This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
*kuch* Hazard *kuch*silmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:46:
[...]
Bij de belgen zijn alleen de centrale verdedigers beter dan die van ons. Voor de rest heeft Nederland op elke positie betere spelers.
Ahum Eden Hazard?silmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:46:
[...]
Bij de belgen zijn alleen de centrale verdedigers beter dan die van ons. Voor de rest heeft Nederland op elke positie betere spelers.
[ Voor 11% gewijzigd door silmaril8 op 30-05-2012 21:52 ]
Waar is de tijd dat dit gewoon 3-0 werd? Gezapige slechte pot.
Minder dus, neem ik aan?Vos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:52:
Mijn vertrouwen op een fatsoenlijk EK van NL wordt met de wedstrijd groter.
Vos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:52:
Mijn vertrouwen op een fatsoenlijk EK van NL wordt met de wedstrijd groter.
HOI.
Volgens mij is die #16 door de Duitsers betaald
Ik vermoed dat hij wijst op de 'regel' dat een slechte voorbereiding zorgt voor een goed toernooi. Anders snap ik het ook niet
Lijkt me wel duidelijk met mijn 2e zin toch?
Heb het even verduidelijkt.
Ik vind het een drama.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 30-05-2012 21:55 ]
Saai inderdaad, het kabbelt maar een beetje heen en weer zonder kansen aan beide kanten.Vos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:52:
... Gezapige slechte pot.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Laten we het hopen..'Een slechte generale belooft een goede première'
Verwijderd
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Haha so true!Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:56:
Als ik nog maar de stem van Leo Oldenburger hoor, waar dan ook, moet ik altijd aan dit soort wedstrijden denken.
Zelfs Mertens en Martens zouden nog wel wat toevoegen aan het Nederlands Elftal wat ik nu zie...apis29 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:54:
*kuch* Felaini, kan mooi van Bommel opvolgen. Eventueel Kompany doorschuiven en de Jong vervangen zodat je Vermaelen/Vertonghen centraal kan hebben (allebei links? dan niet iig ...)
...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
En hot damn wat een lekkere vrije trap
[ Voor 31% gewijzigd door Fid3lity op 30-05-2012 22:01 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MailMan op 30-05-2012 22:05 ]
Lol een Nederland/Belgie team klinkt steeds beter, zou mooi zijn als dat mogelijk zou zijn, goed voor de relaties tussen onze landen ook.apis29 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:54:
*kuch* Felaini, kan mooi van Bommel opvolgen. Eventueel Kompany doorschuiven en de Jong vervangen zodat je Vermaelen/Vertonghen centraal kan hebben (allebei links? dan niet iig ...)
Volgens mij is die #16 door de Duitsers betaald
Verwijderd
Nog even dit volhouden.
[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 30-05-2012 22:09 ]
Wissel is geen blessure he?silmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:08:
Lekker.... Afellay nu ook al geblesseerd.
Signature
Niet geblesseerd, gewoon op.silmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:08:
Lekker.... Afellay nu ook al geblesseerd.
En 80 minuten goed, dat is ook watsilmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:11:
Hij heeft nog redelijk lang gespeeld eigenlijk. Toch 80 minuten. Misschien was het wel beter geweest als ie eerder was gewisseld.
Inderdaad maar aan de andere kant was dit de laatste kans om hem wat ritme te geven dus snap ik het wel.silmaril8 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:11:
Hij heeft nog redelijk lang gespeeld eigenlijk. Toch 80 minuten. Misschien was het wel beter geweest als ie eerder was gewisseld.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Het is geen super enerverende wedstrijd dus ik kan me voorstellen dat je af en toe even indommeltSallin schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:14:
http://www.nusport.nl/ek-...sseerd-veld-verlaten.html
Heb ik niet zo meegekregen?
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dat zou niet meer mogen kunnen als je het aan mij vraagt, slaat toch helemaal nergens op.apis29 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:22:
Echt he .... In de blessuretijd nog willen wisselen ...
Spanje heeft met 4-1 van Zuid-Korea gewonnen (Torres gescoord!). Zweden heeft met 3-2 van IJsland gewonnen (o.a. doelpunten van Ibrahimovic en Toivonen bij Zweden en Sigthorsson bij IJsland).
Vooral die goal van Torres was geniaal. Check dit filmpje:Reiben schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:30:
Uitslagen in de OP zijn bijgewerkt.
Spanje heeft met 4-1 van Zuid-Korea gewonnen (Torres gescoord!). Zweden heeft met 3-2 van IJsland gewonnen (o.a. doelpunten van Ibrahimovic en Toivonen bij Zweden en Sigthorsson bij IJsland).
YouTube: Spain vs South Korea 4-1 (HD) GOAL FERNANDO TORRES HEADER AMAZING 30.05.2012
Torres is gewoon een geweldige spits, punt.tweaker2010 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:32:
[...]
Vooral die goal van Torres was geniaal. Check dit filmpje:
YouTube: Spain vs South Korea 4-1 (HD) GOAL FERNANDO TORRES HEADER AMAZING 30.05.2012
Geniaal vind ik heel groot woord. Wel slecht verdedigdtweaker2010 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:32:
[...]
Vooral die goal van Torres was geniaal. Check dit filmpje:
Sneijder lijkt het niet meer te kunnen bolwerken en gaat zijn niveau van het WK echt niet meer halen, verder vind ik Schaars echt geen optie voor de LB positie. Speelt veel te behoudend en angstig en gaat zelden naar voren, zet daar in godsnaam Willems neer. Ook al heeft die 0,0 ervaring, hij is wel gewend om op die positie te spelen en als je hem in het diepe gooit kan die best wel zwemmen.
Afellay speelde goed, maar kan nog niet een hele wedstrijd volmaken. Ik zie hem wel als goede kandidaat op links, dan Robben op rechts en Huntelaar in de spits. Van Persie is ook goed maar hij moet zich gewoon in zijn rol schikken en even aan het teambelang denken en niet gaan lopen muiten.
Wel zuur voor Strootman dat hij geeneens meer in kon vallen, vind het ook kansloos dat van Marwijk hem zo laat wisselt. Dan heeft het echt geen nut meer.
Komende zaterdag tegen Noord-Ierland verwacht ik wel een walkover. Dat is echt een voetbaldwerg.
En Robin, tja ik vond hem weer niet echt als een vis in het water, daar is dit elftal voor hem gewoon niet geschikt voor.
[ Voor 53% gewijzigd door Sjah op 30-05-2012 23:04 ]
Het is toch een beetje te hopen dat hij een absurd goed toernooi gaat spelen met deze verdediging.walletje-w schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 23:36:
Hebben jullie die redding van stekelenburg trouwens gezien? Ik geloof ergens rond 60e minuut? Pakt de bal mooi voor een tegenstander weg omdat er slecht verdedigd werd.
Verder vond ik Sneijder toch echt tegenvallen, het is allemaal net niet. Dan kan hij wel praatjes hebben in interviews dat hij een van de fitste spelers is enzo maar daar heb je niet echt veel aan.
Het is geen eenvoudige vergelijking aangezien VDV in de 2e helft speelde maar op dit moment geef ik toch aan hem de voorkeur als nr10.
En van Persie heeft me weer niet echt overtuigd. Ik zie het weer gebeuren dat v. Persie het hele toernooi de voorkeur krijgt als nr9 en geen enkele wedstrijd echt overtuigd.
Maar ik zie het echt wel gebeuren dat v.Persie problemen gaat maken als hij op de bank eindigt.
[ Voor 18% gewijzigd door Sjah op 31-05-2012 01:43 ]
Ik zou wel ns willen zien wat er gebeurt als VDV en Huntelaar de volgende wedstrijd in de basis beginnen.Deadsy schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:16:
[...]
Het is toch een beetje te hopen dat hij een absurd goed toernooi gaat spelen met deze verdediging.
Verder vond ik Sneijder toch echt tegenvallen, het is allemaal net niet. Dan kan hij wel praatjes hebben in interviews dat hij een van de fitste spelers is enzo maar daar heb je niet echt veel aan.
Het is geen eenvoudige vergelijking aangezien VDV in de 2e helft speelde maar op dit moment geef ik toch aan hem de voorkeur als nr10.
En van Persie heeft me weer niet echt overtuigd. Ik zie het weer gebeuren dat v. Persie het hele toernooi de voorkeur krijgt als nr9 en geen enkele wedstrijd echt overtuigd.
Maar ik zie het echt wel gebeuren dat v.Persie problemen gaat maken als hij op de bank eindigt.
Verder vond ik ook Afellay een van de beste

Verwijderd
Verwijderd
Dat zou zomaar kunnen, maar ik ben bang dat hij het fysiek niet trekt om zoveel wedstrijden op topniveau in zo'n korte tijd te spelen. Je zag gisteren al dat hij flinke tikken kreeg van zijn tegenstander en dat zal tegen landen als Portugal niet anders zijn.Sjah schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:36:
v Hanegem vond Afellay met afstand de beste.... zou dit zijn toernooi worden? Hij is 26, en hij is uitgerust.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
in tegenstelling tot Huntelaar die roept, ik ben de beste ik meot spelen het is mijn tijd blabla, zegt van persie heel volwassen:Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 02:49:
Van Persie vind ik ook een type wat stennis gaat lopen schoppen als hij zijn zin niet krijgt. Vd Vaart is altijd al een betere 10 geweest dan Sneijder alleen krijgt hij niet vaak de kans op die positie.
dus ik snap niet waar dat idee vandaan komt"De bal erin leggen, kunnen we allebei. We maken het de bondscoach niet makkelijk, maar hij moet uiteindelijk een keuze maken, dat is zijn vak."
"En welke keuze hij ook maakt, we zullen er ons in schikken. Dat geldt voor Klaas net zo goed als voor mij. Het gaat maar om één ding: Europees kampioen worden. Dat doe je met z’n allen.”
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
van Bommel heeft naar mijn gevoel gisteren 5x zoveel ballen onderschept als de Jong. Ook was hij vaak het punt waar een aanval begon. Naar mijn idee is hij dan ook behoorlijk onmisbaar, als Strootman erin zou moeten zou het voor Nigel de Jong zijn.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:20:
...Bommel mag dr ook wel eens uitgehaald worden. Hij is de aanvoerder, maar ook mist mobiliteit in dit bewegelijke elftal. Strootman is een goede vervanger. Voetbalt sneller en meer naar voren.
Omdat hij ook nog andere dingen gezegd heeft en het is ook vaak de manier waarop hij het gezegd heeft. Vooral rondom de eerste oefeninterland heeft hij toch wel wat dingen voor de camera gezegd waardoor je niet het idee krijgt dat hij er goed mee om zal gaan als hij op de bank zou eindigen.
En wie herinnert zich niet meer zijn reactie op het WK toen hij eraf moest.
@Wom
Dat is iets wat van Sneijder zelf af komt (ik geloof het zelf ook voor geen meter).
De twijfels over zijn fysieke toestand zijn niet besteed aan Wesley Sneijder. De middenvelder van Internazionale acht zich juist fitter dan enkele collega-internationals.
Na een seizoen vol blessures wordt getwijfeld of Sneijder fysiek wel in de juiste vorm is voor het EK. De middenvelder zelf heeft die zorgen niet. 'Ik ben fit, misschien nog wel fitter dan anderen hier', zei hij maandag na de training in Hoenderloo.
Sneijder wilde ook niet al te veel negatieve conclusies verbinden aan de nederlaag tegen Bulgarije, dat zaterdag in Amsterdam met 2-1 te sterk was. 'We staan weer met beide beentjes op de grond, misschien zijn we hierdoor juist wel scherper. Reken maar dat we er op het EK zullen staan.'
Ik heb het gevoel dat verschillende spelers in het Nederlands elftal meer met zichzelf bezig zijn dan met het team belang. Ik heb het gevoel dat Sneijder alhoewel hij absoluut niet in vorm is of zelfs fit genoeg is wil spelen in de hoop weer een goed toernooi te spelen om zich zo in de kijker te spelen voor een andere club.
Die kerel geilde volkomen op Affelay, ik denk als Afelay een scheet zou laten dat de commentator nog zou zeggen dat het naar rozen rook ofzo...
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Duitsland en Portugal maakt gehakt van ons als we zo spelen als de afgelopen wedstrijden..
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Heb er al jaren een hekel aanEJVL schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:03:
Wat een verschrikkelijke commentator daar bij SBS zeg...
Die kerel geilde volkomen op Affelay, ik denk als Afelay een scheet zou laten dat de commentator nog zou zeggen dat het naar rozen rook ofzo...
Dit zeggen nederlanders altijd... de vorige EKs werd het ook gezegd;Mektheb schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:08:
Ach je kan er lang om draaien of kort, maar in de poule wedstrijden gaan we toch al naar huis.
Duitsland en Portugal maakt gehakt van ons als we zo spelen als de afgelopen wedstrijden..
2008 - Italie en Frankrijk
2004 - Tsjechie en Duitsland
2000 - Frankrijk en Tsjechie
Allemaal doorheen gekomen, twee ervan met 9 punten zelfs... Je kan voor-wedstrijden ook niet met toernooien vergelijken. Zie het positief
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Die wedstrijd tegen Zwitserland zou ik niet teveel waarde aan hechten omdat de 8 spelers van Bayern er toen nog niet bij waren. Op toernooien presteren de Duitsers altijd prima.BreadFan schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:41:
Ik heb de 2e helft van Zwitserland - Duitsland gezien, en dat was ook werkelijk om je voor te schamen als je Duitser bent. Uiteindelijk 5-3 voor de Zwitsers geworden.
Om de statistieken er even bij te pakken:
- Als we meedoen komen we vaak heel ver, over de afgelopen 40 jaar 15 keer deelgenomen, 8x bij de laatste 4 geeindigd en maar 1x niet door de poulefase heen gekomen (32 jaar geleden)
(oké, eigenlijk moet je 't 1e EK in deze reeks niet meetellen, omdat er geen poule-fase was, maar dan haal je nog 7 uit 14x de laatste 4 en 13 uit de 14x overleef je de poulefase)
- We zijn de afgelopen 40 jaar nooit onder duitsland geeindigd als we in dezelfde poule zaten
- Afgelopen 4 toernooien zaten we 3x in de op papier zwaarste groep en gingen we gewoon door
- We zijn elk toernooi van te voren pessimistisch
- De enige keer dat we in de voorbereiding op een toernooi van Bulgarije verloren wonnen we vervolgens direct het toernooi. Deze voorbereiding verliezen we weer van bulgarije, dus...
Nu kan je natuurlijk alles uit de statistieken vissen, maar ik wil maar aangeven dat hoewel de poule zwaar is en het elftal nog niet geweldig lijkt te zijn, dat eigenlijk nooit een probleem is.
2004 ook niet. En toen moesten ze ook tegen NederlandVlassie1980 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:00:
Maak je over die Duitsers maar geen zorgen, die staan er echt wel. Alleen in 2000 kwamen ze volgens mij niet door de eerste ronde heen en toen moesten ze volgens mij ook tegen Portugal trouwens
Ow ja, toen werden ze door een B-elftal van Tsjechie en Milan Baros naar huis gestuurdBreadFan schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:12:
[...]
2004 ook niet. En toen moesten ze ook tegen Nederland
Right. Als dit hun B-elftal was, dan ben ik benieuwd naar het A-elftalVlassie1980 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:14:
[...]
Ow ja, toen werden ze door een B-elftal van Tsjechie en Milan Baros naar huis gestuurd
Vlassie1980 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:14:
[...]
Ow ja, toen werden ze door een B-elftal van Tsjechie en Milan Baros naar huis gestuurd
Hehe volgens mij ben je in de war met bedoelde hij Duitslandtweaker2010 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:30:
[...]
Right. Als dit hun B-elftal was, dan ben ik benieuwd naar het A-elftal
[ Voor 59% gewijzigd door apis29 op 01-06-2012 11:42 ]
Hij heeft het over Duitsland - Tsjechië, wat inderdaad niet hun sterkste elftal istweaker2010 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:30:
[...]
Right. Als dit hun B-elftal was, dan ben ik benieuwd naar het A-elftal
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Aha, nu snap ik hem.ijskonijn schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:43:
[...]
Hij heeft het over Duitsland - Tsjechië, wat inderdaad niet hun sterkste elftal is
Weet iemand of Engeland ergens wordt uitgezonden? Anders wordt het een stream.
canvas als het goed isReiben schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:07:
Straks om 18:15 eerst Engeland - België kijken, daarna om 20:00 het Nederlands elftal.
Weet iemand of Engeland ergens wordt uitgezonden? Anders wordt het een stream.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
En er is ook een legale stream: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone
Straks de wedstrijd Nederland - Noord Ierland, even een voetbalavondje! Ik ben benieuwd wat we daar gaan zien!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik zie alleen zwart beeld, iemand enig idee hoe dat komt?Nikolas schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:25:
[...]
En er is ook een legale stream: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.