Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

het eerst wat je fout doet is de TS van XDA niet lezen...

FAQs

Q. Hey my Tablet is not booting up and is stuck on logo after installing this ROM. What to do?
A. You have to install Ployer Momo9 firmware first using livesuite

Maar als je mijn posts hierboven leest, zie je dat ik precies hetzelfde heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:06
kaasaanfiets schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:47:
het eerst wat je fout doet is de TS van XDA niet lezen...

FAQs

Q. Hey my Tablet is not booting up and is stuck on logo after installing this ROM. What to do?
A. You have to install Ployer Momo9 firmware first using livesuite

Maar als je mijn posts hierboven leest, zie je dat ik precies hetzelfde heb.
Okay, dank je wel, en ook bedankt voor de link naar de stock ROM. Maar in feite wordt het installeren van custom ROMs voor newbies alleen maar moeilijker en moeilijker heb ik het idee. Waarom deze prerequisites nu niet voor de installatie-instructies opnemen ipv in een FAQ??

Want in feite ben ik nu weer een flinke stap terug, want ik kon ook na een uur browsen niet uitvogelen hoe ik nu clockworkmodrecovery op een stock android 4 ROM moet krijgen? (daarom was ik met een ROM begonnen waar dat al in staat) In de eerdere topics staan steeds stappen met
mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
die in Android 4 niet meer werkt.
In
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/37504182
lijken de stappen voor Android 4 te staan maar die link naar a10_recovery.zip werkt niet meer.
En in de intro van dit topic staat alleen een link naar een 97-ips recovery file, en ik heb een pro3.

Dus waar, ongetwijfeld op een zeer logische plek verstopt tussen 4MB andere tekst kan ik vinden hoe je op een pro3 Android 4.0 stock ROM de clockworkmodrecovery aan de praat krijgt?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Ik zag trouwens dat in de intro van dit topic nu bij de installatie van images de volgende instructies staan:
- Zet je tablet volledig uit (zorg dat oplader/USB niet is aangesloten).
- [link]Download[/link] en installeer de LiveSuite.
- Selecteer de ROM image (*.img).
- Houdt Vol+ ingedrukt en koppel de mini-USB kabel aan.
- Druk 6x achter elkaar kort op de Power knop.
- Klik 'Ja' wanneer gevraagd wordt om te formatteren.
- Koppel de USB-kabel los en zet de tablet aan.

Ik ben blij dat ik al wist hoe dat moest. Kan die selecteer de rom image stap niet worden vervangen door iets als:
- Start LiveSuit.exe, negeer het Engrish, kies Yes, gevolgd door Format, Next, Yes, selecteer de gedownloade image file, en druk niet op Finish.
En dan na de 6x power knop drukken nog een extra stap
- Op je computer zou nu Livesuit zelf weer actief moeten worden en verder gaan met het proces, open hem eventueel vanuit system bar.
Want volgens mij werkt dat connecten uiteindelijk bij meer mensen niet dan wel, dus het is wel goed om even aan te geven wat er eigenlijk zou moeten gebeuren in a perfect world.

[ Voor 19% gewijzigd door SanderBos op 15-06-2012 20:15 . Reden: Stuk over stap na 6x power knop toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:26

hgp

Het is mij gelukt om jetmod werkend te krijgen met een chinese ployer rom van 17-04-2012. Daarna deze CWM erop gezet en vervolgens de stappen gedaan die in het jetmod topic staan.

[ Voor 22% gewijzigd door hgp op 15-06-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
hgp schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:37:
Het is mij gelukt om jetmod werkend te krijgen met een chinese ployer rom van 17-04-2012. Daarna deze CWM erop gezet en vervolgens de stappen gedaan die in het jetmod topic staan.
hgp, hartelijk bedankt voor deze info en werkende links.

Maar ik ben nog nieuwsgierig, is het ook de moeite? Alles in de beschrijving van die jet mod is van snel snel snel. Dus is hij ook echt sneller dan andere ROMs (gewoon qua gevoel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Zo ik heb CM9 werkend op mijn BiTT game tablet (momo9 compatibility gebruikt). Het touchscreen lijkt een stuk beter te reageren dan met de stock rom. Ik geloof alleen dat de hardware game controls nog niet werken. Eens kijken of ik dat kan fixen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:29:
[...]

Hoe is het browsen?
En films kijken
werkt allemaal perfect, had idd ook het probleem met het bootscreen en idd na een factory rom flash en cwm er weer op werkt het weer.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sopsop schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:41:
Gisteren bij de Intertoys een mapje voor mijn 7" Qware pro3 gehaald. Was 10 euro (afgeprijsd van 40), helemaal perfect ding. Er zit zelfs een schoonmaakapparaat in. En de cover is van echt leder.

http://www.intertoys.nl/g...ren-opbergtas-583912.html

Ik heb verschillende mensen even laten kijken en een prijs laten noemen. Lager dan 75 euro kwamen ze niet. De Qware past er ook perfect in.

Verder heb ik bij DealExtreme nog een 220 volt convertor en twee hoofdsteunbeugels voor 7" tablets gekocht, alles bij elkaar zo'n 30 euro. Nu nog een extra QWare Pro 3 erbij voor mijn dochter en we kunnen op vakantie.

Dit is de hoofdsteun:
http://dx.com/p/car-seat-...d-samsung-tablet-pc-81643
Kan je deze rechtop laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05-2020
Dus om JetMOD 5.0.1 te installeren;

1- chinese ployer rom van 17-04-2012 flashen
2- CWM 5 installeren
3- JetMOD 5.0.1 via CWM via sd kaart laten installeren

Klopt dit?

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nizzuts
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-06 16:24
Xerion404 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:50:
Zo ik heb CM9 werkend op mijn BiTT game tablet (momo9 compatibility gebruikt). Het touchscreen lijkt een stuk beter te reageren dan met de stock rom. Ik geloof alleen dat de hardware game controls nog niet werken. Eens kijken of ik dat kan fixen :p
Interessant, welke kernel gebruik je? anders kun je misschien eens kijken of je iets met een source van xperia play kernel kan en dan die keymapping gebruiken, dan zou je ook dus xperia play spellen kunnen spelen als je de YXBA/ L en R knoppen hetzelfde mapped...
Of dit in de praktijk mogelijk is weet ik niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goede guide kan maken voor die JetMOD?
wat TRNSLN al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:26

hgp

Ik zal proberen wat duidelijker uit te leggen wat ik gedaan heb om jetmod werkend te krijgen.

Zorg dat je de volgende bestanden hebt:Ik ga ervan uit dat je weet hoe adb en livesuit werken.

Daarna:
  1. Zet met Livesuit de ployer rom op je tablet.
  2. Als livesuit klaar is en de tablet is opgestart, installeer dan CWM (CWM Recovery 5 ICS.zip)
    1.) turn on tablet and leave it at main homescreen

2.) connect the tablet to the computer with a USB cable

3.) run "recovery-install" batch file to run the script

4.) when done, it will reboot your tablet into Recovery Mode
  3. Als je tablet CWM recovery heeft gestart ga naar stap 5.
  4. Reboot naar recovery met:
    code:
    1

adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot"
  5. Voer de volgende stappen uit in het CWM recovery menu: (instructies voor het bedienen van CWM staan in de zip in __INSTRUCTIONS.txt)
    1. Wipe data/ Factory reset

2. Wipe dalvik cache in advanced menu

3. Install zip from sd card and locate this zip and flash!! ***

4. Reboot system
  6. Einde.
*** Als je geen externe sdkaart heb om de jetmod zip op te zetten kan je hem zo op de interne sdkaart zetten:
code:
1
2
adb shell mount /emmc
adb push Pad:\naar\jetmod_v5.0.1.zip /emmc

Kies dan in CWM voor 'choose zip from internal sdcard' i.p.v. 'choose zip from sdcard'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Nou uuh SanderBos, probeer in ieder geval NIET die testrom (qware_pro3_custom_rom_v03_1) uit deel 1 te installeren via CWM want ik heb hem nu helemaal gebrickt.
Ik zie geen boot logo meer en ik kan niet meer via adb in CWM komen, hij herkent mijn tablet niet meer.

Ik kan nu niet zien wanneer de tablet aan of uit staat, en ik kan hem nog steeds niet via livesuit flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto's/video's van Qware Pro 3 9.7" op tv scherm vertonen.
Ik dacht dat dat kon. Dus heb een verloopstekker van mini HDMI naar HDMI gekocht. een HDMI kabel
van die stekker naar een HDMI splitter achter mijn tv en toen de beelden
in mijn Astro APP geprobeerd te vertonen. Alleen helemaal nietgs!
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet 2 mm van de mantel van de mini usb kabel afsneiden zodat deze het juiste contact maakt.
de poort van de 9,7 ligt net iets te diep verwerkt in de tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
kaasaanfiets schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 03:14:
Nou uuh SanderBos, probeer in ieder geval NIET die testrom (qware_pro3_custom_rom_v03_1) uit deel 1 te installeren via CWM want ik heb hem nu helemaal gebrickt.
Ik zie geen boot logo meer en ik kan niet meer via adb in CWM komen, hij herkent mijn tablet niet meer.

Ik kan nu niet zien wanneer de tablet aan of uit staat, en ik kan hem nog steeds niet via livesuit flashen.
Bedankt voor de tip, ik zou ook de files van hgp gebruiken als ik verder zou knoeien, maar zit nu eerst te wachten op een bevestiging dat je levensgenot sterk verbeterd met die jet-rom op je tablet.

Ik hoop dat je jou tablet weer snel weer werkend hebt. Volgens mij moet er best wel veel werken voordat adb uberhaupt iets kan doen, Dat is juist het voordeel van die livesuit weg, het maakt niet uit wat verder de state van je tablet flashdrive is, bam poweron en overschrijven die disk.

Maar die livesuite werkend houden dat blijft een voodoo-iets. Ik zweerde eerst bij PDAnet drivers (de drivers die je krijgt als je PDAnet installeert en draait), maar gisteren heb ik zonder ook maar 1 hapering 4 keer geflashed en tussendoor 20 keer met ADB geconnect, zonder ook maar iets extra's te doen of te draaien. Dat is met de laatste USB drivers van de Android SDK, want die heb ik een paar weken geleden geherinstalleerd. Maar bij vorige rondes moest ik mijn computer meestal 3 keer herstarten voordat er iets begon te werken. Je zegt in een andere post het op een andere computer te gaan proberen, dat lijkt mij de beste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:22:
Misschien voor in de op: De witte versie van de pro 3 7 inch is er ook in modelnummer 1217, met 1GB geheugen i.p.v. 512MB

En voor de komende custom rom: gamepad ondersteuning? :)
Kan iemand dat bevestigen?
Zijn alle witte 1GB ?
SanderBos schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:36:
[...]

Bedankt voor de tip, ik zou ook de files van hgp gebruiken als ik verder zou knoeien, maar zit nu eerst te wachten op een bevestiging dat je levensgenot sterk verbeterd met die jet-rom op je tablet.

Ik hoop dat je jou tablet weer snel weer werkend hebt. Volgens mij moet er best wel veel werken voordat adb uberhaupt iets kan doen, Dat is juist het voordeel van die livesuit weg, het maakt niet uit wat verder de state van je tablet flashdrive is, bam poweron en overschrijven die disk.

Maar die livesuite werkend houden dat blijft een voodoo-iets. Ik zweerde eerst bij PDAnet drivers (de drivers die je krijgt als je PDAnet installeert en draait), maar gisteren heb ik zonder ook maar 1 hapering 4 keer geflashed en tussendoor 20 keer met ADB geconnect, zonder ook maar iets extra's te doen of te draaien. Dat is met de laatste USB drivers van de Android SDK, want die heb ik een paar weken geleden geherinstalleerd. Maar bij vorige rondes moest ik mijn computer meestal 3 keer herstarten voordat er iets begon te werken. Je zegt in een andere post het op een andere computer te gaan proberen, dat lijkt mij de beste weg.
Ik heb het al op mijn mediacenter geprobeerd. Die trouwens ook win7 x64 draait.
Met hetzelfde resultaat.

[ Voor 66% gewijzigd door kaasaanfiets op 16-06-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht eerst dat je me zat te dollen maar is nog waar ook!
Heb inderdaad nu beeld (scherpte valt wel wat tegen) van tablet op mijn tv.
Hartelijk dank.

PS Nu nog uitvogelen hoe ik in de Astro APP van mijn foto's kan maken
een dia-presentatie....
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:42:
je moet 2 mm van de mantel van de mini usb kabel afsneiden zodat deze het juiste contact maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hmmm shit Intertoys gaat hem opsturen naar Qware oid.
Bij het onderzoeken gaan ze natuurlijk wel zien dat ik er een andere rom op heb gezet, en dat hij daarom niet meer wil booten.

haha dan ben ik natuurlijk de sjaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:47
Ik heb hetzelfde gehad met mijn 9.7. Ik had geen enkel beeld meer na het flashen van verkeerde Rom. Daarna een stock rom geflashed met Livesuite, waarna was alles snel weer op orde was. Met Livesuite kun je m.i. altijd flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:38:
Kruidvat heeft 9.7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 149euro en 7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 99euro op zondag 17/06 t/m 24/06!!!

Op is Op!!!
Petervanakelyen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:38:
Hmm, 7" IPS met 1GB RAM is wel interessant :) Mag ik vragen waar je het vandaan hebt?
mtr33 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:56:
Zou een Momo7Bird kunnen zijn, maar daar zie ik zo geen IPS. Of anders wellicht een Ainol Novo 7 Aurora?
Correctie: de 7" lijkt erg veel op de Hyundai A7HD (foto in fysieke folder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

Smarron

The bend

Mooi apparaatje als dat hem is. Sowieso dinsdag 1 kopen voor mijn moeder. Ik denk dat die beter geschikt is dan de Pro3 voor het lezen van boeken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Ik heb die JetMOD geïnstalleerd en wacht nu totdat de batterij weer helemaal geladen is om het weer er af te gooien. Ik vond het werkelijk waar niets! Zelfs Maps kon ik (mocht ik) niet updaten omdat de nieuwere versie niet compitabel zou zijn met mijn tablet (bullshit). Ik ga Pro3-Custom-0805.img opnieuw flashen. Tot nu toe is dat de beste ROM. Mijn dank is groot Peter.

Wanneer komt de nieuwe versie??? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door TRNSLN op 16-06-2012 18:42 . Reden: Vraagje toegevoegd... ]

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

TRNSLN schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:41:
Ik heb die JetMOD geïnstalleerd en wacht nu totdat de batterij weer helemaal geladen is om het weer er af te gooien. Ik vond het werkelijk waar niets! Zelfs Maps kon ik (mocht ik) niet updaten omdat de nieuwere versie niet compitabel zou zijn met mijn tablet (bullshit). Ik ga Pro3-Custom-0805.img opnieuw flashen. Tot nu toe is dat de beste ROM. Mijn dank is groot Peter.

Wanneer komt de nieuwe versie??? ;)
volgens mij is dat op te lossen door je build.prop aan te passen naar bv die peter gebruikt..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Wat voor hoesjes gebruiken jullie? Ik ben op zoek naar een hoes voor de 7 inch (zonder toetsenbord), maar moet wel kunnen staan. Kent er iemand één toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Eboman schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:55:
[...]

volgens mij is dat op te lossen door je build.prop aan te passen naar bv die peter gebruikt..
Klopt het was op te lossen, nadat ik die fix heb uitgevoerd kon ik inderdaad een hoop weer doen. Alleen ik zie de toegevoegde waarde van deze rom niet. Het is net zo snel als die van Peter.

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

electropruts schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:22:
[heel verhaal over problemen met keyboard]
Klinkt alsof het keyboard geen HOST/OTG-stekkertje heeft, maar een gewone USB-ministekker. (Heb je hem wel op een computer kunnen aansluiten?)

Een HOST-stekker heeft de extra pin inwendig verbonden met aarde/nul/0 waardoor het tablet omschakelt naar HOST/OTG. Bij een gewoon ministekkertje is die pen zwevend, en is de tablet als slave geschakeld.

Als je er nu een gewone USB-stekker aansoldeert en op het verloopsnoertje aansluit schakelt de tablet netjes naar HOST omdat die pen in het verloopsnoer-stekkertje is doorverbonden. (Daar is het verloopsnoertje natuurlijk speciaal voor bedoeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de succesvolle aanpassing van de min HDMI verloopstekker nog de volgende vraag:
ik kan nu de voedingsplug en die HDMI verloopstekker niet tegelijk in het tablet steken.
(Geen ruimte). Kan ik die verloopstekker aan de voedingskant ook een beetje versnijden
om ruimte te creeren?
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:42:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:53:
Na de succesvolle aanpassing van de min HDMI verloopstekker nog de volgende vraag:
ik kan nu de voedingsplug en die HDMI verloopstekker niet tegelijk in het tablet steken.
(Geen ruimte). Kan ik die verloopstekker aan de voedingskant ook een beetje versnijden
om ruimte te creeren?

[...]
Kun je daar een foto van maken???

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Misschien handig om te weten, ook met de ROM van Peter kun je in CWM belanden door je uitgeschakelde tablet aan te zetten door Menu/Opties button en aan/uit knop ingedrukt te houden. Heb je hele ADB niet nodig...

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Interessant, dat wist ik zelf ook niet :)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Eerst zie je opstartlogo en dan een zwart scherm die ongeveer 5 seconden zo blijft en dan zie je CWM. In de tussentijd moet je je vingers niet van de knopjes halen anders lukt het niet.

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik zal het in de topic start zetten. Kan het zelf niet meer uitproberen, maar ik neem aan dat het klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Menu + Power om in CWM te komen werkt ook op mijn BiTT, met CM9.

Overigens is het nog niet helemaal aan te raden om CM9 hierop te zetten want ook na terugzetten van een backup van de originele rom werken mijn gameknoppen niet. Als ik probeer de module hiervoor te laden krijg ik "Operation not permitted". Moet hier nog verder naar kijken. Verder staat de BiTT ook helemaal niet op de qware site, laat staan dat ik een originele rom heb om met livesuite te flashen.

Wel lijkt deze tablet zoals al vermoed werd een momo9 clone, alleen met de gameknoppen hieraan toegevoegd. Afgezien van de gameknoppen werken namelijk alle functies met een CM9 nightly en momo9 compatibility zip.

Voor de 7" pro 3 zal wel hetzelfde gelden, maar aangezien deze geen gameknoppen heeft denk ik dat alles daarop prima zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Attentie!

Kruidvat heeft de 7" & 9.7" in de aanbieding en allebei met 1GB ram en 2 jaar pick up & return garantie!!!!

https://online.kruidvat.n...iod40prolinetabletpc.html

https://online.kruidvat.n...PROFESSIONALTABLETPC.html

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Kruidvat heeft de specs van de 9.7" letterlijk gecopy/paste op de pagina van de 7". Weet ik nog niet welke resolutie dat ding heeft, 1024x768 op 7" is het alvast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
1024x600 als het een 'kopie' A7HD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:47

Smarron

The bend

Belangrijkste is mijn ogen is het IPS-scherm. Deze krijgt mijn moeder in elk geval voor haar verjaardag. Anders zou het een witte Pro3 worden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben nieuw hier maar zit al zo'n 3 weken dit topic te volgen, sinds er 2 qware 7" machines voor mijn zoons in huis zijn (ERG leuke dingetjes en ik ben gelijk overtuigd van het "nut" van een tablet :) ).

Ik zit dus sinds die tijd ook naar de Qware 9.7" te kijken, maar nu komt het Kruidvat dus met de 9.7" aanbieding!

Nu ga ik dus twijfelen... is dit tablet gelijkwaardig aan de Qware 9.7" ?
Heb je gewoon de Playstore, beschrijfbare SDCARD, etc?

Met andere woorden: deze kopen en 50 besparen of spijt dat ik toch niet voor de Qware ben gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Gewoon voor de kruidvat tablet gaan, zo goed als identiek met de Qware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
TRNSLN schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:23:
Misschien handig om te weten, ook met de ROM van Peter kun je in CWM belanden door je uitgeschakelde tablet aan te zetten door Menu/Opties button en aan/uit knop ingedrukt te houden. Heb je hele ADB niet nodig...
Eerst zie je opstartlogo en dan een zwart scherm die ongeveer 5 seconden zo blijft en dan zie je CWM. In de tussentijd moet je je vingers niet van de knopjes halen anders lukt het niet.
Q-Ware Tablet Pro 3 7"
Apart, ik heb ook een Q-Ware Tablet Pro 3 7" met PeterRom-0805, en bij mij werkt dat niet. Tablet blijft gewoon uit als ik menuknop en aan-uit knop tegelijkertijd ingedrukt houd als tablet uit staat. 30 keer geprobeerd, ook met verschillende variaties van net ene knop wat eerder of later indrukken of loslaten dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Ik moet de beide knoppen behoorlijk lang vasthouden voor er iets gebeurd. Misschien dat die combinatie daarom pas nu ontdekt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderBos schreef op zondag 17 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Apart, ik heb ook een Q-Ware Tablet Pro 3 7" met PeterRom-0805, en bij mij werkt dat niet. Tablet blijft gewoon uit als ik menuknop en aan-uit knop tegelijkertijd ingedrukt houd als tablet uit staat. 30 keer geprobeerd, ook met verschillende variaties van net ene knop wat eerder of later indrukken of loslaten dan de andere.
Bij mij lukt het ook niet en heb nu het probleem dat die helemaal niet meer opstart, ook aan de lader geen beeld meer dat hij oplaad. Wie weet raad, resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
TRNSLN schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:31:
Ik heb het geprobeerd, maar CWM komt niet tevoorschijn. Het start gewoon normaal op, maar ik zie nu in het hoekje (linksonderin) Veilige modus staan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drs.titulaer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik zit nu ook in veilige modus met mijn cherry677 met peter rom
Rafnold schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Ik heb het geprobeerd, maar CWM komt niet tevoorschijn. Het start gewoon normaal op, maar ik zie nu in het hoekje (linksonderin) Veilige modus staan. 8)7

De wondere wereld van de micro-electonica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:50:
Bij mij lukt het ook niet en heb nu het probleem dat die helemaal niet meer opstart, ook aan de lader geen beeld meer dat hij oplaad. Wie weet raad, resetten?
Hee, dat had ik ook, maar maar heel kort, tijdje (zeer in paniek) op knoppen zitten rammen en toen was het weer goed. Ik denk zelf dat je hem waarschijnlijk nog steeds uit kan zetten met 7 seconden lang power in drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Weet iemand hoe het zit met garantie en het flashen van roms?
Mijn tablet gaat nu naar qware daar gaan ze hem "onderzoeken?" wat kan ik nu verwachten?
Hij deed niks meer na het flashen en na het installeren van een rom via CWM

livesuit deed niks meer en kon via ADB niet meer in CMW komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
doorgaans: flashen is eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
Ik had mijn 9.7 ook een keer helemaal gebricked en was helemaal in paniek want ik had hem pas 2 dagen. Alleen nog maar een zwart scherm stond er na aanzetten en helemaal niets reageerde nog. Toch was het uiteindelijk (na veel geklungel) gelukt om Livesuite weer te activeren. Alle USB drivers verwijderd en zelfs PDANet gedeinstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Opeens deed hij het weer uiteraard met het indrukken van de juiste knopjes (zie post1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
kaasaanfiets schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:54:
Weet iemand hoe het zit met garantie en het flashen van roms?
Dat hangt volgens mij af van de specifieke garantievoorwaarden. Er zijn fabrikanten die puur naar de hardware lijken en niet naar de software, dus dan zou je veilig zijn zolang de custom rom geen hardware defect heeft veroorzaakt Andere zijn strikter (iedere modificatie van soft/hardware voids warranty). Geen idee wat de Qware voorwaarden precies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Achter mijn tablet staat 1207 als modelnummer. Misschien ietsje anders en daarom lukt het misschien bij mij wel met die toetscombinatie in CWM te komen???

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
TRNSLN schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:33:
Achter mijn tablet staat 1207 als modelnummer. Misschien ietsje anders en daarom lukt het misschien bij mij wel met die toetscombinatie in CWM te komen???
Misschien, bij mij werkte het dus niet en ik heb een 1007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Probeer even tijdens het opstarten op de volume - toets te drukken en andersom. Misschien lukt het dan wel?

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
TRNSLN schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:45:
Probeer even tijdens het opstarten op de volume - toets te drukken en andersom. Misschien lukt het dan wel?
Oh man, ik ben al veel te warrig in mijn postings zonder deze opstart-crap, ik hou hierover op hoor.

Maar niet nadat ik nog even doorratel in deze post, want ik heb nog wel een hoop ontdekt.

Ik heb het nu 1 keer zien werken op mijn 1007 model, met tegelijkertijd inhouden van menu-knop en powerknop, duurde wel meer dan 20 seconden en eerste wat verscheen was meteen CWM menu. Maar sindsdien nog 3 keer geprobeerd (en gisteren dus nog veel veel vaker, maar misschien niet zo vaak dat ik heel lang wachtte op reactie), en nul resultaat.

Alle andere combinaties doen niks, en dan start tablet ook gewoon op dus die menu+power combinatie is in ieder iets bijzonders.

But wait, there is more. Tijdens de experimenten had ik weer twee keer dat tablet nergens meer op reageerde, ik heb het idee dat je dan echt eerst een paar minuten moet wachten, en pas dan kun je hem met 7 seconden power uitzetten (daar reageerde hij in ieder geval niet direct op).

But wait, there is still more, tenzij je echt van plan bent een CWM actie te doen, zou ik er niet mee experimenteren, want nu heb ik hem net volledig laten opstarten, en androiud zijn volledig gereset (no biggie voor mij, image wat erop stond was toch nog vers).

Ik zou dit niet zomaar opnemen in de intro van dit topic, Livesuit draaien zie ik nu ineens als een makkie vergeleken met dit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruidvat aanbiedingen zijn de Cherry tablets.

http://www.tabletsupport.eu/cherry/forumdisplay.php?fid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:27:
[...]

Klinkt alsof het keyboard geen HOST/OTG-stekkertje heeft, maar een gewone USB-ministekker. (Heb je hem wel op een computer kunnen aansluiten?)

Een HOST-stekker heeft de extra pin inwendig verbonden met aarde/nul/0 waardoor het tablet omschakelt naar HOST/OTG. Bij een gewoon ministekkertje is die pen zwevend, en is de tablet als slave geschakeld.

Als je er nu een gewone USB-stekker aansoldeert en op het verloopsnoertje aansluit schakelt de tablet netjes naar HOST omdat die pen in het verloopsnoer-stekkertje is doorverbonden. (Daar is het verloopsnoertje natuurlijk speciaal voor bedoeld).
Dank je voor je reactie! Ik was er net ook zelf achtergekomen nadat ik de mini-usb specs nog eens goed door had genomen. Ik ga dus op zoek naar een kabel waar een mini-usb host stekkerte kan gebruiken, heb geen zin om altijd het meegeleverde verloop snoertje te gebruiken!

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hmm ik heb contact gehad met Qware en die zeiden dat het bij zeer hoge uitzondering was dat de reseller "intertoys" een tablet voor onderzoek naar hun opstuurde.

En dan men normaal gesproken hun geld terug kreeg of een andere soortgelijke tablet mochten uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de APP TuniIn Radio niet compatibel is met het 9.7" tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:31

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Mijn vriendin heeft gisteren zo'n kruidvat 7" gekocht (ze waren net binnen en deden verder niet moeilijk om 'm een dag van tevoren al uit te leveren). Da's echt een aanrader hoor. Schitterend scherm (dat is echt een wereld van verschil met de 7" pro 3 en lekker snel. Hij is ook echt een stuk kleiner (maar een heel klein randje om het scherm) en de metalen behuizing voelt ook heel erg degelijk aan.

[ Voor 19% gewijzigd door sopsop op 19-06-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
SopSop, is hij zwaarder dan verwacht?
Mijn moeder belde me net dat ze de 9.7" versie heeft opgehaald.
Die wil ze gaan gebruiken voor surfen op de bank en digitale boeken ermee lezen.

Ze vond wel dat hij wat zwaar aanvoelde. ik weet alleen niet de opgegeven specificatie's.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een IPS beeldschermpje van 7" opgehaald en hij super compact en dun. Geheel van plastic en aan de rand is het beeldscherm wat donkerder. De rand is minimaal en loopt af. Geen ruimte in de rand voor knoppen en die zitten dan ook aan zijkanten.

De leesbaarheid van het beeldscherm is hele verbetering ten opzichte van een Qware in is ongeveer gelijk aan mijn iPad 1 maar minder dan van een SG II beeldschermpje.

Ik heb nog geen verkeerde touches gehad, klik de app aan en een andere wordt gestart. Google play wil
nog niet alle apps installeren.

Nu bij mijn computer blijkt dat het WiFi netwerk erg zwak is en nog lager dan die van mijn SGII en de Qware 1007 is veel sterker dan die twee.

Stroomverbruik is hoog en ik zie net dat hij voor de derde keer in die paar uren die ik heb vanzelf weer opgestart is. Ik ga dat even aanzien en dan eventueel omruilen.

Heeft zo te zien te maken met de accu en er zit nog 37% in maar dat is schijnbaar te weinig of hij moet gekalibreerd worden als de werkelijke waarde veel lager blijkt te zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
Voor degenen bij wie menu+power niet werkt voor CWM: Hebben jullie dan de lader of usb aangesloten? Bij mij werkt het namelijk niet als die kabels zijn aangesloten, volgens mij komt dat door dat batterij laadscherm. Dat scherm zorgt er overigens ook voor dat ik de tablet sowieso moeilijk aan krijg, ik trek dus gewoon eerst even de kabels los voor ik hem aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:38
Hoi,

Ik heb vanmiddag de 9.7" gekocht. Ik heb er net CWM en CM9 opgezet volgens de eerste post, maar het touchscreen werkt niet.. Ik heb ook al de "fix" in de eerste post erop gezet, maar niks helpt. Weten jullie wat ik nu kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-09 09:22
Eerst de 907c compatibility zip installeren en daaroverheen nog de qware touchscreen fix en dan zou het weer moeten werken samen met de g-sensor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:38
No luck :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
Als je de laatste CM9 versie (van na 10-06-2012) hebt geflashed moet je wel de fix "qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610.zip" flashen. Daarna werkt je touchscreen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb gisteren een Cherry M-906 bij Kruidvat gehaald en heb ondertussen ontdekt dat de accelerometer niet te herkalibreren is en dat die op dit moment een paar graden fout gekalibreerd is waardoor ik bij bepaalde spelletjes daarvoor moet corrigeren door de tablet een beetje naar links gekanteld te houden. Dat is nogal irritant en zou wel eens de dealbreaker voor mij kunnen zijn.

Ik vroeg me af of de custom ROMs die mensen hier al geprobeerd hebben die optie voor kalibratie van de accelerometer ook missen of dat die dit toch wel hebben.

Of weet iemand hier een alternatieve oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer andere roms/kernels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ah ik kwam er achter dat mijn tablet helemaal niet naar Qware gaat maar naar het onderzoeks centrum van de intertoys....

right... kent iemand dat en wat doen ze daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c337n
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 14:56
Zijn er mensen die de Cherry M-906 van kruidvat succesvol geflashed hebben naar de laatste versie van CM9 en erin geslaagd zijn het touchscreen te laten werken? Zou er iemand verder nog problemen ondervonden met de tablet icm CM9?

Over het algemeen ben ik best tevreden over deze tablet, maar ik ben er zeker van dat die met zijn specs sneller kan werken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaasaanfiets schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:25:
Ah ik kwam er achter dat mijn tablet helemaal niet naar Qware gaat maar naar het onderzoeks centrum van de intertoys....

right... kent iemand dat en wat doen ze daar?
wat er ook gebeurt en wat ze ook doen
of je krijgt een nieuwe mee
of je krijgt dezelfde mee omdat ze zeggen dat je softwarematig ermee gefucked hebt

als het laatste het geval is weet ik zeker dat je hem met livesuit weer kan flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Laatst online: 24-09 09:22
c337n schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:25:
Zijn er mensen die de Cherry M-906 van kruidvat succesvol geflashed hebben naar de laatste versie van CM9 en erin geslaagd zijn het touchscreen te laten werken? Zou er iemand verder nog problemen ondervonden met de tablet icm CM9?

Over het algemeen ben ik best tevreden over deze tablet, maar ik ben er zeker van dat die met zijn specs sneller kan werken ...
Jazeker, werkt een stuk sneller dan de originele firmware en ben er zeker blij mee :) Touchscreen en g-sensor werken ook gewoon prima! Wel even de Qware fix flashen over de rom heen zodat het touchscreen dus werkt, moet je maar even door het topic bladeren.

Geen problemen at all met de CM9 rom trouwens, gebruik Apex launcher als default launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c337n
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 14:56
aardappel12 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:16:
[...]

Jazeker, werkt een stuk sneller dan de originele firmware en ben er zeker blij mee :) Touchscreen en g-sensor werken ook gewoon prima! Wel even de Qware fix flashen over de rom heen zodat het touchscreen dus werkt, moet je maar even door het topic bladeren.

Geen problemen at all met de CM9 rom trouwens, gebruik Apex launcher als default launcher.
Thx voor je feedback, ik zal er vanavond nog werk van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:30:
[...]

wat er ook gebeurt en wat ze ook doen
of je krijgt een nieuwe mee
of je krijgt dezelfde mee omdat ze zeggen dat je softwarematig ermee gefucked hebt

als het laatste het geval is weet ik zeker dat je hem met livesuit weer kan flashen
Ok, krijg ik dan geen "boete/ onderzoekskosten" of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon zeggen dat ze op moeten rotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Laatst online: 23-09 11:14
kaasaanfiets schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 21:07:
[...]

Ok, krijg ik dan geen "boete/ onderzoekskosten" of iets dergelijks ?
Ben je van tevoren ingelicht over eventuele onderzoekskosten? Zo nee, dan moet je dergelijke kosten niet accepteren. Ze mogen je niet zomaar achteraf confronteren met iets waar jij niet vooraf mee hebt ingestemd. Ik heb geen juridische achtergrond, maar wel een gezond boerenverstand... :P
En een winkel kan jou überhaupt geen boete opleggen, je hebt geen regelgeving overtreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

KoffieAnanas schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 22:19:
[...]

Ben je van tevoren ingelicht over eventuele onderzoekskosten? Zo nee, dan moet je dergelijke kosten niet accepteren. Ze mogen je niet zomaar achteraf confronteren met iets waar jij niet vooraf mee hebt ingestemd. Ik heb geen juridische achtergrond, maar wel een gezond boerenverstand... :P
En een winkel kan jou überhaupt geen boete opleggen, je hebt geen regelgeving overtreden.
Hehe ja een boete... :+ kon even niet op het goede woord komen maar ik bedoelde idd onderzoeks kosten.
Voor zover ik weet heb ik nergens mee ingestemd nee.

We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh ja ik had om de orginele software gevraagt voor mijn 9,7 pro3 van Qware en zou per 15-6 op hun site worden gezet!
Helaas nog steeds niet te vinden en kunt hem dus niet terug flashen na orgineel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik heb vrijdag een Qware gehaald. Helaas restart die om de haverklap. Gisteren, met gmail en angry birds (zoon van 3,5) crashte en rebootte de tablet minstens 3x in een uur. Dat is me te gortig.
Dus ik ga maar eens terug naar Intertoys. Of is dit een bekend issue dat te fixen is met een patch?

Het is vast wel mooi weer buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Probeer eerst eens fabrierksreset te doen

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Het is me gelukt om CM9 te installeren op mijn Q-Ware Tablet Pro3 7". Ik heb de instructies van deze website gevolgd:

http://androidforums.com/...9-based-18-06-2012-a.html

Hij draait als een trein!

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:31

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Batje4 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:33:
Ik heb vrijdag een Qware gehaald. Helaas restart die om de haverklap. Gisteren, met gmail en angry birds (zoon van 3,5) crashte en rebootte de tablet minstens 3x in een uur. Dat is me te gortig.
Dus ik ga maar eens terug naar Intertoys. Of is dit een bekend issue dat te fixen is met een patch?
Ik had dit ook met de stock rom. Na de Custom Rom van Petervanakelyen geen enkel probleem meer. Ik geloof dat hij in de laatste twee weken nog 1 keer is gereboot bij het herstellen van de wifi-verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo beste gebruikers,ik heb de tablet 10 inch van intertoys de 1040 "de aanbieding"maar ik krijg hem met geen mogelijkheid in de livesuit....heel vreemd,ook met de powerknop 10 maal(volgens de procedure eerder in deze topic) indrukken werkt niet bij deze,alles geprobeerd.
De windows computer ziet wel de tablet,maar ik kan er niet in.(F:plaats ander geschikt medium enz enz.)
het is nl zo dat de tablet blijft hangen tijdens het booten,en heb ook al factory reset gedaan...ook het cache gewist,maar doet niets,ik krijg hem gewoon niet gereboot...ook geen recovery...heel vreemd
kan wel met een mini sd kaart een upgrade doen,maar ja die staat nog niet op de site...wie weet hier raad mee en heeft goede tips??

aub help (en de helpdesk van qware doet erg moeilijk,maar het probleem had ik al voordat ik iets ging proberen,en nu zeggen ze dat ik er aan heb zitten rommelen,ja lekker zeg! ik probeer alleen hun minder werk te geven,maar ja had geen zin dus.

kan iemand een idee aandragen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
De QW-TB1040, is dat dat ene model niet met de Amlogic SoC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:30:
De QW-TB1040, is dat dat ene model niet met de Amlogic SoC?
ja ik denk het wel is de Amlogic SoC de proccesor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
SoC = System-on-Chip, processor dus inderdaad. De LiveSuite is enkel bedoeld voor de Allwinner A10 processors, die gaat dus nooit werken op de TB1040.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:55:
SoC = System-on-Chip, processor dus inderdaad. De LiveSuite is enkel bedoeld voor de Allwinner A10 processors, die gaat dus nooit werken op de TB1040.
okee heb ik weer,neem ik weer de verkeerde tablet,van alle 100 die er zijn,maar goed,kan het ook niet zo maar weer terug draaien,er zullen wel meer mensen met dit probleem te kampen hebben,is er wel een livesuit versie of andere manier om de interne software te veranderen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batje4
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 09:19
Leo1010 en SopSop, dank voor de feedback. Ik zal me eens verdiepen in Peter's werk. Zal dit weekeinde worden denk ik.

Het is vast wel mooi weer buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
Heb de 9.7" ook gehaald bij de Kruidvat, had hiervoor een Asus Transformer, maar heb ook een ipad gehad.

Leuke tablet, draait nu CM9, met Trebuchet Launcher als een zonnetje. Alleen de wifi ontvangst is met recht bagger te noemen :/, kan iemand me vertellen welke kernel ik moet flashen om dat te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

m3nno schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:16:
Heb de 9.7" ook gehaald bij de Kruidvat, had hiervoor een Asus Transformer, maar heb ook een ipad gehad.

Leuke tablet, draait nu CM9, met Trebuchet Launcher als een zonnetje. Alleen de wifi ontvangst is met recht bagger te noemen :/, kan iemand me vertellen welke kernel ik moet flashen om dat te verbeteren?
Kan je dat niet beter in het Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS topic vragen?

Wat een chaos nu loopt echt alles door elkaar. Waarom houden we de Qware niet in het Qware topic en de kruivat ProLine in het Kruidvat Proline topic...

Of als het technisch allemaal dezelfde tablets zijn misschien 1 groot topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:00
Ik gaf afscheid nemen van dit topic, omdat ik voordelig een Samsung galaxy tab 8.9 op te kop heb kunnen tikken. Bedankt voor alle custom roms!

Ik heb inmiddels een nieuwe Pro 3 in V&A staan met een bon van 18-06-2012.

[ Voor 14% gewijzigd door Morpheusk op 21-06-2012 20:18 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet ik de QW TB-1040 flashen???? kan volgens mij alleen via de sd card via upgrade in boot menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:31:
hoe moet ik de QW TB-1040 flashen???? kan volgens mij alleen via de sd card via upgrade in boot menu.
Dat heb je een paar uur geleden ook al gevraagd. Volgens mij heeft de enige in dit topic die nog zo'n tablet had hem ingeruild voor een andere. Niemand weet hoe je een custom recovery kan installeren, en zelfs als je dat kan uitvissen is ben je er niets mee omdat geen enkele ROM in dit topic compatibel is.

[ Voor 6% gewijzigd door Petervanakelyen op 21-06-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:47:
[...]

Dat heb je een paar uur geleden ook al gevraagd. Volgens mij heeft de enige in dit topic die nog zo'n tablet had hem ingeruild voor een andere. Niemand weet hoe je een custom recovery kan installeren, en zelfs als je dat kan uitvissen is ben je er niets mee omdat geen enkele ROM in dit topic compatibel is.
okee das duidelijke taal,bedankt ik ga nu toch maar naar de winkel......omruilen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag even een vraag:

Ik weet dat intertoys hetzelfde 9.7 tablet heeft. Ik lees hier en daar da hetzelfde hardware heeft als de kruidvat tablet. Ik heb nu een qware pro3 en ben heel erg blij mee. Lekker snel, wifi bereik is uitstekend.

Nu is mijn vraag zou het intertoys ook hetzelfde wifi probleem hebben als de kruidvat tablet? Want ik heb gehoord dat intertoys de prijs ook gaat verlagen van de 9.7 tablet.

Mvg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Zo ver ik weet niet maar mijn wifi situatie thuis is nogal perfect. Dunne muren & een sterke router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
kaasaanfiets schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Kan je dat niet beter in het Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS topic vragen?

Wat een chaos nu loopt echt alles door elkaar. Waarom houden we de Qware niet in het Qware topic en de kruivat ProLine in het Kruidvat Proline topic...

Of als het technisch allemaal dezelfde tablets zijn misschien 1 groot topic...
Oh, er is een eigen topic voor, terwijl ik de ROM juist uit dit topic heb gehaald :) lol

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:52
zo heb ik een stappenplan uit het Kruidvat topic gebruikt om clockwork recovery en CM9 te installeren op de Qware pro3 7". Link:

http://www.ohwzo.nl/2012/...oad-compleet-stappenplan/

De compatibility patch voor deze tablet is die van de momo9.
CM9 draait tot nu toe probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drs.titulaer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2022
antidote schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:37:
zo heb ik een stappenplan uit het Kruidvat topic gebruikt om clockwork recovery en CM9 te installeren op de Qware pro3 7". Link:

http://www.ohwzo.nl/2012/...oad-compleet-stappenplan/

De compatibility patch voor deze tablet is die van de momo9.
CM9 draait tot nu toe probleemloos.
Hier heb ik ook wel oren naar , Heb echter de Cherry M-677.
@ Petervanakelyen , is er een truc om de camera achteraf werkend te krijgen?

De wondere wereld van de micro-electonica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit in niet de bedoeling, daar is V&A voor, zie ook Het algemeen beleid

[ Voor 92% gewijzigd door janvanduschoten op 23-06-2012 18:54 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste