Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shodan schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:09:
Nog even een noob vraagje, als je chauffeurs aanneemt, maakt het dan iets uit wat voor truck je ze geeft? Of hoe ze zijn ge-upgrade? Als dat niks doet koop ik gewoon een zooi van de goedkoopste.
Maakt verder niet uit. Als je het niet zo breed hebt kun je dus idd het beste een zo kaal mogelijke Renault of Iveco kopen. Dan ben je (zo uit mijn hoofd) rond de 92k klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Net ook even door (nachtelijk) Hamburg gereden, en ik moet zeggen dat het erg gaaf is nu. Ik kwam vanaf Kolding en moest naar Bremen, toevallig heb ik dat stuk vorige week maandag IRL gereden. Nu merk ik dat als je de A1 naar Bremen op draait in game, alle auto's daar 80 rijden, terwijl de dotmatrix borden aangeven dat daar 120 gereden mag worden. Dit is wellicht een bug die er uit kan. Ook merkte ik dat de vier tunnelbuizen van de Elbtunnel niet helemaal correct zijn weergegeven. Toen ik daar maandag langs kwam was het iig niet meer zo dat je voor de meest rechtse tunnelbuis in zuidelijke richting een afslag moest nemen. Tegenwoordig kan je daar gewoon netjes doorrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 14:54
Ja vanavond ETS2 maar weer is opstarten. Was er beetje op uitgekeken maar met PM 1.9 moet ik wel weer gaan spelen :) . Denk dat ik maar is begin met een clean install en een compleet nieuw profiel. heb er zin in !

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:32
Gisteren PM 1.9 even gespeeld, erg mooi gedaan!

Echter zakt de framerate op sommige plekken onwijs naar beneden (waar veel gebouwd is). In het originele spel zonder mods komt dat maar een hele enkele keer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg het maar niet goed met de nieuwe promods. Iedere keer als ik de mod van rusland eraan toevoeg dan word mijn hele kaart door elkaar gegooit. Heeft iemand hier ook last van en hoe is dit opgelost. De andere mods die ik gebruik lijken niet dat die voor problemen kunnen zorgen want deze aan en de rusland mod uit werkt het wel prima.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9VWCwy7.png

[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 16-03-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat je eerst alle Promods files activeert en daarna die van Rusmap? Daarnaast moeten die Rusmap bestanden geloof ik ook onderaan staan. De volgorde van activeren is in ieder geval belangrijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:57:
Weet je zeker dat je eerst alle Promods files activeert en daarna die van Rusmap? Daarnaast moeten die Rusmap bestanden geloof ik ook onderaan staan. De volgorde van activeren is in ieder geval belangrijk.
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst promods en alles inladen. daarna weer naar profiel wijzigen gaan en dan de rusland dingen aanzetten. En dan weer het spel starten. Dit is overigens wel de manier waarop dat ik dat heb gedaan. eerst alles uit de vorige promods verwijderd uit het rijtje en rusland uitgeschakeld. Daarna de nieuwe promods toegevoegd en daarna pas rusland.

Moet ik ook het bestand voor de koppeling met ETS2 aanzetten Ruslandmap+promods+port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
CyberCow schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:04:
[...]

Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst promods en alles inladen. daarna weer naar profiel wijzigen gaan en dan de rusland dingen aanzetten. En dan weer het spel starten. Dit is overigens wel de manier waarop dat ik dat heb gedaan. eerst alles uit de vorige promods verwijderd uit het rijtje en rusland uitgeschakeld. Daarna de nieuwe promods toegevoegd en daarna pas rusland.

Moet ik ook het bestand voor de koppeling met ETS2 aanzetten Ruslandmap+promods+port.
Je moet in je mod folder even de naam wijzigigen van RUSMod. zzzzzzzzzzzzzzz(en dan de naam van het bestandje). Dan weet je zeker dat deze als laatste geladen wordt en zou het goed moeten gaan. (dit heeft mij in het verleden in ieder geval geholpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De bestandsnamen zijn bij mij dit:

promods-def-v190
promods-map-v190
promods-v190
zzzzz_rusmap_ver_1_4_8_for_ets2_16-2_def
zzzzz_rusmap_ver_1_4_8_for_ets2_16-2_map
zzzzz_rusmap_ver_1_4_8_for_ets2_16-2_model
zzzzzzz_RusMap+ProMods_port_connection_1.16.2

voor de rest alle mods uitgeschakeld en dan werkt het nog niet. wat zou het dan nog meer kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
probeer het is zonder de port connection? Geen idee of het probleem hem daar in zit maar die file heb ik in ieder geval niet (waarschijnlijk nieuwe van Rusmap?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maakt het nog wat uit of ik de promods en rusland tegelijk inschakel of kan ik dat beter in etappes doen door bijvoorbeeld eerst promods in te laden dan weer naar profiel veranderen en dan rusland erbij te schakelen. Ik merk er zelf geen verschil in maar weet niet of het onderhuids wat kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:19:
De bestandsnamen zijn bij mij dit:

promods-def-v190
promods-map-v190
promods-v190
zzzzz_rusmap_ver_1_4_8_for_ets2_16-2_def
zzzzz_rusmap_ver_1_4_8_for_ets2_16-2_map
zzzzz_rusmap_ver_1_4_8_for_ets2_16-2_model
zzzzzzz_RusMap+ProMods_port_connection_1.16.2

voor de rest alle mods uitgeschakeld en dan werkt het nog niet. wat zou het dan nog meer kunnen zijn.
Dit is idd de juiste volgorde. Begin er nu wel aan te twijfelen of de huidige Rusmap wel compatible is. Ik gebruik op het moment alleen Promods. Vond nog wel dit topic Of is dat toevallig jouw topic? ;) Anders die even in de gaten houden maar.

Edit: ik zou dat idd ff proberen, eerst Promods -> profile laden en dan Rusmap. Anders zou ik het ook even niet weten. Anders wachten op een nieuwe Rusmap.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
CyberCow schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:29:
Maakt het nog wat uit of ik de promods en rusland tegelijk inschakel of kan ik dat beter in etappes doen door bijvoorbeeld eerst promods in te laden dan weer naar profiel veranderen en dan rusland erbij te schakelen. Ik merk er zelf geen verschil in maar weet niet of het onderhuids wat kan zijn.
Nee dat maakt verder niet uit. Omdat je Rusmap al zzzzzz.rusmap (oid) heeft word deze sowieso na promods geladen :) .

Het kan inderdaad zijn zoals Roadrunner al aangeeft dat Rusmap niet compatible is maar dat zou je anders even moeten googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de makers van Rusmap snel genoeg met een oplossing komen.
Wij hebben met hen (helaas) geen direct contact.

Overigens is dit laadpunt ook wel grappig:
https://scontent-fra.xx.f...5955049792420992013_o.jpg

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 18:29

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Promods moet na Rusmap worden geladen, dan is je map wel goed.

Ben al een tijdje opzoek naar een mod die zorgt dat je remlichten niet aangaan als je de handrem erop zet, dat gebeurd in het echt ook niet. En zoek een mod waarbij je heel precies de trailer aan moet koppelen, niet ongeveer in de buurt en dan op een knop drukken.

[ Voor 68% gewijzigd door NoFearCreations op 16-03-2015 14:54 ]

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh lol, dat is nieuw voor mij dan. Of het is sinds kort zo. Ik dacht dat PM net als bijv. Poland Rebuilding altijd eerst moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben even tegendraads geweest en heb de zzzz voor de Ruslandmap weggehaald en de promods voorzien van het nodige aantal zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Nu staat wel de map weer op de juiste plek maar kan niet meer scrollen naar Rusland als ik voorbij Polen kom dan schiet het beeld weer terug naar west Europa. weet niet of de ritten wel goed gaan maar dat zien we vanzelf wel.

De RO en baltische staten uitbreiding doet het alleen niet meer maar zoveel bijzonders was dat ook weer niet.

[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 16-03-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:58:
Oh lol, dat is nieuw voor mij dan. Of het is sinds kort zo. Ik dacht dat PM net als bijv. Poland Rebuilding altijd eerst moest.
Inderdaad ik wist ook niet beter of PM moest voor Rusmap. Goed dat ik dat weet dan loop ik vanavond niet tegen dat probleem aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:52:
Promods moet na Rusmap worden geladen, dan is je map wel goed.

Ben al een tijdje opzoek naar een mod die zorgt dat je remlichten niet aangaan als je de handrem erop zet, dat gebeurd in het echt ook niet. En zoek een mod waarbij je heel precies de trailer aan moet koppelen, niet ongeveer in de buurt en dan op een knop drukken.
Die zou ik ook wel willen maar dan ook met de motorrem de remlichten niet direct aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
Ik heb 15 Mods tegelijk werkend in één profiel en als laatste ProMods en RusMap. Die staan als laatste in de lijst zoals hieronder neergezet.
En alles werkt perfect.

zzzzzzzzzzpromods-def-v19
zzzzzzzzzzpromods-map-v190
zzzzzzzzzzpromods-v190
zzzzzzzzzzzzzzz_rusmap_ver_1.4.8_for_ets2_1.16.2_def
zzzzzzzzzzzzzzz_rusmap_ver_1.4.8_for_ets2_1.16.2_map
zzzzzzzzzzzzzzz_rusmap_ver_1.4.8_for_ets2_1.16.2_model
zzzzzzzzzzzzzzzzz_RusMap+ProMods_port_connection_1.16.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zojuist ook PM 1.9 gedownload en geinstalleerd. Damn :D

Eerst even Josh z'n vlog van vandaag kijken, heb de veranderingen op de kaart al even bekeken. Oberhausen is een echt mierennest lijkt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:46

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Na lang zonder map mods toch maar even de nieuwe 1.9 van ProMods gedownload (10MB/s via de betaalde link, niet verkeerd 8) ). Echt heel mooi gemaakt, merk meteen dat het veel minder aso trucker gedrag tolereert :P . Veel onoverzichtelijke kruispunten, krappe rotondes, ingewikkelde afslagen en nog veel meer. Eindelijk wat uitdagende wegen om te berijden. Echt petje af ScuL :) .

[ Voor 6% gewijzigd door RoofTurkey op 16-03-2015 17:58 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:27:
[...]

Maakt verder niet uit. Als je het niet zo breed hebt kun je dus idd het beste een zo kaal mogelijke Renault of Iveco kopen. Dan ben je (zo uit mijn hoofd) rond de 92k klaar.
DAF is het goedkoopst ;)

Wat vinden jullie van mijn 480 DXi Renault Magnum Route 66?

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8713/16794366685_831c114ca1_c.jpg

Een reactie op de volgende foto vond ik wel mooi: "Rolling into the sunset like a lone cowboy"

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7641/16767886586_019e4f11c6_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Renooit bedoel je :+

Ik vind mijn 8x4 Volvo Globie toch wel heel erg sexy, al is een Scania Streamline Highline 6x4 ook behoorlijk nice. Voordeel van de Scania is dat er speciale paintjobs op kunnen, vind de Fantasy pack wel erg nice.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VasZaitsev schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:33:
Renooit bedoel je :+

Ik vind mijn 8x4 Volvo Globie toch wel heel erg sexy, al is een Scania Streamline Highline 6x4 ook behoorlijk nice. Voordeel van de Scania is dat er speciale paintjobs op kunnen, vind de Fantasy pack wel erg nice.
Haha, je gebruikt zeker Ohaha's mod, die heeft in zijn Dropbox folder een bestand staan die de paintjobs toevoegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:39:
Eerst deze grote jongen weg gebracht, was best een uitdaging, de T620 had het soms moeilijk met de 75 ton.
[afbeelding]

Nu onderweg met deze:
[afbeelding]
Hoe krijg jij die paintjobs op de Scania T? Ik kan maar 1 enkele kleur kiezen in de paintshop. Ik wil mijn T in de bedrijfskleuren hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:04:
[...]

Haha, je gebruikt zeker Ohaha's mod, die heeft in zijn Dropbox folder een bestand staan die de paintjobs toevoegt :)
Dat zou wel mooi zijn, nu nog zijn dropbox vinden :+

Al moet ik zeggen dat de Sisu mod ook wel gaaf is, dat is gewoon de cab van de Renault Premium, maar met keuze uit zwaardere motoren en meerdere chassis, zoals alle gebruikelijke 6x dingen en ook een stapeltje 8x2 en 8x4 chassis.

Heb overigens ook nog een 10x4 mod voor de Volvo, misschien dat ik die eerdaags eens erop doe, als je toch overkill bezig bent, doe het dan goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
FastFred schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:09:
[...]

Hoe krijg jij die paintjobs op de Scania T? Ik kan maar 1 enkele kleur kiezen in de paintshop. Ik wil mijn T in de bedrijfskleuren hebben namelijk.
Dit zijn gewoon de standaard ingame paintjobs.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister alle mods maar is geinstalleerd en opnieuw begonnen. Maar besloten om eerst wat losse opdrachten te doen en wat geld bij elkaar te sprokkelen zodat ik straks zonder lening een truck kan kopen. Denk dit keer een MAN of Iveco. Daar ben ik nog niet over uit.

@Scul en team : echt weer een great job ziet er weer fantastich uit _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:25:
[...]

Met mijn Scania T kan ik ook alleen kiezen uit een aantal vaste kleuren, metallic en een aanpasbare kleur met of zonder die Scania afbeelding. Die DLC paintjobs zijn echter niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb niks aangepast, en kan gewoon die paintjobs kiezen. Heb ook geen extra dlc of iets dergelijks.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:21:
[...]

Met mijn Scania T kan ik ook alleen kiezen uit een aantal vaste kleuren, metallic en een aanpasbare kleur met of zonder die Scania afbeelding. Die DLC paintjobs zijn echter niet beschikbaar.
Voor de Scania T is ook een specifiek mod pack. Misschien dat daar meer bij zit. Wat ik me nog wel afvraag en het zal een stomme vraag zijn. Dit probeer je toch wel in de paint shop? Heb deze vraag ooit eerder voorbij zien komen en iemand probeerde dit bij het samenstellen van een vrachtwagen bij de dealer te doen. En daar zitten ze niet bij.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het inderdaad in de paint shop. Ik ga daar eigenlijk na zo'n beetje iedere rit langs om een bijpassende kleur te vinden voor m'n volgende trailer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Br3wmaster schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 08:16:
Gister alle mods maar is geinstalleerd en opnieuw begonnen. Maar besloten om eerst wat losse opdrachten te doen en wat geld bij elkaar te sprokkelen zodat ik straks zonder lening een truck kan kopen. Denk dit keer een MAN of Iveco. Daar ben ik nog niet over uit.

@Scul en team : echt weer een great job ziet er weer fantastich uit _O_
MAN trucks zijn wel aardig, alleen zijn de modellen van de game nogal oud en daardoor tamelijk lelijk als je ze vergelijkt met bijv. de DAF euro 6.

Iveco's vind ik zelf ondingen, weinig vermogen, duur voor wat je krijgt en kleine dieseltanks, al is de Hi-Way opzich wel een mooie truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
VasZaitsev schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:18:
[...]

MAN trucks zijn wel aardig, alleen zijn de modellen van de game nogal oud en daardoor tamelijk lelijk als je ze vergelijkt met bijv. de DAF euro 6.

Iveco's vind ik zelf ondingen, weinig vermogen, duur voor wat je krijgt en kleine dieseltanks, al is de Hi-Way opzich wel een mooie truck.
Ik vind beiden merken juist prachtig omdat je deze types nog genoeg tegenkomt op de weg. Het hoeft niet altijd het nieuwste van het nieuwste te zijn. Zou graag een tweedehands dealer willen zien ingame waar je nog wat oudere modellen (met of zonder roest) kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:25:
[...]

Die heb ik met de Scania T dus niet. Ik kan alleen kiezen uit 1 kleur, de metallic kleur en die ene paintjob die met de T komt.

De standaard ETS2 paintjobs heb ik nooit gehad bij de T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Saybia schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Ik vind beiden merken juist prachtig omdat je deze types nog genoeg tegenkomt op de weg. Het hoeft niet altijd het nieuwste van het nieuwste te zijn. Zou graag een tweedehands dealer willen zien ingame waar je nog wat oudere modellen (met of zonder roest) kan kopen.
Ik bedoel dat de kwaliteit van de gamemodellen vrij laag is, vergelijk de hoeveelheid details maar eens met de FH16 en vooral de Euro 6.

Tweedehands trucks zou mij ook geweldig lijken, kunnen ze direct de economie wat realistischer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De oude Volvo FH is dan ook nog uit de tijd dat SCS nog geen licentie voor Volvo's had, het nog Vailliant hete ofzo en het detail dus niet heel hoog was. Zelfde geld voor de XF 105.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
VasZaitsev schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:18:
[...]

Vind de Hi-Way er inderdaad wel leuk uit zien :) . Maar ga denk toch voor de MAN ook al heeft deze wat minder details. Heb al tijdje met volvo/scania en de nieuwe euro 6 gereden dus tijd voor wat nieuws :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand of de nieuwe promods 190 samen gaat met Russian Open spaces map 2.1. Ik zou het zonde vinden om mijn profiel te slopen door te proberen. Ben nu bijna in Ijsland.

@Promods echt mooi werk wat jullie hebben verricht vooral het vernieuwde Duitsland lijkt veel op de huidige situatie met duidelijke borden erbij ga zo door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:58:
Ik zou het zonde vinden om mijn profiel te slopen door te proberen.
Waarom geen backup maken van je profiel en het dan proberen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 13:26
Wat voor stuur raden jullie mij aan voor een budget van rond de 50-75 euro. Ik was rond aan het kijken maar veel sturen zijn voor pc en ps3, maakt dit uit of heeft levert dit voor de rest geen problemen op?

speel op dit moment met een xbox controller maar vind dit toch niet echt fijn werken

[ Voor 17% gewijzigd door jeffreygek1 op 17-03-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 07-10 16:34
Probeer één van deze 3 voor die prijs te krijgen;
http://tweakers.net/categ...uaWRkBhoHhJZUEqyGilRCAfAA

Ik speel zelf met een Momo maar kom knoppen te kort.

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 17-03-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:03:
[...]

Waarom geen backup maken van je profiel en het dan proberen? ;)
Dat is het hem juist ik heb heel veel profielen staan onder documenten heb geen idee welke dat de huidige is. Maar als ik een back-up maak van allen en zet deze later weer terug dan kan ik nog het spel niet meer starten. Heb dit al eerder meegemaakt daarom ben ik er niet zo heel happig op. Misschien maar een keer een back-up maken van de gehele harddisk.

Maar als iemand het al ervaren heeft scheelt weer een hoop werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kan toch gewoon kijken in Windows welke profilefolder voor het laatst gewijzigd is? Die moet je dan hebben. Weet niet precies wat het probleem is dat je de game niet meer kan starten als je een backup terugzet. Dat heb ik nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 14:28

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hebben jullie dit al gelezen/gezien?

http://blog.scssoft.com/2...l-side-telemetry-sdk.html

Awesome om te gebruiken als tweede scherm :D

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Oud bericht is oud.

Overigens, nieuwe "leuke" bug gevonden: nu ik Talinn en omstreken onveilig heb gemaakt en alle truckdealers in Estland heb ontdekt, crasht mijn game als ik het truckdealers scherm open.

En da's niet tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VasZaitsev schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:25:
Overigens, nieuwe "leuke" bug gevonden: nu ik Talinn en omstreken onveilig heb gemaakt en alle truckdealers in Estland heb ontdekt, crasht mijn game als ik het truckdealers scherm open.

En da's niet tof.
Vreemde fout, kun je je game.log als bug report op het ProMods forum plaatsen alsjeblieft?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Al gedaan, maar is mijn eerste post daar en moet door een mod bestudeert worden :+ Mijn naam daar is RobinHood

00:05:11.298 : <ERROR> d:\build_bot\slave\final_build_ets2_116\build\prism\src\p3core\collections/arrays/arrays_base_impl.h(484): ??A?$array_t@Vstring_dyn_t@prism@@@prism@@QEAAAEAVstring_dyn_t@1@_K@Z: Index outside array boundaries.

is het enige wat ie zegt, want daarvoor staan mijn quicksave logs.

[ Voor 3% gewijzigd door RobinHood op 17-03-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:13
Ik probeerde daarnet vanaf NL naar Le Havre Rouen via Paris te rijden en ik kwam een tol tegen waarbij ik niet kon betalen. Er stond geen groen vakje zeg maar.. Dat was tussen Paris en Le Havre Rouen. Ik moest terug rijden om via een andere route daar te komen. Rechtsomkeer gemaakt (richting Paris) naar Calais en vanaf daar naar Le Havre Rouen. Redde het qua tijd nog ook, had nog een uurtje over :D

Ik draai ProMods 1.9 en een zooi Jazzycat mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Vanuit Groningen naar Duitsland, Bad Oy... nog iets, staat in duitsland op een gegeven moment een portaal bijna op de weg. Dus niet achter de vangrail. Weet niet of dat klopt? Heb geen screenshot kunnen. Wel apart. In Ijsland (erg gaaf om te rijden) vind ik het toch telkens apart hoeveel auto's gewoon verdwijnen.

Overigens gisteren geprobeerd om een Wind Turbine motor van Reykjavik naar het vaste land te brengen. Zat continu vast. Van de week nogmaals proberen. Heb hem voor nu afgebroken. (Damn 179.000 Euro rit.)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:41
Ik had gisteren twee motoren op een dieplader liggen en die moest ik naar Ijsland brengen. Kwam daar vaak bijna vast te zitten door die dranghekjes als rijbaanscheiding bij kruispunten. Verdraaid irritant zijn die als je met zo'n lange diepe aanhanger daar bent. Maar verder wel erg mooi. Inderdaad valt het op dat veel auto's verdwijnen.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 19:27
Bananendoos schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:48:
Zeg sinds wanneer verkoopt de Ikea in Malmö 25T zware gravers aan Bauhaus in Bergen? :+
Wel een heel apart gezicht om te zien xD
Zo die ben ik eindelijk kwijt, gelukkig kwam promods uit dus even tijdens deze rit geupdate, 4x een boot moeten nemen en dan door het binnenland van Noorwegen was ik wel zat :+

Nu had ik daarna 2 keuzes om naar ijsland te gaan. 13T aardappelen met een daf of 23T iets met een Volvo. Koos de Volvo omdat ik dacht dat ik wat meer power kreeg, wat komt er? 460Pk, dat gaat fout xD

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister mijn 1e ritjes gemaakt. Kon het toch niet laten om mijn bedrijf weer in Nederland te vestigen. Dit maarl in Rotterdam. Al een aantal ritten naar de UK gemaakt :) . Heen is altijd leuk maar eenmaal in de UK hebben de trucks het stuur aan de andere kant. Dat is wel even wennen :9 .
Hoop snel mijn eigen truck te kopen en de wegen onveilig te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ik ben 3 weken terug met een nieuw profiel gestart. Vooral de veel opleverende ritten gedaan. Dan heb je, mits je tijd hebt, redelijk snel een mooi bedrag bij elkaar. Ikzelf heb eerst een miljoen bij elkaar gereden alvorens een vrachtwagen aan te schaffen. Dan heb je buffer voor ongemakken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik doe sowieso een beetje aan RP dus als ik van A'dam naar Londen rijdt. Begin ik daarna in Londen om naar plaats X te rijden. Dit levert niet altijd heel veel op maar voelt voor mij als een soort van must :9 . Zelf denk ik dat ik spaar tot ik 150k heb dan koop ik een truck en heb ik nog wat backup money om van te tanken en andere verplichte zooi te betalen :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 09:02
Ik denk dat je beter zodra je het geld hebt een truck kan kopen hoor, aangezien je dan veel meer verdient. Meesten lenen ook gewoon geld zodra het kan. Heb ik eerste keer ook gedaan.

Nu probeer ik ook zelf eerst te sparen. Zit op de helft van geld voor een truck. Vanavond kijken of ik de andere helft kan ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Nu sinds een tijdje ook begonnen na het lezen van dit topic.
Man, wat is dit verslavend! Laatst m'n eerste truck (Volvo) gekocht, helemaal trots. :P
Natuurlijk ook meteen voorzien van ProMods, echt een mooi stukje werk!
Loopt als een zonnetje, alleen toen ik laatst een vrij lange tunnen door moest in Denemarken, in de buurt van Aarhus (dacht ik...) stortte m'n framerate enorm in. (na de tunnel was het weer smooth... :S )

Vanavond maar weer een rondje doen. :D

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Shodan schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:56:
Ik denk dat je beter zodra je het geld hebt een truck kan kopen hoor, aangezien je dan veel meer verdient. Meesten lenen ook gewoon geld zodra het kan. Heb ik eerste keer ook gedaan.

Nu probeer ik ook zelf eerst te sparen. Zit op de helft van geld voor een truck. Vanavond kijken of ik de andere helft kan ophalen!
Nee lenen sla ik over :9 .De 1e keer dat ik met deze game begon heb ik tot level 15 oid gespaard en toen gelijk een Volvo met allerlei toeters en bellen gekocht. Zo lang ga ik dit keer in ieder geval niet wachten maar let op: 'Geld lenen kost geld' :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghostley schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:20:
Nu sinds een tijdje ook begonnen na het lezen van dit topic.
Man, wat is dit verslavend! Laatst m'n eerste truck (Volvo) gekocht, helemaal trots. :P
Natuurlijk ook meteen voorzien van ProMods, echt een mooi stukje werk!
Loopt als een zonnetje, alleen toen ik laatst een vrij lange tunnen door moest in Denemarken, in de buurt van Aarhus (dacht ik...) stortte m'n framerate enorm in. (na de tunnel was het weer smooth... :S )

Vanavond maar weer een rondje doen. :D
Bedoel je niet de tunnelbuizen bij Hamburg? Die geven bij mij ook een enorme fps-hit.

Overigens vind ik de nieuwe Promods verder weer helemaal geweldig. De westelijke route naar Reykjavik is prachtig en lekker afwisselend, vind het noordelijke sneeuwlandschap wat eentonig en uhm, wit :+ . Het nieuwe stuk Autobahn van Kassel naar Hamburg is helemaal brilliant, eindelijk fatsoenlijke bebording en realistische uit/in -voegstroken _O_ Dat mogen ze in de HELE map wel aanpassen! :D

Ook wel geinig trouwens, reed maandag in het Noorden van IJsland, zag een bord staan dat waarschuwde voor vallende rotsen. Ik dacht nog 'zou leuk zijn dat er dan rotsblokken op de weg zouden liggen'. Ik kom 3 seconden later de bocht om, rotsblokken op de weg :D
De overige nieuwe plekjes heb ik nog niet bezocht.

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 18-03-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Dat zou ook nog wel eens goed kunnen.
Het gebeurde op weg naar het noorden, maar weet niet meer precies waar.
(alleen nog dat ik bijna een fiks ongeluk kreeg door de fps drop)
Maak vanavond wel even een ritje die kant op. :)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geinig, kwam zonet op weg naar huis een Ginaf kipper tegen, maar niet met normale banden. Had op alle 4 of 5 assen van die lompe offroad banden. Zoiets als dit

Afbeeldingslocatie: http://www.ditzj.de/fora/buzzy/transpotec09/D70_38456.JPG

En ze staken rustig 20cm uit aan de zijkant, zag er wel vet uit. Was wel een heul krappe weg dus moest vrij ver de berm in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:33

PauseBreak

derp!

Hehehe, de wereldkaart met ProMods 1.90 en RusMap 1.4.8 loopt niet helemaaaaal lekker :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wZT9fWx.png

Opgelost door RusMap tijdelijk even uit te schakelen trouwens, want daar is nog geen update voor :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:04:
Hehehe, de wereldkaart met ProMods 1.90 en RusMap 1.4.8 loopt niet helemaaaaal lekker :D
[afbeelding]

Opgelost door RusMap tijdelijk even uit te schakelen trouwens, want daar is nog geen update voor :P
Volgens mij werkt het, behalve de kaart. Daar kan ik wel mee leven.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 07:00

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

FastFred schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 17:37:
Geinig, kwam zonet op weg naar huis een Ginaf kipper tegen, maar niet met normale banden. Had op alle 4 of 5 assen van die lompe offroad banden. Zoiets als dit

[afbeelding]

En ze staken rustig 20cm uit aan de zijkant, zag er wel vet uit. Was wel een heul krappe weg dus moest vrij ver de berm in
Eigenlijk moest hij de berm in met zulke banden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

PauseBreak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:04:
[afbeelding]

Is al vaak gepost, gewoon een lading z'tjes voor je promods dingen neerplempen, probleem is dan direct opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

VasZaitsev schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:34:
[...]

Is al vaak gepost, gewoon een lading z'tjes voor je promods dingen neerplempen, probleem is dan direct opgelost.
Dit ís met een lading z'tjes ;) En ach, er valt genoeg opnieuw te ontdekken met alleen ProMods dus ik vermaak me de komende tijd wel :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PauseBreak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:45:
[...]

Dit ís met een lading z'tjes ;) En ach, er valt genoeg opnieuw te ontdekken met alleen ProMods dus ik vermaak me de komende tijd wel :P
Werkt dit wel?
http://forum.scssoft.com/...=155934&start=270#p354438

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

PauseBreak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:45:
[...]

MOAR Z'TJES !!!1!1!1!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ik zal het morgen eens proberen. Bedankt voor de link 8)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Die werkt voor mij, kan nu tenminste zien hoe ver ik van de bewoonde wereld ben in Rekjavik. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:55:
[...]

Die werkt voor mij, kan nu tenminste zien hoe ver ik van de bewoonde wereld ben in Rekjavik. :P
Kan ik ook wel gokken: Heel ver :> :P

Ik ben benieuwd hoeveel een ritje Reykjavik - Moskou oplevert. :9

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-10 23:31
Werkt de fix ook zonder terug naar je garage te worden gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
In Malmö, Promods, zweven deze portalen...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21874626/2015-03-18_00004.jpg

RRAAR :)

[ Voor 3% gewijzigd door Haribo112 op 18-03-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Als je het zo bekijkt dat je zoveel slaaperiheden voor een mod moet zetten om ze in lijn te krijgen zou er in mijn optiek door SCS eens gekeken moeten worden naar een modding straegie op basis van catergorieën. Ik kan soms door de slaperigheid niet meer bijhouden wie wat waar moet staan. En dan een optie om binnen de categorieën te kunnen schuiven.

Tekstueel voorbeeldje:
Trucks
Cargo
Maps
Tuning
Gameplay

binnen categorie dan de verschillende mods met een keuze optie om ze omhoog of omlaag te plaatsen voor de volgorde van laden. Gezien het menu wat ze nu gebruiken zou dat denk ik ook wel een extern programma kunnen zijn. Nu ik dit zo schrijf is het misschien wel mogelijk een losstaand programma te maken dat dit voor je doet. Binnen die tool importeer je een mod. Hang hem aan een categorie en geef hem een plaats. En de tool "schuift" in de mod folder de dingen op de juiste plek eventueel met slaap ervoor gezet.

(slaap = zzzz's natuurlijk :P )

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haribo112 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:12:
[afbeelding]

Dat is geen foutje hoor. Dat noemen ze zweeds design :9 . Leuke lading trouwens .. lijkt op een boot? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Haribo112 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:12:
[afbeelding]

He, die lading ziet eruit als het grotere broertje van deze:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FJhW5Cql.jpg

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die Profit hunter en Long hauler achievement... ik neem aan dat dit gereden km's moeten zijn of telt de veerboot ook mee? Ik heb al eens een rit van meer dan 2200 km gedaan maar hem niet gekregen. Echter had ik die ook een beetje verknalt (te laat boete) Dus daar kan het ook aan liggen. Ben nu op weg naar IJsland, vanuit Polen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:32
Die achievement heb ik afgelopen week gehaald met een ritje van Kosice naar Londen (2106 km.).

Heb ik alleen nog de achievement van 2200 km en 130.000 euro (die bedoel je denk ook). Hoe kan ik die halen zonder mods? Leveren de ritten meer op naarmate je hoger komt in level?

[ Voor 4% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 19-03-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Meer nieuws vanaf SCS blog.

Er komen ook nieuwe trailers en nieuwe cargo in het spel.

Livestock:

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-PxTIffBoPB8/VQl-2ceSEcI/AAAAAAAABks/wRlOsQStTcI/s1600/ets2_scandinavia_005.jpg

Windmolen onderdelen

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-kegdAvrbbWk/VQl-1ephs2I/AAAAAAAABkc/26BLlZGq2ws/s1600/ets2_scandinavia_001.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Shodan op 19-03-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:16
Shodan schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:05:
Meer nieuws vanaf SCS blog.

Er komen ook nieuwe trailers en nieuwe cargo in het spel.

Livestock:

[afbeelding]

Windmolen onderdelen

[afbeelding]
Opvallend dat er een bestaand merk op de trailer staat. Misschien dat er meer licenties voor trailers/distributiecentra volgen?

laat ook maar

[ Voor 4% gewijzigd door HallonRubus op 19-03-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Windmolen onderdelen heb ik al dankzij Roadhunter, maar livestock is een leuke aanvulling, gelukkig recyclen ze niet oude trailer van 18 WoS, die dingen zijn namelijk bijzonder lelijk.

Wel erg nice dat zo'n oud spel nog veel aandacht krijgt van de maker, goede updates, goede DLC en ze lijken zo af en to te luisteren naar wat men wilt :P

Lang geleden zag ik in dit topic ook dubbele trailers voorbijkomen van iemand, zitten die nog steeds in te planning? In Haulin' zaten ze volgens mij ook.

[ Voor 46% gewijzigd door RobinHood op 19-03-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:05
Nice Guy Eddie schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:27:
Die achievement heb ik afgelopen week gehaald met een ritje van Kosice naar Londen (2106 km.).

Heb ik alleen nog de achievement van 2200 km en 130.000 euro (die bedoel je denk ook). Hoe kan ik die halen zonder mods? Leveren de ritten meer op naarmate je hoger komt in level?
Zonder mods wat lastiger wellicht omdat met name Scandinavie nog flink wat kilometers zijn. Van UK naar polen moet ook wel te doen zijn. Ik gebruik zelf jazzycat addons voor cargo dus weet het niet precies maar een spoedlevering met iets wat breekbaar of ontplofbaar is zou gewoon moeten lukken, het is alleen vaak goed zoeken in welke stad het is. Probeer bij je cargo eens te zoeken op langste afstand.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mag nu eindelijk ook naar Ijsland toe. Ik doe altijd zo als ik een lading heb afgeleverd moet ik ook een nieuwe lading uit die stad hebben om weer mee verder te gaan. Van de week vanuit Amsterdam dus na de update van promods een rit gehad naar Torshaven en daar hoopte ik op een rit naar Ijsland maar helaas. Ik kon kiezen of Poznan of Bayonne. Heb maar voor het laatste gekozen nadat ik bijna 500km om heb moeten rijden omdat er een poortje niet open kon gaan net voor Bayonne. Maar nu eindelijk een rit naar Ijsland vanuit Bayonne naar Borgarnes (4100km).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Br3wmaster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:00:
Dat is geen foutje hoor. Dat noemen ze zweeds design :9 . Leuke lading trouwens .. lijkt op een boot? :D
Jazeker :) dit prachtige jacht moest van Brno naar Malmö worden getransporteerd, een taak die mijn Scania T vlot heeft uitgevoerd. Deze vracht was maar 6 ton, en dan kan je heul hard rijden :*)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/21874626/2015-03-18_00006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
CyberCow schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:40:
Ik mag nu eindelijk ook naar Ijsland toe. Ik doe altijd zo als ik een lading heb afgeleverd moet ik ook een nieuwe lading uit die stad hebben om weer mee verder te gaan. Van de week vanuit Amsterdam dus na de update van promods een rit gehad naar Torshaven en daar hoopte ik op een rit naar Ijsland maar helaas. Ik kon kiezen of Poznan of Bayonne. Heb maar voor het laatste gekozen nadat ik bijna 500km om heb moeten rijden omdat er een poortje niet open kon gaan net voor Bayonne. Maar nu eindelijk een rit naar Ijsland vanuit Bayonne naar Borgarnes (4100km).
Zijn er mensen dan die niet op die manier rijden? Is wel zo efficient om op de plaats van bestemming een nieuwe vracht te nemen anders moet je eerst zonder lading ergens anders naar toe.

[ Voor 64% gewijzigd door Shodan op 19-03-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Shodan schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Zijn er mensen dan die niet op die manier rijden? Is wel zo efficient om op de plaats van bestemming een nieuwe vracht te nemen anders moet je eerst zonder lading ergens anders naar toe.
Waarschijnlijk bedoeld hij met Quickjobs, en niet met een eigen truck.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Haribo112 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:44:
[...]

Jazeker :) dit prachtige jacht moest van Brno naar Malmö worden getransporteerd, een taak die mijn Scania T vlot heeft uitgevoerd. Deze vracht was maar 6 ton, en dan kan je heul hard rijden :*)

[afbeelding]
Nice ziet er top uit :D . Zal vandaag of morgen ook is wat screens posten van mijn ritjes :) . Hoop vanavond genoeg geld te hebben om een eigen truck aan te gaan schaffen. Weet nog steeds niet welke :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Installeer de Scania T mod en koop die truck. Echt, daar kan je tot in de eeuwigheid nog aan blijven sleutelen... Bij de standaard trucks is het al gauw klaar omdat je voor +- 200.000 euro alles er op hebt. Bij de Scania T zijn er veel meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Zal er is naar kijken bedankt voor de tip :) . Zat te twijfelen tussen een MAN en een Iveco maar die T ziet er ook wel erg leuk uit! En ik hou natuurlijk van opties _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Maar ik vind de top-engine van de T zo meh, 620pk is knap weinig als je 730pk en 750pk gewend ben.

En bij de 8x4 versie vind ik de tanks zo klein, tenzij je de long versie neemt, maar die is weer zo lang. Ohaha heeft dat mooi opgelost met tanks achter de cabine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Vind wat minder PK juist wel leuk :) Houdt de uitdaging er een beetje in. Kleine tanks zijn op zich wel vervelend maar ach dan tank ik gewoon wat vaker. Heb eigenlijk altijd tijd over dus dat is het probleem ook niet :9

Edit:

Hoe zit het eigenlijk met Poland Rebuilding? Is daar al weer is een goede update van verschenen?

[ Voor 20% gewijzigd door Br3wmaster op 19-03-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Br3wmaster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:06:
Vind wat minder PK juist wel leuk :) Houdt de uitdaging er een beetje in. Kleine tanks zijn op zich wel vervelend maar ach dan tank ik gewoon wat vaker. Heb eigenlijk altijd tijd over dus dat is het probleem ook niet :9

Edit:

Hoe zit het eigenlijk met Poland Rebuilding? Is daar al weer is een goede update van verschenen?
Ik heb op een gegeven moment ook mijn 750pk Volvo in de garage gezet en ben ca 20k met een DAF met 510 pk gaan rijden. Op een gegeven moment toch weer teruggegaan want ladingen boven de 25 ton blijft lasting met zon DAF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Klopt het is zeker een uitdaging en ik heb vaak lopen klooien om uit een groeve te komen maar het geeft wel een goed gevoel als je eenmaal boven bent :9 . Maar op mijn oude profiel heb ik naast een DAF inderdaad ook een Volvo met 750 pk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Br3wmaster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:06:

Edit:

Ik heb ook met wat minder krachtige trucks gereden, maar idd boven de 25t is het niet echt heel leuk meer, en zeker in de buurt van de alpen of in noorwegen. Laat staan IJsland. Voor IJsland heb ik nu een 6x6 750PK volvo, kijken of dat beter gaat dan de 8x4.

Tanken is qua tijd geen probleem, maar in Scandinavië is het best onhandig, want dan zul je bij ongeveer ieder tankstation die je tegenkomt moeten tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Br3wmaster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:16:
Klopt het is zeker een uitdaging en ik heb vaak lopen klooien om uit een groeve te komen maar het geeft wel een goed gevoel als je eenmaal boven bent :9 . Maar op mijn oude profiel heb ik naast een DAF inderdaad ook een Volvo met 750 pk :)
Zeker het is ook een leuke uitdaging, zeker als je ook zelf schakelt, alleen naar verloop van tijd liet ik toch pittige ladingen staan omdat je eeuwen duurt om sommige bergen over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
VasZaitsev schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:19:
[...]

Ik heb ook met wat minder krachtige trucks gereden, maar idd boven de 25t is het niet echt heel leuk meer, en zeker in de buurt van de alpen of in noorwegen. Laat staan IJsland. Voor IJsland heb ik nu een 6x6 750PK volvo, kijken of dat beter gaat dan de 8x4.

Tanken is qua tijd geen probleem, maar in Scandinavië is het best onhandig, want dan zul je bij ongeveer ieder tankstation die je tegenkomt moeten tanken.
Ja goed punt inderdaad. Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog weinig ritten in Scandinavië heb gereden. Laat staan IJsland. Als ik een truck rijdt met wat minder PK let ik altijd wel beetje op het gewicht van een lading. Maar ga de T vanavond wel is even proberen dat lijkt me wel geinig :)
Sn3gG3l schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:21:
[...]

Zeker het is ook een leuke uitdaging, zeker als je ook zelf schakelt, alleen naar verloop van tijd liet ik toch pittige ladingen staan omdat je eeuwen duurt om sommige bergen over te komen.
Zelf schakelen doe ik nog altijd. Wil hem misschien is instellen op die optie van een Scania Truck kijken of dat gaat werken op een G27 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:46:
[...]

Waarschijnlijk bedoeld hij met Quickjobs, en niet met een eigen truck.
Ik bedoel ook gewoon met eigen truck. Kan me voorstellen dat je ook zonder vracht ergens naartoe rijd om daar de lading op te halen waarmee je zelf wil gaan rijden. Maar ik doe dat niet en ben nu op weg naar Ijsland al duurt dat nog wel eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dat doe ik slechts zelden, alleen als een andere stad een veel leukere vracht/rit heeft en in de buurt is, dus van Amsterdam naar Rotterdam rijden voor een vracht bijv.

Pagina: 1 ... 95 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.