@ocdaan:
pricewatch: Fujitsu Display P-Line P27T-6 IPS Wit dat is eigenlijk precies het zelfde wat ik zoek en wat je zegt, minder gezeur. Heb die hele prijs nooit gezien want heb tot nu toe nog nooit de PW gebruikt voor monitoren
Tot nu toe heb ik hem nog goedkoper kunnen vinden maar zonder de 'garanties'. Welke risico's je het precies over hebt weet ik ook niet sinds het Paypal is en je de betaling -altijd- kan laten storneren

Ja de
Dell Ultrasharp U2711 Zwart is bijna net zo duur (valt me nu ook trouwens pas op

) maar is CCFL en geen LED. De
Samsung Syncmaster S27A850D Zwart ook bijna net zo duur maar geen IPS en whatever Samsung heeft voor spul ken ik niet dus kan het niet vergelijken
De 'goedkopere' schermen hebben of
alleen DVI. Sommige met HDMI. Daarom vond ik deze wel een mooie sinds die kan kantelen (2 naast elkaar wil je niet zonder kantelen!) en vrijwel alle gangbare aansluitingen accepteerd
Maar, wat je dus eigenlijk zegt is: voor dat bedrag koop gewoon een Dell of HP? Want ik had gisteren nog gekeken en kwam onder de €915 niet uit bij Dell e.d. (gewoon op de site gekeken naar de 27",
deze bv.) dus toen ik €525 zag dacht ik mooi! 2 voor de prijs van 1!
Heb wel deze nog gevonden maar ken die seller niet:
http://www.ebay.de/itm/CR...f1a24767d#ht_13355wt_1031
En sinds alles rechtstreeks uit Korea komt heb ik geen flauw idee hoe/wat. Belast zal ik niet perzé worden sinds ik het op bedrijfsnaam laat opsturen en dan niet BTW (in mijn geval MwSt) plichtig ben dus dat zal me worst wezen
Laat ik het anders stellen, de 'Perfect Pixel' die 'accessorieswhole' bied is dat voornamelijk marketing gezeur of scheelt 't echt? Want die goedkopere zegt er -helemaal- niets over.
Garantie e.d. gaat 't me niet om ik heb pas 1x een monitor zien stukgaan en dat was wegens de CCFL die erin zat. Maar als'k met 5 dooie pixels zit wat sommige shops normaal vinden... is dat toch wel jammer
[
Voor 15% gewijzigd door
teh_twisted op 29-07-2012 23:41
]
Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI