Problemen met de leaks komen na 24uurKoriel schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:57:
Een uurtje geleden Omega v16 erop gegooid. Jelly Bean 4.1.1.
Voor mij de eerste keer middels de aroma installer. En ik ben onder de indruk, wat ziet dat er professioneel uit!
Omega v16 draait zoals mijn Nexus 7 draait, soepel. Het is gebaseerd op de laatste gelekte Samsung firmware, XXDLH7. Vooralsnog ben ik nog geen problemen tegengekomen. Alles netjes via titanium backup teruggezet en ik ben tevreden.
Tijdens het schrijven van deze post nog even Google Now geprobeerd, en ook die draait soepel. (Ik draai altijd alles in het Engels, dat schijnt ook nog een vereiste te zijn van Google Now.)
Google Now haal je te voorschijn door de menu knop ingedrukt te houden en het proces aan te zetten.
Ik gebruik het nu al een paar weken op mijn Nexus 7, en na een beetje sceptisch te zijn geweest vind ik het nu wel een leuke toevoeging. Als ik op mijn pc of laptop bijvoorbeeld naar een film in de bios zoek staat na een paar minuten een card klaar met de reistijd. Gisteren zat ik in Edinburgh, en na het aanmelden op de Wi-Fi in het hotel krijg ik behalve het weer ook even de laatste wisselkoersen te zien.
Zit een week in Praag en wil dan een goed toestel hebben. Althans batterij doet het altijd goed op foxhound.
Tubes....It's what make music music!