Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:02:
Luitjes, let er wel dat de Omega app die te downloaden is in de market, gemaakt is voor ICS omega roms.
Dus tot 13.1, van versie 14 t/m 26 gaat het om JB roms en de spullen die je in de app vind, zijn daar dus niet voor geschikt.
Omega app voor JB, wordt nog aan gewerkt.
Voor leuke themes die werken op Omega roms kunnen je gewoon vinden in Omega draadje op XDA.
Zelf ben ik nogal weg van Kalagas mixed theme, nu versie 8.1.
Okay ik zit nog op 8.0 even kijken wat de verschillen zijn, maar inderdaad Kalagas heeft mooie themes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:00:
[...]

Die is er zeker. Tablet CPU Usage Mooi app-je.
Omega JB 26 met Siyah-s3-v1.6b11- doet het prima UV/OC settings alles geheel te customizen :9

Notificatie CPU realtime:

[afbeelding] [afbeelding]
Dat ziet er weer schitterend uit hoor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb omega v25 erop, afgelopen nacht is mijn telefoon van 96% naar 94% gegaan, en dat in 8 uur tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
silitek schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:00:
[...]

Die is er zeker. Tablet CPU Usage Mooi app-je.
Omega JB 26 met Siyah-s3-v1.6b11- doet het prima UV/OC settings alles geheel te customizen :9

Notificatie CPU realtime:

[afbeelding] [afbeelding]
Top thanks silitek btw Siyah b12 is er inmiddels :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
remcoXP schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:20:
Dit had ik ook. heb je format sdcard gedaan?? daarna was het bij mij over.
ik gebruik overigens 0.5 met de siyah kernel. werkt tot nu toe als een trein
Dat ga ik even proberen.
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:07:
[...]

Okay laat even weten of het dan opgelost is.
Ik probeer de nieuwe FoxHound te installeren maar krijg via gearengine alleen maar corrupte versies binnen. Bij een vriend van mij thuis ook dus zal moeten wachten op de torrent.
Heel irritant, heb al geprobeerd m'n virusscanner tijdelijk uit te zetten maar ben ook niet de enige met het probleem op XDA.
Iemand die hier anders een mirror kan uploaden misschien?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:27:
[...]

Dat ga ik even proberen.

[...]

Ik probeer de nieuwe FoxHound te installeren maar krijg via gearengine alleen maar corrupte versies binnen. Bij een vriend van mij thuis ook dus zal moeten wachten op de torrent.
Heel irritant, heb al geprobeerd m'n virusscanner tijdelijk uit te zetten maar ben ook niet de enige met het probleem op XDA.
Iemand die hier anders een mirror kan uploaden misschien?
Ik heb laatste fox hound even gedownload via http://www.gearengine.it/?page_id=2 In 3 minuten binnen
Geen probleem hier.
Ps ook installatie loopt prima, hoop dat deze bij jou ook lukt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik krijg hem via die website dus alleen maar corrupt binnen.
Gister avond bij een vriend van mij thuis ook geprobeerd en ook daar kreeg ik hem niet binnen.
Sterker nog, als ik het bestand naar m'n telefoon wil kopiëren weigert ie dat al, kan hem alleen via AirDroid op m'n telefoon maar zodra ik wil installeren krijg ik een bad file error.
Met de torrent van 0.4 had ik geen enkel probleem maar heb nog geen torrent voor 0.5 gezien.

Edit:
Ga wel even proberen 0.4 te installeren en dan met OTA updaten naar 0.5, kan ik ook eerst even kijken of het probleem met de SD is opgelost. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Radiance op 18-09-2012 12:52 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:41:
Ik krijg hem via die website dus alleen maar corrupt binnen.
Gister avond bij een vriend van mij thuis ook geprobeerd en ook daar kreeg ik hem niet binnen.
Sterker nog, als ik het bestand naar m'n telefoon wil kopiëren weigert ie dat al, kan hem alleen via AirDroid op m'n telefoon maar zodra ik wil installeren krijg ik een bad file error.
Met de torrent van 0.4 had ik geen enkel probleem maar heb nog geen torrent voor 0.5 gezien.
Computers zijn zo nu en dan ook onverklaarbaar. Ik heb het wel eens gehad met eerdere versies van foxhound. Maar via xda forum werd toen gezegd dat je het bestand gewoon kon gebruiken, ( toen kreeg ik ook een melding dat het bestand niet goed zou zijn) Nog een optie probeer het hier eens..http://whitegost80.wordpress.com/2012/09/17/aggiornamento-foxhound-0-5-silver/ Good luck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Helaas maar bedankt voor je moeite :)
De site die jij linkt komt uiteindelijk ook weer op gearengine uit.
Had zelf ook al even op Google rond gespeurd.
Kan zelf helaas niks op XDA posten maar er zijn meer mensen die het gepost hebben in het topic en word niet op gereageerd.

Anyway, fixing persmissions. Kijken hoever we komen deze keer. Hoop ver want vind JB wel lekker snel en is gewoon leuk om weer wat nieuws te hebben haha. Altijd net alsof je een heel nieuw toestel hebt na een major update :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:09:
Helaas maar bedankt voor je moeite :)
De site die jij linkt komt uiteindelijk ook weer op gearengine uit.
Had zelf ook al even op Google rond gespeurd.
Kan zelf helaas niks op XDA posten maar er zijn meer mensen die het gepost hebben in het topic en word niet op gereageerd.

Anyway, fixing persmissions. Kijken hoever we komen deze keer. Hoop ver want vind JB wel lekker snel en is gewoon leuk om weer wat nieuws te hebben haha. Altijd net alsof je een heel nieuw toestel hebt na een major update :P
Okay even wachten op een nieuwe update en even opnieuw proberen.
Ik draai de laatste Omega V26 ben er zeer tevreden over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
So far...galerij en camera werken op 0.4.
Het formatteren van de externe SD lijkt dus geholpen te hebben maar het kan dus ook mogelijk die 2 corrupte foto's zijn.
Anoniem bellen ga ik zo even testen, ga nu eerst proberen te updaten naar 0.5 via de OTA app van FoxHound.

Edit: En 0.5 is via OTA prima binnen gekomen.
Even updaten en zal later m'n ervaringen posten :)

Edit2: Even een kleine update, kan nog steeds niet anoniem gebeld worden.
De telefoon gaat gewoon over alleen krijg dan tijdens het overgaan van de anonieme beller op m'n telefoon te zien com.android.phone is gestopt en vervolgens krijgt de anonieme beller een in gesprek toon te horen waarna de verbinding word verbroken.
Hebben de mensen die Omega draaien hier ook last van met de L7 en L8?

[ Voor 49% gewijzigd door Radiance op 18-09-2012 14:05 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:19:
So far...galerij en camera werken op 0.4.
Het formatteren van de externe SD lijkt dus geholpen te hebben maar het kan dus ook mogelijk die 2 corrupte foto's zijn.
Anoniem bellen ga ik zo even testen, ga nu eerst proberen te updaten naar 0.5 via de OTA app van FoxHound.

Edit: En 0.5 is via OTA prima binnen gekomen.
Even updaten en zal later m'n ervaringen posten :)

Edit2: Even een kleine update, kan nog steeds niet anoniem gebeld worden.
De telefoon gaat gewoon over alleen krijg dan tijdens het overgaan van de anonieme bellen op m'n telefoon te zien com.android.phone is gestopt en vervolgens krijgt de anonieme beller een in gesprek toon te horen waarna de verbinding word verbroken.
Hebben de mensen die Omega draaien hier ook last van met de L7 en L8?
Nee heb er op Omega geen last van. Heb trouwens net even FoxHound 0,5 geprobeerd omdat ik die toch even had gedownload, maar vindt omega soepeler lopen. (kan een gedachte zijn) Heb ook de laatste siyah versie draaien ben zeer tevreden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Temasek V57 - Memory fixed. Het werkt inderdaad tot nu toe, heb nu aldoor rond 400 over. Hiervoor liep het al snel terug naar 200M.

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 06:15
Ben overgestapt van de S1 naar de S3. Wat mis ik toch mijn getweakte CM10 met semaphore kernel.
Klopt het dat je bij de SGSIII voor stabiliteit en redelijke accuduur aangewezen bent op de stockrom?

Silitek (jou ''herken'' ik nog :d), kan jij mij alle ins & outs in een notendopje vertellen?

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 06:10
Fivel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 21:49:
Temasek V57 - Memory fixed. Het werkt inderdaad tot nu toe, heb nu aldoor rond 400 over. Hiervoor liep het al snel terug naar 200M.
Omega heeft dat ook alleen noemt hij het Supercharger, maar werkt volgens mij volgens hetzelfde principe.
Alleen met v26 heb ik hem niet geïnstalleerd, bij deze versie is het een optie ipv default mee installeren.
Maar om te zeggen dat ik verschil merk, nee, niet echt, zie wel dat de S3 meer geheugen eet zonder dat script, maar qua performance of batterij duur, geen verschil.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:31

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Omega is een op TouchWiz gebaseerde ROM en had daardoor volgens mij niet de memory leak die CM10 en afgeleiden wel plaagde. Supercharger is een script dat zorgt dat de hoeveelheid vrij geheugen nooit onder een bepaalde waarde komt.
Temasek's ROM had echter net als alle CM10 ROM's een memory leak, waardoor het geheugen na 8 tot 12 uur gewoon vol was gelopen waardoor hij onwerkbaar werd en je de telefoon opnieuw op moest starten, en dat is nu dus gefixt. Dat maakt nogal verschil dus. ;)

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Rhodan
Ghost Dog schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:46:
Omega is een op TouchWiz gebaseerde ROM en had daardoor volgens mij niet de memory leak die CM10 en afgeleiden wel plaagde. Supercharger is een script dat zorgt dat de hoeveelheid vrij geheugen nooit onder een bepaalde waarde komt.
Temasek's ROM had echter net als alle CM10 ROM's een memory leak, waardoor het geheugen na 8 tot 12 uur gewoon vol was gelopen waardoor hij onwerkbaar werd en je de telefoon opnieuw op moest starten, en dat is nu dus gefixt. Dat maakt nogal verschil dus. ;)
My bad, niet goed gelezen :)

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
baba420 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:01:
Ben overgestapt van de S1 naar de S3. Wat mis ik toch mijn getweakte CM10 met semaphore kernel.
Klopt het dat je bij de SGSIII voor stabiliteit en redelijke accuduur aangewezen bent op de stockrom?

Silitek (jou ''herken'' ik nog :d), kan jij mij alle ins & outs in een notendopje vertellen?
Welkom hier :) ..Tja, wat kan ik vertellen? JB in volle ontwikkeling Omega met Siyah kernel wel het beste, heden!
Verder CM10 uiteraard. Memory leak onder controle (blijkbaar)..
Batterij-use op CM109 nog wat beter dan op JB momenteel.

Tubes....It's what make music music!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

silitek schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:12:
Batterij-use op CM10 nog wat beter dan op JB momenteel.
Bedoel je niet CM9? CM10 = JB. :>

• silitek
Ghost Dog schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:14:
[...]

Bedoel je niet CM9? CM10 = JB. :>
CM9 idd, herstel ;)

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:11
Ik heb de DPI naar 240 aangepast op mijn Omega v26 rom en nu staan sommige vensters niet meer helemaal goed in het beeld. Weet iemand of er een mooie theme is om dat te veranderen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De batterijduur van Foxhoud is stukken beter dan met de stock ROM.

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
PilatuS schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:09:
[...]

De batterijduur van Foxhoud is stukken beter dan met de stock ROM.
Weet jij toevallig of hoe batterij duur bij omega is?

• Radiance
Geen idee hoe de batterij bij Omega is maar FoxHound Sliver 0.5 valt me tegen.
7 uur op de batterij waarvan 1:10u scherm aan en zit op 43% batterij.
Op FoxHound 1.4.2 haalde ik met gemak 15u standby en 3u scherm aan. (ICS gebaseerde ROM)

Kijk het nog een dagje aan anders ga ik toch Omega JB maar eens proberen.
Heb Omega al een aantal keer geïnstalleerd maar vind de tekst van de klok in de notificatie balk zo groot en lelijk. Buiten dat hadden die versies nog aardig wat bugs maar die zijn inmiddels opgelost.
Moet ook wel toegeven dat ik nooit heb gezocht hoe ik die tekst kleiner kan krijgen wat ongetwijfeld zou moeten kunnen. (niet met lettertype verkleinen in de systeem instellingen in ieder geval.)

Liefst wil ik zoveel mogelijk stock Android look maar dan wel gebaseerd op een Samsung ROM want vind sommige handigheidjes van TouchWiz wel ideaal. Naar links/rechts swipen in de contacten lijst om te bellen/sms'en bijvoorbeeld.

Youtube

• Rhodan
Jullie deze al gezien?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1894633
Tot nu toe werkt het goed op Omega v26.

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Wat zijn naar jullie idee de meest optimale instellingen voor Siyah kernel icm de laatste Samsung JB leak? En met optimaal bedoel ik de beste balans in batterijduur en snelheid. Ik las ook ergens iets over kant en klare scriptjes. Zijn dat .zipjes die je met CWM kunt flashen en die bepaalde kernel instellingen bevatten oid?

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Deze stuur ik vanaf de Galaxy. Ben geen ster met zo'n toetsenbord. Dus hopelijk gaat het goed.

Handleiding rooten:
http://galaxys3root.com/g...ot/how-to-root-galaxy-s3/

De gewenste ROM:
http://galaxys3root.com/t...sprintverizonus-cellular/

Welke van de bestanden moet ik downloaden?

Ik heb een Galaxy S3 GT-i9300

...

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Hallo mensen,

2 dgn geleden is mijn S3 gearriveerd.
Ik heb gelijk geroot en Omega26 erop gezet.
Vorige SM is een Desire HD en dat merk ik.
Omega op de S3 is smooth, snel en stabiel.
Batterijduur is met 1 lading (de 1ste X opladen na uitpakfeestje tot aan zelf uitvallen modem) 46 uur *O* , waarvan ong 16 uur standby en 2x rebooten, rest is intensief gebruik(Ja, ook multitasking :*) )

Voorlopig ben ik tevreden :9~

Just frame, wheels and engine

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
hdpaddy schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:48:
Hallo mensen,

2 dgn geleden is mijn S3 gearriveerd.
Batterijduur is met 1 lading (de 1ste X opladen na uitpakfeestje tot aan zelf uitvallen modem) 46 uur *O* , waarvan ong 16 uur standby en 2x rebooten, rest is intensief gebruik(Ja, ook multitasking :*) )

Dat kan ik mij voorstellen. Ik had zelf een S2 voor de S3, en daar was ik al erg tevreden over. Omega V26 op de S3 lijkt perfectie te benaderen.. ;-)

• Rhodan
Koriel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:34:
[...]

Dat kan ik mij voorstellen. Ik had zelf een S2 voor de S3, en daar was ik al erg tevreden over. Omega V26 op de S3 lijkt perfectie te benaderen.. ;-)
Yep, en 26.1 met wat kleine fixes komt er ook aan.

• silitek
Jos_M schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:48:
Wat zijn naar jullie idee de meest optimale instellingen voor Siyah kernel icm de laatste Samsung JB leak? En met optimaal bedoel ik de beste balans in batterijduur en snelheid. Ik las ook ergens iets over kant en klare scriptjes. Zijn dat .zipjes die je met CWM kunt flashen en die bepaalde kernel instellingen bevatten oid?
Ik zou mijn setting doorgeven van Siyah b15 op Omega 26. Hou het even tot CPU en het scriptje.

CFS tweaks Thunderbolt script default
CPU UV-100mV
Quad core mode (unlock default)
Scaling max freq 1500Mhz
CPU governor pegususq

Sreentouch boost op 600Mhz..
Tot zover balans tussen snelheid en battery-use.

:)

Verwijderd

ik heb nu een vaag probleem, als ik mijn telefoon verticaal heb en ik gebruik het toetsenbord dan is er niks aan de hand.
Gebruik ik hem horizontaal... klik ik dan op een letter D dan komt de S te voorschijn enz enz...
nu kan ik niet eens normaal meer typen ...

ik heb de laatste omega erop, ik heb hem al gereset, dan is het weer goed, en na een tijdje heb ikhetzelfde probleem

Verwijderd

Ik heb nu de laatste versie van Omega roms draaaien V26. Ben hier zeer tevreden over alleen mijn singnaal ontvangst is ver gezakt tegenover de vorige versie V25. Op deze plek had ik volle uitslag met V25 nu nog 1 streepje tot niets. Wat kan ik hier evt zelf aan veranderen?

• Luxicon
Inmiddels heb ik mijn mobiel succesvol geroot.
Nu ben ik bij het back-up gedeelte aangekomen.
Ik geef hier stappen aan die ik heb ondernomen of ga ondernemen en zou graag horen of dit de juiste manier is.

1) * Backup met ClockworkMod
de ROM die je later kan recoveren, zodat alles (inclusief apps).

2) * Backup met Titanium Backup

* Backup met MyBackup Root
data: contacten, sms, kalender, e.d.
Overig: Foto's, Muziek, Video's en apps (?)
Deze kan dus ook apps backuppen, maar is dit veilig, want daarvoor heb je ClockworkMod / Titanium
Backup?
* RootExplorer kan ik niet aan komen i.v.m. Google Wallet (heb geen credit card)

3) * Backup van de EFS map
Dit wou ik dus doen met RootExplorer, maar dat ga ik nu via een andere methode proberen.

Als dit alles gedaan is, kun je volgen mij veilig gaan switchen van ROMS?
Is het gebruik van Titanium Backup en ClockwordMod niet dubbelzinnig of heeft het meerwaarde?
De backup bestanden zet ik over naar de laptop.

[ Voor 133% gewijzigd door Luxicon op 20-09-2012 15:18 ]

...

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Een nandroid-backup door Clockworkmod maakt een volledige backup, dus /system, /boot, /data, /cache, etc. Deze kan in principe ook alleen volledig hersteld worden, en niet naar een andere ROM.
Met TB maak je een backup van je apps, gegevens, etc. die daardoor (grotendeels) ook te herstellen zijn in een andere ROM, zodat je niet steeds elke app opnieuw hoeft te installeren.

Oh, en om je EFS-map te backuppen kan je kTool gebruiken (gratis). :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ghost Dog op 20-09-2012 15:52 ]

• Luxicon
Oke, dat is helder en duidelijk, bedankt!
Even kTool downloaden ;)

...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:17:
ik heb nu een vaag probleem, als ik mijn telefoon verticaal heb en ik gebruik het toetsenbord dan is er niks aan de hand.
Gebruik ik hem horizontaal... klik ik dan op een letter D dan komt de S te voorschijn enz enz...
nu kan ik niet eens normaal meer typen ...

ik heb de laatste omega erop, ik heb hem al gereset, dan is het weer goed, en na een tijdje heb ikhetzelfde probleem
edit-

ben er ook achtergekomen dat bovenstaand probleem alleen bij smsen/whatsapp is.
als ik een internetpagina intyp dan is het niet zo?

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:11
Ben benieuwd naar Omega V26.1, wat fine-tuning en introductie voor kitchen voor JB :)

• Radiance
Ghost Dog schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:52:
Een nandroid-backup door Clockworkmod maakt een volledige backup, dus /system, /boot, /data, /cache, etc. Deze kan in principe ook alleen volledig hersteld worden, en niet naar een andere ROM.
Dit is niet helemaal waar.
Als je bij restore voor advanced restore kiest en alleen data restored kan je je apps en systeem instellingen herstellen.
Moet je daarna wel in de root van CWM onder advanced even Fix permissions draaien anders force closen een hoop apps.
Dit werkt veel sneller dan Titanium backup en heeft bij mij nog nooit voor problemen gezorgd, ook niet bij mn vorige Android toestellen. :-)
Enige apps die bij mij problemen opleverden zijn Shazam en Droidstats maar na een reinstall werken ook deze vlekkeloos.

Youtube

• Rhodan
maikel_rox schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:48:
Ben benieuwd naar Omega V26.1, wat fine-tuning en introductie voor kitchen voor JB :)
En in deze zit de LI8 kernel en modem ingebakken, net als de fix voor de transparency bug voor bv Apex en Nova.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Radiance schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:42:
[...]

Als je bij restore voor advanced restore kiest en alleen data restored kan je je apps en systeem instellingen herstellen.
Dat kan inderdaad werken, maar het herstellen van systeeminstellingen (ook met TB) kan voor rare bugs zorgen, zeker als je van ROM-familie overstapt (TouchWiz -> CM bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Radiance schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:42:
[...]

Moet je daarna wel in de root van CWM onder advanced even Fix permissions draaien anders force closen een hoop apps.
Dit werkt veel sneller dan Titanium backup en heeft bij mij nog nooit voor problemen gezorgd, ook niet bij mn vorige Android toestellen. :-)
Enige apps die bij mij problemen opleverden zijn Shazam en Droidstats maar na een reinstall werken ook deze vlekkeloos.
Goeie tip. Dit ga ik volgende keer ook proberen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omega V26,1 werkt super, en het opstartlogo van jb is echt leuk. Niet meer het saaie logo van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Heb deze erop, is ook V26.1, maar dan krijg ik gewoon het originele opstartlogo..?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1663656

Een vraagje:
Er staat aangegeven dat je een backup moet maken van je rom en daarna de theme te installeren?
Dus dan kun je via ClockworkMod de theme installeren zoals je zou doen met een ROM of heb ik dat verkeerd begrepen?
Wanner het alleen een theme is... is het dan in wezen hetzelfde als het wisselen van ROM (zodat je apps e.d. weer moet installeren)?

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 21-09-2012 12:05 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:04:
Heb deze erop, is ook V26.1, maar dan krijg ik gewoon het originele opstartlogo..?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1663656

Een vraagje:
Er staat aangegeven dat je een backup moet maken van je rom en daarna de theme te installeren?
Dus dan kun je via ClockworkMod de theme installeren zoals je zou doen met een ROM of heb ik dat verkeerd begrepen?
Wanner het alleen een theme is... is het dan in wezen hetzelfde als het wisselen van ROM (zodat je apps e.d. weer moet installeren)?
Ik had Omega V26 heb daarna een Full wipe gedaan. Heb je dat ook gedaan of heb je alleen cache en dalvic cache gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
* geroot
* backup (kan dit me niet meer goed herinneren, maar dat was wel via ClockworkMod
* wipe data/factory reset
* install zip from sdcard

Ik heb de video tutorials gevolgd van galaxy3root.com

Maar jij hebt dus nadat de ROM geinstalleerd was diezelfde reset gedaan en worden daarbij die twee caches ook geleegd?

[ Voor 27% gewijzigd door Luxicon op 21-09-2012 12:29 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Luxicon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:28:
* geroot
* backup (kan dit me niet meer goed herinneren, maar dat was wel via ClockworkMod
* wipe data/factory reset
* install zip from sdcard

Ik heb de video tutorials gevolgd van galaxy3root.com

Maar jij hebt dus nadat de ROM geinstalleerd was diezelfde reset gedaan en worden daarbij die twee caches ook geleegd?
Ik wipe altijd voor het flashen van een nieuwe rom en daarna niet meer.
Een full wipe is trouwens inclusief format cache, data en system onder mounts and storage.
En wipen voor het flashen van een theme is meestal niet nodig.
Kalagas heeft trouwens wel ingebakken dat bij het flashen van zijn themes, dalvik wordt gewiped voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Oke bedankt, dan ga ik dat zo aanpakken.
Dan zet ik eerst opnieuw Omega V26.1 erop en daarna de theme.
Normaal gesproken is het verstandig om voordat je van theme wisseld, een backup te maken van de ROM?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Luxicon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:27:
Oke bedankt, dan ga ik dat zo aanpakken.
Dan zet ik eerst opnieuw Omega V26.1 erop en daarna de theme.
Normaal gesproken is het verstandig om voordat je van theme wisseld, een backup te maken van de ROM?
Kan nooit kwaad, maar ik zelf doe dat niet.
Pas als ik alles naar mijn hand heb gezet en er na een dag nog tevreden over ben en niets bijzonders tegen ben gekomen, maak ik pas een backup.
Ik flash de rom, ff basic instellingen doen zoals aanmelden bij google en dan de theme.
Mocht er dan iets niet goed gaan, kan je altijd de rom weer opnieuw flashen als een no wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja precies. Dat heb ik net gedaan en ging prima.
Wat ik wel gek vind is dat apps daarna vanzelf gaan downloaden (zonder de data, zoals saves).
En dat muziek, video e.d. nog op de telefoon aanwezig zijn.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Luxicon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:44:
Ja precies. Dat heb ik net gedaan en ging prima.
Wat ik wel gek vind is dat apps daarna vanzelf gaan downloaden (zonder de data, zoals saves).
En dat muziek, video e.d. nog op de telefoon aanwezig zijn.
Dat blijft inderdaad wel staan, alleen als je onder backup en reset, de reset uitvoerd of in CWM format internal storage, ben je alles kwijt.
Maar bij een gewone "Full" wipe, blijft dat staan.

Je heb / had google backup aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wanneer dat de prestaties of werking van een ROM niet in de weg staan vind ik het opzich handig om niet compleet te formatteren. Ik vind het alleen niet handig dat apps gaan downloaden, want die zet ik terug met Titanium Backup.

Ja, de Google backup staan aan en ik gebruik ook MyBackup Root voor contacten, sms, etc.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Luxicon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:23:
Wanneer dat de prestaties of werking van een ROM niet in de weg staan vind ik het opzich handig om niet compleet te formatteren. Ik vind het alleen niet handig dat apps gaan downloaden, want die zet ik terug met Titanium Backup.

Ja, de Google backup staan aan en ik gebruik ook MyBackup Root voor contacten, sms, etc.
Bij de setup na een flash, vink ik het altijd gelijk uit (Back up my data), net als jij, gebruik ik daar TB voor.
Bij mij gaat hij dus niet de apps weer installeren na een flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Oke, dus back up my data uitzetten zorgt ervoor dat Google niet automatisch apps gaat downloaden?
Overigens gaat de batterij net zo snel leeg of sneller, dus ik probeer het even zonder FastDormancy,
Heb nog niet goed kunnen testen of Telfort dat ondersteund.

...

• Rhodan
Luxicon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:45:
Oke, dus back up my data uitzetten zorgt ervoor dat Google niet automatisch apps gaat downloaden?
Overigens gaat de batterij net zo snel leeg of sneller, dus ik probeer het even zonder FastDormancy,
Heb nog niet goed kunnen testen of Telfort dat ondersteund.
Zou zomaar kunnen, bij mij staat die altijd uit en worden er niet automatisch apps geïnstalleerd na een flash.
Op de S2 hier in huis, was ik het een keer vergeten uit te zetten en na een flash van een andere rom, worden toen inderdaad ook de apps automatisch gedownload en geïnstalleerd, na aanmelden bij google.

Zit Telfort niet het op KPN netwerk?
KPN ondersteunt FD in ieder geval niet.

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

hdpaddy schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:48:
Hallo mensen,

18-09 is mijn S3 gearriveerd.

Nu het volgende, na de 1ste gebruikte batterij lading heb ik de S3 weer opgeladen(tel uit en in het stopcontact), bij 100% weer aan en battery calibration gedraaid, vanochtend stond de S3 op 8%, tijd was 48uur en 18min _/-\o_
Heb hem weer aan de lader gehangen want moet zo naar Brussel.
Nog steeds op V26 btw.

* hdpaddy vraagt om een nickchange naar hdhappy :*)

• Rhodan
hdpaddy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:16:
[...]

Nu het volgende, na de 1ste gebruikte batterij lading heb ik de S3 weer opgeladen(tel uit en in het stopcontact), bij 100% weer aan en battery calibration gedraaid, vanochtend stond de S3 op 8%, tijd was 48uur en 18min _/-\o_
Heb hem weer aan de lader gehangen want moet zo naar Brussel.
Nog steeds op V26 btw.

* hdpaddy vraagt om een nickchange naar hdhappy :*)
Netjes, maar die battery calibration app (als je die bedoeld) schijnt onzin te zijn.
Wat ik er van weet, correct me if i am wrong) haalt hij alleen de battery stats weg die je in CWM onder advanced kan vinden.
En dat is maar een log waar alleen het gebruik in wordt bij gehouden.
Staat ergens op XDA een leuk artikel over, kan ik helaas ff niet terug vinden, maar daar stond in dat je er zelfs beter vanaf kan blijven.
Edit, artikel gevonden:
http://www.xda-developers...not-improve-battery-life/

[ Voor 7% gewijzigd door Rhodan op 22-09-2012 12:40 ]

Verwijderd

Ik heb het topic doorgelezen en heb ook deze http://galaxys3root.com/g...oot-galaxy-s3-on-mac-osx/ link gevonden.
Probleem is dat het op drie verschillende mac's mij niet gelukt is omdat heimdall aan de praat te krijgen.
Ook is het totaal onmogelijk om met androidfiletransfer mijn S3 te mounten terwijl ik in PTP modus sta.
Heeft iemand een andere oplossing dan hoe het op deze link beschreven staat?
Net als EdwinVB zit ik volledig vast.

