http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1745003
EDIT: Ik moet lezen voor het plaatsen... Anyway, na 2 dagen:
Paranoid Android werkt erg fijn. Tot nu toe 1 bug tegen gekomen in de camera bij het foto nemen. Reboot heeft dat gefixed, maar meestal is de camera nog een beetje onstabiel.
Verder heb ik hem op de standaard instellingen staan, dus normale telefoon interface, maar met "phablet" apps. Zo heb je bij GMail links een kleine kolom met postvakken, en rechts daarvan je mails. Ook je instellingen zijn op die manier ingedeeld. Opzich werkt dat best fijn, hoewel het soms een tikkeltje klein is voor een 4.8" scherm.
Ik heb Apex Launcher draaien, deze werkt super in combinatie met deze Rom, de animaties zijn extreem smooth, zeker door de 60FPS van Jelly Bean.
Verder nog niet echt speciale dingen gedaan, wel wat geexperimenteerd met de verschillende layouts van ParanoidAndroid, maar naar mijn mening is de default instelling het beste. De layouts die meer op die van tablets lijken, zijn vaak te klein.
Daarnaast ben ik erg blij dat alle samsung crap weg is. Mijn contactenlijst was enorm traag in Touchwiz, default Android is dat gewoon heel snel.
Zeker een aanrader dus, hoewel ik denk dat Omega ook niet onder doet. Wel vind ik een aantal functies die standaard in CM10 zitten erg fijn.
Groot nadeel van CM10 base is wel het feit dat hij nooit video uit zal ondersteunen (via HDMI).
EDIT2: Ik heb trouwens geen last van stotteringen in de UI oid...
[
Voor 80% gewijzigd door
TheJVH op 02-11-2012 13:06
]