People as things, that’s where it starts.
Misschien ben ik niet duidelijk geweest in mijn vraag. Ik geef deze even erbij als voorbeeld zodat het duidelijk is voor welke versie het gaat. Ik ben in bezit van ETS2 al vanaf het begin heb ook de uitbereiding gekocht van het oosten maar zie dat deze versie verbeterde graphics heeft maar heeft het zin voor mij om deze versie te kopen of zijn die graphics al verbeterd in de loop der tijd met de updates?VasZaitsev schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:47:
Eh, dat staat op de doos?
Je krijgt Going East erbij, en 3 paint job pakketten.
Behoorlijk prijzig, die paint job dlc kost vrij weinig op Steam, en je kan regelmatig ETS2 + Going East voor minder dan een tientje krijgen op Bundlestars/HumbleBundle etc.
Ik geloof dat met "Verbeterde graphics" bedoeld wordt dat de graphics beter zijn dan ETS1. Alle ETS2-versies zijn gelijkCyberCow schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:50:
[...]
Misschien ben ik niet duidelijk geweest in mijn vraag. Ik geef deze even erbij als voorbeeld zodat het duidelijk is voor welke versie het gaat. Ik ben in bezit van ETS2 al vanaf het begin heb ook de uitbereiding gekocht van het oosten maar zie dat deze versie verbeterde graphics heeft maar heeft het zin voor mij om deze versie te kopen of zijn die graphics al verbeterd in de loop der tijd met de updates?
🠕 This side up
Hier zou ik ook voor tekenen. Een Promods versie die compatible is met de DLC en dan pas later de beslissingen nemen wat je wel en niet wil veranderen. Alleen vrees ik dat dit ook vrij veel werk is..Koenvh schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:02:
[...]
Op de manier waarop ze het brengen, lijkt het een grap... Ik hoop het niet, maar het lijkt er wel op. Dat gedoe met ProMods en de DLC... Tja, ik zou het ook niet erg vinden om een versie van ProMods zonder Zweden, Noorwegen en Denemarken te hebben voor de tussentijd... ProMods heeft genoeg gebieden die er geen last van ondervinden.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
En ik ook, anders raak je behoorlijk wat steden kwijt, dingen die juist zo mooi zijn geworden zoals zuid-Frankrijk.Sn3gG3l schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:27:
[...]
Hier zou ik ook voor tekenen. Een Promods versie die compatible is met de DLC en dan pas later de beslissingen nemen wat je wel en niet wil veranderen. Alleen vrees ik dat dit ook vrij veel werk is..
Of gewoon een tijdje zonder dlc werken, kan ook, al lijken mij bijv. de vee-trailers wel leuk.

Hoe krijg ik het voor elkaar en dat tot 2x toe op hetzelfde punt. Nu maar weer af laten slepen en rij ik wel om.
[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 03-04-2015 17:38 ]
Er is een reden waarom ik altijd minimaal 6x4 rijdt
Gamertag: timmie271
hoi1234 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:12:
Van de week heeft iemand (weet niet meer wie) een mod geplaatst die er voor zorgt dat de PromMods map wat meer kleur krijgt. Heeft iemand daar een linkje van? Ik kan de post namelijk niet meer terugvinden.
VasZaitsev schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:21:
Voor zij die denken "Pro mods is awesome maar die kaart is zo grijs"
http://www.modhub.us/euro...romodz-v1-91-colour-maps/
Een mooi atlas-like kaartje, werkt prima, wel na PM laden. Ben er zelf wel happy mee, maakt de boel toch wat mooier en herkenbaarder.
Bedankt! Het werkt! Wel raar dat de link die ik had, niet werkt
Ik heb echter nog het basis spel, en ik wil eigenlijk wel wat mods installeren. Maar weet iemand een goede, betrouwbare site, aangezien ik geen virussen of andere rotzooi op mn pc wil hebben
Lord-The-Gamer (L-T-G)
veel extra wegen en steden. en tegenwoordig ook ijsland met sneeuw wat ik zelf heel gaaf vind
Alle meuk van Jazzycat, iig trailers, trucks en cars. Als je zware en lange ladingen wilt kun je ook de railroad en military packs nemen.
Roadhunter's pack is ook erg goed, mooier dan Jazzycat, maar wel minder soorten. Zijn vooral grote/zware ladingen.
Ohaha's truckmods voor meer chassis en lampjes. Is er voor de DAF E6 en beide Volvo's
IWR voor meer weer.
Scania T mod is ook behoorlijk populair.
Een andere aardige truckmod is die voor de Sisu R600, een Renault Premium met erg veel chassis en dikkere motoren.
Zelf haal ik ongeveer alles van modhub af, prima site, al zijn er meerdere sites.
Holy sh*t! Beetje (extreem) domme vraag, maar als ik dat bestand heb gedownload, moet ik het dan uitpakken?? Zoja, kan ik het dan meteen gebruiken??hjvg schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:08:
http://www.promods.net/viewtopic.php?f=2&t=6085 dit is denk ik toch wel 1 van de grootste mods voor ets2 ook de enige die ik op dit moment gebruik.
veel extra wegen en steden. en tegenwoordig ook ijsland met sneeuw wat ik zelf heel gaaf vind
Thx!VasZaitsev schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:16:
Zelf haal ik ongeveer alles van modhub af, prima site, al zijn er meerdere sites.
[ Voor 17% gewijzigd door pwillemske op 03-04-2015 20:18 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Bij de betaalde versie: def downen, meuk downen, die uitpakken en dan in je mod folder flikkeren samen met het def bestand, stapel z'tjes ervoor en klaar.
PM Site??VasZaitsev schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:17:
Staat allemaal keurig uitgelegd op de PM site.
Bij de betaalde versie: def downen, meuk downen, die uitpakken en dan in je mod folder flikkeren samen met het def bestand, stapel z'tjes ervoor en klaar.
Welke mod had jij gebruikt voor je Volvo?? (die met dat 10x4 (?) chassis), kan hem niet vinden
Lord-The-Gamer (L-T-G)
PM site is promods sitepwillemske schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:25:
[...]
PM Site??
Welke mod had jij gebruikt voor je Volvo?? (die met dat 10x4 (?) chassis), kan hem niet vinden
http://www.promods.net/setup.php alle 3 stappen uitvoeren en hij staat er op
Dankje! Ga ik zeker ff doornemen en kijken of ik ETS2 naar mn HDD kan verplaatsen aangezien ik denk dat mn SSD zo vol staathjvg schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 20:27:
[...]
PM site is promods site
http://www.promods.net/setup.php alle 3 stappen uitvoeren en hij staat er op
Lord-The-Gamer (L-T-G)
En die 10x4, zal ik even moeten kijken of ik die kan vinden,
Gevond!
http://www.modhub.us/euro...lvo-fh-16-2012-10x4-v4-0/ voor de Volvo en de http://www.modhub.us/euro.../man-heavy-8x4-10x4-v2-0/ kan ook leuk zijn
Eerst (standaard, 80 graden):

Nu (50 graden):

(Stoel naar voren zetten verandert de FOV niet)
Daarnaast is ProMods Duitsland echt mooi geworden. Voelt nu veel meer als Duitsland.
[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 03-04-2015 22:46 ]
🠕 This side up
Wat is het verschil dan? En over welke mod hebben we het dan?Koenvh schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:43:
Zojuist eens een FOV mod geprobeerd, aangezien ik de borden te vaak niet kon lezen (te klein)... Het is in het begin wel wennen maar nu echt een verademing...
Eerst (standaard, 80 graden):
[afbeelding]ets2_01669 by Koenvh., on Flickr
Nu (50 graden):
[afbeelding]
(Stoel naar voren zetten verandert de FOV niet)
Daarnaast is ProMods Duitsland echt mooi geworden. Voelt nu veel meer als Duitsland.
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=181951533 deze mod, 50 graden.krissie100 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:53:
[...]
Wat is het verschil dan? En over welke mod hebben we het dan?
Het verschil? Alles is dichterbij (en dus groter). Probeer maar eens je stoel in ETS2 naar voren te schuiven, en let daarbij op de weg. De weg blijft even groot. Met deze mod wordt de weg dus ook groter, waardoor alles beter te lezen is (en voor mijn setup realistischer). Op die pagina kun je ook duidelijk het effect zien met een grotere/kleinere FOV.
[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 03-04-2015 23:00 ]
🠕 This side up
Ah ok, dat kan idd best handig zijnKoenvh schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:55:
[...]
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=181951533 deze mod, 50 graden.
Het verschil? Alles is dichterbij (en dus groter). Probeer maar eens je stoel in ETS2 naar voren te schuiven, en let daarbij op de weg. De weg blijft even groot. Met deze mod wordt de weg dus ook groter, waardoor alles beter te lezen is (en voor mijn setup realistischer). Op die pagina kun je ook duidelijk het effect zien met een grotere/kleinere FOV.
Zie het als een cirkel waarin je om je heen kijkt. Als je FOV groter is, zie je meer om je heen, maar zit alles er ook "holler" uit.. Als je FOV lager staat, ziet alles er minder hol uit, maar zie je ook minder. Het doel is om de juiste FOV te vinden voor je eigen setup.
Voor een betere uitleg:
Trouwens, weet iemand nog een goede mod voor meer verkeer? Ik heb er veel voorbij zien komen, maar die passen alleen het maximum aantal auto's op een moment aan... Dat is handig, maar het heeft als gevolg dat het in steden zo druk is dat je er niet meer doorheen komt, en op de snelweg nog steeds leeg is... Iemand een mod die er juist voor kan zorgen dat het op de snelweg drukker is?
[ Voor 31% gewijzigd door Koenvh op 03-04-2015 23:52 ]
🠕 This side up
Lord-The-Gamer (L-T-G)
En het kost aardig wat fps wat eigenlijk de grootste reden voor mij was om het weer te verwijderen.
Je kunt je chauffeurs het best de goedkoopste truck geven. Als het goed is maakt het namelijk geen verschil of je goede of slechte wagens geeft.pwillemske schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:30:
Wat voor trucks geven jullie aan jullie chauffeurs?? Ik gaf ze bij mijn vorige profiel Scania r560 (of 620) 6x2/4. Met luxe interieur...of is het verstandiger om kale/saaiere trucks te geven??
Zou wel mooi zijn, als dat washoi1234 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:38:
[...]
Je kunt je chauffeurs het best de goedkoopste truck geven. Als het goed is maakt het namelijk geen verschil of je goede of slechte wagens geeft.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Oke, dat is balen, bij mij kostte iedere truck 220 000 euro, en ik heb er 30...Ircghost schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:45:
[...]
Voor zover bekend maakt het echt niet uit.
Is er een manier om van een andere pc het account over te zetten naar mijn eigen (nieuwe) pc?? Ik heb geen zin om compleet overnieuw te beginnen, als het niet hoeft.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
in je documenten map staat een map Euro Truck Simulator 2\profiles volgens mij kun je de profiles map gewoon kopiëren en in een nieuwe installatie terug plaatsenpwillemske schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:57:
[...]
Oke, dat is balen, bij mij kostte iedere truck 220 000 euro, en ik heb er 30...
Is er een manier om van een andere pc het account over te zetten naar mijn eigen (nieuwe) pc?? Ik heb geen zin om compleet overnieuw te beginnen, als het niet hoeft.
750pk Volvo'spwillemske schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:30:
Wat voor trucks geven jullie aan jullie chauffeurs?? Ik gaf ze bij mijn vorige profiel Scania r560 (of 620) 6x2/4. Met luxe interieur...of is het verstandiger om kale/saaiere trucks te geven??
Steam: Sneggel Origin: Waus82
De goedkoopste iveco standaard en dan paint veranderen in wit.zwart.rood of groen.pwillemske schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 08:30:
91.000 per truck. Is de goedkoopste.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ben van mening dat als je een chauffer een goede truck geeft hij een happy camper is en harder werkt. Ook al is dat effect puur psychologish bij mij. Eerste garage draait netjes zijn target. 2e is net open. Gaat dus nog wel even duren voor die op target zit.
*empty*
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik heb ze allemaal de goedkoopste DAF in het wit gegeven... Zonder spiegel voor, zonnescherm etc.. Was geloof ik voor 8x.000€ klaar. Maar die paar duizend zullen het probleem niet zijn.Pykow schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:37:
[...]
De goedkoopste iveco standaard en dan paint veranderen in wit.zwart.rood of groen.
91.000 per truck. Is de goedkoopste.
🠕 This side up
Verwijderd
Met die chauffeurs gaat het gewoon om aantallen, een chauffeur brengt niks op, 20 chauffeurs echter wel.Ircghost schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:39:
ik moet zeggen dat het mij wel tegenvalt hoe weinig de chauffeurs opbrengen, sommige drivers die ookal driverrating 5.8 zijn brengen net 5/6k per dag binnen..
Haha wat een wijheid hierVerwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:31:
[...]
Met die chauffeurs gaat het gewoon om aantallen, een chauffeur brengt niks op, 20 chauffeurs echter wel.
Verwijderd
Zodra je alle long distance en ADR blokjes gevuld hebt (met die 2, en ook in die volgorde, moet je dan ook beginnen) brengen ze ineens veel meer op per kilometer.Ircghost schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:32:
[...]
Haha wat een wijheid hier. Ik vraag mij alleen wel af hoe ik ooit aan de productivity ga komen van die paar ton.. lijkt er niet op dat ze dat ooit gaan halen.
Dat doe ik ook inderdaad, eerst ADR (bijna) vol, dan naar LD (bijna) vol en dan naar balanced door.. Mijn top 3 hoogste driver 5.8 brengen per rit meestal wel 10k naar binnen. Duurt alleen erg lang, waardoor hun gemiddelde alsnog strandt op max 6K.Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:38:
[...]
Zodra je alle long distance en ADR blokjes gevuld hebt (met die 2, en ook in die volgorde, moet je dan ook beginnen) brengen ze ineens veel meer op per kilometer.ze brengen bij mij inmiddels wel 10k+ per dag op minimaal. (op de nieuwelingen zonder de benodigde skills na uiteraard)
Verwijderd
Ik zou eerder andersom doen persoonlijk, eerst LD dan ADR. Doe ik wel omdat zelfs met ADR die kleine kut ritjes niks opbrengen. (nou zit ik in Nederland met mijn garages momenteel, dus de meeste korte ritjes gaan naar de UK waardoor je nog dure boot kosten erbij hebt maar toch)Ircghost schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:40:
[...]
Dat doe ik ook inderdaad, eerst ADR (bijna) vol, dan naar LD (bijna) vol en dan naar balanced door.. Mijn top 3 hoogste driver 5.8 brengen per rit meestal wel 10k naar binnen. Duurt alleen erg lang, waardoor hun gemiddelde alsnog strandt op max 6K.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Zelf koop ik nu ik iets van 3 miljoen de week verdien ook allemaal luxe trucks met dikke motoren, de beste cabs, veel lampjes, bullbars en custom paintjobs. Ik ben de beste vervoerder van Europa, dat mag je ook wel zien
Ik denk dat niemand er aan twijfelde dat jij de beste bent in je eigen wereldVasZaitsev schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:58:
Ik zet garages altijd in steden met veel bedrijven, vooral de promod steden dus met 5 of meer bedrijven, zeker Kopenhagen is een goede stad, maar ook Antwerpen, Croydon, London, Helsinki, Talinn,en Maribo zijn interessante steden.
Zelf koop ik nu ik iets van 3 miljoen de week verdien ook allemaal luxe trucks met dikke motoren, de beste cabs, veel lampjes, bullbars en custom paintjobs. Ik ben de beste vervoerder van Europa, dat mag je ook wel zien
Maakt het eigenlijk veel uit in welke stad je ze plaatst? In principe zijn ze alleen maar aan het rijden van job naar job toch?Ircghost schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:08:
[...]
Ik denk dat niemand er aan twijfelde dat jij de beste bent in je eigen wereld. Wat zijn jouw driver ratings en individuele gemiddelde dagelijkse inkomen van je top 5 en/of van 5.8 (voor de vergelijking met die van mij). Ik ben wel benieuwd, ik heb ook namelijk een paar garages in kleine steden.
Volgens mij gaan ze na een job weer terug naar huis om een nieuwe job te vinden. Als er maar een paar bedrijven zijn zijn er ook minder jobs te vinden daar gok ik zo. Al zou ik dit niet zeker weten.Streskip schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:14:
[...]
Maakt het eigenlijk veel uit in welke stad je ze plaatst? In principe zijn ze alleen maar aan het rijden van job naar job toch?
Verwijderd
Dit dus. Ze rijden van en naar hun garage.Ircghost schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:18:
[...]
Volgens mij gaan ze na een job weer terug naar huis om een nieuwe job te vinden. Als er maar een paar bedrijven zijn zijn er ook minder jobs te vinden daar gok ik zo. Al zou ik dit niet zeker weten.
Dank je voor de melding, Shodan.Shodan schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:18:
Nieuwe Blog post.
Mooie plaatjes! Omgeving denk ik wel mooier dan Promods scandinavie!
Idd. aan de plaatjes te zien ziet het er prachtig uit. Mooie bergen, flora/fauna en gelukkig niet van die hele rechte waterranden. 1 potentiele koper hebben ze in ieder geval
Ik geef liever 20 euro aan DLC uit voor ETS2, dan dat ik voor een tientje een game van EA koop
Ik speel ook Euro truck alleen als je me wilt toevoegen als vriend dit is mijn nickname: Redeta.
Wil graag meer mensen als vriend die deze game ook spelen.
Leuk denk je opnieuw te beginnen verwijderd je game ineens totaal random je savegame.
Daar ging 20 uur speeltijd
[ Voor 15% gewijzigd door Emryte op 04-04-2015 19:39 ]
"The game filesystem failed to initialize, aborting now"
Wat moet ik doen??
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Heb je alle drie de bestanden geactiveerd?pwillemske schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:46:
Nadat ik ProMods heb geinstalleerd krijg ik dit:
"The game filesystem failed to initialize, aborting now"
Wat moet ik doen??
🠕 This side up
Hoe??
Ik heb ze ergens anders uitgepakt, en die SCS bestanden naar "Mods" geplakt, ik heb nu alles wat ik vandaag heb geinstalleerd verwijderd, maar zal mn pc is opnieuw opstarten

[ Voor 3% gewijzigd door pwillemske op 04-04-2015 20:04 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=The game filesystem failed to initialize%2C aborting now werkt ook niet?pwillemske schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:02:
[...]
Hoe??
Ik heb ze ergens anders uitgepakt, en die SCS bestanden naar "Mods" geplakt, ik heb nu alles wat ik vandaag heb geinstalleerd verwijderd, maar zal mn pc is opnieuw opstarten
🠕 This side up
Ik ben het spel opnieuw aan het installeren, daarna zal ik dat proberen als het niet heeft gewerkt
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik zie soms onderin staan dat ze terug naar huis gaan omdat ze geen job kunnen vinden. Mijn aanname is dan dat ze dus wel naar een job zoeken..?Ircghost schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 16:18:
[...]
Volgens mij gaan ze na een job weer terug naar huis om een nieuwe job te vinden. Als er maar een paar bedrijven zijn zijn er ook minder jobs te vinden daar gok ik zo. Al zou ik dit niet zeker weten.
Ja ze zoeken een job vanaf hun startlocatie (garage) naar iets. Vanaf die locatie (bestemmingsstad) zoeken ze een job terug naar je garage. Hoe meer garages er zijn in die stad hoe groter de kans dat ze iets vinden.Streskip schreef op zondag 05 april 2015 @ 07:54:
[...]
Ik zie soms onderin staan dat ze terug naar huis gaan omdat ze geen job kunnen vinden. Mijn aanname is dan dat ze dus wel naar een job zoeken..?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=as4sN7iNND8]
🠕 This side up
Welke mods gebruik jij dan allemaal als map mod?Koenvh schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:56:
Nog een leuk ritje gedaan van Tórshavn (FO) naar Vitebsk (BY)... Ging best goed, helaas wel één ongeluk gehad (rond 31 minuten, ik had 'm echt niet gezien, ook niet op mijn linker monitor, bord stond ervoor.) en een apart poortje bij de grensovergang met Wit-Rusland (rond 1:05)
[video]
ProMods (1.91) en Rusmap (1.4.8)Redeta schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:13:
[...]
Welke mods gebruik jij dan allemaal als map mod?
🠕 This side up
Nice! Maar begrijp ik het goed dat jij op 3 schermen speelt??Koenvh schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:56:
Nog een leuk ritje gedaan van Tórshavn (FO) naar Vitebsk (BY)... Ging best goed, helaas wel één ongeluk gehad (rond 31 minuten, ik had 'm echt niet gezien, ook niet op mijn linker monitor, bord stond ervoor.) en een apart poortje bij de grensovergang met Wit-Rusland (rond 1:05)
[video]
Verder, weet iemand een leuk stuurwiel met gas en rempedalen (koppeling niet vereist, automaat
Vandaag een 8x4/4 mod voor mijn Daf XF 106 gedownload en gekocht, mijn eerste mod die ik heb gebruikt

[ Voor 6% gewijzigd door pwillemske op 05-04-2015 17:14 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
logitech driving force gt is wel een mooi stuur zonder kopeling met veel knoppen.pwillemske schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:11:
[...]
Nice! Maar begrijp ik het goed dat jij op 3 schermen speelt??
Verder, weet iemand een leuk stuurwiel met gas en rempedalen (koppeling niet vereist, automaat).
Vandaag een 8x4/4 mod voor mijn Daf XF 106 gedownload en gekocht, mijn eerste mod die ik heb gebruikt. Was wel ff wennen, want hij stuurt achter mee en heb je een veel kleinere draaicirkel, maar er volgen meer mods
Graag zou ik ProMods downloaden, maar helaas werkte dat op een of andere manier niet samen
. Voegt Going East veel "map" toe??
volgens mij is voor promods going east vereist anders werkt hij dacht ik niet (ben niet helemaal zeker van)
Zijn er nog andere goede map mods?? Zou het rijden weer wat leuker maken aangezien ik nu vaak dezelfde route rij...hjvg schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:19:
[...]
logitech driving force gt is wel een mooi stuur zonder kopeling met veel knoppen.
volgens mij is voor promods going east vereist anders werkt hij dacht ik niet (ben niet helemaal zeker van)

Lord-The-Gamer (L-T-G)
Verwijderd
Going east kopen en dan promods + rusmap downloaden.pwillemske schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:23:
[...]
Zijn er nog andere goede map mods?? Zou het rijden weer wat leuker maken aangezien ik nu vaak dezelfde route rij...
PM + Going east + Rusmap is een hele grote map vol leuke dingetjes.
Anders TSM.
G27 of T500RS... Fanatec kan ookpwillemske schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:11:
[...]
Nice! Maar begrijp ik het goed dat jij op 3 schermen speelt??
Verder, weet iemand een leuk stuurwiel met gas en rempedalen (koppeling niet vereist, automaat).
Vandaag een 8x4/4 mod voor mijn Daf XF 106 gedownload en gekocht, mijn eerste mod die ik heb gebruikt. Was wel ff wennen, want hij stuurt achter mee en heb je een veel kleinere draaicirkel, maar er volgen meer mods
Graag zou ik ProMods downloaden, maar helaas werkte dat op een of andere manier niet samen
. Voegt Going East veel "map" toe??
(Of heb je geen onbeperkt budget?
Maar inderdaad drie schermen, alleen ik neem enkel de middelste op omdat het anders nogal klein wordt. Bijkomend voordeel dat ik tijdens het rijden wel in m'n spiegels kan kijken en jullie niet
🠕 This side up
Inderdaad geen onbeperkt budget, met een leuk stuurtje bedoel ik zo rond de 100, misschien 150 euro.Koenvh schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:31:
[...]
G27 of T500RS... Fanatec kan ook![]()
(Of heb je geen onbeperkt budget?)
Maar inderdaad drie schermen, alleen ik neem enkel de middelste op omdat het anders nogal klein wordt. Bijkomend voordeel dat ik tijdens het rijden wel in m'n spiegels kan kijken en jullie niet
Ik zal is gaan kijken naar TSM
Lord-The-Gamer (L-T-G)
De DF:GT is veel betaalbaarder met zijn 50 euro, heeft geen koppeling en volgens mij is de shifter simpel voor/achter.
Bij mij staat de G27 toch echt boven de 200 euro in de PW, en de DF:GT rond de 100+VasZaitsev schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:42:
G27 zit zo op de 150 volgens mij, is wel erg compleet en luxe enzo. Koppeling, erg goede FF, lampjes, echte H-bak etc.
De DF:GT is veel betaalbaarder met zijn 50 euro, heeft geen koppeling en volgens mij is de shifter simpel voor/achter.

Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik denk dat hij gebruikt bedoelt.pwillemske schreef op zondag 05 april 2015 @ 17:44:
[...]
Bij mij staat de G27 toch echt boven de 200 euro in de PW, en de DF:GT rond de 100+
BTW als ik jou was zou ik FF wachten tot going east in de aanbieding is (hoeft biet lang te duren gewoon FF steam/humble bundel enz. Bijhouden) Heb ik ook gedaan en betaalde toen volgens mij iets meer dan 3 euro i.p.v 10.
Ik ga denk ik de High Cargo Pack aanschaffen voor 4,50 voor weer iets meer variatie in de vrachten. Ik denk dat ik de Scandinavian (zo schrijf je het toch??) dlc ook ga aanschaffen. Ik geef liever 20-25 euro uit aan ETS2 dan aan Hardline die ik eerst wilde kopen.hoi1234 schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:03:
[...]
Ik denk dat hij gebruikt bedoelt.
BTW als ik jou was zou ik FF wachten tot going east in de aanbieding is (hoeft biet lang te duren gewoon FF steam/humble bundel enz. Bijhouden) Heb ik ook gedaan en betaalde toen volgens mij iets meer dan 3 euro i.p.v 10.
Hoe zit het eigenlijk met American Truck Simulator?? Dat lijkt me ook een erg gave truck simulator
Lord-The-Gamer (L-T-G)
High Power is imo alleen leuk als je persé die 3 meh skins wilt hebben, en je geld aan SCS wilt geven, de vrachten zijn imo niet interessant, want de zeker de Roadhunter pack is uitgebreider, even mooi en moeilijkerpwillemske schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:07:
[...]
Ik ga denk ik de High Cargo Pack aanschaffen voor 4,50 voor weer iets meer variatie in de vrachten. Ik denk dat ik de Scandinavian (zo schrijf je het toch??) dlc ook ga aanschaffen. Ik geef liever 20-25 euro uit aan ETS2 dan aan Hardline die ik eerst wilde kopen.
Hoe zit het eigenlijk met American Truck Simulator?? Dat lijkt me ook een erg gave truck simulator
Stuurtjes bedoelde ik idd tweedehands, zijn prima dingen om tweedehands te kopen naar mijn mening, goede stuurtjes zoals een DF:GT en een G27 gaan niet zomaar stuk. .
[ Voor 10% gewijzigd door RobinHood op 05-04-2015 21:14 ]
Nog niet, maar zo te zien is het één lange weg.. De moeite waard dus om in één keer te rijden, en vervolgens voor een lange tijd niet meer te spelen.sdk16420 schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:03:
Ik zag net de Serbia map voorbijkomen in de stream van Squirrel, en die ziet er toch wel erg vet uit, echt een mooie 2 baansweg door een rivierkloof, heel anders dan de andere maps. Iemand de Serbia map zelf geprobeerd?

🠕 This side up
Bedoel je dit met Roadhunter pack??VasZaitsev schreef op zondag 05 april 2015 @ 21:11:
[...]
High Power is imo alleen leuk als je persé die 3 meh skins wilt hebben, en je geld aan SCS wilt geven, de vrachten zijn imo niet interessant, want de zeker de Roadhunter pack is uitgebreider, even mooi en moeilijker
Stuurtjes bedoelde ik idd tweedehands, zijn prima dingen om tweedehands te kopen naar mijn mening, goede stuurtjes zoals een DF:GT en een G27 gaan niet zomaar stuk. .
http://ets2.lt/en/39-roadhunter-in-one-pack-v4/
Zoja, komen die net als de High Power dlc gewoon als "eigen" vrachten en niet als vervanging van een andere trailer??
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Heb overigens wel de railway pack uitgeschakeld, vond de vrachten toch behoorlijk lage kwalitiet qua uiterlijk, het spel kan niet echt om gaan met zulke hele lange vrachten, en om nou iedere 5 trucks eentje te zien met een loc of een wagon, is ook overkill.
Assen die meesturen op de trailer zelf is echt een update die ik graag zou zien, desnoods dat je ze handmatig moet sturen, maar snelwegen opdraaien, of er vanaf komen, is soms zo goed als onmogelijk.
Heuj, hoe beam jij je truck weer terug naar voor die tolpoortjes?Koenvh schreef op zondag 05 april 2015 @ 11:56:
[video]
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Maar normaal gesproken zijn dingen hoog genoeg zodat je dumptruck er [net] onder past. Kijk in ronde tunnels wel uit dat je redelijk in het midden rijdt, anders raak je alsnog de zijkant van de tunnel.
Lengte is een groter probleem, de krappe PM rotondes zijn een hell, net als sommige ferry's [Talinn, die van Denemarken naar Duitsland] en de kanaaltunnel geeft soms ook problemen. En krappe bochten in steden en om snelwegen op en af te komen.
Roadhunter pack is dus echt een pack voor als je van lekker prutsen houdt, net als het railwaypack van Jazzy.
Ik heb bewijs dat die echt bestaat ...
[ Voor 5% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 05-04-2015 22:56 ]
Oja, heb je voor promods nou going east nodig of niet??
[ Voor 7% gewijzigd door pwillemske op 05-04-2015 23:02 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Toch wel? Ik zocht hem al toen ik langs Loch Ness denderde, maar kon hem niet vinden, leek mij wel een leuke easter-egg van PM.Nice Guy Eddie schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:54:
[afbeelding]
Ik heb bewijs dat die echt bestaat ...(promods, schotland)
Rij nu met een 75 ton zware mobiele ICBM-lanceerinrichting, zal zo wel wat screenshots posten, leuke lading hoor
En ja, voor PM heb je volgens mij wel Going East nodig, maar misschien ook niet
[ Voor 12% gewijzigd door RobinHood op 05-04-2015 23:21 ]
MagieGermanPivo schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:40:
[...]
Heuj, hoe beam jij je truck weer terug naar voor die tolpoortjes?
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852 (Stukje "Free roaming camera")
Gebruik ik ook om naar plaatsen te springen voor een opdracht, zodat ik alleen de leukste opdrachten doe.
[ Voor 16% gewijzigd door Koenvh op 05-04-2015 23:35 ]
🠕 This side up
HeheKoenvh schreef op zondag 05 april 2015 @ 23:33:
[...]
Magie![]()
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=11&t=61852 (Stukje "Free roaming camera")
Gebruik ik ook om naar plaatsen te springen voor een opdracht, zodat ik alleen de leukste opdrachten doe.
Thanks! Dit gaat vast en zeker van pas komen.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Wel een tip, op het moment dat je op F9 drukt komt je truck ook daar... Dat houdt ook in dat als je een paar meter boven de grond bent, je truck ook een paar meter boven de grond wordt geplaatst.GermanPivo schreef op zondag 05 april 2015 @ 23:45:
[...]
Hehe
Thanks! Dit gaat vast en zeker van pas komen.Morgen maar eens even testen!
🠕 This side up
* Koenvh houdt hand omhoogVasZaitsev schreef op maandag 06 april 2015 @ 00:03:
Dat heb ik al gemerkt ja, wie had gedacht dat 50m vallen en landen in een rivier er voor zorgt dat je truck total-loss gaat?

🠕 This side up
Ervaring mee?

Dat was dat vrachtje, van Luxemburg naar Leipzig, ging makkelijker dan ik dacht overigens.
"Meneer, waarom vervoert u die ICBM?"
"Omdat het moet m'neer"
"Wat moeten ze in Leipzig met een Russische ICBM uit Luxemburg, bezorgt door een Nederlander in een Zweedse vrachtwagen welke in handen is van een Duits bedrijf?"
"Geen flauw idee"
De wereld van ETS2 is maar een vreemde plaats, de meest gekke dingen van en naar de meest vreemde plaatsen rijden.
En aangezien je viewpoint op wegdek niveau is, doe je er goed aan het viewpoint op ooghoogte van een mier te mikken, voor je op F9 drukt.Koenvh schreef op zondag 05 april 2015 @ 23:48:
[...]
Wel een tip, op het moment dat je op F9 drukt komt je truck ook daar... Dat houdt ook in dat als je een paar meter boven de grond bent, je truck ook een paar meter boven de grond wordt geplaatst.
Ik dacht dat jij een Volvo 10x4 (?) reed??VasZaitsev schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:21:
[...]
Ervaring mee?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat was dat vrachtje, van Luxemburg naar Leipzig, ging makkelijker dan ik dacht overigens.

Lord-The-Gamer (L-T-G)
Dit topic is gesloten.