Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:25
Razer schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:14:
[...]

Waarom flash je niet de laatste LFB rom en heb je UK CSC met snellere updates ;) En anders van die ROM weer terug naar PHN CSC rom, waarschijnlijk staat die er dan ook weer :)
Blijf ik dan niet het zelfde probleem houden?

In de laatste rom update zat ook een PHN CSC maar op de 1 of andere manier blijft de sales code ongewijzigd.

Ik denk dat de sales code (PHN of TNL) los van de CSC ingebakken zit..

Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:27
Ik heb ook de BTU LFB rom geflashed, en ik kan wel degelijk in dat ene menu kiezen om de BTU CSC te installeren dus wat Roy zegt is een goede optie.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Furrr schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:17:
[...]

Blijf ik dan niet het zelfde probleem houden?

In de laatste rom update zat ook een PHN CSC maar op de 1 of andere manier blijft de sales code ongewijzigd.

Ik denk dat de sales code (PHN of TNL) los van de CSC ingebakken zit..

Kan dit?
Normaal niet, CSC is aan de rom gekoppeld, en CSC normaal ook aan sales code.
Probleem wat jij omschrijft heb ik keer bij S2 gehad, toen was het na flashen van een custom rom opgelost. Ik zou gewoon eens de laaste UK LFB firmware flashen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1646610

En gewoon die CSC houden mocht dat werken, vaak is de UK eerder met updates als Nederland. En eigenlijk is die hele CSC code niet zo boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Bedankt!

Ga meteen aan de slag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03

sphere

Debian abuser

Heb net weer I9300XXALEF_I9300PHNALE4_I9300XXLEF_HOME.tar geflasht, heb nu een CSC. Nog geen KIES, maar dat ben ik aan het herinstalleren. "Berichten" doet ook niet meer spamcrash, best handig.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Furrr schreef op zondag 08 juli 2012 @ 22:53:
Bedankt!

Ga meteen aan de slag... :)
Is het gelukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Het irriteert me dat de market en mijn telefoon na flashen uit sync raken. Heb nu al een keer of drie alle apps handmatig moeten aanklikken om ze terug te krijgen via op mijn telefoon.

Is er iets raar dat ik doe met flashen/resetten, of is dit standaard? Hoe doen jullie dat? Ik ben eigenlijk gewend dat zodra je je aanmeldt met het device alle apps naar binnen worden gesluprt.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
sphere schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:42:
Het irriteert me dat de market en mijn telefoon na flashen uit sync raken. Heb nu al een keer of drie alle apps handmatig moeten aanklikken om ze terug te krijgen via op mijn telefoon.

Is er iets raar dat ik doe met flashen/resetten, of is dit standaard? Hoe doen jullie dat? Ik ben eigenlijk gewend dat zodra je je aanmeldt met het device alle apps naar binnen worden gesluprt.
Op het moment dat ik Omega 7.0 erop gooide (Kwam van stock) werden alle apps automatisch gedownload en geïnstalleerd. (Let wel op dat het direct over je 3g/h+ gebeurd als je geen wifi invult.) Dus ik denk dat je iets verkeerd hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Misschien is het iets in die Samsung roms. Er is een optie dat hij een backup maakt/terugzet van de telefoon lees ik steeds vaag tijdens het instellen in next, next, next, finish! lemming modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furrr schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:31:
Heren,

ik kom er even niet uit.

Knip

Ook zou ik graag willen zien dat Kies mn toestel weer herkent.

Heeft iemand hier een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt.
Je toestel wordt toch herkend?

En, ik heb dit nu niet gechecked, maar bij mijn vorige samsungs was het ook zo dat Kies precies dát zei als het toestel up to date was. Wel verwarrend, maar als dat nu nog zo is, zou het dus kunnen betekenen dat het toestel in dit geval gewoon up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ik heb exact dezelfde firmware geflasht als hij, en ik heb PDA:LEF / PHONE:LEF / CSC:LE4 (PHN).

Overigens moest ik wel 2x flashen om dat voor elkaar te krijgen.

Ik raad aan:

- factory reset
- reboot
- telefoon instellen
- uit laten razen
- telefoon in download modus
- opnieuw flashen
- weer instellen en controleren met *#1234#

Dat heeft voor mij het CSC: Unknown probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melvinnie schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:46:
[...]

Op het moment dat ik Omega 7.0 erop gooide (Kwam van stock) werden alle apps automatisch gedownload en geïnstalleerd. (Let wel op dat het direct over je 3g/h+ gebeurd als je geen wifi invult.) Dus ik denk dat je iets verkeerd hebt gedaan.
Ik had ook Omega 7,1 maar moest ook handmatig alles terugzetten, en nu hetzelfde met Fox hound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:03:
[...]

Ik had ook Omega 7,1 maar moest ook handmatig alles terugzetten, en nu hetzelfde met Fox hound.
Normaal, niet alle rommetje ondersteunen "google backup" CM9/AOPK in de regel wel.
Daarom altijd Titanium Backup draaien. Fluitje van een cent ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:08:
[...]

Normaal, niet alle rommetje ondersteunen "google backup" CM9/AOPK in de regel wel.
Daarom altijd Titanium Backup draaien. Fluitje van een cent ;)
Fox hound loopt nu als een zonnetje, alleen die update elke keer links boven in het scherm en de clockwidget. Maar dat zou vandaag worden opgelost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:18:
[...]

Fox hound loopt nu als een zonnetje, alleen die update elke keer links boven in het scherm en de clockwidget. Maar dat zou vandaag worden opgelost. ;)
Klopt, clockwidget gebruik in niet (HDWidget) en de update bug handmatig aangepast. ;)

Edit: Root Explorer In system\update_me.xml veranderde ik de foxhound versie naar 0.9

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 09-07-2012 15:24 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Roy, je bent geweldig!
Helemaal gelukt.

Moest uiteindelijk wel handmatig via *#272*........ mn code veranderen van TNL naar BTU daar PHN er niet tussen stond.
Was wel even schrikken toen mn telefoon compleet gewiped werd na het veranderen van de sales code.

Maaar alles staat er weer op en naar volle tevredenheid!!

Bedankt Roy!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Furrr schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:27:
Moest uiteindelijk wel handmatig via *#272*........ mn code veranderen van TNL naar BTU daar PHN er niet tussen stond.
Was wel even schrikken toen mn telefoon compleet gewiped werd na het veranderen van de sales code.
Dat valt te verwachten, want hij heeft je de UK stock rom aangeraden.
BTU (UK) Also contains (CPW DBT ITV KOR XEF XEO)
Dat wipen is een weetje, staat wel her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Furrr schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:27:
[...]

Roy, je bent geweldig!
Helemaal gelukt.
Nu de stock rommetjes weer "up to date" zijn..schakelen we weer over op "custom"
Dat is de bedoeling van deze topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:53
Ja, welke is de beste (blijft natuurlijk subjectief) momenteel. Lange lijst op XDA en heb tegenwoordig niet altijd meer tijd om ze stuk voor stuk te testen.

Heb de volgende tot nu toe gehad:
* Foxhound (tot 0.6)
* Criskelo rom (nog niet de laatste versie)

Beide bevielen prima, ondanks een flink wat verschillende theme.

En nog (grote) verschillen in Kernels momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ik zit zelf te denken aan rooten middels chainfire CWM en dan Wanamlite. Iemand Wanamlite er al opgeknutseld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:43:
Ja, welke is de beste (blijft natuurlijk subjectief) momenteel. Lange lijst op XDA en heb tegenwoordig niet altijd meer tijd om ze stuk voor stuk te testen.

Heb de volgende tot nu toe gehad:
* Foxhound (tot 0.6)
* Criskelo rom (nog niet de laatste versie)

Beide bevielen prima, ondanks een flink wat verschillende theme.

En nog (grote) verschillen in Kernels momenteel?
Weet jij misschien welke kernel er in de Criskelo zit? Laatste versie is nu 4.2 maar kan niets ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:21:
Weet jij misschien welke kernel er in de Criskelo zit? Laatste versie is nu 4.2 maar kan niets ontdekken.
Dat lijkt mij Phenomenal Medium 1.0.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:26:
[...]

Dat lijkt mij Phenomenal Medium 1.0.
Dank je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie20
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 17:47
Ik had even gauw een vraag.
Ben nieuw in het custom rom gedeelte en vroeg me eigenlijk 1 ding af.
Ik zie vele custom roms, vele met verschillende opties maar ik kan er niet bij vinden of je het ook eventueel naar de nederlandse taal kan zetten?
Veel roms zie ik dat ze engels, maar niet dat ze ook naar nederlands gezet kunnen worden.
Weet iemand of dit eventueel mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 21:29

WTM

Net cfroot gedaan en daarna de wanamlite van 7 juli erop gezet. Root is wel fijn, werkt mijn titanium backup pro ook weer. Odin mobile en triangle away er ook weer opgezet. Had licentie al vanaf sgs2 :).

Zie geen flash counter bij reboot, triangle away niet nodig blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:11:
[...]

Nee niet doen deze update heeft niets te maken met Omega.
Ps ik heb ook de 7,1 op mijn telefoon, mag ik jou vragen hoe jou ontvangs is ,en als iemand tegen jou praat?
Bij mij is het niet echt goed. Dus ik ga maar eens naar fox hound.
Sorry, ff gemist.
Hier merk ik geen verschil eigenlijk.
En nu op V8 en met speedmod kernel, Hardcore zit nu ook in de S3.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
CM10 komt eraan, cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Als ik de nieuwste UK versie LFB wil flashen via ODIN heb ik dan ook een aangepaste radio nodig?
Of is het gewoon flashen en klaar?
Ik ben het powermanagement van de huidige NL ROM een beetje zat.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
madmaus schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 07:59:
Als ik de nieuwste UK versie LFB wil flashen via ODIN heb ik dan ook een aangepaste radio nodig?
Of is het gewoon flashen en klaar?
Ik ben het powermanagement van de huidige NL ROM een beetje zat.
Alles zit erin..bevalt de modem je niet? Neem je een andere, simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
silitek schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:37:
[...]

Alles zit erin..bevalt de modem je niet? Neem je een andere, simpel
Dan ga ik die maar eens even flashen vanavond.
Ik had vanmorgen in de tram weer gewoon dat Mort-Player tussen 2 nummer gekilled werd.
Bizar eigenlijk...

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
XDA is er wel op vooruit gegaan zeg met het nieuwe layout !

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:24:
XDA is er wel op vooruit gegaan zeg met het nieuwe layout !
idd..beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:11
Een vraag aan de experts hier. Rooten, custom rom etc is gelukt in een fluitje van een cent. Echter nu kan ik niet vinden hoe ik mijn vergrendelscherm kan aanpassen.

Voorbeeld Silitek:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/295vn7d.png

Zijn dit widgets? Hoe krijg ik dit voor elkaar? Tnx!

Edit: Ik gok gewoon de HD widget app? Edit2: Ja dat is hem. Zoek en ik zal vinden :+

[ Voor 12% gewijzigd door Nyazzin op 10-07-2012 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Zou silitek zelf even moeten zeggen, zowiezo een andere launcher gebruiken, ander weather widget en een iconset, maar het hoe precies moet ik je f verschuldigd blijven :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
kokkie20 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 00:03:
Ik had even gauw een vraag.
Ben nieuw in het custom rom gedeelte en vroeg me eigenlijk 1 ding af.
Ik zie vele custom roms, vele met verschillende opties maar ik kan er niet bij vinden of je het ook eventueel naar de nederlandse taal kan zetten?
Veel roms zie ik dat ze engels, maar niet dat ze ook naar nederlands gezet kunnen worden.
Weet iemand of dit eventueel mogelijk is ?
In 99 procent van de Roms zitten gewoon alle talen (op een paar Lite roms na, maar dan staat het er bij).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 09 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Klopt, clockwidget gebruik in niet (HDWidget) en de update bug handmatig aangepast. ;)

Edit: Root Explorer In system\update_me.xml veranderde ik de foxhound versie naar 0.9
Ik ben nu al even bezig in het verranderen van 0.8 naar 0.9, maar telkens als ik de 8 vervang voor een 9 krijg ik het volgende antwoord bij het opslaan: Er is een fout opgetreden bij het opslaan van het bestand. Het zal niet worden opgeslagen. Wat doe ik fout? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bovenaan RootExplorer de read/write rechten wel voor het openen eerst zo gezet dat er "Mount R/O" staat?

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 11-07-2012 11:48 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:47:
[...]

Bovenaan RootExplorer de read/write rechten wel voor het openen eerst zo gezet dat er "Mount R/O" staat?
Dom dom dank je bij deze.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Foxhound v1.0 is online. Echter het downloaden gaat heeeeel langzaam. Ik wacht maar even op een mirror.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Nyazzin schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:25:
Foxhound v1.0 is online. Echter het downloaden gaat heeeeel langzaam. Ik wacht maar even op een mirror.
Geduld!!..bijna 2uur wachten maar dan heb je ook wat! :9

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2a8qgap.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
silitek schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 19:34:
[...]

Geduld!!..bijna 2uur wachten maar dan heb je ook wat! :9

[afbeelding]
Heb ik niet :+ Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zijn er al veel gebrickte/onbruikbare Galaxy S3s hieruit voortgekomen. Ik ben CM9 op de Galaxy S1 zo gewend dat er zelfs dingen zijn op de stock ROM van de S3 die gewoon traag of onhandig aanvoelen. Flashen, het is verleidelijk, maar destijds liet ik door een vriend van me mijn S1 flashen, en bij ieder teken dat er voor mijn gevoel iets mis zou kunnen gaan barsten de zenuwen meteen los. Wederom vraag ik me weer af of de kans op bricken ed reëel aanwezig is, of alleen een uiterste worst case scenario die zo ongeveer alleen in theorie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Amanoo schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:59:
Zijn er al veel gebrickte/onbruikbare Galaxy S3s hieruit voortgekomen. Ik ben CM9 op de Galaxy S1 zo . Wederom vraag ik me weer af of de kans op bricken ed reëel aanwezig is, of alleen een uiterste worst case scenario die zo ongeveer alleen in theorie kan.
Kans is aanwezig maar dan moet je het wel heel bont maken..bricked S3 nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Amanoo schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:59:
Zijn er al veel gebrickte/onbruikbare Galaxy S3s hieruit voortgekomen. Ik ben CM9 op de Galaxy S1 zo gewend dat er zelfs dingen zijn op de stock ROM van de S3 die gewoon traag of onhandig aanvoelen. Flashen, het is verleidelijk, maar destijds liet ik door een vriend van me mijn S1 flashen, en bij ieder teken dat er voor mijn gevoel iets mis zou kunnen gaan barsten de zenuwen meteen los. Wederom vraag ik me weer af of de kans op bricken ed reëel aanwezig is, of alleen een uiterste worst case scenario die zo ongeveer alleen in theorie kan.
De kans is zover ik weet alleen aanwezig wanneer je geen genoeg stroom hebt en je telefoon uitvalt tijdens het flashen. Ik heb tot nu toe al mijn smartphones (5 stuks) geflasht of gejailbreakt en nog nooit een brick gehad. Lees een goede tutorial en het is achteraf een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Damn joh, ik zie door de bomen het bos niet meer zo joh!
Als ik het goed begrijp is Foxhound de beste ROM op 't moment? Voor mij is eigenlijk het belangrijkste dat ik mijn (stock)agenda weer terugkrijg, de foon in het Nederlands kan bedienen en dat de batterij wat langer meegaat dan met de stock ROM.
Suggesties voor mijn eisen?

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 14:11
bij instellingen mobiele netwerken, network mode, gsm only instellen.. dan houd mijn s2 het 50 uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Ja hoor, Foxhound 1.0 doet dat allemaal. ;) wat kernel beteft Ninphetamin snoepte 4% af deep sleep 8uur s'nacht. Alles aan behalve BT. Andere kerneltjes op 13% ongv..

Begint ergens op te lijken.

[ Voor 28% gewijzigd door silitek op 12-07-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

voil schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:34:
bij instellingen mobiele netwerken, network mode, gsm only instellen.. dan houd mijn s2 het 50 uur uit.
Ja maar wat heb ik dan aan mijn internetabbo? Werkt dat niet minder dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
DaViDoViTsCh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:40:
[...]

Ja maar wat heb ik dan aan mijn internetabbo? Werkt dat niet minder dan?
Auto-stand houden!.alles uitschakelen is niet de bedoeling van de SIII.
Nogmaals Foxhound, punt.

Edit: Ver(ge)bruik is relatief en is zeer klein beïnvloedbaar door kernels/modems
In deep sleep is de kunst om een zeer laag verbruik te realiseren met sync aan ect.
Flat-line komt aardig in beeld :9

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2iumo0.png

[ Voor 31% gewijzigd door silitek op 12-07-2012 14:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:52:
[...]

Nogmaals Foxhound, punt.

Edit: Ver(ge)bruik is relatief en is zeer klein beïnvloedbaar door kernels/modems
In deep sleep is de kunst om een zeer laag verbruik te realiseren met sync aan ect.

[afbeelding]
Ben het helemaal met je eens de 1.0 draait nu als een zonnetje _/-\o_ Ben alleen nog op zoek naar een dubbele digitale klok, omdat in touchwiz de klok maar half wordt weergegeven. Verder mooie rom, en de ontvangst is weer prima. Met de Omega kreeg ik het niet goed. Dus voor mij blijft het nu fox hound. Het lijkt bijna op reclame maken. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Foxhound it will be, maar ff kijken hoe dat moet... Op XDA zie ik door de bomen het bos niet meer....
En ff een goeie downloadlink vinden want, ik hier werkt ie niet... pfff

[ Voor 26% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 12-07-2012 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

silitek schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:52:
Nogmaals Foxhound, punt.

[afbeelding]
8 uur scherm en dan nog 68% batterij? Heb je hem teruggeschroefd naar 10% helderheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
sphere schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:29:
[...]

8 uur scherm en dan nog 68% batterij? Heb je hem teruggeschroefd naar 10% helderheid?
8 uur scherm lijkt me sterk eigenlijk :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
^^ ;)..Dat kan niet jongens, klopt niet. Het is 2 uur -30% Dus theoretisch 9uur scherm constant aan.
Maar dat is al veel beter dan dat het was

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2wgtd3n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:20
Hoe installeer ik de nieuwe officele update op een geroote telefoon? Als ik het direct probeer (OTA) krijg ik een error, logisch natuurlijk. Moet ik het per se eerst unrooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
mister_S schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:17:
Hoe installeer ik de nieuwe officele update op een geroote telefoon? Als ik het direct probeer (OTA) krijg ik een error, logisch natuurlijk. Moet ik het per se eerst unrooten?
Gewoon via ODIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Ewivis schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:37:
8 uur scherm lijkt me sterk eigenlijk :)
Hrm, er stond 15u29m op batterij en 50% scherm. Dan begrijp ik niet hoe je dat scherm moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoKro
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
50% van het energieverbruik in die bijna 16 uur. De batterij staat op 69% ongeveer, dus het scherm heeft zo'n 15% van de batterijcapaciteit verorbert in de ruim twee uur dat die aan heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:25:
Foxhound it will be, maar ff kijken hoe dat moet... Op XDA zie ik door de bomen het bos niet meer....
En ff een goeie downloadlink vinden want, ik hier werkt ie niet... pfff
Kijk eens hier is de link naar Fox hound met de instructie. ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1708371

Ps de download is traag, maar dan heb je ook iets moois succes.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Fuse op een van de rom's ? Cryptonite heeft dit nodig om zoals truecrypt te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Zijn er ook ROMs of apps die er voor zorgen dat je alleen synchroniseert op WiFi? Of moet je dan Tasker nemen en sync togglen op basis van wel/geen WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Lijkt erop dat ik maar Foxhound moet proberen. Tijd om een complete idiot's guide naar rooten en flashen op de S3 erbij te pakken. Ik durf het nauwelijks aan mijn ding te rooten en te flashen, maar anderszins erg verleidelijk. Maken dingen als internationale versie, niet internationale verie, etc, nog uit?
Mijn *#1234# zegt AP: I9300XXALEF, CP: I9300XXLEF, CSC: I9300PHNALE4
Mijn S3 is nu nog helemaal stock. Nogmaals, het kan haast niet misgaan, toch?
* Amanoo geeft toe, hij wil zo ongeveer aan het handje, en heeft aan de meest expliciete instructies nog niet genoeg uit brickingsvrees.
Is de tweakers.net guide goed genoeg, of heeft iemand nog een betere?

[ Voor 22% gewijzigd door Amanoo op 12-07-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Amanoo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:43:
Lijkt erop dat ik maar Foxhound moet proberen. Tijd om een complete idiot's guide naar rooten en flashen op de S3 erbij te pakken. Ik durf het nauwelijks aan mijn ding te rooten en te flashen, maar anderszins erg verleidelijk. Maken dingen als internationale versie, niet internationale verie, etc, nog uit?
* Amanoo geeft toe, hij wil zo ongeveer aan het handje, en heeft aan de meest expliciete instructies nog niet genoeg uit brickingsvrees.
Volg de instucties op pagina 1..mocht je video beeld erbij willen zien? ' How to"
Paar pagina's terug staat ergens één!. Versie rom maakt niks uit BTW ;)

Edit: Video

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 12-07-2012 21:36 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Heeft iemand een mirror voor de Foxhound 1.0 rom? Ik kan op depotist files niets downloaden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterT2006
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-08 10:24
Google is je vriend maar geen offtopic aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Zoek en gij zult vinden is het gezegde, maar vandaag is dat niet het geval. Ik was al een tijdje op zoek voordat ik de vraag stelde.

Wat is er trouwens offtopic aan mijn reactie? Ik vraag naar een mirror van een ROM die ik wilg gebruiken.
MisterT2006 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:12:
Google is je vriend maar geen offtopic aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

hahaha same here!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Is de tweakers.net guide goed genoeg, of heeft iemand nog een betere?
In de topicstart staat nou niet bepaald een idiot proof gids. Dan kan je beter naar XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

silitek schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:51:
[...]

Volg de instucties op pagina 1..mocht je video beeld erbij willen zien? ' How to"
Paar pagina's terug staat ergens één!. Versie rom maakt niks uit BTW ;)

Edit: Video
In deze video staat niets over een of ander PIT bestand, in het begin van dit topic wel. Ik heb nu de telefoon in download mode staan, aangesloten op de computer, dit is herkent als COM3 in Odin3 v3.04, en ik heb in PDA CF-Root-SGS3-v6.4.tar ingeladen staan, verder geen enkel bestand ingeladen, geen PIT, geen Bootloader, geen PHONE en geen CSC (en UMS staat als niet beschikbaar in Odin). Enkel in PDA is iets ingeladen.

Kan ik starten of toch niet? De PIT die in andere plekken is genoemd en niet in deze guide maakt me achterdochtig.

[ Voor 6% gewijzigd door Amanoo op 12-07-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Alsjeblieft. Doe niks met PIT tenzij je je telefoon wenst te vergallen. Dus ook niet repartition aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

dus nu ik die ene CF root in PDA heb ingeladen, gewoon op start drukken?
Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/8429/naamloosut.th.png
Ik durf echt niet verder tot ik absoluut zeker ben van de zaak.

* Amanoo heeft na groen licht te hebben gekregen op XDA de boel geflasht. Lijkt erop dat ik nu er klaar voor ben FoxHound uit te proberen. Ik zou erg graag het notificatieLEDje willen modden, trouwens. Ik ben de SGS1 BLN mod gewend, waar de ledjes gewoon gaan en blijven branden tot je reageert.

[ Voor 103% gewijzigd door Amanoo op 13-07-2012 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Amanoo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:45:
dus nu ik die ene CF root in PDA heb ingeladen, gewoon op start drukken?
[afbeelding]
Ik durf echt niet verder tot ik absoluut zeker ben van de zaak.

* Amanoo heeft na groen licht te hebben gekregen op XDA de boel geflasht. Lijkt erop dat ik nu er klaar voor ben FoxHound uit te proberen. Ik zou erg graag het notificatieLEDje willen modden, trouwens. Ik ben de SGS1 BLN mod gewend, waar de ledjes gewoon gaan en blijven branden tot je reageert.
Foxhound heeft daar een simpele optie voor ingebakken in het normale menu.

Ik draai het nu ongeveer een uurtje en ik ben er zeer tevreden over. Morgen wel even een andere radio erop omdat mijn ontvangst niet zo best is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het downloaden duurt allen friggin lang. Ik zal eens lief zijn en het binnenkort op de dropbox zetten. houd me op de hoogte van je radio.

Grrr, al twee keer is de download overnieuw begonnen.

Verder was iemand op XDA erg fan van Omega, zei deze. Zijn er hier nog meningen over?

[ Voor 48% gewijzigd door Amanoo op 13-07-2012 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Amanoo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 23:28:
[...]

In deze video staat niets over een of ander PIT bestand, in het begin van dit topic wel. Ik heb nu de telefoon in download mode staan, aangesloten op de computer, dit is herkent als COM3 in Odin3 v3.04, en ik heb in PDA CF-Root-SGS3-v6.4.tar ingeladen staan, verder geen enkel bestand ingeladen, geen PIT, geen Bootloader, geen PHONE en geen CSC (en UMS staat als niet beschikbaar in Odin). Enkel in PDA is iets ingeladen.

Kan ik starten of toch niet? De PIT die in andere plekken is genoemd en niet in deze guide maakt me achterdochtig.
PIT nooit meer nodig met de SIII. OP is nog van de S2. Daaronder staat een hele mooie Root en CWM tutorial van me. Pagina 1 dus.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitness82
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 19:14
Ik draai zelf Omega 8.1, heb Foxhound nog niet geprobeerd maar ik vind Omega ook dermate lekker lopen met goede batterij duur dat ik nog niet de neiging hebt om nu al een andere rom te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
fitness82 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:52:
Ik draai zelf Omega 8.1, heb Foxhound nog niet geprobeerd maar ik vind Omega ook dermate lekker lopen met goede batterij duur dat ik nog niet de neiging hebt om nu al een andere rom te proberen
Omega is ook prima. Op Samsung based rom onderling zowaar allemaal gelijk.
Het is maar net welke je het meest aanspreekt. Beide changelog naast elkaar leggen voor vergelijking.
Het Foxhound smaakje spreekt net iets meer aan, OTA developing b.v. vind zijn tweaks en instellingen telkens een stapje voor andere. Reputatie van Raffa is dan ook enorm ;)

Voor nu No1. Later met bruikbare "Daily Use" roms als JB, CM10 en/of MIUI (V1 werkt inmiddels BTW) slaan we deze weg weer in. Dat worden de krenten uit de pap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Foxhound 1.0 bevalt me prima na een paar dagen. Mijn batterij gaat langer mee. Hoefde in het begin alleen maar naar de S3 te kijken en hij ging 10% achteruit.

Ik heb ook gelijk even zitten spelen met wat aanpassingen in de icoontjes icm LauncherPro en Desktop Visualizer.

Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a282/Nyazzin/transformer.png

Ik heb tot nu toe alleen iPhones gehad maar dit werkt toch wel heel erg lekker. Dag iTunes _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Amanoo schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:30:
Het downloaden duurt allen friggin lang. Ik zal eens lief zijn en het binnenkort op de dropbox zetten. houd me op de hoogte van je radio.

Grrr, al twee keer is de download overnieuw begonnen.

Verder was iemand op XDA erg fan van Omega, zei deze. Zijn er hier nog meningen over?
Mijn downloads van Firefox gaan automatisch naar Dropbox toe dus vanacht heeft die hem ge-upload :P

Linkie: http://dl.dropbox.com/u/7...und_1.0_GSIII_Blacked.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Nyazzin schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:27:
Foxhound 1.0 bevalt me prima na een paar dagen. Mijn batterij gaat langer mee. Hoefde in het begin alleen maar naar de S3 te kijken en hij ging 10% achteruit.

Ik heb ook gelijk even zitten spelen met wat aanpassingen in de icoontjes icm LauncherPro en Desktop Visualizer.

[afbeelding]

Ik heb tot nu toe alleen iPhones gehad maar dit werkt toch wel heel erg lekker. Dag iTunes _/-\o_
;) ..ziet er goed uit. Tegenover Apple zijn je mogelijkheden idd onbegrenst.

Edit: Geen Post je homescreen hier, maar je kunt mooie dingen doen.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2mcaov7.png Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/34q4g10.png

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 13-07-2012 09:55 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

melvinnie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:31:
[...]

Mijn downloads van Firefox gaan automatisch naar Dropbox toe dus vanacht heeft die hem ge-upload :P

Linkie: http://dl.dropbox.com/u/7...und_1.0_GSIII_Blacked.zip
Mijn eerste impressie van Omega was wel crappy, en deze download faalde bij mij constant, dus je hebt zeer dank voor het heruploaden van de ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Dank je, ik heb inmiddels een tut gevonden. De firmware kan ik echter nergens vinden. Is die ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb trouwens nog best vage bugs in CWM. Als ik kies om een zip te zoeken op de SD wordt hij raar. Gelukkig werkt de interne SD in CWM gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
mister_S schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:02:
[...]

Dank je, ik heb inmiddels een tut gevonden. De firmware kan ik echter nergens vinden. Is die ergens te downloaden?
Alles is te downloaden! Wat zoek je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Duh. Verkeerde zip gebruikt om te rooten. Je moet deze hebben: http://download.chainfire...GS3/CF-Root-SGS3-v6.4.zip O-)

[ Voor 47% gewijzigd door sphere op 13-07-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
silitek schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:10:
[...]

Alles is te downloaden! Wat zoek je?
De laatste update voor de S3. OTA update lukt niet omdat het geroot is, Roy1985 raadde Odin aan. Ik kan echter de FW nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
mister_S schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:24:
[...]

De laatste update voor de S3. OTA update lukt niet omdat het geroot is, Roy1985 raadde Odin aan. Ik kan echter de FW nergens vinden.
Ik heb Vodafone software erop staan en dus nog geen update ontvangen.
Als iemand een link heeft naar de juiste nieuwe nederlandse versie dan ga ik hem vanavond ook maar via Odin erop gooien. Jullie zouden mij dus ook erg helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:37
Nyazzin schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:27:

[afbeelding]

Welke klok gebruik je?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
Btje schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 14:20:
[...]

Welke klok gebruik je?
Ik gebruik de klok via HDwidgets. Ik heb een kader gebruikt van 4x4 (de grootste) icm Clock + Weather. Als je deze app hebt gebruik ik precies de middelste klok (heeft geen naam).
silitek schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:46:
[...]

;) ..ziet er goed uit. Tegenover Apple zijn je mogelijkheden idd onbegrenst.

Edit: Geen Post je homescreen hier, maar je kunt mooie dingen doen.
Erg gaaf gedaan!

[ Voor 31% gewijzigd door Nyazzin op 13-07-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
Voor iedereen die de nieuwste NL firmware zoekt, deze is te downloaden via SamMobile:

http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9300&r=1#regiona

Even registreren en vervolgens vrij te downloaden. Uiteraard wel de versie voor Netherlands nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen210
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:43
Crusher77 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:23:
Voor iedereen die de nieuwste NL firmware zoekt, deze is te downloaden via SamMobile:

http://www.sammobile.com/...=1&m=GT-I9300&r=1#regiona

Even registreren en vervolgens vrij te downloaden. Uiteraard wel de versie voor Netherlands nemen :P
Is dat dan deze
Netherlands 2012 July 4.0.4 I9300XXBLFB I9300PHNBLF1 Download

Want dan ga ik die vanavond even binnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen210 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:52:
[...]

Is dat dan deze
Netherlands 2012 July 4.0.4 I9300XXBLFB I9300PHNBLF1 Download

Want dan ga ik die vanavond even binnen halen :)
Yes dat is hem succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Ik ben weer van Foxhound af, het werkt helemaal niet goed. 9 van de 10 keer als ik bel dan werkt mijn microfoon niet, ook niet na een complete wipe van mijn telefoon en dan weer opnieuw erop. Ik heb alle radio`s geprobeerd die op Omega en Stock wel netjes werkten maar geen resultaat. Nu ben ik maar weer terug gegaan naar Omega totdat ik weer tijd heb om verder te knoeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
Draait er iemand hier checkrom evoHD 3,5?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn enige probleem op FoxHound is de notificatieLED, en volgens mij ligt dat meer aan mijn inexpertise met de LightFlow app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Hoort die FW 756MB te zijn? De OTA was namelijk maar 74MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mister_S schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:57:
[...]

Hoort die FW 756MB te zijn? De OTA was namelijk maar 74MB.
Hier nogmaals de directe link..
http://www.hotfile.com/dl...I9300PHNBLF1_PHN.zip.html

765MB
Dit is de complete versie, via ota pakt hij alleen de update.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn mobiel wil ineens geen applicaties meer installeren, omdat "het geheugen vol zit". Bij applicatiebeheer heb ik nogtans 8,7GB vrij.

[ Voor 40% gewijzigd door Amanoo op 14-07-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
Heb je perse Odin nodig om een nieuwe ROM te flashen?
Of kan je ook vanuit de recovery (zoals ik met mijn Desire altijd deed) gewoon install zip from sd kiezen?

Ik lees er niets over in dit topic, mar ik vind het makkelijk om alles via mijn telefoon te doen, en niet eerst op de ochtend aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
madmaus schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:21:
Heb je perse Odin nodig om een nieuwe ROM te flashen?
Of kan je ook vanuit de recovery (zoals ik met mijn Desire altijd deed) gewoon install zip from sd kiezen?

Ik lees er niets over in dit topic, mar ik vind het makkelijk om alles via mijn telefoon te doen, en niet eerst op de ochtend aan te sluiten.
Als je eenmaal geroot ben, dan kun je een nieuwe rom gewoon als zip vanuit CWM flashen.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:01:
[...]

Hier nogmaals de directe link..
http://www.hotfile.com/dl...I9300PHNBLF1_PHN.zip.html

765MB
Dit is de complete versie, via ota pakt hij alleen de update.
Ik heb de Vodafone branded firmware, als ik deze erop flash moet ik dan nog de CSC veranderen via *#272*IMEI#?
Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.