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Rhodan schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:34:
[...]

Netjes, maar die battery calibration app (als je die bedoeld) schijnt onzin te zijn.
Wat ik er van weet, correct me if i am wrong) haalt hij alleen de battery stats weg die je in CWM onder advanced kan vinden.
En dat is maar een log waar alleen het gebruik in wordt bij gehouden.
Staat ergens op XDA een leuk artikel over, kan ik helaas ff niet terug vinden, maar daar stond in dat je er zelfs beter vanaf kan blijven.
Edit, artikel gevonden:
http://www.xda-developers...not-improve-battery-life/
Hmmmm, een fabeltje dus.
Kon het artikel nog niet, maar klinkt heel logisch. App er dus weer vanaf halen

Verwijderd

Heeft iemand misschien een linkje naar de samsung app (apk klok)?
Ben iets te ijverig geweest met titanium backup.
Alvast hartelijk dank.

• Radiance
Open de zip van een ROM, ga naar system/app en zoek de apk die je nodig hebt.
Daarna met een root explorer de apk in de system/app folder op je telefoon zetten, reboot en klaar.

Youtube

• Luxicon
Rhodan schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 00:28:
[...]

Zou zomaar kunnen, bij mij staat die altijd uit en worden er niet automatisch apps geïnstalleerd na een flash.
Op de S2 hier in huis, was ik het een keer vergeten uit te zetten en na een flash van een andere rom, worden toen inderdaad ook de apps automatisch gedownload en geïnstalleerd, na aanmelden bij google.

Zit Telfort niet het op KPN netwerk?
KPN ondersteunt FD in ieder geval niet.
Klopt, Telfort zit op het KPN netwerk.
De telefoon batterij gaat een stuk langer mee met FD uit.

Ik ga nu even uitvogelen hoe je automatisch apps downloaden uitzet vanuit de Google Store. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Luxicon op 22-09-2012 19:20 . Reden: zie streep ]

...

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
Luxicon schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:51:
[...]

Klopt, Telfort zit op het KPN netwerk.
De telefoon batterij gaat een stuk langer mee met FD uit.

Ik ga nu even uitvogelen hoe je automatisch apps downloaden uitzet vanuit de Google Store. ;)
Wat is FD?

Straks Omega26 erop zetten. Nog dingen waar ik echt op moet letten?

[ Voor 9% gewijzigd door Damocles.NL op 22-09-2012 21:42 ]

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 07:38
FD is Fast Dormancy. Omega levert standaard een app om deze aan/uit te zetten(Google Play: FastDormancy Toggle for i9300)
Info over fast dormancy: http://www.androidnz.net/...-how-to-disable-fast.html

Voor zover ik mij kan herinneren hoef je nergens op te letten bij het flashen van omega. Ik draai zelf ook omega v26.1 (tevens mijn eerste custom rom op deze telefoon). Gewoon omega zip naar telefoon sturen, nandroid backup maken, wipe user data in cwm en zip flashen vanuit cwm.

[ Voor 30% gewijzigd door hberntsen op 22-09-2012 21:52 ]

• Luxicon
Hier een filmpje daarover:

Om in ServiceMode te komen type je *#0011#

...

• hberntsen
Sinds dat ik van stock naar omega rom gegaan(toendertijd v23) ben heb merkte ik dat de accu een stuk sneller leeg ging, vooral in idle. Ik kan er nog steeds wel een dag mee doen dus een groot probleem is het niet. Ik zag in adb logcat dat dalvikvm constant bezig is. Nu heb ik een wipe gedaan, omega (v26.1) opnieuw geflashed, alleen google account gekoppeld(geen backup restore gedaan) en na een restart krijg ik nog steeds de dalvikvm meldingen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
09-22 22:41:27.442 D/dalvikvm( 2293): WAIT_FOR_CONCURRENT_GC blocked 0ms
09-22 22:41:27.512 D/dalvikvm( 2293): GC_EXPLICIT freed 81K, 35% free 33450K/506
95K, paused 2ms+7ms, total 71ms
09-22 22:41:27.732 D/dalvikvm( 2293): WAIT_FOR_CONCURRENT_GC blocked 0ms
09-22 22:41:27.802 D/dalvikvm( 2293): GC_EXPLICIT freed 80K, 35% free 33450K/506
95K, paused 2ms+7ms, total 67ms
09-22 22:41:27.917 D/dalvikvm( 2708): GC_CONCURRENT freed 258K, 8% free 13031K/1
4151K, paused 11ms+3ms, total 33ms
09-22 22:41:28.032 D/dalvikvm( 2708): WAIT_FOR_CONCURRENT_GC blocked 0ms
09-22 22:41:28.062 D/dalvikvm( 2708): GC_EXPLICIT freed 256K, 9% free 12903K/141
51K, paused 1ms+2ms, total 29ms
09-22 22:41:28.102 D/dalvikvm( 2293): WAIT_FOR_CONCURRENT_GC blocked 0ms
09-22 22:41:28.167 D/dalvikvm( 2293): GC_EXPLICIT freed 81K, 35% free 33450K/506
95K, paused 3ms+6ms, total 68ms
09-22 22:41:28.392 D/dalvikvm( 2293): WAIT_FOR_CONCURRENT_GC blocked 0ms
09-22 22:41:28.462 D/dalvikvm( 2293): GC_EXPLICIT freed 80K, 35% free 33450K/506
95K, paused 3ms+6ms, total 69ms
09-22 22:41:28.582 D/dalvikvm( 2708): GC_CONCURRENT freed 259K, 8% free 13030K/1
4151K, paused 12ms+3ms, total 36ms
09-22 22:41:28.682 D/dalvikvm( 2708): WAIT_FOR_CONCURRENT_GC blocked 0ms
09-22 22:41:28.712 D/dalvikvm( 2708): GC_EXPLICIT freed 256K, 9% free 12903K/141
51K, paused 2ms+2ms, total 27ms
09-22 22:41:28.747 D/dalvikvm( 2293): WAIT_FOR_CONCURRENT_GC blocked 0ms
09-22 22:41:28.822 D/dalvikvm( 2293): GC_EXPLICIT freed 81K, 35% free 33450K/506
95K, paused 2ms+6ms, total 74ms

Ik denk dus dat dit ervoor zorgt dat de batterij sneller leeg gaat. Zijn er meer omega/jelly bean gebruikers met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
hberntsen schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:49:
FD is Fast Dormancy. Omega levert standaard een app om deze aan/uit te zetten(Google Play: FastDormancy Toggle for i9300)
Info over fast dormancy: http://www.androidnz.net/...-how-to-disable-fast.html

Voor zover ik mij kan herinneren hoef je nergens op te letten bij het flashen van omega. Ik draai zelf ook omega v26.1 (tevens mijn eerste custom rom op deze telefoon). Gewoon omega zip naar telefoon sturen, nandroid backup maken, wipe user data in cwm en zip flashen vanuit cwm.
Moet je wipe data/factory reset doen als je van stock komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
Over het algemeen als je van touchwiz naar aosp, 4.0 naar 4.1 etc. gaat wel. Samsung zal waarschijnlijk wel een updatemechanisme inbouwen in de rom zodat je bij de officiële update wel over kan zonder gegevensverlies, ik weet echter niet of dat er nu bij omega ook in zit. Je zou het kunnen proberen. Ik heb echter gewoon een wipe gedaan om bij voorbaat al upgradeproblemen te voorkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door hberntsen op 23-09-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
hberntsen schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:59:
Over het algemeen als je van touchwiz naar aosp, 4.0 naar 4.1 etc. gaat wel. Samsung zal waarschijnlijk wel een updatemechanisme inbouwen in de rom zodat je bij de officiële update wel over kan zonder gegevensverlies, ik weet echter niet of dat er nu bij omega ook in zit. Je zou het kunnen proberen. Ik heb echter gewoon een wipe gedaan om bij voorbaat al upgradeproblemen te voorkomen.
Je kunt altijd zonder data wipe updaten vanaf zelfde basis framework..geld ook voor kernels by the way. ;)
Dus ook Omega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Nou, geflashed naar omega 26.1 vanaf stock. Ging allemaal soepel, geen wipes/dalvik cache of andere dingen verwijderd/opgeschoond.

Nu even kijken hoe het werkt. Eerste indruk is snel.

Nog andere dingen die iemand kan aanraden om in te stellen of te doen na het flashen?

[ Voor 19% gewijzigd door Damocles.NL op 23-09-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:34
Vanavond hopelijk release van SuperNexus Build 3, als dat lekker loopt heb ik mijn ROM voor komende tijd wel gevonden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik dacht overigens dat je met Omega 26.1 het water effect bij je unlock scherm kwijt zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Damocles.NL schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:42:
Nou, geflashed naar omega 26.1 vanaf stock. Ging allemaal soepel, geen wipes/dalvik cache of andere dingen verwijderd/opgeschoond.

Nu even kijken hoe het werkt. Eerste indruk is snel.

Nog andere dingen die iemand kan aanraden om in te stellen of te doen na het flashen?
Je kunt overbodige dingen bevriezen met TB bv.
Instellingen nalopen, gebruik je bv wel of niet google backup, wifi op nooit zetten in advanced, zelf vind ik wifi sneller verbindingen maken op static.
Wel of geen touchscreen geluidjes enzo.
Om maar eens wat te noemen.

Ripple effect werkt gewoon trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
http://codeworkx.de/wordp...a-look-at-my-magical-orb/

Hopelijk komt Samsung met een goede, stabiele Jelly Bean rom. Het ziet eruit dat we voor een toekomstige Android versie volledig afhankelijk zijn van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb mijn HTC one X geruild tegen een Samsung galaxy S3 via het net, alleen heb ik nu wel een klein probleempje. Hij blijkt geroot te zijn :( (waar ik overigens geen weet van heb wat het precies inhoudt). Tot mijn grote verbazing zat er al jellybean op. Wanneer de update uit is, kan ik hem dus niet gerust updaten volgens een vriend. Is dit nou zo ernstig?
Is er een mogelijkheid om het definitief terug te rooten zoals het was bij aankoop?

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:10:
Hallo,

Ik heb mijn HTC one X geruild tegen een Samsung galaxy S3 via het net, alleen heb ik nu wel een klein probleempje. Hij blijkt geroot te zijn :( (waar ik overigens geen weet van heb wat het precies inhoudt). Tot mijn grote verbazing zat er al jellybean op. Wanneer de update uit is, kan ik hem dus niet gerust updaten volgens een vriend. Is dit nou zo ernstig?
Is er een mogelijkheid om het definitief terug te rooten zoals het was bij aankoop?

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Alvast bedankt! :)
Dat kan ja, je kan er ook een officiele ICS rom opzetten uit NL, dan update ie als jellybean komt :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:27:
[...]

Dat kan ja, je kan er ook een officiele ICS rom opzetten uit NL, dan update ie als jellybean komt :)
Hallo,

Ik ben niet echt bekend met Android. Heb hiervoor jaren iphones gebruikt. Zou niet weten wat de term ICS rom betekent. Zou je dit nader willen uitleggen? Hoe doe ik dat? Is dat uberhaupt te doen voor een ''noob'' zoals ik?

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:10
baba420 schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:06:
http://codeworkx.de/wordp.../23/having-a-look-at-my-m

Hopelijk komt Samsung met een goede, stabiele Jelly Bean rom. Het ziet eruit dat we voor een toekomstige Android versie volledig afhankelijk zijn van Samsung.
Nou dat ook weer niet helemaal. Er is nog een officiële maintainer voor de I9300 genaamd Guillaume Lesniak, (aka. Xplodwild op XDA). Als het goed is blijft de SIII dus wel ondersteunt worden door Cyanogenmod.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:29:
Zou niet weten wat de term ICS rom betekent. Zou je dit nader willen uitleggen?
Op die paar letters even Googlen kan iedereen, welk niveau je ook hebt...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:36:
[...]

