Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:36:
[...]

TW issue's geen last van er is ASWESPEAK weer een leak uit. Wellicht een fix voor copy/paste.
Hier is een fix voor TW FC

Edit: CWM manager is nogal picky wat cwm versie betreft. Zelf gebruik ik het niet verder geen last van.
Siyah kernel zou ik nog even achterwegen laten, weet niet of deze werkt. Later op de RC JB gaat de kernel-developing helemaal los.
Even terugkomend op CWM, ik snap dan niet hoe ik bijvoorbeeld het theme van kalagas op mijn telefoon zet. Ik ben zo gewend dit rechtstreeks te doen via CWM flash. Of kan dat via odin? Ben even het pad kwijt hoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:34:
[...]

Even terugkomend op CWM, ik snap dan niet hoe ik bijvoorbeeld het theme van kalagas op mijn telefoon zet. Ik ben zo gewend dit rechtstreeks te doen via CWM flash. Of kan dat via odin? Ben even het pad kwijt hoor. 8)7
Kalagas theme v6.3 op je interne SD . Powerbutton even vasthouden/opnieuw opstarten/omega rom/recovery.
zip file opzoeken en flashen maar. ;) Wel eerst wipe partitions en dalvik cache.

En zo kom je altijd via powerbutton in recovery zonder tussenkomst van CWM manager.
Er is eventueel een ander tooltje QuickBoot genaamd deze doet hetzelfde.

Kort door de bocht ziet je S3 er zo uit! ;)
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2wozq05.png Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2z7ljid.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 13:53:
[...]

Kalagas theme v6.3 op je interne SD . Powerbutton even vasthouden/opnieuw opstarten/omega rom/recovery.
zip file opzoeken en flashen maar. ;) Wel eerst wipe partitions en dalvik cache.

En zo kom je altijd via powerbutton in recovery zonder tussenkomst van CWM manager.
Er is eventueel een ander tooltje QuickBoot genaamd deze doet hetzelfde.

Kort door de bocht ziet je S3 er zo uit! ;)
[afbeelding] [afbeelding]
Okay dank je voor de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 23:25
Ben de laatste paar dagen bezig geweest met het installeren van Foxhound. Gaat echter nog niet zonder problemen. Eerst 1.5.4 er op gezet, maar zoals eerder aangegeven kon ik daar niet op inloggen met mijn gmail, ook niet na een wipe van dalvik etc. Daarna 1.4(.4?) er op gezet, daar lukte het wel. Daar kon ik echter weer niet mijn backup terug zetten van Titanium Backup Pro. Het kon wel, maar dan moest het toestel opnieuw opstarten en bleef het haken bij het Samsung logo. Verder kwam ik niet. En kon ik dus gelijk mijn Nandroid backup weer terug zetten. Doe ik iets fout met TBP of kan dit sowieso niet? En hoe maken jullie een backup van al jullie apps + gegevens/saved games?

Ben ondertussen wel redelijk zat van Temasek's ROMS, toch iets te veel bugs nog. Wil dus graag over op iets anders! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Jeroen04 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:14:
Ben de laatste paar dagen bezig geweest met het installeren van Foxhound. Gaat echter nog niet zonder problemen. Eerst 1.5.4 er op gezet, maar zoals eerder aangegeven kon ik daar niet op inloggen met mijn gmail, ook niet na een wipe van dalvik etc. Daarna 1.4(.4?) er op gezet, daar lukte het wel. Daar kon ik echter weer niet mijn backup terug zetten van Titanium Backup Pro. Het kon wel, maar dan moest het toestel opnieuw opstarten en bleef het haken bij het Samsung logo. Verder kwam ik niet. En kon ik dus gelijk mijn Nandroid backup weer terug zetten. Doe ik iets fout met TBP of kan dit sowieso niet? En hoe maken jullie een backup van al jullie apps + gegevens/saved games?

Ben ondertussen wel redelijk zat van Temasek's ROMS, toch iets te veel bugs nog. Wil dus graag over op iets anders! :)
TB werkt op alle roms prima..vele smaken uit gedokterd en met TB geen enkel probleem.
CM10 blijft een prima rom thans vind ik de ontwikkeling een beetje achterop raken.

Belangrijk tussen roms switchen is format>system buiten de overige full wipe opties.
Verschillende soorten framework basis issue's worden hierdoor geëlimineerd.
Verder maak ik met TB elke dag een aanvullende backups van settings en/of app's update e.d.

Samsung JB (leak) is nu het hete hangijzer wat rom betreft. Keuze Omega dan, werkt relatief vlekkeloos.
Maar ROWMOW V5 zou zomaar een goeie kunnen zijn b.v
Nandroid backup al sedert Froyo nooit meer gemaakt. :P een prima redmiddel voor problemen, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
silitek schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:36:
[...]
Belangrijk tussen roms switchen is format>system buiten de overige full wipe opties.
Verschillende soorten framework basis issue's worden hierdoor geëlimineerd.
Verder maak ik met TB elke dag een aanvullende backups van settings en/of app's update e.d.
Thanks, dat wist ik nog niet en heb ik nooit van gehoord! Dan zal ik dat voortaan ook gebruiken. Dit haalt het hele interne opslaggeheugen leeg neem ik aan?

Verder: Doe je die aanvullende backups automatisch? En zo ja, hoe kun je dat instellen? Zou mooi zijn als ik daar geen omkijken meer naar heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Jeroen04 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:42:
[...]

Thanks, dat wist ik nog niet en heb ik nooit van gehoord! Dan zal ik dat voortaan ook gebruiken. Dit haalt het hele interne opslaggeheugen leeg neem ik aan?
Normaal gesproken zou dit ook helemaal niet nodig moeten zijn. Bij 9 van de 10 roms wordt de systeem partitie geformatteerd voordat de rom geinstalleerd wordt; elke goede rommaker heeft dat wel in zijn update script zitten...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:27
Ik maak nu gebruik van Omega v19. Werkt erg goed. De toetsenbord bug is nu verholpen. Je kunt dus nu ook alternatieven installeren (SlideIT in mijn geval). Enige bekende bug is de copy-paste functie die niet werkt tussen verschillende apps. Is voor mij geen major issue.
Waren just my 2 cents, maar was al eerder gemeld :)

[ Voor 11% gewijzigd door Master FX op 04-09-2012 17:39 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 12:53
Ik heb sinds kort een S3 en me al avonden aan het ingelezen toch loop ik tegen een paar kleine dingetjes aan:

ik heb een foxhoud rom geflashmaar zie in mijn gehuegen nog allerlei zaken die ik nu niet geinstalleerd heb maar op mijn vorige stockrom wel had. daar is die format optie voor? maar heeft deze rom nu delen van dit geheugen toch niet nodig?

Overigens heb ik ook een 32 gb microsd kaartje. als ik in filemanagers kijk zie ik een sdcard0 en een ExtSdcard. beide hebben dezelfde inhoud maar niet die welkelijk om mijn geheugenkaartje staan. ook is dit maar 11gb ipv 32.

als ik het programma SGS3 Easy UMS start kan ik heb op ums zetten en ziet mijn pc uiteindelijk wel een SD kaartje (waar ik geen bestanden groter als 4gb op kan zetten) als ik hem weer ontkoppel. hoekan ik dan vanaf mijn phone dit geheugen benutten zoals ik dat in mijn originele rom wel kon. ben ik iets vergeten??

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
CM10 voor de S3 is nu van expirimental naar nightly gegaan, blijkbaar zijn ze al aardig op weg!
http://changelog.bbqdroid.org/#i9300/cm10/1346755223
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1779426

Ik weet niet of het memleak al gefixt is, ik zit nog even op CM9 werd gek van elke keer mijn phone herstarten met CM10, maar dat was de build van 31juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:48

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

[b]Lennart_1337 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 23:53:
Ik weet niet of het memleak al gefixt is, ik zit nog even op CM9 werd gek van elke keer mijn phone herstarten met CM10, maar dat was de build van 31juli
Nope. Er wordt verwacht dat dat binnen de komende paar weken (2 ofzo) gefixt is, wanneer Samsung de kernel sources vrijgeeft.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:10
Hier ondertussen ook op Omega v19 en draait lekker.
Copy past bug lijkt ook verholpen te zijn door de fix van Jkay.
Wifi werkt ook weer als een trein, ook de setting Never onder advanced wifi werkt weer, de S3 meld zich weer correct aan na deep sleep.
Batterij tijd is nog te vroeg, maar zal zeker niet slechter zijn dan vorige JB builds.
Nog wel jammer dat onder Apex de widgets nog steeds none transparant worden tijdens scrollen.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Hmm, poosje foxhound JB gedraaid. Nu weer terug naar checkrom V5 ICS. Werkt toch eigenlijk wel ietsje lekkerder... Net is meer snappy. Ik wacht nog wel even totdat hij officieel uit is en dan ga ik over denk ik.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:48
Wat is het verschil tussen miui en aosp miui.

@silitek al een miui versie geprobeerd? welke raad je aan?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Btje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:15:

Is die MIUI op een samsung rom gebaseerd en de andere op AOSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik bij iemand langs komen die voor mij Cyanogen 9 op m'n SGS3 wil zetten in de buurt van Amsterdam. Uiteraard ben ik bereid een bedrag te betalen.

Ik heb er meer dan een x-aantal uur over gelezen maar ik denk niet dat ik het zelf kan. (+ dat ik geen WIndowns computer ter beschikking heb).

Ik zou het zeer op prijs stellen.
BvD. Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Btje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:15:

Lennart_1337 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:11:
[...]

Is die MIUI op een samsung rom gebaseerd en de andere op AOSP?
AOSP is gebaseerd op CM10/JB base en andere smaken op Based on oficial miui 2.8.31 from miuiandroid.com
Niets met Samsung framework te maken.
Welke is beter? Denk dat beide wel ok is. Ik zou de AOSP MIUI eens testen. ;)

Edit: bad file laatste MIUI bleef hangen in bootscreen.
Wanam XXDLI2 V3.1 (laatste JB release eens proberen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 05-09-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Had hoop dat jij dat al eens gedaan had :-) Las ook dat galnet ermee gestopt is.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 18:17:
Had hoop dat jij dat al eens gedaan had :-) Las ook dat galnet ermee gestopt is.
hoe is de batterijduur van Cyanogen 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Niet geprobeerd cm 10 gebruikt wat meer dan default. Maar dat deed cm9 op mijn sgs1 ook altijd.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
De enige aosp miui (die ik zo ff vind) is deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1849565

En die geeft me nog niet echt veel vertrouwen.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Btje schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:00:
De enige aosp miui (die ik zo ff vind) is deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1849565

En die geeft me nog niet echt veel vertrouwen.
Yep, bad file...althans dev is op de hoogte.
Wanam werkt wel prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
huh dat is toch geen miui
silitek schreef op woensdag 05 september 2012 @ 21:56:
[...]

Yep, bad file...althans dev is op de hoogte.
Wanam werkt wel prima. ;)

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:12:
Kan ik bij iemand langs komen die voor mij Cyanogen 9 op m'n SGS3 wil zetten in de buurt van Amsterdam. Uiteraard ben ik bereid een bedrag te betalen.

Ik heb er meer dan een x-aantal uur over gelezen maar ik denk niet dat ik het zelf kan. (+ dat ik geen WIndowns computer ter beschikking heb).

Ik zou het zeer op prijs stellen.
BvD. Edwin
Edwin, ik ga een paar aannames maken.

-Je hebt een computer, niet zijnde een windows computer;
-Waarschijnlijk een Mac, want als je met Linux kan omgaan, dan was het je namelijk al gelukt. No offense.

Ik heb m'n S3 ook geroot met m'n Mac, en daarbij was deze link cruciaal. Als je de begeleidende tekst leest en het filmpje slaafs opvolgt, dan kan het niet missen.

Staat CWM eenmaal op je telefoon, dan zijn de vervolgstappen eigenlijk bijzonder simpel. Zelf doe ik eigenlijk het volgende bij het installeren van een Rom (deze stappen heb ik steeds gebruikt bij Miui, CM10 (Temasek), Paranoidandroid, Foxhound en thans Omega):

Booten in recovery mode (CWM) en kies achtereenvolgens:
-wipe data/factory reset
-wipe cache partition
-advanced>Wipe Dalvik Cache
-install zip from sdcard
-choose zip from internal sdcard
-selecteer de zip en bevestigen
-reboot en done!

Echt, het valt allemaal reuze mee. Wel is het handig om het volgende te doen als je voor het eerst flasht:
-backup maken van EFS (makkelijkst via app kTool van Hellcat uit Playstore)
-eventueel nandroid backup (image van de staat van je tel voordat je een andere rom erop gooit).

Met deze stappen zou je in principe (Tweakers, correct me if I'm wrong) je toestel moeten kunnen rooten en er een andere rom op kunnen zetten. Mocht dat niet zo zijn, dan verzoek ik je om specifieker te zijn in de stap waar je zelf denkt vast te lopen.

Flickr

Verwijderd

Wilmundo, hartelijk dank voor je reactie. Zo'n filmpje op youtube voor mac had ik nog niet gezien. Morgen avond ga ik een poging wagen.

1 vraagje: Voordat ik begin hoef ik dus niet alvast een specifieke app of iets op m'n telefoon te hebben? Ik begin dus met een standaard SGS3.

Ik zal laten weten hoe het gaat. :)

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 00:18:
1 vraagje: Voordat ik begin hoef ik dus niet alvast een specifieke app of iets op m'n telefoon te hebben? Ik begin dus met een standaard SGS3.
Jep, alhoewel een back-up van de apps die je wil houden (met instellingen) misschien handig is om te doen met TitaniumBackup. :) Dat kan overigens pas als je root hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Ghost Dog op 06-09-2012 00:39 ]

Verwijderd

Ok gaaf, ik kon het toch niet laten en ben eraan begonnen! :)

Ik ben nu bij het filmpje op minuut 7.53, dus volgens mij ben ik er bijna. Wanneer ik de volumeknop omhoog, centrale knop + powerbutton indruk, krijg ik de volgende opties (anders dan die meneer in het filmpje):
Er staat:

Android system recovery (3e).

Reboot system now
apply update from external storage
wipe data/factory reset
wipte cache partition
apply update from cache.

Nu weet ik niet zo goed hoe ik verder moet. Ik heb eerder de laatste geprobeerd maar toen drukte ik per ongeluk ergens op en kreeg ik 5 minuten het android poppetje met een hectogram in z'n buik die rond draaide. Toen heb ik maar m'n batterij uit m'n telefoon gehaald.

Ik wacht even op verdere instructies die ik morgen zal uitvoeren. Nogmaals hartelijk dank!

PS: ik heb geen SD kaart, dus het CWM SuperSU bestand heb ik denk ik op de HD schijf van de telefoon opgeslagen.

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:46

dbzfan

Nee.

Wipe data/factory reset, daarna wipe cache partition.
Daarna apply update from external storage, daar kun je volgens mij je zip van je rom selecteren...

Je kan ook via odin CWM touch installeren, dat is wat gebruiksvriendelijker dan met je volumetoetsen zitten te klooien.

• Btje
Ik draai nu RGUI MIUI. Ik moet zeggen het draait soepel. Thema's werken ok.

Batterij lijkt ook ok aar daar moet ik hem een paar dagen voor gebruiken. Het draait beter als op mijn SGS1.

Xiaomi 13T Pro

Verwijderd

Ik ben redelijk nieuw in het flashen van roms. Tot nu toe ging het goed, maar ik verlies wel telkens al mijn data als ik m'n huidige rom (FoxHound) moet updaten. Is er een manier om deze data te behouden? Ik heb al geprobeerd om tijdens de installatie in recovery mode wipe data over te slaan, maar dan krijg ik allerlei fouten in processen die er vervolgens mee stoppen (bijv. android.system.media). Ook heb ik geprobeerd om via Titanium Backup, via de batch optie apps en systeemdata van alle gebruikers te backuppen. Als ik deze vervolgens terugzet op m'n update, krijg ik ook te maken met die processen die er mee stoppen. Weet iemand hoe ik makkelijk van rom(versie) kan wisselen zonder steeds mijn data en apps kwijt te raken?

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Systeemdata is niet zomaar over te zetten tussen ROM's, zeker niet tussen verschillende families (TouchWiz vs. AOSP bijv.). Als je die wel restoret zorgt dat vaak voor vreemde fouten.
Apps kan je in het algemeen prima herstellen (met bijbehorende data) met TB, en WiFi-AP's e.d. (die is dan ook groen in TB) zijn meestal ook wel te herstellen.
Wel aan te raden is bij een update je Dalvik cache te wissen. In recovery: advanced -> wipe Dalvik cache.
Het niet doen daarvan kan ook voor vreemd gedrag zorgen omdat de odex-bestanden nog niet zijn geüpdatet door de Dalvik Virtual Machine.

[ Voor 27% gewijzigd door Ghost Dog op 06-09-2012 12:24 ]

Verwijderd

Ok, bedankt voor je reactie. Ik heb nog een vraag. Als ik via de recovery een backup maak, bevat deze dan ook de kernel en de modem?

• Edzeau
Om zo veel mogelijk te weten van wat ik eigenlijk precies aan het doen ben, ben ik erg benieuwd naar sommige handelingen. Daarom vraag ik me af:

Wat doet "Wipe data/factory reset"?
Wat doet "Wipe cache partition"?
Wat doet "Wipe dalvik cache"?
Wat doet "Format > System"?

En ook niet onbelangrijk: Wanneer moet je dit wel/niet doen?

• Btje
cyanogenmod 10 heeft al 2 dagen nightly's en niemand die er over schrijft :-(

http://get.cm/?device=i9300

Xiaomi 13T Pro

Jeroen04 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:41:
Om zo veel mogelijk te weten van wat ik eigenlijk precies aan het doen ben, ben ik erg benieuwd naar sommige handelingen. Daarom vraag ik me af:

Waar heb je zoal gezocht voordat iemand (relatief zinloos want nogal dubbel) een hele tekst gaat inkloppen?
Wat fora op XDA al een beetje doorgelezen?

Nickname does not reflect reality

• silitek
Jeroen04 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:41:

Doet precies zoals het er staat.. :D

Dalvik cache is het meest onduidelijk hier een kleine beschrijving:

dalvik cache is a program cache area for the program dalvik. Dalvik is a java based virtual machine that is the bases for running your programs (the ones that have the .apk extension). In order to make access times faster (because there's not JIT (just in time) compiler installed by default), the dalvik-cache is the result of dalvik doing a optimization of the running program. Sounds confusing. It's similar to the prefetch files in Windows.

Dit noemt men "Full wipe" gebruik deze stappen altijd bij rom flash. Indien basis framework het zelfde blijft.
Sla ik format>system en of wipe data over. CM10 b.v ;)

Verwijderd

Ok, ik heb het CWM bestand op een SD kaart geplaatst. Wanneer ik dan volume knop omhoog+hardeknop+powerbutton ingedrukt hou, en ik daarna de volgende 2 stappen uitvoer:
- wipe data/factory reset
- wipe cache partition

vervolgens ga ik naar "apply update from external storage", hier vind ik het CWM bestand. Ik druk op dit bestand. Vervolgens geeft hij dit aan: "Finding update package", "opening update package", "verifying update package", en dan in het rood: "E: signature verification failed".

Dat is het. Verder komt die niet. Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?
bedankt alvast. :)

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:50:
Ok, ik heb het CWM bestand op een SD kaart geplaatst. Wanneer ik dan volume knop omhoog+hardeknop+powerbutton ingedrukt hou, en ik daarna de volgende 2 stappen uitvoer:
- wipe data/factory reset
- wipe cache partition

vervolgens ga ik naar "apply update from external storage", hier vind ik het CWM bestand. Ik druk op dit bestand. Vervolgens geeft hij dit aan: "Finding update package", "opening update package", "verifying update package", en dan in het rood: "E: signature verification failed".

Dat is het. Verder komt die niet. Heeft iemand een idee wat ik nu kan doen?
bedankt alvast. :)
"apply update from external storage" FOUT of te wel niet goed :+
Doe maar " Install zip from interne/externe SD" dan komt het allemaal goed :)

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 06 september 2012 @ 17:57:
[...]

"apply update from external storage" FOUT of te wel niet goed :+
Doe maar " Install zip from interne/externe SD" dan komt het allemaal goed :)
Die optie zie ik helaas niet.

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Zeker weten dat het zipje met de ROM intact is (goede MD5 hash)?
Anders zou je de verification check uit kunnen zetten. Dat is in de recovery onder 'advanced' te vinden.

• silitek
Welke recovery CWM versie bezit je dan?...

Verwijderd

Mja, 99% zeker. Ik heb het gewoon van de website geDL. Nu net een 2de keer gedownload en krijg dezelfde melding.

Ik zie wel dat wanneer ik omhoog+hardeknop+powerbutton ingedrukt hou, ik niet in ClockworkMod kom, maar in de gewone standaard reboot.

Heb ik hiervoor al iets fout gedaan?

Wat ik ook anders doe dan die meneer op het filmpje, is dat ik de telefoon niet op PTP mode heb maar MTP. Dit doe ik omdat wanneer de telefoon aangesloten is op PTP mode het programma Android file Transfer de telefoon niet herkent.

Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Dank nogmaals.

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 18:58:
Mja, 99% zeker. Ik heb het gewoon van de website geDL. Nu net een 2de keer gedownload en krijg dezelfde melding.

Ik zie wel dat wanneer ik omhoog+hardeknop+powerbutton ingedrukt hou, ik niet in ClockworkMod kom, maar in de gewone standaard reboot.

Heb ik hiervoor al iets fout gedaan?

Wat ik ook anders doe dan die meneer op het filmpje, is dat ik de telefoon niet op PTP mode heb maar MTP. Dit doe ik omdat wanneer de telefoon aangesloten is op PTP mode het programma Android file Transfer de telefoon niet herkent.

Misschien dat dat er iets mee te maken heeft. Dank nogmaals.
Gewoon mijn handleiding op Pagina 1 volgen Root&Cwm..je bezit nu nog 3de recovery daar kun je zowaar niets mee. Met de Juiste 2de recovery van Chainfire (in Odin) dan ben je ready voor custom roms ect, ect

:)

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:11:
[...]

Gewoon mijn handleiding op Pagina 1 volgen Root&Cwm..je bezit nu nog 3de recovery daar kun je zowaar niets mee. Met de Juiste 2de recovery van Chainfire (in Odin) dan ben je ready voor custom roms ect, ect

Bedankt voor het verwijzen naar de OP, deze had ik nog niet gezien.

Ik heb het root bestandje van CHainfire geDL en op m'n externe SDcard gezet. Bij het openen van dit bestand in Android System Recovery krijg ik 2 (in het rood) foutmeldingen:
- E: failed to verify whole-file signature
- E: signature verification failed.

Volgens mij een beetje het zelfde als eerder. Zou je me hiermee a.u.b. kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 11:13
Btje schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:52:
cyanogenmod 10 heeft al 2 dagen nightly's en niemand die er over schrijft :-(

http://get.cm/?device=i9300
Ik ben wel heel benieuwd hoe deze draait, denk dat ik dit weekend wel kan gaan testen....

Voor diegenen die willen weten wat er allemaal gebeurd in CM land qua wijzigingen:
CM9: http://changelog.bbqdroid.org/#i9300/cm9/
CM10: http://changelog.bbqdroid.org/#i9300/cm10/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niksie1981 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:23:
[...]

Ik ben wel heel benieuwd hoe deze draait, denk dat ik dit weekend wel kan gaan testen....

Voor diegenen die willen weten wat er allemaal gebeurd in CM land qua wijzigingen:
Jonge jonge het is nu niet meer bij te houden, er komt zoveel uit elke dag.
Draai hier nu de laatste Omega v20. Draait prima ben nog niets raars tegengekomen. :)

Oei toch een bug gevonden Swiftkey moet na het opnieuw opstarten weer ingeschakeld worden, maar daar valt mee te leven. ;)

De oplossing: samsung keybord bevriezen met Tb opnieuw opstarten en swiftkey werkt...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:46

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 22:02:
[...]

Bedankt voor het verwijzen naar de OP, deze had ik nog niet gezien.

Ik heb het root bestandje van CHainfire geDL en op m'n externe SDcard gezet. Bij het openen van dit bestand in Android System Recovery krijg ik 2 (in het rood) foutmeldingen:
- E: failed to verify whole-file signature
- E: signature verification failed.

Volgens mij een beetje het zelfde als eerder. Zou je me hiermee a.u.b. kunnen helpen?
Download de nieuwste CWM touch en flash deze met odin.. (check het cwm touch topic op xda voor tutorial).
Daarna naar de recovery gaan, en dan kun je wel je rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
Hallo iedereen!
Ik ben nieuw met andriod, voorheen altijd iphone en windows mobile gehad.
Nu wil ik een nieuwe rom flashen, maar welke? Er is zoveel aanbod.
welke raden jullie aan? Ik zat te denken aan een ICS rom. wie o wie kan mij advies geven.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:49:
[...]

Download de nieuwste CWM touch en flash deze met odin.. (check het cwm touch topic op xda voor tutorial).
Daarna naar de recovery gaan, en dan kun je wel je rom flashen.
Ik begrijp dat Odin voor Windows is. Daarnaast heb ik ook gegoogled naar Odin for Mac en ik zie geen duidelijke download beschikbaar.

Klopt het dat Odin voor Windows computers is en niet beschikbaar voor Mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:28:
[...]

Ik begrijp dat Odin voor Windows is. Daarnaast heb ik ook gegoogled naar Odin for Mac en ik zie geen duidelijke download beschikbaar.

Klopt het dat Odin voor Windows computers is en niet beschikbaar voor Mac?
Gebruik Heimdall,werkt op Mac en is ongeveer hetzelfde als Odin.

http://www.android.gs/download-heimdall-suite-1-3-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:08:
[...]

Gebruik Heimdall,werkt op Mac en is ongeveer hetzelfde als Odin.

http://www.android.gs/download-heimdall-suite-1-3-2/
Deimdall heb ik. Dus die zal ik straks als ik thuis ben gebruiken. Dan moet ik eerst nog dat CMW bestand DL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
bjkmemo8 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 15:00:
Hallo iedereen!
Ik ben nieuw met andriod, voorheen altijd iphone en windows mobile gehad.
Nu wil ik een nieuwe rom flashen, maar welke? Er is zoveel aanbod.
welke raden jullie aan? Ik zat te denken aan een ICS rom. wie o wie kan mij advies geven.
Alvast bedankt.
Roms zijn best persoonlijk, zelf ben ik nogal weg van Omega roms, straks v21 uitproberen.
Wel kan ik zeggen dat ik helemaal weg ben van Jelly Bean versies, gaan als een trein, maar wel hier en daar minor bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
WanamLite DLI3 is er, laatste JB leak. 2 is/was al goed. Deze even testen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heren, bedankt voor jullie aanwijzingen en hulp. Ik ben tot nu toe in 6 uur tijd niet in staat geweest m'n telefoon te rooten of zelfs ClockworkMod Recovery erop te zetten. Ik geef het dan ook op omdat het me behoorlijk frustreert. :)

Zodra iemand Cyanogen 9 op m'n standaard SGS3 wil zetten in de buurt van Amsterdam voor EUR 25 dan hoor ik het heel graag. Uiteraard is het risico wat zich eventueel meebrengt voor mij.

Mvg, Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:34:
Ok, heren, bedankt voor jullie aanwijzingen en hulp. Ik ben tot nu toe in 6 uur tijd niet in staat geweest m'n telefoon te rooten of zelfs ClockworkMod Recovery erop te zetten. Ik geef het dan ook op omdat het me behoorlijk frustreert. :)

Zodra iemand Cyanogen 9 op m'n standaard SGS3 wil zetten in de buurt van Amsterdam voor EUR 25 dan hoor ik het heel graag. Uiteraard is het risico wat zich eventueel meebrengt voor mij.

Mvg, Edwin
Niet opgeven Hier Odin voor Mac. Rustig handleiding doorlezen op pagina1 en als rom laatste DLI3 JB is wel te versmaden. ;)

Oww..hier nog een stap voor stap handleiding "How to for Mac" nog een manier.
Nu nog even je best doen en we horen het wel . ;)

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 07-09-2012 17:49 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 17:34:

Mvg, Edwin
Rooten is zo gebeurd hoor 1 min werk daar ga je toch geen 25 euro voor neer tikken.. we zijn dr om elkaar te helpen toch niet om geld af te troggelen ;) pm me maar ik leg het je wel uit btw net f die how to van silitek doorgelezen ( heb zelf geen mac ) maar moet idd wel te doen zijn :P :9

[ Voor 6% gewijzigd door dave1972 op 07-09-2012 17:56 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:11

Satom

Verzamel ervaringen

niksie1981 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 10:23:
[...]

Is het ook allemaal al stabiel, CM10 bedoel ik dan. En als ik me goed herinner werkt(e nog) niet alles naar behoren(?) :$

Voor EdwinVB: Misschien helpt dit ook nog wel, heb je er een "beeld" bij :) En als je op het linkje klikt staat er meer info met directe linkjes naar de benodigde bestanden, weliswaar in het Duits :$

[ Voor 13% gewijzigd door Satom op 07-09-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Vliegtuig02 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 18:20:
[...]
Is het ook allemaal al stabiel, CM10 bedoel ik dan. En als ik me goed herinner werkt(e nog) niet alles naar behoren(?) :$

Voor EdwinVB: Misschien helpt dit ook nog wel, heb je er een "beeld" bij :) En als je op het linkje klikt staat er meer info met directe linkjes naar de benodigde bestanden, weliswaar in het Duits :$
CM10 is rockstable zelf ben ik bij V38 (temasek) afgehaakt. Themes CM9/10 alles werkt perfect.
Als JB source vrijgegeven wordt en CM10 develop daarop weer verder stap ik wellicht terug ;)
Voor als nog real butter smooth met JB DLI3. Begint nu pas goed te worden.

Ben van de Aroma rommetjes afgestapt voegt wat mij betreft niet veel toe met JB.
In het begin aardig voor persoonlijke smaak en aanpassingen maar keert nu wel tegen en een tikje irritant.
Erg goed en clean install is Wannam en HyperGalaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Excuses, de problemen die ik gevonden had, hadden te maken met de SGSII CM10 :$ Maar leuk om te horen dat het goed werkt! Een goede vriend van mij wou graag CM10 hebben op zijn SGSIII en ik zei nog wel dat er fouten in zaten.. hm gelijk maar even melden dat ik fout zat :9 haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Shitt, mijn telefoon zojuist geroot, kom ik erachter dat de s3 niet compatible is met callrecorder van skvalex.
Dit was echt een bazenapp op mijn htc sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjkmemo8
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:12
Rhodan schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:26:
[...]

Roms zijn best persoonlijk, zelf ben ik nogal weg van Omega roms, straks v21 uitproberen.
Wel kan ik zeggen dat ik helemaal weg ben van Jelly Bean versies, gaan als een trein, maar wel hier en daar minor bugs.
Het is dat er een paar bugs in jb zitten, dat ik de keuze ga maken om voor ICS te gaan.
Roms zijn inderdaad persoonlijk, maar advies van ervaren iemand kan geen kwaad.
Omega ziet er inderdaad gelikt uit! Maar zijn er nog andere roms waar ik naar toe wil kijken?
Ik ben niet veeleisend, wil Gwn goeie batterij duur en zo weinig mogelijk bugs.

Ik zie op xda een volume hack voor s3, heeft iemand hier ervaring mee ?

Weer bedankt tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Laatst online: 17-09 12:53
ik draai nu de laatste foxhound en met apex en widgetlocker draait hij vrij goed.
ik heb alleen het volgende: als ik naar mijn gallery ga krijg ik de error: niet genoeg ruimte. en sluit hij weer af. ook andere programma's zeggen ongeveer hetzelfde.

mijn 32gb kaartje is benaderbaar en is voor 90 procent leeg. een ander sdkaartje (is het vaste geheugen staat voor 10 procent vol.
ofwel geheugen genoeg.
ik heb ook fix permissions gedaan omdat ik dacht misschien is er een map die hij wilt gebruiken zonder schrijfrechten. maar dit mocht helaas ook niet bate. iemand een idee?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User Taigu heeft m'n telefoon voor me geroot. Daar ben ik hem erg dankbaar voor en ik ben er erg blij mee. :----)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
En het blijft maar lekken bij Samsung, de laatste tijd iedere dag wel 1 á 2 versies op Sammobile. Wel een bijzondere manier om je firmware te laten beta testen 8)

http://www.sammobile.com/...jelly-bean-test-firmware/

[ Voor 5% gewijzigd door RonaldM op 08-09-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Yep, happy times for a flashaholic haha.
Op het moment een rom per dag te flashen.
Nu LI4 aan het testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Ben benieuwd wat je ervan vindt, Rhodan :)
Let me know :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Garrett schreef op zondag 09 september 2012 @ 01:56:
Ben benieuwd wat je ervan vindt, Rhodan :)
Let me know :)
Nog niet veel tijd mee gehad, maar tot nu toe draait alles als een trein en nog geen hikkie gevonden.
Waar ik zelf met <v20 problemen mee had, was de Never setting onder wifi advanced en ook in deze versie werkt het weer zonder problemen.
7 uurtjes laten liggen en 4% batterij verlopen, ook netjes.
Maar LI5 is ook al gelekt, dus v23 zal er vandaag ook alweer aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Rhodan schreef op zondag 09 september 2012 @ 09:05:
[...]

