Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dracula

Instelingen >> Geluid > touch geluiden (uit vinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@dracula

Instellingen >> Invoer >> Instellings icoontje bij standaard android keyboard >> toetsenbordgeluiden UIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:59
@lemmymet klopt het dat jouw rom nog niet online is? Wanneer verwacht je dat hij komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:10:
[...]

Ja, werkt bij mij perfect, de Pro 3 geeft in het menu onder verbindingen (WiFi enz) zelfs aan welke dongels.

Ik heb zeer goede ervaring met deze : http://www.tabpoint.nl/3g...t-usb-dongle-simlock-vrij

Zorg wel voor uitschakelen PIN via een mobiele telefoon (wordt ook op bovenstaande site aangegeven).
oke bedankt ,maar heb je dan een applicatie nodig om het werkend te krijgen of is het plug and play,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dannyvdb1997 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:12:
@lemmymet klopt het dat jouw rom nog niet online is? Wanneer verwacht je dat hij komt?
Later, kan nie naar internecafe dus gaat 3 dagen&nachten duren om te uploaden(7kb/s) :(
***internet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:33:
@dracula

Instellingen >> Invoer >> Instellings icoontje bij standaard android keyboard >> toetsenbordgeluiden UIT
Bij peters rom staat dit standaard aan maar het volume van het tik geluid staat standaard op 0.
Dit kun je wijzigen bij de locatie die jij aangeeft en dan geavanceerde instellingen >> instellingen van geluidsvolume bij druk op een toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelooflijk, tablet had net weer een nieuw probleem. Viel ineens uit en bleef opstarten, kreeg hem niet meer aan. Alle knoppen tegelijk ingedrukt heeft nu geholpen maar mijn vertrouwen in de Qware tablets is weg. Heb ik nu gewoon 2x pech gehad met tablets? Ga bijna denken dat het me niet gegund is :(
Ook raar, had er 50 minuten op gespeeld. Na dat rare opstarten stond de tijd van de accu ineens op 30 minuten. Kan iemand deze problemen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

In de zon laten liggen, apparaat te warm. Tijd van de accu naar 30minuten? Juust... het is je idd gewoon niet gegund, gooi maar weg en koop een andere tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel een serieuze vraag... nee niet in de zon laten liggen. Ik was 45 min aan het spelen toen hij uitviel, en toen ik hem weer aan de praat had stond de tijd op 30. Het is toch vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet mokken, lekker wokken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik vraag hier iets, heb 2 tablets met problemen en dan hoop ik hier wat info te vinden, maar in plaats daarvan krijg ik van die onzinnige reacties. Is het nou teveel moeite normaal te antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:30:
Sorry maar ik vraag hier iets, heb 2 tablets met problemen en dan hoop ik hier wat info te vinden, maar in plaats daarvan krijg ik van die onzinnige reacties. Is het nou teveel moeite normaal te antwoorden?
Misschien komt dat omdat je steeds met van die vragen komt waarvan 90% van de lezers die hier zit zoiets heeft van 'uuuh right geen idee'...
Ja het is vrij veel moeite om te reageren, althans voor mij en voor de rest ook denk ik, anders reageerden er wel meer mensen op. :+ ) Maar dat komt voornamelijk omdat ik nou al 2x lees dat je zegt dat het jou niet gegunt is of iets dergelijks. Nou als je denkt dat het jou niet gegunt is dan verpats je de boel toch en koop je een ipad of merk x tablet oid. Je houd er een beetje een rare manier van posten op na.

Je hoopt helemaal geen info te vinden je hoopt dat mensen antwoord geven op jou vragen. En nog even een tip, je kunt je berichten ook editen met dit knopje Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif

Anyway ik gok dat je tablet gewoon te warm werd en afsloot, je accu niet goed meer, je tablet kapot is of je installatie niet zuiver is. Maar aangezien je er al een nieuwe rom op hebt gezet lijkt het laatste mij al afvallen. maar zoals ik al zei niemand kan daar met zekerheid een antwoord op geven.
Als je "vage" problemen houd gewoon terug naar de intertoys en een nieuwe vragen.

[ Voor 20% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-05-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Het lijkt er dus op dat er twee verschillende 9,7"/slim tablets zijn, ondanks de identieke uiterlijke vertoning. Mijn touchscreen werkt niet met de momo11bird roms, die van master_duck werkt wel. Mijn touchscreen werkt met de cherry m906 rom, die van master_duck niet. De tab van master_duck is naast aan de momo11bird ook gelijk aan de bmorn v11, jdx s9000, eken a90 advanced, gemei g9, een nieuwe visture v3 en nog wel meer. Mijn tab is in ieder geval gelijk aan twee obscure tablets genaamd T05a en de non-advanced eken a90.

Mensen met master_duck's 9,7" zouden deze eens kunnen proberen. Cm, dus volop features en snel (heb deze rom ook even getest icm boot img van qware/met muis).

Ik zal eens proberen uit te zoeken wat nou het verschil is in de touchscreen controllers. Het zijn wel beide ft5x maar werken blijkbaar niet onder dezelfde drivers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De momo rom die master duck gebruikt werkt ook niet bij mij, maar ook de eken a90 rom, ik heb de laatste geprobeerd werkt niet, ook bij deze reageert t touchscreen niet. Tot nu toe dus alleen nog de cherry rom, en daar is niks mis mee eigenlijk, blijf wel benieuwd hoe n andere rom t doet op deze tablet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien een dummy vraag maar ik heb dus de laatste custom rom van peter geinstalleerd met bleutooth ondersteuning zijn er ook nog andere roms beschikbaar voor de pro 3 met bleutooth ondersteuning.Link zou handig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunther1
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10-2021
Ik heb een vraag over de wifi antenne. Ik heb een zeer slecht bereik met mijn tablet overal waar ik ben. Alleen op tot op 10 m van mijn telenetwerkmodem heb ik voldoende bereik.

Gister samen met mijn buurman in de tuin op zijn netwerk proberen te surfen. Mijn buurman met zijn Apple 64Mb IPad had heel snel verbinding (yelo, facebook enz openden zeer snel.) en bij mij duurde het een eeuwigheid.
Wie heeft nog een slecht signaal?? Krijg er echt de kriebels van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:59:
mischien een dummy vraag maar ik heb dus de laatste custom rom van peter geinstalleerd met bleutooth ondersteuning zijn er ook nog andere roms beschikbaar voor de pro 3 met bleutooth ondersteuning.Link zou handig zijn
Wat zou jij dan nog graag anders zien?
gunther1 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:28:
Ik heb een vraag over de wifi antenne. Ik heb een zeer slecht bereik met mijn tablet overal waar ik ben. Alleen op tot op 10 m van mijn telenetwerkmodem heb ik voldoende bereik.

Gister samen met mijn buurman in de tuin op zijn netwerk proberen te surfen. Mijn buurman met zijn Apple 64Mb IPad had heel snel verbinding (yelo, facebook enz openden zeer snel.) en bij mij duurde het een eeuwigheid.
Wie heeft nog een slecht signaal?? Krijg er echt de kriebels van.
Welke tablet? Met de Pro3 7" kan ik dat alleszinds niet bevestigen. Een andere tablet kan ik helaas niet voor je testen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Petervanakelyen op 28-05-2012 20:34 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Op mijn 9,7"/slim is het bereik van wifi niet zo goed, wat dat betreft is hij minder dan de 10" en mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:33:
[...]

Wat zou jij dan nog graag anders zien?

Nou ik heb problemen met tekst , bijv op telegraaf.nl somige letters worden grijs weergegeven moet zwart zijn en sommige letters worden klijn weergegeven.(bijv zoiets

Man ovERleden na poGIng hond te rEdden

en de vorigi custom roms waren volgens mij een stuk stabieller

maar natuurlijk wel veel respect voor je werk

[...]

Welke tablet? Met de Pro3 7" kan ik dat alleszinds niet bevestigen. Een andere tablet kan ik helaas niet voor je testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wwwillem schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:39:
Op mijn 9,7"/slim is het bereik van wifi niet zo goed, wat dat betreft is hij minder dan de 10" en mijn telefoon.
Volgens de starter post zou de wifi van de pro slim beter moeten zijn n vs b/g
gunther1 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:28:
Heb je de originele rom op je Qware draaien?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dat heeft niets te maken met de ontvangst, maar met de (maximum haalbare) snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunther1
Ik heb dus de 9.7 inch.
Ik heb precies al spijt dat ik hem heb gekocht en geen Samsung ofzo.
Aan mijn tablet is nog helemaal niets verandert qua software.
Ik was al aan het denken om dan maar een extra wif versterker ofzo bij te zetten.
Kost ook weer rond de 80 euro. Dus is goedkoop misschien duurkoop???
Wat kan ik misschien nog doen om beter ontvangst te verkrijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als je hem weg doeg, geef me even een seintje, dan heb ik ook weer wat om custom ROMs voor te knutselen :)

Het lastige van ontvangst/signaalproblemen is dat er meestal geen softwarematige oplossing voor is. Kijk eens naar deze post in het Aldi Minipad topic voor mogelijkheden om de antenne binnenin te verplaatsen.

Bij het gebruik van een repeater moet je er overigens rekening mee houden dat je signaalsterkte wel wordt verbeterd, maar je snelheid wordt gehalveerd. Ik weet niet of dat de meest geschikte oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 22:52
Ten eerste wat voor soort router heb je nu staan, als dit nog een oude WIFI router(lees: alleen b/g) is dan kun je al voor € 40,-, een prima WIFI router kopen, die bij mij in ieder geval zo'n 20 meter bereik heeft, van de ene kant van het huis naar de tuin aan de andere kant.

Maar het is en blijft natuurlijk een budget tablet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
@lemmymet is de rom al wat verder met uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:43
Zette gisteravond mijn tablet aan om lekker wat te lezen in bed.
Heb ik dit scherm :(

Afbeeldingslocatie: http://webskinner.a2000.nu/qware-scherm.jpg

Gisterochtend gewoon nog mee gewerkt (wordfeud) en weg gelegd in me nachtkastje.
Eerste gedachte was dat er iemand op gezeten heeft ofzo en scherm stuk. maar weet ook weer zeker dat er niemand aangekomen is :(

Straks qware maar es bellen erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je scherm is gebroken... Ik zie de barst erin zitten op de foto en daardoor zijn je liquid kristallen naar de mallemoer... :o Nieuwe tablet kopen dus. :+

En deze l;aten liggen. binnekort komt er XBMC uit geschikt voor de Allwinner A10 chip, en dan kan je hem nog altijd gebruiken als mediaplayer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:14
Het is toch wel overduidelijk dat je apparaat fysiek beschadigd is, denk niet dat Qware je daar mee gaat helpen.

[ Voor 16% gewijzigd door mvkdev op 29-05-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:43
Hij is alleen niet gevallen. Dat is het vage eraan.
Online case aangemaakt en morgen met bon (vergeten mee te nemen vandaag) langs de intertoys en zie dan wel wat verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamer_Deluxe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:34

Lamer_Deluxe

Freelance Fall-guy

Zaterdag het BiTT gaming tablet gehaald bij de Intertoys, ik had hem gereserveerd omdat een Android device met fysieke knoppen mij erg handig leek voor spellen en vooral voor emulators.

De blauwe behuizing ziet er in het echt veel beter uit dan op de mock-ups. Met het 7 inch scherm is het een vrij handzaam formaat. Het scherm heeft een heel fijnmazig schaakbord effect bij bewegende graphics, mogelijk voor een snellere reactietijd, graphics worden niet wazig bij beweging. De speakers klinken vrij goed voor een portable apparaat. Er zit 1GB werkgeheugen in en 4GB intern, waarvan 1GB voor applicaties en 2GB als interne opslag. WiFi N protocol wordt ondersteund. USB host stekkertje is bijgeleverd en ik kwam al device settings voor een PS3 controller tegen, helaas zit de USB aansluiting aan de onderkant en heeft het tablet geen Bluetooth. Ook een HDMI aansluiting, koptelefoon aansluiting en micro SD slot zitten erop.

De behuizing voelt niet heel solide aan, er zit een beetje speling in. De analoge sticks zijn schuifknoppen zoals op de PSP en 3DS, maar voelen wat minder soepel aan (misschien slijt dit nog in, of zou wat molykote aan de binnenkant kunnen helpen). Ook zijn ze niet analoog maar gewoon dezelfde controls als de dpad en knoppen erboven. De shoulder buttons zijn goed bereikbaar en werken prima. De game knoppen zijn onwaarschijnlijk zwaar om in te drukken (alsof er een solide stuk rubber onder zit) je voelt ook niet wanneer ze contact maken. Dit werkt vrij vermoeiend tijdens het gamen. De dpad gaat ook zwaar en daardoor werkt het stickje eronder eigenlijk een stuk prettiger (verrassend goed voor diagonaal ook). Verder zijn er hardware knoppen voor menu, home, terug, volume en power.

Qua snelheid lijkt hij in gewoon gebruik en met spellen niet sneller te zijn dan mijn Desire HD, waarschijnlijk heeft de GPU maar een enkele core. De oplader heeft een mini stekkertje en levert 2 ampère, het tablet wordt redelijk warm tijdens het opladen en (daardoor?) werkt het touchscreen dan heel onbetrouwbaar. Als ik de 1 ampère lader van mijn telefoon gebruik werkt het touchscreen nog prima. Zelfs met de 2A lader duurt het opladen nog iets van vier uur. Bij gewoon gebruik registreerd het touchscreen nog wel eens een klik in plaats van een beweging.

Google Play zit er standaard op, het tablet wordt weergegeven als een unknown device en daardoor denken sommige applicaties niet compatible te zijn, de meeste werken prima. Echter roteert de dpad niet mee met de orientatie (iets dat aan te passen is in config files van Android heb ik begrepen, het apparaat is volledig rooted), daardoor klopt de orientatie bij sommige spellen niet. Ook zijn niet alle knoppen correct gemapped (select en start zijn verwisseld en een aantal van de gaming knoppen ook).

Ik heb een aantal spellen geprobeerd en die werken meestal prima, ook een Amiga emulator geprobeerd en dat was een geweldige ervaring, zou nog veel beter zijn als de knoppen niet zo zwaar waren om in te drukken. Ik hoop dat er nog iets aan de knoppen gedaan kan worden via de officiele weg en als het niet anders kan via modding.

Al met al nog steeds een mooi apparaat voor de prijs, maar ik had er wel wat meer van verwacht.

[druk op een toets om verder te gaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@danny Mn lappie viel uit na 34uur achterelkaar aanstaan door oververhitting :+
Ik ga over 2 dagen naar internetcafe om de upload te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 13:28:
@danny Mn lappie viel uit na 34uur achterelkaar aanstaan door oververhitting :+
Ik ga over 2 dagen naar internetcafe om de upload te doen :P
Oke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik hoor van allerlei dingen over de Qware 9.7" maar kan iemand mij nu eens de volgende dingen vertellen.

- Hoe is de wifi ontvangst? (ik moet minimum op 30 meter afstandf kunnen)
- Loopt hij soepel?

Edit:
Heb ik het goed dat de Qware 9.7 precies hetzelfde is als de Yarvik 466/467?

[ Voor 17% gewijzigd door Shamalamadindon op 29-05-2012 15:21 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Leo1010 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 14:28:
Ik hoor van allerlei dingen over de Qware 9.7" maar kan iemand mij nu eens de volgende dingen vertellen.

- Loopt hij soepel?
Met mijn 9,7"/slim is de wifi ontvangst slecht. Als ik op de eerste verdieping zit, recht boven mijn router, kan ik niet echt internetten en al helemaal niet bv een youtube filmpje kijken. Met een alternatieve kernel module die ik nu gebruik is het nu wel wat beter; op de 1e kan ik youtube filmpjes op hd kijken. Aan de goede kant van het bed (kamer ernaast) lukt dit ook nog wel redelijk, maar niet van harte.

Ik denk wel dat wifi ook weer wel een beetje per 9,7" device verschilt, een beetje afhankelijk van hoe de ontvanger in de behuizing zit ofzo. En natuurlijk is de sterkte van je router net zo belangrijk.

Ik had de 10" en 9,7" tegelijk en de 10" inch was wat wifi betreft wat beter.

En je andere punt; voor dagelijks gebruik vind ik de tab soepel genoeg draaien.
Een Qware 9,7" is niet altijd identiek aan een Qware 9,7" :P Er zijn er 2 (minimaal), die net een iets andere config nodig hebben voor het touchscreen. Maar de Yarvik 467 is wsl hetzelfde als de qware 9,7" variant die ik niet heb, gedoopt de master_duck variant :P

[ Voor 17% gewijzigd door Wwwillem op 29-05-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Mijn probleem is een beetje dat voor wat ik er mee wil gaan doen wil ik niet het geld uitgeven aan een Ipad of Transformer maar ik wil wel gewoon in bed nog wat kunnen internetten en een filmpje kijken. By the way, wat voor vloer zit er tussen die tablet en de router? Bij mij is dat op een elektriciteitskabel na puur hout dus dat zal denk ik wat minder storing geven.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023

- Loopt hij soepel?

Edit:
Wifi was supertraag op oude zyxel wireless g adsl modem, op dir 615 N router is hij nu even vlot als mijn ipad 2. Het lijkt erop dat de qware tablet niet even goed met alle wireless accesspoints omgaat. Ik kan niet zeggen of hij gewoon slecht is met alles wat niet het N protocol gebruikt, of dat het gewoon door de combinatie accesspoint/qware tablet komt. Wat ik wel weet is dat hij er bij de zyxel adsl modem 2 minuten voor nodig had om 1 pagina te laden, en met de dlink maar een seconde of 3-4.
De Ipad deed het op beiden in 3-4 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 18:57
Leo1010 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:54:
Mijn probleem is een beetje dat voor wat ik er mee wil gaan doen wil ik niet het geld uitgeven aan een Ipad of Transformer maar ik wil wel gewoon in bed nog wat kunnen internetten en een filmpje kijken. By the way, wat voor vloer zit er tussen die tablet en de router? Bij mij is dat op een elektriciteitskabel na puur hout dus dat zal denk ik wat minder storing geven.
Simpele spelletjes, wat internetten een een filmpje kijken kan ook prima op de pro3 7 inch variant :) Je hebt dan wel een iets kleiner scherm maar daar is de prijs ook naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frozen-Bullet schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:46:
Simpele spelletjes, wat internetten een een filmpje kijken kan ook prima op de pro3 7 inch variant :) Je hebt dan wel een iets kleiner scherm maar daar is de prijs ook naar ;)
De werkelijk extréém brakke kijkhoeken waren voor mij een dealbreaker om het ding in bed te (kunnen) gebruiken. Je moet er echt precies recht voor zitten wil het beeld een beetje okay zijn. En dan nog.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
milenko79 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:24:
met alles wat niet het N protocol gebruikt
Geen probleem, ben eigenlijk alleen van plan om hem thuis te gebruiken en daar heb ik N.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gunther1
Nogmaals over de wifi antenne bij de qware 9.7 inch.
Ik de tablet opgedaan en naar de antenne gekeken.
Wie weet misschien een simpel maar doeltreffende oplossing om mijn antenne in mijn tablet te verbeteren.
Helpt misschien een zilverpapier rond het uiteinde?? Of misschien ergens anders in de tablet bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Voor de nieuwsgierigen onder ons zou het leuk zijn als je een paar foto's maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Leo1010 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:12:
Voor de nieuwsgierigen onder ons zou het leuk zijn als je een paar foto's maakt :)
Master_duck in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 08:26
Op het Pandawill forum zijn twee personen die een antenne modificatie gedaan hebben op een Anpe en Senei N90, die ook bekend staan om hun slechte WiFi

http://www.pandawillforum...and-poor-WiFi-performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimswart
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 14:41
Hallo allemaal,

ik krijg de Custom ROM van 8 mei er niet op. Ik volg de installatie-methode, start LiveSuit, druk niet op Finish, tablet is uit, ik houd Vol+ vast en verbind de USB-kabel, hoor geluidje, druk 6 x op Power-on en daarna gebeurt er NIETS

Iemand enig idee wat de reden kan zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door wimswart op 30-05-2012 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Hieronder staan de downloadlinks voor de Qware Pro3 en de Cherry M667:
Qware Pro3: Download - Mirror
Cherry M667: Download - Mirror
Mijn zus heeft een Yarvik TAB260 met de standaard Yarvik ICS 4.03 Rom. Welke custom Rom kan ik hier nu opzetten van bovenstaande? En kan dit gewoon in een keer via livesuite zoals beschreven in de topic start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
wimswart schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:20:
Hallo allemaal,

ik krijg de Custom ROM van 8 mei er niet op. Ik volg de installatie-methode, start LiveSuit, druk niet op Finish, tablet is uit, ik houd Vol+ vast en verbind de USB-kabel, hoor geluidje, druk 6 x op Power-on en daarna gebeurt er NIETS

Iemand enig idee wat de reden kan zijn?
Heb je al eens in apparaatbeheer nagekeken of de driver goed is geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimswart
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 14:41
@Petervanakelyen:

In apparaatbeheer staat dat apparaat (VID_1f3a_PID_efe8 ) correct werkt, dat zal het waarschijnlijk niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
  • Laatst online: 01-07 13:44
Scidd0w schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Mijn zus heeft een Yarvik TAB260 met de standaard Yarvik ICS 4.03 Rom. Welke custom Rom kan ik hier nu opzetten van bovenstaande? En kan dit gewoon in een keer via livesuite zoals beschreven in de topic start?
Zie: joop.hinke in "Intertoys Qware Pro3 7"/9,7"/10" Tablets - DEEL 2"

Reactie van Peter op volgende pagina

Install via livesuite een eitje!

Joop

[ Voor 5% gewijzigd door joop.hinke op 30-05-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Joop; Ik lees in zijn antwoord dat het touchscreen van de yarvik tab260 niet ondersteunt wordt in de laatste versie van de rom van Peter. Helaas geen oplossing voor mijn zus dus.
Het enige wat ze nog graag zou willen is de standaard playstore ipv die irritante getjar store. Ik ga verder op onderzoek uit maar dit leek me de simpelste. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 08:26
Nog eens even over die wifi-problemen. Hoe meer ik ga zoeken op internet, hoe meer het er op lijkt dat allee chinese tablets hier last van hebben (Eken, Anoil, Cube). Goed nieuws is dat er verschillende sites met mods en beschrijvingen van deze mods zijn, zoals bijvoorbeeld op http://www.technfun.com/pages/article.php?id=30

Binnenkort toch maar eens mijn tablet openschroeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde toch even laten weten dat ook mijn 2e Qware tablet is teruggestuurd naar Intertoys.
Hij bleef geregeld uitvallen, heb Qware gebeld die me direct zeiden dat ik hem moest terugsturen. Kreeg dit via de mail dus heb nog even gebeld of er niet gewoon een oplossing was. Helaas, omdat deze tablets vrij nieuw zijn is er geen firmwareupdate mogelijk, zijn er geen andere upgrades ed. Ze kunnen dus gewoon niks.
Helaas...

Voor mij geen Qware meer. Mochten mensen aarzelen om een Qware aan te schaffen, dan raad ik het af. Hoewel die van mijn vriendin wel redelijk functioneert, maar ik heb 2 defecte tablets gehad dus durf het met dit merk niet meer aan. Jammer, de prijs was gunstig. Nu op zoek naar een andere. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer, zoveel aanbod.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
Scidd0w schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:31:
Joop; Ik lees in zijn antwoord dat het touchscreen van de yarvik tab260 niet ondersteunt wordt in de laatste versie van de rom van Peter. Helaas geen oplossing voor mijn zus dus.
Het enige wat ze nog graag zou willen is de standaard playstore ipv die irritante getjar store. Ik ga verder op onderzoek uit maar dit leek me de simpelste. ;)
Een na laatste rom van 07-04 werkt prima, zit de playstore in.
Verschil met laatste rom is hoofdzakelijk de toevoeging van bluetooth.

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Joop;
Dank. Ga ik die proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Met FeiyuMod ga je wellicht ook problemen hebben op de Yarvik.
Dit is de voorlaatste ROM (en de laatste met ondersteuning voor de Yarvik Tab260) :)

[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 30-05-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
Luister naar Peter

ICS ROM heeft in de filename 07-04 maar is later hier gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:37:
Wilde toch even laten weten dat ook mijn 2e Qware tablet is teruggestuurd naar Intertoys.
Over welk model hebben we het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Petervanakelyen schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:17:
Met FeiyuMod ga je wellicht ook problemen hebben op de Yarvik.
Dit is de voorlaatste ROM (en de laatste met ondersteuning voor de Yarvik Tab260) :)
Bedankt voor de tip! Dit is degene die ik ga proberen. ;)
Maakt het nog uit of ik de Pro3 of de Cherry versie pak voor de TAB260?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
Pro3 versie werkt hier goed op de Tab260.
Geloof dat de Cherry problemen heeft met de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:22
De Cherry M-906 van de kruidvat waar iedereen het over heeft werkt wel met de CM9 nightly rom nadat de Bmorn V99 compatibility zip is geïnstalleerd.
Enigste dat hierna niet werkt is de auto rotatie, echter dit zou ook een CM9 probleem kunnen zijn.. maar daarvoor heb ik me er nog niet genoeg voor in verdiept.

De Cherry M906 van de kruidvat heeft dus inderdaad andere touchscreen drivers dan de Qware 9.7" van de intertoys of de yarvik tab465&tab467.

Hopelijk komen er nog meer ROMs beschikbaar dus voor de Bmorn V99 of in ieder geval met die touchscreen drivers compatibility zip zoals nu het geval is bij de CM9 nightly van Christian Troy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:19
Blijft toch een raar verhaal want ik heb hier een Qware 9.7" met de standaard Cherry M906 rom en alles werkt perfect. Touchscreen, camera etc. Het enige dat mij opgevallen is is dat de volumeknoppen omgedraaid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hij bleef geregeld uitvallen, heb Qware gebeld die me direct zeiden dat ik hem moest terugsturen. Kreeg dit via de mail dus heb nog even gebeld of er niet gewoon een oplossing was. Helaas, omdat deze tablets vrij nieuw zijn is er geen firmwareupdate mogelijk, zijn er geen andere upgrades ed. Ze kunnen dus gewoon niks.
Helaas...

Voor mij geen Qware meer. Mochten mensen aarzelen om een Qware aan te schaffen, dan raad ik het af. Hoewel die van mijn vriendin wel redelijk functioneert, maar ik heb 2 defecte tablets gehad dus durf het met dit merk niet meer aan. Jammer, de prijs was gunstig. Nu op zoek naar een andere. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer, zoveel aanbod.
Krijg je nou een nieuwe tablet van de intertoys? Zat er nog garantie op?
Je zegt: Ze kunnen dus gewoon niks? Heb je het dan over intertoys of over de tablet zelf?

Kan iemand een soort van benchmark of eigenlijk liever een soort van usability test houden tussen de 1GB en de 512mb variant? Ik ben echt benieuwd hoeveel sneller die 1GB versie is.
Het uit standby komen en tijdens het browsen vind ik irritant langzaam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:16:
[...]

oke bedankt ,maar heb je dan een applicatie nodig om het werkend te krijgen of is het plug and play,,,
Op de site van tabpoint staat hoe je eea. moet doen, ff googlen en op youtube staan ook div. voorbeelden.

Ga naar draadloze instellingen en daar vindt je de instelmogelijkheden, als je WiFi uitschakeld verschijnt -nadat verbinding tot stand gekomen is- er een G3 tekentje r/o.

Op deze pagina van tabpoint vindt je de instructie video : http://www.tabpoint.nl/3g...t-usb-dongle-simlock-vrij , scroll naar beneden, daar vindt je de Huawei E1750, klik op info waarna je op de pagina komt waar je naar die video scrollt; de link van deze pagina werkt niet dus maar ff zo opgelost, succes !

Het is echt heel simpel, zeker als je de instructies volgt. :Y

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Weet iemand trouwens of de Qware 9.7 opgeladen kan worden via USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:00
Net de nieuwste custom rom van Peter geinstalleerd (0805) op mijn 7" pro3, en dat bevalt erg goed! Vooral hulde voor het opstartscherm. Ik ben er nog niet uit of hij er sneller op is geworden (in theorie wel), maar de tijd zal het leren!

Nu nog even een bluetooth stick op de kop tikken om mee te experimenteren.

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Ik heb een fix gemaakt voor het touchscreen van mijn Qware 9,7"/slim variant, voor de verschillende roms die uit zijn. Het touchscreen gebruikt wel dezelfde driver, maar er is net een andere configuratie voor nodig (in script.bin/script0.bin, uit bootloader). Tablets identiek aan deze Qware 9,7" variant, voor zover aan mij bekend, zijn de T05A en de Cherry M-906.
http://www.mediafire.com/?00bitkqab2eyqkb
Flashen in clockworkmod recovery.

Deze roms zou je kunnen proberen (voor sommige 9,7" tablets zal de touchscreen fix na van hierboven na het flashen van de rom niet nodig zijn):
  • CyanogenMod 9, door Christian Troy, CyanogenMod voor de A10, up to date, snel, extra features, met bluetooth support. Ik raad ook de alternatieve Wifi kernel module aan, zie hiervoor de UpdateMe app die geinstalleerd wordt.
  • Pwn3d, ook van Christian Troy, stock android, met bluetooth support
  • MOMO11 bird 4.03.20120515, van de fabrikant van de tablet, Ployer. Deze haalt de hoogte benchmark scores en start het snelst op maar er staat wel chinese troep op geinstalleerd die je zelf moet weghalen, busybox zal je moeten updaten en superuser moet je ook zelf nog installeren mbv de gelijknamige apps. Deze rom zal wsl het meest op de qware rom lijken, maar ik heb er nog niet echt naar gekeken. Geen bluetooth support voor zover ik weet. Flashen met livesuit zoals beschreven in TS.
Deze 3 roms draaien allemaal op 1200 MHz. Voor de eerste twee heb ik bluetooth zelf niet kunnen testen. Deze roms moet je flashen vanuit CWM en niet met livesuit, zie de pagina daar. CWM flashen doe ik zelf met deze, zit ook een batch bestand in om gelijk naar recovery te herstarten.

Btw gebruik het bijgeleverde micro usb kabeltje. En maak even een nandroid backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
Leo1010 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:30:
Dat kan ja, maar gaat heel langzaam. Maar met de oplader gaat ook langzaam :P
aardappel12 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 19:56:
De Cherry M-906 van de kruidvat waar iedereen het over heeft werkt wel met de CM9 nightly rom nadat de Bmorn V99 compatibility zip is geïnstalleerd.
Enigste dat hierna niet werkt is de auto rotatie, echter dit zou ook een CM9 probleem kunnen zijn.. maar daarvoor heb ik me er nog niet genoeg voor in verdiept.

De Cherry M906 van de kruidvat heeft dus inderdaad andere touchscreen drivers dan de Qware 9.7" van de intertoys of de yarvik tab465&tab467.

Hopelijk komen er nog meer ROMs beschikbaar dus voor de Bmorn V99 of in ieder geval met die touchscreen drivers compatibility zip zoals nu het geval is bij de CM9 nightly van Christian Troy
Het rare is dat de Bmorn compatibility zip het hele systeem veel langzamer maakt. De kernel is ook een stuk groter (terwijl onze tab geen andere kernel nodig heeft). De g-sensor werkt niet omdat de V99 een mma7660 aan boord heeft en wij een bma250.
kaasaanfiets schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
Kan iemand een soort van benchmark of eigenlijk liever een soort van usability test houden tussen de 1GB en de 512mb variant? Ik ben echt benieuwd hoeveel sneller die 1GB versie is.
Een usability test is lastig, al zou je beide tablets hebben liggen dan kan het nog lastig zijn om objectief te oordelen. Benchmarks daarentegen geven wel een objectief beeld, maar een benchmark test niet dagelijks gebruik door een mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie n T05 tablet heeft, er is een nieuwe firmware met smallbandversie 1.2
Volledige market werkt niet, ik kan bv de Nu app niet downloaden en ook screen rotatie
werkt niet. De processor loopt op 1G.
Ondanks bovenstaande werkt alles wel veel soepeler, de standaard browser is bv veel
sneller en ook de wifi verbinding is veel beter.
http://www.futeko.com/Dow...ane_t05a_1.2_20120503.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Wwwillem schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 03:26:
[...]
Een usability test is lastig, al zou je beide tablets hebben liggen dan kan het nog lastig zijn om objectief te oordelen. Benchmarks daarentegen geven wel een objectief beeld, maar een benchmark test niet dagelijks gebruik door een mens.
Als beide tablets op tafel liggen en er wordt tegelijkertijd een website geopend, game gestart of youtube video geladen, dan geeft dit in mijn ogen wel een goed beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Zou wel eens leuk zijn om een vergelijking van alle budget tablets in Nederland te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaasaanfiets schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:58:
[...]

Krijg je nou een nieuwe tablet van de intertoys? Zat er nog garantie op?
Je zegt: Ze kunnen dus gewoon niks? Heb je het dan over intertoys of over de tablet zelf?

Het is de 9.7" tablet 4.0 ICS.

Qware zegt me er niks aan te kunnen doen, ze hebben er geen oplossingen voor.
Ik krijg van Intertoys mijn geld terug nu, dit was de 2e tablet al namelijk. 1e is teruggestuurd vanwege een slechte accu, was 2 weken oud.
Toen kreeg ik een nieuwe thuisgestuurd, was enkele dagen oud toen ik hem gister terugstuurde vanwege andere problemen.

Intertoys kan hierin weinig doen, daar gaat echt Qware over. Intertoys is enkel een partij die levert, voor de rest moet je bij Qware zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
[...]

Het rare is dat de Bmorn compatibility zip het hele systeem veel langzamer maakt. De kernel is ook een stuk groter (terwijl onze tab geen andere kernel nodig heeft). De g-sensor werkt niet omdat de V99 een mma7660 aan boord heeft en wij een bma250.

[...]
Hm, ga nu nog maar even CM9 met jou compatibility zip proberen dan, hopen dat het dan nog werkt.
Raad je aan om eerst een clean install te doen of zou ik het er ook overheen kunnen flashen?
Zodra de g-sensor werkt dan werkt alles weer, heb de hardware buttons zelf weer ge-remapped en werken ook weer naar behoren

Edit: Had het er eerst overheen geflashed maar zonder succes, nu net een clean install gedaan en de g-sensor werkt weer samen met de touchscreen! Prachtig werk dus, thanks a million! :)
Nu nog een keer een leuk nieuw bootlogo vinden en ik vind het helemaal mooi haha, zit nu nog met de 907c mediacom tablet bootlogo en die ziet er echt verschrikkelijk uit haha!

Edit2: Als ik jou was zou ik anders nog de compatibility zip in de CM9 thread zelf posten, is daar veel vraag door veel mensen met veel verschillende tablets naar de compatibility zips en denk dat je er wel veel mensen mee zou helpen!

Mvg,

[ Voor 34% gewijzigd door aardappel12 op 31-05-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
@lemmymet ging je vandaag naar het internetcafe? om de custom rom te uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
aardappel12 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:28:
[...]

Hm, ga nu nog maar even CM9 met jou compatibility zip proberen dan, hopen dat het dan nog werkt.
Raad je aan om eerst een clean install te doen of zou ik het er ook overheen kunnen flashen?
Zodra de g-sensor werkt dan werkt alles weer, heb de hardware buttons zelf weer ge-remapped en werken ook weer naar behoren

Edit: Had het er eerst overheen geflashed maar zonder succes, nu net een clean install gedaan en de g-sensor werkt weer samen met de touchscreen! Prachtig werk dus, thanks a million! :)
Nu nog een keer een leuk nieuw bootlogo vinden en ik vind het helemaal mooi haha, zit nu nog met de 907c mediacom tablet bootlogo en die ziet er echt verschrikkelijk uit haha!

Edit2: Als ik jou was zou ik anders nog de compatibility zip in de CM9 thread zelf posten, is daar veel vraag door veel mensen met veel verschillende tablets naar de compatibility zips en denk dat je er wel veel mensen mee zou helpen!

Mvg,
Hehe ja dat bootlogo is niet echt om over naar huis te schrijven :P Je hardware knoppen werken ook gewoon goed met cm9?

Ik zal het zipje daar nog posten, wellicht zijn er nog anderen met eenzelfde tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand bevestigen of de albert heijn internet Dongel werkt met de Qware pro3 7' Custom rom peter ICS 4.03 Type Dongel ( Huawei E153 3g )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Laatst online: 21-11-2024
Leo1010 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:53:
Zou wel eens leuk zijn om een vergelijking van alle budget tablets in Nederland te hebben.
:) Nu gewoon nog degenen vergelijken die je wilt.

[ Voor 5% gewijzigd door electrom op 31-05-2012 19:27 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
Leo1010 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 22:30:
Ja, gewoon aansluiten op PC.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de foto's die op de xD-Picture Card van mijn digitale (helaas niet draadloze) Fujifilm Finepix S 5600 camera staan te laten zien op mijn Qware Pro3 9.7"?
Ik heb twee kabels aan elkaar gekoppeld met mini-usb aan de camera kant en die speciale usb kabel aan de tablet kant.
Ik zie nu op de camera monitor een message dat er een soort contact tot stand komt maar
op het tablet zie ik geen message of zoiets.
Iemand een idee?

PS zou de camera wifi hebben dan is het een stuk makkelijker want er is een APP
(PhotoReceiver van Fujifilm) die dat mogelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
Helaas...

Hierover kan je natuurlijk een nieuw topic openen maar ik vermoed dat je op zoek bent naar een budget tablet. Van al deze tablets ben je ook qua prijs-kwaliteit verhouding het best met de Yarvik Tab 465 of de Blackberry Playbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:16:
Is het mogelijk om de foto's die op de xD-Picture Card van mijn digitale (helaas niet draadloze) Fujifilm Finepix S 5600 camera staan te laten zien op mijn Qware Pro3 9.7"?
Ik heb twee kabels aan elkaar gekoppeld met mini-usb aan de camera kant en die speciale usb kabel aan de tablet kant.
Ik zie nu op de camera monitor een message dat er een soort contact tot stand komt maar
Iemand een idee?

Eerst op je PC plaatsen en dan via USB op je tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
RonaldMcDonald schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:54:
Blijft toch een raar verhaal want ik heb hier een Qware 9.7" met de standaard Cherry M906 rom en alles werkt perfect. Touchscreen, camera etc. Het enige dat mij opgevallen is is dat de volumeknoppen omgedraaid zijn.
Bij mij waren die al omgedraaid. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
electrom schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:15:
[...]

:) Nu gewoon nog degenen vergelijken die je wilt.
Ja..........

Ik doelde meer op een Tweakers.net review van alle budget tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:16:
Iemand een idee?

De camera gebruikt waarschijnlijhk een speciale protocol(bijv. MTP)
Je kan het beste een file manager installen en de xd-kaartje in een losse usb-cardreader inpluggen op de usbpoort van je tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Het is de 9.7" tablet 4.0 ICS.

Qware zegt me er niks aan te kunnen doen, ze hebben er geen oplossingen voor.
Ik krijg van Intertoys mijn geld terug nu, dit was de 2e tablet al namelijk. 1e is teruggestuurd vanwege een slechte accu, was 2 weken oud.
Toen kreeg ik een nieuwe thuisgestuurd, was enkele dagen oud toen ik hem gister terugstuurde vanwege andere problemen.

Intertoys kan hierin weinig doen, daar gaat echt Qware over. Intertoys is enkel een partij die levert, voor de rest moet je bij Qware zijn.
je kunt ook gewoon de firmware van momo11 bird flashen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkesss
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-06 15:06
Tussen alle vragen en behulpzame antwoorden door wil ik het volgende melden.

De Bluetooth functie werkt naar alle tevredenheid, en ik heb nu een 7 inch navigatiesysteem!
Ik heb voor 6 euro een Konig dongle gekocht, had nog een tomtom gps muis liggen en Sygic geinstalleerd.
Alleen nog een tablet raamhouder, of hoe die dingen ook heten, kopen en lekker op vakantie!

Hulde aan Peter! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahaha nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Is er een makkelijke manier om de bootscreen te wijzigen van Peter's custom rom voor de 7 inch. Niets persoonlijks, maar ik irriteer me mateloos aan de lelijkheid ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik proberen. Ik heb de App File Manager op de Qware staan. Ik moet dus twee kabeltjes met elkaar verbinden. Geen beeldkwaliteit verlies? Probleempje is wel dat als dat xD geheugenkaartje uit de camera haalt je bij het terugstoppen alles weer opnw moet instellen...
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:07:
[...]

Je kan het beste een file manager installen en de xd-kaartje in een losse usb-cardreader inpluggen op de usbpoort van je tablet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:41:
Ga ik proberen. Ik heb de App File Manager op de Qware staan. Ik moet dus twee kabeltjes met elkaar verbinden. Geen beeldkwaliteit verlies? Probleempje is wel dat als dat xD geheugenkaartje uit de camera haalt je bij het terugstoppen alles weer opnw moet instellen...
[...]
Geen kwaliteitsverlies, idd wel irri dat je dan alles opnieuw moet instellen maar er is voor nu geen andere optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Hoe sluiten jullie je tablet aan via HDMI? met een verloopstukje van mini hdmi naar gewoon hdmi of hebben jullie een losse kabel van gewoon hdmi naar mini ?

Waar kan ik beide oplossingen goedkoop ala action vinden? De action zelf heeft voor zover ik weet alleen normale hdmi kabels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een Qware Pro3 9.7 gekocht bij intertoy's
ten eerste het is een mooi tablet voor de prijs
intenet wifi snel bij mij op dlinl 650 haal ik 20mb
maar .. er zijn wel wat apps die niet werken
sns mobiel saldo app en bejeweld 2 een koop app voor de mensen die het willen proberen wil ik de bejeweld 2 app wel mailen

wil voor mij iemand de sns mobiel Google Play: SNS Mobiel Bankieren#?t=W251bGwsMSwyLDEsIm5sLnNuc2Jhbmsuc25zYmFua2llcmVuIl0. instaleren op de 10.1 en 9.7

om te kijken of dat wel lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
Wwwillem schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:02:
[...]

Hehe ja dat bootlogo is niet echt om over naar huis te schrijven :P Je hardware knoppen werken ook gewoon goed met cm9?

Ik zal het zipje daar nog posten, wellicht zijn er nog anderen met eenzelfde tablet.
Echt prachtig die CM9, werkt stukken sneller dan de originele Cherry rom :) En yess, de hardware knoppen zijn ook goed, alleen de volume knoppen zijn omgekeerd. Echter dit heb ik makkelijk kunnen oplossen door de buttoms te remappen :p en was in de eerste instantie al geen probleem eigenlijk!
Had al een linkje naar je zip in de thread gezet, zal ik die daar dan nog weghalen zodat jij m zelf kan posten? Heb de credits naar jou er natuurlijk al wel bij in gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wwwillem
  • Niet online
aardappel12 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:57:
[...]
Echt prachtig die CM9, werkt stukken sneller dan de originele Cherry rom :) En yess, de hardware knoppen zijn ook goed, alleen de volume knoppen zijn omgekeerd. Echter dit heb ik makkelijk kunnen oplossen door de buttoms te remappen :p en was in de eerste instantie al geen probleem eigenlijk!
Had al een linkje naar je zip in de thread gezet, zal ik die daar dan nog weghalen zodat jij m zelf kan posten? Heb de credits naar jou er natuurlijk al wel bij in gezet ;)
Mooi, thx voor het posten daar, credits etc was niet zo nodig hoor voor zo'n klein fixje. Maar wat vind jij omgekeerd? Als ik mn tab in landschap heb met de camera rechtsboven, dan is de rechter volume+ en de linker volume-, wat ik zou verwachten. Als het bij jou andersom is hebben we toch weer iets gevonden waarmee ze niet exact gelijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
kaasaanfiets schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:37:
Waar kan ik beide oplossingen goedkoop ala action vinden? De action zelf heeft voor zover ik weet alleen normale hdmi kabels...
http://www.hdmikabelshop....html?hdmi_aansluiting=204

http://www.hdmikabelshop.nl/hdmi-kabels.html?cat=313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
@lemmymet komt vandaag jouw rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond in een lade een Hama USB2.0 Card Reader 35 in 1 en daar paste de x-D geheugenkaart van mijn Fujifilm camera perfect in.
Ik heb File Manager op mijn QWARE tablet staan maar nadat ik de cardreader met het tablet had verbonden herkende de File Manager App de geheugen kaart niet.
Wel kwam er leven in de Picasa Tool App. Dat vraagt nog wel wat experimenteren. Zodra ik de Cardreader van het tablet loskoppel verdwijnen ook de foto op de Picasa Tool App. Hoe kan ik die op die saven en ook in een diapresentatie krijgen?
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:07:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wwwillem schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 03:14:
Ik heb een fix gemaakt voor het touchscreen van mijn Qware 9,7"/slim variant, voor de verschillende roms die uit zijn. Het touchscreen gebruikt wel dezelfde driver, maar er is net een andere configuratie voor nodig (in script.bin/script0.bin, uit bootloader). Tablets identiek aan deze Qware 9,7" variant, voor zover aan mij bekend, zijn de T05A en de Cherry M-906.
http://www.mediafire.com/?at7bg7k68my8d66
Flashen in clockworkmod recovery.

Deze roms zou je kunnen proberen (voor sommige 9,7" tablets zal de touchscreen fix na van hierboven na het flashen van de rom niet nodig zijn):
  • CyanogenMod 9, door Christian Troy, CyanogenMod voor de A10, up to date, snel, extra features, met bluetooth support. Ik raad ook de alternatieve Wifi kernel module aan, zie hiervoor de UpdateMe app die geinstalleerd wordt.
  • Pwn3d, ook van Christian Troy, stock android, met bluetooth support
  • MOMO11 bird 4.03.20120515, van de fabrikant van de tablet, Ployer. Deze haalt de hoogte benchmark scores en start het snelst op maar er staat wel chinese troep op geinstalleerd die je zelf moet weghalen, busybox zal je moeten updaten en superuser moet je ook zelf nog installeren mbv de gelijknamige apps. Deze rom zal wsl het meest op de qware rom lijken, maar ik heb er nog niet echt naar gekeken. Geen bluetooth support voor zover ik weet. Flashen met livesuit zoals beschreven in TS.
Deze 3 roms draaien allemaal op 1200 MHz. Voor de eerste twee heb ik bluetooth zelf niet kunnen testen. Deze roms moet je flashen vanuit CWM en niet met livesuit, zie de pagina daar. CWM flashen doe ik zelf met deze, zit ook een batch bestand in om gelijk naar recovery te herstarten.

Btw gebruik het bijgeleverde micro usb kabeltje. En maak even een nandroid backup.
Voor mensen met n t05 tablet kan ik de pwn3d rom adviseren, mn tablet loopt als n zonnetje.
Bedankt voor de screenfix Willem !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:31

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:45:
Ik heb gisteren een Qware Pro3 9.7 gekocht bij intertoy's
ten eerste het is een mooi tablet voor de prijs
intenet wifi snel bij mij op dlinl 650 haal ik 20mb
maar .. er zijn wel wat apps die niet werken
sns mobiel saldo app en bejeweld 2 een koop app voor de mensen die het willen proberen wil ik de bejeweld 2 app wel mailen

wil voor mij iemand de sns mobiel Google Play: SNS Mobiel Bankieren#?t=W251bGwsMSwyLDEsIm5sLnNuc2Jhbmsuc25zYmFua2llcmVuIl0. instaleren op de 10.1 en 9.7

om te kijken of dat wel lukt
Zo te zien werkt die SNS-app niet met ICS.
Bijvoorbeeld:
Op galaxy S2 met android 4.03 gaat het scherm op zwart. Niets mee aan te vangen. Heb hem maar verwijderd. Erg jammer. Gebruik nu maar gewoon de web versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardappel12
Wwwillem schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 02:50:
[...]

Mooi, thx voor het posten daar, credits etc was niet zo nodig hoor voor zo'n klein fixje. Maar wat vind jij omgekeerd? Als ik mn tab in landschap heb met de camera rechtsboven, dan is de rechter volume+ en de linker volume-, wat ik zou verwachten. Als het bij jou andersom is hebben we toch weer iets gevonden waarmee ze niet exact gelijk zijn :P
Zou verkeerd zijn om geen credits te geven :) en die verdien je ook gewoon
Maar uhm, stock zijn inderdaad die volume knoppen andersom bij de Cherry, echter maakt dat echt helemaal niets uit verder haha! Ben je snel aan gewend als ze andersom zitten hoor :p en anders kan je ze fairly easy remappen zodat ze wel weer goed staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 09:22
sopsop schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:58:
[...]

Zo te zien werkt die SNS-app niet met ICS.
Bijvoorbeeld:

[...]
De SNS app werkt bij mij op mijn Galaxy S2 met ICS4.03 wel gewoon hoor.

Zal vanavond eens op de QWARE proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Rara waar typ ik dit op......

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste