Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: werkt al

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Satom schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:35:
Ziet er erg goed uit vind ik! Echt iets voor mij.. helaas is dit niet voor de GT-I9100.. Maar ben wel benieuwd hoe makkelijk (of juist moeilijk) het is om bij te werken naar de nieuwste Miui versie.. :$
Volgens mij wel? RGUI en GALNET hebben maanden lang miui voor de s2 gemaakt (had ik hiervoor)... Dus ik denk dat je makkelijk nog een rommetje voor de s2 kan vinden met miui

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mijn Galaxy S3 was geroot. Met CWM heb ik een volledige backup gemaakt. Mijn telefoon is naar een verzekeraar opgestuurd en wordt nu vervangen door een nieuw exemplaar. Waarschijnlijk heeft deze een hogere android versie dan de vorige, want in de aantal maanden dat ik hem had heb ik geen OTA updates gedaan. Nu is mijn vraag de volgende: kan ik het nieuwe toestel rooten met de voor die Android versie geschikte tools en dan met CWM de oude backup terugzetten of kan dit problemen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er ook een custom rom op.. en de laatst tijd heb ik dat mijn beeld paars/oranje/grijs wordt... net of er een custom skim opzit :P
maar dat is het niet.... als ik hem dan reboot is alles weer normaal ??

-edit-

heeft iemand ook nog een link naar de orginele samsung firmware ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds release de S3 gehad, nu pas zin om een andere ROM te proberen.
Had geen flauw idee welke ROM nu populair is dus was afgegaan op de thread met meeste views op xda (A)

Omega V23 maar geprobeerd, nog geen problemen ondervonden.
Het ziet er ook wel leuk uit met theme!

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/az9dw5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:59
Omega is inderdaad wel een populaire ROM. Zeker ook omdat de ontwikkelaar snel met updates komt zodra Samsung weer een beta firmware heeft gelekt. Batterylife is bij de laatste v23 ook sterk verbeterd lijkt het. Ben nu 16 uur standby met nog 75% resterend.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Welke theme heb je daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:19:
sinds release de S3 gehad, nu pas zin om een andere ROM te proberen.
Had geen flauw idee welke ROM nu populair is dus was afgegaan op de thread met meeste views op xda (A)

Omega V23 maar geprobeerd, nog geen problemen ondervonden.
Het ziet er ook wel leuk uit met theme!
Goed rommetje..Omega, maar bijna alle DLI5 JB doen het prima.
Deze keer maar eens een Star Trek theme in elkaar geknutseld.. :o
Weer eens wat anders.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/14mmg5.jpg

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Kalagas mixed theme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:11

Satom

Verzamel ervaringen

wizzlewaxx schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:20:
[...]

Volgens mij wel? RGUI en GALNET hebben maanden lang miui voor de s2 gemaakt (had ik hiervoor)... Dus ik denk dat je makkelijk nog een rommetje voor de s2 kan vinden met miui
Ja, oké! Alleen Galnet Miui is (zover ik weet) Miui Scotland, alleen is die ermee gestopt, maar zoals jij het vermeld had ik het nog niet bekeken.. maar zat meer te kijken naar het thema van Hybride Miui. Misschien zelf maar eens gaan kijken of ik het kan "porten" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Doelde op de theme van KleijeRR... ziet er namelijk zeer smooth uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:56
Spuitelf schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:44:
Als ik z'n UI wil installeren op mijn Samsung Galaxy S3 .. Ben ik dan alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Heb je nu al omega rom? Want indien je de rom nu al hebt is het gewoon puur een thema, je raakt dan niks kwijt. Indien je eerst een andere rom erop moet zetten omdat je nog op de default rom zit dan wel. Maar je kan goede backups maken van apps met titanium backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Okee bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spuitelf schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 18:44:
Wat silitek zei, kalagas :)

http://forum.xda-develope...p=28586146&postcount=7036

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook omega erop. (laatste versie)
nu wou ik navigon installeren, dit is wel gelukt

alleen als ik het opstart krijg ik "Er is een fout opgetreden. De activering is mislukt navigon. Hardware id "nummer"

Client version 4.13
Phone Model GT-I9300
Imei: uknown ..

weet iemandwaarom het niet werk?

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:48
@Agressor

Kan wel eens zijn dat je je imei kwijt bent. Kijk eens in instellingen -> toestel info -> status
wat daar bij imei staat.

Als daar geen nummer staat hoop ik dat je een backup hebt gemaakt van je EFS folder (kan ook wel eens automatisch zijn gedaan door de rom). Die moet je dan even terug copieeren mbv rootexplorer.

Reboot en het zou weer moeten werken.

Xiaomi 13T Pro

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
Halloootjes
wil heel graag flashen, maar welke rom?
Iemand- iedereen, help me :P
ik wil zeer stabiele ICS
Batterijduur is zeer belangrijk

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:10
bjkmemo8 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 06:54:
Halloootjes
wil heel graag flashen, maar welke rom?
Iemand- iedereen, help me :P
ik wil zeer stabiele ICS
Batterijduur is zeer belangrijk
Ze kunnen best persoonlijk zijn, ben zelf nogal weg van Omega roms en roms van Wanamlite.
Zou zeggen probeer er een paar uit.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:07

vrede in rust

• silitek
Vanaf DLI5 nog een beetje finetuning deze werkt prima. Daar kunnen de dev's zich weer op uitleven. Omega weer eens omdat er een pracht theme voor handen is.

[THEME][JellyBean] Theme Motomoto00 for GS3 Omega rom [11/9/2012]

M'n S3 klopt nu helemaal incl dialer, menu en notificatie enz :9
Voor de liefhebber:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/33wulfr.jpg

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:48
kun je je uccm delen?

Thanx
silitek schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:03:
[...]

Vanaf DLI5 nog een beetje finetuning deze werkt prima. Daar kunnen de dev's zich weer op uitleven. Omega weer eens omdat er een pracht theme voor handen is.

[THEME][JellyBean] Theme Motomoto00 for GS3 Omega rom [11/9/2012]

M'n S3 klopt nu helemaal incl dialer, menu en notificatie enz :9
Voor de liefhebber:

[afbeelding]

Xiaomi 13T Pro

• mprkooij
Ik wil de Omega Rom op mijn SIII Installeren Maar heb ik daar een sd kaartje voor nodig?

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb net een nieuwe S3 aangeschaft voor mijn vader, maar kan de taal niet naar Chinees omzetten. Ik vroeg me af of dat met een custom rom wel kan? Heeft iemand daar een antwoord op?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
siwi schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:32:
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb net een nieuwe S3 aangeschaft voor mijn vader, maar kan de taal niet naar Chinees omzetten. Ik vroeg me af of dat met een custom rom wel kan? Heeft iemand daar een antwoord op?
Als dat ding in China verkocht word, wat waarschijnlijk zo is, kan je er een Chinese ROM opzetten.

Verwijderd

mprkooij schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:29:
Ik wil de Omega Rom op mijn SIII Installeren Maar heb ik daar een sd kaartje voor nodig?
Kan misschien ook op interne sd.
Heb je al root en CWM ?

• mprkooij
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:47:
[...]

Kan misschien ook op interne sd.
Heb je al root en CWM ?
Ik heb geen SD kaartje :( maar ik heb mijn telefoon wel al geroot en ik heb ook CWM. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 12-09-2012 17:54 ]

• silitek
mprkooij schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:50:
[...]

Ik heb geen SD kaartje :( maar ik heb mijn telefoon wel al geroot en ik heb ook CWM. _/-\o_
Op je interne SD is geen enkel probleem. Sterker nog prefereer liefst interne SD voor rom flash ;)
Btje schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:20:
kun je je uccm delen?

Thanx

[...]
Welke uccw wil je? Tool of Weer widget?
Voor de tool heb je nodig minimalistic text met deze setting.
Weather= Beautiful widget 1x1 met tinyWhite theme.

[ Voor 41% gewijzigd door silitek op 12-09-2012 18:13 ]

• mprkooij
Oke :) is de Omega rom een goede rom? En heeft dit ook die functie van google zodat je er tegen kunt praten ? En zal wanneer de officiele echte release van Jelly bean er is ! Komt dit dan ooit in het Nederlands?

Verwijderd

mprkooij schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:14:
Oke :) is de Omega rom een goede rom? En heeft dit ook die functie van google zodat je er tegen kunt praten ? En zal wanneer de officiele echte release van Jelly bean er is ! Komt dit dan ooit in het Nederlands?
Ja hoor laatste versie Omega v23 draait als een zonnetje. De praatfunctie is ook aanwezig, de laatste vraag durf ik niet te beantwoorden, maar ik denk wel dat voor elke markt de taal beschikbaar komt.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
PilatuS schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:42:
[...]

Als dat ding in China verkocht word, wat waarschijnlijk zo is, kan je er een Chinese ROM opzetten.
Maar de stock Android 4.X ondersteunt dat dus niet?

• mprkooij
Mijn laatste vraag ;) Weet iemand de laatste recente versie van Omega 4.1.1? En heeft die gene een link? Ik download nu de I9300_Omega_v18.1_XXDLH9_Jelly_Bean van z'n slechte site.. met 94 kB/s ... schiet niet echt op!

Verwijderd

mprkooij schreef op woensdag 12 september 2012 @ 18:50:
Mijn laatste vraag ;) Weet iemand de laatste recente versie van Omega 4.1.1? En heeft die gene een link? Ik download nu de I9300_Omega_v18.1_XXDLH9_Jelly_Bean van z'n slechte site.. met 94 kB/s ... schiet niet echt op!
Kijk eens aan Laatste versie Omega V23

http://forum.xda-develope...hp?p=26325755&postcount=2
Download via torrent gaat supersnel.

• mprkooij
Moet ik mijn telefoon helemaal leeggooien eerst? Of kan ik hem gewoon installeren?

• Rhodan
mprkooij schreef op woensdag 12 september 2012 @ 19:17:
Moet ik mijn telefoon helemaal leeggooien eerst? Of kan ik hem gewoon installeren?
Een full wipe is wel aan te bevelen, maar je kan hem ook als no wipe doen en als je problemen tegen komt. alsnog een full wipe doen.

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Zojuist Omega geupgrade van v.19 naar v.23. En nu ben ik opnieuw v.23 opnieuw aan het instellen.

Ik heb de Siyah kernel gedraaid bij CM roms. Dat is destijds goed bevallen. Zojuist had ik Omega Files erop gezet (via de Play Store). Het viel mij op dat ik verschillende kernels kon downloaden, waaronder de Siyah kernel. Aldus, heb ik deze gedownload en geflasht via CWM. Helaas blijft m'n scherm zwart nadat het Samsung logo verschijnt. In het verleden had ik dit eerder gehad (weet niet meer bij welke rom), alleen was ik toen wel zo slim om een alternatieve kernel op m'n tel te zetten, zodat ik die alleen hoefde te flashen.Nu moet ik opnieuw Omega erop zetten en alles aanpassen... Best irritant als je dat zojuist hebt gedaan.

Mijn vraag is: welke kernel draaien jullie icm Omega en waarom staat Siyah tussen Omega files als dit problemen oplevert met de Omega rom? It doesn't make any sense...

Flickr

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Omega Files is voor Omega v13.1 (ICS). Voor Omega v23 (JB) is er nog geen Omega Files en ook geen alternatieve kernel omdat de source van de Samsung JB kernel nog niet is vrijgegeven.

Het is allemaal een beetje onhandig om zowel de ICS als JB versie in het XDA topic te hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door JoetjeF op 12-09-2012 20:11 ]

• Rhodan
wilmundo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:06:
Zojuist Omega geupgrade van v.19 naar v.23. En nu ben ik opnieuw v.23 opnieuw aan het instellen.

Ik heb de Siyah kernel gedraaid bij CM roms. Dat is destijds goed bevallen. Zojuist had ik Omega Files erop gezet (via de Play Store). Het viel mij op dat ik verschillende kernels kon downloaden, waaronder de Siyah kernel. Aldus, heb ik deze gedownload en geflasht via CWM. Helaas blijft m'n scherm zwart nadat het Samsung logo verschijnt. In het verleden had ik dit eerder gehad (weet niet meer bij welke rom), alleen was ik toen wel zo slim om een alternatieve kernel op m'n tel te zetten, zodat ik die alleen hoefde te flashen.Nu moet ik opnieuw Omega erop zetten en alles aanpassen... Best irritant als je dat zojuist hebt gedaan.

Mijn vraag is: welke kernel draaien jullie icm Omega en waarom staat Siyah tussen Omega files als dit problemen oplevert met de Omega rom? It doesn't make any sense...
De omega app zat niet voor niets niet in de rom mee gebakken.
Alle apps die je daar in vind, zou ik niet flashen, deze zijn alle gemaakt voor ICS en niet JB.
Custom kernels zijn er ook nog niet, de dev's wachten tot sammy the sources heeft vrij gegeven en dat is dus nog niet gedaan.

• wilmundo
  • Niet online
Ach so. Verklaart een hoop, waarvoor dank. Had allerlei zips gedownload (fonts etc) die ik net allemaal had geflasht bij m'n tweede flash poging van v.23. Bij het kiezen van de taal stond er 'Android phone has stopped'. Nu ik v.23 er voor de derde keer op heb gezet, laat Omega files voor wat het is. B)

Flickr

• silitek
wilmundo schreef op woensdag 12 september 2012 @ 20:15:
Ach so. Verklaart een hoop, waarvoor dank. Had allerlei zips gedownload (fonts etc) die ik net allemaal had geflasht bij m'n tweede flash poging van v.23. Bij het kiezen van de taal stond er 'Android phone has stopped'. Nu ik v.23 er voor de derde keer op heb gezet, laat Omega files voor wat het is. B)
Onthouden!! JB leaks komen met stock kernel. Zolang de officiële release nog niet daar is, is er geen custom kernel mogelijk. Wat wel kan zijn theme's vooral diegene van m'n post terug is erg mooi en goed.

:)

• mprkooij
Halllo Allemaal,

Hoe installeer ik een MIUI Rom? Is dat ook van omega of kan ik dat op Omega downloaden? Hoe zit het ? Ik snap het niet ? Want ik wil ook mooie themes :)

• Rhodan
En de eerste JB custom kernel is er:
http://forum.xda-develope...p=31476413&postcount=5676
Ik zelf ben niet zo'n fan van kernels van gokhanmoral, heb liever speedmod kernels van Hardcore.

Verwijderd

Iemand misschien een linkje naar de download van: Kernel Insecure XXDLI5.
Ik wil graag de nieuwe SiyahKernel voor jb proberen, maar bij evt problemen wel de orginele terug kunnen zetten.

