Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 17:03:
omgerekend door google.
US$ 529.98 = 431.72043 Euros
En de BTW erbij, en je zit boven de €500. Dat is het toch nauwelijks waard met het kopen in nederland. Vergeet niet dat de U2711 ook betere beeldkwaliteit levert. En heeft een stuk meer features. En als je per se geen mat LG scherm wilt (zoals ik bijvoorbeeld). Waarom zou je dan niet de hazro nemen? Ik neemde dat je daar geen BTW over betaalt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ja, ik snap ook niet dat er mensen nu $500 gaan betalen voor monitoren erg vergelijkbaar met de monitoren die voor €250 op eBay staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
chronoz schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:01:
Ja, ik snap ook niet dat er mensen nu $500 gaan betalen voor monitoren erg vergelijkbaar met de monitoren die voor €250 op eBay staan.
Als je een voorbeeld hebt met Dezelfde aansluitingen hdmi dvi display

Ik zal eens naar de hazro zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Phyt_ op 15-08-2012 19:55 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HDMI? Waar voor wil je HDMI als je daarmee niet eens de volledige resolutie kan aansturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Playstation aansluiten, overigens zie ik op de Hazro geen pivot functie en hoogte verstelbaar

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

hdmi -> dvi verloopje. Al vereist dat verwissel van stekkers
overigens zie ik op de Hazro geen pivot functie en hoogte verstelbaar
Waarom wil je dat soort features op iets wat, in essentie, een budgetmonitor is? Pivot is best leuk en hoogte verstelbaar is een must. Maar dat drijft de prijs in dit geval dus vrij hard op.

• Phyt_
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:36:
[...]
hdmi -> dvi verloopje. Al vereist dat verwissel van stekkers

[...]

Waarom wil je dat soort features op iets wat, in essentie, een budgetmonitor is? Pivot is best leuk en hoogte verstelbaar is een must. Maar dat drijft de prijs in dit geval dus vrij hard op.
ok hdmi laat ik wel even gaan, heb nog een 32inch led tv over die ik hiervoor ga gebruiken om de playstation op aan te sluiten.
Maar in hoogte verstelbaar is toch wel nodig, heb geen zin om dadelijk weer oude Microsoft cursus boeken eronder te leggen.

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:20

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

[b]Darkstone schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:47: Vergeet niet dat de U2711 ook betere beeldkwaliteit levert.
Zal best maar de coating op dat panel verneukt dat imho volledig!

Specs

Verwijderd

Week geleden een Crossover 27Q besteld bij red-cap. Helaas verstuurd via EMS, ging er vanuit dat ze ofwel met FedEx danwel met DHL zouden werken. Pakket ligt nu sinds afgelopen maandag bij onze jongens van PostNL (NLAMSA). Hopen maar dat ze een beetje doorwerken.

Gister een factuur opgevraagd bij Red-Cap om PostNL maar even voor te zijn. Ga ervan uit dat ze met een rekening komen die te hoog ligt. Op de factuur heeft die joker van een Red-Cap een waarde aangehouden van 80 dollar plus vermeld dat het om een gift gaat. Ben benieuwd waar dit op uit draait.

• dere12
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:48

dere12

Kennis delen is goud waard!

Net mijn Crossover ontvangen en aangesloten en ik kan alleen maar beamen wat andere tweakers al hebben gezegd over dit scherm: WOW!

Net even de dead pixel test gedaan en alles lijkt perfect te zijn :)

Jammer dat ik pech had met de douane maar dit mooie scherm op mijn bureau maakt een hoop goed!

[ Voor 13% gewijzigd door dere12 op 16-08-2012 15:10 ]

Life is all about Tweaking

• Phyt_
Netjes geniet ervan :) hoe doen de crossovers het met game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:41
dere12 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:09:
Net mijn Crossover ontvangen en aangesloten en ik kan alleen maar beamen wat andere tweakers al hebben gezegd over dit scherm: WOW!

Net even de dead pixel test gedaan en alles lijkt perfect te zijn :)

Jammer dat ik pech had met de douane maar dit mooie scherm op mijn bureau maakt een hoop goed!
again: Pics or it didn't happen :Y) ( en dan niet een screenshot van je desktop posten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 18:46
dere12 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:44:
Mijn Crossover is door de douane maar had pech dat ik bewijs van de waarde moest opgeven, nu 19% betalen over het totale bedrag van $470 helaas. Hoop dat andere tweakers niet als steekproef worden gebruikt!

[...]

Deze heb ik maar dan niet de pivot versie met verstelbaar scherm.
Daar zou ik echt niet mee akkoord gaan als ik jou was.
De waarde is geen 470 dollar... Dit is het bedrag wat jij waarschijnlijk betaald hebt inclusief verzending?

De verzendkosten zijn zo'n 100 !!!!!! euro he? Hier kunnen/mogen ze toch geen invoerrechten/belasting over rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Meep meep: Aug 17, 2012 11:45 AM Heeft FedEx-vestiging bereikt KOELN DE

Als het ff meezit as maandag/dinsdag in huis :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
RFdeGroot schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:35:
[...]
De verzendkosten zijn zo'n 100 !!!!!! euro he? Hier kunnen/mogen ze toch geen invoerrechten/belasting over rekenen?
Jawel hoor, staat gewoon gedocumenteerd. Is bekend.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dere12

dere12

Hoe berekent u de invoerrechten?

Betaalt u invoerrechten over de prijs van de laptop uit Amerika? Of over het totaalbedrag inclusief verzendkosten? De Douane gaat uit van de douanewaarde van een product. Dit is een optelsom van:

aankoopprijs; verzendkosten; verzekeringspremie tot aan de grens van Nederland.
Reken je niet te snel rijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. De BTW bij de grens gaat gewoon over de gehele transactie.

