toestel.. Verder kon je dan met allerlei tweaks mooie functionaliteit toevoegen die bij android met launchers moet..

Ik had echt verwacht dat dit bij Android een beetje hetzelde zou zijn, maar dat lijkt tot nu toe een beetje tegen te vallen.. Door launchers boven op de ingebouwde functionaliteit te plakken voelt het allemaal net niet als één geheel ofzo.. Ik zou gewoon graag een ROM installeren die in één keer bovengenoemde in zich had! En waarbij je themes voor de complete lay-out kon toepassen!

[ Voor 70% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:49:
[...]

En nu met tekst en uitleg graag? :p
Ik ga trg naar Foxhound (had je wel al door)

- benchmark op miui en die was beetje sneller dan stock en trager dan foxhound1.1
- Was waarschijnlijk niet zo goed ingesteld ..
- Ik zag dat hij heel veel ram gebruikte en dit zorgde ervoor dat ik een app opende en "? garbagecollector" stoot ze meteen weer af (5 seconden)

* Wat echt ontbrak op die cm9 was lang home indrukken, waarna ik naar taakbeheer zou kunnen.
Dit kon niet en dus kon ik iets dat vast zat niet meer sluiten (Denk dat ik te laat was met root/superuser te geven en ik kon dit nergens vinden om over te doen)

* Mijn ext sd was volgens cm9 fout en wou niet opnieuw formatteren staat +40 GB op. Ik hoop dat dit nu niet in foxhound is.

Dit zijn enkel mijn snelle ondervindingen, waarschijnlijk zijn er vele snel op te lossen, maar ik weet er nog heel weinig van. (Eerste "smart" phone)

edit: lang genoeg ? :p

edit2 :
* CM9 de store wou ook niet openen (ik had die grapps gedaan)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:00:
[...]

Ik ga trg naar Foxhound (had je wel al door)

- benchmark op miui en die was beetje sneller dan stock en trager dan foxhound1.1
- Was waarschijnlijk niet zo goed ingesteld ..
- Ik zag dat hij heel veel ram gebruikte en dit zorgde ervoor dat ik een app opende en "? garbagecollector" stoot ze meteen weer af (5 seconden)

* Wat echt ontbrak op die cm9 was lang home indrukken, waarna ik naar taakbeheer zou kunnen.
Dit kon niet en dus kon ik iets dat vast zat niet meer sluiten (Denk dat ik te laat was met root/superuser te geven en ik kon dit nergens vinden om over te doen)

* Mijn ext sd was volgens cm9 fout en wou niet opnieuw formatteren staat +40 GB op. Ik hoop dat dit nu niet in foxhound is.. FoxHound liep hier ook prima, maar deze heeft weer niet de mogelijkheid om thema's toe te voegen.. :(

Dit zijn enkel mijn snelle ondervindingen, waarschijnlijk zijn er vele snel op te lossen, maar ik weet er nog heel weinig van. (Eerste "smart" phone)

edit: lang genoeg ? :p
Aaaaaah, op die manier! Haha.. Tjah, het blijft toch een beetje proberen.. De GS3 is ook mijn eerste Android phone, dus moet nog veel ontdekken.. Je hebt het over "root/superuser" opgeven? Waar kan je dat doen dan? Tijdens de installatie van de ROM ofzo? Ik vind het ook een gemiste kans dat deze functionaliteit er niet standaard in zit..

EDIT: De store wilde niet openen? Had je wel die versie geïnstalleerd die ik eerder linkte?

EDIT 2: Ik denk dat ik nog ff wacht op de NL talige versie van MIUI.. Volgens mij was de ROM die ik linkte: http://miuiandroid.com/co...ang-rom-2-7-13-ics.17290/ voor de GS3 gewoon niet goed, en is deze alleen nog maar geschikt voor de GS2.. Op de site van MIUI Nederland, waar de vertaler van MIUI ook actief is wordt ook nog niet gesproken over het compatible zijn van de GS3..

[ Voor 14% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:06:
[...]

Aaaaaah, op die manier! Haha.. Tjah, het blijft toch een beetje proberen.. De GS3 is ook mijn eerste Android phone, dus moet nog veel ontdekken.. Je hebt het over "root/superuser" opgeven? Waar kan je dat doen dan? Tijdens de installatie van de ROM ofzo? Ik vind het ook een gemiste kans dat deze functionaliteit er niet standaard in zit..
Ik was een app aan het restoren (in TB) die root nodig heeft. Normaal tijdens het restoren of installeren krijg je dan een vraag of je root wil toestaan (dan heb je +- 5 seconden om te reageren anders is het automatisch NEE)

edit: ja ik heb die ...17 genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Voor de liefhebbers: Hier een linkje naar een nog nieuwere versie van MIUI, versie 2.7.16, speciaal voor de SG3:

http://miuiandroid.com/co...ied-updated-2-7-16.17274/

EDIT: Net geïnstalleerd en aan het testen.. Big surprise to me: Deze is in het Nederlands!!!!!!

[ Voor 17% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:24:
Voor de liefhebbers: Hier een linkje naar een nog nieuwere versie van MIUI, versie 2.7.16, speciaal voor de SG3:

http://miuiandroid.com/co...ied-updated-2-7-16.17274/

EDIT: Net geïnstalleerd en aan het testen.. Big surprise to me: Deze is in het Nederlands!!!!!!
Galnet MIUI schijnt nogal "buggy"te zijn..last van hick ups en de camera werkt niet goed.

Edit: Fine tunning RGUI, verschillende Governor I/OScheduler. 1bug gevonden in About Phone>status werkt niet. als dat alles is ;) Het is snel..benchmark fun ;)

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/f0z2v6.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/aavmh0.png

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 17-07-2012 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
silitek schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:56:
[...]

Galnet MIUI schijnt nogal "buggy"te zijn..last van hick ups en de camera werkt niet goed.
Ow echt? Tot nu toe loopt ie anders als een trein..
Geen hick ups gezien en de camera werkt goed.. Maar we wachten het af! Ik laat wel ff weten wat m'n bevindingen zijn..

Wat ik nu probeer is om zowel voor MIUI als voor één van de launchers een theme te vinden die goed bij elkaar passen zodat alles wat meer één geheelf wordt.. Mocht ik resultaten boeken laat ik het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:38:
[...]

Ow echt? Tot nu toe loopt ie anders als een trein..
Geen hick ups gezien en de camera werkt goed.. Maar we wachten het af! Ik laat wel ff weten wat m'n bevindingen zijn..

Wat ik nu probeer is om zowel voor MIUI als voor één van de launchers een theme te vinden die goed bij elkaar passen zodat alles wat meer één geheelf wordt.. Mocht ik resultaten boeken laat ik het weten!
OK..interressant. Dus Galnet loopt als een trein. Passende Launcher moet ik even nadenken, ooit eentje gehad die dicht tegen MIUI aanzat. ;)

Balancer Launcher, dat was um of Espier

Edit:
Balancer ook maar weer eens uit het vet gehaald.
Simpel launcher-tje doet wat het doen moet en bloedsnel.

Edit1:
Ik heb een full black themed werkend SIII voor MIUI incl dailer, contact enz. interresse?
Zet de mtz in m'n dropbox.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2ceheyt.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2wqrac0.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/dop1yw.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/20r2v10.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/21en9z6.png Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2im6v7p.png

[ Voor 37% gewijzigd door silitek op 17-07-2012 14:35 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
silitek schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:42:
[...]

OK..interressant. Dus Galnet loopt als een trein. Passende Launcher moet ik even nadenken, ooit eentje gehad die dicht tegen MIUI aanzat. ;)
Ow nice! Laat je hersens even kraken en let me know!!

Ja hij loopt echt als een zonnetje.. Niks mis mee! Lekker snel, en cooele features.. Ik vind de ingebouwde launcher van MIUI opzich heel mooi, maar mist wat functionaliteit.. Zo is het raster niet op 5X5 in te stellen wat voor mij echt een must have is, en zijn er niet meer iconen in het dock te plaatsen dan standaard.. Nadeel van een Apex of what ever rom is dat je weer een apparte pagina krijgt voor al je apps.. (android standaard) dat vind ik zo waardeloos! Dat doet MIUI echt super.. Gewoon net als de iPhone zoals ik al eerder aangaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:49:
[...]

Ow nice! Laat je hersens even kraken en let me know!!

Ja hij loopt echt als een zonnetje.. Niks mis mee! Lekker snel, en cooele features.. Ik vind de ingebouwde launcher van MIUI opzich heel mooi, maar mist wat functionaliteit.. Zo is het raster niet op 5X5 in te stellen wat voor mij echt een must have is, en zijn er niet meer iconen in het dock te plaatsen dan standaard.. Nadeel van een Apex of what ever rom is dat je weer een apparte pagina krijgt voor al je apps.. (android standaard) dat vind ik zo waardeloos! Dat doet MIUI echt super.. Gewoon net als de iPhone zoals ik al eerder aangaf..
Ik vind het heel handig dat die apps op een andere pagina staan.
Gebruik dan ook voornamelijk Gestures(google) om van alles te openen.
Ik heb 3 "Pagina's" onder de home button : Agenda - meest gebruikte apps - spelletjes
Zo blijven die apps die bijna nooit gebruikt worden, wat verder weg. Weet ik dan toch de naam(voor Gestures) niet kan ik steeds gaan zoeken in die "lange" lijst. Internet staat bij mij niet onderaan(dock?), daar staat nu Gestures. Het internet open ik door lang op die links onder toets te drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

powermarcel10 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:09:
[...]

Thanks! Speciaal voor mensen met root zeg je? Iedereen die een custom rom wil installeren moet hem toch geroot hebben? Ff wat betreft dat rooten.. Dat doe je toch maar één keer en vervolgens kan je met odin toch gewoon onbeperkt nieuwe roms installeren? Ik heb het ook wel eens zonder Odin gedaan maar via de telefoon zelf.. Ik plaatse het rom bestand gewoon op de interne opslag van de telefoon en kon hem toen zo installeren.. Wat is de beste manier?

EDIT: Ik heb nou die Foxhound gedownload maar dat is een zip bestand.. Ik heb toch een .tar bestand nodig om hem te kunnen installeren? Dit bestand pakt hij niet in Odin..
Mijn excuses dat ik deze oude post quote maar volgens mij heb ik deze opmerking al een paar keer voorbij zien komen.

Om een custom rom te installeren heb je GEEN root nodig. Root acces zit al in de custom rom.

Ik heb zelf ook alleen CWM, en middels CWM mijn rom geinstalleerd (foxhound)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:05:
[...]
Nee, gapps-ics-20120429-signed.zip is de laatste stabiele versie.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:20
Ik heb ook Foxhound rom 1.1 draaien, supersnel en duidelijk langere accuduur. Had zaterdag 1.0 geflashed en toen via een ota update 1.1 erovereen geflashed zonder wipe maar dat ging toch niet helemaal lekker. Verschillende applicaties crashten voortdurend (facebook, whatsapp en nog een paar) en Virtua Tennis was het geluid slecht en haperde het beeld soms. Gisteren full wipe gedaan en daarna weer 1.1 geflashed en loopt nu als een zonnetje! _/-\o_

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
DylanE schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:44:
[...]

Mijn excuses dat ik deze oude post quote maar volgens mij heb ik deze opmerking al een paar keer voorbij zien komen.

Om een custom rom te installeren heb je GEEN root nodig. Root acces zit al in de custom rom.

Ik heb zelf ook alleen CWM, en middels CWM mijn rom geinstalleerd (foxhound)
Maar als je CWM hebt geïnstalleerd via Odin, dan heb je hem toch geroot????? Of ben ik nou gek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Brad Pitt schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:04:
[...]

Nee, gapps-ics-20120429-signed.zip is de laatste stabiele versie.
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:53:
[...]

Maar als je CWM hebt geïnstalleerd via Odin, dan heb je hem toch geroot????? Of ben ik nou gek..
Nee, ben je niet ;) CWM flashen in Odin komt Root auto mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
silitek schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:58:
[...]

Nee, ben je niet ;) CWM flashen in Odin komt Root auto mee..
Aah oké, en als je dat nou niet doet.. Is een Rom dan daadwerkelijk te flashen? Wat is in dat geval de meerwaarde van cwm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:39:
[...]

Aah oké, en als je dat nou niet doet.. Is een Rom dan daadwerkelijk te flashen? Wat is in dat geval de meerwaarde van cwm?
Leesvoer voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
CM10 preview, ik ga hem erop zetten.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1779426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Ik hoop dat er een noob-guide voor installen van CM10 final komt. Nog nooit zoiets gedaan, dus dat zou handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En snel dat ie is, kanonnen, ook snel leeg helaas...

Is al te gebruiken als dagelijkse ROM. en Google Now is ook leuk om mijn 25 collega's met een iphone te laten zien ;) Verder gebruik ik het niet, maar misschien gaat ie nog wat nuttige tips geven als ie mij beter leert 'kennen'

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasper schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:41:
Ik hoop dat er een noob-guide voor installen van CM10 final komt. Nog nooit zoiets gedaan, dus dat zou handig zijn :)
Nou eerst zoek je een noob howto om je toestel te rooten :) EN als je dat hebt gedaan zijn de stappen in het topic niet meer zo lastig omdat je dan immers al ervaring hebt opgedaan. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1701770)

Je komt er waarschijnlijk snel achter dat root verkrijgen bijna net zo makkelijk is als het installeren van een app uit Google Play ;)

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 18-07-2012 10:51 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
watercoolertje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:48:
[...]

En snel dat ie is, kanonnen, ook snel leeg helaas...

Is al te gebruiken als dagelijkse ROM. en Google Now is ook leuk om mijn 25 collega's met een iphone te laten zien ;) Verder gebruik ik het niet, maar misschien gaat ie nog wat nuttige tips geven als ie mij beter leert 'kennen'
Snelheid is inderdaad super. Je kan hem dagelijks gebruiken, echter mis ik teveel dingen die foxhound wel heeft op dit moment. Ik ben dus weer terug geswitcht, maar zal zeker de rom weer erop zetten om te zien hoe ver het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fivel schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Snelheid is inderdaad super. Je kan hem dagelijks gebruiken, echter mis ik teveel dingen die foxhound wel heeft op dit moment. Ik ben dus weer terug geswitcht, maar zal zeker de rom weer erop zetten om te zien hoe ver het is.
Ik kwam ook van foxhound, mis eigenlijk weinig, alleen die camera moet gewoon goed werken nu moet je rebooten en dan doet de app het weer tot je hem weer afsluit dan moet je weer rebooten :P

Even met Google play zitten spelen maar werkt in het NLs niet echt lekker... Herkennen wat ik zeg gaat werkelijk super, maar als ik zeg wat is het weer, komt er een zoekpagina op Google, als ik hem op engels zet en dan hetzelfde vraag in het engels krijg ik een mooi overzicht met de weersverwchtingen...

Zal wel een kwestie van tijd zijn... Teven heb ik hem zo ingesteld dat ik een melding krijg als ik langer onderweg zou zijn dan normaal (dat is ook onderdeel van Google Now, die assistent die je met dat soort dingen en afspraken helpt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik heb een handleiding gelezen van Zedomax (XDA) en m'n S3 rooten lijkt mij niet zo moeilijk.
Mijn S3 is nu 1 maandje oud.

Wat zijn mijn risico's?

Als mijn telefoon op de straat valt is er geen sprake van garantie dus kan Samsung ook niet klagen over een eventuele custom rom.
Stel mijn microfoon is kapot dus mensen horen mij slecht, maar de rest werkt wel.
Dan kan ik de standaardsoftware terugzetten en kan Samsung niet zien dat ik custom rom erop heb gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:46

BiLo

PSN: toiletcleaner

Roodey schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:22:
Ik heb een handleiding gelezen van Zedomax (XDA) en m'n S3 rooten lijkt mij niet zo moeilijk.
Mijn S3 is nu 1 maandje oud.

Wat zijn mijn risico's?

Als mijn telefoon op de straat valt is er geen sprake van garantie dus kan Samsung ook niet klagen over een eventuele custom rom.
Stel mijn microfoon is kapot dus mensen horen mij slecht, maar de rest werkt wel.
Dan kan ik de standaardsoftware terugzetten en kan Samsung niet zien dat ik custom rom erop heb gehad?
Om je custom firmware counter op nul te zetten (i.v.m. terugsturen naar reparatiedienst) heb je een JIG nodig. Ik kon het niet zo snel op XDA vinden maar als je zoekt op JIG en Samsung S3 moet je er wel komen.

Als je die procedure hebt gevolgd staat je counter weer op nul en kun je de stock rom terug flashen.

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
DylanE schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:33:
[...]

Om je custom firmware counter op nul te zetten (i.v.m. terugsturen naar reparatiedienst) heb je een JIG nodig. Ik kon het niet zo snel op XDA vinden maar als je zoekt op JIG en Samsung S3 moet je er wel komen.

Als je die procedure hebt gevolgd staat je counter weer op nul en kun je de stock rom terug flashen.
Wat is dan het "eigen risico" waar iedereen het over heeft?
Zijn er gevallen die geen garantie kregen omdat ze geroot hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
DylanE schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:33:
[...]

Jigg werkt volgens mij niet op de S3:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1767763

Maar Triangle away app van Chainfire werkt wel. (getest en werkte bij mij)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1494114

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Fivel schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:22:
[...]

Kan je wat dingen noemen die je mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:01:
[...]

Kan je wat dingen noemen die je mist?
Rom is CM9 met CM10 preview....dus alle (bekende buggs van CM9).
Battery-drainer van jewelste. Ben weer terug op MIUI, fijne batterijduur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
watercoolertje schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:49:
[...]

Nou eerst zoek je een noob howto om je toestel te rooten :) EN als je dat hebt gedaan zijn de stappen in het topic niet meer zo lastig omdat je dan immers al ervaring hebt opgedaan. (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1701770)

Je komt er waarschijnlijk snel achter dat root verkrijgen bijna net zo makkelijk is als het installeren van een app uit Google Play ;)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 14:49
Vandaag een screen on test gedaan.
Dit met Omega V9 en Speedmod K1-3 combo.
Getest met verschillende dvx, mkv en mp4's en met MX player pro op level 9 brightness, max is 15.
Weleens eerder zo'n test uitgevoerd en max wat ik tot nu toe had gehad was 7h en 11 minuten met 4% over en nu dus 7h en 25 minuten.

http://www.keesstolk.nl/Screenshot_2012-07-18-07-03-01.png
http://www.keesstolk.nl/Screenshot_2012-07-18-07-03-09.png

Just sharing

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Laatst online: 15-08-2021
silitek schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:21:
[...]

Rom is CM9 met CM10 preview....dus alle (bekende buggs van CM9).
Battery-drainer van jewelste. Ben weer terug op MIUI, fijne batterijduur ;)
Snap niet waarom ie bij jou zo'n battery drainer is.
Hier is ie naar een dag intensief Jelly Bean showen op de zaak nog op 62%

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
BarryKohne schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:56:
[...]

Voor de batterij duur is de gebruikte kernel toch ook deels verantwoordelijk? Misschien gebruiken jullie een verschillende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Ff een vraagje van andere aard..

Ik ben tot nu toe tevreden over de MIUI versie van Galnet, welke hier is te downloaden: http://miuiandroid.com/co...ied-updated-2-7-16.17274/

Werkt snel, heeft een mooie interface en is in het Nederlands.

Ik gebruik GO Launcher EX nu als launcher want deze bevalt tot nu toe het beste (nadat ik Nova, Apex, touchwizz, MIUI launcheren nog een aantal anderen heb geprobeerd) Deze heeft een paar erg mooie features welke ik bij andere launchers nog niet heb gezien. Verder blijft door het dock scrollen bij deze launcher gewoon snel ook als je veel iconen op je homescreen hebt staan. Dit in tegenstelling tot launchers als Nova en Apex.

Ik ben alles nu een beetje aan het optimaliseren. Ik ben nu aan beland bij het "tweaken" van de icons. .Ik zou hier graag wat meer enkelvoud in willen aanbrengen.. Nu zijn de iconen niet allemaal even groot, is de ene rond en de andere vierkant.. Ook zijn er wat resten van iconen over gebleven na het proberen van meerdere themes voor GO launcher EX.. Weet iemand of er een manier is om dit te fixen? Ben al een tijd aan het zoeken maar kan niet echt iets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Roodey schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:44:
[...]

Wat is dan het "eigen risico" waar iedereen het over heeft?
Zijn er gevallen die geen garantie kregen omdat ze geroot hadden?
Ik kan het me niet voorstellen dat Samsung garantie weigert want ze zullen eerst moeten aantonen dat JIJ het toestel ooit geroot hebt, en niet een enthousiaste winkelverkoper (die het toestel vervolgens weer netjes inpakte en het jou als zijnde nieuw verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BarryKohne schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:56:
[...]

Bij mij draint ie af en toe ff hard :P Een reboot lost dat op dus dat doe ik nu ff om de zoveel uur, is het me wel waard want de rom is verder super (naja op de camera na dan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Ook in het land der S3 owners.. ;-)

Vers uit de doos meteen in download opgestart en geroot.. (yeehaa.. sneller kan niet 8) )

Maar ehm.. ik hoor iedereen over counter en de triangle.. die heb ik dus niet. Ook niet na het flashen van CheckRom 3.5

Ik weet nog wel dat ik een jig gebruikt heb op mijn S2 om de triangle weg te krijgen en later met ICS Triangle away. Zou het direct rooten hier iets mee te maken kunnen hebben?

/edit, bij Settings - about - status vind ik wel Device status : modified staan

[ Voor 8% gewijzigd door Koriel op 19-07-2012 19:01 . Reden: kijk es bij de edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Koriel schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:00:
Ook in het land der S3 owners.. ;-)

Vers uit de doos meteen in download opgestart en geroot.. (yeehaa.. sneller kan niet 8) )

Maar ehm.. ik hoor iedereen over counter en de triangle.. die heb ik dus niet. Ook niet na het flashen van CheckRom 3.5

Ik weet nog wel dat ik een jig gebruikt heb op mijn S2 om de triangle weg te krijgen en later met ICS Triangle away. Zou het direct rooten hier iets mee te maken kunnen hebben?

/edit, bij Settings - about - status vind ik wel Device status : modified staan
JIG werkt niet op de SIII Triangle away moet je hebben..staat een paar posten boven.
Als er modified staat is je counter 1 ;)
Meteen rooten heeft er niets mee te maken..mijn eerste USB plug in was voor te rooten.
Vanuit de doos..dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Mensen, ik heb een vreemd probleem met de Galnet MIUI rom.. (2.7.16) misschien herkens iemand van jullie dit probleem met een andere rom en heeft iemand een tip om dit vage probleem te verhelpen..

Wanneer ik de rom voor het eerst installeer is er niks aan de hand, en werkt alles prima.. Wanneer ik de telefoon alleen opnieuw opstart mist de statusbalk vervolgens en de notificatie balk, en is de functie om via je de homeknop lang ingedrukt te houden je apps te sluiten en het geheugen te legen weg..

Ik heb meerdere installaties gedaan met verschillende kernels, en met of zonder launchers.. Maar elke keer wanneer ik het toestel voor de eerste keer opnieuw opstart is het mis..

Iemand enig idee wat dit kan zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:59:
Mensen, ik heb een vreemd probleem met de Galnet MIUI rom.. (2.7.16) misschien herkens iemand van jullie dit probleem met een andere rom en heeft iemand een tip om dit vage probleem te verhelpen..

Wanneer ik de rom voor het eerst installeer is er niks aan de hand, en werkt alles prima.. Wanneer ik de telefoon alleen opnieuw opstart mist de statusbalk vervolgens en de notificatie balk, en is de functie om via je de homeknop lang ingedrukt te houden je apps te sluiten en het geheugen te legen weg..

Ik heb meerdere installaties gedaan met verschillende kernels, en met of zonder launchers.. Maar elke keer wanneer ik het toestel voor de eerste keer opnieuw opstart is het mis..

Iemand enig idee wat dit kan zijn??
Je zou bijna zeggen paar corupte files. Ik zou de zip nog een keer opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Oke, spannende momenten gehad om mn S3 voor de 1e keer te rooten en een rom te installeren.
Het rooten stelde niet zoveel voor, maar m'n 1e rom (MIUI BETA V2) was geen succes.
Ik kwam niet verder dan het Samsung logo.
Blijkbaar moet ik voorafgaand aan een .zip installeren eerst factory reset doen en data wipen.
Daarna kwam MIUI verder dan het Samsung logo.
Toen dat eenmaal werkte ben ik maar direct overgegaan op CM9.

Wat als er een stable is van CM10? Hoe krijg ik die zonder al mijn whatsapp, foto's gesprekken enzo te behouden?
Voordat ik MIUI ging installeren heb ik Titanium Backup geinstalleerd en gebruikt.
Maar nu ben ik alles kwijt. Hoe zorg ik ervoor dat ik alles behoudt?
Had ik soms de back up op mijn laptop moeten zetten en daarna terug zetten op de telefoon?

[ Voor 192% gewijzigd door Roodey op 19-07-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Kwam niet verder dan Samsung logo na het installeren van MIUI BETA V2.
Nu zit ik inmiddels op CM9. Zie mijn andere probleem 1 post boven de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
silitek schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:36:
[...]

JIG werkt niet op de SIII Triangle away moet je hebben..staat een paar posten boven.
Als er modified staat is je counter 1 ;)
Meteen rooten heeft er niets mee te maken..mijn eerste USB plug in was voor te rooten.
Vanuit de doos..dus ;)
De issue hier is dat ik dus de triangle niet heb gekregen. Blijkbaar de counter dus wel. Anyways, het werkt. Mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Koriel schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:27:
[...]

De issue hier is dat ik dus de triangle niet heb gekregen. Blijkbaar de counter dus wel. Anyways, het werkt. Mooi
Klopt ook wel, meeste custom roms bezitten in de flash auto triange away, vandaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
FoxHound 1.2 is ook uit, zojuist OTA gedownload en geinstalleerd. Supercharger script is er uit, gaat mij denk ik beter bevallen ipv telkens alle apps die gekilled worden. Hij heeft ook een optie toegevoegd om de statusbar 35%/50%/100% translucent te maken, dat beviel me echter totaal niet en heb meteen weer het gewone black theme geflashed.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Changelog 1.2
removed script superchanger v6
insert long press volume button to change tracks
insert all apk removed selectionable in aroma
insert 3 systemui translucent in aroma 35% / 50% / 100% 
insert select sms aosp or stock samsung in aroma
move all mod in foxhound extra
insert secretcode
insert fastdormancy toggle
insert csc select
insert calling name
CRT effect fixed
new script in init.d
Speedmd kernel to stock
Little temed UI
other i don't remenber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Crusher77 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:42:
FoxHound 1.2 is ook uit

[code]Changelog 1.2
Speedmod!..hoe bevalt de kernel?. Zit je wel met Su dubbel deze komt met speedmod mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Crusher77 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:42:
FoxHound 1.2 is ook uit, zojuist OTA gedownload en geinstalleerd. Supercharger script is er uit, gaat mij denk ik beter bevallen ipv telkens alle apps die gekilled worden. Hij heeft ook een optie toegevoegd om de statusbar 35%/50%/100% translucent te maken, dat beviel me echter totaal niet en heb meteen weer het gewone black theme geflashed.
Hoe heb je dit gedaan? Gedwonload en wanneer de download klaar was geklikt op "reboot and install" als ik dat doe dat krijg ik error dat bestond niet gevonden kan worden, vervolgens start de telefoon weer op.

Als ik via cwm de zip installeer, wordt dan alle data verwijderd door de aroma installer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Fivel schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:07:
[...]

Hoe heb je dit gedaan? Gedwonload en wanneer de download klaar was geklikt op "reboot and install" als ik dat doe dat krijg ik error dat bestond niet gevonden kan worden, vervolgens start de telefoon weer op.

Als ik via cwm de zip installeer, wordt dan alle data verwijderd door de aroma installer?
Reboot&install werkt niet helemaal. Beter in CWM zip flashen. Kom je van eerdere foxhound dan alleen dalvik cache en wipe cache. Data blijft intact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Als ik bij Foxhound een bericht wil typen dan mis ik de return toets maw naar de volgende regel gaan...
Hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik installeer nu FoxHound 1.2. Ik ben benieuwd hoe hij nu aanvoelt.
EDIT: Weer gefaald. Alle data kwijt. Gelukkig was ik al voorbereid en had ik alles gebackupped met Titanium.

Heeft iemand hier eigenlijk nog belang bij een Screen Protector van Mobiparts? TEAB. Was een 2-pack, en heb maar 1 telefoon.

[ Voor 25% gewijzigd door Amanoo op 20-07-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Amanoo schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:14:
Ik installeer nu FoxHound 1.2. Ik ben benieuwd hoe hij nu aanvoelt.
EDIT: Weer gefaald. Alle data kwijt. Gelukkig was ik al voorbereid en had ik alles gebackupped met Titanium.

Heeft iemand hier eigenlijk nog belang bij een Screen Protector van Mobiparts? TEAB. Was een 2-pack, en heb maar 1 telefoon.
Ik was toevallig van plan om een screen protectortje te nemen.. Wilde wel eens proberen of dit gewoon goed werkt.. Reageert alles nog gewoon goed enzo? En heb je minder last van vingervlekken? :)

Nog ff een off topic vraagje.. Ik wil graag een beschermhoesje aanschaffen maar kan niet echt vinden wat ik wil.. Wil graag een flexibel (siliconen of rubber ofzo), 100% doorzichtig hoesje.. Weet iemand toevallig eentje??

Ontopic: Was FoxHound nou ook gewoon in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net ook dat er een update is naar 1.2 van Fox hound. Maar ik ben benieuwd of de Ninphetamin 3-.2.1 kernel er nog standaard op draait? Kan iemand dat bevestigen? Want nu met de 1.1 versie draait het als een zonnetje en ben ik zeer tevreden over het batterij gebruik.
Plus wat is het beste de update via OTA op de telefoon binnen te halen of vde hele zip downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Niet watje zoekt, maar wel enorm veel bescherming.. De case-mate toughcase.
powermarcel10 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:31:

Nog ff een off topic vraagje.. Ik wil graag een beschermhoesje aanschaffen maar kan niet echt vinden wat ik wil.. Wil graag een flexibel (siliconen of rubber ofzo), 100% doorzichtig hoesje.. Weet iemand toevallig eentje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Koriel schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:59:
Niet watje zoekt, maar wel enorm veel bescherming.. De case-mate toughcase.

[...]
Thanks.. Zoiets bedoel ik wel ja, maar zou mooi zijn als hij helemaal doorzichtig is.. Wel duur trouwens!

EDIT: Nog ff een vraagje.. Ik zie overal dat er meerdere modellen bestaan van de Galaxy S III.. (AT&T, T-Mobile, Sprint, Verizon) iemand enig idee wat de verschillen zijn???

[ Voor 22% gewijzigd door powermarcel10 op 20-07-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

powermarcel10 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:31:
[...]
Ontopic: Was FoxHound nou ook gewoon in het Nederlands?
Jep, multi-language :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes Nederlandse taal is aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roodey schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:13:
Oke, spannende momenten gehad om mn S3 voor de 1e keer te rooten en een rom te installeren.
Het rooten stelde niet zoveel voor, maar m'n 1e rom (MIUI BETA V2) was geen succes.
Ik kwam niet verder dan het Samsung logo.
Blijkbaar moet ik voorafgaand aan een .zip installeren eerst factory reset doen en data wipen.
Daarna kwam MIUI verder dan het Samsung logo.
Toen dat eenmaal werkte ben ik maar direct overgegaan op CM9.

Wat als er een stable is van CM10? Hoe krijg ik die zonder al mijn whatsapp, foto's gesprekken enzo te behouden?
Voordat ik MIUI ging installeren heb ik Titanium Backup geinstalleerd en gebruikt.
Maar nu ben ik alles kwijt. Hoe zorg ik ervoor dat ik alles behoudt?
Had ik soms de back up op mijn laptop moeten zetten en daarna terug zetten op de telefoon?
Ik neem steeds (mss wat vaak) back-ups van apps en systeem en...
Dit zonder te back-uppen naar iets extern (tip: niet naar extsdcard doen, deze doet soms raar als je flash en dan moet je format doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opn de laatste rom van foxhound 1.2 ontbreekt de aplicatie van S memo weet iemand misschien waar ik een APK kan vinden heb overal gezocht maar krijg of een versie die niet werkt en andere troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 02:45:
Opn de laatste rom van foxhound 1.2 ontbreekt de aplicatie van S memo weet iemand misschien waar ik een APK kan vinden heb overal gezocht maar krijg of een versie die niet werkt en andere troep
Als die wel in 1.1 zat lijkt het me dat je hem daaruit wel kan halen ergens tussen system apps.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij op de 1.1 er nog standaard op stond. Ik heb onder foxhound extra alles nagekeken maar kan niets vinden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
S Memo moet je aanvinken bij de apps tijdens de installatie.
Ik heb dan wel voor de custom installatie gekozen.

Maar goed, als je de zip van Foxhound 1.2 opent moet je naar de map snakes --> app --> 18.
Die 2 apk's moet je in de map system --> app op je telefoon zetten met een root explorer. (Bijv. ES File Explorer)
Vergeet niet write rechten aan te zetten in je root explorer.

En even rebooten natuurlijk, vergat ik dr bij te zetten. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Radiance op 21-07-2012 13:40 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:37:
S Memo moet je aanvinken bij de apps tijdens de installatie.
Ik heb dan wel voor de custom installatie gekozen.

Maar goed, als je de zip van Foxhound 1.2 opent moet je naar de map snakes --> app --> 18.
Die 2 apk's moet je in de map system --> app op je telefoon zetten met een root explorer. (Bijv. ES File Explorer)
Vergeet niet write rechten aan te zetten in je root explorer
Dank je voor de reactie ga ik meteen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bel met iemand, klinkt diegene (en ik voor hun) een beetje robotachtig. Nu heb ik gelezen (jaja, eigen onderzoek) dat je daar je modem voor kunt aanpassen.
Nu heb ik 2 vraagjes

1. Welke zou ik moeten proberen? Ik heb Odin gedaan en Omega 7,1 staat er inmiddels op (kernel, geen idee...) en als ROM heb ik TW (standaard erop) en Nova en Apex (kan nog niet kiezen).

2. Hoe moet ik een andere modem installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:10:
Als ik bel met iemand, klinkt diegene (en ik voor hun) een beetje robotachtig. Nu heb ik gelezen (jaja, eigen onderzoek) dat je daar je modem voor kunt aanpassen.
Nu heb ik 2 vraagjes

1. Welke zou ik moeten proberen? Ik heb Odin gedaan en Omega 7,1 staat er inmiddels op (kernel, geen idee...) en als ROM heb ik TW (standaard erop) en Nova en Apex (kan nog niet kiezen).

2. Hoe moet ik een andere modem installeren?
Okay je moet even naar de site gaan van omega files. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1663656
Dan zul je zien dat ze inmiddels al op Omega 9.1 zitten. Ik zou meteen de nieuwe versie downloaden. Heb je dan nog klachten, even naar google play market gaan op je telefoon. Daar geef je omega kitchen in, deze app even downloaden. Daarna kun je alles naar eigen believen verranderen. Daar staan meerdere kernels en roms in die je afzonderlijk van elkaar kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen? Ik kan sinds update naar fox hound 1.2 niets meer met kies doen op zich geen probleem, maar ik heb nog een file een (ssm bestand dat ik naar mijn S memo wil transporteren. Weet iemand in welke map ik dat bestand moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 02:21:
[...]

Okay je moet even naar de site gaan van omega files. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1663656
Dan zul je zien dat ze inmiddels al op Omega 9.1 zitten. Ik zou meteen de nieuwe versie downloaden. Heb je dan nog klachten, even naar google play market gaan op je telefoon. Daar geef je omega kitchen in, deze app even downloaden. Daarna kun je alles naar eigen believen verranderen. Daar staan meerdere kernels en roms in die je afzonderlijk van elkaar kunt gebruiken.
Ok!
Ik heb, na uren puzzelen, Omega 9.1 erop gezet en Titanium Backup Pro gebruikt om m'n apps te saven. Jammer alleen dat je je launcher weer helemaal opnieuw in moet delen :/

Maar goed, gelijk franco 10 erop gezet. Moest via Odin heb ik gemerkt.
Uiteindelijk is 't 3 min werk.. ALS je weet hoe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 05:49:
[...]

Ok!
Ik heb, na uren puzzelen, Omega 9.1 erop gezet en Titanium Backup Pro gebruikt om m'n apps te saven. Jammer alleen dat je je launcher weer helemaal opnieuw in moet delen :/

Maar goed, gelijk franco 10 erop gezet. Moest via Odin heb ik gemerkt.
Uiteindelijk is 't 3 min werk.. ALS je weet hoe :+
Prima het is je dus gelukt en heb je ook geen last meer van robots? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
MIUI-RGUI V3 2.7.20 is er. Op Siyah snel, heel snel...mooie rom.
Black full themed..incl dialer bla bla. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/24ot2fa.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/206llc9.png

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 22-07-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
silitek schreef op zondag 22 juli 2012 @ 09:01:
MIUI-RGUI V3 2.7.20 is er. Op Siyah snel, heel snel...mooie rom.
Black full themed..incl dialer bla bla. ;)

[afbeelding] [afbeelding]
Offtopic.....vergeet je verzekering niet op te zeggen _O-

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 09:56:
[...]

Offtopic.....vergeet je verzekering niet op te zeggen _O-
offtopic:
:P ..reminder voor 2013 alvast. aanschaf nieuwe auto, volgend jaar kan all-risk goedkoper.

Edit:

MIUI ROM 2.7.20 Changelog

[ Voor 15% gewijzigd door silitek op 22-07-2012 12:40 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 43 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.