• silitek
Rhodan schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:36:
En de eerste JB custom kernel is er:
http://forum.xda-develope...p=31476413&postcount=5676
Ik zelf ben niet zo'n fan van kernels van gokhanmoral, heb liever speedmod kernels van Hardcore.
Repack van de stock kernel met audio ondersteuning. Op stock blijven mis je niks mee.. ;)

Verwijderd

Sinds 2 dagen foxhound 0.2 jb naar volle tevredenheid draaien. Ik heb alleen een probleem: ik krijg geen connectie met de exchange server van mijn werk terwijl ik de telefoon nodig heb voor mijn werk. Zover ik kan zien ligt het probleem aan jelly bean. Van alles geprobeerd maar zonder resultaat. Opnieuw installeren, extern mail programma (enhanced email en touchdown) geprobeerd maar niets lukt. Hij heeft het een uur gedaan, daarna stopte hij weer met synchroniseren. Kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
  • Laatst online: 15-09 12:58
Hoi Allemaal,

Ik zit met een probleem. Nadat ik vanavond mijn toestel ge-root had en er een unbranded rom op had gezet, doet mijn mobiele data het niet meer. Hij staat wel gewoon aan, kan ook gewoon gebeld worden maar internet ed. werkt niet. Ik heb daarna de officiele rom gedownload en geflashed maar zonder succes, zit behoorlijk met mn handen in het haar. Hoop dat iemand hier kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABundy88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05-2024
Heb je al gekeken of je APN settings goed zijn? Anders ff met de hand toevoegen
robindboer schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:11:
Hoi Allemaal,

Ik zit met een probleem. Nadat ik vanavond mijn toestel ge-root had en er een unbranded rom op had gezet, doet mijn mobiele data het niet meer. Hij staat wel gewoon aan, kan ook gewoon gebeld worden maar internet ed. werkt niet. Ik heb daarna de officiele rom gedownload en geflashed maar zonder succes, zit behoorlijk met mn handen in het haar. Hoop dat iemand hier kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Rhodan schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Mijn lijstje op XDA:
http://forum.xda-develope...p?p=30899056&postcount=87

Edit:
Verder staat bij mij Back up my data uit, doe ik zelf wel.
Ik laat wel gmail, contacten en agenda syncen.
Heb wel 3 extra mail accounts ingesteld, maar staan wel op never, check ze wel handmatig wanneer ik tijd heb om mail te lezen.
Verder staat FB wel aan, maar zoals die zich nu gedraagt, prima, snoept niet zoveel meer aan de batterij.
Wat ik wel mis is de instelling wifi nooit als scherm uit is, wanneer ik deze aanzet, logged de S3 niet meer in op mijn netwerk.
Dus overdag staat hij gewoon aan en wanneer ik weet dat ik of de S3 een paar uur niet gebruik of dat ik weet dat ik een tijdje geen wifi beschikbaar heb, handmatig uit.
@Rhodan,

Freeze je nog steeds dezelfde apps, ook met de de nieuwe Omega V23? En uit nieuwschierigheid, hoe weet je exact wat elke app doet? Enkele spreken voor zich maar een aantal ook weer niet.

Vannacht met V23 zonder het freezen van apps ongeveer 16% batterij verbruikt in 7 uur tijd. Wifi gaat automatisch uit in slaapstand. Heb zojuist weer opnieuw een aantal apps gefreezed en ben benieuwd wat het resultaat na de komende nacht is.

Thnx 4 sharing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Hier is een lijstje met wat de meeste applicaties doen en of het veilig is om het te disablen: https://docs.google.com/s...tDclpBdVRQOUE&pli=1#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
DeLyon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:57:
[...]

@Rhodan,

Freeze je nog steeds dezelfde apps, ook met de de nieuwe Omega V23? En uit nieuwschierigheid, hoe weet je exact wat elke app doet? Enkele spreken voor zich maar een aantal ook weer niet.

Vannacht met V23 zonder het freezen van apps ongeveer 16% batterij verbruikt in 7 uur tijd. Wifi gaat automatisch uit in slaapstand. Heb zojuist weer opnieuw een aantal apps gefreezed en ben benieuwd wat het resultaat na de komende nacht is.

Thnx 4 sharing _/-\o_
Yep nog steeds en nu aan het testen of het ook goed gaat v24, mocht er wat bij komen of afgaan, werk ik het daar bij.
Uhh , veel gegoogled en een aantal uit de S2 tijd :)
16% is trouwens niet zuinig, hier <1%h met wat apps draaiend op de achtergrond zoals FB, Whatsapp etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindboer
  • Laatst online: 15-09 12:58
ABundy88 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 02:47:
Heb je al gekeken of je APN settings goed zijn? Anders ff met de hand toevoegen

[...]
Ja heb ik gedaan, zag er prima uit.
Ben nu naar me werk gegaan, daar aangekomen kijk ik op me telefoon en zie ik dat hij gewoon verbinding heeft.
Nou begin ik aan mezelf te twijfelen. Had ik thuis uberhaupt wel bereik.
Normaal heb ik thuis vol 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeLyon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:57:
[...]

@Rhodan,

Thnx 4 sharing _/-\o_
V23 is alweer oud.. ;) Nieuwe versie online Omega V24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:45:
[...]

V23 is alweer oud.. ;) Nieuwe versie online Omega V24 :)
Yep, v24 draait ook weer lekker en na 6 uurtjes slaap 4% batterij verloren.
Maar v25 gaat er ook alweer aankomen.
Happy flashing weekend dus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:27:
[...]

Yep, v24 draait ook weer lekker en na 6 uurtjes slaap 4% batterij verloren.
Maar v25 gaat er ook alweer aankomen.
Happy flashing weekend dus haha.
Ha ha ja ik wacht maar even heb er net 2 dagen omega v23 draaien, en zoals ik zie is Indie (Omega) alweer met een nieuwe rom bezig. Inderdaad weer een druk weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:59:
[...]

Ha ha ja ik wacht maar even heb er net 2 dagen omega v23 draaien, en zoals ik zie is Indie (Omega) alweer met een nieuwe rom bezig. Inderdaad weer een druk weekend. :)
Yep, en v25 is al onderweg haha
Straks weer wat te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:06:
[...]

Yep, en v25 is al onderweg haha
Straks weer wat te testen...
Ja wel verslavend hoor, en een leuk tijdverdrijf. Up to the next one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:24:
[...]

Ja wel verslavend hoor, en een leuk tijdverdrijf. Up to the next one.
Yep, het zijn mooie tijden voor flashers :)
Vooral Omega gaat zo snel met nieuwe releases, bijna niet meer bij te houden. Heel goed om te zien dat men er zo actief mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
silitek schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:26:
[...]

Repack van de stock kernel met audio ondersteuning. Op stock blijven mis je niks mee.. ;)
Siyah kernel idd met top audio....maar ook overclockbaar...draai m nu op 1600mhz :9~ :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:33

Magic666

No one's neighbour!

hebben mensen ervaring met deze combo?

http://www.androidauthori...ckworkmod-recovery-95849/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:59:
[...]

Siyah kernel idd met top audio....maar ook overclockbaar...draai m nu op 1600mhz :9~ :P :9
Draai Siyah a5 (a6 komt eraan) inmiddels op V24 Omega. ;)
Gaat nu rap!!.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:05:
[...]

Draai Siyah a5 (a6 komt eraan) inmiddels op V24 Omega. ;)
Gaat nu rap!!.. ;)
Ben nog aan het werk ga vanavond als ik thuis kom ook weer aan de slag :)
Ps kan het zonder full wipe van V23 naar V24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:14:
[...]

Ben nog aan het werk ga vanavond als ik thuis kom ook weer aan de slag :)
Ps kan het zonder full wipe van V23 naar V24?
:Y ...Zolang de base hetzelfde blijft is dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
6.4 is al uit.... Verder DE root tool.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 13:33

Magic666

No one's neighbour!

ok, thanks
Toch eerdaags maar eens beginnen met al die roms en customdingetjes :)

• Rhodan
Nice, draai nu Omega v25, opgezet zoals ik hem altijd zet en na 7 uur deep sleep, 2% verloren.
http://forum.xda-develope...=31577082&postcount=21153

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zijn er mensen die Foxhound Jelly Bean gebruiken icm Tasker?
Na 0.1 release werkt Tasker niet meer helemaal lekker.
App context werkt niet meer.
Als ik bijvoorbeeld Quickpic instel dat bij openen scherm brightness op max gaat, dan werkt dat enkel op 0.1 release. Op andere gebeurt er helaas helemaal niets, anders dan dit werkt Tasker prima.

Helaas krijg ik in het topic geen reacties, en maker reageert ook niet.
Dus hopelijk zijn hier mensen die het kunnen bevestigen of beter nog ontkennen.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

als je omega rom flasht dan kan je bij de installatie 3 verschillende setups kiezen?

Standaard
Geen bloatware
Custom installatie

welke doen jullie meestal, en geen bloatware, welke apps installeerd die dan niet?

• Rhodan
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:36:
als je omega rom flasht dan kan je bij de installatie 3 verschillende setups kiezen?

Standaard
Geen bloatware
Custom installatie

welke doen jullie meestal, en geen bloatware, welke apps installeerd die dan niet?
Dat staat hier, maar geloof niet helemaal up to date.
http://forum.xda-develope...?p=26636429&postcount=166
Zelf pak ik altijd custom en dan laat ik alleen Polar viewer, Hid and pro en S-memo aangevinkt aan.

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
In het lijstje van mods in omega v25 wordt een call recorder genoemd. Nu heb ik deze rom geflashed maar ik kan de optie of app niet vinden. Iemand een tip?

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:45

L0g0ff

omg

Ik heb nog niks gelezen over CM10 hier. Nou ik heb deze gisteravond even de laatste nightly op mijn telefoon gezet. Het ziet er allemaal onwijs strak uit maar het nog te onstabiel voor dagelijks gebruik.

Problemen die ik ondervond:
- Geen full screen youtube
- Tijdens het filmen stortte de preview volledig in elkaar.
- Filmpjes waren niet goed af te spelen
- Vaak bevriezingen en crashes tijdens foto camera en film gebruik
- Browser crashes
- Problemen in mijn contacts bij bulk bewerkingen
- Problemen met mijn toetsenbord detectie waardoor ik af en toe niet kon type (ik gebruik swiftkey).

Ik heb zojuist dus maar CM9.1 stable geflashed. Ik wacht nog even op een stabielere versie voordat ik naar 4.1.1. hop.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
jwakie schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:56:
In het lijstje van mods in omega v25 wordt een call recorder genoemd. Nu heb ik deze rom geflashed maar ik kan de optie of app niet vinden. Iemand een tip?
Oops, al gevonden :D

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
OhMyGod schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:02:
Ik heb nog niks gelezen over CM10 hier. Nou ik heb deze gisteravond even de laatste nightly op mijn telefoon gezet. Het ziet er allemaal onwijs strak uit maar het nog te onstabiel voor dagelijks gebruik.

Problemen die ik ondervond:
- Geen full screen youtube
- Tijdens het filmen stortte de preview volledig in elkaar.
- Filmpjes waren niet goed af te spelen
- Vaak bevriezingen en crashes tijdens foto camera en film gebruik
- Browser crashes
- Problemen in mijn contacts bij bulk bewerkingen
- Problemen met mijn toetsenbord detectie waardoor ik af en toe niet kon type (ik gebruik swiftkey).

Ik heb zojuist dus maar CM9.1 stable geflashed. Ik wacht nog even op een stabielere versie voordat ik naar 4.1.1. hop.
Youtube fullscreen is een know issue, dit heeft te maken met de kernel-sources van Samsung die voor 4.11 nog niet openbaar gemaakt zijn (logisch, want 4.1.1 is nog niet uit). De juiste drivers kunnen nog niet gebruikt worden.
Ander groot issue (en misschien de oorzaak van je andere problemen) is het memory leak. Bij mij komt soms ook het keyboard niet omhoog, maar dit komt omdat er gewoon geen geheugen meer vrij is. Ook dit ligt aan het feit dat de kernel-sources nog niet openbaar is.

Verder werkt het bij mij gewoon allemaal probleemloos hoor. Doe zelden wat met video/youtube..En heb eigenlijk nooit crashes. 1 of 2x per dag rebooten om de memory leak tegen te gaan

[ Voor 6% gewijzigd door TripleQ op 15-09-2012 12:23 ]

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:11
Iemand kan me vast wel helpen met een vraagje:
Ik wil Omega V25 gaan flashen, welke gebaseerd is op

Kernel Insecure XXDLI7
Modem XXDLI7
csc NEEDLI1 set to NEE

M'n GS3 beschikt nu echter over andere versies, dat betekend die kernel en model in odin flashen?
Of is het simpel V25 flashen en klaar?

• Rhodan
maikel_rox schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 12:58:
Iemand kan me vast wel helpen met een vraagje:
Ik wil Omega V25 gaan flashen, welke gebaseerd is op

Kernel Insecure XXDLI7
Modem XXDLI7
csc NEEDLI1 set to NEE

M'n GS3 beschikt nu echter over andere versies, dat betekend die kernel en model in odin flashen?
Of is het simpel V25 flashen en klaar?
Alles zit in de rom, dus vanuit CWM rom flashen en klaar, maar ik zou wel eerst een full wipe doen.
Inclusief formats data, cache en system onder mounts en storage.

• maikel_rox
Dus ik kan met mijn CELH1 baseband en BLH1 build gewoon die rom flashen vanuit CWM? Thanks!

Verwijderd

Rhodan schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:06:
[...]

Dat staat hier, maar geloof niet helemaal up to date.
http://forum.xda-develope...?p=26636429&postcount=166
Zelf pak ik altijd custom en dan laat ik alleen Polar viewer, Hid and pro en S-memo aangevinkt aan.
oke thanks
maar wat is kieswifi.apk enz.. heb je dat niet nodig?

• Rhodan
Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 14:42:
[...]

oke thanks
maar wat is kieswifi.apk enz.. heb je dat niet nodig?
Gebruik kies nooit, alleen geïnstalleerd staan voor de drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb gisteravond FoxHound Sliver 0.4 eens geprobeerd alleen loop toch tegen een aantal problemen aan.
Ze staan ook in het topic op XDA al beschreven alleen geen reacties dus misschien weet hier iemand raad.

Als ik door een anoniem nummer gebeld word crashed com.phone.android en krijgt de beller te horen dat het gedraaide nummer tijdelijk niet bereikbaar is.

Als ik de camera app open wordt het beeld zwart en na lang wachten crashed de camera app.
Dit lijkt er mee te maken te hebben dat ie op de externe SD opslaat maar kan dus de optie om intern op te slaan niet proberen omdat de app al crashed voor ik bij de opties kan.
Ook de galerij crashed bij het inladen van foto's van de externe SD kaart.
Ik heb al een andere SD kaart geprobeerd maar helaas zonder resultaat.

Dan laatste probleempje, dit had ik ook bij Omega een paar versies terug, ik lijk geen meldingen te ontvangen met trillen van WhatsApp en Facebook messenger terwijl dit wel aan staat, ook voor de zekerheid in de SMS app ingeschakeld want hier staat het ook standaard in uit, bellen en trillen.

Iemand bekend met deze problemen? Zijn hier al oplossing of work arounds voor?
Jelly Bean draait namelijk wel als een tierelier! Dat project butter is niet gelogen door Google :)
Ook Google Now vind ik een leuke toevoeging al werkt het nog niet uber in (het) Nederland(s).

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:42:
Ik heb gisteravond FoxHound Sliver 0.4 eens geprobeerd alleen loop toch tegen een aantal problemen aan.
Ze staan ook in het topic op XDA al beschreven alleen geen reacties dus misschien weet hier iemand raad.

Als ik door een anoniem nummer gebeld word crashed com.phone.android en krijgt de beller te horen dat het gedraaide nummer tijdelijk niet bereikbaar is.

Als ik de camera app open wordt het beeld zwart en na lang wachten crashed de camera app.
Dit lijkt er mee te maken te hebben dat ie op de externe SD opslaat maar kan dus de optie om intern op te slaan niet proberen omdat de app al crashed voor ik bij de opties kan.

Dan laatste probleempje, dit had ik ook bij Omega een paar versies terug, ik lijk geen meldingen te ontvangen met trillen van WhatsApp en Facebook messenger terwijl dit wel aan staat, ook voor de zekerheid in de SMS app ingeschakeld want hier staat het ook standaard in uit, bellen en trillen.

Jelly Bean draait namelijk wel als een tierelier! Dat project butter is niet gelogen door Google :)
Ook Google Now vind ik een leuke toevoeging al werkt het nog niet uber in (het) Nederland(s).
Er is een nieuwe fox hound versie nr 05 probeer die eens. Misschien dat een aantal fouten daarin opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Laatst online: 21:11
Weet iemand waar ik de nieuwste siyah v1.6b kernel kan downloaden? Via zijn site wordt er doorgelinkt naar http://d-h.st/users/siyah/ die niet werkt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Laatst online: 21:11
Ja, ik heb het maar op mijn s3 geprobeerd en daar werkt het wel op.. maar niet in chrome en ff op mijn computer. Apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
Rhodan schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 08:17:
Nice, draai nu Omega v25, opgezet zoals ik hem altijd zet en na 7 uur deep sleep, 2% verloren.
http://forum.xda-develope...=31577082&postcount=21153
Netjes! Maar 2% in 7 uur.. _/-\o_
Thanks voor de update, ik flash vd week ook weer een nieuwe versie van Omega en dan zullen we ongetwijfeld weer op V27 zitten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voil schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:00:
Weet iemand waar ik de nieuwste siyah v1.6b kernel kan downloaden? Via zijn site wordt er doorgelinkt naar http://d-h.st/users/siyah/ die niet werkt..?
Here you go: http://d-h.st/users/siyah/testing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:59:
[...]

Er is een nieuwe fox hound versie nr 05 probeer die eens. Misschien dat een aantal fouten daarin opgelost zijn.
Ik wil nog niet te vroeg juichen maar ik heb zo'n vermoeden dat het aan een aantal corrupte foto's lag die op de externe SD stonden. M'n PC spuugt de SD namelijk ook direct uit zodra ik ze ook maar selecteer.
Nu ik die foto's verwijderd heb kan ik ook de galerij in FoxHound 1.4.2 weer openen want die bleek ook niet meer te werken. Wel vreemd want die foto's hebben gewoon gewerkt een week geleden. Misschien is de SD kaart zelf wel gaar dus ben gauw even een backup aan het maken.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Draai nu Omega v27 icm Kalagas mixed en Siyah 1.6-10. Ik moest gewoon de Siyah kernel hebben, want ik miste Eargasm... (Audio Tweaks). Verder valt me op dat het geheel bijzonder 'buttery' draait. Meer dan bij de andere roms lijkt het wel.

Nu mis ik uit Foxhound?/Cyanogen de DSP instellingen. Samen met de Siyah kernel zorgde dit ervoor dat ik m'n Cowon mp3 speler niet miste. Hoe pakken jullie het aan wat betreft DSP instellingen?

Verder heb ik zo'n 2,5% drain per uur als ik ga pitten. Per nacht verlies ik zo'n 20%. Wifi en m'n 'gsm radio' laat ik aan. Eigenlijk heb ik met elke rom wel 20% drain gehad, wat ik wel veel vind. Overigens heb ik nog nooit een volledige wipe gedaan. Doe altijd (factory reset, partition reset en dalvik reset). Zou een volledige wipe wellicht helpen? Ik lees hier meerdere waardes van drain tijdens in de nacht. Hebben jullie dan je tel op flightmode?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

dbzfan

Nee.

wilmundo schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:09:
Draai nu Omega v27 icm Kalagas mixed en Siyah 1.6-10. Ik moest gewoon de Siyah kernel hebben, want ik miste Eargasm... (Audio Tweaks). Verder valt me op dat het geheel bijzonder 'buttery' draait. Meer dan bij de andere roms lijkt het wel.

Nu mis ik uit Foxhound?/Cyanogen de DSP instellingen. Samen met de Siyah kernel zorgde dit ervoor dat ik m'n Cowon mp3 speler niet miste. Hoe pakken jullie het aan wat betreft DSP instellingen?

Verder heb ik zo'n 2,5% drain per uur als ik ga pitten. Per nacht verlies ik zo'n 20%. Wifi en m'n 'gsm radio' laat ik aan. Eigenlijk heb ik met elke rom wel 20% drain gehad, wat ik wel veel vind. Overigens heb ik nog nooit een volledige wipe gedaan. Doe altijd (factory reset, partition reset en dalvik reset). Zou een volledige wipe wellicht helpen? Ik lees hier meerdere waardes van drain tijdens in de nacht. Hebben jullie dan je tel op flightmode?
Omega V13.1. Standaard kernel. 3g staat aan.
Ongeveer 3% drain in de 7 uur dat ik slaap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
@Wilmundo, Omega 27?
Wat gemist?

Voor degene die bij KPN zitten en zich net als ik af zaten te vragen of KPN nu wel of niet fast dormancy gebruikt.
Had ze gemaild en kreeg een mailtje terug dat ze GEEN ondersteuning hebben voor fast dormancy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53
Radiance schreef op zondag 16 september 2012 @ 14:42:
Dit had ik ook. heb je format sdcard gedaan?? daarna was het bij mij over.
ik gebruik overigens 0.5 met de siyah kernel. werkt tot nu toe als een trein :)

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:54:
[...]

Ik wil nog niet te vroeg juichen maar ik heb zo'n vermoeden dat het aan een aantal corrupte foto's lag die op de externe SD stonden. M'n PC spuugt de SD namelijk ook direct uit zodra ik ze ook maar selecteer.
Nu ik die foto's verwijderd heb kan ik ook de galerij in FoxHound 1.4.2 weer openen want die bleek ook niet meer te werken. Wel vreemd want die foto's hebben gewoon gewerkt een week geleden. Misschien is de SD kaart zelf wel gaar dus ben gauw even een backup aan het maken.
Okay laat even weten of het dan opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilmundo schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:09:

Jij loopt iets te hard van stapel je bedoeld V26 het gaat al zo snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
weet iemand toevallig een app waarop ik de cpu kan zien in de statusbalk ? En dan bedoel ik dat ik hem dus zo zie bv 1200Mhz

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Weet iemand of het mogelijk om Theme's the downloaden? En kan ik die ook ergens vandaan halen voor Mijn Samsung Galaxy S3? Draait nu op Omega V23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me op weg helpen met de juiste instellingen voor stweaks samen met Omega V26 en Siyah-s3-v1.6b11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:54:
Weet iemand of het mogelijk om Theme's the downloaden? En kan ik die ook ergens vandaan halen voor Mijn Samsung Galaxy S3? Draait nu op Omega V23
Even in android market naar zedge zoeken. Hier staan schitterende theme's in en gratis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Via Omega Kitchen Files kan je ook de nodige thema's downloaden.
App is een must voor elke Omega gebruiker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
maikel_rox schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:58:
Via Omega Kitchen Files kan je ook de nodige thema's downloaden.
App is een must voor elke Omega gebruiker ;)
Waar kan ik die downloaden? :)

Hebbiej een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:16:
weet iemand toevallig een app waarop ik de cpu kan zien in de statusbalk ? En dan bedoel ik dat ik hem dus zo zie bv 1200Mhz
Die is er zeker. Tablet CPU Usage Mooi app-je.
Omega JB 26 met Siyah-s3-v1.6b11- doet het prima UV/OC settings alles geheel te customizen :9

Notificatie CPU realtime:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2dvis8l.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/fljy2b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Luitjes, let er wel dat de Omega app die te downloaden is in de market, gemaakt is voor ICS omega roms.
Dus tot 13.1, van versie 14 t/m 26 gaat het om JB roms en de spullen die je in de app vind, zijn daar dus niet voor geschikt.
Omega app voor JB, wordt nog aan gewerkt.
Voor leuke themes die werken op Omega roms kunnen je gewoon vinden in Omega draadje op XDA.
Zelf ben ik nogal weg van Kalagas mixed theme, nu versie 8.1.

Pagina: 1 ... 14 ... 43 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.