Op die paar letters even Googlen kan iedereen, welk niveau je ook hebt...
Klopt, maar snap niet hoe je het erop zet hé leukerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
@ ea38

Het is gewoon heel simpel.

1) download de officiële laatst beschikbare Nederlandse firmware van Samsung: http://www.hotfile.com/dl...I9300PHNBLH1_PHN.zip.html

2) lees dit topic goed door en download Odin3, wat te vinden is in eerste post van dat topic
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969

3) de zip uitpakken en I9300XXBLH1_I9300PHNBLH1_I9300CELH1_HOME.tar.md5 bestand inladen in PDA gedeelte van Odin en flashen maar.

4) zodra de telefoon is opgestart (kan na het flashen wel langer duren dan normaal) eventueel een factory reset uitvoeren.

Maar lees vooral goed die XDA-topic van stap 2.

[ Voor 20% gewijzigd door baba420 op 24-09-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope3112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 18:21
De galaxy s3 toolkit!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1703488

probeer dat eens, erg n00b vriendelijk en de mogelijkheid om terug naar stock te gaan (incl uitleg).

[ Voor 7% gewijzigd door Dope3112 op 24-09-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:41
Iemand de nieuw update van de Apex Launcher (1.3) al geinstalleerd?
Heb hem er net op gezet bij Foxhound 0.6 maar vervolgens crashte Apex elke 10sec en kreeg geen beeld meer. Heel gedoe om in Titanium te komen omdat ik geen launcher kreeg, maar door een update voor Titanium het programma kunnen opstarten en terug gegaan naar 1.2.5.
Pas er dus mee op, weet nog niet waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crusher77 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:25:
Pas er dus mee op, weet nog niet waar het aan ligt.
Omdat de update f*cked up is. Heeft niets te maken met jouw Rom/telefoon/whatever. Echt super slordig.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Hier hetzelfde verhaal met Apex onder Temasek's JB ROM, alleen weigert Apex meteen al op te starten. Ik krijg meteen een melding dat hij is gestopt. Gelukkig staat er standaard nog een launcher op, dus kon ik Apex ook met TB herstellen naar de vorige versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:41
Brad Pitt schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:29:
[...]

Omdat de update f*cked up is. Heeft niets te maken met jouw Rom/telefoon/whatever. Echt super slordig.
En dat terwijl ik nog wel zo'n Apex fan ben :'(
Beetje jammer weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Nova Launcher heeft vandaag toevallig ook een (wel werkende) update uitgebracht.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:46
Even terzijde ik las even mee.
Apex 1.3 crasht ook op een xperia.....dus wachten op n fix
Dus ligt echt aan Apex.

[ Voor 11% gewijzigd door jejeh op 24-09-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABundy88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05-2024
Had ook problemen met update van Apex omdat dat mijn enige launcher is. Na de rom opnieuw te hebben geinstalleerd (wat NIET werkt) , want de fucked up apex files worden niet overschreven door de installatie Apex apk. Wat wel werkte aangezien ik niet in menu's enz kon komen was om google search te starten van mijn lockscreen, daar naar de play store gaan en apex uninstallen. Dan krijg je weer de system apex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Officiele JB is er voor polen ( oh oud nieuws :) )....heb m f geflashed....werkt goed ondersteunt ook weer gewoon flash :) gelijk custom kernel geflashed en oc naar 1600 antutu is 14000 :+ _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door dave1972 op 24-09-2012 14:02 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:53:
Officiele JB is er voor polen ( oh oud nieuws :) )....heb m f geflashed....werkt goed ondersteunt ook weer gewoon flash :) gelijk custom kernel geflashed en oc naar 1600 antutu is 14000 :+ _/-\o_
;) ..wacht wel even op Omega. Ben lui, k"weet ut. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
silitek schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:04:
[...]

;) ..wacht wel even op Omega. Ben lui, k"weet ut. ;)
ik kan je wel vertellen silitek hij is nu echt perfect project butter is meer dan butter :9~

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:20:
[...]

ik kan je wel vertellen silitek hij is nu echt perfect project butter is meer dan butter :9~
Dat is mooi :) . Wat launchers betreft, Nova is inmiddels "up to date" voor JB. Wat ook een aanrader is ssLauncher. Met simplism theme is het wel smullen geblazen. O ja, uitkijken met UCCW updaten freeze JB volledig en opnieuw flashen is nodig.

Preview:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/24vp47n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
@silitek geen CM10 meer?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Hey boys,

Heeft iemand enig idee wat een beetje een snelle, kekke, custom ROM is die zo'n beetje de gehele feel/look van Stock behoudt? Ik heb er een paar geprobeerd waaronder Wanam Lite (die vrij traagjes was) en Foxhound Silver (die vrij buggy was imo). Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Even op Samsung base rom. Kan niet zonder de Samsung trukjes momenteel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
Ja was ook al een het kijken naar een o.a. smart stay alternatief echter die moeten allemaal actief zijn en snoepen ruimte in je notification tray. Plus ze werken niet zo goed als de samsung implementatie.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheesefrog schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:35:
Hey boys,

Heeft iemand enig idee wat een beetje een snelle, kekke, custom ROM is die zo'n beetje de gehele feel/look van Stock behoudt? Ik heb er een paar geprobeerd waaronder Wanam Lite (die vrij traagjes was) en Foxhound Silver (die vrij buggy was imo). Iemand nog een idee?
Omega v26.1 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheesefrog
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03-2024
Thanks, zal 'm eens uitchecken. Heb nu overigens "CheckROM EvoHD" er op staan. Draait ook verassend goed!
Pagina: 1 ... 15 ... 43 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.