Nog niet veel tijd mee gehad, maar tot nu toe draait alles als een trein en nog geen hikkie gevonden.
Waar ik zelf met <v20 problemen mee had, was de Never setting onder wifi advanced en ook in deze versie werkt het weer zonder problemen.
7 uurtjes laten liggen en 4% batterij verlopen, ook netjes.
Maar LI5 is ook al gelekt, dus v23 zal er vandaag ook alweer aankomen.
LI5 is volgens changelog wel een stap voorwaarts. LI4 tegenover LI3 niet zo spannend ;)
Wannam zal daar wel vandaag mee komen, Omega en de rest natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb mijn telefoon geroot ging allemaal goed heb sommige applicaties verwijderd met titanium backup.
Nu start mijn telefoon niet meer door en blijft die hangen op het samsung logo.. Heb geprobeerd terug te zetten met factory reset maar dit mag niet helpen??

Wat moet ik nu doen? zou iemand me hiermee willen helpen.. Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 09:47:
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb mijn telefoon geroot ging allemaal goed heb sommige applicaties verwijderd met titanium backup.
Nu start mijn telefoon niet meer door en blijft die hangen op het samsung logo.. Heb geprobeerd terug te zetten met factory reset maar dit mag niet helpen??

Wat moet ik nu doen? zou iemand me hiermee willen helpen.. Alvast bedankt!!!
Klinkt als dat je iets essentieels hebt verwijderd en eerlijk gezegd, ik verwijder nooit, bevries het alleen maar.
Maar daar heb je nu niets aan.
Niet toevallig met CWM een backup gemaakt van voor de problemen?
Al geprobeerd om te kijken of wipen van Dalvik en cache (2x) iets doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee heb geen back up gemaakt ...

dalvik en cache 2x hoezo 2x maar probeer het nu.. nu staat er al heel lang applicaties openen.... verder gaat die niet..

zou ik niet het systeem bestand er opnieuw op kunnen zetten op 1 of andere manier of zeg ik nu iets heel geks..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:17:
nee heb geen back up gemaakt ...

dalvik en cache 2x hoezo 2x maar probeer het nu.. nu staat er al heel lang applicaties openen.... verder gaat die niet..

zou ik niet het systeem bestand er opnieuw op kunnen zetten op 1 of andere manier of zeg ik nu iets heel geks..
Om de een of andere reden wil hij weleens niet goed de eerste keer alles wipen, waarom geen idee.
Als dit niet lukt, hier een guide wat je weer verder zou moeten kunnen helpen:
http://forum.xda-develope...71969&highlight=intratech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niet geholpen.. ben nu http://androidfirmwares.net/PhoneFirmware3/Download/16 aan het downloaden kan ik deze gewoon via odin installeren in pda zetten telefoon home + uit aan + pijltje omlaag en dan usb aansluiten en start doen of gaat het nog heel anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 10:36:
heeft niet geholpen.. ben nu http://androidfirmwares.net/PhoneFirmware3/Download/16 aan het downloaden kan ik deze gewoon via odin installeren in pda zetten telefoon home + uit aan + pijltje omlaag en dan usb aansluiten en start doen of gaat het nog heel anders..
Als je nog in downloadmode kan geraken kan je stock firmware flashen via Odin,maar je bent je root dan kwijt,al zal het de enige oplossing zijn.
Om in downloadmode te komen gegruik ik een JIG.
Telefoon uit,JIG erin en je bent in downloadmode,poepsimpel.
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik heb hem weer aan de praat allemaal bedankt!!gewoon via odin geflashed.. nu maar weer rooten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:26:
jongens ik heb hem weer aan de praat allemaal bedankt!!gewoon via odin geflashed.. nu maar weer rooten:P
Das goed om te horen en hier heb je mijn lijst dingen die ik standaard bevries:
http://forum.xda-develope...p?p=30899056&postcount=87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
silitek schreef op zondag 09 september 2012 @ 09:43:
[...]

LI5 is volgens changelog wel een stap voorwaarts. LI4 tegenover LI3 niet zo spannend ;)
Wannam zal daar wel vandaag mee komen, Omega en de rest natuurlijk.
Waar zie jij een changelog dan?....ik draai m namelijk nu en merk niet echt megaveel met LI4...ok widgets weer net f wat smoother dat dan weer wel :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:04:
[...]

Als je nog in downloadmode kan geraken kan je stock firmware flashen via Odin,maar je bent je root dan kwijt,al zal het de enige oplossing zijn.
Om in downloadmode te komen gegruik ik een JIG.
Telefoon uit,JIG erin en je bent in downloadmode,poepsimpel.
Succes :)
Een jig werkt niet op de S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:12
Net weer een update gedaan naar 1.5.6 van Foxhound. Draait weer lekker. Krijg alleen weer een melding dat er alweer een update is naar 1.5.7... Daar wacht ik voor nu maar even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyazzin schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:32:
Net weer een update gedaan naar 1.5.6 van Foxhound. Draait weer lekker. Krijg alleen weer een melding dat er alweer een update is naar 1.5.7... Daar wacht ik voor nu maar even mee.
Olala je loopt achter er is alweer een nieuwere versie: Cr@Zy_FoxHound_0.1_JB_Beta.zip (845,2 MiB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn S3 anders wel,alleen word de counter niet gereset maar daar is Triangle Away voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je bij de nova launcher icoontjes kan verbergen, net als bij orginele touch wizz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2012 @ 18:23:
[...]

Op mijn S3 anders wel,alleen word de counter niet gereset maar daar is Triangle Away voor. :P
Sorry had dit over het hoofd gezien je hebt helemaal gelijk. Ik zat met triangle away sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,

Ik heb gisteren een vinkje aangezet in System preferences bij Cyanomogen Mod zodat wanneer het toestel standby staat ik het scherm aan kan krijgen door op o.a. de volumeknop te zitten. Nu zie ik deze optie niet meer. Iemand een idee waar dit zit?
Bvd. Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
dave1972 schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:41:
[...]

Waar zie jij een changelog dan?....ik draai m namelijk nu en merk niet echt megaveel met LI4...ok widgets weer net f wat smoother dat dan weer wel :P :9
Updated base to XXDLI5
LI5 modem
Repacked LI5 kernel with usual tweaks (Insecure)
Reduced TW redraw

We gaan vooruit.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 14-09 13:28
Verwijderd schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 12:02:
User Taigu heeft m'n telefoon voor me geroot. Daar ben ik hem erg dankbaar voor en ik ben er erg blij mee. :----)
Leuk om te lezen, graag gedaan :)

Hier maar weer een upgrdae naar Hypergalaxy 1.6. Hopelijk komt JB snel uit, dan zal CM ook weer een sprong maken.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azgarth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 05:00
Mijn muziek stopt na een tijd. Na dat hij stopt blijft hij om de zo veel tijd stoppen.
Herstarten lost dit probleem tijdelijk op.
Ik gebruik paranoid android (momenteel 2.1), en playerpro, maar heb andere roms geprobeerd (zelfs na volle wipes en vanaf verse stock), en andere media players. Alle schijnen dit probleem te geven.
Een internet zoektocht leek niks op te leveren.

Heeft iemand anders dit ook mee gemaakt? Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Azgarth schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:51:
Mijn muziek stopt na een tijd. Na dat hij stopt blijft hij om de zo veel tijd stoppen.
Herstarten lost dit probleem tijdelijk op.
Ik gebruik paranoid android (momenteel 2.1), en playerpro, maar heb andere roms geprobeerd (zelfs na volle wipes en vanaf verse stock), en andere media players. Alle schijnen dit probleem te geven.
Een internet zoektocht leek niks op te leveren.

Heeft iemand anders dit ook mee gemaakt? Heeft iemand een oplossing?
Dat is de beruchte en welbekende (;)) Jelly Bean memory leak, waar nog geen oplossing voor is, omdat Samsung de kernel sources nog niet heeft vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azgarth
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 05:00
Ah! Na "memory leak" altijd opgehouden met lezen (naief denkend "alles draait, niks vertraagd, zal mee vallen"). Is er iets te doen om het probleem te verzachten? Andere rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Azgarth schreef op zondag 09 september 2012 @ 23:48:
Is er iets te doen om het probleem te verzachten? Andere rom?
Een reboot als je er last van hebt. ;) Of een ROM-update/andere ROM flashen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Ghost Dog op 09-09-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Enig idee wanneer die sources vrijkomen? ik vind de memory leak ook tamelijk lastig. bij mij komt het vooral voor in een toetsenbord dat vaak niet wil verschijnen (en logischerwijs gebeurt dat vaker als de telefoon langer aanstaat. Verder, welke kernel had ook weer de mogelijkheid om het opladen te beïnvloeden? Ging gisteren met 100% naar bed en werd met 70% wakker, terwijl de telefoon aan de oplader zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Ik heb meerdere keren gelezen dat de verwachting is dat ergens in de komende paar weken de sources vrijkomen.

Siyah kernel kan beïnvloeden met hoeveel stroom opgeladen kan worden. Er zijn vast meer kernels die dat kunnen, maar Siyah heb ik zelf gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Hoeveel stroom is veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Voor degene die het interessant vinden.
Ondertussen Omega v23 draaiend, gebaseerd op LI5.
Draait als een trein en nog geen problemen gevonden.
De problemen die ik met versies 21 en eerder had met wifi als ik de setting Never gebruikte onder advanced, lijken definiet opgelost te zijn.
Na 6 1/2 uur slaap, 3% batterij verloren, dus netjes.
Al mijn apps lijken het, het te doen.
Wel weer als een full wipe geinstalleerd, hierna de 15 toggle mod, 4x5 TW mod en Kalagas mixed theme v 6.3.
Apps restored met TB.

Nu maar afwachten wanneer de volgende versie lekt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 14-09 13:28
Amanoo schreef op maandag 10 september 2012 @ 00:15:
Enig idee wanneer die sources vrijkomen? ik vind de memory leak ook tamelijk lastig.
Als iemand dat wist, dan stond het hier al lang. Eerst komt JB en dan de sources, Samsung was in het verleden ook wel eens traag met het releasen van de source na een flinke update.

Verder draait DLI5 wel als een tierelier zeg!

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:00:
De problemen die ik met versies 21 en eerder had met wifi als ik de setting Never gebruikte onder advanced, lijken definiet opgelost te zijn.
Wel weer als een full wipe geinstalleerd, hierna de 15 toggle mod, 4x5 TW mod en Kalagas mixed theme v 6.3.
Apps restored met TB.

Ik heb hem inmiddels ook draaien, ook met kalagas mixed theme plus de 15 toggle mod.
Loopt ook als een zonnetje hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:00:
Apps restored met TB.

wat is 15 toggle mod en 4x5 tw? en hoe installeerd je die kalagas mixed thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2012 @ 14:10:
[...]

wat is 15 toggle mod en 4x5 tw? en hoe installeerd je die kalagas mixed thema
Krijg je 15 knoppen onder je status balk en quick panel app waar mee je dat weer aan kan passen.
Dus, wat je niet gebruikt weghalen uit je status balk en je eigen volgorde bepalen.
Net als Kalagas mixed theme, te flashen vanuit CWM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Hybride MIUI deze keer. Werkt als een zonnetje. Ja en MIUI is de ultieme theme customizer :P
leuk rommetje..voor de MIUI liefhebbers.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/1ju4hi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ziet er erg goed uit vind ik! Echt iets voor mij.. helaas is dit niet voor de GT-I9100.. Maar ben wel benieuwd hoe makkelijk (of juist moeilijk) het is om bij te werken naar de nieuwste Miui versie.. :$
Pagina: 1 ... 13 ... 43 Laatste

Let op:
Hoofdregel: Eerst zelf zoeken in het topic, dan pas je vraag stellen. Posts zonder eigen inzet worden zonder pardon verwijderd.
Maak voor specifieke problemen een apart topic aan.