Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

ikkesss schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:30:
Tussen alle vragen en behulpzame antwoorden door wil ik het volgende melden.

De Bluetooth functie werkt naar alle tevredenheid, en ik heb nu een 7 inch navigatiesysteem!
Ik heb voor 6 euro een Konig dongle gekocht, had nog een tomtom gps muis liggen en Sygic geinstalleerd.
Alleen nog een tablet raamhouder, of hoe die dingen ook heten, kopen en lekker op vakantie!

Hulde aan Peter! _/-\o_
Riddle me this: je hebt nu dus een BT-dongle via USB aangesloten. Hoe ga je je tablet dan in de auto opladen? Heb je een 12v > 220v omvormer ofzo?

Ik heb zelf een goedkoop BT-dongle van DealExtreme, die werkt helaas niet... Op m'n pc wel, maar de tablet herkent 'm niet, blijft hangen bij "Starting Bluetooth" in de instellingen, en als ik het BT-progje gebruik, ontvinkt ie 'm gelijk weer. :/

[ Voor 15% gewijzigd door Bra-Jo op 01-06-2012 14:16 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Riddle me this: je hebt nu dus een BT-dongle via USB aangesloten. Hoe ga je je tablet dan in de auto opladen? Heb je een 12v > 220v omvormer ofzo?

Ik heb zelf een goedkoop BT-dongle van DealExtreme, die werkt helaas niet... Op m'n pc wel, maar de tablet herkent 'm niet, blijft hangen bij "Starting Bluetooth" in de instellingen, en als ik het BT-progje gebruik, ontvinkt ie 'm gelijk weer. :/
Probeer een andere Bluetooth aplicatie via PLAY store die van mij werkte eert ook niet ,nu wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

8)7
Ik ga eens wat apps proberen. Tnx!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mojo81
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-02 22:56
Ik krijg dat flashen maar niet voor elkaar op mijn pro 3. Hij staat dus uit. Ik houd vol+ in en sluit de usb kabel aan, met nog steeds vol+ ingedrukt 6 keer op power button en laat dan vol+ los. Had er iets aan feedback moeten komen zoals een pieptoontje o.i.d? Er gebeurt echt helemaal niets. Alleen een zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Brabo-Joossie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Tablet heeft ook gewoon een 5V aansluiting voor de adapter (onder de USB-poort). Met een omvormer kan je hem daarmee opladen.
Brabo-Joossie schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 15:07:
8)7
Ik ga eens wat apps proberen. Tnx!
Als je Bluetooth verbinding niet 'Aan' krijgt bij de instellingen, wil dat zeggen dat de USB-stick niet wordt ondersteund. Helaas kan je daar niets aan veranderen met een applicatie uit de Play Store.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mojo81 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:29:
Ik krijg dat flashen maar niet voor elkaar op mijn pro 3. Hij staat dus uit. Ik houd vol+ in en sluit de usb kabel aan, met nog steeds vol+ ingedrukt 6 keer op power button en laat dan vol+ los. Had er iets aan feedback moeten komen zoals een pieptoontje o.i.d? Er gebeurt echt helemaal niets. Alleen een zwart scherm.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UCqqWqJ-GdE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvannieuwpoort
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10-2016
Ik heb maar eens een review van de 9.7 inch pro 3 geschreven, die was er nog niet.

http://tweakers.net/produ...3-slim-line-97-zwart.html

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Mooie en uitgebreide review :) Al moet ik zoals steeds opmerken dat de CPU op 1GHz draait en niet op 1.2GHz of 1.5GHz. De Allwinner A10 klokt niet hoger dan 1152MHz, de kernel duidt de kloksnelheid echter verkeerd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
  • Laatst online: 01-07 13:44
Zijn er meer liefhebbers voor een bluetooth GPS "muis" op je tablet

Heb wat gevonden en kan er evt. meerdere kopen. Prijs is 12 euro p.st.

Zie: http://www.b-speech.de/en/PlusXAward-Winner/b-speech_gps20c/

Interesse, mail me dan even.

Joop

[ Voor 186% gewijzigd door joop.hinke op 01-06-2012 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen,welke internet dongel en met welke abo of prepaid gebruiken julllie op de pro 3 met de laatste custum rom van peter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 18:57
Ik probeer in CWM-recovery mode te komen.. (heb de ROM van Peter)
Heb vervolgens een terminal emulator gedownload en reboot-recovery ingetypt..
Script wordt wel uitgevoerd maar krijg vervolgens een melding:
'reboot: operation not permitted'

Heeft waarschijnlijk te maken met de superuser toegang? Iemand een idee hoe ik dit kan wijzigen?

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen-Bullet op 01-06-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joop.hinke schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 21:50:
Zijn er meer liefhebbers voor een bluetooth GPS "muis" op je tablet

Heb wat gevonden en kan er evt. meerdere kopen. Prijs is 12 euro p.st.

Zie: http://www.b-speech.de/en/PlusXAward-Winner/b-speech_gps20c/

Interesse, mail me dan even.

Joop
Hoe, waar kan ik je mailen ?

EDIT: heb je adres inmiddels gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Frozen-Bullet schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:53:
Ik probeer in CWM-recovery mode te komen.. (heb de ROM van Peter)
Heb vervolgens een terminal emulator gedownload en reboot-recovery ingetypt..
Script wordt wel uitgevoerd maar krijg vervolgens een melding:
'reboot: operation not permitted'

Heeft waarschijnlijk te maken met de superuser toegang? Iemand een idee hoe ik dit kan wijzigen?
Eerst 'su' intypen voor je 'reboot-recovery' uitvoert en het probleem is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
Petervanakelyen schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:13:
[...]

Eerst 'su' intypen voor je 'reboot-recovery' uitvoert en het probleem is opgelost :)
Ah.. dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
sinds een paar dagen gaat het scherm van mij tablet Momo9c uit het niets niet meer aan, de tablet zelf gaat wel aan en flashen via live suit werkt ook maar het scherm vertoont geen enkel teken van leven meer. heeft iemand een suggestie of weggooien en een nieuwe kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Hou hem eens onder een felle lamp? Als je dan nog tekst ziet is enkel het backlight stuk. Op die manier kan je ook goed zien of er eventuele barstjes in het scherm zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
mojo81 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 18:29:
Sluit je hem aan terwijl de Livesuit installeert? De vol+ mag je denk ik niet los laten.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 08:40:
Hou hem eens onder een felle lamp? Als je dan nog tekst ziet is enkel het backlight stuk. Op die manier kan je ook goed zien of er eventuele barstjes in het scherm zitten.
Hey peter het klopt wat je zegt alleen de backlight is stuk.Kan ik daar wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Niet direct. Maar in tegenstelling tot die van mij kan je die waarschijnlijk nog omwisselen bij Intertoys. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Petervanakelyen op 02-06-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik de bon nog kan vinden zal ik een schot wagen:) dankjewel!

edit: heb een nieuwe

Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/2476/20120602155810.jpg

we kregen em zo mee ,ze hadden de oude tablet doos niet eens open gemaakt.
wat is er mis met die van jou dan dat je hem niet kan ruilen?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 17:29
Ik zie dat de camera nog niet beschikbaar is in Google Talk. Tenminste, in de 0704 custom ROM.
Dit komt doordat de camera als back-facing, en niet als front-facing camera staat gemarkeerd in het apparaat. (ik heb een Qware Pro3 TB-1207)

Voordeel daarvan is dat barcode-scan-apps en dergelijke gewoon werken, maar is dit op één of andere manier aan te passen of moet daar een nieuwe ROM voor gecompileerd worden?

Edit: gevonden in /etc/camera.cfg
Edit2: werkt, maar de foto's/films worden in spiegelbeeld opgeslagen ??

[ Voor 13% gewijzigd door Lampje83 op 02-06-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:24:
[...]

Op de site van tabpoint staat hoe je eea. moet doen, ff googlen en op youtube staan ook div. voorbeelden.

Ga naar draadloze instellingen en daar vindt je de instelmogelijkheden, als je WiFi uitschakeld verschijnt -nadat verbinding tot stand gekomen is- er een G3 tekentje r/o.

Op deze pagina van tabpoint vindt je de instructie video : http://www.tabpoint.nl/3g...t-usb-dongle-simlock-vrij , scroll naar beneden, daar vindt je de Huawei E1750, klik op info waarna je op de pagina komt waar je naar die video scrollt; de link van deze pagina werkt niet dus maar ff zo opgelost, succes !

Het is echt heel simpel, zeker als je de instructies volgt. :Y
Welke ICS gebruik jij werkt die (e1691-3g-mobiel-internet-usb-dongle-simlock-vrij ) met custum rom van peter 4.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:47:

[afbeelding]

wat is er mis met die van jou dan dat je hem niet kan ruilen?
Opgebrand, per ongeluk :X En ondertussen laten vallen ook, dus die is echt gedaan. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
Aanbieding, alleen op zaterdag 9 juni, voor de Qware 10" pro versie voor 139,99 euro, zie deze link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Heeft iemand een .apk van de Weather widget van de Asus Transformer prime die werkt op de Qware 9.7?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Add-ons 07/04 ROM
  • QwareLogo: Vervangt het initlogo terug door het Qware logo (niet voor Cherry gebruikers).
Dit werkt helaas niet op de 08/05 rom van Peter. Blijft hangen en doet niets meer. :( Na het reflashen werkt de tab weer wel, maar ik zou graag de initlogo willen veranderen. Is er ergens een tut erover of weet iemand zelf hoe en wat ik moet doen om het voor elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Die add-on is niet voor niets weggelaten uit de ROM van 08/05. Ik zal kijken of ik binnenkort een nieuwe kan maken met het Qware initlogo. Maar het is eigenlijk nogal veel werk voor enkel een logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:58:
Die add-on is niet voor niets weggelaten uit de ROM van 08/05. Ik zal kijken of ik binnenkort een nieuwe kan maken met het Qware initlogo. Maar het is eigenlijk nogal veel werk voor enkel een logo :)
Dat zou geweldig zijn! En als het je uiteindelijk toch veel moeite lijkt, dan moet ik er helaas gewoon mee zien te leven. (Ogen dichthouden tijdens het booten :p) Rest van de rom is gewoon super. Bedankt voor al het harde werk, moeite en tijd die jij erin hebt gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:47:

[afbeelding]

Wat is die doos toch veranderd. Bij mij zag hij er met Gingerbread nog zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZO3no.jpg

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
ronaldinho schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:37:
Aanbieding, alleen op zaterdag 9 juni, voor de Qware 10" pro versie voor 139,99 euro, zie deze link
Post ie dat bericht om 23:37 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
electrom schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Post ie dat bericht om 23:37 ;).
Ik snap je berichtje niet, maar goed, maakt ook niet uit, ik keek toen mijn mail na en zag een maitje staan over de aankomende aanbieding van intertoys voor a.s. zaterdag 9 juni ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
electrom schreef op zondag 03 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Wat is die doos toch veranderd. Bij mij zag hij er met Gingerbread nog zo uit:

[afbeelding]
Tja, wat een upgrade naar 4.0 al niet kan doen met de verpakking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanthr
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 19:03
Even over die aanbieding, ik kan hem niet vinden op de site (uiteraard :)) maar staat ie wel ergens anders?

http://www.intertoys.nl/g...ium=nbr&utm_campaign=wk23

[ Voor 40% gewijzigd door Zanthr op 03-06-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zou het ook mogelijk zijn om je 512MB pro3 te ruilen tegen een 1GB model met eventueel een bijbetaling als hij kapot is en er nog garantie op zit?

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 03-06-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:39:
[...]

Welke ICS gebruik jij werkt die (e1691-3g-mobiel-internet-usb-dongle-simlock-vrij ) met custum rom van peter 4.03
Gewoon zoals die uit de doos kwam, geen bijzondere roms van derden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 11:58:
Ik ben zojuist teruggegaan naar 07/04 en heb die addon toegepast, maar die haalt alleen dat plaatje weg van GoT. Ik wil dat wat erna komt juist weghebben (Die ene paars/oranje bewegende tegeltjes.) Kan dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dat is de boot animation - die is veel gemakkelijk aan te passen :) Als je het bestand /system/media/bootanimation.zip verwijderd heb je terug het standaard "Android" logo tijdens het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Voor mijn ouders zoek ik een leuke tablet. Ik twijfel tussen de Qware Tablet Pro 9.7 en de Qware Tablet 10 Inch Pro3. De 9.7 heeft een IPS scherm en een snellere cpu met meer RAM.
Volgende week is de 10 inch voor 140 euro te krijgen. Het verschil is dan 60 euro met de 9,7 versie. Is die prijsverschil verdedigbaar? Of bied de 9,7 te weinig in vergelijking met de 10 versie?
Is de 9,7 duidelijk sneller, en dan met name het browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik zou persoonlijk niet meer voor de Pro3 10" gaan (zelfs met de prijsverlaging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
En welke alternatief zou jij dan nemen? Die van het kruidvat is volgens mij hetzelfde.
10/9 inch is wel cruciaal met ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
De 9.7", uiteraard. Of je nu de versie van Qware (Intertoys) of Cherry (Kruidvat) neemt maakt weinig uit, die zijn zowat identiek. Maar IPS scherm en 1GB RAM merk je zeker en vast tijdens het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat de intertoys een dagaanbieding had komende zaterdag met een 10 inch tablet. Is dit de pro3 10 of een andere tablet, want wellicht is dat wel interessant om te halen.

Ik zie namelijk in het foldertje dat de tablet vanaf 199 euro is maar op de site zelf 179 dus ik weet niet hoe het nou zit. Als het een nog oudere versie is heeft het sowieso geen zin

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
Als ik mijn tablet een tijdje intensief gebruik, reboot ie als ik hem op standby zet.. (Gebruik de laatste rom van Peter, pro3 7 inch zwart)
Hebben meer mensen hier last van?

Trouwens: Perfect keyboard free (inclusief split keyboard functie) is echt een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:03:
Dat is de boot animation - die is veel gemakkelijk aan te passen :) Als je het bestand /system/media/bootanimation.zip verwijderd heb je terug het standaard "Android" logo tijdens het opstarten.
Thanks! Het is me gelukt via adb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Petervanakelyen schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:42:
[...]
Als je Bluetooth verbinding niet 'Aan' krijgt bij de instellingen, wil dat zeggen dat de USB-stick niet wordt ondersteund. Helaas kan je daar niets aan veranderen met een applicatie uit de Play Store.
Bedankt voor de uitleg! :) Toch maar ff een andere, net iets minder B-merk, bestellen dan.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik heb de eenvoudigste USB-stick gebruikt die ik kon vinden (no-name geval). Het meeste wat standaard onder Windows XP werkt zonder extra drivers te installeren zou ook moeten werken op de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

weet iemand of de CM9 nu ook werkt op de qware pro 3 7" ?

Topic meldt :

Supported tablets
* Mediacom 711i, Momo9 and clones need 711i_compatibility_X.X.X.zip compatibility zip (note: soft touch buttons doesn't work)

Is de momo9 onze Qware pro 3 7" of is dat de momo9c en dus niet compatible ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Probeer het uit en weet het ons te zeggen? Ik kan het niet meer testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldinho schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:37:
da's een nette aanbieding!
Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:59:
Zaterdag het BiTT gaming tablet gehaald bij de Intertoys
Afbeeldingslocatie: http://media.intertoys.nl/Images/Generic/Products/Article/586725_a_web.jpg

Is het exact hetzelfde als de JXD 7100?
Waar is die JXD overigens te koop voor ca. € 100?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frozen-Bullet schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:30:
Als ik mijn tablet een tijdje intensief gebruik, reboot ie als ik hem op standby zet.. (Gebruik de laatste rom van Peter, pro3 7 inch zwart)
Hebben meer mensen hier last van?

Trouwens: Perfect keyboard free (inclusief split keyboard functie) is echt een aanrader!
Underclock je tablet naar 927mhz op performance, met een overclocking app.

Btw, swiftkey 3 tablet is nog beter met splitscreen + numpad tussen de 2 splitscreen blokken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:34

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 00:29:
[afbeelding]

Is het exact hetzelfde als de JXD 7100?
Nee, de Bitt heeft:

1 GB geheugen vs 512MB
Schouder knoppen (handig voor emulators)
Geen back camera, alleen front
A8 op bijna 1,2 GHz vs A9 dual core op 800Mhz
Android 4.0.3 vs 2.3
4 GB intern geheugen vs 8 GB

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
Ik zie net in de folder van de blokker de 9.7 inch variant staan, wordt verkocht onder het merk 'Xiron', 189 euro:

9.7" IPS scherm
1gb RAM
4gb opslag
Android 4.0
HDMI output
2 camera's
Wifi en USB ingang

(http://www.blokker.nl/web...Id=72181&productId=125342)

[ Voor 27% gewijzigd door Frozen-Bullet op 04-06-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag de pro3 Slim line 9,7 inch tablet gekocht :9
Eens kijken en vooral effe inlezen wat ik er allemaal mee kan en kan mee uithalen
Samsung galaxy S vindt ik al top alleen te klein voor op de bank O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 18:53

Eboman

Ondertitel

Petervanakelyen schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:35:
Probeer het uit en weet het ons te zeggen? Ik kan het niet meer testen :)
ga het van het weekend eens proberen

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er trouwens screen protectors voor 9,7 inch
Zo ook is er voor deze al een protector van rubber al gemaakt
Een costum rom is zie ik in de OP niet zo makkelijk er op te zetten :X
Op me android telefoon was het 10 min werk
Wilde graag een kale versie van android 4.04 er op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screen protectors voor de 9,7 ik denk die van xenos die voor de ipad de maat is hetzelfde http://folder.xenos.nl/pu...2eaf5607a8f0cd8cede424c6/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 22:38:
screen protectors voor de 9,7 ik denk die van xenos die voor de ipad de maat is hetzelfde http://folder.xenos.nl/pu...2eaf5607a8f0cd8cede424c6/
_/-\o_ thanks ga eens kijken aankomend weekend :P
Effe hoesje en screen protector is wel handig met me lompe gedoe :P

Zie nu dat ik wel in de root kom door power en volume knop + in te houden,
kan ik nu ook dan zo android versies er op gooien of moeten ze gemaakt zijn voor deze tablet :?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:43
Ik heb nu de 9.7" pro3 iets meer dan een week en ik blijf er tevreden over. Zeker voor dat geld.

Er zijn me wel een paar dingen opgevallen die de moeite waard zijn om te vermelden:

De wifi is niet altijd even goed, waar mijn telefoon (Galaxy S) nog wel netjes goed signaal ontvangt, heeft de tablet er toch af en toe moeite mee. Ik moet hier wel bij zeggen, dat sinds ik de CM9 rom draai met aangepaste wifi kernel de wifi ontvangst wel beter lijkt te zijn. Heb ik nog niet uitgebreid getest omdat ik niet veel in de tuin gezeten heb de afgelopen dagen en het wifi binnenshuis hier altijd wel acceptabel is.

Ook viel het me op dat de ingebouwde speaker gewoon waardeloos is, als ik een video kijk met veel spraak zoals bijvoorbeeld DWDD op uitzending gemist of youtube, merk ik dat alles heel slecht te verstaan is. Hebben andere Qware eigenaren hier ook last van of ben ik de enige? Het is me na een vergelijking wel opgevallen dat de Cherry van het kruidvat een veel beter geluid geeft.

Maar dat zeg ik: Voor dat geld is het een top apparaat die zich ook goed kan meten met mijn ipad1 en ik raad mensen die een goedkope tablet willen proberen, dit model echt aan. Verwacht alleen geen iPad3 en quad core prestaties.

Nu nog op zoek naar een bluetooth module die werkt in combinatie met CM9, mijn el cheapo dealextreme dongle die ik had liggen werkt helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je noemt twee van de drie items die ook op mijn lijstje staan:
1) hoe de bluetooth functie werkend te krijgen
2) telefoonfunctie werkend krijgen.
3) foto's van een geheugenkaart van mijn camera op mijn Qware 9.7 plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij de link naar de CM9 geven voor de intertoy's 9,7

b.v mijn dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvl_52
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:06
Ik heb nu 3 weken mijn Qware Pro 3 Slimline 9.7.
Na installatie van CM9 is het helemaal een perfecte tablet voor dat geld en ik ben over de tablet erg tevreden.

Wat er nu is gebeurd, is dat er onder het scherm vlekjes zitten op diverse plaatsen. Het lijkt net of er lucht onder zit o.i.d. dus ben ik terug gegaan naar Intertoys, waar direct ruilen niet meer toegestaan bleek. De tablet wordt opgestuurd (nieuwe regel vlgs. de verkopers) en zal 2 a 3 weken weg zijn.
Dit houdt in dat er een groot voordeel t.o.v. Kruidvat weg is gevallen. Voor mij was juist de goede service van Intertoys reden om er daar een te kopen maar daar heb ik op deze manier achteraf wel spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn nu een paar berichten dat de 9,7 wel wat problemen heeft met of zonder de CM9 firmware is de orginele firmware er ook nog voor als je het tablet wil gaan ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screen protector bij blokker 3,99 set van 3 http://www.blokker.nl/web...egoryId=&productId=112264

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort er een link bij die ook uitlegt hoe je het gebruikt :P
thanks alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:22
http://www.slatedroid.com/topic/33373-rom-cm9-nightlies/

Dit is de topic van de ontwikkelaar van de rom voor onze Allwinner A10 tabletjes :p
Deze rom werkt waarschijnlijk niet zonder fixes op je tablet, gelukkig heeft Wwwillem een fix gepost in de vorm van een flashable zip op pagina 7 of 8 van dit topic! Moet je maar even opzoeken.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
@Peter, Lemmy
Het is misschien handig om een link naar CWM voor de 9,7" in de TS te zetten, en een link naar CM9 en de touchscreen fix die soms nodig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Wwwillem op 06-06-2012 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamer_Deluxe schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:11:
[...]

Nee, de Bitt heeft:

1 GB geheugen vs 512MB
Schouder knoppen (handig voor emulators)
Geen back camera, alleen front
A8 op bijna 1,2 GHz vs A9 dual core op 800Mhz
Android 4.0.3 vs 2.3
4 GB intern geheugen vs 8 GB
Thanks. Ik zie dat er geen topic is voor de 7 inch tablets met knoppen. Waar kan ik mee informatie vinden over de verschillende versies die in omloop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
weet iemand of de hier genoemde CM9 ook werkt op de Kruidvat 9,7 inch?

(laat maar, niet goed gezocht)

[ Voor 19% gewijzigd door ATCO op 06-06-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren een UPC usb modem (dongel) en de bijbehorende simkaart (Vodafone netwerk) besteld om icm met de Qware 9.7" buiten wifi om toch te kunnen internetten etc op het Vodafone netwerk.
Vanochtend uitvoerig met echte expert van de TD van UPC gesproken (MR) en die stelde heel duidelijk
dat de UPC usb dongel niet gaat werken met de Qware Pro3 9.7".
Probeer Mifi of stel je iPhone 3G zo in (via tethering) dat de iPhone als wifi gaat werken
voor je Qware. Dus zo meer eens met Vodafone bellen om dat op mijn iPhone
mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ligt het aan mij of wordt het een beetje chaotisch met al die roms waarvan de ene voor de 7inch en de andere weer voor de 9,7inch is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
kaasaanfiets schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:24:
Ligt het aan mij of wordt het een beetje chaotisch met al die roms waarvan de ene voor de 7inch en de andere weer voor de 9,7inch is...
Het wordt er inderdaad niet veel duidelijker op ;) Ik heb nog een vraagje over de 7inch pro3 variant ;).. Ik probeer een spel te spelen welke een resolutie van 800x480 nodig heeft.. Hij geeft daarentegen een error omdat hij op het moment van opstarten een resolutie van 800x444 heeft (ICS bar).. Iemand een suggestie voor een workaround?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Custom ROM? Dan kan je even gewoon de HideMyBar patch installeren :)
Ik zal de topic start straks even bijwerken met informatie over en links naar CM9 voor de 9.7", speciaal om het overzichtelijker te maken voor jou :Y)

[ Voor 63% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-06-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
Petervanakelyen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:31:
Custom ROM? Dan kan je even gewoon de HideMyBar patch installeren :)
Net even geinstalleerd en werkt wel.. Alleen heb ik nog steeds dezelfde foutmelding.. Ik gok dat het spel naar de systeem en/of display instellingen kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Naar de DPI, wellicht. Je kan eens proberen de waarde "lcd_density" in build.prop van 120 naar 160 te zetten, maar dan krijg je terug de telefoon layout van ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja welke is nu voor de 9,7 en waarom kunde hem niet update die 9,7 via het systeem zelf als je op power en - duwt met opstarten en dan nog eens -
Dan kom je in het standaart android systeem en zo kunde ook update werkt veel makelijker!
Of is dit niet mogelijk met deze tablet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
Petervanakelyen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:53:
Naar de DPI, wellicht. Je kan eens proberen de waarde "lcd_density" in build.prop van 120 naar 160 te zetten, maar dan krijg je terug de telefoon layout van ICS.
Ik heb even met een app de system-info bekeken, daarbij staat bij display: 800x444.. Ik gok dat hij daar naar kijkt.. Stel dat je nog iets weet :) Als het teveel moeite is dan heb ik gewoon pech ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Over welke app gaat het? Ik kan het niet meer voor je nakijken, maar misschien is er iets bekend over compatibiliteitsissues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
Theme hospital (vroeger erg veel gespeeld :) en zag dat hij nu ook beschikbaar was in de Play Store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand trouwens last van dat de ouwe software de app van Radio538 en 3fm en Xfm niet afspeelt :X
Lukte me niet kreeg telkens fout meldingen :(
Nu maar eens kijken met nieuwe costum rom of het die wel goed doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dat komt door de aanpassingen in de codecs (CedarX framework). Gebruik TuneIn, die geeft geen problemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-06-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMM Volgens mijn is die Pro3-Custom-0805 verkeerd gegaan :X
Live suit gewoon geopend die iso er in gedaan starte op en op het einde kwam alleen dat oproep teken op me pc
Nu start me tablet niet op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Staat er een foutcode linksonderaan in de LiveSuite? Als dat niet het geval is, is de tablet normaal gewoon goed geflashed en zou je hem moeten kunnen opstarten. Het kan zijn dat je hem eens hard moet uitzetten door 30 seconden de power knop ingedrukt te houden en dan even te wachten voor het aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit staat in de OP

Custom ROMs voor de Pro 9.7"
[img=448,110]http://i45.tinypic.com/29vkkfq.png"%5Dhttp://i45.tinypic.com/29vkkfq.png[/img]
De Qware Pro 9.7" heeft ondersteuning voor CyanogenMod 9, één van de meest populaire custom ROMs ooit.
Een overzichtje van features:

Bluetooth USB dongle support (btusb and ath3k)
USB GPS support (cp210x and pl2303)
Xbox 360 gamepad support (xpad)
PS3 USB gamepad support (hid-sony)
Generic / chinese (Pantherlord / GreenAsia) gamepads support (hid-pl and hid-gaff)
OpenVPN support (tun)
NTFS and ExFat support
Veno congestion control algorithm

In tegenstelling tot officiële ROMs en custom ROMs voor de Qware Pro3 7", gebeurd de installatie via ClockworkMod. ClockworkMod kan je hier vinden. De ROM zelf is hier te vinden.

er onder staat dan weer dit !!!

Nuttige informatie
Deze tablets komen allemaal pre-rooted, root apps zijn dus geen probleem!
Ze hebben allemaal Android 4.0.3 en een Mali-400 GPU.
De 7" en 10" hebben 802.11g WiFi (54Mbps).
De 9.7" heeft 802.11n WiFi (150Mbps).

Hoe flash ik een rom?

Zet je tablet volledig uit (zorg dat oplader/USB niet is aangesloten).
Download en installeer de LiveSuite.
Selecteer de ROM image (*.img).
Houdt Vol+ ingedrukt en koppel de mini-USB kabel aan.
Druk 6x achter elkaar kort op de Power knop.
Klik 'Ja' wanneer gevraagd wordt om te formatteren.
Koppel de USB-kabel los en zet de tablet aan.

Hoe moest ik nou me 9,7 slim line update na costum rom want heb het op de onderste manier gedaan en is mislukt :X Ding gaat alleen op backlight aan dus je ziet hem starten en daarna blijft het zo net of die niet doorstart ;w
Ook in de power - knop opstarten werkt niet meer |:(
Dammit 200 euro kwijt of zou het zoals een telefoon nog een keer kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Zou je je verhaal iets meer willen structureren? Welke tablet heb je, en welke ROM heb je geflashed? Het lijkt op dit moment alsof je een custom ROM voor de Pro3 7" hebt geflashed op de Pro 9.7" (iets wat nochtans duidelijk in de topic start staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de pro 3 slime line
ik heb deze rom Pro3-Custom-0805 geflashd met dat livesuit gebruikt omdat dat eerst in de OP stond
Maar nu is het dus eigenlijk dat ik gewoon het via wat hier staat moeten doen ;)
en dus cyanogen mod9 moeten doen
Instructions

* Upload zips to MicroSD or internal memory.
* Boot into CWM keeping pressed VOL- (MENU) and POWER for 3 secs, than release POWER and after another sec release VOL- (or use Novo7 tools if it doesn't work for your device)
* Select "wipe data/factory reset"
* Select "install zip from sdcard" -> "choose zip from sdcard" (or "choose zip from internal sdcard" if your files are into internal memory) and flash, in this order, rom / gapps / compatibility zip (this one only for devices not supported natively)
* Now go back, and select "Reboot system now"
* Enjoy cm9

alleen welke winzip had ik dan moeten gebruiken uit dit lijstje want mijn pro3 van Qware stond er niet tussen
http://www.androidfilehos...opers/christiantroy/misc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
alleen welke winzip had ik dan moeten gebruiken uit dit lijstje want mijn pro3 van Qware stond er niet tussen http://www.androidfilehos...opers/christiantroy/misc/
Dat staat ook in de topic start: :)
In sommige gevallen werkt het touchscreen niet na het opstarten, de fix daarvoor staat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:04:
[...]

Dat staat ook in de topic start: :)

[...]
:) en hoe krijg ik die goed als zelfs me pc hem niet meer ziet nu ik hem aan usb hang en waar zou die zip na toe moeten uitgepakt en wel
;)
Anders breng ik hem morgen mooi terug na intertoys kunnen hun hem maar weer opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Volg dit eerst: http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=635 om je tablet te herstellen.
Daarna kan je zoals in de topic start staat CyanogenMod installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 06-06-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:08:
Volg dit eerst: http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=635 om je tablet te herstellen.
Daarna kan je zoals in de topic start staat CyanogenMod installeren.
ik ga het proberen om hem orgineel weer te krijgen 8)
Thanks echt op me Samsung galaxy S1 en S2 was dit veel sneller en duidelijker uitgelegt :/
Beetje allemaal vaag vindt ik de OP Met welke Pro 3 en welke update's nu nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als jij nog suggesties hebt om de topic start duidelijker kan maken, go ahead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet beter om de 7' en de 10' en 9,7 ' een apart forum te geven
met daar de uitleg per tablet

ps zo maar een idee soms is het niet meer te volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik hou je niet tegen :) Ik heb zelf geen tablet meer dus ik hou deze thread nog in leven, maar dat is meer omdat er geen anderen meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en daar ben ik je heel dankbaar voor

maar mijn kennis over dit onderwerp is niet zo groot dayt ik daar een forum kan stroomlijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben een leek maar gebruik veel anderen forum's
Als je gewoon bij de deze regel dit weg laat onstaat er geen verwarring
In tegenstelling tot officiële ROMs en custom ROMs voor de Qware Pro3 7", gebeurd de installatie via ClockworkMod. ClockworkMod kan je hier vinden. De ROM zelf is hier te vinden.

ook bij hoe flash ik een rom?

Zou ik nog op een anderen plek zetten zo denken mensen dat ook die 9,7 pro 3 slime line zo gedaan moet worden!!
Ik tenminste :X
Ook welke download je moet hebben voor die Pro 3 9.7
Zie ook de eerste regel dat die versie niet klopt is toch de Pro 3 9,7
Effe jouw code beter maken

Custom ROMs voor de Pro 9.7"
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/29vkkfq.png
De Qware Pro 3 9.7" heeft ondersteuning voor CyanogenMod 9, één van de meest populaire custom ROMs ooit.
Een overzichtje van features:
  • Bluetooth USB dongle support (btusb and ath3k)
  • USB GPS support (cp210x and pl2303)
  • Xbox 360 gamepad support (xpad)
  • PS3 USB gamepad support (hid-sony)
  • Generic / chinese (Pantherlord / GreenAsia) gamepads support (hid-pl and hid-gaff)
  • OpenVPN support (tun)
  • NTFS and ExFat support
  • Veno congestion control algorithm
De costum rom kunde vinden via ClockworkMod. ClockworkMod kan je hier vinden. De ROM zelf is hier te vinden.

Instructions

* Upload beiden bestanden na intern geheugen
* Boot into CWM keeping pressed VOL- (MENU) and POWER for 3 secs, than release POWER and after another sec release VOL- (or use Novo7 tools if it doesn't work for your device)
* Select "wipe data/factory reset"
* Select "install zip from sdcard" -> "choose zip from sdcard" (or "choose zip from internal sdcard" if your files are into internal memory) and flash, in this order, rom / gapps / compatibility zip (this one only for devices not supported natively)
* Now go back, and select "Reboot system now"

In sommige gevallen werkt het touchscreen niet na het opstarten, de fix daarvoor staat hier.

Klein verschil maar werkt voor soms een leek en door de verschillende modellen in de Op makelijker
of OP splitsen zeg maar in 3 of 4 berichten per bericht 1 tablet van Qware :>

Hoop dat je er uit komt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Topic start splitsen is niet meer mogelijk aangezien er mensen gereageerd hebben. Ik zal in het weekend eens kijken naar je aanpassingen, heb nog een paar examens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig doet mijn Tablet het weer alleen voor clockwork Android versie welke update moet ik aanhouden in dit lijstje :P
http://www.androidfilehos...opers/christiantroy/misc/

Want dan verander ik ook meteen het bovenste kan ik die meteen goed maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dat heb ik je toch al verteld!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, of ik lees er echt vacant overheen!
want wil nu niet de verkeerde hebben ! Welke is gemaakt dus voor de 9,7 Pro 3 slime line _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste