In het verleden behaalde... nouja maak zelf maar afSargan schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:44:
Wat een hoop pessimisme hier zeg![]()
In 2008 overleefden we ook de groep des doods, dus waarom nu niet?
Ff afwachten hoor. Kan nog steeds een draak van een wedstrijd worden...
Heb je wel genoeg bandbreedte? Anders is het de drukte op de server denk ik.walletje-w schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:44:
Iemand toevallig nog een live streem die vlekkeloos speelt? http://www.livevoetbalkij...1/nederland-slowakije.php deze is bij mij wat schokkerig. Helaas.
Ja ok, maar hier wordt door sommigen net gedaan of we niks voorstellen, maar zo gaat het eigenlijk altijd wel dan kunnen ze achteraf zeggen "zie je wel" als we er de eerste ronde uitvliegenRoD schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:45:
[...]
In het verleden behaalde... nouja maak zelf maar af
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Als ik die overtredingen op Affelay zo zie dan haalt die het einde van de wedstrijd niet...
Als we van het slechtste scenario uit gaan kan het alleen maar meevallenSargan schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:46:
[...]
Ja ok, maar hier wordt door sommigen net gedaan of we niks voorstellen, maar zo gaat het eigenlijk altijd wel dan kunnen ze achteraf zeggen "zie je wel" als we er de eerste ronde uitvliegen
Ik ben benieuwd. Zou ook kunnen dat ze gek van hem worden maar hem niet kunnen pakken. Maar wel benieuwd.tweaker2010 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:47:
Als ik die overtredingen op Affelay zo zie dan haalt die het einde van de wedstrijd niet...
Dat vonden we toch altijd een Duitse eigenschap?Jwlb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:47:
Kwestie van indekken
RvP en afellay hebben wel iets met elkaar. Al eerder gezien ook.. Meer dan RvP en the Hunt samen...
Nou bijna weer een eigen doelpunt, het word wat deze wedstrijd lolol
Dat vonden we van scoren in de laatste minuut ook, maar na gister BureauSport gezien te hebben weet ik dat wij "Duitser" zijn als de DuitsersSleepie schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:48:
[...]
Dat vonden we toch altijd een Duitse eigenschap?
Waar slaat die groene dugout trouwens op? Actie van Heineken zeker?
Wat speelt van Bommel ver naar voren trouwens...
Kwestie van gunnen heFreakNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:49:
RvP en afellay hebben wel iets met elkaar. Al eerder gezien ook.. Meer dan RvP en the Hunt samen...
Valt wel mee hoor, net hielp hij nog meeverdigen en stond ie naast Heitinga in de verdediging.FreakNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:52:
Wat speelt van Bommel ver naar voren trouwens...
So far is het al een leukere wedstrijd dan tegen Bulgarije vorige week..
offtopic:
Wat is Afellay bruin zeg
Wat is Afellay bruin zeg
[ Voor 22% gewijzigd door Fid3lity op 30-05-2012 20:55 ]
Het baltempo is ook heel hoog, dat zijn gewoon de leukere wedstrijden
Op de een of andere mannier is Huntelaar toch altijd een beetje een boertje tussen de stadsjongens...FreakNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:49:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Klopt, vooral Afellay is erg gretig en heeft heel veel dreiging.
Zonder hem zou het op links een stuk minder zijn.
Zonder hem zou het op links een stuk minder zijn.
Zag iemand dat gat wat schaars liet vallen? Moet je tegen Duitsland niet doen...
Die heeft natuurlijk ook weinig gespeeld en wil graag voetballen op niveau. Laten zien dat hij nog wat kan. Daar heb ik niets op tegen.
Heel raar dat Huntelaar op de bank begint, zou Van Marwijk het weer met Van Persie gaan proberen?
Wat een suffe terugspeelbal van vdWiel zeg!
Dit zijn geweldige situaties, idereen volgepropt in dat doel
Omdat Stekelenburg er nog aan zat denk ikSaturnus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
Wat mis ik hier, waarom geen corner?
Dan hadden ze niet in een muurtje gestaan
Hands van Stekel.Saturnus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
Ze zijn wel bezig om elkaar te blesseren
Terugspeelbal van Van der Wiel is door Stekelenburg met de hand aangeraakt, dat mag niet.Saturnus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
Stekelenburg raakte die pass van van der Wiel aan aan met zijn hand.Saturnus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
Maar dat gebeurt wel vaker. Speciaal gebied? Of omdat hij uit de voeten van een teamgenoot kwam?tweaker2010 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
[...]
Omdat Stekelenburg er nog aan zat denk ik
Dat vond de scheids zo ver lopenSaturnus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
Idd. wat een sukkel die vdWiel. Als de tegenstander Affelay niet blesseert, doet hij het wel.
Een terugspeelbal mag je niet met de handen aanraken.
Vd wiel lekker laconiek.
Wel jammer van de twee man op Robben
[ Voor 47% gewijzigd door Jwlb op 30-05-2012 21:04 ]
Goddank dat die Slowaken die foutjes achterin niet afstraffen zeg.. Wordt wat tegen zhe Germans.
VdWiel maakt aardig veel foutjes. Hij is natuurlijk een tijdje geblesseerd geweest en daardoor misschien wat minder scherp?
Wiel is meer discussiepunt dan Willems op deze manier ....
Edit
Willems rechtsback?
Edit
Willems rechtsback?
[ Voor 22% gewijzigd door FreakNL op 30-05-2012 21:04 ]
Robben corner #2: DNF
Wiel speelt toch altijd laconiek. Niet dat ik elke wedstrijd volg maar lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ie 100% gefocussed speelde (volgende concert?
)
Wiel speelt toch altijd laconiek. Niet dat ik elke wedstrijd volg maar lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ie 100% gefocussed speelde (volgende concert?
[ Voor 83% gewijzigd door apis29 op 30-05-2012 21:10 ]
lol wat een geweldig idee van Sneijder om die bal zo omhoog te schieten, was bijna gelukt ook.
Inzicht is niet gebonden aan vorm blijkbaar
Leuk, maar je hebt er geen reet aan.Tweaking Art schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:07:
lol wat een geweldig idee van Sneijder om die bal zo omhoog te schieten, was bijna gelukt ook.
En zo briljant is het niet hoor... Op een amateur veld krijg je commentaar omdat je een waardeloze bal geeft...
[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 30-05-2012 21:11 ]
Wat doet Sneijder? Maar goed dat hij hem niet raakt...
Als afellay er bij had gekunt had je dat denk ik niet gezegd.FreakNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:09:
[...]
Leuk, maar je hebt er geen reet aan.
En zo briiljant is het niet hoor...
Dat ballen komen nauwelijks aan, veel te weinig ruimte ...
[ Voor 63% gewijzigd door FreakNL op 30-05-2012 21:12 ]
wilde het net gaan posten.Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:
Wat een k*t toeters weer.
Die dacht ik doe even een van Bronckhorstje
Wablief?Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:
SBS kwaal "stadion/vak sfeer"Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:
Robben corner #3: Nigel!
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 30-05-2012 21:17 ]
Samenvattend (imho) tot nu toe: voorin af en toe leuk maar achterin te wankel om met een gerust hart naar het ek te gaan....
Ik verdenk sbs6 al jaren dat ze dit erin monterenExorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:
Zolang het maar geen Vuvuzela's zijn vind ik het prima.Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:
Inderdaad. De aanvallers (Afellay, Van Persie en Robben) spelen erg lekker. De middenvelders vind ik nog een beetje onzichtbaar. De verdediging scoort eigenlijk weer geen voldoende.FreakNL schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:17:
Samenvattend (imho) tot nu toe: voorin af en toe leuk maar achterin te wankel om met een gerust hart naar het ek te gaan....
[ Voor 39% gewijzigd door silmaril8 op 30-05-2012 21:20 ]
Krijg je als je Robben op rechts blijft opstellen, standaard zet de tegenstander er dan twee man op en hij is uitgeschakeld omdat het enige trucje wat hij kent op die plek naar binnen kruipen is.Jwlb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:03:
Vd wiel lekker laconiek.
Twee man op Robben betekent wel 1 man minder op een andere positie. Afellay krijgt ook redelijk veel ruimte aan de linkerkant daardoor volgens mij.
Afellay doet het erg goed tot nu toe, Bouma de zwakste schakel, mag van Marwijk alsnog wisselen of is de definitieve lijst al ingediend?
Een hele rij microsoft certificeringen.
Bouma / vd Wiel. En de gehele communicatie tussen de verdedigers. :<@r!k schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:21:
Afellay doet het erg goed tot nu toe, Bouma de zwakste schakel, mag van Marwijk alsnog wisselen of is de definitieve lijst al ingediend?
Signature
Eh... VdWiel was toch echt wel de zwakste schakel in de verdediging. Of negeer jij nu expres al die fouten die hij maakte?@r!k schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:21:
Van Bommel is trouwens naar mijn mening een prima centrale man.
Hij is ook denk ik een echte leider, hij straalt dat uit maar na dit EK moet hij vervangen worden denk ik.walletje-w schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:23:
Van Bommel is trouwens naar mijn mening een prima centrale man.
Ik heb het gevoel alsof heitinga en van der wiel meer centraal staan dan Bouma, volgens mij verlaat hij heel vaak zijn plek waardor van der wiel opeens naar het midden moet. Als van der Wiel mee opkomt doet ie het tot nu toe prima mijn inziens maar Bouma, mijn hemel wat speelt ie slecht.mouzetc schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:22:
[...]
Bouma / vd Wiel. En de gehele communicatie tussen de verdedigers. :<
Voor de rest combineert het voorin nu wel ok, afellay, sneijder en van Persie weten elkaar lekker te vinden maar het meot nog zeker beter. Robben beetje op een eiland totdat van der Wiel aansluit, dan wordt het meer een geheel.
De keren dat hij opeens centraal in de verdediging opduikt waren idd heel slecht, echter hij hoort daar helemaal niet dus er moet een reden zijn waarom hij dat opeens moet doen.silmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:22:
[...]
Eh... VdWiel was toch echt wel de zwakste schakel in de verdediging. Of negeer jij nu expres al die fouten die hij maakte?
[ Voor 23% gewijzigd door @r!k op 30-05-2012 21:25 ]
De hele eerste helft gemist en zo te lezen was het nog steeds niet al te best. Misschien moeten ze minder in reclames spelen en wat meer trainen.
Dit is dus de reden dat ik nooit een wedstrijd van Oranje wil bezoeken, alleen maar gelegenheids-supporters die zo nodig weer een kansloze wave op willen gaan zetten...Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:
Vind het verder een ballenpartij, Afellay speelt trouwens wel goed. Denk dat je die beter aan de linkerkant kan hebben dan Kuyt. Schaars als linksback vind ik nog steeds 3x niks.
Oh, ik wilde juist posten dat ik V. d. Wiel bijzonder goed vind voetballensilmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:22:
[...]
Eh... VdWiel was toch echt wel de zwakste schakel in de verdediging. Of negeer jij nu expres al die fouten die hij maakte?
Sneijder valt me erg negatief op. Telkens te mopperen en te klagen. Komt m.i. weinig positieve energie uit en voetbalt ook matig op het moment.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Grappig de reclames spelen wel vloeiend af
Via de live stream van SBS6
Heb jij de wedstrijd wel gezien? De fouten die VdWiel maakten, hadden niks met bovenstaande te maken.@r!k schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:24:
Ik heb het gevoel alsof heitinga en van der wiel meer centraal staan dan Bouma, volgens mij verlaat hij heel vaak zijn plek waardor van der wiel opeens naar het midden moet. Als van der Wiel mee opkomt doet ie het tot nu toe prima mijn inziens maar Bouma, mijn hemel wat speelt ie slecht.
wat een geweldige sfeer in dat stadion zeg
Verwijderd
Het ontbreekt in de aanvallen nog steeds in vermogen om met snel kort spel en combinaties de tegenstander uit positie te krijgen en gevaarlijke momenten te creeren. Je ziet regelmatig het ontbreken van aansluiting en dan valt de aanval dood en staat de verdediging weer in positie.
Iets meer naar Barcelona kijken
Iets meer naar Barcelona kijken
Aanvallend was ie niet slecht. Maar verdedigend heeft ie genoeg fouten gemaakt die tegen grotere teams worden afgestraft.Herman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:25:
Oh, ik wilde juist posten dat ik V. d. Wiel bijzonder goed vind voetballenRustig in de defensie en sterk in het opbouwen van de aanval. Voetbalt lekker vooruit. Paar kleine foutjes gezien, maar valt toch wel mee?
Sneijder valt me erg negatief op. Telkens te mopperen en te klagen. Komt m.i. weinig positieve energie uit en voetbalt ook matig op het moment.
[ Voor 9% gewijzigd door silmaril8 op 30-05-2012 21:28 ]
Mjah van der Wiel is altijd twijfelachtig geweest in de verdedigende zin maar als aanvallende back toch een van de beste, hij had een rush naar voren dat er veelbelovend uitzag alleen kwam die pass niet aan.Herman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:25:
[...]
Oh, ik wilde juist posten dat ik V. d. Wiel bijzonder goed vind voetballenRustig in de defensie en sterk in het opbouwen van de aanval. Voetbalt lekker vooruit. Paar kleine foutjes gezien, maar valt toch wel mee?
Mee eens. Ben benieuwd of Willems nog mag invallen de 2e helft.Vlassie1980 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:25:
[...]
Schaars als linksback vind ik nog steeds 3x niks.
Dat ben ik helemaal met je eens. En toch vond ik Bouma nog slechtersilmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:28:
[...]
Aanvallend was ie niet slecht. Maar verdedigend heeft ie genoeg fouten gemaakt die tegen grotere teams worden afgestraft.
Nou qua snelheid komt hij bijna niet vooruit, dat is toch wel een beetje zorgwekkend, hopelijk staat Mathijsen er de volgende wedstrijd.@r!k schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:29:
[...]
Dat ben ik helemaal met je eens. En toch vond ik Bouma nog slechter
Met uitzondering van die domme glijder op het laatst deed Bouma maar weinig fout. In ieder geval niet meer fout dan bijvoorbeeld Heitinga. Ze waren allebei degelijk.@r!k schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:29:
Dat ben ik helemaal met je eens. En toch vond ik Bouma nog slechter
Heitinga en Bouma acteerden eigenlijk beiden ook een beetje hetzelfde: allebei passes naar elkaar of naar de backs, maar geen van beiden konden de goede pass vooruit vinden. Een van de 2 zou veel beter moeten opbouwen. Mathijsen is trouwens ook al geen opbouw wonder. Hopelijk staat er komende jaren een goede centrale verdediger op....
Samen voegen met belgie dan mar, met vermaelen en vertonghen...
(Nee,geen Ajax fan)
En Sneijder wordt as we sprk geboekt bij Van Toorn
(Nee,geen Ajax fan)
[ Voor 24% gewijzigd door Jwlb op 30-05-2012 21:38 ]
Ik dacht precies hetzelfde, België heeft een stuk beter getroffen met de verdediging.Jwlb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:37:
(Nee,geen Ajax fan)
Het mag allemaal wat sneller van mij hoor qua spel.
Sneijder meteen wisselen. We hebben hem nodig op het EK, en als hij nu door gaat terwijl ie pijntjes heeft, is de kans groter dat ze alleen maar erger worden...
Vrijwel elke keer als een voetballer neergaat kijken ze erbij of ze een bevalling ondergaan, zoveel pijn lijken ze te hebben. Hoe serieus is dit nou eigenlijk? Is het het acteerwerk gedurende competitiewedstrijden dat ervoor zorgt dat het een automatisme wordt om rollend en kreunend over de grond te gaan?Vlassie1980 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:37:
Sneijder heeft auw...
Dat heb ik eigenlijk ook wel eens aan gedacht, defensieve problemen opgelost, maar goed dat gaat toch niet gebeuren.Jwlb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:37:
(Nee,geen Ajax fan)
Sneijder was tijdens het WK de beste speler van Oranje, hij is nu echt niet meer zo goed als toen dus ik denk dat er nu iemand anders op moet staan..
Van der Vaart komt erin voor Sneijder,,,
Van der Vaart komt erin voor Sneijder,,,
[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 30-05-2012 21:41 ]
Nou Sneijder er uit. Van der Vaart er in. Volgens mij heeft niemand zin in deze wedstrijd te spelen...
Het zou wel fijn zijn als iemand Sneijder wat zelfvertrouwen in kan fluisteren.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Gelukkig is de 10 onze sterkst bezette positie
Trouwens als we de belgische beste spelers en de Nederlandse beste spelers samenvoegen, beste team ter wereld?
Dat heeft hij juist in overvloed, hij vindt zichzelf heel wat.Sallin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:42:
Het zou wel fijn zijn als iemand Sneijder wat zelfvertrouwen in kan fluisteren.
Nu is wel een goed moment voor VdVaart om te laten zien dat hij, na Sneijder, op die positie hoort. Als dit echt niks wordt, pleit ik, bij een geblesseerde Sneijder, voor Van Persie op 10 en Huntelaar in de spits.
Vertonghen speelt vlgns mij linksback voor Belgie. Kompany staat wel wat hoger nog in de rangorde en is ook beterJwlb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:37:
(Nee,geen Ajax fan)
Maar hoorde dat de faciliteiten nog van het niveau halverwege vorige eeuw zijn
Zal niet veel schelen iigTweaking Art schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:43:
Trouwens als we de belgische beste spelers en de Nederlandse beste spelers samenvoegen, beste team ter wereld?
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 30-05-2012 21:46 ]
Belgie heeft nu inderdaad ook een sterke selectie, met hetzelfde probleem als in Nederland. Niet in de breedte. 1+1=3Tweaking Art schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:43:
Van buiten wel, maar van binnen valt dat denk ik wel mee...Reiben schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:43:
[...]
Dat heeft hij juist in overvloed, hij vindt zichzelf heel wat.
Hij weet dat hij heel wat heeft (terecht), het komt er alleen alleen niet echt uit. Gevolg, hij verliest zijn vertrouwen en gaat mokken.Reiben schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:43:
[...]
Dat heeft hij juist in overvloed, hij vindt zichzelf heel wat.
@Belgische team, er zou inderdaad eens een goede coach moeten komen om er uit te halen wat er in zit. Ik had goede hoop voor Dick, maar ja.
[ Voor 18% gewijzigd door Sallin op 30-05-2012 21:47 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Bij de belgen zijn alleen de centrale verdedigers beter dan die van ons. Voor de rest heeft Nederland op elke positie betere spelers.Tweaking Art schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:43: