Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:27
Het kroegtopic mag wel uit de waarschuwing gehaald worden.
Aangezien deze op slot zit.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-08 17:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 19:48
Ik heb hier nog Error 37, iemand anders ook? Gameclient al herstart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-01-2020
potverdrie. Ik heb er totaal geen problemen mee om connected te zijn als ik een offline singleplayer speel, maar blizzard doet er wel ALLES aan om te zorgen dat het niet werkt. Ik zou bijna van mening veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heel interessant dat jullie errors krijgen, NOT....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik ben er alweer in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
caspervc schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:46:
[...]

Wees blij dat ze 6 miljoen exemplaren hebben verkocht... Zou toch wat zijn als Bliz failliet ging en de servers uit gingen....
Want nu doen de servers het wel prima. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Donnie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:54:
Heel interessant dat jullie errors krijgen, NOT....
Ik vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die ineens die errors kreeg. Schrok al toen ik eruit gekickt was. Heb Diablo 3 vandaag pas gekocht, en ben alleen kickouts gewend van de GW2 beta's, dus bij een game die al een week gereleased is, verwacht ik dit toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Was ik net lekker bezig krijg ik servers busy wat is dit ? code 37

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notrust81
  • Laatst online: 28-09-2022
hmmm keb nergens last van met mijn starter editie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Inmiddels het bericht op de inlogpagina dat de Battle.net service eruit ligt. Eerst was het alleen het AH. Maar weer even wat anders doen dus :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ninc schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:56:
Ik vind het wel fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die ineens die errors kreeg. Schrok al toen ik eruit gekickt was. Heb Diablo 3 vandaag pas gekocht, en ben alleen kickouts gewend van de GW2 beta's, dus bij een game die al een week gereleased is, verwacht ik dit toch niet.
Het lezen is niet erg, dat jan en alleman het moet komen melden is dat wel en ook keihard offtopic.

Waarom moet iedereen het elke keer komen melden als er wat is? Van de week is hetzelfde gebeurd en heeft een mod een heleboel slowchat (want dat zijn dergelijke berichten) verwijderd. Ik kan me voorstellen dat mods dat ook beu worden en dan de hele topicreeks maar stoppen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
CptChaos schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:03:
[...]
Van de week is hetzelfde gebeurd en heeft een mod een heleboel slowchat (want dat zijn dergelijke berichten) verwijderd. Ik kan me voorstellen dat mods dat ook beu worden en dan de hele topicreeks maar stoppen. ;)
Mensen lezen gewoon niet.

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
Bad Brains schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:06:
[...]

Mensen lezen gewoon niet.

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
tsja ik snap dan ook niet dat GoT niet gewoon forums aanmaakt per topic zoals elk ander forum op deez aardbol.. kun je een sticky maken en de error37 issues groeperen in 1 topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
aha hij doet het weer .... na 7 uren al helemaal verslaafd ... moeilijkheidsgraad valt tot nu toe mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Garma schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:11:
tsja ik snap dan ook niet dat GoT niet gewoon forums aanmaakt per topic zoals elk ander forum op deez aardbol.. kun je een sticky maken en de error37 issues groeperen in 1 topic..
Omdat GoT / T.net géén gaming only site is. Daarnaast zou je dan teveel fora krijgen, waardoor het overzicht daar al kwijt raakt. ;) Error 37 komt alleen voor als de service down is een paar meldingen is dan voldoende om te weten dat het globaal is. ;)

Daarnaast hoeft het topic niet gespammed te worden als de servers down zijn, kijk dan gewoon op http://us.battle.net/d3/en/status en dan weet je het ook, mits de pagina bij(gewerkt) is.

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:49
Hoe zit het eigenlijk met de verschillende moeilijkheidsgraden. Ik heb gister de game "uitgespeeld" op normal en ben nu bezig in nightmare. Ik zie dat ik nu weer overnieuw moet beginnen, maar zou ik ook weer terug kunnen naar een willekeurig level in normal? En nightmare zal ik zeker helemaal ook moeten uitspelen voordat ik bijvoorbeeld rechtstreeks naar de butcher kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MADG0BLIN schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:14:
Hoe zit het eigenlijk met de verschillende moeilijkheidsgraden. Ik heb gister de game "uitgespeeld" op normal en ben nu bezig in nightmare. Ik zie dat ik nu weer overnieuw moet beginnen, maar zou ik ook weer terug kunnen naar een willekeurig level in normal? En nightmare zal ik zeker helemaal ook moeten uitspelen voordat ik bijvoorbeeld rechtstreeks naar de butcher kan gaan?
Dat klopt. Je moet telkens het gehele niveau uitspelen. Je kan wel afsnijden door een speler te joinen die verder is dan jij, dan kan jij daar vervolgens ook verder gaan.
Je kan via het hoofdmenu wisselen van quest en van moeilijkheids niveau.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Waar is het beste om te grinden in ACT 1 nightmare? Act 2 ga ik telkens dood dus wil eerst goeie gear en sterker char ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garma
Hoe er gemodereerd of het forum beheerd wordt is niet relevant voor dit topic, houdt die discussie dan ook niet hier.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
frye schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:19:
Waar is het beste om te grinden in ACT 1 nightmare? Act 2 ga ik telkens dood dus wil eerst goeie gear en sterker char ofzo
Farm Leorics mansion courtyard, altijd 1 kist, 10 dooie humans met portemonnees, iig 1 gele of blauwe elite (en soms beide)
Duurt 30 seconde om het door te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Hatsjoe schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:43:
[...]

It's done when its done (TM, Blizzard) :+
Wees blij dat het geen Valve time is lol :D

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben in leorics manr (imprisoned angel) op NM iemand die zin heeft? ik ben een lvl 36 DH

Ellendras#2772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Heart of Sin is zeer pittg op NM :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

wow, ik heb best wel veel moeite met lvl 35 witch doctor in nightmare.. heb een dps van 313 (lijkt mij errug laag :?).. maar ik ben echt zo gekilled..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Zo, net even dood gegaan ... nieuwe ervaring wel 6 van die grote stekel-achtige creatures. Zo nu even blokje om luchtje scheppen en dan nog kijken om het af te maken.

Vraagje: ik hoop deze game morgen te halen .... is het dan raadzaam om die schijf te installeren of alleen de code te gebruiken die (zo ik hoop) erbij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:03:
Zo, net even dood gegaan ... nieuwe ervaring wel 6 van die grote stekel-achtige creatures. Zo nu even blokje om luchtje scheppen en dan nog kijken om het af te maken.

Vraagje: ik hoop deze game morgen te halen .... is het dan raadzaam om die schijf te installeren of alleen de code te gebruiken die (zo ik hoop) erbij zit?
het spel is al geinstalleerd gewoon de code invoeren en klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:03:

Als je nu op de Starters edition zit hoef je alleen de key te activeren. Waarom denk je dat de download (ook voor de Starter edition) zo groot is?

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 23-05-2012 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:00:
wow, ik heb best wel veel moeite met lvl 35 witch doctor in nightmare.. heb een dps van 313 (lijkt mij errug laag :?).. maar ik ben echt zo gekilled..
ik heb het er ook zwaar mee heb DH ook lvl 35 maar ik heb 500 DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Ik speel barbarian en zit nu bij Heart of Sin maar damn wat is het moeilijk.

Is het wel in je 1tje te doen? Ik ga continue af.
Net zag ik in een public game dat een deamon hunter van die electiciteit skills gebruikte. Direct iedereen dood... misschien het verkeerde gekozen.

Of heeft het barbarian ras tussen lvl28 - 30 een dip ofzo?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:08:
Ik speel barbarian en zit nu bij Heart of Sin maar damn wat is het moeilijk.

Is het wel in je 1tje te doen? Ik ga continue af.
Net zag ik in een public game dat een deamon hunter van die electiciteit skills gebruikte. Direct iedereen dood... misschien het verkeerde gekozen.

Of heeft het barbarian ras tussen lvl28 - 30 een dip ofzo?
elke held kan de klus klaren hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als iedereen met een one shot dood is, kun je ervan uitgaan dat de demon hunter aan het boosten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Hmm had net ook even error 37 maar na een paar keer inloggen wel erin. Jammer dat het AH nog steeds offline is; had wel zin in wat cash genereren... Hoop niet dat we straks weer items kwijt zijn van AH. Dat iemand een legendary kwijt was na een error is wel erg k*t. Mij alleen met een rare gebeurt tot nu toe, maar ik kan me het gevoel voorstellen.

Overigens net weer een legendary gedropt. Dat is m'n derde al vandaag :D Is de droprate na de maintenance veranderd? Dropt er betere gear op hardcore? Of is het gewoon m'n 'lucky day'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:23
scorpie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:00:
Je zit op het juiste level , maar je dps is vrij laag. hoeveel health heb je?

Ga eens op auction house kijken naar items met + damage (bv +15-20 fire damage) , en increased attack speed. dit zal je dps sterk verhogen. vitality is ook een goed idee als je vaak dood gaat, en wellicht zul je wat aan je skills moeten veranderen (meer crowd control).

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb net iemand van hier toegevoegd als ik naar social icoon ingame kijk staat er 0 friends online
als ik erop klik zie ik de enige die ik heb toegevoegd als vriend met groen puntje ervoor (online?) als ik hem in game wil inviten krijg ik error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
AH is alweer een tijdje down... zucht. Wel opvallend dat wij in de EU de meeste downtime hebben. Asia zie ik vrijwel nooit offline.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:16:
AH is alweer een tijdje down... zucht. Wel opvallend dat wij in de EU de meeste downtime hebben. Asia zie ik vrijwel nooit offline.
ja dit is best kut zit vast in NM en AH is ook down gloeiende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Sir_Hendro schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:16:
Wat je ziet (of denkt te zien) en wat er echt gebeurt zijn 2 verschillende dingen.
Elke regio krijgt dezelfde patches en updates, tenminste dat lijkt me een logische veronderstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad Brains schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:28:
[...]

Wat je ziet (of denkt te zien) en wat er echt gebeurt zijn 2 verschillende dingen.
Elke regio krijgt dezelfde patches en updates, tenminste dat lijkt me een logische veronderstelling.
dat denk ik ook maar ik volg de andere servers dan ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
Net even een stukje Act 1 NM gedaan in mn uppie, net voorbij de Skeleton King. Vind coop toch leuker eigenlijk. Heb nu 5k HP en 2k dmg op lvl 37 (DH) en nightmare is tot nu toe erg makkelijk, af en toe bij meerdere 'elites' moet ik uitkijken.

Heb stiekem een beetje spijt dat ik gear uit de AH heb gehaald, maar dit komt wel goed bij hell en inferno waarschijnlijk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
De meest irritante mob is toch wel de soullicker met shielding en mortar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:37:
Net even een stukje Act 1 NM gedaan in mn uppie, net voorbij de Skeleton King. Vind coop toch leuker eigenlijk. Heb nu 5k HP en 2k dmg op lvl 37 (DH) en nightmare is tot nu toe erg makkelijk, af en toe bij meerdere 'elites' moet ik uitkijken.

Heb stiekem een beetje spijt dat ik gear uit de AH heb gehaald, maar dit komt wel goed bij hell en inferno waarschijnlijk.. :P
Act1 vond ik ook zeer makkelijk maar bij act 2 word het toch wel pittiger. Zit nu bij Act 3 en de mobs halen het bloed onder me nagels vandaan. Als ik een blauwe groep zie of een yellow mob dan weet ik bijna zeker dat ik een paar keer heen en weer moet lopen om de mob te killen.

En dan bedoel ik wippen en dan weer terug lopen :P.

[ Voor 3% gewijzigd door WesleyRBK op 23-05-2012 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
WesleyRBK schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:39:
[...]

Act was is vond ik ook zeer makkelijk maar bij act 2 word het toch wel pittiger. Zit nu bij Act 3 en de mobs halen het bloed onder me nagels vandaan. Als ik een blauwe groep zie of een yellow mob dan weet ik bijna zeker dat ik een paar keer heen en weer moet lopen om de mob te killen.
Ok nice, hoopte al dat het wat pittiger zou worden.

Hoe zit jij met dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:07:
[...]

het spel is al geinstalleerd gewoon de code invoeren en klaar
Mooi .... bij de xbox heb ik dit ook al met arcade games dus ik dacht ik vraag het voor de zekerheid, je weet maar nooit.

Dan nog een vraag ik will hem ook op mijn desktop spelen ........ dus niet tegelijk maar switchen kan dat ook en hou je dan dezelfde waarde etc.? Of registreert Blizzard dat niet?

En nu nog snel door om een deel van de straters kit af te werken .. ik exploor lekker veel ... wel veel enemy's soms pfff...!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Mouse_NL op 23-05-2012 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben daar ook lvl 35 DH
500DPS
Ellendras#2772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. The butcher op inferno gekild met mijn melee barbarian. Verassend makkelijk. Ik kan gewoon blijven staan en tanken, af en toe een sidestep, geen potions nodig. 3 rares en 5 blues gevonden :)

Act 2 is echter een ander verhaal. Ik wipete al 5 keer op de eerste white mob. Dat wordt aanpoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:40:
[...]

Ok nice, hoopte al dat het wat pittiger zou worden.

Hoe zit jij met dps?
Zat op 2000 maar heb wat ingeleverd voor meer vatility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:41:
[...]

Mooi .... bij de xbox heb ik dit ook al met arcade games dus ik dacht ik vraag het voor de zekerheid, je weet maar nooit.

Dan nog een vraag ik will hem ook op mijn desktop spelen ........ dus niet tegelijk maar switchen kan dat ook en hou je dan dezelfde waarde etc.? Of registreert Blizzard dat niet?

En nu nog snel door om een deel van de straters kit af te werken .. ik exploor lekker veel ... wel veel enemy's soms pfff...!!!
durf het niet met zekerheid te zeggen maar denk het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12

Kan me voorstellen dat het nu nog makkelijk is met die stats! :P
Ik zit met m'n lvl40 DH op 3500 HP en 1500 DPS, zonder AH uiteraard. Het valt me nu ook nog reuze mee, ik ga vanavond of morgen Belial killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:42:
[...]

ik ben daar ook lvl 35 DH
500DPS
Ellendras#2772
Zou graag even joinen maar de wekker gaat weer om 06.00 morgen dus ik ga :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Je characters staan op de server als je dat soms bedoelt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Net even een stukje Act 1 NM gedaan in mn uppie, net voorbij de Skeleton King. Vind coop toch leuker eigenlijk. Heb nu 5k HP en 2k dmg op lvl 37 (DH) en nightmare is tot nu toe erg makkelijk
Wat voor gear heb je dan? Ik zit net op 1200 dps (gebruik de AH wel maar meer om centen te verdienen) maar heb nooit naar ringen/amuletten gekeken. Geloof ook dat ik niet meer dan 3,5k hp heb. (DH lvl 38)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:44:
[...]

Ik zit met m'n lvl40 DH op 3500 HP en 1500 DPS, zonder AH uiteraard. Het valt me nu ook nog reuze mee, ik ga vanavond of morgen Belial killen.
ik heb 6500 HP en 500 DPS heb wel AH gebruikt maar niet belachelijk ofzo lvl 36 DH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Zelf heb ik nu rond de 10k HP en 1500DPS zit nu tegen het einde van Act 3 aan en ben level 47(en 9/10) heb de auction house nog geen 1 keer voor gear gebruikt alleen maar voor gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Bad Brains schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:46:
[...]

Wat voor gear heb je dan? Ik zit net op 1200 dps (gebruik de AH wel maar meer om centen te verdienen) maar heb nooit naar ringen/amuletten gekeken. Geloof ook dat ik niet meer dan 3,5k hp heb. (DH lvl 38)
Heb een bow gevonden in de AH van 76dps, met rode gem wordt dit 92dps oid.. Verder heb ik veel +dex, +attack speed op mn armor en zoveel mogelijk slots gevuld met +dex en +vit gems.

Mn ringen en amulet hebben veel +dmg, dat scheelt ook best wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:28
Update

Wizard level 43.
Ben net op Nightmare naar Beliel geweest the lord of Lies.

Strength : 278
Dex : 280
Int : 782
Vit : 429

Armor : 1266
dps : 856

Erg laag naar mijn idee, maar toch ging beleil echt " zo neer " zonder dat ik ook maar moeite had.
Komt dit nu door me level ?.
Items zitten tussen de lvl 30 en 40, helaas nog niks beters dus ff geld sparen, maar het viel me nu al mee..
Of speel ik gewoon zo anders kwa style dan anderen dat ik geen problemen heb ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:51:
Update

Wizard level 43.

Erg laag naar mijn idee, maar toch ging beleil echt " zo neer " zonder dat ik ook maar moeite had.
Items zitten tussen de lvl 30 en 40, helaas nog niks beters dus ff geld sparen, maar het viel me nu al mee..
Had ik zo'n beetje dezelfde stats alleen 2 keer zo weinig armor (waar haal je dat allemaal vandaan :9 ) en kreeg hem ook op de eerste try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:51:
[...]

Heb een bow gevonden in de AH van 76dps, met rode gem wordt dit 92dps oid.. Verder heb ik veel +dex, +attack speed op mn armor en zoveel mogelijk slots gevuld met +dex en +vit gems.

Mn ringen en amulet hebben veel +dmg, dat scheelt ook best wat.
Heb volgens mij (ben even niet ingelogd) 2x 95+ single crossbows.
Zal wel in de ringen/amu's liggen dan, maar 800 dmg lijkt me erg veel met allen silverware.
Zal morgen wel even pics posten want icba atm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvdv88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 09:27
Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:51:
Update

Wizard level 43.

Zolang je de groene dingen op de grond kan dodgen is belial niet echt heel moeilijk.
Over het level: Is redelijk normaal je kan pas hell in op lvl 50 dus het is niet echt heel hoog oid.

Ben zelf nu op inferno bezig met m'n barb, met coop de skeleton king wel down gekregen maar wat een verschil met de rest van het spel is dat...
Eind act 3 op Hell werd het ook al wat moeilijker maar met wat lucky drops scheelt het toch al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Bad Brains schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:53:
[...]

Heb volgens mij (ben even niet ingelogd) 2x 95+ single crossbows.
Zal wel in de ringen/amu's liggen dan, maar 800 dmg lijkt me erg veel met allen silverware.
Zal morgen wel even pics posten want icba atm. :)
Oja, en heb net een nieuwe quiver. +60 Dex, +11% attack speed, gem-slot en wat andere stats. Vraag me af of het verschil in DPS aan dual wield / 2hand + quiver ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:56:
[...]

Oja, en heb net een nieuwe quiver. +60 Dex, +11% attack speed, en wat andere stats. Vraag me af of het verschil in DPS aan dual wield / 2hand + quiver ligt?
Ben nu wel benieuwd, maar vandaag ff niet ;)
Morgen 7 uur op dus ik ga zo pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Bad Brains schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:57:
[...]

Ben nu wel benieuwd, maar vandaag ff niet ;)
Morgen 7 uur op dus ik ga zo pleite.
Same :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Yay Diablo down in 1 keer, dat was een eitje (barb lvl 32). Gewoon wat rondrennen, beetje hakken, dingen ontwijken, potions en health pools gebruiken, en wachten op de Call of the Ancients cooldown. :D
Tijd voor Nightmare!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een Collector's Edition gezien ergens in de Hoeksche Waard? Ik ben de release echt helemaal vergeten en zo te zien gingen ze als warme broodjes over de toonbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:46:
[...]

Je characters staan op de server als je dat soms bedoelt.
Wat ik bedoel is ik ben nu bijvoorbeeld in dungeon 4 en ik wil verder op mijn desktop want van mijn laptop heb ik bijv even genoeg kan ik gewoon verder op mijn desktop (uiteraard sluit ik de laptop sessie af).

Ik ga er even mee stoppen hartstikke verslaafd geraakt, maar morgen is weer een dag, Ik heb nu een Templar mee (baal ervan dat deze ook skills heeft die IK moet regelen, doe het lekker zelf hahaha !

[ Voor 20% gewijzigd door Mouse_NL op 24-05-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:00:
Yay Diablo down in 1 keer, dat was een eitje (barb lvl 32). Gewoon wat rondrennen, beetje hakken, dingen ontwijken, potions en health pools gebruiken, en wachten op de Call of the Ancients cooldown. :D
Tijd voor Nightmare!
voeg mij even toe Ellendras#2772
ik ben lvl 37 DH en zit nog in act1 van NM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:56:
[...]

Oja, en heb net een nieuwe quiver. +60 Dex, +11% attack speed, gem-slot en wat andere stats. Vraag me af of het verschil in DPS aan dual wield / 2hand + quiver ligt?
Ik gebruik 2h crossbow + quiver. 2h crossbow vanwege de hogere minimal dmg.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:02:
[...]

Wat ik bedoel is ik ben nu bijvoorbeeld in dungeon 4 en ik wil verder op mijn desktop want van mijn laptop heb ik bijv even genoeg kan ik gewoon verder op mijn desktop (uiteraard sluit ik de laptop sessie af).
Ja dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Hoe lang is de AH al down? Zie verder ook geen melding hoelang het ong gaat duren..?

Balen! Voor ik weg ging (8u) wat mooie items neer gezet zodat ik vanavond eens leuk spul kon kopen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:02:
[...]

ik zie niet dat ze een nadeel hebben aan dat je op 2 PCs speelt daar je niet op beiden tegelijk kan spelen omdat 2x zelfde account niet kan ook al zou je meerdere chars hebben.

daarnaast is het gewoon installeren en inloggen en op je inlog zitten de gegevens en je chars staan online dus zou moeten lukken lijkt me gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
zo, net diablo verslagen in NM speel samen met een vriend van me, hebben heel NM samen gedaan.

Hell is wel een stuk moeilijker zeg :/

heb nu een LVL 51 Monc,

met +- 1800DPS
2k armor en 15k (ja 15000) health.
ga nogsteeds moeilijk snel dood..

en het is echt schijt moeilijk :p

niks uit AH gehaald. wel samen met vriend van me geruild, maargoed, anders is het geen doen.
denk dat ik nu wel ff in de AH ga kijken want t is bijna niet te doen zo.

[ Voor 5% gewijzigd door MexxT op 24-05-2012 00:09 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mouzetc schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:03:
Hoe lang is de AH al down? Zie verder ook geen melding hoelang het ong gaat duren..?

Balen! Voor ik weg ging (8u) wat mooie items neer gezet zodat ik vanavond eens leuk spul kon kopen.
ja ik flip er ook van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Diablo neer in Normal mode in 1x :)

Wizard level 32, op dat moment iets van 450 dps, 2500 hp en 1000 armor (d.m.v. energy armor)... Af en toe toch even spannend maar net zoals hierboven met behulp van een paar potions en de mana pools redelijk eenvoudig af kunnen maken.

spoiler: Qua verhaallijn:
vond ik het eind een beetje teleurstellend... Wat is er gebeurd met de rest van de engelen? En is Leah nou echt dood? En Adria? Die had ik nog wel even door midden willen hakken met m'n disintegration beam :P

Ah well! Net begonnen Nightmare, Skeleton King crown al te pakken. Zal 'm morgen ofzo tot leven wekken en kijken hoe moeilijk NM nou is. Valt me tot nu toe nog alles mee :) (610 dps, 3000 hp en 650 armor nu).

Edit: Gear dat ik gebruik is allemaal eigenhandig geloot trouwens, niks van de AH gehaald. Wel al enkele items verkocht. En ff spoiler tags toegevoegd ;)

[ Voor 10% gewijzigd door pixeled op 24-05-2012 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
pixeled schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:12:

Qua verhaallijn vond ik het eind een beetje teleurstellend... Wat is er gebeurd met de rest van de engelen? En is Leah nou echt dood? En Adria? Die had ik nog wel even door midden willen hakken met m'n disintegration beam :P
Zal me niks verbazen als ze het gaan gebruiken voor een expansion.

spoiler:
Leek erop dat de black soulstone niet kapot ging aan het einde toen diablo naar beneden viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Ben net begonnen aan Act 2 Inferno en echt wordt nu volledig weggeblazen door die lacuni huntress en die vliegjes 3hits en ;w Pets zijn momenteel de term cannon fodder zelfs niet meer waardig.

Na er ondertussen 70u ingame opzitten te hebben toch enkele kritische bedenkingen over de game, vind het nog steeds een schitterende game maar toch zijn er in mijn ogen enkele problemen:

Mijn grootste punt van kritiek is ongetwijfeld de loot progressie.
Die is naar mijn mening gewoon bar en barslecht op het ogenblik. In andere hack and slash games ga je van normaal->rare->epic->legendary met daar ergens tussen verspreid wat setjes.

In D3 is dit totaal niet het geval, blue items met 2 extra stat slots zijn momenteel de beste items, legendary's worden op het ogenblik gedegradeerd tot collector's items maar zeker niet het beste. De items hebben ook bitter weinig "persoonlijkheid" alles voelt wat te random aan.
Vermits ik relatief weinig game uren in D2 heb doorgebracht maar makkelijk enkele 100'den in Titan Quest zou ik zeggen dat deze game het perfecte voorbeeld is van loot progressie done right.

Low level sets ontbreken volledig?

Blacksmithing en jewelcrafting zijn utterly useless.

Replay waarde: dit is een gevoelig punt denk ik, door de manier van vrijspelen en on the fly wisselen van skills en runes heb je niet echt unique builds. Hiermee bedoel ik eens lvl 60 op - insert class- waarom nog deze opnieuw rollen (HC daar gelaten)? Tuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die dit wel doen en er van genieten maar velen zullen afhaken denk ik.

Een laatste punt van kritiek is de inflatie in de game, deze is echt torenhoog atm Er zijn enkele items waarvan ik de prijs de laatste dagen wat volg en per dag bedraagt de inflatie makkelijk 30%. Goede items verdwijnen eigenlijk niet uit het spel en er wordt continu aan een fenomenaal tempo gold bijgemaakt= recept voor problemen in de toekomst.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:01:
Heeft iemand nog een Collector's Edition gezien ergens in de Hoeksche Waard? Ik ben de release echt helemaal vergeten en zo te zien gingen ze als warme broodjes over de toonbank.
die dingen waren dinsdagmiddag (15 mei) al landelijk uitverkocht.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:23:
[...]

die dingen waren dinsdagmiddag (15 mei) al landelijk uitverkocht.
Uhmmm, ik zag gisteravond dat ze er nog bij de mediamarkt waren. En dixons had er nog een paar maar die moest je afhalen maar die locaties waren een beetje ver voor mij. Helaas niet gekocht bij de mediamarkt. Ik dacht die zijn er morgenochtend nog wel maar niet dus. Word morgen even aardig wat winkels bellen ben ik bang.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Ben het bijna volledig met je eens. Over het on the fly wisselen van skills heb ik vooral gemengde gevoelens, het is leuk omdat je snel combinaties kan testen en maakt het spel daarnaast makkelijker omdat je je volledig op verschillende soorten vijanden aan kan passen, maar het verlaagt inderdaad replay waarde en daarnaast: wil je het spel wel makkelijker maken? Normal mode is in mijn ogen gewoon Easy mode (Diablo dood tijdens 1e poging), Nightmare had Normal kunnen zijn (al ben ik net begonnen in NM dus kan er nog niet veel over zeggen), etc.

1 ding ben ik niet helemaal met je eens:
Blacksmithing en jewelcrafting zijn utterly useless.
Omdat je toch bakken met geld overhoud die je niet gebruikt (tenminste, 1 playthrough op Normal mode leverde mij 200k gold op) kun je die makkelijk steken in Blacksmithing en Jewelcrafting. Daar kun je dan nog best aardige items uithalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat je toch bakken met geld overhoud die je niet gebruikt (tenminste, 1 playthrough op Normal mode leverde mij 200k gold op) kun je die makkelijk steken in Blacksmithing en Jewelcrafting. Daar kun je dan nog best aardige items uithalen...
Als je ooit inferno wilt uitspelen raad ik je aan om al je goudstukjes op te sparen zodat je op level 60 gear kan kopen op AH. Tenzij je ongelooflijk goede drops haalt zal dit noodzakelijk zijn.
Ik ben momenteel hell hard aan het farmen. Zowel voor de gear als voor het goud om gear te kopen.
Doe ik dit niet dan kan ik ACT I Inferno niet eens beginnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

superbassie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:44:
[...]

Ik ben nu level 56 met m'n Demon Huntress en ik zit op 26k HP en 19k DPS :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DCoeM2iOLC6iUznSIVNHBaTr/full.jpg

Ik ben nu met een crit build aan het spelen. 2 Handed crossbow met +48% crit damage, passive skill met +50% crit damage, passive skill die +3% crit chance verhoogt per seconde totdat je een crit raakt en +20% damage als er geen monsters in de buurt zijn.

1 Op de 3 of 4 hits zijn critical op deze manier, dat schiet erg lekker op met Elemental Arrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:18

Rannasha

Does not compute.

[...]

Je kunt het spel op zoveel computer als je wil installeren, maar je kunt met 1 account maar van 1 computer tegelijkertijd inloggen en spelen. Je voortgang wordt online opgeslagen, dus je kunt zo overschakelen naar een andere pc en verder gaan waar je bent gebleven.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Nou het is zover zit eindelijk ergens vast. Namelijk bij Rakanoth van act 4 op Nightmare. Kom niet verder dan 80% iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:37:
[...]

Als je ooit inferno wilt uitspelen raad ik je aan om al je goudstukjes op te sparen zodat je op level 60 gear kan kopen op AH. Tenzij je ongelooflijk goede drops haalt zal dit noodzakelijk zijn.
Ik ben momenteel hell hard aan het farmen. Zowel voor de gear als voor het goud om gear te kopen.
Doe ik dit niet dan kan ik ACT I Inferno niet eens beginnen ...
Kom op. Zo moeilijk is het niet. Dit is mijn char:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DMZVWLlai3w3XVTSO7JyB0Ib/full.png

totale kosten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eKmvlDv3JUMgLgpO9w8PMXBM/medium.jpg
wat hier niet op staat heb ik zelf gevonden.
meer pics:
gallery: Darkstone

Het is heel simpel. Ga naar AH, stel minimum all resistances in op 50. Max buyout op 20k. Heeft het resists en een goede lading armor? Kopen. Heeft het str of vita? Koop voordat iemand anders het wegkaapt. Strength en vita zijn niet heel erg belangrijk. Maar resists zijn echt top prioriteit. Liever 50 resists dan 50 vita.

En ja, ik heb echt zoveel dex.. Totaal onnodig, maar dat zie nu eenmaal bij mijn bij elkaar geraapte zooitje gear. Dex geeft een passieve kans op dodge, dus dat is geen ramp.

Mijn skills? Het standaard pakket. Revenge, charge, WTOB, eruption,en die shout met 50% meer resists. De laatste is een eigen invulling. Ik heb frenzy. Passives zijn eigen invulling (maar ik gebruik 2x armor passive, en 20% elemental damage minder passive).

Punt is dat je in AH, als je het weet te vinden, ongelofelijk cheap aan goede gear kan komen. Ik zag al voor 20k gloves met 50 resists all, 40% crit chance, en 30 vit/int/dex. 5 van zulke koopjes, en je bent klaar voor act 1. Ik wens je echter veel geluk in act 2. Mijn barbarian wordt door de allereerste witte mob al sneller gekild dan the butcher voor elkaar krijgt als ik in het voor blijf staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:05

hmr

Wat was nou die quest waarmee je snel kon powerlevelen op nightmare vanaf level 45?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liggen ze er weer uit? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:59
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 01:14:
[...]

Kom op. Zo moeilijk is het niet. Dit is mijn char:
[afbeelding]

totale kosten:
[afbeelding]
wat hier niet op staat heb ik zelf gevonden.
meer pics:
gallery: Darkstone

Het is heel simpel. Ga naar AH, stel minimum all resistances in op 50. Max buyout op 20k. Heeft het resists en een goede lading armor? Kopen. Heeft het str of vita? Koop voordat iemand anders het wegkaapt. Strength en vita zijn niet heel erg belangrijk. Maar resists zijn echt top prioriteit. Liever 50 resists dan 50 vita.

En ja, ik heb echt zoveel dex.. Totaal onnodig, maar dat zie nu eenmaal bij mijn bij elkaar geraapte zooitje gear. Dex geeft een passieve kans op dodge, dus dat is geen ramp.

Mijn skills? Het standaard pakket. Revenge, charge, WTOB, eruption,en die shout met 50% meer resists. De laatste is een eigen invulling. Ik heb frenzy. Passives zijn eigen invulling (maar ik gebruik 2x armor passive, en 20% elemental damage minder passive).

Punt is dat je in AH, als je het weet te vinden, ongelofelijk cheap aan goede gear kan komen. Ik zag al voor 20k gloves met 50 resists all, 40% crit chance, en 30 vit/int/dex. 5 van zulke koopjes, en je bent klaar voor act 1. Ik wens je echter veel geluk in act 2. Mijn barbarian wordt door de allereerste witte mob al sneller gekild dan the butcher voor elkaar krijgt als ik in het voor blijf staan....
Hiermee ga je niet inferno uitspelen gewoon dikke gear hebben ik zit nu op 40000 dps en ga nu beginnen aan act 3, moet allemaal wel lukken maar wel effe braaf builden en inderdaad wel 2-3 miljoen hebben ofzo heb nu zelf niet zo veel betaald omdat ik redelijke loot drops heb plus we zijn met 4 man en geven elkaar shit en kijken voor elkaar op auction house voor goede prijzen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist het hele punt. Als je 40.000DPS hebt, dan heb je duidelijk geen dikke gear, maar gewoon slechte gear met veel +str/dex/int (doorhalen wat niet voor de klasse van toepassing is), en sterf je in 1 hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb DH lvl 37 811 DPS en 780 armor 7k HP en ik heb echt wel moeten shoppen in AH maar damn nog steeds is het huilen met de pet op in NM en mn gold is bijna op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nl.twitch.tv/kungentv

dang xD

Level 60 barbarian @ hc inferno laatste act. Hij killde de eerste boss na de eerste wp in 10 seconden oid.... Elites ook geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 02:56:
http://nl.twitch.tv/kungentv

dang xD

Level 60 barbarian @ hc inferno laatste act. Hij killde de eerste boss na de eerste wp in 10 seconden oid.... Elites ook geen problemen
Dat was op hell, hij zit in act1 inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 02:11:
ik heb DH lvl 37 811 DPS en 780 armor 7k HP en ik heb echt wel moeten shoppen in AH maar damn nog steeds is het huilen met de pet op in NM en mn gold is bijna op :(
Volgens mij heb je voor NM teveel vit en veel te weinig dex en/of +dmg. Probeer dan, als je echt pech hebt met loot drops, meer op die laatste stats te zoeken op AH.

Met welke skills speel je btw? Want NM hoeft echt nog niet moeilijk te zijn met een DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30

Nou zonder AH red je het niet echt had ik al vernomen, ik had nog allemaal level 25 gear aan terwijl ik level 53 was, en kon in Act 2 NM amper wat beginnen. Toch maar weer wat beter spul gekocht en nu lukt het wel weer.

In D2 moest je ook eerst zelf wat vinden voordat je echt wat leuks kon ruilen, en daar deed je dan ook veel langer over om op te starten. Maar je vond in D2 wel veel meer set en unique items zodat je eerder wat redelijk gear had om verder te komen.

Ik heb trouwens in D3 niet echt wat gevonden wat echte blijvertjes zijn, ik heb wel redelijk wat rare's gevonden maar het gaat of op de AH of naar de vendor, maar niet echt iets wat je wilt bewaren voor andere classes, dan kun je net zo goed dan wel weer op de AH kijken mocht je zover zijn.

Aan 1 kant is het heel handig die AH maar ook weer te makkelijk te gebruiken en dus jammer voor je eigen item hunt. Maar goed het draait uiteindelijk toch om Inferno en de level 60 items neem ik aan.

Zou mij benieuwen hoe ver je kan komen zonder AH hulp, en hoe vaak je dan wel bepaalde stukken moet farmen totdat je niet door betere gear maar door hogere level er wel langs komt als je vast zit.
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 02:11:
Maar jij bent Legolas! Die loopt over meters sneeuw, schiet 3 orcs met 1 piercing arrow neer, en werkt zelfs eigenhandig een ollyfaunt naar de grond! (Oh en je kan 20 bier op zonder licht in je hoofd te worden)

Dus moet je makkelijk Diablo op Inferno kunnen 1 shotten met je starters bow ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 24-05-2012 03:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gisteren Staff of Herding gecraft op Hardcore Normal :) Teddyberen en eenhoornen onthoofden in Whimsyshire is echt fun :P

Als iemand vanavond of zo mee wilt: Amok#2361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Gisterenavond /nacht zag ik via footage een bepaalde instelling, ik dacht even checken .... zo weer een uur bezig .......... ik hoop dat ze hem hebben bij Saturn Zaandam.

Vraagje welke klasse is leuk. Ik heb nu Barbarian .... beetje hack 'n slash ben niet zwaar in to magie, heb ik er verstandig aan gedaan deze klasse te kiezen of zijn er ook qua spel beleving volgens jullie leukere classes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik wordt helemaal gek in hell act 2! Ben level 59 en 9,6K dps en 36K HP barb. Gewone mobs gaan als vliegen zo neer! Zelfs grote packs geen probleem! Maar elites...wtf gisteren met 2 andere 12 keer gewiped op 1 groep elites (zat een gele knakker tussen) met geluk kregen we ze neer maar areath 2 jeetje alsof ik 3 keer zoveel stats nodig heb.

Helaas wou ik AH kijken maar was down! Heb 29 milj goud. Zodra ik 60 ben (ben op de helft van 59) gear ik alles in 1 keer UP!
Maar eenmaal in inferno...meningen verschillen behoorlijk! Dps of resist?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Allemaal leuk die verhalen enzo over hoe goed je barb het doet. We spreken elkaar weer als je act 2 inferno bereikt met lage resistance _O-

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ze gaan Inferno tunen omdat ze te veel klachten krijgen. Ik vind het echt onzin dat ze nu al dingen gaan veranderen terwijl het spel NET uit is.

We purposely launched the game with Inferno being far more difficult than what we were able to progress in ourselves, assuming people would find it as difficult but with a few skilled players able to pull it off, or the difficulty would simply help root out problem skills and builds that allowed flaw-filled progression possibilities.

I think the main problem we’re running into is people progress more or less linearly to Inferno, and the brick wall effect makes it seem like these broken skills were the correct way to overcome the difficulty because the belief is that Inferno must be an immediately surmountable challenge, which it isn’t intended to be. Or the reverse, that because these skills allowed progression the classes that did not have them were too weak/broken, which isn’t correct.

We’ll provide a bit more info/context on Inferno tuning through an article we’re working on for the front page.

Als ik het bekijk vinden mensen het raar dat ze tegen een buiten proportionele verhoging van Act 2 lopen na Act 1 in Inferno.

Inferno is juist niet bedoeld voor de massa. Alleen voor die mensen die echt tijd en moeite en tactiek erin steken.
Ze moeten in hun achterhoofd houden dat mensen altijd wel zullen klagen. Blijkbaar is de moeilijkheid lineair tot Inferno Act 1 en dan wordt het opeens VEEL moeilijker. Nou, mooi. Dan ga je lekker Act 1 farmen, totdat je perfecte gear gevonden hebt of kan betalen van de AH.
Dan pas krijg je een gevoel van accomplishment als het zo moeilijk blijft.
Stel dat ze het straks gaan nerfen, dan is de lol voor mij een stuk minder om Inferno te halen. Stel dat over 4 maanden nog steeds 99% niet door Act 2 heen komt, dan kan je inderdaad gaan kijken of er iets veranderd moet worden. Maar daar is nu nog geen sprake van vind ik. Mensen proberen met een paar 1000 dps al in Inferno rond te rennen zie ik hierboven. Werkt niet. En dan wel gaan klagen. Onbegrijpelijk.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:39
Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 07:26:
Gisterenavond /nacht zag ik via footage een bepaalde instelling, ik dacht even checken .... zo weer een uur bezig .......... ik hoop dat ze hem hebben bij Saturn Zaandam.

Vraagje welke klasse is leuk. Ik heb nu Barbarian .... beetje hack 'n slash ben niet zwaar in to magie, heb ik er verstandig aan gedaan deze klasse te kiezen of zijn er ook qua spel beleving volgens jullie leukere classes!
Blijft een mening natuurlijk. zelf vind ik Demon Hunter erg leuk. maar barb ook en Monk is ook erg leuk om te spelen :P persoonlijk heb ik niks met wizard. en witch docter boeit me ook niet echt alhoewel ik die witch docter wel erg leuk uitgewerkt vind.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
Vermaak me prima in D3 maar wat ik raar vind is dat de rares die er droppen eigenlijk nooit echt goed zijn voor mijn huidige char. Lvl25 Barb en na ID is het dan een lvl11 wapen met veel lagere stats dan wat ik heb. Heb nog geen enkele rare zelf kunnen gebruiken dus als je geen gebruik maakt van de AH gimp je jezelf echt gigantisch volgens mij. Ach t is onderdeel van t spel en heeft ook zn charmes om wat leuks te scoren voor een redelijke prijs.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net