Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:34:
[...]

Ik bedoel ook gewoon met eigen truck. Kan me voorstellen dat je ook zonder vracht ergens naartoe rijd om daar de lading op te halen waarmee je zelf wil gaan rijden. Maar ik doe dat niet en ben nu op weg naar Ijsland al duurt dat nog wel eventjes.
Ik pik meestal ook gelijk iets nieuws op in dezelfde stad, tenzij er in een stadje in de buurt iets leukers ligt maar ga zéker geen half uur hiervoor rijden.

Wat vermogen betreft, geef mij doorgaans ook maar rond de 500 PK, niet veel meer of minder. In niet al te heuvelachtige gebieden althans. Nu rijd ik wel met 620 PK rond omdat Scandinavië en IJsland. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Br3wmaster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:25:
[...]

Ja goed punt inderdaad. Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog weinig ritten in Scandinavië heb gereden. Laat staan IJsland. Als ik een truck rijdt met wat minder PK let ik altijd wel beetje op het gewicht van een lading. Maar ga de T vanavond wel is even proberen dat lijkt me wel geinig :)
Niet proberen met minder PK :+
Heb het gedaan met een Volvo met 460PK en per ongeluk 23T naar Akureyri. Eerst moet je over een steile berg maar die gaat nog wel (is bijna verplicht want er gaat geen andere weg vanuit de havenstad :P)
Deze berg overleeft en toen de weg naar Akureyri, wat een drama zeg. Besneeuwde wegen die aardig stijl liepen.. Op een gegeven moment trok de wagen het niet meer met automatisch schakelen (dit is wat makkelijker met tb) en toen geprobeerd om naar boven te komen, nou 10km/h is langzaam kan ik je zeggen. Toen nog het geluk gehad dat er een auto door de bocht vloog die ik niet verwachtte om 4 uur 's nachts en moest uitwijken op een sneeuwweggetje. Jullie kunnen hetzelf ook wel oplossen wat er gebeurde dus mocht ik gelukkig wat sneller naar Akureyri. Al met al een 45 minuten bezig geweest over 500 km :+

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat lopen jullie toch te zeuren over te weinig vermogen bij zware ladingen. Ik heb laatst een boom van 58ton getrokken met een Renault Premium met 430pk... :+

Hoe vaak hebben vrachtwagens in het echt overigens 12 versnellingen?

We zijn op m'n werk bezig met het updaten van carkits in vrachtwagens, dus ik zit de laatste tijd geregeld achter het stuur om de chauffeurs te leren omgaan met de nieuwe apparatuur.

Zo hebben wij een Volvo FL612, die 6 versnellingen heeft. Een DAF CF waarvan ik het niet weet. Maar ook 3 Mercedes Axor trekkers die maar 8 versnellingen hebben.

Ik vermoed dat dit een optie is bij aanschaf afhankelijk van waar de wagen voor gebruikt gaat worden.

[ Voor 66% gewijzigd door FastFred op 19-03-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
FastFred schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:08:
Wat lopen jullie toch te zeuren over te weinig vermogen bij zware ladingen. Ik heb laatst een boom van 58ton getrokken met een Renault Premium met 430pk... :+

Hoe vaak hebben vrachtwagens in het echt overigens 12 versnellingen?

We zijn op m'n werk bezig met het updaten van carkits in vrachtwagens, dus ik zit de laatste tijd geregeld achter het stuur om de chauffeurs te leren omgaan met de nieuwe apparatuur.

Zo hebben wij een Volvo FL612, die 6 versnellingen heeft. Een DAF CF waarvan ik het niet weet. Maar ook Actross en Axor trekkers die maar 8 versnellingen hebben.

Ik vermoed dat dit een optie is bij aanschaf afhankelijk van waar de wagen voor gebruikt gaat worden.
Dat zijn ook gebakjes, meeste vrachtwagens die ik heb gereden hebben minimaal 12 versnellingen. Hoe lichter de auto hoe minder versnellingen nodig zijn. Maar een trekker oplegger combinatie wil nog wel eens zwaarder zijn en dan is het lekker om wat meer versnellingen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ze worden ook niet gebruikt voor veel zware ladingen. Dat Volvo'tje wordt alleen maar verpakkingsmateriaal en schuimdelen mee vervoerd, als die 2 ton achterin heeft liggen is het veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Kijk, dan zou een 750PK motor met een 12 bak nogal overkill zijn :+

Bij het werk van mijn pa komen dat soort "monsters" wel eens, gezien die containers vol met allemaal metaal-meuk moeten brengen en afhalen, en zo af en toe zo'n ding met 2 trailers.

En dat ga je niet verslepen met een simpel vrachtautootje.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 14:54
Bananendoos schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:03:
[...]

Niet proberen met minder PK :+
Heb het gedaan met een Volvo met 460PK en per ongeluk 23T naar Akureyri. Eerst moet je over een steile berg maar die gaat nog wel (is bijna verplicht want er gaat geen andere weg vanuit de havenstad :P)
Deze berg overleeft en toen de weg naar Akureyri, wat een drama zeg. Besneeuwde wegen die aardig stijl liepen.. Op een gegeven moment trok de wagen het niet meer met automatisch schakelen (dit is wat makkelijker met tb) en toen geprobeerd om naar boven te komen, nou 10km/h is langzaam kan ik je zeggen. Toen nog het geluk gehad dat er een auto door de bocht vloog die ik niet verwachtte om 4 uur 's nachts en moest uitwijken op een sneeuwweggetje. Jullie kunnen hetzelf ook wel oplossen wat er gebeurde dus mocht ik gelukkig wat sneller naar Akureyri. Al met al een 45 minuten bezig geweest over 500 km :+
AWSOME _/-\o_ Dat zijn de leuke ritten :9

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Laatst online: 30-09 19:27
Br3wmaster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:33:
[...]

AWSOME _/-\o_ Dat zijn de leuke ritten :9
Leuk? Heb me op een gegeven moment doodge-ergerd :Maar als ze goed lopen zijn ze zeker leuk! Wel uitkijken in die stad want daar liggen die zwart/gele rotdrempels :P

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 18:29

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Gebruik ik af en toe de console voor en dan het "goto" command.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:58
NoFearCreations schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:50:
Gebruik ik af en toe de console voor en dan het "goto" command.
Booo! Mja ieder z'n Eigen smaak, ik hou ook wel van wat uitdaging hoor. Ik heb bijvoorbeeld alle xmas gifts met 300ish pk vrachtwagens gedaan omdat ik vaak geen garages had in de steden waar die jobs waren.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Als je her en der wat garages heb kan je daar ook gewoon heen laten warpen. Dat is al minder cheaten dan het goto command :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
MeltedForest schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:12:
Als je her en der wat garages heb kan je daar ook gewoon heen laten warpen. Dat is al minder cheaten dan het goto command :P
Ik heb nog nooit commands gebruikt, ik rij liever om of annuleer de rit, maar zoals ik al zei ieder z'n ding. Ondanks dat ik lvl 67 ofzo ben heb ik niet echt heel veel garages, ben meestal liever aant trucken dan die dingen te regelen. Heb volgens mij maar iets van 10ish garages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb nu al zo vaak opnieuw moeten beginnen, dat ik met m'n huidige profiel echt 100% voor de fun rij. Dus ik kijk in de Jobmarket voor een leuke rit in de stad waar ik ben, is die er niet, dan ga ik via de console naar een plaats die er wel een heeft.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Als ik dit zo allemaal lees dan wil ik ook weer heel graag ritjes maken :D Helaas zal mijn MBP met AMD Radeon HD 6490M 256 MB dat niet zo leuk vinden :(

Vroeger met Hard Truck altijd prima vermaakt, maar toen zat ik nog op Windows. Toch maar eens tijd voor een nieuwe MacBook dan.

Of ze moeten het voor de PS4 releasen :9

[ Voor 36% gewijzigd door MoietyMe op 19-03-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:09:
[...]

Booo! Mja ieder z'n Eigen smaak, ik hou ook wel van wat uitdaging hoor. Ik heb bijvoorbeeld alle xmas gifts met 300ish pk vrachtwagens gedaan omdat ik vaak geen garages had in de steden waar die jobs waren.
Ik gebruik 'm best vaak... Om altijd de leukste ritten te kunnen kiezen. Teleporteren werkt niet, aangezien dan de rit alweer verlopen is. Ieder z'n keuze.

Als het in de buurt ligt rijd ik wel zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 19-03-2015 17:48 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Good Fella schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:46:
Als ik dit zo allemaal lees dan wil ik ook weer heel graag ritjes maken :D Helaas zal mijn MBP met AMD Radeon HD 6490M 256 MB dat niet zo leuk vinden :(

Vroeger met Hard Truck altijd prima vermaakt, maar toen zat ik nog op Windows. Toch maar eens tijd voor een nieuwe MacBook dan.

Of ze moeten het voor de PS4 releasen :9
Ehhmm, of voor 1/3 van het geld van iRommel een pc'tje in elkaar drukken die prima ETS2 kan draaien.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

True, tenzij je graag 1440p 125% scaling wilt draaien, is een Athlon 860k met een R9 270 al een prima bakje.

Het is jammer dat ETS2 zo erg op 1,5 core loopt, dankzij die erg oude engine, heb nog wel de nodige framedrops met mijn 1100T + R9 290 [die vooral uit zijn neus vreet]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Wil nu met de Ohaha Volvo gaan rijden, maar zodra ik de liftas wil gebruiken crasht mijn game. Dit staat er in mijn log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
00:00:15.938 : <ERROR> Missing model descriptor: /vehicle/truck/50k_r_high/interior/model.pmd
00:00:15.940 : <ERROR> Missing model descriptor: /vehicle/truck/50k_r_high/interior/model.pmd
00:00:16.978 : Road network navigation caching started.
00:00:29.395 : Road network navigation caching finished.
00:00:30.490 : Garage update started.
00:00:31.007 : Garage update finished.
00:00:31.024 : Economy load time: 20882ms  (23 MB)
00:00:31.210 : <WARNING> Model in old format detected '/vehicle/truck/upgrade/smalllight/iceblue.pmg', please upgrade format to improve load performance!
00:00:31.210 : <ERROR> [fs] Failed to open file "/automat/0a/cb24b2bb9e9e2697e356f5cadde785cf66fe01.mat" in the read_only mode
00:00:31.210 : <ERROR> [material] Can not open '/automat/0a/cb24b2bb9e9e2697e356f5cadde785cf66fe01.mat'
00:00:31.223 : <WARNING> Model in old format detected '/vehicle/truck/upgrade/share/50k_michelin_white.pmg', please upgrade format to improve load performance!
00:00:31.229 : <WARNING> Model in old format detected '/vehicle/wheel/scansam/front.pmg', please upgrade format to improve load performance!
00:00:31.239 : <WARNING> Model in old format detected '/vehicle/wheel/scansam/rear.pmg', please upgrade format to improve load performance!
00:00:31.632 : <ERROR> [snd] Failed to bind, file not found! (/sound/truck/6_pack_Kriechbaum/int/volvo_idle2.ogg)
00:00:32.089 : <ERROR> [snd] Failed to bind, file not found! (/sound/truck/6_pack_Kriechbaum/wind_inside_int_1.ogg)
00:00:33.367 : Create actor: (96 MB)
00:00:33.417 : Game init finished. (132 MB)
00:01:12.686 : <ERROR> Chassis reused with different wheel size setup: /vehicle/truck/volvo_fh16_2013/truck.pmd
00:01:12.686 : <ERROR> Front wheel sizes, old [0.507, 0.507] versus new [0.512, 0.512].
00:01:12.686 : <ERROR> Rear wheel sizes, old [0.506, 0.506, 0.506, 0.506] versus new [0.512, 0.512, 0.512, 0.512].

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
VasZaitsev schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:11:
True, tenzij je graag 1440p 125% scaling wilt draaien, is een Athlon 860k met een R9 270 al een prima bakje.

Het is jammer dat ETS2 zo erg op 1,5 core loopt, dankzij die erg oude engine, heb nog wel de nodige framedrops met mijn 1100T + R9 290 [die vooral uit zijn neus vreet]
Ik heb een r290x en die vreet echt niet uit z'n neus op 1080p en 400% scaling en alles max.. Sterker nog in sommige promods gedeeltes heb ik ook aardig wat fps drops soms. Weet niet welke settings je draait ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

1440p dankzij VSR en dan 125% scaling, en dan alles op zo hoog mogelijk, resolutie hoger of scaling hoger en mijn game crasht direct.

1080p 400% scaling vond mijn cpu niet zo leuk, want die loopt dan op 1 core 100%, en dan heb ik iets van 30fps.

Maar de GPU load valt telkens behoorlijk mee, het is bij mij echt mijn cpu die de bottleneck is.

Even afterburner bekeken bij het laatste stukje van mijn rit van Graz naar Keflavik, en mijn GPU gaat pas echt boven de 50% uit als ik op een industrieterrein zit, de rest van de tijd schommelt hij tussen de 20-40, maar Core 6 loopt vrolijk op 90% de hele tijd.

[ Voor 27% gewijzigd door RobinHood op 19-03-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb voor nu maar even een stuuras inplaats van een liftas op de Volvo gezet, dan crasht hij tenminste niet. Net ook een leuke lading gehad, die vrij lastig was om te lossen.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2elz2x1.png

Kon niet de hoek insteken, dus moest vanaf de straat achteruit de plaats op.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonet een leuke laadplaats gehad, de Stein Bruch in Tartu, Estland 8) Das best mooi rijden, een beetje een uitdaging. Misschien toch maar eens Rusmap proberen, daar schijnen veel meer van dat soort plekken in te zitten.

En die moet naar Pau, Frankrijk, was iets van 3400km (klopt ook nog aardig met wat Google Maps aangeeft als je via Finland > Zweden rijd).

Ben nu Stockholm net voorbij, morgenavond verder :)

Ik draai SLI, maar die staat ff uitgeschakeld voor troubleshooting doeleinden. Maar met SLI ingeschakeld, moeten ze beide nog behoorlijk aan de bak hoor (2x GTX560 2GB en in ETS2 volgens mij alles voluit, maar ik doe dan weer niks met scaling enzo), kan ze duidelijk horen. Stomme is, als ik met SLI uitgeschakeld speel, hoor ik 'm amper... Zijn twee identieke kaarten.

[ Voor 52% gewijzigd door FastFred op 19-03-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb scaling op 125% of 150% volgens mij, alles maximaal, en draait perfect met de setup in me onderschrift.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-10 21:32
Daarnet onderweg naar Tartu, Estland een bug tegengekomen. Ik geraakte met mijn lading niet verder dan te zien op de foto terwijl hij er perfect onder zou moeten passen. Heb moeten spookrijden tot ik naar de andere kant kon gaan om daar weer spook te rijden en dan terug op de juiste kant te komen :p Even verder kwam ik helaas hetzelfde probleem tegen en was de schade te hoog om verder te rijden. Schade aan trailer was 100%.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Fej1ujT.jpg

Ik speel op 1080p met 400% scaling en ik heb enkel in zeer drukke gebieden last van fps drops met rig uit mijn sig. Heb het cpu gebruik nog niet in de gaten gehouden. CPU draait op 4.8 GHz.

[ Voor 16% gewijzigd door Linus_BE op 19-03-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij maakt het erg uit hoeveel er geladen wordt, aangezien mijn 4706×1080 toch niet altijd een hoge framerate heeft.. Als ik de instellingen verander, verandert de framerate nauwelijks. Dit is met een R9 290

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zo gister na een maandje niet gespeeld te hebben opnieuw begonnen. Alleen Promods en Realistic lights (nog wat) . Spel speelt lekker weg en ben nu bezig met een ritje Manheim - Milaan. Hoop deze vanavond nog even af te maken.

Spel heeft me echt weer helemaal te pakken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik een SweetFX dus het verschil tussen 200% en 400% is niet meer zichtbaar. Ik heb dan 40 fps met een i5 4460 en een Radeon 6850. Het vervelende is wel dat ik soms intense framedrops heb tot 8 fps (voor twee a drie seconden), meestal als het wat langer duurt helpt het om even het menu in en uit te gaan.
Ik heb die framdrops vooral sinds ik Jazzycats AI pack gebruik, die ik eigenlijk niet kwijt wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Jazzycats AI pack, voegt die alleen meer traffic toe of maakt het de AI ook daadwerkelijk slimmer? Want ik heb gister toch wat rare fratsen uit moeten halen omdat de AI de meest gekke dingen doet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:15
Br3wmaster schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:25:
Jazzycats AI pack, voegt die alleen meer traffic toe of maakt het de AI ook daadwerkelijk slimmer? Want ik heb gister toch wat rare fratsen uit moeten halen omdat de AI de meest gekke dingen doet :9
Ik denk alleen maar de skins. Ik had van de week ook weer wat met die AI.. Om gek van te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dat is jammer. Op zich in real life ook genoeg aso's +) . Maar soms is het wel heel erg vervelend als je een boete krijgt of schade rijdt omdat je ineens moet uitwijken voor een hele gekke AI actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Br3wmaster schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:36:
Dat is jammer. Op zich in real life ook genoeg aso's +) . Maar soms is het wel heel erg vervelend als je een boete krijgt of schade rijdt omdat je ineens moet uitwijken voor een hele gekke AI actie
Ik heb deze mod erin staan, en die maakt het verkeer een stuk interessanter.
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=177690

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
NoFearCreations schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:03:
[...]

Ik heb deze mod erin staan, en die maakt het verkeer een stuk interessanter.
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=177690
_/-\o_ Die mod klinkt heel heel heel heel heel heel heeeeeeeeeel erg interessant :) . Lijkt zelfs op een must have mod ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

NoFearCreations schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:07:
[...]

Ehhmm, of voor 1/3 van het geld van iRommel een pc'tje in elkaar drukken die prima ETS2 kan draaien.
Ja, want ik ga 1/3 van een MBP méér uitgeven zodat ik één spelletje kan spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Good Fella schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:47:
[...]

Ja, want ik ga 1/3 van een MBP méér uitgeven zodat ik één spelletje kan spelen :/
Wut? Je zegt dat je een nieuwe MBP wilt kopen om ETS2 te spelen, terwijl ik zeg dat je voor €500 en pc kan hebben die ETS2 beter draait?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen zonsverduistering buiten te zien. laten ze die dan maar in ETS2 inbouwen hebben we toch nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linus_BE schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:02:
Daarnet onderweg naar Tartu, Estland een bug tegengekomen. Ik geraakte met mijn lading niet verder dan te zien op de foto terwijl hij er perfect onder zou moeten passen. Heb moeten spookrijden tot ik naar de andere kant kon gaan om daar weer spook te rijden en dan terug op de juiste kant te komen :p Even verder kwam ik helaas hetzelfde probleem tegen en was de schade te hoog om verder te rijden. Schade aan trailer was 100%.
Dit is een ongelukkige combinatie van twee ongelukkigheden..
Die aanhanger heeft een te hoge "collision model" waardoor hij het bord raakt. En het bord heeft een te lage "collision model" waardoor hij de aanhanger raakt.
Een normale aanhanger past er prima onderdoor.

We gaan kijken of we het raakvlak iets kunnen ophogen zodat buitensporige trailers er beter onderdoor kunnen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

NoFearCreations schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:00:
[...]

Wut? Je zegt dat je een nieuwe MBP wilt kopen om ETS2 te spelen, terwijl ik zeg dat je voor €500 en pc kan hebben die ETS2 beter draait?
Die MBP gebruik ik voor meer dan alleen ETS2 natuurlijk :) Als ik een Windows bak koop zou dat alleen voor ETS2 zijn; dat vind ik een beetje overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een nieuwe truck kopen maar twijfel wat de beste layout is qua wielen. Waar rijden jullie het liefst mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:56:
Ik wil een nieuwe truck kopen maar twijfel wat de beste layout is qua wielen. Waar rijden jullie het liefst mee?
Gewoon de standaard wielen lijkt meer op de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Gewoon de standaard wielen lijkt meer op de realiteit.
Ik bedoel de opties: 8x4, 6x4 enzovoorts. Wat is het beste daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb 6x2/4 met midlift op bijna al m'n persoonlijke trucks. Bevalt prima en is als je moeilijk weg komt nog nuttig ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:40
Zit daar eigenlijk nog verschil tussen vroeg ik me af? Heb laatst taglift gekozen, maar geen idee of het een nu 'beter' is dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de 6×4 standaard. Eerst met taglift, maar dat werkt soms bij drempels niet lekker.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
jip_86 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:22:
Zit daar eigenlijk nog verschil tussen vroeg ik me af? Heb laatst taglift gekozen, maar geen idee of het een nu 'beter' is dan de ander.
Bij midlift is de middelste rij stuurbaar als ze neergelaten is geloof ik. Bij taglift niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik merkte dat in de sneeuw 6x6 best prettig was, ook als je even de berm in moet omdat je trailer te lang is om langs de onmogelijke rotondes in promods te komen. Bij 6x4 en zeker 6x2 kwam ik regelmatig vast te zitten omdat 1 wiel dan in de lucht hangt, en je kan je dif niet locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:22:
Als je de taglift omhoog zet en met een zware lading gaat rijden, gaat je truck stijgeren bij het optrekken :) Dat vond ik sowieso niet handig dus die setup heb ik snel weer gedumpt.
VasZaitsev schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:13:
Ik merkte dat in de sneeuw 6x6 best prettig was, ook als je even de berm in moet omdat je trailer te lang is om langs de onmogelijke rotondes in promods te komen. Bij 6x4 en zeker 6x2 kwam ik regelmatig vast te zitten omdat 1 wiel dan in de lucht hangt, en je kan je dif niet locken.
De enkelbaans rotondes zijn best makkelijk, die moet je gewoon heel ruim nemen, ik kom daar nooit in de berm of op de rotonde zelf vast te zitten. Tenzij je een extra lange trailer uit een mod hebt natuurlijk.

En 6x6 is ook niet zonder mods te verkrijgen ;)

[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 20-03-2015 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-10 11:40
FastFred schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:44:
[...]

Als je de taglift omhoog zet en met een zware lading gaat rijden, gaat je truck stijgeren bij het optrekken :) Dat vond ik sowieso niet handig dus die setup heb ik snel weer gedumpt.
Huh, bij mij ging die naar beneden en ook niet meer omhoog wegens te zware lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:50:
[...]

Huh, bij mij ging die naar beneden en ook niet meer omhoog wegens te zware lading.
Dan heb je de optie "automatische lift" of iets dergelijks aan staan. Dan komt ie vanzelf naar beneden als je een trailer aankoppelt.

[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 20-03-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 10:39
mmmm, blijkbaar zorgt een bepaalde mod ervoor dat er geen sneeuw op de weg ligt op Ijsland, ik maar zoeken op dat eiland naar een besneeuwde weg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:41
FastFred schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:46:
Ik heb 6x2/4 met midlift op bijna al m'n persoonlijke trucks. Bevalt prima en is als je moeilijk weg komt nog nuttig ook!
Hoe bedoel je dat het nuttig is als je moeilijk weg komt. Ik kan hier niet direct iets bij bedenken. Ik heb op mijn trucks een taglift omdat ik dat gewoon mooier vind. Als ik het extra nut in kan zien van een midlift kan dat misschien mijn keus veranderen. Ik ben dus heel benieuwd naar hoe je dat voordelen biedt en wat je bedoelt met lastig wegkomen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Eindelijk 3-screen, even eyefinity ingesteld en bij Assetto Corsa gaat het wel goed (ongeveer 60FPS ipv 120) maar bij ETS2 kom ik echt niet boven de 10 FPS...

Sowieso, alles word uitgerekt over alle drie de schermen wat ook vreselijk irritant is, ook Chrome of Steam dus, heeft hier iemand een oplossing voor?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

krissie100 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:12:
mmmm, blijkbaar zorgt een bepaalde mod ervoor dat er geen sneeuw op de weg ligt op Ijsland, ik maar zoeken op dat eiland naar een besneeuwde weg :9~
Er ligt ook niet overal sneeuw, godzijdank, enige wat ik tegengekomen ben is voor Akureyri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 22:33

PauseBreak

derp!

YdieresiS schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:13:
[...]

Hoe bedoel je dat het nuttig is als je moeilijk weg komt. Ik kan hier niet direct iets bij bedenken. Ik heb op mijn trucks een taglift omdat ik dat gewoon mooier vind. Als ik het extra nut in kan zien van een midlift kan dat misschien mijn keus veranderen. Ik ben dus heel benieuwd naar hoe je dat voordelen biedt en wat je bedoelt met lastig wegkomen.
Met die liftas kun je de asdruk verhogen/verlagen. Dat kan dus net even helpen met de grip.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:18:
[...]

Er ligt ook niet overal sneeuw, godzijdank, enige wat ik tegengekomen ben is voor Akureyri.
Dat heb ik ook maar zie geen sneeuw alleen een beetje achter de wielen uitvliegen. Overig verkeer lijkt er geen last van te hebben. Veranderen niet van snelheid terwijl ikzelf niet boven de 40km/h uitkom jagen de vrachtwagens me voorbij. Heb jij wel dat het op sneeuw lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
PauseBreak schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:20:
[...]

Met die liftas kun je de asdruk verhogen/verlagen. Dat kan dus net even helpen met de grip.
Dat werkt dan toch met zowel een midlift als een taglift? Ik las er een beetje uit dat FastFred de midlift prefereerde boven de taglift omdat die handigere functionaliteiten heeft dan de taglift. Is het spel daar dan wel zo in gevorderd dat de asdruk verandert als je de liftas gebruikt? Ik had tot nu toe het idee dat het meer cosmetisch was dan echt functioneel. Toch maar eens kijken of ik in dergelijke situaties terecht kan komen en dan kan kijken of dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 22:33

PauseBreak

derp!

YdieresiS schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:40:
[...]

Dat werkt dan toch met zowel een midlift als een taglift? Ik las er een beetje uit dat FastFred de midlift prefereerde boven de taglift omdat die handigere functionaliteiten heeft dan de taglift. Is het spel daar dan wel zo in gevorderd dat de asdruk verandert als je de liftas gebruikt? Ik had tot nu toe het idee dat het meer cosmetisch was dan echt functioneel. Toch maar eens kijken of ik in dergelijke situaties terecht kan komen en dan kan kijken of dit werkt.
Nou ja, als je de taglift omhoog gooit dan kun je wheelies maken (zoek maar op youtube, ets2 wheelies). Het spel houdt er dus schijnbaar wel rekening mee.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Dat heb ik ook nog niet geprobeerd :P Met de midlift lukt dat niet, dus die zou wat stabieler moeten zijn in situaties waar je lastig weg komt. De taglift is dan wat lastiger als je het zo uitlegt.

Benieuwd of mijn Scania T ook wil steigeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je truck balanceert op je 2e stuuras en dus met de aangedreven wielen in de lucht hangt, kun je de 2e stuuras optillen om de aangedreven wielen weer op de grond te krijgen.

Scania T steigert wel met 6x4 met taglift.

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 20-03-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

CyberCow schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:22:
[...]

Dat heb ik ook maar zie geen sneeuw alleen een beetje achter de wielen uitvliegen. Overig verkeer lijkt er geen last van te hebben. Veranderen niet van snelheid terwijl ikzelf niet boven de 40km/h uitkom jagen de vrachtwagens me voorbij. Heb jij wel dat het op sneeuw lijkt?
Ja, kijk maar naar mijn screenshots, prachtig wit wegdek.

Idd wel vreemd dat alles langs je heen rijdt, dat vind ik wel erg jammer, doet imo afbreuk aan de leukheid ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens zal een lift axle in de toekomst beter gesimuleerd worden wat betreft gewichtsverdeling, tractie en bandenslijtage. Aldus SCS in een blog van een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:08:
[...]

Ja, kijk maar naar mijn screenshots, prachtig wit wegdek.

Idd wel vreemd dat alles langs je heen rijdt, dat vind ik wel erg jammer, doet imo afbreuk aan de leukheid ervan.
Zo is het het geval bij mij jou screenshot kan ik niet vinden eerlijk gezegd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SgeafQG.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

CyberCow schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:11:
[...]

Zo is het het geval bij mij jou screenshot kan ik niet vinden eerlijk gezegd.
Maar ik wel :+ VasZaitsev in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Snneeeeeuuuuuuwwwwwww

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:25:
Jup, daar hoort sneeuw te liggen, gezien de 'stuifsneeuw' achter je wielen.
Hoe kan het dat die sneeuw daar dan niet ligt. Ik heb geen rare mods volgens mij. Alleen de jazzycat, actros Mp4, promods, ruslandmap, roadrunner (grote trailers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Laatst online: 10:39
Sterker nog, ik speel enkel met de nieuwste promods en heb geen sneeuw op het wegdek. Zou het te maken hebben met de videosettings? Ik heb niet alles op ultra en scaling niet hoger dan 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het zou kunnen dat je alles op zo hoog mogelijk moet hebben, of je hebt een leuke bug ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jakob558 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:31:
Sterker nog, ik speel enkel met de nieuwste promods en heb geen sneeuw op het wegdek. Zou het te maken hebben met de videosettings? Ik heb niet alles op ultra en scaling niet hoger dan 100%.
Ik vind het ook vreemd maar denk niet dat het aan jou videoinstellingen ligt. Ik heb 1080p 400%schaling en alles op ultra en zie ook geen sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:15:
Eindelijk 3-screen, even eyefinity ingesteld en bij Assetto Corsa gaat het wel goed (ongeveer 60FPS ipv 120) maar bij ETS2 kom ik echt niet boven de 10 FPS...

Sowieso, alles word uitgerekt over alle drie de schermen wat ook vreselijk irritant is, ook Chrome of Steam dus, heeft hier iemand een oplossing voor?
ETS2 is zwaarder op drie schermen, omdat meer geladen wordt, en dat kan de oude engine niet altijd aan.

Alles uitgerekt, ja, dat is Eyefinity hè. ;)
Maak meerdere profielen, één voor normaal desktopgebruik en één voor Eyefinity. Maar dit is niet echt het topic om dat te bespreken :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie dat sneller is? Rechtstreeks naar Torshavn (30 uur!) of via Noorwegen? Het is een dringende levering en ik wil wel graag op tijd komen. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1nD5JWJl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:34:
Wat denken jullie dat sneller is? Rechtstreeks naar Torshavn (30 uur!) of via Noorwegen? Het is een dringende levering en ik wil wel graag op tijd komen. :P

[afbeelding]
De navigatie zorgt dat het altijd binnen de tijd kan, dus gewoon die volgen

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IK zou met de boot gaan dan weet je ook zeker dat je niet over je rusttijden heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Wie had dat gedacht, als een soort Dr. Frankenstein 2 truckmods proberen samen te voegen werkt niet :+

Ik wil graag de 10x4 mod voor de FH2012 uitproberen, maar ben bang alle meuk van Ohaha's FH2013 te missen, dus het chassis en alles wat mij nog meer belangrijk leek in Ohaha's mod gegooid, en zie daar, mijn game crasht direct na het laden :+

Ach, ik kon het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vandaag een update gehad maar heb niets kunnen zien wat er nou nieuw is

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koenvh schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:37:
[...]
De navigatie zorgt dat het altijd binnen de tijd kan, dus gewoon die volgen
CyberCow schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:42:
IK zou met de boot gaan dan weet je ook zeker dat je niet over je rusttijden heen gaat.
OK ben rechtstreeks gegaan en idd keurig op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ravw schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:11:
vandaag een update gehad maar heb niets kunnen zien wat er nou nieuw is
Volgens Max van SCS...
nothing new yet. just preparation
Dus dat is duidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:36:
[...]

Volgens Max van SCS...

[...]

oke :)

laat de rest dan ook maar komen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:30:
[...]

Hoe kan het dat die sneeuw daar dan niet ligt. Ik heb geen rare mods volgens mij. Alleen de jazzycat, actros Mp4, promods, ruslandmap, roadrunner (grote trailers).
1 van je andere mods zou de asfaltsoorten kunnen overschrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 19:36:
[...]

Volgens Max van SCS...

[...]

Ik gok implementaties voor Going North of zoiets?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Koenvh schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:09:
[...]

Ik gok implementaties voor Going North of zoiets?
Gewoon een cijfertje hoger, omdat het kan :+

"zie, iedere maand brengen we wel een update uit!" "jamaar, in de helft van die updates staat niks" "ja en? Ik zeg alleen dat we ze uitbrengen"

Als iedere uitgever zo goed om zou gaan met hun games als SCS met ETS2 doet, was de [game]wereld een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
kuusj98 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:15:

Heb je al de nieuwste videokaart drivers? Een vriend van mij heeft ook sinds kort een 3 schermen opstellen en hij vertelde mij dat toen hij de videokaart drivers naar de laatste versie had gezet, alles een stuk beter werkte. Weet niet of het voor jou werkt, maar is het proberen toch waard zou ik zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Gewoon een cijfertje hoger, omdat het kan :+
Dat zou een leuke patch note zijn :D
"zie, iedere maand brengen we wel een update uit!" "jamaar, in de helft van die updates staat niks" "ja en? Ik zeg alleen dat we ze uitbrengen"
lol
Als iedere uitgever zo goed om zou gaan met hun games als SCS met ETS2 doet, was de [game]wereld een stuk beter.
Eens.... maar ik zou toch wel een nieuwe game engine willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Dat zal hopelijk met ETS3 het geval zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een plaatje, omdat het kan :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6aQ4Irwl.jpg

Ik was op weg naar de trailer op de achtergrond (Klaksvík) alleen bleek daar niet zo'n groen icoontje te zijn om de opdracht aan te nemen, dus ben ik maar weer terug gegaan. Maar mooi was het daar wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je in Frankrijk richting Pau rijd zit er een tolstation zonder groene dingen. Moest omrijden via Poitiers gisteravond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Nice.. hoe is het met die fietser afgelopen? :+

En ik doe even mee.Dat zijn dan toch weer van die momentjes..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o7TR9fo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

hoi1234 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:20:
[...]

Heb je al de nieuwste videokaart drivers? Een vriend van mij heeft ook sinds kort een 3 schermen opstellen en hij vertelde mij dat toen hij de videokaart drivers naar de laatste versie had gezet, alles een stuk beter werkte. Weet niet of het voor jou werkt, maar is het proberen toch waard zou ik zeggen?
Ik ben nu 15.3 Beta aan het downloaden, ik zat niet eens op Omega, hopelijk loopt het nu iets beter, al betwijfel ik het ten zeerste.

Eigenlijk loopt elk spel nog "redelijk" behalve ETS2 dan (moet wel echt in de settings snijden wil ik 60 fps halen) en als ik niet minimaal 1 meter van mijn schermen af ga zitten word ik misselijk. Misschien was een 27-32-27 setup toch iets te overkill :+

Nou, al een stuk beter dan eerst, ik krijg zelfs 60 fps als ik op de snelweg zit. Maar: in een random stad zit ik aan de 14 fps en ik krijg echt de hele tijd (9/10 seconden) een framedrop naar 21 fps en dan springt ie weer naar 60 fps, dan weer naar 21 fps en zo gaat dat door...

Eens zoeken hoe dat (eventueel) opgelost kan worden, zo kan ik namelijk niet spelen. GPU usage zit de hele tijd rond de 98%.

[ Voor 21% gewijzigd door Kuusj op 21-03-2015 14:02 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister helaas geen tijd gehad om te spelen. Vanavond lekker hele avond trucken. Scania T mod toch maar geïnstalleerd dus lekker de wegen onveilig maken in dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:02:
[...]

Nice.. hoe is het met die fietser afgelopen? :+

En ik doe even mee.Dat zijn dan toch weer van die momentjes..
[afbeelding]
Haha, die fietser ging netjes aan de kant fietsen. Heb 'm wel ff lekker laten schrikken met m'n V8 en knalpijpen >:) Mooi sfeervol plaatje ook van jou. Altijd moeilijk om 'm tussen de lijntjes te houden met dit soort uitzichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik dan ook nog maar 1, raad waar het is? :P
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/1434byd.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er ergens te vinden wat er bij de nieuwe promods toegevoegd zou gaan worden. De huidige versie 1.90 is er namelijk alweer een tijdje :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Hoop dat we eerst een fix krijgen voor 1.90, want in IJsland klopt er weinig van het verkeer, op heel veel plaatsen verdwijnt/verschijnt het gewoon.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
NoFearCreations schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:06:
Ik dan ook nog maar 1, raad waar het is? :P
[afbeelding]
tssss, zo easy. Zo duidelijk Limburg dit.. :+
hoeveel weegt dat ding eigelijk? Ziet er zwaar uit.

Edit: Gevonden 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BRxlVL4.png

[ Voor 10% gewijzigd door Odessa op 21-03-2015 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
Gisteren nog een CAT C797F achtig ding van 35 ton door Duitsland gereden. Oplegger was breder dan een rijstrook dus ik heb half in de pechstrook moeten rijden. In de steden was het ook zeer tof natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:27:
Hoop dat we eerst een fix krijgen voor 1.90, want in IJsland klopt er weinig van het verkeer, op heel veel plaatsen verdwijnt/verschijnt het gewoon.
We zijn sinds de release van 1.90 al met 1.91 bezig. Het grootste probleem in IJsland zit bij de aansluitingen van de bruggen. Zelfs met weken beta-testen kom je deze dingen niet altijd tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:13:
[...]

We zijn sinds de release van 1.90 al met 1.91 bezig. Het grootste probleem in IJsland zit bij de aansluitingen van de bruggen. Zelfs met weken beta-testen kom je deze dingen niet altijd tegen :/
Of ik moet eroverheen gekeken hebben maar is het geen idee voor jullie om iedereen tester te laten zijn. Jullie maken op het forum een topic erover en zetten daarin jullie gehele kaart met daarbij zoals op de landkaart van die vakken. Iedereen die een fout meld kan daarbij al aangeven waar het ongeveer zich bevind en zo komen jullie sneller erachter. Eventueel kan dat dan natuurlijk ondersteund worden met een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
kuusj98 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:37:
[...]

Ik ben nu 15.3 Beta aan het downloaden, ik zat niet eens op Omega, hopelijk loopt het nu iets beter, al betwijfel ik het ten zeerste.

Eigenlijk loopt elk spel nog "redelijk" behalve ETS2 dan (moet wel echt in de settings snijden wil ik 60 fps halen) en als ik niet minimaal 1 meter van mijn schermen af ga zitten word ik misselijk. Misschien was een 27-32-27 setup toch iets te overkill :+

Nou, al een stuk beter dan eerst, ik krijg zelfs 60 fps als ik op de snelweg zit. Maar: in een random stad zit ik aan de 14 fps en ik krijg echt de hele tijd (9/10 seconden) een framedrop naar 21 fps en dan springt ie weer naar 60 fps, dan weer naar 21 fps en zo gaat dat door...

Eens zoeken hoe dat (eventueel) opgelost kan worden, zo kan ik namelijk niet spelen. GPU usage zit de hele tijd rond de 98%.
Fijn om te horen dat het nu beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FastFred schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:01:
Als je in Frankrijk richting Pau rijd zit er een tolstation zonder groene dingen. Moest omrijden via Poitiers gisteravond...
Ik kwam er gisteren ook 1 tegen, volgens mij dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:46:
[...]

Ik kwam er gisteren ook 1 tegen, volgens mij dezelfde.
grrr, Ik sta daar nu ook.Omrijden dan maar
Pagina: 1 ... 96 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.