Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De Mediamarkt vakantievoordeel-actie is nog maar net voorbij en Saturn begint met de volgende actie: de Taxfree Shopping actie. Deze actie houdt in dat je 15.97% korting krijgt op je aanschaffen.

De volgende producten zijn uitgezonderd van de actie:

• Entertainmentproducten: muziek & film, games
• Games hardware
• Games accessoires
• Computeraccessoires
• Software
• Losse accessoires
• Powerservice
• Computer: De nieuwe Apple iPad, Apple iPad 2 16GB (alle overige iPad 2 modellen doen wel mee aan de actie)
• Telecom Apple iPhone, Samsung Galaxy S3
• Witoed: Liebherr
• Klein Huishoudelijk: JURA
• Hifi: Bose en Sonos
• Portable: B&W en Bose

Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn:

• Sony: NX720 serie, HX720 serie, HX820 serie, HX920 serie, HX750 serie en HX850 serie.
• Panasonic: alle Panasonic 3D modellen.
• Samsung: ES7000 serie en ES8000 serie.
• Philips: 8000 serie en 9000 serie.
• Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E en LC80LE645E
• LG: LM660 serie, LM669 serie, LM760 serie, LM860 serie en LM960 serie.

Details over de actie: http://www.saturn.nl/mcs/special/taxfree,21001,index.html

In dit topic kun je melden of je succes had met jouw aanschaf van een lens, flitser, body, etc., en natuurlijk voor welk bedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Zo, mijn avontuur bij Saturn Groningen zit er ook weer op. Het was er flink druk voor dit weer.
Het ging ongeveer zo:
J: Loopt Saturn binnen naar de F&V-afdeling, op zoek naar een Nikon 24-70. Alleen nog een demomodel, dus een verkoper vragen of er nog één op vooraad ligt.
S: "Ja hoor, nog 10 stuks, deze kost bij ons 1449,- euro."
J: Had zich daar al op voorbereid en wijst op de btw-actie en dat de voorwaarden niks zeggen over lenzen.
S: "Ja maar een lens is gewoon een accessoire, doet helaas niet mee bij ons."
J: "Ik ken geen enkele fotozaak die lenzen onder de categorie accessoires stopt."
S: "Sorry, ze doen toch echt niet mee. Maar hij is scherp geprijst zo hoor!"
J: "Nee, bedankt.." en ik loop naar de supportbalie om het daar eens te proberen. Ik wees ze er op dat MM Groningen in januari wel lenzen liet meedoen. De vrouw snapt niet helemaal waarom ze nu niet meedoen. Toevallig vangt een andere medewerker van de F&V-afdeling het gesprek op en zegt dat hij voor mij eens zal kijken wat hij kan doen aan de prijs. Tijdens het kijken in het systeem komt de vrouw terug en zegt dat lenzen in de categorie 283 wel meedoen. Gelukkig, daar valt de 24-70 onder!
S: "Nog 10 op voorraad meneer, ik ga achter even kijken". Hij komt terug, en kon ze helaas niet vinden. Maar er lag 'gelukkig' nog een demomodel, die zou hij wel even pakken.
J: "Nou, die hoef ik niet. Dan bestel ik er liever wel één."
S: "Sorry, bestellen kan niet."
J: "Hoezo niet?"
S: "Nou, alleen met volledige vooruitbetaling."
J: "Primaaa :P"
Dus uiteindelijk de lens kunnen bestellen voor 1217 euro. Goedkoopste in de PW is 1409,-. Ik ving in de 10 minuten dat ik er stond overigens op dat bepaalde body's niet meedoen met de actie (de Canon 7D wel, maar een andere body niet, zal wel de 5D3 zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvdGeest schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:19:
Zo, mijn avontuur bij Saturn Groningen zit er ook weer op. Het was er flink druk voor dit weer.
Het ging ongeveer zo:

[...]

Dus uiteindelijk de lens kunnen bestellen voor 1217 euro. Goedkoopste in de PW is 1409,-. Ik ving in de 10 minuten dat ik er stond overigens op dat bepaalde body's niet meedoen met de actie (de Canon 7D wel, maar een andere body niet, zal wel de 5D3 zijn).
Ja, klopt. Het is eerder een grote uitsluitacie, bij de Saturn in Amsterdam deed de 5D3 ook niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Ze zouden dat toch wel duidelijker moeten vermelden in de voorwaarden. Er was overigens een Tweaker die bij de MM-actie wel een 5D3 voor 2999,- kon bestellen (500 euro korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of er nog MM's of Saturns zijn die de Canon 17-40 verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Die verkoopt bijna elke Saturn toch wel lijkt mij? Staan ook 70-200's en 24-70's in de vitrines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
scheit, net zaterdag bij Saturn een nieuwe lens gekocht, zie ik nu deze aktie :( scheelt me mooi 81 eurie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Je kunt gewoon terug gaan en het bedrag in verschil terugkrijgen (die 81 euro dus) :) Tenzij jouw Saturn moeilijk doet over het meedoen van lenzen aan deze actie. Je kunt de lens dan alsnog retourneren en hem bij een andere Saturn halen als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iig niet elke mediamarkt. Ik ken meerdere MM's die top diverse toplenzen als de 70-200 2.8is en de 24-70 verkopen, maar de 17-40 ben ik in Almere en Rotterdam niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
JvdGeest schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:35:
Je kunt gewoon terug gaan en het bedrag in verschil terugkrijgen (die 81 euro dus) :) Tenzij jouw Saturn moeilijk doet over het meedoen van lenzen aan deze actie. Je kunt de lens dan alsnog retourneren en hem bij een andere Saturn halen als je wilt.
Hmmm geen slecht idee, jij maakt mij blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Laat maar even weten wanneer het je gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:51
Vandaag even in Amsterdam geweest voor een 430EX II flitser, ik wilde hem eigenlijk bij de MM gaan halen gezien de prijzen genoemd in het vakantiepremie topic.

Maar eerst even bij de Saturn langs, daar was hij wel enkele euro's duurder dan bij de MM 229 vs. 222 Euro's, maar door het hogere kortingspercentage uiteindeleijk goedkoper, 192,43 Euro.

In eerste instantie was hij niet met een taxfree-label voorzien, dus even nagevraagd en het bleek te kunnen. :)

Na aftrek van de Canon cashback blijven er z'n 162,43 Euro over voor de flitser, goede deal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Misschien niet geheel foto en videohardware maar weet iemand of ze bij de saturn ook synology nas'en verkopen? En HD's?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Kun je het beste even in dit topic vragen (van het Shopping Forum):
Saturn - Taxfree Shopping actie

[ Voor 11% gewijzigd door Nordlys op 29-05-2012 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:00:
iig niet elke mediamarkt. Ik ken meerdere MM's die top diverse toplenzen als de 70-200 2.8is en de 24-70 verkopen, maar de 17-40 ben ik in Almere en Rotterdam niet tegengekomen.
MM Arena heeft ze wel.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Weet iemand of ze bij de Saturn Tilburg de Canon 60D-body verkopen en zo ja, tegen welke prijs?

[ Voor 4% gewijzigd door tobiasvs op 29-05-2012 13:48 ]

Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Dat verschilt per Saturn filiaal, zelf even nagaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Heb m'n bericht hierboven even aangepast. Er wordt helaas niet opgenomen als je ze belt, ze zullen het wel extreem druk hebben.. "Even" langsgaan is echter ook geen optie (een uur reistijd), dus mocht iemand 'm toevallig hebben zien liggen zou ik het fijn vinden om de prijs ervan te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Gisteren nex-5n gehaald in saturn amsterdam + 2x kitlens 18-55 en 55-210 voor 747 euro -50e cashback= 700euro lijkt me zeer netjes.

[ Voor 8% gewijzigd door Penetrator op 29-05-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik kon mezelf bij de MM actie nog tegenhouden maar nu toch maar bij de Saturn in Amsterdam een 5D II body gekocht, 1494 euro. Zakelijk dus nog even de echte BTW er af en dan is het best te doen. :)
Ze zijn daar op trouwens dus hij staat in bestelling.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maratropa schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:02:
Ik kon mezelf bij de MM actie nog tegenhouden maar nu toch maar bij de Saturn in Amsterdam een 5D II body gekocht, 1494 euro. Zakelijk dus nog even de echte BTW er af en dan is het best te doen. :)
Ze zijn daar op trouwens dus hij staat in bestelling.
Het leven is niet eerlijk. ;) Lekker dubbelop bij BTW acties de echte BTW van de belasting aftrekken...
En voor hoeveel (ongeveer) dan? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:48:
[...]

Het leven is niet eerlijk. ;) Lekker dubbelop bij BTW acties de echte BTW van de belasting aftrekken...

[...]

En voor hoeveel (ongeveer) dan? :)
Dat ze het BTW actie noemen zorgt bij de gemiddelde consument alleen maar voor verwarring 8)7 Vraag me af hoeveel mensen zich realiseren dat ze gewoon 16% (jaja ongeveer) korting krijgen maar dat ze wel gewoon BTW betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Voor wie nog een Nikon 28mm f/1.8G zoekt: Saturn Groningen verkoopt deze standaard zelfs onder de V&A prijs (709 euro), dat maakt het wel een erg leuke deal: 595 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 19:40

Milo.

klik

Penetrator schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:55:
Gisteren nex-5n gehaald in saturn amsterdam + 2x kitlens 18-55 en 55-210 voor 747 euro -50e cashback= 700euro lijkt me zeer netjes.
Enig idee hoeveel alleen de body is?
Mn ov is stuk en kan dus niet gratis even snel heen en weer :(

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Zo, alsnog korting gekregen op me zaterdag gekochte canon EF 70-300 f/5-5.6 is usm.
Met alle kortingen en cashback bij elkaar had ik hem nu voor 318 euro, geen slechte prijs dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Bij Saturn Amsterdam zeiden ze dat de tax free korting niet geld op artikelen die besteld moeten worden. Lijkt me niet waar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepF
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-08 22:35
Iemand enig idee wat de originele prijs is die saturn hanteert voor een 550D met 18-55 kitlens? De laagste prijs in de pricewatch (€528,- bij Bol.com) is meestal geen goed ijkpunt voor de prijs bij een mediamarkt/saturn... Maar als het -BTW onder die prijs uitkomt is het de moeite om eens langs de saturn te gaan ;)

Pepf's Blob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
MmarkM schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:35:
Bij Saturn Amsterdam zeiden ze dat de tax free korting niet geld op artikelen die besteld moeten worden. Lijkt me niet waar toch?
Is afhankelijk per filiaal. Bied zelf anders aan dat je 100% wilt aanbetalen, misschien dat ze het dan wel willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo76
  • Niet online

pipo76

Pipo

JvdGeest schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 21:34:
[...]
(Wel of niet bestellen voor kortingstarief) Is afhankelijk per filiaal. Bied zelf anders aan dat je 100% wilt aanbetalen, misschien dat ze het dan wel willen doen.
Heb naar Nieuwegein en Utrecht gebeld (duurt wel lang, het toepasselijke Hold the line van Toto ken ik weer uit m'n hoofd). In Nieuwegein doen ze niet aan bestellen voor kortingstarief (tenzij het vóór afloop binnenkomt), in Utrecht wel.

In Utrecht kost de Nikon 70-200 2.8 vóór korting €1829, wat al ongeveer de huidige scherpste online nieuwprijs is. Moet besteld worden, maar komt dus met korting eraf op zo'n €1537. Niet gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:58

Pixeltje

Woo-woohoo!

Heb de MM actie overgeslagen voor een 430ex II, omdat ik een 70-200 f4 is gekocht heb, maar 160 euro voor die flitser is niet duur.. toch maar even langs dan deze week. Kan ik daarna écht op een houtje bijten de rest van de maand :P

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23
Lijkt wel dat Saturn meer korting geeft dan MediaMarkt, als ik deze prijzen zo zie.

/me is blij dat er toch geen Saturn in de buurt ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lila
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-07 09:16
MmarkM schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:35:
Mij boden ze in Amsterdam aan de X100 te bestellen, mits volledig aanbetaald gewoon voor de kortingsprijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:52
Milo. schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:46:
[...]

Ik ben net even langsgeweest in Tilburg, daar was de versie met de 18-55mm 429,67 (en dan de 50korting er al afgeteld dus eigenlijk 479,67)

Bij mij zei de verkoper trouwens dat de "nex-5n + 2x kitlens 18-55 en 55-210" al een hele tijd niet leverbaar was. Zelfs de lens apart en de zilveren versie zou ook niet leverbaar zijn. Dat vond ik wel raar aangezien een hoop webshops ze wel hebben en de MM ook nog.

Weet misschien iemand of ze bijv. in utrecht wel deze lens op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 19:58
Hmm, misschien morgen dan maar even naar heerhugowaard kijken of ze nog iets interessants hebben.

Ben nog op zoek naar een leuke groothoek lens dus wie weet :P

[ Voor 24% gewijzigd door Beukerz op 30-05-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Pluisie,
Tnx!

Ik ben net zelf even in Heerhugowaard geweest, enkel een nex5n met 18-55 en 55-210 op voorraad voor iets meer dan 750e. (incl saturn korting excl cashback)
De verkoper was erg behulpzaam, hij gaf aan dat er allang besteld was maar sony nog niet kon leveren, hij liet in een excel de levertijden zien; eind juni en eind juli (kit met de 16mm). Bestellen kon voor de actie prijs.
Lenzen lagen er wel, 18-55 en 55-210 uit mn hoofd.
De kit met de 18-55 die eind juni zou binnenkomen was 629e zonder korting.

Verder lagen er qua canon lenzen wat 70-200 f4 ISjes, een 100-400L, 70-300L, een 300L f4, 100 2.8 macro, 17-55 f2.8 en wat 5d2 kits.. geen idee wat de prijzen waren. En ook een nikon 70-200 f2.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
Ja Nikon lenzen liggen er niet veel bij Saturn Heerhugowaard, Dat was een week of 2/3 geleden ook al zo.
Maar gaven ze wel korting op losse lenzen dan? Want als dat zo is ga ik van de week nog even langs om te kijken. (en eventueel kopen/bestellen.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Ja, op flitsers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn Zaandam heeft ook niet al te veel Nikon objectieven (altijd al zo geweest sinds de opening). Maarja, Canon is marktleider he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Mediamarkt Utrecht heeft de Nex-5n met 18-55mm lens gewoon op voorraad voor 555 euro. Gaat nog 50 euro cashback af.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
DarkSEDA schreef op maandag 28 mei 2012 @ 23:31:
Vandaag even in Amsterdam geweest voor een 430EX II flitser, ik wilde hem eigenlijk bij de MM gaan halen gezien de prijzen genoemd in het vakantiepremie topic.

Maar eerst even bij de Saturn langs, daar was hij wel enkele euro's duurder dan bij de MM 229 vs. 222 Euro's, maar door het hogere kortingspercentage uiteindeleijk goedkoper, 192,43 Euro.

In eerste instantie was hij niet met een taxfree-label voorzien, dus even nagevraagd en het bleek te kunnen. :)

Na aftrek van de Canon cashback blijven er z'n 162,43 Euro over voor de flitser, goede deal. :P
Was bij de Zuidplein vestiging niet verkrijgbaar, :( alleen de 270.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Het begint wel te kriebelen om een nex5n te halen, helemaal omdat ik nog een cadeaubon heb van 150e, dat icm met de cashback en de actie zelf maakt het leuk.
Ik vraag me alleen af of een saturn waar dan ook alleen de losse body verkoopt, in heerhugowaard zeiden ze me dat die niet zou bestaan, maar ik zie hem wel bij div internet shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Milo. schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 18:46:
[...]

497 met 18-55 maar pin me er niet op vast!
Body niet gezien (maar ook niet bewust gekeken)

[ Voor 11% gewijzigd door Penetrator op 30-05-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandaag bij de Saturn in Groningen geweest.
Canon 17-55 f2.8 kon ik bestellen voor 703 euro ongeveer, hier gaat nog de cashback vanaf (als de lens op tijd komt, voor 31 juli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

_Richie_ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:46:
Vandaag bij de Saturn in Groningen geweest.
Canon 17-55 f2.8 kon ik bestellen voor 703 euro ongeveer, hier gaat nog de cashback vanaf (als de lens op tijd komt, voor 31 juli)
Zo, laten we inderdaad gaan duimen voor je dat ie op tijd binnenkomt, een Canon 17-55 voor ongeveer €630 is zeker niet verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
JvdGeest schreef op maandag 28 mei 2012 @ 14:51:
Ze zouden dat toch wel duidelijker moeten vermelden in de voorwaarden. Er was overigens een Tweaker die bij de MM-actie wel een 5D3 voor 2999,- kon bestellen (500 euro korting).
Enig idee welke MM filiaal dat was? Heb bij DH en Utrecht nagevraagd, maar ook daar deed hij helaas niet mee.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSEDA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:51
InsjaHH schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:27:
[...]

Enig idee welke MM filiaal dat was? Heb bij DH en Utrecht nagevraagd, maar ook daar deed hij helaas niet mee.
Roermond was dat. http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38293302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

Mappy

Piramide van Austerlitz

Zuidplein:
Vanavond een 430EX meegekregen voor 184 euro (219 list price) B-) Was wel graven in de schappen om er een te vinden.
Later aan een andere medewerker nog even gevraagd wat de 50mm 1.4 moest kosten, maar die deed niet mee aan actie zei ie en was 335 euro 8)7 Denk dat je net de goede moet treffen dus.
Gisteren vroeg iemand nog naar de 17-40, niet gezien hier.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 21:16
Vanavond toch maar even wezen shoppen, we gingen voor een koelkast/vriezer combo.
Thuis gekomen met een VSX-921 Pioneer Reciever, en zaterdag wordt mijn koelkast geleverd.
Totale prijsverschil met BCC toch wel bijna 100 euries bespaard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Doet de Apple thunderbolt display 27" ook mee aan de actie? Iemand enig idee van de prijs?

[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 31-05-2012 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Philflow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:38:
Doet de Apple thunderbolt display 27" ook mee aan de actie? Iemand enig idee van de prijs?
Dat is voor ons koffiedik kijken, de regels zijn een beetje afhankelijk per filiaal en zelfs per medewerker verschilt het. Je kan het best zelf even langs een Saturn gaan in de buurt en rustig overleggen met een medewerker daar.
Bellen kan ook, hoewel je soms erg lang in de wacht staat en mijn ervaring is dat je in de winkel zelf meer voor elkaar krijgt dan aan de telefoon.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Philflow schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:38:
Die vragen kan je hier kwijt: Saturn - Taxfree Shopping actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Iemand toevallig enige idee wat de Nikon 1 J1 kost bij de saturn? Er komt een cashback actie aan en was benieuwd wat de prijs is van de J1 kit met 10-30mm lens :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:27
Iemand al geprobeerd of de 5D3 bij Saturn in Groningen meedoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edelf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:27
iemand enig idee wanneer de 5D MK III weer leverbaar is bij de Saturn / MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Die camera is nauwelijks leverbaar bij andere fotozaken, dus tja.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasvs
  • Niet online

tobiasvs

Tobias

Vriendinnetje belde net, de Canon 60D incl. 18-55 IS hebben ze niet meer op voorraad in Tilburg. Bestellen bij volledige aanbetaling kon wel, dus heb er een van €899 voor €755,43 weten te bemachtigen!
Verwachte levertijd is óf 2 weken, óf 4-6 weken.. Nu maar hopen op het eerste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
Milo. schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 16:25:
Pluisie,
Tnx!

Ik ben net zelf even in Heerhugowaard geweest, enkel een nex5n met 18-55 en 55-210 op voorraad voor iets meer dan 750e. (incl saturn korting excl cashback)
De verkoper was erg behulpzaam, hij gaf aan dat er allang besteld was maar sony nog niet kon leveren, hij liet in een excel de levertijden zien; eind juni en eind juli (kit met de 16mm). Bestellen kon voor de actie prijs.
Lenzen lagen er wel, 18-55 en 55-210 uit mn hoofd.
De kit met de 18-55 die eind juni zou binnenkomen was 629e zonder korting.

Verder lagen er qua canon lenzen wat 70-200 f4 ISjes, een 100-400L, 70-300L, een 300L f4, 100 2.8 macro, 17-55 f2.8 en wat 5d2 kits.. geen idee wat de prijzen waren. En ook een nikon 70-200 f2.8.
Ahh dankje, helaas is Heerhugowaard te ver weg voor mij :(
Heb nog naar Utrecht gebeld, maar die hebben helemaal geen NEX5 meer op voorraad. Ik ga nog even Venlo proberen en anders geef ik het maar op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_of_Nine
  • Laatst online: 12-09 17:21
Was net in Hoofddorp;

Body van de 600D was 486,-
Body van de 60D was 713,-

Zit al een tijdje te gluren naar een upgrade van de 400D maar ben er nog niet over uit....

Wie weet komt het nu wel tot me ;- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konijn
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-08 07:49
Heb je misschien ook de prijs van de 7d gezien?

Ik was gister in Heerhugowaard naar de saturn.

Daar was de 60D € 919,- (met korting 772)
En de 7D was daar € 1299,- (met korting 1091)

Dus dat zou het voor de 60D wel het ritje waard maken ;-) zit namelijk met een soort gelijke situatie, wil mijn 400D Upgraden naar een 60 of 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_of_Nine
  • Laatst online: 12-09 17:21
7D Niet op gelet helaas.

Tja de 400D als ie nou eens een keer stuk ging dan was de keus snel gemaakt; echter ik ben nog steeds tevreden over. Ik denk dat het hem niet gaat worden voor mij betreffende deze actie.

Overigens; qua voorraad; ik had haast en heb niet gevraagd; nog in de schappen gekeken of er nog wat lag.
( ik wou alleen de prijs weten )
Ik zou dus eerst even een telefonische voorraad check laten doen met hun.

Overigens; al het L glaswerk ( zowiezo daar matig beschikbaar ) was even "niet aanwezig"
Ik meen me te herinneren dat ze al een hele poos een 17-55 2.8 (EFS) hadden; maar die kon ik ook niet spotten.

Succes met de jacht verder!

==edit== net een buddy aan de lijn, die heeft voldoende voorraad gezien. Maar of dat de KIT of BODY only's waren daar had ie geen kaas van gegeten.

[ Voor 10% gewijzigd door Seven_of_Nine op 31-05-2012 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konijn
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-08 07:49
Die hadden ze in Heerhugowaard iig wel, als ik het goed heb was hij daar 889 (747 met korting dan) dan heb ik het dus over de EF-S 17-55mm 2.8

Vervelend he dat de 400D het zo lang blijft doen? ;-) wij gaan deze zomer een rondreis door afrika maken dus dat vond ik een goed excuus voor een upgrade

[ Voor 7% gewijzigd door Konijn op 31-05-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Pluisie schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:39:
[...]

Ahh dankje, helaas is Heerhugowaard te ver weg voor mij :(
Heb nog naar Utrecht gebeld, maar die hebben helemaal geen NEX5 meer op voorraad. Ik ga nog even Venlo proberen en anders geef ik het maar op :'(
Nogmaals bedankt voor de info, wilde morgen juist naar utrecht om te kijken of er nog een nex5 was. Naja evt bestellen is natuurlijk ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Nog bedankt voor je reactie, heb intussen echter nog geen tijd gehad om langs te gaan.
Op twitter wist men mij overigens een wel heel duidelijk antwoord te geven:
SaTo
@SaturnHHW Lenzen voor een DSLR camera (Nikon Nikkor 50mm f/1.8 & 105 f/2.8 Micro VR) accessoires of gewoon taxfree korting?
Saturn Heerhugowaard
@Sato Lenzen vallen onder accesoires, maar als je langskomt kunnen we vast wel iets voor je betekenen.
Beetje vaag dus of het zin heeft om te gaan...
Zit dan ook nog met twijvels wat de beste keuze is voor mij: 105mm 2.8 Micro VR of 85mm 1.8 (AF-S)
Heb helaas enkel ervaring met de 35mm 1.8 en 18-55 VR kitlens.
Maar goed daar is dit topic niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Je moet het gewoon tactisch vragen, ik kreeg bij Utrecht de Wall de lenzen gewoon met korting mee.
Uiteindelijk wel niets gekocht maar de korting kreeg ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Jippie eindelijk een 5D Mark III besteld. En jawel bij saturn met korting dus 2931

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Sato,
Krom want in de winkel hebben de lenzen gewoon een kaartje erbij met de prijs en daaronder de prijs na korting..

d-illusio,
Ik denk dat een aantal mensen wel wil weten welke saturn dat is geweest. Wel erg nice man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoi Milo,

Dat was in Tilburg. Echter is hij nog niet binnen. Maar moest wel het volledige bedrag van te voren betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Vandaag even naar Saturn te Amsterdam geweest voor de Nikon 35 mm 1.8G AF-S DX aangezien ik die toch al wilde kopen en ik was ook wel benieuwd of hij daar dan goedkoper te krijgen was i.c.m. de BTW-actie. Wat blijkt; hij was niet op voorraad maar ze konden hem wel bestellen mits ik een aanbetaling deed. Uiteindelijk kostte hij mij €142,01 i.p.v. de reguliere prijs van €169,- wat opzich al het goedkoopste is volgens de pricewatch. Enige minpunt is misschien de levertijd, die konden ze namelijk niet bepalen maar dat maakt mij toch niet uit aangezien ik het erg druk heb met het afronden van mijn studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Kijk, zelfs met een stukje eigen reflectie erbij :P De 35mm 1.8G is volgens mij prima leverbaar, ik denk dat je hem begin volgende week al moet kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Dank je :). Ben gewoon erg blij dat het gelukt is, sowieso scheelt het wat in de portemonnee maar had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ze zo meegaand zouden zijn. Had verder niet veel gekeken alleen zag ik wel dat ze jouw toekomstige Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED hadden liggen. Heb alleen niet gevraagd hoe duur die was en het was er volgens mij ook nog maar één...

Zag ook voldoende Canon lenzen liggen, ook de 17-40mm f4 L voor iemand daar daar in geïnteresseerd is. Prijzen weet ik niet, stond ook geen labeltje bij zoals bij sommige kits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 18:15
Weet iemand toevallig hoeveel de Nikon D3100 incl. kitlens kost? Alvast hartelijk bedankt! Als dat rond de € 400,- (excl. BTW korting) is dan ga ik voor die. Anders de EOS1100D incl. kitlens voor € 299,- bij de MM Rotterdam Centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Morpheus2003 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:22:
Weet iemand toevallig hoeveel de Nikon D3100 incl. kitlens kost? Alvast hartelijk bedankt! Als dat rond de € 400,- (excl. BTW korting) is dan ga ik voor die. Anders de EOS1100D incl. kitlens voor € 299,- bij de MM Rotterdam Centrum.
2 weken terug zag ik hem bij de saturn in Tilburg voor €400 ~ 420 liggen. Durf niet te zeggen of dit nog steeds het geval is... Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 18:15
Lunick schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:28:
[...]

2 weken terug zag ik hem bij de saturn in Tilburg voor €400 ~ 420 liggen. Durf niet te zeggen of dit nog steeds het geval is... Succes iig!
Bedankt voor je reactie ^O^ Als dat de prijs is, ga ik zeker voor de D3100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Ik heb vandaag de 600d met kitlens gekocht voor €486 lijkt mij mooie deal.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-08 07:57

Younes

Wie, Wat, Waar?

De D5100 + KITlens kost bij Saturn Vleuten 509 euro. Met de korting eraf: 394. Ik weet nou niet of lens de VR is of niet...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

509-19% is 427 volgens de calculator op de website.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
Milo. schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:13:
[...]

Nogmaals bedankt voor de info, wilde morgen juist naar utrecht om te kijken of er nog een nex5 was. Naja evt bestellen is natuurlijk ook een optie.
Ik heb hem uiteindelijk met 55-210mm gehaald in Venlo. Daar hadden ze er nog een paar staan, heb geen losse body's gezien alleen met minimaal kitlens 18-55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Younes schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:48:
De D5100 + KITlens kost bij Saturn Vleuten 509 euro. Met de korting eraf: 394. Ik weet nou niet of lens de VR is of niet...
509 / 119 * 100 = 427,73

Jij berekent korting over nieuwe prijs, zou wel leuk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-08 07:57

Younes

Wie, Wat, Waar?

BCC rekent als volgt: 509 - (509 * 1,19) *0,19 = 394
Saturn rekent als volgt: € 1.190,- x (100/119) = € 1.000 (excl. BTW)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat de Nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6 VR kost bij Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Net bij Saturn Zaandam geweest om te kijken voor een Nex5n.. en die hadden ze nog redelijk in voorraad. Nette prijs, 590e (laatste PW is dat ook), dan nog de korting erop, had nog cadeaubonnen twv 225e.. cashback van sony a 50e.. ik ben weer blij.
Zal er binnenkort een fotootje van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 17:05:
Iemand enig idee wat de Nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6 VR kost bij Saturn?
Het is al vele malen in dit topic gezegd, maar die vraag kun je moeilijk beantwoorden als je geen vestiging vermeld. Bovendien kun je dat het beste zelf even navragen (telefonisch of langsgaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Milo. schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:13:
Sato,
Krom want in de winkel hebben de lenzen gewoon een kaartje erbij met de prijs en daaronder de prijs na korting...
Vandaag even langsgegaan rond 5 uur/half 6, Gekeken op de camera afdeling en lenzen stonden er inderdaad met korting.
Vervolgens wat rondgelopen in de winkel om nog eens goed na te denken over wat ik nu eigenlijk wilde, Terug gelopen naar de camera afdeling en een verkoper aangesproken.
Na wat gepraat over een aantal lenzen zijn we samen in het systeem gaan kijken,
Hij had er wat moeite mee en kwam met bijde lensen eerst bij de AF-D versie uit maar na wat hulp is het toch mooi gelukt:

Nikon AF-S VR Micro 105MM/2.8G IF-ED, Normaal 759,- (Camerland prijs) Nu met korting: 637.52
En
Nikon AF-S 50MM F/1.8G, Normaal 179,- (Ook weer een normale prijs.) Nu met korting: 150.42
Totaal: 787.94 (Net iets meer dan de gangbare prijs van de 105 micro dus.)

Maandag wordt ik gebelt wat de levertijd gaat worden want daar konden ze vandaag niets over zeggen. (En voor navraag bij de leverancier was het al te laat)

Ik ben zeer tevreden over de service van Saturn tot nu toe en verwacht voorlopig geen wensen meer te hebben op gebied van lenzen en andere camera harware (D5100 (+18-55VR), 35mm 1.8, SB-700 + straks bovengenoemde)

Milo bedankt voor je snelle antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:50
Zo, vanavond hier in A'dam de Canon 10-22 opgepikt voor €604,18 (uiteraard de prijs mét korting). Na aftrek van € 70 cashback heb ik 'm dan voor €534,18. Nette prijs en ben toch blij dat ik 'm niet afgelopen bij de MM in Almere heb gehaald. Nu ben ik t.o.v. de MM prijs €50 goedkoper uit.

Indirect zal ik door deze aankoop nog wel een jaartje of 1/2 op crop blijven schieten. Hopelijk komt Canon snel met een 7D upgrade die m'n ancient 30D kan vervangen.

btw, een vriend van me heeft hier in A'dam de 7D opgepikt voor €999,07.

[ Voor 7% gewijzigd door nadroJ op 01-06-2012 23:37 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Even wat prijzen van Nikon bekeken bij Saturn Nieuwegein:

- Nikon D3100 + 18-55 VR € 429, met Taxfree korting € 360,50
- Nikon D5100 body € 479, met korting € 402,52
- Nikon D5100 + 18-55 VR € 509, met korting € 427,71
- Nikon D7000 body € 959, met korting € 805,88
- Nikon D7000 + 18-105 VR € 1139, met korting € 957,14
- Nikon AF-S DX 55-200 VR € 279, met korting 234,45
- Nikon AF-S 50/f1.8 € 179, met korting € 150,42

Verder stonden er nog een AF-S DX 12-24 en een AF-S 28-300 in de vitrine. De lenzen doen dus ook mee in de Tax free korting (heb ik nagevraagd).

Ik heb zelf een D5100 kit gekocht als opvolger van mijn D70, volgens mij voor een mooie prijs. Alleen nog even bedenken wat ik met de kitlens ga doen, want ik blijf denk ik toch liever mijn AF-S DX 18-70 gebruiken. Misschien houd ik de kitlens om mee te filmen, vanwege de VR.

Ik wilde ook een Nikon 55-200 telezoom, maar die had niet echt een interessante prijs, dus heb ik die nu voor € 170 (afhaalprijs) besteld bij Camera.nl. Misschien later nog een DX 35/f1.8 erbij en een 52 mm. polarisatiefilter en dan heb ik een mooie lichtgewicht travel kit.

Er liggen dus wel wat aantrekkelijk geprijsde Nikon spullen in Nieuwegein, de D3100 kit is ruim op voorraad, D5100 en D7000 body beide slechts 1 stuks maar dan ook niet heel interessant tov de kitprijs, en van de D5100 kit lagen er nu nog een stuk of drie in de winkel (gingen vlak voor sluitingstijd twee tegelijk de deur uit, waaronder die van mij). Van de D7000 kit nog een stuk of vijf in de winkel. Voor de belangstellenden: ze zijn zondag ook nog open met de korting.

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Iemand enig idee of Saturn Amsterdam Canon 70-200 F4's heeft liggen?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ze staan uitgestald. In ieder geval de non IS variant. En anders kunnen ze bestellen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younes schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:36:
BCC rekent als volgt: 509 - (509 * 1,19) *0,19 = 394
Saturn rekent als volgt: € 1.190,- x (100/119) = € 1.000 (excl. BTW)
Ik geloof dat ze bij de BCC maar eens een goede interne auditor moeten aanstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

nadroJ schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 02:23:
Ze staan uitgestald. In ieder geval de non IS variant. En anders kunnen ze bestellen.
Net gechecked. Klopt inderdaad. de 70-200 f4 zou rond de 480 euro euro moeten zijn (inclusief korting). Trek daar ook nog eens 50 euro cashback vanaf en je hebt een nieuwe lens voor iets boven de 430 euro... Best netjes, op marktplaats wisselen ze regelmatig voor 400 van eigenaar.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senole
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 12:20
Heb dinsdag een 24-105 F4 L besteld bij saturn in Utrecht. Deze was niet op voorraad maar wel volledig aanbetaald en bon met de datum van dinsdag. Zolang ze deze leveren voor eind juli vind ik het prima. Met btw korting kwam deze uit op 780 trek daar nog eens 100 cashback van af 680 zeer nette prijs voor een nieuwe 24-105.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:13
Worden dit soort acties vaker gehouden of is dit maar één keer per jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
MM en Saturn houden elk jaar wel dit soort acties. Meestal in januari en juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astonmbp
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Vandaag bij Saturn Amsterdam de Canon 17-40mm f4 L opgehaald, was de laatste die er lag :). €575 betaald waar dan nog Canon cashback (€70) vanaf gaat. Mooie prijs dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bij Saturn Utrecht een D3100 kit gehaald voor 335,-. Prima deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:16:
Vandaag bij Saturn Utrecht een D3100 kit gehaald voor 335,-. Prima deal :)
Laagste prijs in de PW €389, nette prijs inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
iemand canon 50/1.2 gezien? saturn utrecht neemt phone niet op...

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ik vermoed dat geen enkele Saturn deze lens op voorraad heeft liggen. Mogelijk kunnen ze reserveren. Bel even met Amsterdam.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
nou in utrecht willen ze niets meer nabestellen...

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Jammer dat ze geen webshop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Laatst online: 11:14
Net bij Saturn Amsterdam een Canon 15-85 besteld voor 537 euro incl korting. Haal je de canon Cash Back actie daar nog vanaf komt de lens op 462 euro uit. Goedkoopste pricewatch notering is 620 euro. Mooie prijs lijkt mij!
Pagina: 1 2 Laatste