Alleen wanneer de productwaarde <22 euro is wordt er niks belast. Als de productwaarde hoger ligt, wordt ook de verzendkosten belast.

Maar een monitor van 20 euro met verzendkosten van 330 gaan ze uiteraard niet in trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn Crossover 27q ontvangen, besteld bij Red-Cap voor $ 340 dollar. Verstuurd via EMS. Inklaringskosten en BTW totaal € 45 ! _/-\o_ Totaal kosten plaatje: € 321,48.

Red-Cap: Reageert snel en zijn monitors zijn erg scherp geprijsd. Dik in orde!

Vanavond testen en aansluiten. Te mooi weer buiten om binnen te zitten! :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inmiddels getest. Wat een genot! :9~ Echt een subliem scherm. Tijdje op een Imac gewerkt (27 inch variant). Ik kan uit ervaring zeggen dat dit scherm zeker niet onder doet. Heb wel de brightness helemaal terug moeten schroeven, lager kan die momenteel niet. Kan wellicht voor sommige mensen als vervelend worden ervaren. Kan 'm eventueel nog wat donkerder krijgen door met de kleuren te spelen.

Geen enkele defecte danwel stuck pixel overigens! *O*
Backlight bleeding is minimaal. Pics komen wanneer daar behoefte aan is.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 01:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dere12

dere12

Net mijn Crossover 27q ontvangen, besteld bij Red-Cap voor $ 340 dollar. Verstuurd via EMS. Inklaringskosten en BTW totaal € 45 ! Totaal kosten plaatje: € 321,48.
Gefeliciteerd, daar heb je het qua douane heffing beter gedaan dan mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Is er er een vergelijking op internet beschikbaar? Ik twijfel tussen de Yamakasi Catleap Q270 en de Crossover 27Q. Ik denk dat ik toch binnenkort de knoop ga doorhakken en aanschaffen.

En zijn er nog tips voor het ontlopen van een extra boete van de douane of de kosten te minimaliseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
chronoz schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 14:25:
Is er er een vergelijking op internet beschikbaar? Ik twijfel tussen de Yamakasi Catleap Q270 en de Crossover 27Q. Ik denk dat ik toch binnenkort de knoop ga doorhakken en aanschaffen.
Identiek paneel. Gewoon kopen welke je het mooiste vindt.
En zijn er nog tips voor het ontlopen van een extra boete van de douane of de kosten te minimaliseren?
Duimen en afwachten. Meer kan je niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:14:
Geen enkele defecte danwel stuck pixel overigens! *O*
Backlight bleeding is minimaal. Pics komen wanneer daar behoefte aan is.
Daar is behoefte aan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Oh haat!
"Aug 20, 2012 9:50 AM | Bij de lokale FedEx-vestiging | RIDDERKERK NL | Pakket hoeft nog niet te worden bezorgd"

So close...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Huigie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:53:
Oh haat!
"Aug 20, 2012 9:50 AM | Bij de lokale FedEx-vestiging | RIDDERKERK NL | Pakket hoeft nog niet te worden bezorgd"

So close...
You're kiddn me ... echt, serieus?
Aug 20, 2012 9:50 AM
Bij de lokale FedEx-vestiging
RIDDERKERK NLPakket hoeft nog niet te worden bezorgd
:Y) kom, gaan we hem samen halen :D
Wat zullen ze daar wel niet denken op dat depot; opeens allemaal koreaanse schermen de laatste tijd hahaha _O-

Ze wachten echt tot morgen ... heel verleidelijk om er zo even langs te rijden nu ... hmmmmmmm

[ Voor 19% gewijzigd door LinuX-TUX op 20-08-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:54
Toch ook maar de stoute schoenen aangetrokken en een scherm voor mijn Hack Pro aangeschaft.
Heb de Yamakasi catview Q270 SE aangeschaft. Deze zag er het mooiste uit (en nee, niet de witte, al is het een Hack pro).
Dan is die computer netjes compleet met een super scherm.

We zullen zien hoe lang ie erover doet, en hoeveel invoerkosten ik moet betalen.
Het wordt via Fed-ex verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Huigie schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 11:53:
Oh haat!

So close...
De race begint:
Aug 21, 2012 9:08 AM
Op FedEx-voertuig voor bezorging
RIDDERKERK NL

Aug 20, 2012 9:50 AM
Bij de lokale FedEx-vestiging
RIDDERKERK NL
Pakket hoeft nog niet te worden bezorgd
Hopen dat ze m'n pakje niet als eerste hebben ingeladen / ik de laatste op de route ben -O-
edit:
*UPDATE*: Touchdown, binnen! Jez#%*(@)%&s wat een scherm

Alleen m'n laptop op de zaak kan het niet aansturen wss, zo even een HDMI kabel zoeken :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door LinuX-TUX op 21-08-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Maar heb je dode pixels?
Ik heb zelfs een dode pixel op mijn imac27" zitten rechtsbovenin, vlak bij de rand, niet storend dus laten zitten toen ze mijn panel vervangen hebben door de bruine vlekken.

Net shipment gegevens gekregen. Blijkt dat ze met DHL express versturen naar Nederland.
Daar hadden ze 'betere' ervaringen mee. Express levering, dus next business day

Dus morgen eind van de dag zal ik de mijne ook hebben denk ik. Moet alleen geloof ik wat geld pinnen om eventueel de DHL bezorger te betalen (volgens mij is DHL aan de deur, fed-ex per factuur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
badnews.nl schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:08:
Maar heb je dode pixels?
Ik heb zelfs een dode pixel op mijn imac27" zitten rechtsbovenin, vlak bij de rand, niet storend dus laten zitten toen ze mijn panel vervangen hebben door de bruine vlekken.

Net shipment gegevens gekregen. Blijkt dat ze met DHL express versturen naar Nederland.
Daar hadden ze 'betere' ervaringen mee. Express levering, dus next business day

Dus morgen eind van de dag zal ik de mijne ook hebben denk ik. Moet alleen geloof ik wat geld pinnen om eventueel de DHL bezorger te betalen (volgens mij is DHL aan de deur, fed-ex per factuur).
Nee, zoek me de #$()^* maar het zijn stofjes (omdat ie net uit het plastic komt ... wil dat nog wel aantrekken)

Ik kan ook niet echt een 100% test doen. Laptop kan die resolutie niet pushen. Dus thuis kan ik pas uitsluitsel geven. Nu zit ik scaled te werken op HDMI. (bleh)
@Huigie
Is die blonde poolse (?) schone al langs geweest bij jou?

[ Voor 3% gewijzigd door LinuX-TUX op 21-08-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nee man, een lelijke gast :D

Maareh, I haz it! 2x een verzakking, aan de kant van het scherm was de doos helemaal ingedeukt tot tegen het paneel aan en aan mn iMac gaf het geen beeld... Scherm is top, geen dooie pixel te vinden, vanavond thuis aansluiten en spelen en zal ff foto's maken. *O*

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Huigie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:06:
Nee man, een lelijke gast :D

Maareh, I haz it! 2x een verzakking, aan de kant van het scherm was de doos helemaal ingedeukt tot tegen het paneel aan en aan mn iMac gaf het geen beeld... Scherm is top, geen dooie pixel te vinden, vanavond thuis aansluiten en spelen en zal ff foto's maken. *O*
Geen beeld :?

Doos issue had ik ook, heb per laag dat ik stripte gelijk foto's gemaakt voor het geval dat. Scherm heeft 1 heeel heeel heeel klein miniscule vertekening qua backlight rechts center midden. Is ietsjes donkerder. Voor de rest lijkt hij ook perfect, maar ik ga net als jou hem vanavond onder de pijnbank leggen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Had je ook 3 multi scarfs in de doos? :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Huigie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:01:
Had je ook 3 multi scarfs in de doos? :D
Ja, dacht eerst dat het speciale doekjes waren totdat ik die icoontjes erop las ... echt vreemd gewoon.

En ook echt bizar hoeveel gangster mogelijkheden ermee zijn, kan dadelijk naar buiten lopen GTA stijl 8)
• Neckerchief
• Headband
• Blind Chicken
• Wristband
• Foulard
• Alice Band
• Balaclava
• Scarf
• Hairband
• Sahariane
• Pirate
• Mask
• Cap

[ Voor 36% gewijzigd door LinuX-TUX op 21-08-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ze zijn daar gek op presentjes. 8)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regelrechte rommel zul je bedoelen. Ik heb persoonlijk liever dat de verkoper die $0.10 in z'n zak houdt of anders een stuiver van de prijs afdoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wat een verschil zeg :o

Mn 1920x1200 desktopplaatje
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/dxxmpw.jpg

Zoals ik mn vensters had staan @ 1920x1200
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1si1ec.jpg

Wat een zee van ruimte _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/33o74nd.jpg

Had foto gemaakt ingame van BF3 maar die doet geen recht aan wat ik zelf zie, echt megascherp!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Huigie schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:31:
Wat een verschil zeg :o

Mn 1920x1200 desktopplaatje
[afbeelding]

Zoals ik mn vensters had staan @ 1920x1200
[afbeelding]

Wat een zee van ruimte _/-\o_
[afbeelding]

Had foto gemaakt ingame van BF3 maar die doet geen recht aan wat ik zelf zie, echt megascherp!
Herkenbaar :Y)

Hoe zit het met jou backlight bleeding? Ergens last van? Bij mij is het redelijk tot storend aanwezig namelijk. Als ik dan de bezel wat aandruk is het weg. En de doos zag er ook behoorlijk gedeukt uit ... misschien dat het met elkaar te maken heeft?

Nog geen foto's kunnen maken en ik vertik het om crappy phonepics te gebruiken als 'kijk wat je dan krijgt' foto's.

[ Voor 8% gewijzigd door LinuX-TUX op 22-08-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Niet op gelet en niet gezien dus zal wel niet boeiend/storend zijn ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Huigie schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:16:
Niet op gelet en niet gezien dus zal wel niet boeiend/storend zijn ;)
Bij mij overtreft het standaard grijswaardes en is het wel storend. Lijkt net alsof er mist/rook in het scherm hangt en vergeleken bij de standaard 'backlight bleed' op internet heb ik wel een extreem gevalletje te pakken.

Maarja, de doos was ook gebutst afgeleverd door FedEx. Na wikken en wegen toch maar even contact opgenomen met AW, welke verdraaid snel reageerde om het op te lossen. Gast is echt top gewoon.

Misschien had ik toch wel zo'n metale versie moeten nemen, iets robuuster dan die MDP die ik heb genomen.

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mijn Crossover is defect geraakt. Even een paar keer mailen met AW en wat foto's en een video en het is geregeld. FedEx komt zo de monitor halen en ik krijg een nieuwe toegestuurd zonder kosten! :)

Die gasten bij FedEx zijn ook erg relaxed, ff bellen, code van de verzender erbij en klaar. Als het goed is zal de chauffeur er nog voor 18:00 uur zijn (rond 15:30 gebeld).

Ik hou jullie op de hoogte!

Edit: en de monitor is zojuist opgehaald...

[ Voor 5% gewijzigd door Cybergamer op 23-08-2012 17:39 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Mijn monitor is vandaag (eindelijk) geleverd. Ze waren hem vergeten een dag eerder mee te geven (een oops).
Maar hij is binnen, geen dode pixels.
Echter helaas bleek mijn AMD toch geen dual link te zijn, dus die ook maar vervangen (toch een duur geintje) voor een 6870 (de beste die out of the box werkt voor een osx86 machine)
Hierop werkte ie inderdaad gelijk perfect.

Mooi plaatje, al denk ik dat ik mijn imac 27" scherm net iets mooier vind met kleuren, maar dat is een gevoel en de nieuwe monitor staat op een andere lokatie met net ander licht inval. Hij lijkt zo klein met het randje :)

Moet alleen even een dual link dvi kabeltje van minimaal 1.8m score morgen, die 1.4m is gewoon te kort om van onder het buro naar boven te gaan (kom iets van 20cm te kort om de monitor netjes op het midden van het buro te plaatsen). Hier hadden ze wat mij betreft een langere voor kunnen leveren.

Doos was trouwens zeer netjes bij mij, geen deuken. DHL was er zuinig mee omgegaan. Handleiding was natuurlijk onleesbare tekentjes, maar wel netjes met een euro stekker geleverd!

Ik ben happy met de monitor!

edit: Ohja, moest 46.70 betalen aan invoerkosten/btw. Afrekenen aan de deur bij de DHL leverancier.
Dus valt mee... had meer verwacht.

[ Voor 5% gewijzigd door badnews.nl op 25-08-2012 08:53 . Reden: btw kosten toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
Het lijkt er op dat de douane ze bijna allemaal onderschept, dat was vroeger wel anders. €46,70 valt me inderdaad ook mee. Ik ga er binnenkort ook één bestellen.

Dat de kwaliteit minder is dan een iMac 27" van €1600 vind ik geen probleem. Ik vind het alleen maar mooi dat de beeldschermen vergelijkbaar zijn met beeldschermen die €600 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ik nu goed dat in dit topic iedereen de 160 laatste pixels van 2560x1600 laat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Iedereen laat die laatste €650 van de €980 in zijn zak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan op eBay ook 2560x1600 Koreaanse exemplaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad: http://www.ebay.co.uk/itm...itors&hash=item23212dc2be dat wist ik nog niet. Al heb je voor die prijs bijna 2 1440p monitoren. Dat is ook niet heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn niet echt monitoren met meerdere inputs, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Die zijn er wel, maar die zijn ook meteen een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Nog steeds geen factuur gehad voor de inklaring/btw! :D *klopt af*

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Huigie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:08:
Nog steeds geen factuur gehad voor de inklaring/btw! :D *klopt af*
Geduld jongen, die komt vanzelf :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-07 07:34

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

Hopelijk komt mijn monitor snel binnen, het ding is met FedEx onderweg en vanmorgen (LT?/UTC?/tijd hier?) vertrokken uit hun depot:
code:
1
2
Left FedEx origin facility
Aug-29-12, 05:58 AM, BUSAN 617826

Het is een ACHIEVA Shimian QH270-IPSMHL, dus met HDMI (met HDCP), Dual Link DVI, D-sub en natuurlijk MHL (voor het aansluiten van mijn telefoon ;) ) Heb het gekocht bij dream_seller, hopelijk gaat het allemaal goed!

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:48:
Klopt. De BTW bij de grens gaat gewoon over de gehele transactie.

Alleen wanneer de productwaarde <22 euro is wordt er niks belast. Als de productwaarde hoger ligt, wordt ook de verzendkosten belast.

Maar een monitor van 20 euro met verzendkosten van 330 gaan ze uiteraard niet in trappen.
"Waarde van de zendingen (exclusief verzekerings- en verzendkosten)" quotte van postnl site.http://www.postnlpakkette...ket-ontvangen/buitenland/
heb je 300+/- voor het scherm betaald is scherm dus alsnog minder waard dan 150 en hoef je daarop alleen belasting te betalen en geen douane rechten. (wat neer komt op 41 euro incl inklarings kosten)

[ Voor 3% gewijzigd door saveljos op 30-08-2012 10:29 ]

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Vandaag bevestiging gehad van AW dat de monitor idd defect is, hopelijk komt er snel een nieuwe mijn kant uit :)

cybergamers.nl

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:06
Zo, na een tijdje dit topic gevolgd te hebben heb ik deze besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=120911803193 Kan niet wachten!

• Hot Pixel
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Zit een beetje met het dilemma of ik 2x een Dell 2311HM zou doen of één 27"er (de crossover zou het dan worden).
Ben in beide gevallen rond de ~€300,- kwijt (tientje meer of minder).
Hebben jullie hier nog gedachten over?

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:25
Tsja, je moet kiezen wat je zelf het fijnst vindt uiteraard. Slechts 1080 pixels in de hoogte zou ik vreselijk vinden dus persoonlijk zou ik nooit voor die twee Dell schermen kiezen.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Ik stuitte toevallig op dit topic, droom al een poosje van een hoge resolutie monitor (Heb nu in 1200p scherm 24" van HP), maar de prijzen van €600 + schrokken me een beetje af. Wat ik hier lees klinkt allemaal goed. Ik moet bekennen dat ik niet het hele topic heb gelezen maar heb wat vragen over het aansluiten. Het zou vervelend zijn als je na aanschaf tot de ontdekking komt dat je niet hoger komt dan 1200p :-( . Daar mijn PC al weer 8 jaar oud is heb ik een opvolger al samengesteld http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1511074 die ik 1 dezer dagen wil gaan bouwen. De basis betreft een Z77 board waar een I7 3770 op komt. Kan zonder externe videokaart een 2560x1440 QHD scherm aansturen middels DVI-D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pandit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:26:
Kan zonder externe videokaart een 2560x1440 QHD scherm aansturen middels DVI-D ?
Neen, staat gewoon op de site van Gigabyte: "1 x DVI-D port, supporting a maximum resolution of 1920x1200".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:13:
[...]

Neen, staat gewoon op de site van Gigabyte: "1 x DVI-D port, supporting a maximum resolution of 1920x1200".
Ik had inmiddels voor de MSI Z77A-G43 gekozen, maar deze lijkt dezelfde beperking te hebben. Ik kan kiezen voor de €40,- duurdere ASUS P8Z77-V LE die over een displayport beschikt en tot 2560 x 1600 @ 60 Hz gaat. Ik moet mijn huiswerk dus weer overnieuw doen.

Hoe sluiten jullie dergelijke monitoren aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pandit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:54:
Ik had inmiddels voor de MSI Z77A-G43 gekozen, maar deze lijkt dezelfde beperking te hebben. Ik kan kiezen voor de €40,- duurdere ASUS P8Z77-V LE die over een displayport beschikt en tot 2560 x 1600 @ 60 Hz gaat. Ik moet mijn huiswerk dus weer overnieuw doen.
Ga straks een Asus P8Z77-V DeLuxe halen maar ook daarvan niet de geïntegreerde graphics gebruiken.
Draait nu (helemaal prima) op een nVidia GTX460 maar vandaag/morgen wordt dat een GTX660 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:06:
[...]
Ga straks een Asus P8Z77-V DeLuxe halen maar ook daarvan niet de geïntegreerde graphics gebruiken.
Wat is er mis met de geïntegreerde graphics? Ik ben nl geen gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pandit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:28:
Wat is er mis met de geïntegreerde graphics? Ik ben nl geen gamer.
Geen idee, speel zelf ook geen games. Gebruik echter altijd dedicated gfx-cards en wil op een 2560x1440 scherm niet eenmaal mezelf ergeren omdat iets traag of schokkerig gaat. Da's eigenlijk de voornaamste reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 08:43
Brad Pitt schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Geen idee, speel zelf ook geen games. Gebruik echter altijd dedicated gfx-cards en wil op een 2560x1440 scherm niet eenmaal mezelf ergeren omdat iets traag of schokkerig gaat. Da's eigenlijk de voornaamste reden.
Alleen pixels weergeven kun je ook prima met een videokaartje van 50 euro hè, daar hoef je geen 300 euro voor uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

pandit schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:54:
[...]
Ik zou voor een aparte videokaart gaan die DUAL-DVI ondersteuning heeft, dan weet je zeker dat het lekker werkt. Die kaartjes kosten gemiddeld zo'n 5 tientjes, dan scheelt weer in je aanschaf van je moederbord.

Inmiddels heb ik begrepen dat ik een nieuwe krijg van AW, die gaat as. maandag op de post. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 31-08-2012 15:17 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jaapsander schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 14:35:
Alleen pixels weergeven kun je ook prima met een videokaartje van 50 euro hè, daar hoef je geen 300 euro voor uit te geven.
Ben als ex-Amiga lover nog steeds into de "demo-scene". Sommige van die demo's vragen bizar veel van je gfx-card. Dat gaat een 50 Euro kaartje niet trekken. Wil gewoon dat spul op 2560x1440 afspelen, echt de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
bvdbijl schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 15:33:
Zo, na een tijdje dit topic gevolgd te hebben heb ik deze besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=120911803193 Kan niet wachten!
Ziet er goed uit. Op welke argumenten (behalve de aantrekkelijke prijs) ben je op deze keuze gekomen? KLinkt nl erg goed en wil je voorbeeld graag volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:06
pandit schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:59:
[...]
Ziet er goed uit. Op welke argumenten (behalve de aantrekkelijke prijs) ben je op deze keuze gekomen? KLinkt nl erg goed en wil je voorbeeld graag volgen.
Ik heb eigenlijk gewoon de goedkoopste genomen, ze hebben toch allemaal hetzelfde scherm, het verschil is of er boxjes of hdmi bij zit. Ook kan je met glas krijgen maar dan heb je veel last van reflecties. Hdmi input kost al snel 100€ meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:31

MrMarcie

CFMoto 650MT

Mooie review ;) , denk dat ik deze maar ga bestellen.

YouTube: Achieva Shimian 27" 2560x1440 Monitor (qh270)

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
The Tek, geweldige video's heeft die vent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
$325,- :-)

http://www.ebay.com/itm/Q...%26prg%3D1016%26rk%3D3%26

Ik kan uit de tekst niet opmaken of dit scherm een displayport ingang heeft. Ik hoop van wel, want ik heb gisteren de Asus P8Z77-V LE besteld met displayport. nog even googelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pandit schreef op maandag 03 september 2012 @ 09:08:
Ik kan uit de tekst niet opmaken of dit scherm een displayport ingang heeft.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Oops 8)7 . Ik heb even verder gezocht en alle soortgelijke monitoren zijn alleen via dual DVI aan te sluiten. Nu heb ik gelukkig nog een Nividia 9300 GE dual DVI PCI-E kaartje liggen. hopelijk lukt het daarmee.

En het kan altijd goedkoper, $300 http://www.ebay.nl/itm/AC...itors&hash=item4ab90f1888

[ Voor 22% gewijzigd door pandit op 03-09-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
pandit schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:14:
Nu heb ik gelukkig nog een Nividia 9300 GE dual DVI PCI-E kaartje liggen. hopelijk lukt het daarmee.
Zou moeten werken, de 9300GE heeft een DVI-I DL connector waarbij Wikipedia zegt:

"Many flat panel LCD monitors have only the DVI-D connection so that a DVI-D male to DVI-D male cable will suffice when connecting the monitor to a computer's DVI-I female connector."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2dgtkyu.jpg

Dafuq...waarom betaal ik geen +/- 52 euro maar 90? :X

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Brad Pitt schreef op maandag 03 september 2012 @ 10:30:
[...]

Zou moeten werken, de 9300GE heeft een DVI-I DL connector waarbij Wikipedia zegt:

"Many flat panel LCD monitors have only the DVI-D connection so that a DVI-D male to DVI-D male cable will suffice when connecting the monitor to a computer's DVI-I female connector."
We gaan het zien. Op de site van Achieve zelf (In het Koreaans) is te zien dat ze ook modellen met displaypoorten verkopen. Maar die zijn direct fors duurder op ebay
http://www.achieva.co.kr/...2=&cate3=&code=1296293833

[ Voor 9% gewijzigd door pandit op 03-09-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Huigie schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:03:
[afbeelding]

Welcome to the club: Brad Pitt in "Koreaanse IPS monitors"
pandit schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:11:
[...]

We gaan het zien. Op de site van Achieve zelf (In het Koreaans) is te zien dat ze ook modellen met displaypoorten verkopen. Maar die zijn direct fors duurder op ebay
Waarom zit je elke keer te kijken naar een Displayport model dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Huigie schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:03:
[afbeelding]

Was jouw scherm €260,- ? dan klopt de BTW, invoerrechten is voor het bedrag dat je boven de €150,- zit, toch voor €350,- een mooi scherm. Vorig jaar najaar heb ik 2 tweedehands woofers gekocht uit de VS voor mijn speakers. Deze waren $40,- en hebben me uiteindelijk €100,- gekost wegens dure verzendkosten waarover je ook BTW mag betalen 8)7 , Ze waren vanuit de VS binnen 3 dagen in Nederland en na een maand pas op mijn huisadres. Laatste keer dat ik iets uit de VS heb besteld. Mijn bestellingen vanuit China gaan doorgaans goed. Duurdere pakketten worden als gift verstuurd wat weer scheelt in de invoerheffing.

@Bratt Pitt. Hoe is het akkevitje van jou met de invoerheffing afgelopen?

Wat de displayport betreft, ik wil geen extra videokaart in mijn PC. Maar ik blijk er niet onderuit te kunnen en ga denk ik voor de goedkoopste Achieva ($300,-) = €238,- .Nog wat aanvullende tips inzake customs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 13:55
Yep globalisatie is heel goed voor de consument hoor... tot op zekere hoogte natuurlijk dan moet er extra worden betaald.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Invoerrechten betaal je volgens mij niet op een LED LCD monitor.
14% moet je betalen als ie ook ontvanger is, dus met een tv tuner (en zelfs daarover is geen duidelijkheid).

Volgens mij betaal je op een pure (energie zuinige) monitor alleen BTW.
Ik heb dus ook alleen BTW betaald (46 euro) voor mijn 260 euro monitor.
Lijkt dat DHL deze regels iets beter toepast

Balen dat je naderhand nog 100 euries extra moet betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
xzaz schreef op maandag 03 september 2012 @ 13:40:
Yep globalisatie is heel goed voor de consument hoor... tot op zekere hoogte natuurlijk dan moet er extra worden betaald.
BTW, is logisch, maar invoerheffing is ingesteld om de de interne markt te beschermen tegen dump vanuit goedkope landen. Maar zover ik weer worden er in de EU geen monitoren gemaakt (Hooguit geassembleerd voor Samsung, LG etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
de stoute schoenen aan getrokken en deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/AC...itors&hash=item4ab90f1888. Van te voren vast €80,- klaar leggen als er aan de deur bij getikt moet worden. en hopen dat hij deze maand wordt geleverd, anders moet er nog 2% extra over betaald worden voor de nationale schatkist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Er staat in de titel bij het scherm D-Sub, maar ze zijn toch alleen met DVI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Vos schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 12:04:
Er staat in de titel bij het scherm D-Sub, maar ze zijn toch alleen met DVI?
Als je helemaal naar onderen scrolt zie je een plaatje van een DUAL DVI poort met de tekst ONLY DVI PORT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Ja klopt, maar blijft vreemd dat er in de titel D-Sub staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pandit schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 08:50:
de stoute schoenen aan getrokken en deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/AC...itors&hash=item4ab90f1888. Van te voren vast €80,- klaar leggen als er aan de deur bij getikt moet worden. en hopen dat hij deze maand wordt geleverd, anders moet er nog 2% extra over betaald worden voor de nationale schatkist :?
80 euro klaarleggen? Hoe doe jij boodschappen als je pinpas er een dag mee stopt? Oftewel: dat heb je toch standaard op zak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Duane NL is zowieso niet helemaal 100 paketje van 23 euro 12,5 invoer rechten + 5 euro btw.
Het binnen krijgen kost bijna meer dan het pakket en inderdaad in amerika moeten ze de verzendkosten ook aangeven als ze dat niet doen is het strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 15:14
@pandit voor van DisplayPort gfx kaart naar die achieva's te connecten heb je een actieve adapter nodig die kosten 100+ euro.

Na lang lurken doe ik toch maar een post.

Ik heb helaas een minder positieve ervaring te delen. Bij bigclothcraft vorige week maandag een monitor yamakasi achieva besteld. De betaling via Ebay ging niet goed. Stopte bij PayPal (ook al was mijn log-in succesvol) en gaf weer dat de betaling niet gelukt was en ik contact op moest nemen met de Ebay shop (verkoper dus) om een andere betalingswijze te gebruiken.

Ik had direct PayPal gebeld en daar werd me verteld dat ik t later nog maar eens moest proberen. Omdat de persoon aan de telefoon niet kon zien wat er fout was gegaan vertrouwde ik dit advies niet en heb ik het advies om de shop te contacten gevolgd. De reactie was een link te geven naar de betaalpagina op Ebay. Big help.. Dit lukte helaas dus ook de volgende dag niet en toen heb ik gevraagd of er een andere optie was, die was er wel volgens bigclothcraft en die zou mij een directe rekening sturen als ik mijn paypal id gaf.
Note dat dit was wat ik in eerste instantie gevraagd had bij t eerste contact.

Toen die directe rekening niet binnen de beloofde 4 uur binnen kwam vroeg ik maar om een cancel (zodat ik wellicht opnieuw kon proberen het item te kopen en dan te hopen dat het wel automatisch via ebay zou lukken). Deze cancel werd gehonoreerd en laat dan net de directe rekening binnen komen. Deze onmiddelijk betaald en dit maal ging het wel goed.

Nu het probleem: ik ben al een week bezig om de beste Koreaan in te laten zien dat ik heb betaald. Hij zegt dat Ebay nog niet zegt dat de betaling voldaan is, maar dat is logisch want dat zal ongetwijfeld gelinked zijn aan het ID van de gecancelde aankoop. Wel vroeg hij mij om een nieuwe bestelling te doen, wat ik onmiddelijk deed nadat ik zag dat de directe rekening wel gelukt is.

Het vervelende is dat hij alleen tussen 06:30 en 10:00 reageert en de laatste paar dagen ook maximaal 1 keer per dag (ik reageer namelijk ook rond die vroege tijden telkens best snel). Ik heb hem al een keer gevraagd (vrijdag) om zijn rekening te checken op inkomsten, en heb het referentienummer van de paypal betaling aan hem doorgegeven. Helaas werkt hij niet in het weekend en heb ik deze morgen pas een reactie. De reactie was weer één van onbegrip. Zucht. Ik hoop dat hij komende morgen wel begrepen heeft wat er speelt..

Bigclothcraft is dus geen aanrader! Het zal vast prima gaan als je in één keer via Ebay kunt betalen. Maar als het ook maar een klein beetje afwijkt zoals bij mij dan kun je lang wachten vanwege slechte communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

bbss schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:23:
Bigclothcraft is dus geen aanrader! Het zal vast prima gaan als je in één keer via Ebay kunt betalen. Maar als het ook maar een klein beetje afwijkt zoals bij mij dan kun je lang wachten vanwege slechte communicatie.
Woow, AW doet het anders wel erg goed vergeleken met jou. Mijn situatie: Monitor gekocht en ontvangen, maar na een week ging die defect. Om de boel nog wat complexer te maken hoorde ik dat ik een nieuw huis aangeboden had gekregen, dus verhuizen. Na verhuizing eerst nog een nieuwe power adapter ontvangen (op het nieuwe adres!). Vorige week de monitor terug gestuurd met FedEx naar AW zonder problemen. Als et goed is ontvang ik morgen mijn nieuwe monitor op mijn nieuwe adres.

Toegegeven, communicatie gaat niet vlot (komt door het tijdverschil denk ik?), maar AW is erg begripvol en geduldig.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:06:
[...]80 euro klaarleggen? Hoe doe jij boodschappen als je pinpas er een dag mee stopt? Oftewel: dat heb je toch standaard op zak?
Ik niet, Mijn vouw gaat over de boodschappen ;). Ik bedoel dat als ome pos voor de deur staat er afgetikt kan worden. Bij een eerdere bestelling zag ik een pakketje weer in een bestelbus verdwijnen omdat ik net even geen geld bij de hand had :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
bbss schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:23:
@pandit voor van DisplayPort gfx kaart naar die achieva's te connecten heb je een actieve adapter nodig die kosten 100+ euro
Ik ken ze Informatique verkoopt ze onder andere. Ik kijk wel hoe we de zaak aan elkaar geknoopt krijgen.

Kan iemand iets zeggen over de levertijden vanuit Korea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbss
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 15:14
Hij heeft nu gereageerd en me een excuus aangeboden. Extra vervelend is dat de monitor nu uitverkocht is.. Hij bood me aan om 2 weken te wachten op restock of gaf me de keuze uit twee andere gelijkprijsde monitors.

Ik weet nog niet wat ik doe..

Levertijd is naar Nederland 3-5 dagen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

bbss schreef op woensdag 05 september 2012 @ 07:36:
Levertijd is naar Nederland 3-5 dagen geloof ik.
4-5 dagen is mijn ervaring. Maar het ligt er een beetje aan wanneer je monitor onderweg is. Als je pech hebt valt er een weekeinde tussen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
Woendagmiddag (NL tijd) besteld, donderdag morgen (Korea tijd) verstuurd..vrijdag om 15:12 in huis :)
Dit was met DHL, die erg snel zijn met btw/invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
badnews.nl schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:23:
Woendagmiddag (NL tijd) besteld, donderdag morgen (Korea tijd) verstuurd..vrijdag om 15:12 in huis :)
Dit was met DHL, die erg snel zijn met btw/invoeren.
Dat is snel, Ik heb gisteren bij dreamseller besteld http://myworld.ebay.nl/dream-seller, maar nog geen enkele reactie ontvangen. Ik heb geen haast, w8 rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelissuh
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 13:31
pandit schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:35:
[...]
Dat is snel, Ik heb gisteren bij dreamseller besteld http://myworld.ebay.nl/dream-seller, maar nog geen enkele reactie ontvangen. Ik heb geen haast, w8 rustig af
Bij dream-seller staat:
Objectlocatie: 614-090, Korea, South

Verzenden naar: Wereldwijd
Uitgesloten: Zuid-Amerika, Bermuda, Saint Pierre en Miquelon, Russische federatie, Albanië, Andorra, Wit-Rusland, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Estland, Guernsey, IJsland, Jersey, Letland, Litouwen, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Nederland, Roemenië, Servië, Slovenië, Svalbard and Jan Mayen, Oekraïne, Kaapverdische Eilanden, Centraal-Afrikaanse Republiek, Tsjaad, Comoren, Equatoriaal-Guinea, Guinee-Bissau, Mayotte, Saint Helena, Sierra Leone, Somalië, Westelijke Sahara, de, Laos, Armenië, Azerbeidzjan, Georgië, Kazakstan, Korea, Zuid-, Kirgizië, Tadzjikistan, Turkmenistan, Oezbekistan, Anguilla, Antigua en Barbuda, Aruba, Bahamas, Barbados, Belize, Britse Maagdeneilanden, Kaaimaneilanden, Costa Rica, Dominica, Dominicaanse republiek, El Salvador, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Haïti, Honduras, Jamaica, Martinique, Montserrat, Nederlandse Antillen, Nicaragua, Panama, Saint Kitts en Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent en de Grenadines, Trinidad en Tobago, Turks- en Caicoseilanden, Maagdeneilanden (VS), Amerikaans-Samoa, Australië, Cookeilanden, Fiji, Frans-Polynesië, Kiribati, Marshalleilanden, Nauru, Nieuw-Caledonië, Niue, Salomonseilanden, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Wallis en Futuna, West-Samoa
Aantal:Land wijzigen:

Deze verkoper verzendt geen objecten naar Netherlands.
Beetje vreemd dat Nederland als enige land wordt uitgesloten.

Edit: bij andere advertenties is NL niet uitgesloten... nog vreemder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Nelissuh schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:24:
[...]
Bij dream-seller staat:
[...]
Beetje vreemd dat Nederland als enige land nu wordt uitgesloten.
Inderdaad raar, Als ik inlog krijg ik deze tekst:

De onderstaande aanbieding is door de verkoper bijgewerkt, maar je kunt het object dat je hebt gekocht wel zien.

Wanneer ik doorklik kom ik op het scherm waarop ik het apparaat heb gekocht met de tekst:

Verzenden naar: Wereldwijd
Uitgesloten: Afrika, Midden-Amerika en Caribisch gebied, Zuid-Amerika, Amerikaans-Samoa, Cookeilanden, Fiji, Frans-Polynesië, Kiribati, Marshalleilanden, Nauru, Nieuw-Caledonië, Niue, Salomonseilanden, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Wallis en Futuna, West-Samoa, Bermuda, Groenland, Saint Pierre en Miquelon, Wit-Rusland, IJsland, Liechtenstein, Moldavië, Svalbard and Jan Mayen, Oekraïne, Vaticaanstad, Afghanistan, Armenië, Azerbeidzjan, Bhutan, Georgië, Kazakstan, Korea, Zuid-, Kirgizië, Maldiven, Nepal, Pakistan, Tadzjikistan, Turkmenistan, Oezbekistan, Bahrein, Irak, Jordanië, Koeweit, Libanon, Oman, Qatar, Saoedi-Arabië, Verenigde Arabische Emiraten, Jemen

Misschien slechte ervaringen met die rare Nederlanders :? Ik blijk 1 van de laatsten te zijn, verder staat er dat ze binnen 2 dagen versturen. Dus morgen hoop ik een mail van ze te ontvangen. Vooralsnog maak ik me geen zorgen.

• Hot Pixel
  • Laatst online: 08-12-2024

Hot Pixel

King of no pants

Ik heb ook bij Dream-Seller besteld. Zaterdag betaald, woensdag verstuurd.
Hopen dat er geen problemen mee zijn...

• pandit
Hot Pixel schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:21:
Ik heb ook bij Dream-Seller besteld. Zaterdag betaald, woensdag verstuurd.
Hopen dat er geen problemen mee zijn...
Ik heb zojuist bericht ontvangen dat het scherm is verstuurd. dus netjes op tijd.

• Nelissuh
Ben net deze advertentie aan het bekijken:

http://www.ebay.nl/itm/AC...ab79055da#ht_12787wt_1186

Pixel perfect: € 30,- bijbetalen voor een scherm zonder dode pixels. Als je toch dode pixels vindt krijg je het verschil met een normale monitor terug. Dat is ook een mooie rip-off. Dan kan je het beter omdraaien: koop een goedkoop scherm, heb je geen dooie pixels, dan heb je geluk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mijn Crossover is inmiddels binnen en werkt super! :) Hopelijk blijft deze het wel doen (uitval van die dingen is erg laag. Ik had gewoon pech).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelissuh
Ik heb ook maar de stoute schoenen aangetrokken en in Korea een ACHIEVA Shimian QH270-Lite besteld. Daarnaast een X-rite I1 Display Pro gekocht om 'm te kunnen kalibreren (who needs display controls/OSD???). Ben benieuwd, houd jullie op de hoogte van mijn ervaringen.
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste