Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Motion2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:25:
[...]

Ik heb de Vodafone branded firmware, als ik deze erop flash moet ik dan nog de CSC veranderen via *#272*IMEI#?
Ik heb ook de Vodafone branded maar ik heb niets aan de CSC gedaan, overigens is je brand eraf als je een nieuwe rom erop knalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Amanoo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:05:
Mijn mobiel wil ineens geen applicaties meer installeren, omdat "het geheugen vol zit". Bij applicatiebeheer heb ik nogtans 8,7GB vrij.
Voor wie hetzelfde probleem heeft, ga met een root file explorer naar /data/app en verwijder alle .odex bestanden.

Wat betreft firmware, ik heb mijne ook bij Vodafone, maar ik had hem naar mijn weten nooit branded.... Zal er toch niet mee te maken hebben dat mijn abonnement over anderhalve maand pas ingaat? Ik neem toch aan dat ze mensen die niet meteen bij Vodafone gaan een andere CSC geven. Of misschien omdat ik het via Typhone heb geregeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Amanoo op 14-07-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:11
Amanoo schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:34:
[...]

Voor wie hetzelfde probleem heeft, ga met een root file explorer naar /data/app en verwijder alle .odex bestanden.

Wat betreft firmware, ik heb mijne ook bij Vodafone, maar ik had hem naar mijn weten nooit branded.... Zal er toch niet mee te maken hebben dat mijn abonnement over anderhalve maand pas ingaat? Ik neem toch aan dat ze mensen die niet meteen bij Vodafone gaan een andere CSC geven. Of misschien omdat ik het via Typhone heb geregeld.
Ik heb hem bij de vodafone winkel zelf gehaald. firmware code is:

AP: I9300BUALF1
CP: I9300BULF1
CSC: I9300VFGALF1

Ook staat er standaard wat vodafone software op. In kies geeft hij ook aan dat het de VDF versie is.
De firmware loopt helaas ook nog wat achter, vandaar mijn vraag of ik hem kan flashen naar de standaard nederlandse versie.

[ Voor 8% gewijzigd door Motion2 op 14-07-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Motion2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:55:
[...]

Ik heb hem bij de vodafone winkel zelf gehaald. firmware code is:

AP: I9300BUALF1
CP: I9300BULF1
CSC: I9300VFGALF1

Ook staat er standaard wat vodafone software op. In kies geeft hij ook aan dat het de VDF versie is.
De firmware loopt helaas ook nog wat achter, vandaar mijn vraag of ik hem kan flashen naar de standaard nederlandse versie.
Dat kan gewoon :) http://www.samfirmware.com/ daar even OS->type->continent kiezen en dan zie je de laatste Nederlandse firmware, als het voor een specifieke provider is staat dat er tussen haakjes achter, die je nu draait staat er ook, altijd handig om ook te downloaden voor als je hem terug moet sturen dan kan je hem met odin weer terug flashen :)

Doordat beide officiele firmwares zijn gaat de custom firmware teller niet omhoog!

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 14-07-2012 20:07 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vind mijn telefoon prima as is. Zie niet in waarom ik Vodafone bloatware zou flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ewivis schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:53:
Draait er iemand hier checkrom evoHD 3,5?
Die had ik, ben nu weer naar Wanam 1.6 overgestapt omdat die gebaseerd is op een nieuwere ROM. Draaien allebei prima trouwens, gelukkig niet te veel aan verkloot in optische zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxhound 1.1 aan het downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:36:
Foxhound 1.1 aan het downloaden
Doe wel een full wipe..nieuw firmware Samsung base XXBLG1 kan problemen geven anders.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb echt heel veel roms al uitgeprobeerd, inclusief verschillende versies van Foxhound.
Maar ik blijf steeds terug komen bij CheckROM EvoHD, deze rom is wel zó smooth en snel, dat je bijna zal denken dat hij op Jelly Bean gebaseerd is!

En in combinatie met de laatste Ninphetamin3 kernel, met - 100 mV undervolt op de CPU, doe ik echt heel lang met de batterij, ik haal makkelijk de 20 uur met 5 uur screen on time.

Wel heb ik de black versies van de Play store, SMS en de Gmail app uit de Foxhound rom geript.
Vond dat zwart toch wat rustiger aan m'n ogen, en het is nog wat energie zuiniger ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 15 juli 2012 @ 08:26:
[...]

Doe wel een full wipe..nieuw firmware Samsung base XXBLG1 kan problemen geven anders.
Mmm hij wordt steeds beter, werkt weer als een zonnetje. Heb ook een full wipe gedaan kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:26

yok

Eerste custom rom voor i9300 van Jelly Bean is uit door Netchip, NLse ontwikkelaar. Nog geen audio/wifi/camera, maar het schiet in ieder geval al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik wacht nog af tot er een ontwikkelaar komt die zijn ROM als een versie 1.0 acht.
Tot die tijd nog gewoon ICS.

[ Voor 15% gewijzigd door Amanoo op 15-07-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik denk dat het zelfs beter is om te wachten tot Samsung iets aankondigt over JellyBean, ik hoor hier en daar signalen dat de S3 te weinig werkgeheugen zou hebben. Zal even een bron zoeken.

bronhttp://www.nieuwemobiel.n...n-vanwege-Jelly-Bean.html

[ Voor 25% gewijzigd door melvinnie op 15-07-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Lijkt me stug. Kan me niet voorstellen dat het zo'n verschil is tussen JB en ICS, ICS runt makkelijk op apparaten met 512 MB (Galaxy S, zelf geprobeerd, werkt prima en vloeiend). Zou JB dan nog dan 512MB meer eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Zal wel een broodje aap verhaal zijn, zwager heeft jb op zn nexus en feitelijk is er niet eens zo heel veel veranderd t.o.v ics, dus kan me idd niet voorstellen dat jb ineens 512 mb extra ram geheugen nodig heeft ondanks dat samsung de touchwiz er nog overheen moet knallen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:34
melvinnie schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:11:
Ik denk dat het zelfs beter is om te wachten tot Samsung iets aankondigt over JellyBean, ik hoor hier en daar signalen dat de S3 te weinig werkgeheugen zou hebben. Zal even een bron zoeken.

bronhttp://www.nieuwemobiel.n...n-vanwege-Jelly-Bean.html
De Galaxy Nexus met evenveel ram krijgt gewoon JB. De nexus S heeft zelfs maar 512MB en die krijgt ook JB.

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn geklooi met de update van FoxHound heeft me een probleem veroorzaakt. "Er is geen SU binary geïnstalleerd, en SuperSU kan deze niet installeren. Dit is een probleem!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die zowel omega 9.0 als Fox hound 1.1 al heeft getest en de ervaringen hiermee?
Heb nu zelf de nieuwe Fox hound 1.1 en ben daar heel tevreden over, maar de Omega ziet er ook weer goed uit qua specificaties. Het wordt moeilijk O-)
Welke is nu de beste of heeft dit echt te maken met persoonlijke voorkeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn eerste impressie van Omega oogte wat instabiele en onbetrouwbaar, maar ik heb niet veel getest. FoxHound vind ik prima (behalve dan dat ik op een of andere manier mijn root-binary heb verwijderd of iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amanoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:11:
Mijn eerste impressie van Omega oogte wat instabiele en onbetrouwbaar, maar ik heb niet veel getest. FoxHound vind ik prima (behalve dan dat ik op een of andere manier mijn root-binary heb verwijderd of iets dergelijks).
Ik denk dat je het beste even een full wipe kunt doen en een verse installatie, anders blijf je problemen houden.
Ja ik had Omega 8.1 en daar had ik wat problemen mee. Het lijkt wel of Fox hound wat soepeler loopt, maar dat kan ook een gedachte zijn hoor.
Een ding is zeker die gasten doen echt schitterend werk zowel van Omega als Fox hound _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Herinstalleren lijkt het hem te doen. Helaas zit ik nu met flink instabiele apps weer helemaal aan het begin van mijn probleem. De vorige keer dat ik dit probeerde te fixen verloor ik dus weer die SuperSU binary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Ik heb sinds kort een Samsung GS3 na 2 jaar iPhone (4) gebruiker te zijn geweest.. Deze was gejailbreakt waardoor ik een heleboel extra functionaliteit kon toevoegen.. Deze mis ik een beetje voor mijn Android toestel..

Deze zaken mis ik het meest:

- 5X5 Grid. (meer apps in je homescreen)
- Meer apps in het dock.. (voor de iPhone was er infinidock waarmee je meer apps in je dock kon plaatsen)

Ik heb mijn GS3 al geroot en er al meerdere ROMS op geprobeerd..

Weet iemand of er een ROM is die bovengenoemde functionaliteit heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Installeer Nova Launcher. Dit is een launcherpunt, geen enkele ROM zal dit fixen tenzij deze toevallig Nova gebruikt als standaard Launcher. Nova kan je gewoon uit de market halen.

[ Voor 75% gewijzigd door Amanoo op 15-07-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Ik wilde net melden dat ik die al geprobeerd heb.. Ik wil alleen liever geen launcher gebruiken maar gewoon een custom rom waarbij dit soort functionaliteit is inbegrepen.. Ik had het idee dat alles met die launcher wat trager werd en dit meer geheugen in gebruik nam..

[ Voor 13% gewijzigd door powermarcel10 op 15-07-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het is puur een launcher punt. Overigens heb je altijd tenminste een launcher, ook wat er standaard op zit is een launcher. Als je liever iets wil dat lijkt op Touchwiz (wat dus de stock launcher is) moet je misschien zoeken naar een aangepaste versie ervan, als dat bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Bedankt voor je reactie Amanoo.. Ik wist niet dat het zo werkte.. In dat geval kan ik dus beter op zoek gaan naar een rom die bijvoorbeeld nova als default launcher heeft.. Anders heb je 2 launchers en dat vind ik niet praktisch.. Je krijgt dan altijd een melding als je op de home knop drukt.. Verder mag het er allemaal wel wat hipper uit zien..

Weet iemand een mooie stabiele rom met bijvoorbeeld NOVA of iets soortgelijks als default launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Je kan bij FoxHound kiezen welke launcher je als standaard wil. Nova, Apex of Touchwiz. Ik weet niet of Apex de functionaliteit heeft die jij zoekt. Nova heeft al alles wat ik wil, dus ik heb Apex nog nooit geprobeerd. Overigens heb ik de betaalde versie, dus nog wat extra functies zoals apps verbergen uit je drawer. Je zou nog kunnen onderzoeken wat Apex je kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Dus jij gebruikt gewoon de stock rom met nova als launcher? :) Ik had het gevoel dat sliden tussen home screens wat langzamer en schokkeriger werd wanneer ik meer iconen in m'n homescreen had.. Heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik gebruik zelf FoxHound met Apex, geen stock rom. Zelf heb ik nooit iconen in mijn homescreen,a lleen in het dock. Mijn homescreen staat vol met 4 pagina's widgets. Had ik al zo op mijn Galaxy S1 en werkte perfect soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Amanoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:43:
Ik gebruik zelf FoxHound met Apex, geen stock rom. Zelf heb ik nooit iconen in mijn homescreen,a lleen in het dock. Mijn homescreen staat vol met 4 pagina's widgets. Had ik al zo op mijn Galaxy S1 en werkte perfect soepel.
Oké, je zei 2 net " Nova heeft al alles wat ik wil, dus ik heb Apex nog nooit geprobeerd" dat was een foutje dus? :p Ik zal er eens naar kijken.. Is Foxhound een stabiele en snelle rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wat ik bedoelde daarmee was toen ik nog zat te kijken welke launcher ik leuk vond. Ondertussen zweer ik bij Nova en heb ik er niets anders meer op. Met de nieuwe update van FoxHound 1.0 naar 1.1 heb ik wat problemen. Op de een of andere manier is het niet helemaal goed verlopen (waarschijnlijk ben ik wat te ruw, ruw zijn werd op de SGS1 niet erg zwaar afgestraft, dus ik wipete nooit iets als ik een nieuwe ROM ging flashen). 1.0 was stabiel en snel, en nu ik 1.1 wat meer waterdicht begin te krijgen lijkt die ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:46:
[...]

Oké, je zei 2 net " Nova heeft al alles wat ik wil, dus ik heb Apex nog nooit geprobeerd" dat was een foutje dus? :p Ik zal er eens naar kijken.. Is Foxhound een stabiele en snelle rom?
De laatste versie sinds gisteren uit 1,1 loopt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Oké, ik zal het eens proberen heren! Waar kan ik die nieuwste versie van FoxHound het beste downloaden? Kom bij allemaal vage sites uit.. Is het allemaal wel gewoon in het Nederlands trouwens?

En weet iemand of er een manier is om al je apps te backuppen? Anders moet ik alles weer opnieuw installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Nederlands is gewoon een van de keuzemogelijkheden, voor backups is er Titanium Backup, standaard meegeleverd bij de ROM en speciaal voor mensen met root.

Link naar de XDA pagina, waar ergens twee download links staan.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1708371
Als je alles wipet krijg je trouwens opnieuw een menu met instellingen die je moet doorlopen. Schrik niet als deze in het Italiaans is, Nederlands kan je dan snel genoeg kiezen.

[ Voor 49% gewijzigd door Amanoo op 15-07-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:53:
Oké, ik zal het eens proberen heren! Waar kan ik die nieuwste versie van FoxHound het beste downloaden? Kom bij allemaal vage sites uit.. Is het allemaal wel gewoon in het Nederlands trouwens?

En weet iemand of er een manier is om al je apps te backuppen? Anders moet ik alles weer opnieuw installeren..
Hier de download link Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Amanoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:54:
Nederlands is gewoon een van de keuzemogelijkheden, voor backups is er Titanium Backup, standaard meegeleverd bij de ROM en speciaal voor mensen met root.

Link naar de XDA pagina, waar ergens twee download links staan.
Als je alles wipet krijg je trouwens opnieuw een menu met instellingen die je moet doorlopen. Schrik niet als deze in het Italiaans is, Nederlands kan je dan snel genoeg kiezen.
Thanks! Speciaal voor mensen met root zeg je? Iedereen die een custom rom wil installeren moet hem toch geroot hebben? Ff wat betreft dat rooten.. Dat doe je toch maar één keer en vervolgens kan je met odin toch gewoon onbeperkt nieuwe roms installeren? Ik heb het ook wel eens zonder Odin gedaan maar via de telefoon zelf.. Ik plaatse het rom bestand gewoon op de interne opslag van de telefoon en kon hem toen zo installeren.. Wat is de beste manier?

EDIT: Ik heb nou die Foxhound gedownload maar dat is een zip bestand.. Ik heb toch een .tar bestand nodig om hem te kunnen installeren? Dit bestand pakt hij niet in Odin..

[ Voor 7% gewijzigd door powermarcel10 op 15-07-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ja, sorry, dat zei ik wat ongelukkig. Wat ik bedoelde is dat het op een ongemodificeerde telefoon niet werkt, en dat zei ik om het nut van root uit te leggen. Je mag dat zinnetje wel negeren, niets informatiefs of belangrijks :)
Inderdaad, rooten doe je in principe maar een keer (tenzij je het voor elkaar krijgt de boel enorm te vergallen waarna je zelfs niet meer in CWM kan komen, en alleen nog in download mode; wees niet bang, dat is niet makkelijk om te doen, maar het is mij als doorgewinterde electro-sloper zijnde op de S1 al meerdere malen gelukt). Naar mijn weten downloaden de meeste mensen hun custom roms naar de telefoon en flashen deze gewoon met CWM (ook bekend als recovery).

EDIT: dat zip bestand doe je dus in CWM, zoals ik al zei. Je kan als de telefoon uit is erheen door menu knop, uitknop en volume omlaag ingedrukt te houden, en veel ROMs geven je een keuzemenu als je probeert te rebooten, waarbij je ook kan kiezen naar CWM/Recovery te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Amanoo op 15-07-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Ja precies, ik bedoelde ook ClockWorkMod.. Deze heb ik geinstalleerd en kan hem ook openen.. Ik heb hem dus geroot...? :) Ik wilde alleen nog even zoeken of ik de nieuwste versie van ClockWorkMod heb.. Kan zo even niet vinden welke dat is..

Als je ClockWorkMod eenmaal hebt geïnstalleerd heb je dan Odin helemaal niet meer nodig eigelijk?

Kan ik wel een zip bestand installeren vanaf de CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

CWM komt samen met je root. En tenzij je dingen flink vergalt heb je odin niet meer nodig. In CWM is er de optie "instal zip from sdcard".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Amanoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:19:
CWM komt samen met je root. En tenzij je dingen flink vergalt heb je odin niet meer nodig. In CWM is er de optie "instal zip from sdcard".
Aaaah oké, het was al weer even geleden dat ik voor het laatst een rom heb geïnstalleerd op deze telefoon.. Moest ff denken hoe het ook alweer was! Prima, dan ga ik hem gewoon vanaf de zip installeren..

Ik weet het alweer, clockworkmod is een tar bestand die je met odin op je telefoon installeert..

Daar wil ik dus alleen even de nieuwste versie van hebben want dit staat ales advies aangegeven bij de installatie instructies voor FoxHound.. Weet jij toevallig wat de nieuwste versie van clockworkmod is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik dacht dat je vaak een andere versie van CWM kreeg als je een nieuwe kernel installeerde (kan ook met CWM) en soms bij een nieuwe ROM, althans, dat herinner ik me van de S1, maar ik heb nooit echt veel met CWM versies geklierd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Amanoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 16:22:
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik dacht dat je vaak een andere versie van CWM kreeg als je een nieuwe kernel installeerde (kan ook met CWM) en soms bij een nieuwe ROM, althans, dat herinner ik me van de S1, maar ik heb nooit echt veel met CWM versies geklierd.
Ai, dat maakt het voor mij ff verwarrend.. De kernel is toch deel van de rom? Kan je ook los van de rom de kernel updaten? CWM zit toch niet in een rom? Deze staat er dacht ik los van en zorgt er gewoon voor dat je roms kunt installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Nog ff wat.. Ik dacht dat CWM nog geïnstalleerd was.. Maar wanneer ik volume omhoog + power + home indruk kom ik alleen in de android system recovery terecht.. Hier kan ik alles de cach opschonen enzo.. Met deze knoppen combinatie zou ik toch bij CWM terecht moeten komen? Om daar "install from zip" te kunnen selecteren of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Kernels worden ook nog wel eens samen met een ROM aangeleverd. Volgens mij zijn ze als het ware het hart van je ROM. Deze kan je echter los vervangen, maar vraag me niet te exacte dingen, want ik weet dit ook niet erg goed. Verder klinkt het me alsof je niet in CWM komt. Ik dacht trouwens dat het volume omlaag was, of was dat download? Die twee haal ik altijd door de war. Als je het niet meer hebt (ik kan er niet bij hoe het zou kunnen verdwijnen) lijkt CF root opnieuw flashen mij de oplossing. Maar evt moet je misschien nog goed kijken of je wel de juiste button combo hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Amanoo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:05:
Kernels worden ook nog wel eens samen met een ROM aangeleverd. Volgens mij zijn ze als het ware het hart van je ROM. Deze kan je echter los vervangen, maar vraag me niet te exacte dingen, want ik weet dit ook niet erg goed. Verder klinkt het me alsof je niet in CWM komt. Ik dacht trouwens dat het volume omlaag was, of was dat download? Die twee haal ik altijd door de war. Als je het niet meer hebt (ik kan er niet bij hoe het zou kunnen verdwijnen) lijkt CF root opnieuw flashen mij de oplossing. Maar evt moet je misschien nog goed kijken of je wel de juiste button combo hebt gebruikt.
Thanks.. Ik heb het al.. Had een verkeerde versie van CWM geflasht.. Nu doe hij het.. Met vol down kom je in het downloadmenu terecht om CWM er op te zetten en met vol up kom je in CWM terecht. :) Ik heb ook de nieuwste FoxHound gedownload.. Ook net ff een backup gemaakt met CWM, maar wat ik me afvraag, als ik een nieuwe rom installeer en m'n apps en bestanden wil recoveren vanuit de gemaakte backup, recovert hij dan niet de volledige rom? Dat is namelijk natuurlijk niet de bedoeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Nu makkelijker kernel switch met Ultimate_Kernel_Cleaning_Script_v1.0_en_SGS3
Hier zat ik al op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:54:
[...]

Thanks.. Ik heb het al.. Had een verkeerde versie van CWM geflasht.. Nu doe hij het.. Met vol down kom je in het downloadmenu terecht om CWM er op te zetten en met vol up kom je in CWM terecht. :) Ik heb ook de nieuwste FoxHound gedownload.. Ook net ff een backup gemaakt met CWM, maar wat ik me afvraag, als ik een nieuwe rom installeer en m'n apps en bestanden wil recoveren vanuit de gemaakte backup, recovert hij dan niet de volledige rom? Dat is namelijk natuurlijk niet de bedoeling..
Nandroid backup is alleen nuttig als je lang op de zelfde rom blijft...anders ga je idd bij herstel terug incl de rom versie. Voor de custom roms met de vele update's niet zo waardevol, dus. Titanium back up doe maar, beter voor apps+data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

hm, ik heb nu CWM geïnstalleerd via odin, ik heb foxhound 1.1 gedownload... volgende stap...

Edit: ist een optie om die rom op je ext sd te zetten en daar uit te flashen met cwm?

Edit 2: wat is eigenlijk het nut van die kernell's enzo? Wat is sowieso de beste software combi voor de S3?

[ Voor 55% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 15-07-2012 22:15 ]

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

powermarcel10 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:54:
[...]

Op je huidige rom even Titanium backup installeren, dan alles van alles in 1 keer een backup maken via batch "In de rechter bovenhoek blad met V" => 3de van de back-up maken (back-up apps en systeemdata van alle gebruikers

Goed om ernaast te installeren is "lucky patcher": kan je reclame mee verwijderen, maar ook een pro versie van apps mee verkrijgen (zoals titanium backup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:07:
hm, ik heb nu CWM geïnstalleerd via odin, ik heb foxhound 1.1 gedownload... volgende stap...

Edit: ist een optie om die rom op je ext sd te zetten en daar uit te flashen met cwm?

Edit 2: wat is eigenlijk het nut van die kernell's enzo? Wat is sowieso de beste software combi voor de S3?
effe cwm geopend voor de juiste benaming

edit : in cwm kan je kiezen voor internal of iets anders
install zip from sdcard :
- "choose zip from sdcard" => dit is je "/mnt/extSdCard"
- "choose zip from internal sdcard" => dit is je "/mnt/sdcard"

Edit 2 : Dit is de basis van je rom ... (of zoiets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
silitek schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:49:
Nu makkelijker kernel switch met Ultimate_Kernel_Cleaning_Script_v1.0_en_SGS3
Hier zat ik al op te wachten ;)
Heb je dit draadje gelezen?
http://forum.xda-develope...=ultimate+cleaning+script

[ Voor 13% gewijzigd door Rhodan op 15-07-2012 23:45 ]

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Uhm..nee, niet eigenlijk. Dat valt tegen wachten we nog maar wat langer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Nou, alles werkt! Ik heb FoxHound 1.1 draaien, en gebruik Apex als launcher.. Deze kon ik bij de installatie van FoxHound direct selecteren.. Ideaal! Deze bevalt tot nu toe beter als launcher dan Nova.. Iets uitgebreider, en je kunt fatsoenlijke mappen (alla ios) maken.. perfect!

Qua backups is het heel gemakkelijk.. Je kunt via CWM een backup maken welke op je interne SD kaart komt te staan.. Een restore doe je ook gewoon via CWM, en dan kies je voor de optie "advanced restore" dan kan je er voor kiezen om alleen je pers. data incl apps te restoren en dus niet de hele rom.. :)

De vraag die ik alleen nu nog heb; is het ook mogelijk om een compleet theme te downloaden en deze te gebruiken op Foxhound? Ik vind alleen wat themes die het achtergrondje en hooguit wat iconen aanpassen, maar ik ben op zoek naar een nieuw thema die alles veranderd.. Letters, kleuren, statusbalk, etc.. Dit was bij mijn gejailbreakte iPhone wel mogelijk..

Iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:22:
Nou, alles werkt! Ik heb FoxHound 1.1 draaien, en gebruik Apex als launcher.. Deze kon ik bij de installatie van FoxHound direct selecteren.. Ideaal! Deze bevalt tot nu toe beter als launcher dan Nova.. Iets uitgebreider, en je kunt fatsoenlijke mappen (alla ios) maken.. perfect!

Qua backups is het heel gemakkelijk.. Je kunt via CWM een backup maken welke op je interne SD kaart komt te staan.. Een restore doe je ook gewoon via CWM, en dan kies je voor de optie "advanced restore" dan kan je er voor kiezen om alleen je pers. data incl apps te restoren en dus niet de hele rom.. :)

De vraag die ik alleen nu nog heb; is het ook mogelijk om een compleet theme te downloaden en deze te gebruiken op Foxhound? Ik vind alleen wat themes die het achtergrondje en hooguit wat iconen aanpassen, maar ik ben op zoek naar een nieuw thema die alles veranderd.. Letters, kleuren, statusbalk, etc.. Dit was bij mijn gejailbreakte iPhone wel mogelijk..

Iemand tips??
CMW "advanced restore" dan is dat prima in orde, gebruik het nooit zelf. Fox theme is behoorlijk customized incl fonts..Wacht zelf ook op een theme changer ala MIUI kun je alles apart aanpassen incl lockscreen.
Is er nog niet ;)

Edit: Of op MIUI V1 2 overstappen, dan wel

[ Voor 1% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 09:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Bestaat dit nog niet??? Hmmm, jammer.. Ik vind het standaard theme van FoxHound niet fantastisch dus heb de default maar mee geïnstalleerd.. Ik ben niet echt weg van blauw ;) Maar dat "theme changer ala MIUI" waar jij het over hebt; wat is dat precies? Work in progress begrijp ik? Zou mooi zijn als er iets als "winterboard" (van ios) komt.. Hiermee kan je theme installeren.. Nu ben je dus een beetje aangewezen op wat de rom builder meelevert en kan je er verder ook niks aan veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 09:44:
Bestaat dit nog niet??? Hmmm, jammer.. Ik vind het standaard theme van FoxHound niet fantastisch dus heb de default maar mee geïnstalleerd.. Ik ben niet echt weg van blauw ;) Maar dat "theme changer ala MIUI" waar jij het over hebt; wat is dat precies? Work in progress begrijp ik? Zou mooi zijn als er iets als "winterboard" (van ios) komt.. Hiermee kan je theme installeren.. Nu ben je dus een beetje aangewezen op wat de rom builder meelevert en kan je er verder ook niks aan veranderen..
Indruk MIUI theme manager:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/p9no1.png

Tot zover ben je overgeleverd aan de theme van de devs zonder eigen inbreng. Black/blue themed dat soort shit. Work in progress? Verzoek vele keren ingedient en zelf ook al een aantal pogingen ondernomen.
Vast themed in de rom lukt wel, individueel aanpassingen zoals MIUI rom nog niet gelukt.
Daarom stap ik over op MIUI t.z.t. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Thanks!

Ik heb er ff naar gekeken.. (eigelijk aan het werk, dus moet er voor zorgen dat ik niet betrapt word;) ) MIUI zijn dus gewoon apparte roms met thema functionaliteit.. Nice! Dat is eigelijk waar ik naar op zoek ben.. Zijn deze roms afgezien van deze functionaliteit ook een beetje snel en stabiel?

En welke launcher wordt meegeleverd? Over het algemeen zorgt de gebruikte launcher ook voor een deel hoe alles er uit ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:21:
Thanks!

Ik heb er ff naar gekeken.. (eigelijk aan het werk, dus moet er voor zorgen dat ik niet betrapt word;) ) MIUI zijn dus gewoon apparte roms met thema functionaliteit.. Nice! Dat is eigelijk waar ik naar op zoek ben.. Zijn deze roms afgezien van deze functionaliteit ook een beetje snel en stabiel?

En welke launcher wordt meegeleverd? Over het algemeen zorgt de gebruikte launcher ook voor een deel hoe alles er uit ziet..
Op MIUI kun elke launcher kwijt die je wilt..geen invloed op de werking.
MIUI is een prachtrom ook gewoon snel en stabiel. Voor de SIII is V2 in de maak en Galnet MIUI is er ook, niet zo fan van.
En elke vrijdag een update, vaste prik.
Draaide het met veel plezier op de SGS door z'n veelzijdigheid
Geen app drawer in MIUI maar nogmaals launcher naar smaak in te vullen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Zojuist CriskeloRom met de N.E.A.K kernel geinstalleerd. Een aanrader, zeker icm de NOVA Launcher. Voor mijn gevoel heel snel en super vloeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:46:
[...]

Op MIUI kun elke launcher kwijt die je wilt..geen invloed op de werking.
MIUI is een prachtrom ook gewoon snel en stabiel. Voor de SIII is V2 in de maak en Galnet MIUI is er ook, niet zo fan van.
En elke vrijdag een update, vaste prik.
Draaide het met veel plezier op de SGS door z'n veelzijdigheid
Geen app drawer in MIUI maar nogmaals launcher naar smaak in te vullen. ;)
Oké nice.. En die updates kan je gewoon via wifi/3G binnen halen en installeren? Of moet je dan elke week opnieuw een rom installeren met CWM..

Is er standaard geen launcher mee geïnstalleerd met MIUI? In dat geval zou ik APEX dan gewoon als launcher kunnen installeren..

Ook enig idee wanneer die v2 versie wordt uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:14:
[...]
Is er standaard geen launcher mee geïnstalleerd met MIUI? In dat geval zou ik APEX dan gewoon als launcher kunnen installeren..
Al wil je zes launchers installeren, mag je allemaal zelf weten... :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Al wil je zes launchers installeren, mag je allemaal zelf weten... :P
Ja dat is ook zo, alleen vaak is het zo dat wanneer er een standaard launcher wordt mee geïnstalleerd, deze niet meer te verwijderen is, ook al gebruik je zelf een ander. Ik installeer er liever gewoon één ivm betere prestaties..

Moet niet elke android versie/rom een launcher meegeïnstalleerd krijgen? Of werd het ook zonder launcher.. Samsung heeft natuurlijk touchwizz welke standaard niet te verwijderen is. Mocht je dat toch voor elkaar krijgen, werkt de telefoon dan nog wel? Of kan je dan gewoon simpelweg niet gebruik maken van de extra functionaliteit welke ingebakken is in de launcher..

Werkt de huidige versie van MIUI wel met de galaxy s3? Of moeten we echt eerst wachten op de "V2" versie.. Kan het zo op hun site niet terug vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
^^..Here you go B2 MIUI

Edit:Changelog

16.07.2012 09:14 - ghrohit
- Added siyah V1.3.8 kernel Thread Link
- Fixed google search in browser
- More smoother than Beta 1
- Back to stock miui transition animation
- Updated Gapps

1. Added 3-way reboot
2. MIUI Launcher redraw is minimised
3. Disabled non market app restriction by default.
4. init.d support
5. Increased touchscreen sensitivity
6. Zipalign apps at boot
7. Tweaks for smoother scrolling
8. Proximity sensor tweak, minimized duration of black screen before call screen appears
9. Minimized duration between two rings
10. tweaks for wireless connectivity
11. Added latest SU
12. Increased notifications,ringtone,speaker volume.
13. Added SUAVE icons.
14. Removed keyguard and other security policies from email app
15. Added Home lag Fix
16. Faster GPS
17. Fixed standby battery drain
18. Jelly bean Market
19. Jelly bean wallpapers
20. Added Light Manager
21. Added New Weather app
22. Added New Live Wallaper

[ Voor 89% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:21:
^^..Here you go B2 MIUI

Edit:Changelog

16.07.2012 09:14 - ghrohit
- Added siyah V1.3.8 kernel Thread Link
- Fixed google search in browser
- More smoother than Beta 1
- Back to stock miui transition animation
- Updated Gapps

1. Added 3-way reboot
2. MIUI Launcher redraw is minimised
3. Disabled non market app restriction by default.
4. init.d support
5. Increased touchscreen sensitivity
6. Zipalign apps at boot
7. Tweaks for smoother scrolling
8. Proximity sensor tweak, minimized duration of black screen before call screen appears
9. Minimized duration between two rings
10. tweaks for wireless connectivity
11. Added latest SU
12. Increased notifications,ringtone,speaker volume.
13. Added SUAVE icons.
14. Removed keyguard and other security policies from email app
15. Added Home lag Fix
16. Faster GPS
17. Fixed standby battery drain
18. Jelly bean Market
19. Jelly bean wallpapers
20. Added Light Manager
21. Added New Weather app
22. Added New Live Wallaper
Sory, maar wat is dit precies?? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Sory, maar wat is dit precies?? :p
Denk (nieuwste) MIUI rom voor de SIII |:(

V2=B2 foutje dev ;)

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 16-07-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:24:
[...]

Denk (nieuwste) MIUI rom voor de SIII |:(

V2=B2 foutje dev ;)
Oké, dat leid ik niet helemaal af aan het gene dat ik lees op de site.. Het gaat hier om "RGUI MIUI "

Dat is dus de MIUI ROM speciaal voor de GS3 ofzo? Wel gebasseerd op android 4.0.4? Dit wordt er namelijk niet bij gemeld!

[ Voor 4% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Hier is ook de Dev Versie van MIUI officieel al te downloaden:

http://www.miui.com/development.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Oké, dat leid ik niet helemaal af aan het gene dat ik lees op de site.. Het gaat hier om "RGUI MIUI "

Dat is dus de MIUI ROM speciaal voor de GS3 ofzo? Wel gebasseerd op android 4.0.4? Dit wordt er namelijk niet bij gemeld!
RGUI staat voor de developer. Ja, gebaseerd op 4.0.4 sammy (Samsung)
Lees hier de gehele topc van deze dev

silitek gaat deze MIUI uiteraard uitvogelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb het idee dat mijn accu leegloopt als ik de telefoon tijdens het opladen gebruik. Ik heb hier al eens iets over gehoord. Iemand ideeën? Het irriteert wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Amanoo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:09:
Ik heb het idee dat mijn accu leegloopt als ik de telefoon tijdens het opladen gebruik. Ik heb hier al eens iets over gehoord. Iemand ideeën? Het irriteert wel.
Siyah kernel met Ex Tweaks kun je USB voltage omhoog schroeven.
Staat standaard op 450mA (dacht ik)..lees even de topic door.
Zelf geen last van charging-drain in gebruik toestel maar het komt voor, iets verhogen van de mA.
Ik heb het voorbij zien komen week of wat geleden...dus, topic even doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:37:
[...]

Dat ziet er goed uit, maar ik begin nu net te wennen aan de Fox hound 1,1 die is ook wel heel fijn.
Ga jij de nieuwe vandaag al proberen? Ps zie dat het een gecompimeerd bestand is dat is toch niet zo te gebruiken? 600MB Toch een verschil van dik 65MB met Fox hound. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:39:
[...]

Dat ziet er goed uit, maar ik begin nu net te wennen aan de Fox hound 1,1 die is ook wel heel fijn.
Ga jij de nieuwe vandaag al proberen? Ps zie dat het een gecompimeerd bestand is dat is toch niet zo te gebruiken? 600MB Toch een verschil van dik 65MB met Fox hound. ;)
Sterker nog RGUI_MIUI_GT_I9300_B2.zip is maar 493MB ;)
Ga hem later testen..kan zakelijk m'n SIII nu niet missen tot vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Ik zie dat RGUI MIUI nog gebaseerd is op MIUI 2.6.13, terwijl afgelopen vrijdag MIUI 2.7.13 al is uitgekomen...

Deze kan je hier downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1776183
En is zelfs maar 438 mb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Sterker nog RGUI_MIUI_GT_I9300_B2.zip is maar 493MB ;)
Ga hem later testen..kan zakelijk m'n SIII nu niet missen tot vanavond.
Ben heel benieuwd ben nu aan het werk, maar mijn handjes jeuken ook even geduld.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edgarf28 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:54:
Ik zie dat RGUI MIUI nog gebaseerd is op MIUI 2.6.13, terwijl afgelopen vrijdag MIUI 2.7.13 al is uitgekomen...

Deze kan je hier downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1776183
En is zelfs maar 438 mb!
Ik denk dat het druk is op de site..

:|Service Unavailable
It looks like we're currently overcapacity. Please try again in a minute

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:55:
[...]

Ik denk dat het druk is op de site..

:|Service Unavailable
It looks like we're currently overcapacity. Please try again in a minute
Dan heb ik hem nog net op tijd binnen kunnen binnen halen, wat overigens vrij snel ging! (op zo'n 2,0 mb/s)

Ben nu een Nandroid back-up aan het maken, en daarna gooi ik de 2.7.13 er op!

[ Voor 10% gewijzigd door edgarf28 op 16-07-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
edgarf28 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:54:

En is zelfs maar 438 mb!
Klopt dat zijn de Xiaomi bron MIUI..maar deze zijn niet getweakt en lopen in de regel niet lekker mogelijk Chineese tekens in de rom. RGUI MIUI kán alleen niet in bezit zijn van NL taal. Engels dus..
Voor diegene die daar moeite mee hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:02:
[...]

Klopt dat zijn de Xiaomi bron MIUI..maar deze zijn niet getweakt en lopen in de regel niet lekker mogelijk Chineese tekens in de rom. RGUI MIUI kán alleen niet in bezit zijn van NL taal. Engels dus..
Voor diegene die daar moeite mee hebben ;)
No problem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Flashing now..kan niet wachten. Trouwens 2.7.13 versie zie ik tijdens de flash.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:09:
[...]

Flashing now..kan niet wachten. Trouwens 2.7.13 versie zie ik tijdens de flash.
;)
Klinkt spannend ben heel benieuwd, kan hier niets op mijn werk alleen het forum volgen Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
"Houston we have NO problem" :9

Alles werkt TB backup in een flits..snelheid nog niet meegemaakt.
GPS, FMradio het is er allemaal. Let the fun begin

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/rmqlug.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/9sgg2q.png

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/5o9z78.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Flash volgorde:

Wipe data/restore factory
Wipe partition cache
Dalvik cache
Mount& storage>format system..

Install MIUI ;) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:37:
[...]

Ah oké, het is dus wel die miui rom, maar dan een beetje anders.. Werkt goed dus op de GS3? Ik ben heel benieuwd.. Zeker omdat deze rom themes ondersteunt.. Ben benieuwd of ik een mooie kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:53:
[...]

Ah oké, het is dus wel die miui rom, maar dan een beetje anders.. Werkt goed dus op de GS3? Ik ben heel benieuwd.. Zeker omdat deze rom themes ondersteunt.. Ben benieuwd of ik een mooie kan vinden!
Zitten hele mooie bij. Take you'r Pick

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/zu1ab6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Ziet er inderdaad goed uit..

Nog wel ff één ander puntje.. Zowel MIUI als MIUI RGUI is niet Nederlands in te stellen? Is dit er uitgehaald? Niet dat ik geen Engels kan, maar vind het gewoon fijner dat alles in het Nederlands is.. Hoop dat dit te fixen is!

En nog ff voor de zekerheid: Deze MIUI roms worden ZONDER launcher geïnstalleerd?

Er is zoveel te vinden; kan iemand een link naar de beste en meest recentste miui rom (liefst NL indien mogelijk) geven van dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:02:
Ziet er inderdaad goed uit..

Nog wel ff één ander puntje.. Zowel MIUI als MIUI RGUI is niet Nederlands in te stellen? Is dit er uitgehaald? Niet dat ik geen Engels kan, maar vind het gewoon fijner dat alles in het Nederlands is.. Hoop dat dit te fixen is!

En nog ff voor de zekerheid: Deze MIUI roms worden ZONDER launcher geïnstalleerd?

Er is zoveel te vinden; kan iemand een link naar de beste en meest recentste miui rom (liefst NL indien mogelijk) geven van dit moment?
Beste en recent boven vriend. RGUI is gebaseerd op de laatste versie MIUI. 2.7.13 vrijdag j.l.
NL kun je verlopig vergeten..komt wel maar reken maar op een aantal weken.
GEEN laucher al je applicaties staan op de vervolg screen..swipe recht of links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Is dat accuprobleem meegenomen in foxhound dat iemand toevallig weet? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1732722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:45:
"Houston we have NO problem" :9

Alles werkt TB backup in een flits..snelheid nog niet meegemaakt.
GPS, FMradio het is er allemaal. Let the fun begin

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Wow >:) ziet er schitterend uit vanavond laat ga ik ook aan de slag. Sorry even voor Fox hound. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:00:
Is dat accuprobleem meegenomen in foxhound dat iemand toevallig weet? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1732722
Ik heb nu nog Fox hound draaien 1.1. Ik kan hier op mijn werk geen screen shot maken maar batterij gebruik hier is heel goed. Momenteel 20 uur 21 minuten batterij resterend 71%.. Sherm 45% Apparaat standby stand 17% Mobiel standby 14% Android systeem 10% Wifi 6% Angry birds 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:06:
[...]

Beste en recent boven vriend. RGUI is gebaseerd op de laatste versie MIUI. 2.7.13 vrijdag j.l.
NL kun je verlopig vergeten..komt wel maar reken maar op een aantal weken.
GEEN laucher al je applicaties staan op de vervolg screen..swipe recht of links.
NL Vergeten? Hier staat (direct in de openingspost) dat NL in versie 2.7.13 is inbegrepen:

Languages included:
English (MarkHUK & iBotPeaches)
Chinese (Xiaomi)
Polish (Acid)
Dutch (Kees-Jan)
Italian (Mish)
Korean (IAmGhost)...

BRON: http://miuiandroid.com/co...ang-rom-2-7-13-ics.17290/

Dat is toch de rom waar we het nu over hebben??

[ Voor 3% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:19:
[...]

Ik heb nu nog Fox hound draaien 1.1. Ik kan hier op mijn werk geen screen shot maken maar batterij gebruik hier is heel goed. Momenteel 20 uur 21 minuten batterij resterend 71%.. Sherm 45% Apparaat standby stand 17% Mobiel standby 14% Android systeem 10% Wifi 6% Angry birds 3%.
Maar hoe lang is je screen on time?
S'nachts verlies ik ook maar 4-6% maar overdag gaat het een stuk harder met Internet en sync aan.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:19:
[...]

Dat's veelbelovend! Ik heb nu ook Foxhound 1.1 draaiend, vraag me af of ik nog meer accu kan besparen met JuiceDefender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:22:
[...]

Maar hoe lang is je screen on time?
S'nachts verlies ik ook maar 4-6% maar overdag gaat het een stuk harder met Internet en sync aan.
Reken maar uit gisteren rond 22;00 van de lader zit dus een nachtje bij. screen on time is 1 uur 53 minuten.
Is toch gewoon prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
powermarcel10 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:22:
[...]

NL Vergeten? Hier staat (direct in de openingspost) dat NL in versie 2.7.13 is inbegrepen:

Languages included:
English (MarkHUK & iBotPeaches)
Chinese (Xiaomi)
Polish (Acid)
Dutch (Kees-Jan)
Italian (Mish)
Korean (IAmGhost)...

BRON: http://miuiandroid.com/co...ang-rom-2-7-13-ics.17290/

Dat is toch de rom waar we het nu over hebben??
Hmmm, ik krijg deze alleen niet geïnstalleerd.. Krijg constant na 2 seconden "aborted" Geen idee wat het is.. Kan andere .zip files wel gewoon flashen.. Ik probeer nu die RGUI versie van MIUI maar ff ook al is die niet in het NL.. Maar es ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Kleine impressie RGUI MIUI..NL zit nogmaals niet volledig geintregeerd in de rom.
Widgets apps (sygic b.v) gelukkig wel, settings e.d (nog) niet maar geen gemis. Er zijn zo'n 40-tal themes beschikbaar voor de SIII
Daarin kun je al naar belief aanpassen. Verder is de rom zeer, zeer snel, stabiel op 1600Mhz
Battery-use ziet er ook prima uit. Kortom MIUI is leuk en mooi..screenies van een blauw ICS theme

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2n9ewrb.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2870odj.png

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/fx8p3.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/143l5ib.png

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2illt03.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/3465fdu.png

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:01:
Kleine impressie RGUI MIUI..NL zit nogmaals niet volledig geintregeerd in de rom.
Widgets apps (sygic b.v) gelukkig wel, settings e.d (nog) niet maar geen gemis. Er zijn zo'n 40-tal themes beschikbaar voor de SIII
Daarin kun je al naar belief aanpassen. Verder is de rom zeer, zeer snel, stabiel op 1600Mhz
Battery-use ziet er ook prima uit. Kortom MIUI is leuk en mooi..screenies van een blauw ICS theme

:)
Maar als ik het goed begrijp draai jij nu deze versie toch?
MIUI Multi-Lang ROM 2.7.13 [ICS]
Ik vindt engels eigenlijk net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:54:
[...]

Reken maar uit gisteren rond 22;00 van de lader zit dus een nachtje bij. screen on time is 1 uur 53 minuten.
Is toch gewoon prima?
Meer dan prima zelfs :)
Zit nu nog op officiële rom, en ik zoek nog een goed excuus om te flashen.
Maar dit klinkt als een goed excuus >:)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:09:
[...]

Maar als ik het goed begrijp draai jij nu deze versie toch?
MIUI Multi-Lang ROM 2.7.13 [ICS]
Ik vindt engels eigenlijk net zo goed.
RGUI MIUI van XDA pakken, betrouwbaar..al de andere smaken als hierboven zou ik niet doen.
Lees al dat de zip van multi "no go"is. Ik bedoel maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen silitek dan maar eens volgen en het ook eens testen

(foxhound 1.1 => Rgui miui)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:38:
We zullen silitek dan maar eens volgen en het ook eens testen

(foxhound 1.1 => Rgui miui)
Maar met FoxHound kan je toch geen thema's installeren zoals bij MIUI?? Nu begrijp ik er niks meer van..

@silitek: 1600Mhz zeg je?? Hoe heb je dat gedaan? GS3 hier met deze ROM gewoon stock op 1400Mhz..

EDIT: De RGUI ROM loopt wel super vloeiend en snel.. Verder heel relaxed dat Apps automatisch op je homescreen staan en je niet een apparte knop hebt om naar alle apps te gaan.. Net als bij de iPhone.. Werkt veel beter.. Wel zijn op sommige plekken chineese tekens te zien..

[ Voor 25% gewijzigd door powermarcel10 op 16-07-2012 19:43 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 43 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.