Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
Waar gehaald?Blackeagle schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:22:
Afgelopen vrijdag de trotse eigenaar geworden van een Canon EOS 600D met standaard 18-55 lens.
Samen met de Schoudertas, geheugen, Pol- en UV filter en 3 jaar verzekering voor de vrienden prijs van 594 euro.
Prima starters kitje.
- ben er al wel achter dat wellicht een andere lens wel wenselijk is, maar dat komt nog wel ff.
Saturn Utrecht (The Wall)
Windows Vista Ultimate, AMD X2 3800+, 512MB, 128MB GeForce 6150, 250GB Barracuda, 19"w LCD
Werd net gebeld, lens is al binnen!_Richie_ schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:46:
Vandaag bij de Saturn in Groningen geweest.
Canon 17-55 f2.8 kon ik bestellen voor 703 euro ongeveer, hier gaat nog de cashback vanaf (als de lens op tijd komt, voor 31 juli)
Iemand die bij Saturn Amsterdam lenzen van Nikon besteld heeft en ze al binnen heeft? Ik heb de mijne namelijk vorige week besteld en aangezien hier vermeld werd dat hij wel snel leverbaar was vraag ik mij af of dat wel zo is.
Het gaat om de Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G.
Het gaat om de Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G.
Mijn AF-S 50mm f/1.8G zou als het goed is ergens volgende week binnen moeten komen bij Saturn Heerhugowaard.
De AF-S 105mm f/2.8 Micro VR IF-ED die ik ook besteld heb wordt helaas pas ergens volgende maand verwacht, Gedult is in deze dus een schone zaak.
Daarbij kun je altijd met ze bellen en vragen wanneer ze verwachten je lens binnen te krijgen, Ik heb dat zelf ook gedaan van de week. (Eigenlijk zouden zij mij maandag bellen maar blijkbaar hadden ze het erg druk, Woensdag dus zelf even gebelt.)
De AF-S 105mm f/2.8 Micro VR IF-ED die ik ook besteld heb wordt helaas pas ergens volgende maand verwacht, Gedult is in deze dus een schone zaak.
Daarbij kun je altijd met ze bellen en vragen wanneer ze verwachten je lens binnen te krijgen, Ik heb dat zelf ook gedaan van de week. (Eigenlijk zouden zij mij maandag bellen maar blijkbaar hadden ze het erg druk, Woensdag dus zelf even gebelt.)
[ Voor 17% gewijzigd door Sato op 08-06-2012 14:46 ]
Net even gebeld, kreeg te horen dat de standaardlevertijd tussen de 5 en 10 dagen zit. Daarbij kreeg ik ook te horen dat zij de hele dag dit soort vragen kregen en dat ze het niet per product specifiek kunnen zien.
Maakt verder ook niet veel uit hoor, maar aangezien er hier beweerd werd dat de levertijd van deze lens erg goed was had ik toch een beetje gehoopt hem deze week al te mogen ontvangen. Nog maar een paar nachtjes geduld hebben...
Maakt verder ook niet veel uit hoor, maar aangezien er hier beweerd werd dat de levertijd van deze lens erg goed was had ik toch een beetje gehoopt hem deze week al te mogen ontvangen. Nog maar een paar nachtjes geduld hebben...
Gister mijn Canon 15-85 opgehaald. Vorige week zondag besteld dus binnen een week was hij binnen. Niet slecht voor maar 460 euro(160 euro goedkoper dan goedkoopste internet prijs)
Net nogmaals contact opgenomen met Saturn Amsterdam i.v.m. mijn bestelling twee weken geleden van de Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G. Dit keer werd ik doorverbonden met de foto/video afdeling, daar werd mij verteld dat de levertijd onmogelijk is om vast te leggen en dus mijn eerdere informatie van 5 tot 10 dagen incorrect was. Daarnaast was mijn lens wel besteld bij Nikon Nederland maar er was nog geen enige indicatie van Nikon over de levertijd, hoewel dat meestal wel gebruikelijk is volgens de medewerker.
Ben in ieder geval blij dat hij wel in het systeem staat als besteld, aangezien de levertijd dusdanig lang is begon ik mij al af te vragen of dat wel goed was gedaan. Dit werd versterkt doordat ik geholpen werd door een relatief jonge medewerker die zijn weg in het systeem nog niet goed wist...
Update: Ondertussen na ruim 6 weken opnieuw Saturn gebeld aangezien ik toch een beetje benieuwd werd waarom het zo lang duurde voordat mijn lens geleverd kon worden. Wat bleek: hij lag er al sinds 15 juni j.l. en ze hadden mij op die dag ook al geprobeerd te bereiken. In ieder geval kon ik hem dus meteen ophalen, ik werd goed behandeld, de man die mij zowel aan de telefoon had gehad als mij hielp was erg medelevend en vond dat het eigenlijk niet zo had mogen gaan. Voor mij was het alleen wel een opluchting dat hij er was en dat nog net op tijd voor de vakantie.
Ben in ieder geval blij dat hij wel in het systeem staat als besteld, aangezien de levertijd dusdanig lang is begon ik mij al af te vragen of dat wel goed was gedaan. Dit werd versterkt doordat ik geholpen werd door een relatief jonge medewerker die zijn weg in het systeem nog niet goed wist...
Update: Ondertussen na ruim 6 weken opnieuw Saturn gebeld aangezien ik toch een beetje benieuwd werd waarom het zo lang duurde voordat mijn lens geleverd kon worden. Wat bleek: hij lag er al sinds 15 juni j.l. en ze hadden mij op die dag ook al geprobeerd te bereiken. In ieder geval kon ik hem dus meteen ophalen, ik werd goed behandeld, de man die mij zowel aan de telefoon had gehad als mij hielp was erg medelevend en vond dat het eigenlijk niet zo had mogen gaan. Voor mij was het alleen wel een opluchting dat hij er was en dat nog net op tijd voor de vakantie.
[ Voor 26% gewijzigd door hifigamefreak op 15-07-2012 14:44 . Reden: Update ]