Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
JohnnyV76 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:19:
Vermaak me prima in D3 maar wat ik raar vind is dat de rares die er droppen eigenlijk nooit echt goed zijn voor mijn huidige char. Lvl25 Barb en na ID is het dan een lvl11 wapen met veel lagere stats dan wat ik heb. Heb nog geen enkele rare zelf kunnen gebruiken dus als je geen gebruik maakt van de AH gimp je jezelf echt gigantisch volgens mij. Ach t is onderdeel van t spel en heeft ook zn charmes om wat leuks te scoren voor een redelijke prijs.
Sterker nog, ik had een legendary gevonden die slechter was dan m'n huidige blauwe wapen. Ook een veel gehoorde klacht. Daarnaast heb ik ook alle loot van m'n eerste Diablo kill niet kunnen gebruiken... viel me zwaar tegen.

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 24-05-2012 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Stranglem schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:16:
Ze gaan Inferno tunen omdat ze te veel klachten krijgen. Ik vind het echt onzin dat ze nu al dingen gaan veranderen terwijl het spel NET uit is.

[...]

Als ik het bekijk vinden mensen het raar dat ze tegen een buiten proportionele verhoging van Act 2 lopen na Act 1 in Inferno.

Inferno is juist niet bedoeld voor de massa. Alleen voor die mensen die echt tijd en moeite en tactiek erin steken.
Ze moeten in hun achterhoofd houden dat mensen altijd wel zullen klagen. Blijkbaar is de moeilijkheid lineair tot Inferno Act 1 en dan wordt het opeens VEEL moeilijker. Nou, mooi. Dan ga je lekker Act 1 farmen, totdat je perfecte gear gevonden hebt of kan betalen van de AH.
Dan pas krijg je een gevoel van accomplishment als het zo moeilijk blijft.
Stel dat ze het straks gaan nerfen, dan is de lol voor mij een stuk minder om Inferno te halen. Stel dat over 4 maanden nog steeds 99% niet door Act 2 heen komt, dan kan je inderdaad gaan kijken of er iets veranderd moet worden. Maar daar is nu nog geen sprake van vind ik. Mensen proberen met een paar 1000 dps al in Inferno rond te rennen zie ik hierboven. Werkt niet. En dan wel gaan klagen. Onbegrijpelijk.
Zoals ik het lees staat er nergens dat inferno aangepast wordt, alleen dat er een artikel op de fp komt waarin ze meer uitleg geven over de manier waarop en waarom ze inferno op de huidige manier getuned hebben.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan Inferno tunen omdat ze te veel klachten krijgen. Ik vind het echt onzin dat ze nu al dingen gaan veranderen terwijl het spel NET uit is.

[...]

Als ik het bekijk vinden mensen het raar dat ze tegen een buiten proportionele verhoging van Act 2 lopen na Act 1 in Inferno.

Inferno is juist niet bedoeld voor de massa. Alleen voor die mensen die echt tijd en moeite en tactiek erin steken.
Ik ben dan misschien ook niet de massa en heb ook niet lopen klagen maar moet toegeven dat ik er na een tijdje in hell ook geen zin meer in heb hoor. Ben gewoon een casual gamer en als ik soms een uurtje wil spelen dan heb ik geen zin om dat uur te besteden aan 3 paarse mobs ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I think the main problem we're running into is people progress more or less linearly to Inferno, and the brick wall effect makes it seem like these broken skills were the correct way to overcome the difficulty because the belief is that Inferno must be an immediately surmountable challenge, which it isn't intended to be.
Ik denk dat dit het goed samenvat. Tot aan Hell Act4 is de progressie redelijk lineair, en dan ineens is er een difficulty die niet meer lineair is. En als ik het goed heb, is dat nog voor de release duidelijk aangegeven door Blizzard. Inferno is nooit bedoeld als 'makkelijk', maar als uber-moeilijk en snoeihard.

Iets verderop:
but we can't address it when classes are one-off farming it due to broken skills and we have no good idea how balance is actually shaking out.
Zoals ik het lees, zullen ze eerst de class skills balancen en daarna pas naar de difficulties gaan kijken. En dat lijkt mij de enige juiste volgorde.

En als je de gebeurtenissen sinds release bekijkt en bedenkt hoe het met andere grote game-releases is gegaan, dan is Diablo 3 absoluut geen uitzondering op de regel. Elke release brengt flaws aan het licht in de gereleasede game. Helaas zijn veel spelers blijkbaar van mening dat dit absoluut niet kan/mag/mogelijk moet zijn, echter zijn gameproducenten ook maar mensen.

De staat van de game kan over 6 maanden flink verbeterd zijn, maar helaas realiseren maar weinig mensen dit.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 08:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Probleem is dat Hell weer veel te easy is dus daar in rond blijven lopen is ook saai. De hoge moeilijkheid komt met een harde klap aan terwijl alles daarvoor relatief makkelijk was. Bovendien zijn de normale mobs in inferno in een enkel schot dood. Dat maakt dat het niveau gewoon te scheef is en het verschil tussen Hell (geen uitdaging) en Inferno (omg we gonna die) te groot is. Hell farmen is saai.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Ik ga deels akkoord. Als je de moeilijkheid enkel verhoogt met andere game mechanics en tactics, ga je nooit aan een moeilijkheidsgraad komen die ze met inferno wilden garanderen. De echt goede spelers gaan daar dan zonder heel veel problemen doorheen gaan.

Ik vind de reactie van mensen een beetje dom als het over de moeilijkheid gaat van inferno. Toen inferno aangekondigd werd als super moeilijk, hoorde ik bijna niemand klagen. Maar als nu blijkt dat het net wat te lang duurt om de nodige gear te verzamelen voor inferno gaan ze wenen. Wat hadden ze verwacht, dat het super moeilijk ging zijn, maar dat ze in 2 weken al alles zouden gecleared hebben?
-AzErTy- schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:19:
Na er ondertussen 70u ingame opzitten te hebben toch enkele kritische bedenkingen over de game, vind het nog steeds een schitterende game maar toch zijn er in mijn ogen enkele problemen:

Mijn grootste punt van kritiek is ongetwijfeld de loot progressie.
Die is naar mijn mening gewoon bar en barslecht op het ogenblik. In andere hack and slash games ga je van normaal->rare->epic->legendary met daar ergens tussen verspreid wat setjes.

In D3 is dit totaal niet het geval, blue items met 2 extra stat slots zijn momenteel de beste items, legendary's worden op het ogenblik gedegradeerd tot collector's items maar zeker niet het beste. De items hebben ook bitter weinig "persoonlijkheid" alles voelt wat te random aan.
Vermits ik relatief weinig game uren in D2 heb doorgebracht maar makkelijk enkele 100'den in Titan Quest zou ik zeggen dat deze game het perfecte voorbeeld is van loot progressie done right.

Low level sets ontbreken volledig?

Blacksmithing en jewelcrafting zijn utterly useless.

Replay waarde: dit is een gevoelig punt denk ik, door de manier van vrijspelen en on the fly wisselen van skills en runes heb je niet echt unique builds. Hiermee bedoel ik eens lvl 60 op - insert class- waarom nog deze opnieuw rollen (HC daar gelaten)? Tuurlijk zullen er genoeg mensen zijn die dit wel doen en er van genieten maar velen zullen afhaken denk ik.

Een laatste punt van kritiek is de inflatie in de game, deze is echt torenhoog atm Er zijn enkele items waarvan ik de prijs de laatste dagen wat volg en per dag bedraagt de inflatie makkelijk 30%. Goede items verdwijnen eigenlijk niet uit het spel en er wordt continu aan een fenomenaal tempo gold bijgemaakt= recept voor problemen in de toekomst.
Met deze punten ga ik volledig akkoord.

[ Voor 49% gewijzigd door Malfius op 24-05-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:44:
Probleem is dat Hell weer veel te easy is dus daar in rond blijven lopen is ook saai. De hoge moeilijkheid komt met een harde klap aan terwijl alles daarvoor relatief makkelijk was. Bovendien zijn de normale mobs in inferno in een enkel schot dood. Dat maakt dat het niveau gewoon te scheef is en het verschil tussen Hell (geen uitdaging) en Inferno (omg we gonna die) te groot is. Hell farmen is saai.
Tenzij je 40-50k DPS hebt of 100% crit met +200% crit damage, gaan inferno mobs echt niet in een enkele klap dood. Hell act IV is vergelijkbaar met inferno act I wat mij betreft. Ongeveer beide even moeilijk.

Act II, Act III en act IV inferno zijn de echte uidagingen.
Als je solo consistent hell IV aankan, kan je inferno I ook aan.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:44:
In Diablo 2 was dit niet anders. Op een gegeven moment outlevelde je de content en dan was het gros van de normale mobs in Hell ook met 1-2 klappen dood en toch bleef iedereen het spelletje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Ze hebben dus toch de Wizard generfed. Leuk.
Verder vind ik de uitleg niet duidelijk. Force armor deed normaal dmg die meer als 35% van je max hp is reduceren naar 35% van je max hp. Nu staat er
"Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player’s maximum Life"
Dus, wel OHKO dan of wat? (Sorry is nog vroeg :p)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:23:
[...]

Sterker nog, ik had een legendary gevonden die slechter was dan m'n huidige blauwe wapen. Ook een veel gehoorde klacht. Daarnaast heb ik ook alle loot van m'n eerste Diablo kill niet kunnen gebruiken... viel me zwaar tegen.
Random root is random ;)
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:29:
[...]

Ik ben dan misschien ook niet de massa en heb ook niet lopen klagen maar moet toegeven dat ik er na een tijdje in hell ook geen zin meer in heb hoor. Ben gewoon een casual gamer en als ik soms een uurtje wil spelen dan heb ik geen zin om dat uur te besteden aan 3 paarse mobs ofzo.
Als je daar geen zin in hebt ga je toch Hell spelen? Vanaf het begin werd al gezegd dat Inferno erg moeilijk zou zijn, dus moet je er tijd en moeite in steken. Als je daar geen zin in hebt is er altijd nog Hell. Als ze Inferno zouden nerfen zodat deze ook makkelijk te doen is, wat is het nut er dan van? Dan hadden ze Inferno net zo goed weg kunnen laten, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bcd87 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:50:
[...]

Random root is random ;)

[...]

Als je daar geen zin in hebt ga je toch Hell spelen? Vanaf het begin werd al gezegd dat Inferno erg moeilijk zou zijn, dus moet je er tijd en moeite in steken. Als je daar geen zin in hebt is er altijd nog Hell. Als ze Inferno zouden nerfen zodat deze ook makkelijk te doen is, wat is het nut er dan van? Dan hadden ze Inferno net zo goed weg kunnen laten, toch? :)
Ik bedoelde ook hell :+ heb mijn bericht later aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:40
Nou ik ben ook verkocht, normaal gezien is een spel zoals diablo niets voor mij maar Blizzard heeft het toch voor elkaar gekregen om me te boeien :p

Wel jammer dat ik me game van Guest pass wilde upgraden en daarvoor meteen een error 37 krijg 8)7
Niet erg goede reclame als je het mij vraagt, maar goed de interesse is er nu wel :)

Heb trouwens een rare bow gevonden, maar hoe is het mogelijk deze te laten onderzoeken want de stats enzo kan ik op het moment niet zien. kan dit met een Guest pass of is dat gewoon niet mogelijk?

[ Voor 22% gewijzigd door Andyk125 op 24-05-2012 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

CobyBE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:49:
Verder vind ik de uitleg niet duidelijk. Force armor deed normaal dmg die meer als 35% van je max hp is reduceren naar 35% van je max hp. Nu staat er

[...]

OHKO wanneer damage groter is dan 100% van je health. Geen OHKO als de damage lager is dan 100%, dan is het verlaagd tot max 35%. Op deze manier werkt het met veel health alsnog hetzelfde maar met weinig health ga je gewoon dood.
kaluro2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:47:
Tenzij je 40-50k DPS hebt of 100% crit met +200% crit damage, gaan inferno mobs echt niet in een enkele klap dood. Hell act IV is vergelijkbaar met inferno act I wat mij betreft. Ongeveer beide even moeilijk.

Act II, Act III en act IV inferno zijn de echte uidagingen.
Als je solo consistent hell IV aankan, kan je inferno I ook aan.
Mwah een snelle ram van mijn desintegrate of arcane orb en die mobs gaan praktisch instant dood. Wel in Act I aangezien ik daar nog ben. Punt is dat de gewone mobs geen uitdaging zijn, de elites zijn unkillable. Dat betekent dat het saai is tot je de elites tegen komt.
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:47:
In Diablo 2 was dit niet anders. Op een gegeven moment outlevelde je de content en dan was het gros van de normale mobs in Hell ook met 1-2 klappen dood en toch bleef iedereen het spelletje spelen.
Dus?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

[...]

Ze moeten in hun achterhoofd houden dat mensen altijd wel zullen klagen. Blijkbaar is de moeilijkheid lineair tot Inferno Act 1 en dan wordt het opeens VEEL moeilijker. Nou, mooi. Dan ga je lekker Act 1 farmen, totdat je perfecte gear gevonden hebt of kan betalen van de AH.
Dan pas krijg je een gevoel van accomplishment als het zo moeilijk blijft.
Stel dat ze het straks gaan nerfen, dan is de lol voor mij een stuk minder om Inferno te halen. Stel dat over 4 maanden nog steeds 99% niet door Act 2 heen komt, dan kan je inderdaad gaan kijken of er iets veranderd moet worden. Maar daar is nu nog geen sprake van vind ik. Mensen proberen met een paar 1000 dps al in Inferno rond te rennen zie ik hierboven. Werkt niet. En dan wel gaan klagen. Onbegrijpelijk.
Het punt is dat je met een wizard of demon hunter act 2, 3 en 4 veel makkelijker te doen is. En deze classes op dit moment dan ook de boel farmen om lekker vooruit te lopen en zo de beste gear en meeste gold binnen te krijgen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:54:
[...]

OHKO wanneer damage groter is dan 100% van je health. Geen OHKO als de damage lager is dan 100%, dan is het verlaagd tot max 35%. Op deze manier werkt het met veel health alsnog hetzelfde maar met weinig health ga je gewoon dood.
Ahhh, ok dat klinkt helemaal niet zo erg :p Dan moeten Wizards gewoon ook wat meer Vitality stacken, ben ik toch al bezig dus :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

CobyBE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:57:
[...]

Ahhh, ok dat klinkt helemaal niet zo erg :p Dan moeten Wizards gewoon ook wat meer Vitality stacken, ben ik toch al bezig dus :)
Armor en resistance stacken. Helaas gaat dan altijd DPS en Health omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

CobyBE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:49:

"Amount of damage absorbed from a single attack will now cap at 100% of a player’s maximum Life"

Ligt er aan :) Stel je hebt 10k HP en je wordt geraakt met een hit voor 12k damage, dan zal Force armor 8.5k van die damage absorberen en wordt je health 3.5k lager.

Echter als je maar 7k HP hebt, en je wordt geraakt met een hit voor 12k damage, dan zal Force armor maar 7k van die damage absorberen en wordt je health 5k lager.

Dus 6k HP en een hit voor 12k damage is OHKO, inderdaad.

[ Voor 10% gewijzigd door embee op 24-05-2012 09:03 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Inmiddels lvl 49 met me Barbarian, zit nu eind Act 3 op NW. In het begin veel in een party gespeeld tot eind NM ac1. Helaas toen 3 dagen afk geweest en moest ik dus alleen verder in act 3 op NM.

Wtf x20 gehad. Ik ben geen slechte gamer dus ik dacht ik pwn die shit wel ff. Helaas werd ik geonehit all over the place en kan ik zelf minuten lang op mobs inslaan. Ging het hem niet worden, op advies van een buddy naar de AH gegaan voor betere gear, wou eigenlijk helemaal niks uitgeven maar zit niks anders op.

Ging van shield + 1hd naar een rare lvl 45 2hd, betere chest gekocht en boots. Toen ging het ineens easyweasy ? <>?

Heb even lopen klooien met de skill build en na veel trial en error als lvl 45 baba in act3 zonder bijzondere gear gaat me makkelijk af.

IMO best solo baba build:
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeYVkj!beV!aaZbbb

Wat ik doe is gewoon voluit kiten, slammen en zorgen dat ik de mobs op een hoopje pull, frenzy opbouwen, seismic slam om te stunnen en groepen mobs uit de weg te halen terwijl ik caster / range doelwits met frenzy bestook en zorg met slam en seismic dat er geen groepen in me buurt komen.

Gaat best makkelijk nu, speel zelf altijd warrior class en daarom zijn de Blizz games echt zo geweldig voor mij, andere RPG hebben altijd zo zon easy warrior class erin zitten, maar Blizz maakt het altijd uitdagende en skillvol om warrior te spelen!

Hoop vanavond of morgen 60 te zijn en aankomende weekend inferno te spelen als main tank ;)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:06
embee schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:00:
[...]

Ligt er aan :) Stel je hebt 10k HP en je wordt geraakt met een hit voor 12k damage, dan zal Force armor 8.5k van die damage absorberen en wordt je health 3.5k lager.

Echter als je maar 7k HP hebt, en je wordt geraakt met een hit voor 12k damage, dan zal Force armor maar 7k van die damage absorberen en wordt je health 5k lager.

Nu niet meer dus...Als je 10k hp hebt en je krijgt een hit van 12k (armor enz effe vergeten), dan ben je met de huidige variant van force armor gewoon dood....
Het idee is nu dat je met een hp pool van zeg 30k bij een hit van 35%-99% HP (voor het gemak 10k tot 30k hits) maar max 35% dmg krijgt. Dus 10k.

Dus hp, armor en restitances zijn belangrijk zonder al te veel op te geven aan dmg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
embee schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:00:
[...]

Dus, Force armor is helemaal niet zo slecht geworden als iedereen doet, maar het is gewoon niet meer mogelijk samen met low HP en fast regen. Vind ik helemaal niet erg :p

Ik heb momenteel 18k levens, 4,4k dps, 2,3k armor en rond de 100-200 resist op mijn lvl 54 Wizard, ben nog maar juist act 2 Hell. Ik kan het meeste gemakkelijk dood maken maar sommige elites zijn toch wel pittig :p (Vooral single player)

Ik hoop wel dat ik door inferno ben vooraleer dat ze het makkelijk gaan maken ofzo, heb ik tenminste nog echte bragging rights :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:50
Mensen die klagen dat het allemaal te makkelijk is maar daarvoor wel de complete AH hebben leeg geplunderd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Wimploo schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:10:
Mensen die klagen dat het allemaal te makkelijk is maar daarvoor wel de complete AH hebben leeg geplunderd :'(
Over wie heb je het nu? Ik heb namelijk maar 1 keer iets in de AH gekocht...

Edit: wat trouwens ook totaal geen schande is. Het is nu eenmaal een ingebouwde functie en je zal altijd mensen hebben die wat er zelf liever voor gaan en mensen die wat er zelf liever niet voor gaan, dit om verscheidene redenen.

Ik kan bijvoorbeeld niet elke dag direct na mijn werk tot in de vroege uurtjes spelen en farmen op goede items; Sociaal leven en andere dingen spelen dan wel een grote rol :p

Edit 2: Neemt wel niet weg dat ik toch zoveel mogelijk speel en items farm :D

[ Voor 45% gewijzigd door CobyBE op 24-05-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

In de meeste RPG's speel ik een caster, maar ben gister met een barbarian begonnen, die is toch wel vetjes vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 20:26
Ik heb gisteren ook voor het eerst 2 items gekocht via de Auction House, en het gaat nu ook vlotter.

De items die ikzelf vond waren nooit echt geschikt voor mijn Barbarian, en moest het voornamelijk met blauwe items doen. Zit wel nog maar in Act 3 normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
CobyBE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:11:
[...]

Over wie heb je het nu? Ik heb namelijk maar 1 keer iets in de AH gekocht...

Edit: wat trouwens ook totaal geen schande is. Het is nu eenmaal een ingebouwde functie en je zal altijd mensen hebben die wat er zelf liever voor gaan en mensen die wat er zelf liever niet voor gaan, dit om verscheidene redenen.

Ik kan bijvoorbeeld niet elke dag direct na mijn werk tot in de vroege uurtjes spelen en farmen op goede items; Sociaal leven en andere dingen spelen dan wel een grote rol :p

Edit 2: Neemt wel niet weg dat ik toch zoveel mogelijk speel en items farm :D
Niemand persoonlijk maar je ziet hier meerdere mensen op dit forum en ook op de officiële forums. Zeggen ze dat het niet te doen is zonder AH. Maar niet de moeite nemen om weken/maanden te farmen om zelf je gear te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Judge Fredd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:14:
Ik heb gisteren ook voor het eerst 2 items gekocht via de Auction House, en het gaat nu ook vlotter.

De items die ikzelf vond waren nooit echt geschikt voor mijn Barbarian, en moest het voornamelijk met blauwe items doen. Zit wel nog maar in Act 3 normal.
De AH maakt de game easy :x.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ben nu met me DH in Act 1 inferno beland.. Wat is dat even een verschil met Hell zeg :+
Gewoon die zombies in Act 1, helemaal in het begin al, 1 hit en 40% leven weg (heb 25k HP).. Gelukkig kan ik kiten :)

En Tweakers.net, proberen jullie mij iets te vertellen?
Ads door Google
Game Verslaving
Wij helpen volwassenen met een Game verslaving. 100% vergoed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Laatst online: 11-09 20:39
Bospa01 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:17:
[...]

op normal sowieso ja...verder in de game betwijfel ik het

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Wimploo schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:17:
[...]

Niemand persoonlijk maar je ziet hier meerdere mensen op dit forum en ook op de officiële forums. Zeggen ze dat het niet te doen is zonder AH. Maar niet de moeite nemen om weken/maanden te farmen om zelf je gear te zoeken.
In dat geval heb je wel gelijk want dat zie ik ook wel, maar je moet begrijpen dat niet iedereen de tijd heeft om weken/maanden te farmen :p
Sommige mensen willen nu eenmaal gewoon het spel snel uitgespeeld hebben en ermee klaar zijn lijkt mij. Voor mij is D3 toch wel een meer-maanden/jaren plan dus :p
Bartjeuhz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Op de andere difficulties natuurlijk ook, als je pas in hell of nightmare komt en je wapen doet 200 dps meer als het gebruikelijke wapen op die dat niveau, dan wel fel OP en snij je door de mobs heen :P Zelfde als je dan al direct uber-armor koopt met veel resist en armor. Kan je gaan tanken als wizard :)

[ Voor 27% gewijzigd door CobyBE op 24-05-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 20:26
Bospa01 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:17:
[...]

Easy zou ik niet direct durven zeggen, eerder minder moeilijk. In Act 1 geen enkele keer gestorven. Nu zie ik vooral mijn health pijlsnel droppen als ik poison of fire dmg te verwerken krijg, en durf nogal eens sneuvelen op regelmatige basis. :)

Heeft misschien ook wel te maken dat ik nog niet helemaal vertrouwd ben met de skills en mogelijke builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
CobyBE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:20:
[...]

In dat geval heb je wel gelijk want dat zie ik ook wel, maar je moet begrijpen dat niet iedereen de tijd heeft om weken/maanden te farmen :p
Sommige mensen willen nu eenmaal gewoon het spel snel uitgespeeld hebben en ermee klaar zijn lijkt mij. Voor mij is D3 toch wel een meer-maanden/jaren plan dus :p
Absoluut en dat is iedereen voor zich maar is vind het nogal raar dat die mensen gaan klagen over de moeilijkheid van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
Bartjeuhz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Als je simpelweg wapens blijft shoppen, dan kun je probleemloos doorstomen naar Hell.
Werkt voor mij in ieder geval prima, maar ik verwacht dat de uitdaging ook pas in Inferno komt.

(overigens ben ik wel zwaar teleurgesteld in de bossfights :( )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ondertussen weer iets verder op hardcore. Mijn wizard is nu lvl 27 met 300dps & 3000hp. Daarmee gisteren Belial gekilled wat toch wel vrij makkelijk ging dus besloot ik daarna dit nog een paar keer te doen om andere hardcore players te helpen. Echter is bij 1 van m'n parties toen een lvl 24 monk gestorven tijdens het gevecht tegen Belial. De arme jongen... :P

Ach ja, het hoort er bij dus ik speel lekker verder met m'n wizard in ACT III nu :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sir_Hendro op 24-05-2012 09:36 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb gister Normal uitgespeeld. Nadat ik een paar zelfgemaakte flawless gems in mijn gear had gestopt (1x ruby in wapen, 1x amethyst in helm, 1x emerald in ring) ging het best wat makkelijker. Toen kreeg ik nog een mooi stukje chest armor van psychoclown en ging het helemaal mooi. Co-op spelen maakt de boel wel taai zeg; ook zo'n kleine gold goblin hak je niet snel even neer.

Ik vond act4 betrekkelijk makkelijk aanvoelen t.o.v. delen van act3, alleen kneep ik hem even bij Diablo, totdat ik hem doorhad. Had wel wat weinig DPS, want ik moest wel een tijdje op hem in hakken :P Nu verder in Nightmare dus!

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Na een spannend gevecht tegen Diablo in Inferno nightmare (ik als DH samen met 2 mages, yikes!) in Hell aanbeland. De commentaren van "te gemakkelijk" volg ik niet echt. Sure, de gewone mobs gaan probleemloos neer, maar de blauwe packs slaan harder dan ooit tevoren. Iedere keer moeten we Benny Hill-style rondjes lopen en ondertussen wat schade proberen doen. We zijn 6 keer gestorven op dezelfde pack :x

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeRmX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Beste medetweakers,

Na het spelen met de guestpass toch besloten om te gaan kopen.

Alleen jullie raden het al , overal uitverkocht (iig voor een prijs onder de 50 Euro)

Iemand nog een goed adres waar ik hem kan kopen/bestellen dat ik hem voor het weekend heb?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:12

Rem

Boeboe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:30:
Na een spannend gevecht tegen Diablo in Inferno (ik als DH samen met 2 mages, yikes!) in Hell aanbeland. De commentaren van "te gemakkelijk" volg ik niet echt. Sure, de gewone mobs gaan probleemloos neer, maar de blauwe packs slaan harder dan ooit tevoren. Iedere keer moeten we Benny Hill-style rondjes lopen en ondertussen wat schade proberen doen. We zijn 6 keer gestorven op dezelfde pack :x
Ik denk dat je hell en inferno door elkaar hebt gehaald! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Ben een beetje aan het spelen met lvl 60 Barbarian builds (ook al ben ik nog geen 60).

http://eu.battle.net/d3/e...rbarian#aeSVPk!bdV!YYZccb

Bash met extra Fury regen met als doel om zo snel mogelijk Seismic Slam te voeden (die ook nog eens reduced Fury kost heeft). Heb Inferno nog niet ervaren, maar van wat ik heb gelezen heb je er veel aan om vijanden op afstand te houden. Daarnaast doet het natuurlijk een shitload aan dmg.

Furious Charge met -2 sec cooldown per geraakte vijand in plaats van Leap. Het schijnt zo te zijn dat je uit snares kan komen met charge... daarnaast kan een juiste charge ook de cooldown resetten om weer te ontsnappen als het te heet wordt of als je je snel wilt positioneren voor Seismic.

Passive skills eigenlijk alleen maar gefocussed op survivability.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 24-05-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
Hatsjoe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:18:
Ben nu met me DH in Act 1 inferno beland.. Wat is dat even een verschil met Hell zeg :+
Gewoon die zombies in Act 1, helemaal in het begin al, 1 hit en 40% leven weg (heb 25k HP).. Gelukkig kan ik kiten :)

En Tweakers.net, proberen jullie mij iets te vertellen?
Ads door Google
Game Verslaving
Wij helpen volwassenen met een Game verslaving. 100% vergoed!
een echte tweaker ziet geen reclames hoor? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:12
Pffff....WTF.
Heb ik mijn Witch Doctor build helemaal omgegooid naar pet-keeper en mijn gear geoptimaliseerd voor mijn level 48 (10k health, 2k dmg), word ik ge-one-shot bij
spoiler:
Azmodan
op Nightmare door zo'n flying orb. Ik was iets te roekeloos toen ik hem op zijn knieen had en zijn laatste 5% eraf moest casten. Tja, dan stap je niet opzij door de gedachte "ach ik heb 10k health en 100+ resistances"

Auw

Gelukkig softcore

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ik heb gisteren NM uitgespeeld, in A3 had ik echt even serieuze damageproblemen, maar gelukkig vond ik een redelijk goed wapen waardoor mijn dmg meer dan verdubbelde.

Wel ben ik (WEER!) gestorven bij Izual, frozen+inhakkende izual+maar 1 potion op zak=death. Wat is de beste tactiek voor deze knakker, want ook de tweede keer ging het niet eenvoudig.

Ik mag van de game nu alleen niet naar hell, want ik ben pas lvl 48, terwijl ik toch gewoon compleet lineair zonder stukken over te slaan heb gespeeld. Dacht dat dat niet de bedoeling was. Deze "lag" is ook nog eens compleet in nightmare ontstaan, want na normal was ik wel gewoon netjes lvl 33 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
KoeRmX schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:31:
Beste medetweakers,

Alleen jullie raden het al , overal uitverkocht (iig voor een prijs onder de 50 Euro)

Iemand nog een goed adres waar ik hem kan kopen/bestellen dat ik hem voor het weekend heb?

Bedankt!
kijk hier even:

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Diablo+III_PC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 5 keer achter elkaar gewiped doordat ik twee mobpacks tegen kwam bij een checkpoint. Elke keer als ik weer tot leven kwam stonden ze mij weer op te wachten. Ik probeerde weg te komen door ground stomp te gebruiken maar aangezien er op dat moment ook meteen muurtjes gebouwd werden schoot dat ook niet op.
Uiteindelijk is het wel gelukt maar het is erg frusterend als je precies op die plaatsen twee mobpacks tegelijk tegenkomt en wiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Denniz0229 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:33:
[...]

Tweakers staat in mijn whitelist van de AddBlocker, zoveel reclame heeft T.net niet en ik ben de slechtste niet. Femme moet ook zijn boodschapjes kunnen doen he :+
Joarie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:33:
Pffff....WTF.
Heb ik mijn Witch Doctor build helemaal omgegooid naar pet-keeper en mijn gear geoptimaliseerd voor mijn level 48 (10k health, 2k dmg), word ik ge-one-shot bij
spoiler:
Azmodan
op Nightmare door zo'n flying orb. Ik was iets te roekeloos toen ik hem op zijn knieen had en slechts zijn laatste 5% eraf moest casten. Tja, dan stap je niet opzij met de gedachte "ach ik heb 10k health en 100+ resistances"

Auw

Gelukkig softcore
Ja, die dingen 1 shotten je.. Het is geen Normal meer he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

Boeboe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:30:
Na een spannend gevecht tegen Diablo in Inferno (ik als DH samen met 2 mages, yikes!) in Hell aanbeland. De commentaren van "te gemakkelijk" volg ik niet echt. Sure, de gewone mobs gaan probleemloos neer, maar de blauwe packs slaan harder dan ooit tevoren. Iedere keer moeten we Benny Hill-style rondjes lopen en ondertussen wat schade proberen doen. We zijn 6 keer gestorven op dezelfde pack :x
Je hebt Nomral -> Nightmare -> Hell -> Inferno. ik gok dus dat je NM doorgespeeld hebt?
Ik heb momenteel toch best wel problemen met Belial (solo) op NM met mijn lvl 43 WD.
ik ga OF te snel dood OF doe te weinig damage om hem echt pijn te doen...
Ik ben van summon/sacrifice overgstapt op deze build
ik had eerst Soulharvest/Siphon ipv de hondjes maar dat werkte ook niet echt...
iemand tips? behalve betere gear?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een echte tweaker juist wel, een schrale tweaker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:06

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Ik block alles maar tweakers staat toch echt op mijn white list hoor,

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
gisteravond ook normal uitgespeeld met mn WD. (lvl 31 +/- 650dps)
Vond diablo wel belachelijk makkelijk voor een 'prime evil'.
Had meer moeite met de champions in act 4 met die grote bijlen.
Al met al een tof spel. Nu langzaam verder op de volgende moeilijkheidsgraad.
Vind WD wel erg vet. Al mis ik het hack&slash gevoel van een melee class een beetje.

zijn de honden en de 'golem' trouwens de enige permanente pets van de WD?

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeuhz op 24-05-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoozie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Je hebt Nomral -> Nightmare -> Hell -> Inferno. ik gok dus dat je NM doorgespeeld hebt?
Ik heb momenteel toch best wel problemen met Belial (solo) op NM met mijn lvl 43 WD.
ik ga OF te snel dood OF doe te weinig damage om hem echt pijn te doen...
Ik ben van summon/sacrifice overgstapt op deze build
ik had eerst Soulharvest/Siphon ipv de hondjes maar dat werkte ook niet echt...
iemand tips? behalve betere gear?
Je hebt zo niet echt een damage build lijkt me. Als je bv Haunt pakt doe je al meteen een pak meer damage.
Soulharvest gebruik ik momenteel ook niet omdat ik die in NM niet nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:40:
[...]

Sinds wanneer is een betalende tweaker (zodat ie reclame kan uitschakelen) een schrale tweaker :+

Skoozie, je zou even naar deze build kunnen kijken voor bosses: http://us.battle.net/d3/e...-doctor#gedZPT!bZW!aaYaaa
Ik heb zelf met mijn WD ook flinke moeite met bosses. Deze build heb ik gevonden op http://www.noxxic.com/dia...lls-runes/levels-30-to-39

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:37:
Gisteren 5 keer achter elkaar gewiped doordat ik twee mobpacks tegen kwam bij een checkpoint. Elke keer als ik weer tot leven kwam stonden ze mij weer op te wachten. Ik probeerde weg te komen door ground stomp te gebruiken maar aangezien er op dat moment ook meteen muurtjes gebouwd werden schoot dat ook niet op.
Uiteindelijk is het wel gelukt maar het is erg frusterend als je precies op die plaatsen twee mobpacks tegelijk tegenkomt en wiped.
Het is vooral hatelijk, ik heb dit vaak voor in hell, ik ben een groepje blue's aan het kiten met m'n barb.
Ik speel met rend voor health en cleave voor toch wat damage en Revenge, komt er doodleuk een 2de pack met een rare erin bij gewandeld.

Ik heb echt geen goede gear voor Hell: 22k hp en 2k dps, dus het duurt eeuwen voor ik er een mob neer heb, ik heb moeten kiten tot voorbij de checkpoint, daar doodgaan en dan gewoon ressen en het op een lopen zetten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
Kvdv88 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 23:54:
[...]

Zolang je de groene dingen op de grond kan dodgen is belial niet echt heel moeilijk.
Over het level: Is redelijk normaal je kan pas hell in op lvl 50 dus het is niet echt heel hoog oid.

Ben zelf nu op inferno bezig met m'n barb, met coop de skeleton king wel down gekregen maar wat een verschil met de rest van het spel is dat...
Eind act 3 op Hell werd het ook al wat moeilijker maar met wat lucky drops scheelt het toch al een heel eind.
klopt :).

Maar ik zat gistere bijvoorbeeld kungen te kijken op ze wizard, en hij was 39 en had als dmg 18.000. waar ik er op 43 800 heb.
Maar denk ik maar zo moet gaan denken als het werkt voor mij werkt het :), en dan komt het vanzelf wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 24-05-2012 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 12-09 20:29
[...]

hahaha, het is maar hoe je het opvat :9
ik wil juist niet hele tijd herinnerend worden aan mijn game verslaving |:(

ok even OT:

ik speel nu met een vriend van me Co-op, ik WD, hij DM.
we zijn inmiddels bij act 3 NM, alleen hij blijft maar dood gaan bij elke elite/champ mob.
waardoor ik elke als een gek rondjes moet gaan rennen om ook niet dood te gaan.
speel zelf geen DH en geen idee wat voor skills etc.
maar misschien iemand hier een tip voor hem of een goeie build ofzo? want dit wordt straks drama op hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
[...]

Adfree abbo's bestaan ook he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 15:34
Paar dagen terug een Legendary Quiver geloot, level 45, erg mooie stats voor een DH (speel zelf Barb). Gelijk op het AH gezet. Gister middag nog een paar uur resterend, huidig bod stond op (maar..) 45.000. Maar vanwege die AH issues kon ik gisteravond niet kijken hoe het was afgelopen.

Vanochtend gekeken, is hij de deur uit gegaan voor maar 30.000.. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Hatsjoe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:37:
[...]

Tweakers staat in mijn whitelist van de AddBlocker, zoveel reclame heeft T.net niet en ik ben de slechtste niet. Femme moet ook zijn boodschapjes kunnen doen he :+

[...]

Ja, die dingen 1 shotten je.. Het is geen Normal meer he :P
Het gaat niet om addblocker. Het gaat er om dat je geen reclame krijgt als je een betalende member bent van tweakers.net

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Weet iemand trouwens hoe het straks met PvP en Gear gaat? Komt er speciale PvP gear welke niet dropt, en dus moet krijgen met een bepaalde currency welke je van PvPen oid krijgt? (beetje zoals het nu in WoW geregeld is) of gaat gewoon de normale gear gebruikt worden? Dus in andere woorden: gaan de rijke mensen welke de hele dag zitten te spelen en op AH zitten iedereen inmaken, of zit er wel een goed systeem in?
Heb helaas tot nog toe weinig info gelezen over het PvP systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 16:12
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Je hebt zo niet echt een damage build lijkt me. Als je bv Haunt pakt doe je al meteen een pak meer damage.
Soulharvest gebruik ik momenteel ook niet omdat ik die in NM niet nodig heb.
Ik denk dat ik soulharvest ook maar in ga ruilen voor of die Totem of Spirit Walk. Op dit moment doen al mijn pets het werk en probeer ik afstand te houden. Om soulharvest goed te laten werken moet ik rete-dicht bij de actie staan...wat niet fijn is voor een WD.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
KoeRmX schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:31:
Beste medetweakers,

Bedankt!
Ik liep op goed geluk een Bart Smit(nieuwegein) binnen en daar hadden ze hem nog. OOk zouden ze ze bij de Saturn weer binnenkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hatsjoe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:46:
Weet iemand trouwens hoe het straks met PvP en Gear gaat? Komt er speciale PvP gear welke niet dropt, en dus moet krijgen met een bepaalde currency welke je van PvPen oid krijgt? (beetje zoals het nu in WoW geregeld is) of gaat gewoon de normale gear gebruikt worden? Dus in andere woorden: gaan de rijke mensen welke de hele dag zitten te spelen en op AH zitten iedereen inmaken, of zit er wel een goed systeem in?
PvP wordt een gimick/minigame.
Er komt geen pvp gear, geen pvp stat, geen pvp balance en geen pvp ladder.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

denyos schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:44:
[...]

Sinds wanneer is een betalende tweaker (zodat ie reclame kan uitschakelen) een schrale tweaker :+

Skoozie, je zou even naar deze build kunnen kijken voor bosses: http://us.battle.net/d3/e...-doctor#gedZPT!bZW!aaYaaa
Ik heb zelf met mijn WD ook flinke moeite met bosses. Deze build heb ik gevonden op http://www.noxxic.com/dia...lls-runes/levels-30-to-39
Door Vision Quest/raindance kan ik redelijk veel Direbats spammen (220% dmg)
Ik had ook geprobeerd om poisondart/splinters te vervangen door Haunt/resentful spirit.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Lees net op 't officiele forum dat iemand op Asia (waar anders:P) een Barbarian Inferno heeft uitgespeeld:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211084473?page=1

Interessante build.. heeft heeft enkel skills die Fury genereren of niet gebruiken, maar niet één om Fury mee te spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hatsjoe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:46:
Is nog erg weinig over bekend en tot aan de release kan het toch nog 10 keer veranderen. Zover ik weet zouden er wel extra arena's bijkomen maar hoe of wat ten aanzien van de gear blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:48:
[...]

Bron?

Aangezien tijdens de beta meerdere keren gewerkt werd aan een Arena, en dat er redelijk veel character tweaks aankomen, die kunnen te maken hebben met algemene balance. Maar uit mijn ervaring is dat als Blizzard een character gaat tweaken, is het voor PvP

Heb je ergens een blue post die specifiiek zegt wat jij zegt?

[ Voor 40% gewijzigd door Lyca op 24-05-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
een van de vele interviews voor de release...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:51:
[...]

Maar als dat waar is wat jij zegt, waarom duurt het dan nog maanden tot het uitgebracht wordt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
[...]

Hmm

Misschien dat ze voor de release nog wat sceptisch waren over het aantal spelers, blizzard en hun berichtgeving soms.
Je kan goed gelijk hebben, maar blizzard soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:48:
[...]

nieuws: PvP-gedeelte Diablo III verschijnt als patch na release
Volgens het hoofd van het ontwikkelteam zal de PvP-patch die na release van game verschijnt, bestaan uit 'diverse Arena-maps' met een matchmaking-systeem waardoor teams eenvoudig teams van gelijke sterkte kunnen vinden om tegen te strijden. Er komt bovendien een 'personal progression system' en speciale PvP-achievements. Tot slot laat Wilson los dat Blizzard 'de dagen aftelt waarop we de releasedate van Diablo III aan kunnen kondigen.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

[...]

PVP in diablo is geen WoW |:( .... hoevaak moet dat hier nog herhaald worden.

pvp zit alleen maar in D3 omdat de fans dat graag willen. eigenlijk wil Bizz helemaal geen pvp in diablo, daarom kan je nu al niet meer hostile aan/uit zetten zoals bij D2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn-Vince
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-08-2024
een tactiek tegen izual is om een rondje te rennen om een van zijn jakuzies zodat ie niet moeilijk gaat doen met die teleport hit, slow en dat soort dingen kan wel helpen, maar je kan em beter dat vind ik dan gewoon snel doodmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister avond level 40 geworden met mijn Monk (in Act 2, Nightmare), maar nu zal ik toch eerst gear moeten farmen want ik ga vrijwel elke Champions pack dood. En nee, ik ga (nog) niks kopen op de AH. Ik kan wel naar 60 rushen door gebruik van de AH, maar ik vind (iig nu nog) het farmen van gear 'part of the fun'. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Oaquasis schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:07:
Ligt er aan Stel je hebt 10k HP en je wordt geraakt met een hit voor 12k damage, dan zal Force armor 8.5k van die damage absorberen en wordt je health 3.5k lager.

Nu niet meer dus...Als je 10k hp hebt en je krijgt een hit van 12k (armor enz effe vergeten), dan ben je met de huidige variant van force armor gewoon dood....
Het idee is nu dat je met een hp pool van zeg 30k bij een hit van 35%-99% HP (voor het gemak 10k tot 30k hits) maar max 35% dmg krijgt. Dus 10k.

Dus hp, armor en restitances zijn belangrijk zonder al te veel op te geven aan dmg...
Jawel, mijn uitleg is voor de huidige versie. Force armor werkt namelijk precies hetzelfde als voorheen, alleen kan hij maximaal 100% van je HP pool absorberen. Dus bij hits van 1.35x je max HP (na aftrek van damage reduction door armor etc, klopt) werkt het als voorheen.

Het is niet zo dat als je een hit krijgt van meer dan je max HP, dat force armor dan ineens niets meer doet...

[ Voor 4% gewijzigd door embee op 24-05-2012 09:57 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
roboreaper schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:54:
[...]

PVP in diablo is geen WoW |:( .... hoevaak moet dat hier nog herhaald worden.

pvp zit alleen maar in D3 omdat de fans dat graag willen. eigenlijk wil Bizz helemaal geen pvp in diablo, daarom kan je nu al niet meer hostile aan/uit zetten zoals bij D2..
Squatsch.

Er is duidelijk gezegd dat er nog geen PvP in diablo 3 zal zitten van elke vorm. Dit werd meerdere malen gezegd, als je nu gaat zeggen er zit geen hostile knop op en dus er komt geen pvp in diablo 3.

Iemand heeft hier al direct een blizzard response quoted, waar staat dat er duidelijk een pvp systeem komt a la arena, met pvp achievements en blizzard kennende met pvp rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Maar als dat waar is wat jij zegt, waarom duurt het dan nog maanden tot het uitgebracht wordt dan?
Voor als je het nog niet gemerkt had. D3 heeft nog wat opstartproblemen :P
Lijkt me dat ze zich vooral druk bezig houden met het stabiel krijgen en houden van B.net. de RMAH is om diezelfde reden al een week uitgesteld.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

OkkE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:55:
Gister avond level 40 geworden met mijn Monk (in Act 2, Nightmare), maar nu zal ik toch eerst gear moeten farmen want ik ga vrijwel elke Champions pack dood. En nee, ik ga (nog) niks kopen op de AH. Ik kan wel naar 60 rushen door gebruik van de AH, maar ik vind (iig nu nog) het farmen van gear 'part of the fun'. :)
Had ik ook :)
Extra rondje met wat MF gear door de laatste helft van A1 gerend, om lvl41 te worden,
Toevallig nog een beter boksbeugeltje gevonden, en tlor was klaar voor de rest van A2 :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:59:
Daar heeft het niks mee te maken. Blizzard was niet tevreden met de kwaliteit van het PvP deel en wou Diablo3 niet langer uitstellen dus is besloten het later uit te brengen in een patch. Dat besluit is dus al voor de release genomen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:59:
[...]

Lijkt me dat ze zich vooral druk bezig houden met het stabiel krijgen en houden van B.net. de RMAH is om diezelfde reden al een week uitgesteld.
Ik denk dat we binnekort een heel deel aan updates/patches mogen verwachten hoor. Server side zal er al heel wat gepatched zijn & binnekort ook client side, skills en talents etc. Blizzard doet dit nooit zomaar, ze gaan dit doen om de balance van sommige classes terug te krijgen en ook al voorbereiding op die pvp patch, zo heeft blizzard het eigenlijk altijd al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:05:
[...]

Daar heeft het niks mee te maken. Blizzard was niet tevreden met de kwaliteit van het PvP deel en wou Diablo3 niet langer uitstellen dus is besloten het later uit te brengen in een patch. Dat besluit is dus al voor de release genomen.
Blizzard heeft dat slim aangepakt als je het mij vraagt, nu kunnen ze veel gemakkelijker de balance van de classes gaan uitwerken zonder dat er teveel "whine" is van de pvp kant over nerfs en overpowers.

Aan de andere kant hebben ze nu de druk wel mee voor die pvp patch snel te releasen eenmaal mensen door de pve heen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Hier dan een heel blogpost over het onderwerp vol met blue posts

-when people say “BARB IS TOTALLY OP!!!” we’re going to be like “yeah… he probably is.”

[ Voor 35% gewijzigd door RocketKoen op 24-05-2012 10:13 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lyca schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:11:
[...]

Aan de andere kant hebben ze nu de druk wel mee voor die pvp patch snel te releasen eenmaal mensen door de pve heen zijn.
Blizzard en druk om te releasen? Ik denk het niet hoor. "It's done when it's done" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke skills moet ik gebruiken in act 4 normaal niveau want ik ga steeds dood daar
ken iemand mij helpen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:13:
welke skills moet ik gebruiken in act 4 normaal niveau want ik ga steeds dood daar
ken iemand mij helpen .
welke class speel je?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ken iemand mij helpen .
Vitality, vitality, vitality!
Act IV is het punt waarop mensen voor het eerst beseffen dat VIT best een belangrijke stat is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken iemand mij helpen .
wat is je tag? ik kan je wel even helpen met mijn barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Laatst online: 21:55
Boeboe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Act IV is het punt waarop mensen voor het eerst beseffen dat VIT best een belangrijke stat is ;)
'' VITALITY NOOB''

'' HP NOOB ''

Dat is wat ik aan moest horen met al mijn hp :P
Damage is belangrijker dan hp imo, gebruik zo nodig een of twee goede defensive skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij even langs een paar bosses helpen op normal? ben level 10 maar wil niet voor de 6e keer het hele verhaal spelen, natuurlijk is de hulp wederzijds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ga vanavond the butcher maar is farmen voor gear :).
En daarna een vriend rondlijden in de game en dan vanaf vrijdag samen spelen en wachten tot hij mijn level is en dan samen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dat je er uberhaupt op reageert.
Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:19:
En daarna een vriend rondlijden in de game en dan vanaf vrijdag samen spelen en wachten tot hij mijn level is en dan samen verder.
Speel je zo verschrikkelijk? ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Hydra op 24-05-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Hydro is wel lief de laatste tijd <3 ;) ./jk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02
Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:21:
[...]

[...]

Speel je zo verschrikkelijk? ;)
lol moet toch iets doen als ik op me werk zit

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En Ja oeps :P....( ik typo nogal :D )

Nee hij kent het spel helemaal nog niet en nooit Diablo gezien of gespeeld.
Maar is wel een echte warrior / hack and slash fan.
( raar maar waar ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:22:
[...]

Hydro is wel lief de laatste tijd <3 ;) ./jk
Ja sorry maar het niveau hier moet wel een beetje in stand gehouden worden he. Om hulp vragen zonder enige moeite te doen info te geven is m.i. niet tweakers-waardig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Boeboe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Damage reduction ( Armor / resistance ) heeft wat mij betreft een hogere prio :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:19:
Je weet dat bosses farmen geen nut heeft? Dat je veel beter opzoek kunt naar Champion / Rare packs? ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Op het US forum ook weer een Barb die Diablo solo heeft verslagen. Ook zo'n rare build met Frenzy, zonder enige ability die uberhaupt Fury gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Vanmorgen wel een leuke AH buyout kunnen doen, m'n wd lvl 35 ging van 480 dps naar 520 ofzo.
Toch mooi om eens wat hints te volgen voor de AH :)

Gewoon je character selecteren, dan alleen rares of legendaries, en dan spelen met minimum requirements terwijl je je max buyout op een beetje redelijk bedrag houdt. Er zijn best wat mensen die fatsoenlijk spul voor een fatsoenlijke prijs verkopen. Zoek vanavond wel weer naar iets dat m'n wd op all resistance + 10 / 20 kan krijgen voor max 20K ofzo, ben benieuwd :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:26:
Op het US forum ook weer een Barb die Diablo solo heeft verslagen. Ook zo'n rare build met Frenzy, zonder enige ability die uberhaupt Fury gebruikt.
Dat is verreweg de meest optimale build, optioneel zou wrath of the berserker en/of earthquake zijn. Wat zou je anders willen hebben op frenzy, cc en revenge na?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
yinx84 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:26:
Waarschijnlijk met de passive die je +25% dmg geeft als je fury vol is.

Mijn barbje is pas level 20, maar ik gebruik mn fury ook vrijwel niet. Tot nu toe is alleen de stun echt nuttig.
En frenzy geeft je 75% attackspeed. natuurlijk gebruik je die in een build voor bosses.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
kaluro2 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:28:
[...]

Dat is verreweg de meest optimale build, optioneel zou wrath of the berserker en/of earthquake zijn. Wat zou je anders willen hebben op frenzy, cc en revenge na?
Ik heb geen idee, ben nog uberhaupt niet op Inferno. Lijkt me alleen zo'n low damage build? Heb het nu nog te makkelijk om daar over te oordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 10:29:
[...]

Waarschijnlijk met de passive die je +25% dmg geeft als je fury vol is.

Mijn barbje is pas level 20, maar ik gebruik mn fury ook vrijwel niet. Tot nu toe is alleen de stun echt nuttig.
En frenzy geeft je 75% attackspeed. natuurlijk gebruik je die in een build voor bosses.
Nee. Hier is z'n build:

http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WgYRXk!VXb!aZZbac
Pagina: 1 ... 11 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic