Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoelde dus dit lijstje :X
8)7
http://www.androidfilehos...opers/christiantroy/roms/

Staan verschillende in of zijn ze allemaal gewoon goed voor de tablet dan zeg ik niks meer en gooi ik die link gewoon in het bericht wat ik aangepast heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Neem gewoon de laatste van 06/04.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 Snap nu dus pas die letters enz. achter de files 8)7 |:( Dokus ben gewoon gewent op al 1 file die geupdate wordt :+
Komt goed
maak meteen de OP code goed voor je ;) hebte wel verdient :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Custom ROMs voor de Pro 9.7"
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29vkkfq.png
De Qware Pro 3 9.7" heeft ondersteuning voor CyanogenMod 9, één van de meest populaire custom ROMs ooit.
Een overzichtje van features:
  • Bluetooth USB dongle support (btusb and ath3k)
  • USB GPS support (cp210x and pl2303)
  • Xbox 360 gamepad support (xpad)
  • PS3 USB gamepad support (hid-sony)
  • Generic / chinese (Pantherlord / GreenAsia) gamepads support (hid-pl and hid-gaff)
  • OpenVPN support (tun)
  • NTFS and ExFat support
  • Veno congestion control algorithm
De costum rom kunde vinden via ClockworkMod. ClockworkMod kan je hier vinden. De ROM zelf is hier te vinden.
Staan op datum laatste file is de beste zonder fouten meer ;)
topic voor meer info
http://www.slatedroid.com/topic/33373-rom-cm9-nightlies/

Instructions

* Upload beiden bestanden na intern geheugen
* Boot into CWM keeping pressed VOL- (MENU) and POWER for 3 secs, than release POWER and after another sec release VOL- (or use Novo7 tools if it doesn't work for your device)
* Select "wipe data/factory reset"
* Select "install zip from sdcard" -> "choose zip from sdcard" (or "choose zip from internal sdcard" if your files are into internal memory) and flash, in this order, rom / gapps / compatibility zip (this one only for devices not supported natively)
* Now go back, and select "Reboot system now"

In sommige gevallen werkt het touchscreen niet na het opstarten, de fix daarvoor staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
@lemmymet wanneer komt jou custom rom online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-05-2020
Vraagje...

Kunnen we ook de ROMS van Ployer Momo9 voor Tablet Pro 3 7" gebruiken? Heeft iemand dat geprobeerd? En is CyanogenMod niet beschikbaar voor de 7" modellen?

[ Voor 19% gewijzigd door TRNSLN op 07-06-2012 08:58 ]

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch langzamerhand gaan denken over een nieuwere uPhone dan mijn goeie ouwe iPhone 3G.
Want met b.v. een iPhone 3GS icm met mijn Vodafone abo zou ik moeiteloos tethering kunnen toepassen
op mijn Qware Pro 3 9.7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchscreen van mijn momo9 is het gebruik van de "ssd253x".
Omdat "ssd253x" bevat geen module van de "Pro3-Custom-0805", werkt het touchscreen niet.
Kun je deze probleem op te lossen in de volgende versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:26
TRNSLN schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:37:
Kunnen we ook de ROMS van Ployer Momo9 voor Tablet Pro 3 7" gebruiken? Heeft iemand dat geprobeerd?
Dat heb ik zeker al geprobeerd, in DEEL 1 is daar veel over te vinden.
Biedt niets extra's boven de ROM's van Peter, de eerste versies van hem waren daarop gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:08:
Ik moet toch langzamerhand gaan denken over een nieuwere uPhone dan mijn goeie ouwe iPhone 3G.
Want met b.v. een iPhone 3GS icm met mijn Vodafone abo zou ik moeiteloos tethering kunnen toepassen
op mijn Qware Pro 3 9.7"
Met de iPhone 3G kan je ook prima tetheren, als je hem jailbreakt :) En een stuk goedkoper dan een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
En de CyanogenMod? Zou dat werken op de 7" variant?

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Zeker en vast. Maar het kan zijn dat je e.a. moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 19:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..ok! Heb je het zelf al probeerd en met positieve ervaring? Provider doet er niet zo toe? Ik heb dus Vodafone.
Petervanakelyen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 10:43:
[...]

Met de iPhone 3G kan je ook prima tetheren, als je hem jailbreakt :) En een stuk goedkoper dan een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
@bbgt08: Het is doodeenvoudig, er kan niets mis gaan en ik het al een paar tientallen keren gedaan.
Maar daarvoor kan je beter deze thread eens doorlezen: [iOS] Jailbreaken - Deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De boel hier is an het verhuizen en heb geen internet
Magischerwijs heb ik een ban gekregen bij internetcafe met mijn pasje :+, aanstaande dinsdag komt pernament internet(60/5mbit dl/up) en dan kan ik weer bandbreeteintensieve taken doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:27:
De boel hier is an het verhuizen en heb geen internet
Magischerwijs heb ik een ban gekregen bij internetcafe met mijn pasje :+, aanstaande dinsdag komt pernament internet(60/5mbit dl/up) en dan kan ik weer bandbreeteintensieve taken doen
Dus dan komt de rom online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Is het mogelijk om direct te booten in CWM, Peter?

Pro3 7" - 08/05 ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Ik vind de accuweather.com widget zo mooi op de samsung tabs, maar zou ik die ook op mijn qware kunnen kirjgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Rafnold schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:44:
Is het mogelijk om direct te booten in CWM, Peter?

Pro3 7" - 08/05 ROM
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Ik heb zowat elke combinatie van knoppen geprobeerd om in recovery te booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nog steeds aan het kutten :X
Waar ben ik aan begonnen :F
Hopelijk komt Qware aan zetten met officiele software van de Qware pro 3 TB9718 zodat ik hem wel weer officieel kan krijgen!
Mailtje al terug gekregen dat nu iemand er achteraan gaat want dit is de enigste tablet die nog geen software online van staat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:00:
ben nog steeds aan het kutten :X
Waar ben ik aan begonnen :F
Hopelijk komt Qware aan zetten met officiele software van de Qware pro 3 TB9718 zodat ik hem wel weer officieel kan krijgen!
Mailtje al terug gekregen dat nu iemand er achteraan gaat want dit is de enigste tablet die nog geen software online van staat |:(
chill. mistercheese heeft een backup van de originele firmware geupload
Verwijderd in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Hij heeft de LiveSuite firmware nodig, geen CWM backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wwwillem schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:08:
[...]

chill. mistercheese heeft een backup van de originele firmware geupload
Verwijderd in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"
had ik dus niks aan ...... 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:14:
Hij heeft de LiveSuite firmware nodig, geen CWM backup.
Dat dus ja de originele want anderen versies werken ook maar half |:( Helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

TRNSLN schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:28:
En de CyanogenMod? Zou dat werken op de 7" variant?
Kon niet wachten tot het weekend, werkt perfect (alleen de back hardware button lijkt niet te werken)
vergeet niet de 711i_compatibility_X.X.X.zip

hmm roteren lijkt niet te werken

[ Voor 5% gewijzigd door Eboman op 07-06-2012 20:21 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt Google Chrome to Phone op Qware Pro 3 9.7"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 20:51:
Werkt Google Chrome to Phone op Qware Pro 3 9.7"?
ik kijk ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 18:24:
[...]

Dat dus ja de originele want anderen versies werken ook maar half |:( Helaas ;(
Ik heb even gekeken naar je posts, maar ik snap nog niet precies wat er mis gaat. Als je terug wilt naar de officiele qware rom, download je de eerdergenoemde backup en restore je deze met clockworkmod recovery.

Als je niet in clockworkmod komt, installeer je met livesuit eerst een img die werkt, bijvoorbeeld de laatste officiële rom van de fabrikant, ployer. Als je die hebt geinstalleerd kan je clockworkmod weer installeren. Hierna kan je indien gewenst de backup van hierboven weer restoren.

Wellicht moet je ook de update nog flashen om je touchscreen werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASTRO File Manager is de APP om de foto's op xD-Picture Card van mijn digitale camera op mijn
Qware Pro 3 9.7" te krijgen.
Cardreader verbonden met kabeltjes van mini usb naar USB en USB naar Qware mini usb en
dat blijkt te kunnen.
Wel een App met veel functies maar als je de weg weet perfecte tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Waarom zou een tablet continu opnieuw opstarten nadat die gefashed is met een ROM die eerder geen problemen gaf? Het gaat dan om Qware Tablet Pro3 7".

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan aan zoveel dingen liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmf1971
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 17:59
Ik heb grote delen van deze thread zitten lezen, nadat ik vanochtend de Pro3 10 inch in de aanbieding (139,95) gekocht heb bij Intertoys. Het is wel een degelijk ding maar zoals velen ervaren is die 512 MB te weinig. Bijv Angry birds space is grafisch wel snel maar het geluid loopt meestal 1-2 seconden achter. Veel effecten worden niet uitgevoerd zoals het roteren (scherm springt gewoon direct naar de huidige stand), het starten van apps duurt best lang, de touchscreen registreert vaak foutieve acties (zoomen terwijl ik scroll of de terugknop in firefox wordt spontaan aangeslagen).

Mijn dochter (10 jaar oud) heeft van de week haar gespaarde centjes uitgegeven aan de Pro3 7 inch, en die presteert wèl goed. Rotatie effect, angry birds space heeft geen vertraging in het geluid, gewoon een snel dingetje. Touchscreen gedraagt zich ook goed.

Wat mij opviel, en dit vind ik wel raar, is dat in de tablet info netjes ICS 4.0.3 staan, maar dat de kernel 2.6.34 is... en achterop staat geen TB-1010 zoals de pro3 normaal heet, maar het is dus een TB-1040BL (ik heb de zwarte uitvoering). Ben benieuwd wat jullie hierover te zeggen hebben en of dit (deels) de oorzaak kan zijn voor de enigzins trage performance. Op google 0,0 hits als ik TB-1040 intik...Mysterie alom.
En... deze is NIET af fabriek geroot. Net even gechecked.

Ik denk er nu sterk over om hem maandag terug te brengen en 60 euro bij te betalen voor de 9,7 inch met 1GB en ips paneel. Zal wel even laten weten of dat lukt.

Overigens die verwarring over de prijzen van de aanbieding: Hij is afgeprijsd van 199,95 naar 139,95 terwijl de oorspronkelijke prijs 179,95 was. De aanbieding is inclusief tas en muis twv 19,99. De oorspronkelijke prijs inclusief tas en muis was dus 199,95... Maar op de site staan ook 2 verschillende pagina's van de pro3 10 inch, 1 met de originele pro3 10, en 1 met dit aanbiedingsmodel (TB-1040).

[ Voor 11% gewijzigd door Pmf1971 op 09-06-2012 17:41 . Reden: info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat gebeurt er als je terminal emulator uit market installed en daarna die app opent en su intikt?
Wat voor output krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Pmf1971 schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 17:04:
Ik heb grote delen van deze thread zitten lezen, nadat ik vanochtend de Pro3 10 inch in de aanbieding (139,95) gekocht heb bij Intertoys..

Wat mij opviel, en dit vind ik wel raar, is dat in de tablet info netjes ICS 4.0.3 staan, maar dat de kernel 2.6.34 is... en achterop staat geen TB-1010 zoals de pro3 normaal heet, maar het is dus een TB-1040BL (ik heb de zwarte uitvoering). .....

Maar op de site staan ook 2 verschillende pagina's van de pro3 10 inch, 1 met de originele pro3 10, en 1 met dit aanbiedingsmodel (TB-1040).
Mijn buurman heeft vandaag ook de aanbieding bij Intertoys gekocht en zelf heb ik het online gedaan. Ik heb even bij de buurman gekeken maar ik kan niet zeggen dat ik er vrolijk van wordt.

De aanbieding betreft een Pro en dus geen Pro 3. Ik zelf was ook in de veronderstelling dat het een Pro 3 zou zijn maar dit is dus niet het geval. Wat het verschil is weet ik ook niet want er is inderdaad helemaal niets over dit model te vinden.

De buurman gaf bij binnenkomst aan dat de tablet al een paar keer vastgelopen was :X Ik ben er vervolgens een uurtje mee bezig gegaan maar het ding is traag sloeg bij het minste of geringste al vast (en alleen een reset bood uitkomst). Gewoon surfen of mail bekijken zorgde er al voor dat de tablet vast liep. 1 bron van ergenis was het kreng en zeker niet de kwaliteit/snelheid van een Pro 3.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat mijn (online) bestelling heel snel weer retour zal gaan zodra deze binnenkomt deze week.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik ben heel benieuwd wat de hardware is die erin zit. Iemand die AnTuTu Benchmark even kan installeren en mij kan vertellen wat er bij "System Info" staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmf1971
Petervanakelyen schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 19:38:
Ik ben heel benieuwd wat de hardware is die erin zit. Iemand die AnTuTu Benchmark even kan installeren en mij kan vertellen wat er bij "System Info" staat?
Benchmarks:

CPU 926, GPU 1000, RAM 314, IO 235, totaal 2475

System info:

Model: PTT1026
CPU hardware: AMlogic Meson-M1 8726M SZ
CPU Model: ARMv7 Processor (VFPv3,NEON)
CPU Freq: 200-1000 MHz
screen res: 1024x552(600)
GPU Vendor: ARM
GPU renderer: Mali-400 MP
GPU version: OpenGL ES 2.0
Memory: 1GB
RAM (avail/total) 82 / 380,1 MB ----??? zou toch ~512 moeten zijn ???
Android version 4.0.3
Build ICS.b02ref.20120403
Kernel: Linux 2.6.34

[ Voor 43% gewijzigd door Pmf1971 op 09-06-2012 20:02 . Reden: Info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Interessant. Er wordt gebruik gemaakt van een AMlogic 8726M SoC. Even krachtig als de Allwinner A10, maar op een andere procédé gebakken (iets minder energiezuinig dus). Er is 128MB geheugen gereserveerd voor de GPU, waardoor er 380MB overblijft voor gebruik. Maakt op zich niet uit, dit is bij de Qware Pro3 exact hetzelfde.

De software is echter duidelijk niet geoptimaliseerd. ICS heeft eigenlijk kernel 3.0+ nodig, de kans is ook groot dat de "b2" in de build code staat voor "beta 2" van ICS voor deze tablet. Kortom, interessant om custom ROMs voor te maken maar niet om te gebruiken zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmf1971
Oké duidelijk. Die CPU loopt dus een generatie achter qua procédé, en dus goedkoper. Verklaart de aanbieding.

Kortom een redelijk goed apparaat met brakke software... Zonder dollen, het geluid in angry birds space loop 2-3 seconden achter op de beelden! Nu is dat niet het allerbelangrijkste maar firefox doet er ook heel lang over om op te starten, en ik heb nu gemerkt dat bij continu gebruik de accu net 2,5 uur meegaat. Voor mijn smaak ook wat te kort.

Dus maar ff een factory reset doen en maandag netjes in zijn doos retourneren naar intertoys (heb hem in winkel gekocht) en om laten ruilen voor een 9,7 met ips...Bovendien past de siliconenhoes die ik erbij gekocht heb ook niet, daar moest ik toch al voor terug. De gaatjes en uitsparingen voor de knoppen komen niet overeen.

[ Voor 32% gewijzigd door Pmf1971 op 09-06-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Oké duidelijk. Die CPU loopt dus een generatie achter qua procédé, en dus goedkoper. Verklaart de aanbieding.
Dat zou ik niet durven stellen. De CPU loopt dan wel achter kwa procédé, maar is op bepaalde punten sneller dan de Allwinner A10 en kost ook niet direct minder (een A10 is met $4 echt belachelijk goedkoop).

[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 09-06-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmf1971
Oké dan. Inderdaad verrassend dat die cpu zo weinig kost.

Ik heb geen idee waar te zoeken, maar misschien kan het oorspronkelijk OEM model van dit tablet achterhaald worden? Wellicht heeft die wel een goede build van ICS op de 3.0.8 kernel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Heeft iemand LiveSuit Erase Tool gebruikt? Is het betrouwbaar? Ik wil namelijk alles even wissen. Wordt dit gedaan tijdens het flashen van een nieuwe ROM (omdat er Format staat bij het begin)?

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmf1971
Zat net nog even in de 7 inch van mijn dochter te kijken: deze blijkt de 1GB versie te zijn :) vandaar dat alles zo soepel loopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:22
Hm damn, vandaag de Cherry M906 willen updaten naar CM9 laatste nightly build en samen met de compatibility fix van Wwwillem.. Blijkt dit niet te helpen en werkt het touchscreen niet meer :(

Iemand met genoeg kennis om het wel weer te kunnen fixen? Hulp wordt zeer gewaardeerd!

Mvg,

Edit: Nvm, het werkt nu zodra je eerst de 907c compatibility zip flashed, dan de qware 9.7" fix en dan werkt alles naar behoren :p

[ Voor 18% gewijzigd door aardappel12 op 10-06-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Hm, het lijkt erop dat de kernel module voor ons touchscreen niet meer in de standaard build zit. In heb hem in de touchscreen fix zip erbij gedaan, deze zou het moeten doen (mss even updaten in TS?):
http://www.mediafire.com/?00bitkqab2eyqkb

Ik denk dat voor de andere 9,7"/slim variant het touchscreen ook niet gelijk meer werkt.

Die software volume knoppen in deze nieuwe cm9 versie vind ik wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:22
Ahh thanks voor de snelle reply! Je bent een toppert Wwwillem :)
Die software volume knoppen zijn heel handig inderdaad, zeker omdat mijn linker volume knopje nog wel eens wilt blijven hangen als ik m indruk.. (nog geen zin gehad om m op te laten halen voor zoiets kleins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de beste back up APP in de Google Play Store voor de Qware Pro 3 9.7" ?
Ik heb nog steeds het probleem (bug) van dat er iedere keer twee s'en (ss) verschijnen als ik
de s op het toetsenbord intik.
De HD van Qware wil dat ik het tablet terugzet naar fabrieksinstellingen maar wil mij niet
bij de hand nemen om de stappen op dummy+ niveau te nemen hoe eerst een back up te
maken van alle gegevens op mijn tablet...
Ze willen me zelfs niet zeggen welke APP zij aanbevelen. Ook begrijp ik inmiddels dat ik een
SD kaart moet kopen om b.v. de foto's, filmpjes op te plaatsen in het kader van het back uppen.
En dan uiteindelijk maar hopen dat na het terugzetten naar de fabrieksinstellingen en het terugzetten
van alle andere gegevens die bug is verdwenen.
Voel me een beetje hopeloos langzamerhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Kan je niet gewoon een ander toetsenbord installeren, bijvoorbeeld Hacker's Keyboard? Anders moet je maar even zoeken naar Titanium Backup, en de backups gewoon via kabel op je pc zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmf1971
Vandaag teruggegaan naar Intertoys met de TB1040. Even snel uitgelegd dt de prestaties niet goed zijn etc en dat ik graag 60 euro bij wilde leggen voor de 9.7 inch slim tablet. Was geen probleem, werd zo omgeruild.

Benchmarks zijn beter (2800+) en alles draait soepel. Scherm is beduidend beter. En hij is dunner en lichter.

Zeker die 60 euro meer waard! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Pmf1971 op 11-06-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruidvat heeft 9.7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 149euro en 7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 99euro op zondag 17/06 t/m 24/06!!!

Op is Op!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo70
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11-2023
Er staat niets over in de folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik draai peter's rom maar kom toch wat dingetjes tegen waarbij ik mij af vraag of het aan de rom ligt of aan het ietwat trage toestel.

1. bij het uit standby halen kan ik zeker 10 seconden niks doen en lijkt hij te laden. Daarna komen vaak nieuwe mailtjes binnen. (live mail en gmail) en schokt het scherm even bij het swipen daarna draait het wel goed.
2. het laden van pagina's duurt soms lang, als ik op een link druk doet hij een paar seconden niks om vervolgens te gaan laden. (standaard browser)
3. Chome browser werkt niet vanuit de market maar wel via losse oudere apk maar loopt vast zodra je de opties aanklikt. Je kan er alleen mee browsen verder mag je niks aanklikken.
4. Als ik snel op wat knoppen druk b.v. van browser naar een app en weer terug naar homescreen dan kan de tablet het niet meer bijbenen en krijg ik de melding dat je launcher is vastgelopen. Dan klik je op wachten en gaat hij gewoon weer verder.

5. Ik draai een aantal apps om dat ik dacht dat die mijn tablet sneller zouden maken, maar daar ben ik niet helemaal van overtuigd.
5.1 Advanced task killer en bij AnTuTu cpu master free hreb ik hem op performance staan.

Wat kan ik verder nog doen om hem sneller te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacker's Keyboard gedownload en geinstalleerd. Goeie!
Titanium kost geld....
Wwwillem schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:22:
Kan je niet gewoon een ander toetsenbord installeren, bijvoorbeeld Hacker's Keyboard? Anders moet je maar even zoeken naar Titanium Backup, en de backups gewoon via kabel op je pc zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
@lemmymet vandaag kwam jouw rom toch online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
kaasaanfiets schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:31:
Ik draai peter's rom maar kom toch wat dingetjes tegen waarbij ik mij af vraag of het aan de rom ligt of aan het ietwat trage toestel.

1. bij het uit standby halen kan ik zeker 10 seconden niks doen en lijkt hij te laden. Daarna komen vaak nieuwe mailtjes binnen. (live mail en gmail) en schokt het scherm even bij het swipen daarna draait het wel goed.
2. het laden van pagina's duurt soms lang, als ik op een link druk doet hij een paar seconden niks om vervolgens te gaan laden. (standaard browser)
3. Chome browser werkt niet vanuit de market maar wel via losse oudere apk maar loopt vast zodra je de opties aanklikt. Je kan er alleen mee browsen verder mag je niks aanklikken.
4. Als ik snel op wat knoppen druk b.v. van browser naar een app en weer terug naar homescreen dan kan de tablet het niet meer bijbenen en krijg ik de melding dat je launcher is vastgelopen. Dan klik je op wachten en gaat hij gewoon weer verder.

5. Ik draai een aantal apps om dat ik dacht dat die mijn tablet sneller zouden maken, maar daar ben ik niet helemaal van overtuigd.
5.1 Advanced task killer en bij AnTuTu cpu master free hreb ik hem op performance staan.

Wat kan ik verder nog doen om hem sneller te maken?
Dat probleem met 10 sec. niets kunnen doen had ik ook. Als de scherm uit staat gaat de Wifi verbinding ook uit... Er is een app die Advanced Wifi Lock heet. Die moet je installeren en dan krijg je eindelijk ook de meldingen van gmail, whatssup etc gewoon door ook als de scherm uit staat.

Helaas is de geavanceerde instellingen van Wifi (Slaapbeleid van Wifi) naar Nooit zetten heeft niet geholpen. Wel die app...

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:38:
Kruidvat heeft 9.7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 149euro en 7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 99euro op zondag 17/06 t/m 24/06!!!

Op is Op!!!
Hmm, 7" IPS met 1GB RAM is wel interessant :) Mag ik vragen waar je het vandaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...en als het al klopt dan waarschijnlijk alleen online voor kaarthouders (wat dat ook moge betekenen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is HET scherm....
TRNSLN schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:32:
[...]

Dat probleem met 10 sec. niets kunnen doen had ik ook. Als de scherm uit staat gaat de Wifi verbinding ook uit... Er is een app die Advanced Wifi Lock heet. Die moet je installeren en dan krijg je eindelijk ook de meldingen van gmail, whatssup etc gewoon door ook als de scherm uit staat.

Helaas is de geavanceerde instellingen van Wifi (Slaapbeleid van Wifi) naar Nooit zetten heeft niet geholpen. Wel die app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Bedankt bbgt08, heb altijd problemen met de lidwoorden... Maar er zijn grotere fouten in de wereld, welke dit soort foutjes onzichtbaar maken. Kennelijk is dat bij jouw toch zichtbaar geweest. Heel scherp van je! ;)

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:04:
...en als het al klopt dan waarschijnlijk alleen online voor kaarthouders (wat dat ook moge betekenen).
Meestal staan dit soort aanbiedingen in een folder, en kaarthouder = iemand met een klantenkaart, gewoon gratis bij een boodschapje daar.
Btw, vandaag komt ziggo met internet en dan moet ik ook nog bedrading door leiding doortrekken.
Dus kan tot morgen/overmorgen duren totdat mn ROM online is

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruidvat aanbieding komt volgende week dus ff wachten tot zondag maar.....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54
Petervanakelyen schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:38:
[...]

Hmm, 7" IPS met 1GB RAM is wel interessant :) Mag ik vragen waar je het vandaan hebt?
Zou een Momo7Bird kunnen zijn, maar daar zie ik zo geen IPS. Of anders wellicht een Ainol Novo 7 Aurora?

[ Voor 26% gewijzigd door mtr33 op 12-06-2012 12:08 . Reden: added links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRNSLN schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:49:
[...]

Bedankt bbgt08, heb altijd problemen met de lidwoorden... Maar er zijn grotere fouten in de wereld, welke dit soort foutjes onzichtbaar maken. Kennelijk is dat bij jouw toch zichtbaar geweest. Heel scherp van je! ;)
Niet tegen in gaan want in jouw emotie maak je weer een zichtbare fout om "jouw" te schrijven terwijl het hier "jou" had moeten zijn.

Je schrijft ook "foutjes onzichtbaar maken" en dat had beter kunnen zijn: minder zichtbaar. Als ze onzichtbaar zijn zie je ze dan ook niet en dan was de reactie van jouw kant er ook nooit geweest en ook niet die van bbgt08.

Nu probeer een beetje aardig voor elkaar te zijn en wie weet zijn over een tijd de lidwoorden afgeschaft maar ik hoop dat ik tegen die tijd dan niet meer hoef bij te dragen aan de reddingspakketten binnen Europa. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:38:

Op is Op!!!
Op is Op!!!! Altijd een nare mededeling en ik hoop dat ze er meer dan één hebben binnengekregen voor alle winkels en de webshop. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Heeft iemand ervaring met het openmaken van de 9.7"?

Ik heb namelijk wat vuil onder mn scherm zitten dat ik weg wil halen. (Het lijken dode pixels, maar ik kan er "onderdoor" kijken als ik de tablet horizontaal houd)

Ik zit ook best wel met de slechte geluidskwaliteit van mijn qware zeker tegenover de cherry die ik ook heb mogen vasthouden. Hoe ervaren andere gebruikers dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delete
TRNSLN schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:49:
[...]

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:28:
[...]

Meestal staan dit soort aanbiedingen in een folder, en kaarthouder = iemand met een klantenkaart, gewoon gratis bij een boodschapje daar.
Btw, vandaag komt ziggo met internet en dan moet ik ook nog bedrading door leiding doortrekken.
Dus kan tot morgen/overmorgen duren totdat mn ROM online is
Oke, mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Morgen over overmorgen komt de rom van lemmymet uit, maar is er misschien een app die een backup maakt van al mijn spellen en dat ik die dan als de nieuwe rom er is niet opnieuw hoef te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dannyvdb1997 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:06:
Morgen over overmorgen komt de rom van lemmymet uit, maar is er misschien een app die een backup maakt van al mijn spellen en dat ik die dan als de nieuwe rom er is niet opnieuw hoef te installeren
Titanium Backup.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
Oke, bedankt! Ga het ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:00
Toen ik de pro3 7" bij de intertoys haalde, enkele maanden geleden, vond ik de keyboard hoes te duur. Ik heb dus op ebay deze gekocht: http://www.ebay.nl/itm/23..._trksid=p3984.m1497.l2649

Na drie weken binnen, en meteen aangesloten op mijn tablet: Hij deed niets (helemaal geen lichtjes op het toetsenbord of melding op de tablet dat er iets aangesloten was). Aangezien mijn gewone toetsenbord wel werkte ben ik er vanuit gegaan dat het aan het toetsenbord lag, dus een nieuwe opgestuurd gekregen van de verkoper. Weer drie weken later ook deze binnen, en hier precies hetzelfde verhaal. Ik kreeg het vermoeden dat het geen driver probleem, maar een design fout/onnauwkeurigheid was, dus heb ik de mini usb connector doorgeknipt, en er een normale usb stekker aangesoldeerd. Via het convertor stukje werkte het vervolgens wel!

Kennelijk voldoet, ofwel de aansluiting op de tablet, of de aansluiting van het toetsenbordje niet helemaal aan de standaarden. Mocht je dus een toetsenbord nodig hebben: deze werkt standaard niet, dus als je deze toch wilt bestellen zul je er een andere stekker aan moeten solderen om hem werkend te krijgen.

Ik ga nog kijken of hij met een standaard mini-usb stekker ook werkt (als dat zo is lag het echt aan het stekkertje), maar anders zal ik het via de convertor moeten doen (dan is dus de aansluiting op de tablet niet conform mini-usb standaard)!

EDIT: Verder is het een geweldig toetsenbordje, gevoelig genoeg, en voelt eigenlijk nog vrij degelijk aan!

EDIT 2: Inmiddels er even een mini usb stekkertje aangesoldeerd, dit werkt dus ook niet. Kennelijk is de socket op de tablet geen standaard mini usb: alleen het kabeltje wat erbij geleverd wordt werkt!

[ Voor 16% gewijzigd door electropruts op 13-06-2012 17:31 ]

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

voor de genen die ook andere custom roms willen proberen voor de pro3 7" op xda is een aardige rom, ook gebaseerd op de momo roms die hier gebruikt worden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1659090

Standaard home-screen is apex wat redelijk werkt, verder is de rom lekker snel.

@msatter, helaas geen dslr remote

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Eboman, daar zat ik net naar te kijken. Ik zag dat hij bezig is met een nieuwere versie en wie weet zit daar meer USBhost ondersteuning in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Staat ergens een beschrijving hoe we de CWM op de 7" kunnen installeren?

(gevonden in deel 1)

[ Voor 14% gewijzigd door TRNSLN op 14-06-2012 09:09 ]

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Nu online
@lemmymet hoe laat verwacht je dat jouw rom online staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[i]
Eboman schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:51:
voor de genen die ook andere custom roms willen proberen voor de pro3 7" op xda is een aardige rom, ook gebaseerd op de momo roms die hier gebruikt worden.

Standaard home-screen is apex wat redelijk werkt, verder is de rom lekker snel.[/i]
[quote]

Als ik de download link gebruik kom ik op een hotel site, doe ik iets verkeerd of zie ik de echte downloadlink over de kop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 19:49:
[i]
[...]

[quote]

Als ik de download link gebruik kom ik op een hotel site, doe ik iets verkeerd of zie ik de echte downloadlink over de kop?
Het bestand is niet meer online zie ik... Maar je kan het hiervandaan downloaden: http://www.mediafire.com/?l70b2lh6h7xt9jb

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het browsen?
En films kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik heb hem geïnstalleerd, maar zat vast op het bootscreen

FAQs

Q. Hey my Tablet is not booting up and is stuck on logo after installing this ROM. What to do?
A. You have to install Ployer Momo9 firmware first using livesuite

Dus ik moet de Ployer Momo9 firmware installeren.
zoekzoekzoek en ik kwam hier uit: http://forum.xda-develope...p?p=25579887#post25579887 ben nu de: http://www.mediafire.com/?2b2t0mybds03s-- Chinese OEM Ployer MOMO9 ROM 4.0.3 aan het downloaden want daar staat als enige bij dat het een Ployer Momo9 rom is....

Werkt dus niet via livesuit... Hij blijft op 0% hangen.

[ Voor 4% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-06-2012 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54
Wellicht heb je hier wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stoort dat de mini-HDMI naar gewoon HDMI verloopstekker en de voedingskabel elkaar in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:31

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Gisteren bij de Intertoys een mapje voor mijn 7" Qware pro3 gehaald. Was 10 euro (afgeprijsd van 40), helemaal perfect ding. Er zit zelfs een schoonmaakapparaat in. En de cover is van echt leder.

http://www.intertoys.nl/g...ren-opbergtas-583912.html

Ik heb verschillende mensen even laten kijken en een prijs laten noemen. Lager dan 75 euro kwamen ze niet. De Qware past er ook perfect in.

Verder heb ik bij DealExtreme nog een 220 volt convertor en twee hoofdsteunbeugels voor 7" tablets gekocht, alles bij elkaar zo'n 30 euro. Nu nog een extra QWare Pro 3 erbij voor mijn dochter en we kunnen op vakantie.

Dit is de hoofdsteun:
http://dx.com/p/car-seat-...d-samsung-tablet-pc-81643

[ Voor 7% gewijzigd door sopsop op 15-06-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ROM is aan het uploaden...
Op 4mbit upload gaat het al wat sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sopsop schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:41:
Er zit zelfs een schoonmaakapparaat in.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Een lederen vierkantje met de onderkant van vilt, met erop een lederen bandje om het geheel vast te houden. Kun je het scherm mee poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sopsop schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:56:
Een lederen vierkantje met de onderkant van vilt, met erop een lederen bandje om het geheel vast te houden. Kun je het scherm mee poetsen.
Moeten daar batterijen in en gaat het dan verder automatisch? Anders is de beschrijving ietwat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Dan is de beschrijving ietwat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die hoes er indertijd gratis bijgekregen. Is een hoes voor de Blackberry.
Wel mooi stevig, maar als je video kijkt houdt hij erg veel geluid tegen en het maakt de tab een stuk zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Ik krijg in Livesuit de error: initial failed (153)
balkje blijft op 0% en er gebeurt niks.
Ik kan geen enkele IMG meer installeren ook niet de standaard van Qware.
Gelukkig kom ik via ADB nog wel in de CWM recovery.

Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
@kaasaanfiets heb ik ook gehad. Ik moest PC opnieuw opstarten en nadat ik LiveSuit heb verwijderd opnieuw moeten installeren. Waarschijlijk is het een USB driver probleem. Om daar achter te komen kan je bij aparaatbeheer naar de drivers kijken terwijl je tablet aangesloten is op je PC.

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

TRNSLN schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:28:
@kaasaanfiets heb ik ook gehad. Ik moest PC opnieuw opstarten en nadat ik LiveSuit heb verwijderd opnieuw moeten installeren. Waarschijlijk is het een USB driver probleem. Om daar achter te komen kan je bij aparaatbeheer naar de drivers kijken terwijl je tablet aangesloten is op je PC.
Pc heb ik al een aantal maal opnieuw opgestart, en de drivers heb ik ook al meerdere malen geïnstalleerd.
Zal livesuit er even afgooien, die installeert niet zelf toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
LiveSuit kun je beter inderdaad even eraf gooien. Daarna opnieuw installeren, tijdens de installatie vraagt LiveSuit of je de drivers wilt installeren of niet...

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

TRNSLN schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:35:
LiveSuit kun je beter inderdaad even eraf gooien. Daarna opnieuw installeren, tijdens de installatie vraagt LiveSuit of je de drivers wilt installeren of niet...
helpt niks.

Ik probeer het wel op een andere pc (hoewel ik peters rom zonder problemen heb geflasht) Ik kan er nu helemaal niks meer mee.
Ik ben er de halve nacht al mee bezig en nu de hele middag weer. Ik heb alle problemen en tutorials er al bij gehad.
http://tabletrepublic.com...re-rom-releases-1610.html
[YouTube: http://youtu.be/fATLTulwdQg]

Alles al tig keer opnieuw geïnstalleerd, alle stappen die anderen aangeven doorlopen, niks helpt.
Ik heb zelfs 2 verschillende livesuit versies geprobeerd, 1 met x64 drivers en 1 met "andere" drivers beide werken niet.

windows ziet hem wel gewoon, als ik de drivers installeer is er niks aan de hand, hij is in CWM en via adb ook gewoon te benaderen.
Ik heb al zo vaak dingen geflasht en ik vind mijzelf ook niet echt een noob op dit gebied maar dit is echt belachelijk. Als ik geld teveel had zou ik hem ritueel verbranden.

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-06-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
Als je hem in de flash mode hebt, hoe geeft dat windows aan in aparaatbeheer?

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 22:02

Smarron

The bend

Thanks, die ziet er goed uit. Gelijk maar even bestellen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

TRNSLN schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:09:
Als je hem in de flash mode hebt, hoe geeft dat windows aan in aparaatbeheer?
Als: USB Device(VID_1f3a_PID_efe8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRNSLN
kaasaanfiets schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:30:
[...]

Als: USB Device(VID_1f3a_PID_efe8)
Als het met een geel driehoekje staat dan doet de driver het niet naar behoren. Je moet het verwijderen. Gelijk daarna helemaal opnieuw geïnstalleerde LiveSuit openen en dan gaat de LiveSuit de drivers opnieuw installeren. Ik heb dit ook gehad.

Q-Ware Tablet Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
kaasaanfiets schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:23:
Ik krijg in Livesuit de error: initial failed (153)
balkje blijft op 0% en er gebeurt niks.
Ik kan geen enkele IMG meer installeren ook niet de standaard van Qware.
Gelukkig kom ik via ADB nog wel in de CWM recovery.

Iemand ervaringen mee?
Meestal helpt het indrukken van de power knop voor ± 20 seconden om hem volledig uit te zetten (in welke modus het ding dan ook zit). Daarna kan je terug opnieuw flashen met de gebruikelijke knoppen combinatie.

Als je die melding krijgt is er in ieder geval niets mis met de LiveSuite of de driver, herinstalleren daarvan gaat dus ook niet helpen.

[ Voor 10% gewijzigd door Petervanakelyen op 15-06-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Laatst online: 20:06

Het lukt me niet om deze te installeren, kan iemand zeggen wat ik fout doe (dit is mijn tweede keer dat ik met clockworkmod recovery wat doe, en de eerste keer mijn pro7).
Mijn basis is Pro3-Custom-0805.img van Peter (op een Pro3 7").
Dan doe ik in een adb shell jetmod_v5.0.1.zip kopieren naar /mnt/extsd, en reboot-recovery. Dan in die recover 'wipe data/ factory reset' en 'wipe cache partition', gevolgd door een install zip from sdcard die zonder fouten verloopt (duurt een minuut of drie). Allemaal mooi, laatste regel is 'install from sdcard complete'.
Maar dan, als ik hem opnieuw start, dan krijg ik weer het startscherm van de peter-rom (met smiley face en gathering of tweakers). En verder niks, daar blijft hij dan op hangen??

Twee keer geprobeerd, tussendoor Pro3-Custom-0805.img teruggezet. Zou in ieder geval niet het startscherm anders moeten zijn na installatie? Wat doe ik fout?
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste