Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07:22

PauseBreak

derp!

Vreemd, ik heb nergens last van en ik speel dit toch op zo ongeveer de hoogste settings. Alleen de spiegelafstand heb ik op medium staan want hoger betekent merkbaar minder fps, en mijn systeem (zie sig) is echt geen powerhouse meer :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals beloofd hier de instellingen. Sorry dat ik het op 1920x1080P heb geüpload, maar ik ben bang dat als ik hem in een lagere resolutie doe je de tekst niet goed kan lezen.
Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/5135/ets200092.png
Afbeeldingslocatie: http://img805.imageshack.us/img805/3817/ets200093.png

Hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Als je de resolutie kleiner wil, zet hier dan een thumbnail neer (kan met bvb flickr) die je kan aanklikken voor groot.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PauseBreak schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:30:
Vreemd, ik heb nergens last van en ik speel dit toch op zo ongeveer de hoogste settings. Alleen de spiegelafstand heb ik op medium staan want hoger betekent merkbaar minder fps, en mijn systeem (zie sig) is echt geen powerhouse meer :P
Wat is je videokaart? Die kan ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:32:
[...]

Wat is je videokaart? Die kan ik niet vinden
2x Geforce8800GTX, in SLI. En de E6600 draait niet op 2,4 maar op 3,4Ghz, maar goed, blijft een oud beestje.

[ Voor 17% gewijzigd door PauseBreak op 14-01-2013 20:34 ]

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PauseBreak schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:34:
[...]

2x Geforce8800GTX, in SLI. En de E6600 draait niet op 2,4 maar op 3,4Ghz, maar goed, blijft een oud beestje.
Heb je nog adviezen voor mij, met een i7 3770, 8GB ram en een 7670 wat betere instellingen zouden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeefHazard schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:32:
Als je de resolutie kleiner wil, zet hier dan een thumbnail neer (kan met bvb flickr) die je kan aanklikken voor groot.
sorry, zal het de volgende keer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:38:
[...]

Heb je nog adviezen voor mij, met een i7 3770, 8GB ram en een 7670 wat betere instellingen zouden zijn?
Wat stevigere videokaart erin, dan zou het als een tiet moeten draaien ;) Denk aan GTX660 of AMD equivalent

@ settings screenshot hierboven: ik heb alles nu zo'n beetje op gemiddeld/hoog staan, wat meer gebalanceerd. Ik draai op 1680x1050, max reso van m'n schermen. Wel met Kleurverbetering uit, want anders worden m'n rode trucks roze :P

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 14-01-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:27
Heb hier een GTX660Ti Power Edition, die draait dit beestje alsof het niets is ;)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Er zit inderdaad erg veel verschil in een notebook kaart en een GTX, al had ik niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. Andere games draaien weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 11:23:
[...]

Misschien een domme vraag, maar hoe schakel ik die in? :$
Ga naar je ETS2 map in jouw documenten. Edit de config file, en verander "uset g_developer "0" " naar uset "g_developer "1" ".

Nu heb je op de "0" knop een camera die je met je numpad vrij kan bewegen. Cheat tip, je kan met die camera ook ergens heen gaan, en als je dan op F9 drukt, teleporteerd je truck naar die plek. Goed opletten of hij wel past op die plek, en of je niet te hoog zit, anders heb je gelijk schade.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:12:
[...]

. Wel met Kleurverbetering uit, want anders worden m'n rode trucks roze :P
hehehe d:)b
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:38:
[...]

V-sync uitschakelen wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 10:29:
[...]

Ga naar je ETS2 map in jouw documenten. Edit de config file, en verander "uset g_developer "0" " naar uset "g_developer "1" ".

Nu heb je op de "0" knop een camera die je met je numpad vrij kan bewegen. Cheat tip, je kan met die camera ook ergens heen gaan, en als je dan op F9 drukt, teleporteerd je truck naar die plek. Goed opletten of hij wel past op die plek, en of je niet te hoog zit, anders heb je gelijk schade.
thanks! ga het zo even proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 11:43:
[...]

(...)

[...]

V-sync uitschakelen wil ook wel eens helpen.
Ik heb hem uitgeschakeld, maar heb nog niet echt effect gemerkt. Wat doet het precies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:14:
[...]

Ik heb hem uitgeschakeld, maar heb nog niet echt effect gemerkt. Wat doet het precies??
vsync staat voor vertical synchronization en is in drivers van videokaarten en soms ook in spellen een optie om de verversingsfrequentie van de videokaart gelijk te houden aan die van de monitor,anders kun je tearing krijgen. Bij mij heeft dat echt een grote inpact als ik die aanvink. Zorg ook dat je drivers niet de spel instellingen te niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn game blijft crashen op mijn bestaande account sinds ik een trailer mod heb geïnstalleerd.
De crash komt wanneer ik een vracht wil kiezen, dan loopt hij vast en zegt windows dat het programma niet meer reageert.

Ik heb al geprobeerd alle mods te verwijderen, maar dan crash de game al meteen wanneer ik mijn savefile open.

Als ik een nieuw save-file aanmaak dan doet hij het wel gewoon.

Wie weet wat er aan de hand is? Dit zijn mijn mods die ik nu gebruik

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/8651e50de62a833c951879c3f7ad32d3/tumblr_mgom07LyCQ1s3wjcco1_1280.png

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2013 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Alleen de trailer mod eruit halen. Werkt dat niet, wordt het een nieuwe game starten.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odessa schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:29:
[...]

vsync staat voor vertical synchronization en is in drivers van videokaarten en soms ook in spellen een optie om de verversingsfrequentie van de videokaart gelijk te houden aan die van de monitor,anders kun je tearing krijgen. Bij mij heeft dat echt een grote inpact als ik die aanvink. Zorg ook dat je drivers niet de spel instellingen te niet doen.
Oh oke, toen ik een rondje ging rijden viel het soms wel op dat die soepeler was inderdaad. Maar de impact ervan heeft vooral te maken met het type beeldscherm dat je hebt denk ik? Ik heb een dell ultrasharp 23xx12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:31:
Alleen de trailer mod eruit halen. Werkt dat niet, wordt het een nieuwe game starten.
Heb ik al geprobeerd, maar hij crasht nog steeds. Daar gaat mijn mooie Volvo dan :(

ik wacht wel even met een nieuw spel starten als er weer een grote map uit is waarvoor je dan een nieuw spel vereist te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
TSMap 1.5 is op dit moment een goede.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
NoFearCreations schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:35:
TSMap 1.5 is op dit moment een goede.
Gebruik ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik blijf lekker bij de Reislord map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Hoe grappig is dit gewoon: Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/33281487/eurotrucks2%202013-01-16%2012-11-50-49.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zou je dan ooit moeten vervoeren? ;) maskers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 18:15:
[...]

wat zou je dan ooit moeten vervoeren? ;) maskers?
Het was een bestelling voor 'Den Aldi'. No clue dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
En ETS2 is nu te koop op Steam... Goed voor SCS *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Net ook met deze game begonnen, en wauw, wat een enorm leuke game _/-\o_.
Ben na 2 ritjes al aardig gewend, speel met een een stuur en pedalen, schakel zelf.

Trouwens, moet je je gewoon aan de snelheden houden die op de borden staan, en dan bedoel ik als er 100 of 120 staat?
Een vrachtwagen mag toch maar 80?
En hoe kun je zien wat de maximum snelheid is, behalve de borden?
Klapte net ook bijna tegen een rij auto's aan die voor het stoplicht stonden te wachten terwijl ik net met 80 uit een tunnel kwam, keek niet goed op de GPS. :+

Kan binnenkort ook al theorie examen voor m'n rijbewijs doen, ook een goede oefening dus :).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 07:51
Alleen voor de flitspalen kun je je beter aan de maximum snelheid houden. Verder geen consequenties.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbr600f4i schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 12:18:
Alleen voor de flitspalen kun je je beter aan de maximum snelheid houden. Verder geen consequenties.
en om te zorgen dat je niet omvalt ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ja had ik net ook bijna, met 130 door de bocht met een graafmachine achterop :+.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar hoe installeer je de Winter Mod v3.3 map?

In het rar bestand staan map, material en model mappen.
Ik heb de mappen nu in mijn mod folder gezet alleen er is nergens sneeuw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Net een Valiant met 1500pk gekocht, knalt als een gek naar de 150, kan gewoon constant in z'n 12 rijen _/-\o_.
Je komt al wel gauw remmen te kort :(.

Heb ook een mod voor een ander merk voor een 2000pk motor, die truck koop ik later wel 8).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:54:
Misschien een domme vraag, maar hoe installeer je de Winter Mod v3.3 map?

In het rar bestand staan map, material en model mappen.
Ik heb de mappen nu in mijn mod folder gezet alleen er is nergens sneeuw :?
RAR bestand niet uitpakken maar zo in de mod folder plaatsen, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Moet zeggen dat ie met een 280GTX ook af en toe kleine stotteringen geeft. had ik niet verwacht, want opzich zou ik dit no problem full on moeten kunnen draaien. Misschien ligt het wel meer aan de game dan mijn hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Met mijn 680GTX loopt dit spel ook wel eens moeilijk. Het is gewoon een niet zo'n beste engine. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Iemand die een lijst met toffe mods voor me heeft?
Zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ik wel echt mis is dat je op technish gebied niet zo veel met je vrachtwagen kan doen, wil bijvoorbeeld wel wat aan de versnelling veranderen.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Weer even een nieuwe combi showen:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00030.png
Hopelijk z.s.m ook de mogelijkheid om de grill in kleur te hebben.

Ben nu begonnen met de Reislord map, de TSmap is mij nog te instabiel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Nog maar 2 foto's. Heb hem ingeruild voor een met een plat dak.

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/774133_278103655650055_143563186_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/774920_278103702316717_812138712_o.jpg

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wie kan mij verstellen of ik "mijn personeel" opdrachten moet geven of dat zij deze zelf opzoeken? Ik kan dit nergens duidelijk vinden. Maar ze rijden soms wel leeg terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:25
Je personeel rijd zelf, daar heb je geen invloed op. Er is een mod zodat ze nooit meer leeg terug rijden. Scheelt aardig wat in de opbrengsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel167
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 16:00
ik heb een vraagje ronaldmcdonald
heeft u ook een link voor deze mod want kan hem zo niet vinden en dat scheelt zeker
wat in de opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:25
Die staat op diverse plekken, oa hier: http://ets2.lt/en/drivers-always-return-with-a-cargo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Odessa schreef op zondag 20 januari 2013 @ 20:50:
Met mijn 680GTX loopt dit spel ook wel eens moeilijk. Het is gewoon een niet zo'n beste engine. :)
Ligt meest waarschijnlijk aan je ingame instellingen. Draait altijd 60+ fps op mijn HD6970 in crossfire. Als je ultra instellingen kiest, moet de renderer op maximaal 125% staan. Daarbij staat dan de spiegelafstand op medium en de rest allemaal op het hoogst. Die twee instellingen kunnen ervoor zorgen dat de performance helemaal inzakt. Waarschijnlijk loop je dan namenlijk tegen de grens van je videogeheugen aan, waarna het allemaal gaat stotteren.
Heel misschien helpt het ook om een videokaart-driver update te doen, maar misschien heb je de laatste verise al.
In steden is het ook mogelijk dat je fps inzakt en als je dat niet wil zal je gewoon echt wat instellingen moeten verlagen.

De engine zelf is ontzettend stabiel en vloeiend moet ik zeggen, daar ligt het echt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 07:51
Weet iemand of je bij twee achterassen de voorste omhoog kan doen?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Gisteren had een tweaker op GoTLike.nl mij overtuig om de game eens te proberen, gisteren dus heel de avond gespeeld en ben nu level 6 bijna 7 pas ;) ik gaan geen lening afsluiten, maar gewoon sparen voor een truck wel zo makkelijk. Ik ben dan wel geen echte chauffeur of wat dan ook, maar vindt het gewoon leuk om beetje rond te rijden door europa. Jammer dat spanje er niet in zit :( wou graag naar barcalona rijden.
Heb me vroeger ook erg vermaakt met WoS, jammer dat het niet opeens gaat sneeuwen in de game en dat je daarvoor een mod moet installeren (maar dan sneeuwt het weer altijd volgens mij)

Ik weet niet met hoeveel FPS ik de game draai, maar het draait allemaal wel soepel en heel soms in de steden dat hij wat moeite heeft, Draai hem op High settings en dan heb ik totaal nergens last van, misschien een keer een drop naar 50 fps, maar ach voor dit soort spelen, maakt mij dat niet zoveel uit (het is toch singleplayer) maar op ultra settings zak ik volgens mij naar 35 FPS in de wat drukke gebieden en zoveel mooier ziet het er ook weer niet uit.
draai hier met een Nvidia GTX670, 8GB ram, Intel i5 3550 en geinstalleerd op een Ocz Agillity SSD van 120 GB. Start lekker snel op ;)

paar minpuntjes van de game.
1.Geen politie die rond rijd
2.af en toe mag het voor mij wat drukker op de snelwegen.
3. geen antwerpen, wat ik op zich een rare keuze is
4. spanje, denemarken, zweden zitten er niet in helaas

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
1. Vind ik inderdaad ook jammer.
2. Volgens mij is daar ook wel een mod voor te vinden?
3. Dat komt waarschijnlijk omdat België, net als Nederland ook erg klein is in het spel. Als je er veel steden in doet, rijd je van de ene stad zo de andere in zonder snelwegen.
4. Heb inmiddels maps gezien die of Scandinavische landen erbij doen, daar is volgens mij een Tweaker mee bezig. De TSmap heeft nu Africa erbij en een Italië verder uitgebreid. Bij de volgende update van die map komt er een deel van Frankrijk en Spanje bij. Ik zelf rijd nu op de Reislord map. Geen landen erbij, maar wel veel kleine steden en mooie wegen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep we zijn nu bijna klaar met Denemarken en aanbeland bij de Öresund richting Zweden..
Voor updates kun je ons hier volgen http://www.facebook.com/ETS2Scandinavia

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:28:
Jep we zijn nu bijna klaar met Denemarken en aanbeland bij de Öresund richting Zweden..
Voor updates kun je ons hier volgen http://www.facebook.com/ETS2Scandinavia
Ga ik zeker in de gaten houden, vorig jaar nog met de auto van tilburg naar oslo geweest ;)
kijken of ik bekende stukjes tegen ga komen, zoals de grote brug grens naar zweden toe en hoe de tank stations erbij lagen in zweden.

en hoe gaan jullie de overgang van zweden naar noorwegen maken ? de nieuwe snelweg ?
in de tijd dat ik er na toe moest rijden gingen we echt van binnendoor de laatste KM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:37

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Pykow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:50:
Gisteren had een tweaker op GoTLike.nl mij overtuig om de game eens te proberen, gisteren dus heel de avond gespeeld en ben nu level 6 bijna 7 pas ;)
Tja, wie van de 6 die gisteren avond aan het spelen waren.... ;) Supergaaf spel in ieder geval, heel verslavend!

Ik heb al 3 truckers voor me rijden, eens kijken hoe ik zo snel mogelijk meer inkomsten kan laten genereren, nu zitten ze gemiddeld net boven de 2000,- per dag.

Wat is een beetje goede score van wat je per dag mag gaan verwachten?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:33:
[...]

Ga ik zeker in de gaten houden, vorig jaar nog met de auto van tilburg naar oslo geweest ;)
kijken of ik bekende stukjes tegen ga komen, zoals de grote brug grens naar zweden toe en hoe de tank stations erbij lagen in zweden.

en hoe gaan jullie de overgang van zweden naar noorwegen maken ? de nieuwe snelweg ?
in de tijd dat ik er na toe moest rijden gingen we echt van binnendoor de laatste KM's
Jep, blader maar door de screenshots heen, ik heb zelf ook heen veel in DK, Zweden en Noorwegen gereden dus ik ken de omgeving en die informatie gebruik ik sammen met de andere modder om het zo realistisch mogelijk te maken, binnen de maten/schaal/grenzen van het spel.
Vanaf Duitsland zul je de Kleine Belt, Grote Belt en de Öresundsbrug tegen komen :)

Naar Noorwegen gaan we idd de nieuwe brug maken.. binnendoor is geen doen daar!

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

bvk schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:22:
[...]

Tja, wie van de 6 die gisteren avond aan het spelen waren.... ;) Supergaaf spel in ieder geval, heel verslavend!

Ik heb al 3 truckers voor me rijden, eens kijken hoe ik zo snel mogelijk meer inkomsten kan laten genereren, nu zitten ze gemiddeld net boven de 2000,- per dag.

Wat is een beetje goede score van wat je per dag mag gaan verwachten?
en ik kan dice niet de schuld geven als het verkeerd gaat haha.
Zelfs met mijn collega gesproken hierover (al hoewel het geen gamer meer is, wou hij het toch een keertje gaan proberen, haha) heb hem gezegt dat hij de demo maar moet downloaden haha.
ScuL schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:36:
[...]

Jep, blader maar door de screenshots heen, ik heb zelf ook heen veel in DK, Zweden en Noorwegen gereden dus ik ken de omgeving en die informatie gebruik ik sammen met de andere modder om het zo realistisch mogelijk te maken, binnen de maten/schaal/grenzen van het spel.
Vanaf Duitsland zul je de Kleine Belt, Grote Belt en de Öresundsbrug tegen komen :)

Naar Noorwegen gaan we idd de nieuwe brug maken.. binnendoor is geen doen daar!
Binnen door was wel leuk daar :P ging van de snelweg, naar een boerse weg en dan weer met een brug over de snelweg om er van de andere kant weer op te komen etc en zo tot aan de grens.

en de grens bij norwegen wel realistisch maken dat je rechtsaf door de duane poort moet gaan en niet rechtdoor over de snelweg, echt iedereen wordt daar tegen gehouden.

Er is denk ik ook een tol aangemaakt bij de grens van denemarken en zweden zoals in reallife dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Pykow schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:40:
[...]

en ik kan dice niet de schuld geven als het verkeerd gaat haha.
Kan je nagaan, we hadden het er nog over hoe de game zou zijn als die met de Frostbite engine gemaakt zou zijn. Loop je tenminste echt het risico dat je tankwagen ontploft...

Maar ja, dan kan jij Dice weer de schuld geven, dus misschien toch niet zo goed idee :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:03

Eagle Creek

Breathing security

Zojuist ETS2 gekocht :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ga het even "proefdraaien", vond de voorgaande versies en consorten niet altijd even interessant. Maar ik ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Originele versie verveelt snel, maar met wat mods erin blijft het interessant. Ik doe ook niet al te lange ritten, voor het geld hoeft het niet (cheatengine), en heb er liever steeds iets anders aan hangen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

De reden dat ik dit soort games juist leuk vind is vanwege special cargo, zoals oversized en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Echte oversized zitten er nog niet in, maar op een van de onderstaande screenshot heb ik volgens mij de langste trailer er achterhangen.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00037.png
Volvo FH16 750 in Weeda kleuren.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00038.png
Daarna toch maar weer in de Scania R1020 overgestapt voor een zwaar transsport rit.

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00039.png
En m'n welverdiende rust aan het maken in een hotel in Nürnberg.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-08 11:32

EFL

Als je oversized wil kan je de volgende extra lange trailer gebruiken:
http://ets2.lt/en/special-trailer-3-baggers/
Niet mee verkeerd rijden want je doet er niet zomaar een u-turn mee!
Extra breed is er ook, maar het uithangende gedeelte heeft geen collision detection en is dus niet zo leuk (gaat door gebouw/auto heen): http://ets2.lt/en/large-cylinder-trailer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Kwam op dezelfde site ook deze tegen, ga ik zo even testen:
http://ets2.lt/en/special-trailer-pack/

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EFL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 03:15:
Als je oversized wil kan je de volgende extra lange trailer gebruiken:
http://ets2.lt/en/special-trailer-3-baggers/
Niet mee verkeerd rijden want je doet er niet zomaar een u-turn mee!
Extra breed is er ook, maar het uithangende gedeelte heeft geen collision detection en is dus niet zo leuk (gaat door gebouw/auto heen): http://ets2.lt/en/large-cylinder-trailer/
zijn die trailers ook zwaarder? Dus dat je nauwelijks vooruit komt met een 400 pk blok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EFL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-08 11:32

EFL

Nee, alle trailers hebben in het spel hetzelfde gewicht (is één instelling voor alle trailers).
Persoonlijk heb ik het gewicht van de trailers verdriedubbelt. Ik speel met de realistic physics mod 1.6 en de TSM_Map 1.5. Je hebt dan echt wel die zwaarste volvo(Valiant)-motor nodig om in Algerijë en Tunesië een beetje de berg op te komen.
Op één of andere manier voelt dat voor mij realistischer: er hangt wat gewicht aan.
(gewicht aanpassen die je in het \def\vehicle\physics.sii bestand. Dat bestand zit ook in de physics mod en ik heb gewoon dat aangepast.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EFL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:01:
Nee, alle trailers hebben in het spel hetzelfde gewicht (is één instelling voor alle trailers).
Persoonlijk heb ik het gewicht van de trailers verdriedubbelt. Ik speel met de realistic physics mod 1.6 en de TSM_Map 1.5. Je hebt dan echt wel die zwaarste volvo(Valiant)-motor nodig om in Algerijë en Tunesië een beetje de berg op te komen.
Op één of andere manier voelt dat voor mij realistischer: er hangt wat gewicht aan.
(gewicht aanpassen die je in het \def\vehicle\physics.sii bestand. Dat bestand zit ook in de physics mod en ik heb gewoon dat aangepast.)
thnx! dat ga ik zeker doen! Hopelijk komt er nog een patch uit waardoor alle trailers een verschillend gewicht hebben :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
De bovenstaande zwaar transsport trailers getest, ze zijn erg gaaf. Ook lastig om mee te rijden.
Hier een grote CAT shovel:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00040.png

En hier een zeer grote silo:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00041.png
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y42/NoFear-QV/ets2_00042.png

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Laatst online: 21:19
Na mijn toetsperiode meteen maar weer aan het trucken gegaan.
Rij nog steeds met de goedkoopste Scania zonder aanpassingen.
Had er eerst lampen bovenop maar die lijken verdwenen te zijn.

Heb geen idee of iemand ervaring heeft met Fraps.
Had progje van de site gedownload en geinstalleerd.
Om op te nemen vervolgens ingame F9 gedrukt maar om een of andere reden stopt die na enkele tientallen secondes al met opnemen. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ruimte tekort op de schijf? Fraps neemt op standaard instellingen volgens mij hele hoge resolutie op, tot wel 100mb voor een seconde.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselross
  • Laatst online: 21:19
Koenvh schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:36:
Gratis editie van Fraps heeft neemt maximaal 30 seconden op.
Dat verklaart een boel. Lol.
Had het wat lastiger gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dieselross schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:41:
[...]

Dat verklaart een boel. Lol.
Had het wat lastiger gezocht.
Probeer anders Open Broadcaster Software... Goed goedkoop gratis alternatief.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
Ja ik ben in 4 dagen al level 22 :P BvK raadde me de game aan en daar heb ik m ook van gekregen :D

Im hooked! Achter mn stuurtje beetje trucken, game nodigd gewoon uit tot no-lifen echt te erg :+

Maar goed, nu 3 man onder me rijden, allemaal met dikke trucks. Rijd zelf een dikke scania en ik heb nog lang geen zin om de game aan de kant te leggen!

Ik was vandaag lekker met pykow ana de babbel en we hadden maar het idee dat ze met de deluxe interieurs de schermpjes moesten laten toestaan om daar films op te draaien :D dus dat je tijdens t rijden gewoon lekker film kan kijken :D
Leek me wle een goede toevoeging.

Mja, eeuhm. Specs van de trucks? De basic Volvo's met de Globetrotter XL cabines. 750pk motor en dubbele achterassen en dat 3x. Daar rijden mijn medewerkers in :)

De baas (ik dus) in een basis Scania, met de grootste cabine, dubbele achterassen en 650pk (?) motor. Ik zit nog te wachten tot de laatste motor beschikbaar komt iig. Deluxe interieur, striping erop, wat extras zoals handgrepen in chroom, spiegels in lak, bumpertjes, nummerplaatjes voor de ruit, lampjes erop, andere wielen. Je kent t wel, de hele mikmak :+

Morgen maar weer eens rijden, jongens jongens wat verslavend :D

Ow ja, en ik zit dankzij Jeronimo wel mooi alle tijd in de wagen naar MoHRadio te luisteren 8) dikke klappende hardcore tijdens t trucken >:) _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Lampuhkap op 30-01-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
level 33 hier :) 3 grote garage's en 14 chauffeurs in dienst. Zelf een dikke 6*4 Scania met de volle 730pk en toeters en bellen, al mijn chauffeurs hebben een RODE DAF XF met 510pk, eentje daarvan met toeters en bellen, das mijn oude, die ik met 70k km door gedaan heb naar m'n beste chauffeur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ja, ik zal je nog eens een game cadeau doen lampie... Het was natuurlijk niet de bedoeling dat je mij voorbij zou gaan, ben "pas" level 18!

Maar, ik heb wel een chauffeur meer rijden dan jij, dus :P

Heb nu mijn eerste garage vol staan met 5 DAF's, denk dat ik voor de volgende garage een ander merk ga kiezen. Mercedes of Volvo denk ik, of is dat een slechte keus?

Maar verslavende game inderdaad, ga straks ook weer even lekker karren.
FastFred schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:20:
level 33 hier :) 3 grote garage's en 14 chauffeurs in dienst. Zelf een dikke 6*4 Scania met de volle 730pk en toeters en bellen, al mijn chauffeurs hebben een RODE ROZE DAF XF met 510pk, eentje daarvan met toeters en bellen, das mijn oude, die ik met 70k km door gedaan heb naar m'n beste chauffeur :p
Fixed that for you >:)

[ Voor 33% gewijzigd door bvk op 31-01-2013 18:44 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Nooit gedacht dat er meer BF3 spelers ETS2 zouden gaan doen. Toch wel 2 uiterste van elkaar, in gameplay en graphics.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:26
Ik vind het er anders niet slecht uitzien, speelt ontzettend lekker weg :D Ik ben benieuwd wat de patch en de DLC gaan brengen (DLC is al wel wat over bekend, word Oost-Europa expansion)Ik hoop ook nog wel op wat upgrades aan de trucks en wat aanpassingen aan de interieurs, wat meer radio zenders en misschien zelfs de mogelijkheid om op de Deluxe interieur schermpjes filmpjes te laten spelen naar keus :D

En wat leukere wielen onder de vrachtwagens lijkt me ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

NoFearCreations schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:46:
Nooit gedacht dat er meer BF3 spelers ETS2 zouden gaan doen. Toch wel 2 uiterste van elkaar, in gameplay en graphics.
Ach waarom niet, constant Battlefield spelen verveeld ook en dit is een mooie afwisseling. Begin me toch ondertussen steeds meer af te vragen hoe ETS2 het op de Frostbite engine zou doen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lampuhkap schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:35:
Ik vind het er anders niet slecht uitzien, speelt ontzettend lekker weg :D
Helemaal mee eens, vind dit toch wel een van de betere casual-sims (als ik het zo mag noemen) wat er zeer gelikt uitziet.

Ik heb alleen last soms van stotteringen, terwijl mijn configuratie van de PC snel genoeg is (i7 2600, GTX580, 16GB RAM, etc.). Hebben meer mensen hier last van? Ik speel met vSync aan en haal ook de 60fps continu, behalve dus af en toe die stotteringen. Weet iemand hier een oplossing voor?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

NoFearCreations schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:46:
als zogehete "Hardcore" BF3 speler, vindt ik ETS2 een geweldige game.
Inderdaad het is compleet wat anders dan een shooter en het is ook een stuk rustiger.
maar gewoon lekker rond rijden in europe is echt vermakelijk.
Radiostream aan en rijden maar.
Het is wel een nolife game, maar goed ik verveel me er nog niet mee.
Daarnaast heb ik vroeger veel WoS gespeeld.
Sterker nog wat mensen niet van mij weten is dat ik meer van simulatie games hou dan van shooters, omdat je eigen fanatsie erop kunt los laten.
Dus noem me maar een meisje, maar Roller coaster tycoon, The sims 3, WoS, ETS2 en vroeger Casino tycoon, hospital tycoon zijn geweldige games om te spelen.
Lekker muziek op de achtergrond en bouwen maar en dingen regelen in de game.

Ik speel niet zoveel games in een jaar tijd. ik heb alle grote titles wel gekocht zo ongeveer:

Max payne 3 was gewoon een slechte console port en zat echt vol met bugs.
Borderlands 2 de save points waren zo vreselijk dat je steeds een stuk over moest doen.
Far cry 3 ziet er leuk uit overdag, maar als het nacht wordt in de game is het echt een lelijke game en had er meer van verwacht.

ETS2 ziet er nog goed uit voor een simulatie game, ik heb ze wel een stuk erger gehad.
SanderTje! schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:22:
[...]

Helemaal mee eens, vind dit toch wel een van de betere casual-sims (als ik het zo mag noemen) wat er zeer gelikt uitziet.

Ik heb alleen last soms van stotteringen, terwijl mijn configuratie van de PC snel genoeg is (i7 2600, GTX580, 16GB RAM, etc.). Hebben meer mensen hier last van? Ik speel met vSync aan en haal ook de 60fps continu, behalve dus af en toe die stotteringen. Weet iemand hier een oplossing voor?
Dat komt door de engine die niet optimaal is en is geen fix voor.
ik draai hier met i5 3550, 8GB RAM, GTX 670 en op ultra heb ik in iedere stad wel een beetje last van fps drop en op high settings alleen maar bij de overtoch in calais > dover. Maar goed het is een singleplayer en als de game voor 80% lekker op 60FPS draait, dan hoor je mij niet klagen ;)
Multiplayer games als BF3 moeten bij mij wel constant op 60 FPS draaien, want daar gaat het om precisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:35:
Dat komt door de engine die niet optimaal is en is geen fix voor.
ik draai hier met i5 3550, 8GB RAM, GTX 670 en op ultra heb ik in iedere stad wel een beetje last van fps drop en op high settings alleen maar bij de overtoch in calais > dover. Maar goed het is een singleplayer en als de game voor 80% lekker op 60FPS draait, dan hoor je mij niet klagen ;)
Multiplayer games als BF3 moeten bij mij wel constant op 60 FPS draaien, want daar gaat het om precisie.
Dat verklaart inderdaad waarom ik het bij ETS2 wel heb en niet bij andere games. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik heb een dual screen setup, en heb tijdens ETS altijd op met tweede scherm een film of serie aanstaan. Vooral voor de lange ritten is dat wel prettig.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heb ik ook wel eens gedaan, Big Bang Theory kijken ofzo :P Maar dan loopt de film niet zo lekker meer, niet zo soepel als normaal. Ik draai alles af met WMP trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
VLC gebruiken, met wmp trekt hij het bij mij ook niet.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:50
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:35:
Ik heb een dual screen setup, en heb tijdens ETS altijd op met tweede scherm een film of serie aanstaan. Vooral voor de lange ritten is dat wel prettig.
Dat doe ik ook altijd! En dan heb je waarschijnlijk ook direct door waarom je in het echt dat niet mag doen. Geregeld al een klapper gemaakt, helemaal bij opritten waar een beetje filevorming is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turk
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 09:28
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:35:
Ik kijk op mijn 2e scherm dan altijd tv via iTVonline, voel me dan echt een trucker met Digitenne ofzo haha, bakje koffie erbij en richting Polen maar!

Level 23, 3 garages, 7 trucks met chauffeurs (6x DAF, 1x Vaillant (rijd ik zelf mee)), geen lening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel313
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 15:25
Erg leuk om iedereen zijn 'avonturen' te lezen, Ben zelf level 11 pas. Ik wil alles van de grond af opbouwen en heb alleen 1 lening lopen voor de aanschaf van een truck. 180K duurt nog wel even.

Nu heb je ook verschillende cabine's, zit daar verschil in, dat je bijv. bij de een meer rij-uren krijgt dan bij de ander?

LAAG8 Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Ik ben level 40 ofzo, maar gebruik JCV economy&XP mod, en cheatengine. Start om de paar dagen weer een nieuwe game om mods te testen en mappen te proberen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:50
Michiel313 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:19:
Nu heb je ook verschillende cabine's, zit daar verschil in, dat je bijv. bij de een meer rij-uren krijgt dan bij de ander?
Nee dat is puur cosmetisch. Een luxe cabine heeft vaak een ingebouwde navigate (die ook echt werkt) dat is wel weer grappig. Maar vaak zet ik dat GPS scherm toch nog aan, anders zie ik die berichten niet wat mijn chauffeurs bijvoorbeeld verdienen. Nog steeds vreemd dat daar geen "logboek" van is, of zie ik al die tijd iets over het hoofd?

Het maakt overigens voor je chauffeurs helemaal niets uit waar ze in rijden. Een truck is voldoende of die nou 300PK of 750PK heeft. Tenminste, ik heb nog nooit iets kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
NoFearCreations schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:43:
Ik ben level 40 ofzo, maar gebruik JCV economy&XP mod, en cheatengine. Start om de paar dagen weer een nieuwe game om mods te testen en mappen te proberen.
Hehe, op de laatste foto's die je postte staat wel nice 3 asser waar staat die mod? 8)

Edit gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik ben level 14 nu met bijna 300.000 euro op de bank en heb nog steeds geen eigen vrachtwagen haha.
Lekker zonder stress rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge, alweer een tijdje geleden dat ik heb gereden... Op een of andere manier bleef en blijf ik me lichtelijk irriteren aan de 'kleine' wereld. Het voelt niet 'echt' en 'groot' aan. Als ik aan het rijden ben, is het op zich mooi en zo, maar er is iets wat ik niet kan benoemen en waardoor ik steeds maar weer FSX opstart i.p.v. ETS2. Misschien moet ik dit weekend maar weer eens m'n G27 aansluiten. ;)

Zijn er ondertussen mods die de wegen wat realistischer maken? Breder, meer rijstroken, langer, etc.?

O ja, wat ik wel kan benoemen: die domme AI. De laatste keer dat ik reed weet ik nog dat ik er mee kapte omdat ik die AI zat werd. Dat slome invoegen, het trage optrekken bij stoplichten, het nuttteloos wachten... en dan kan ik iedereen wel ff inhalen maar dat voelt dan weer nep en dan heb ik er geen zin meer in. Dan maar veel liever de PMDG 737 NGX met OpusFSX, FS2Crew en ProATC/X... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister opweg naar huis een toffe truck gespot. Een Volvo FH16 met 4 achterassen, waarvan 3 aangedreven + een enkele sturende vooras. 5 assen totaal dus. 485kw volgens RDW, oftewel 660PK 8) De brandstoftank waar die normaal zit (achter de vooras) was zo weinig van over door al die assen dat achter de cabine een grote grijze unit stond die vermoedelijk de brandstof tank was, zo hoog als de cabine zelf en een cm of 50 breed _/-\o_

Foto van gemaakt, zal vanavond ff uploaden :P Dik ding was dat zeg

@JvE, jij weet ook niet wat je wilt.... :9

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 01-02-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goed lijstje met de mods die je móet hebben? (Map, echt merken etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:04:
Tjonge, alweer een tijdje geleden dat ik heb gereden... Op een of andere manier bleef en blijf ik me lichtelijk irriteren aan de 'kleine' wereld. Het voelt niet 'echt' en 'groot' aan. Als ik aan het rijden ben, is het op zich mooi en zo, maar er is iets wat ik niet kan benoemen en waardoor ik steeds maar weer FSX opstart i.p.v. ETS2. Misschien moet ik dit weekend maar weer eens m'n G27 aansluiten. ;)

Zijn er ondertussen mods die de wegen wat realistischer maken? Breder, meer rijstroken, langer, etc.?

O ja, wat ik wel kan benoemen: die domme AI. De laatste keer dat ik reed weet ik nog dat ik er mee kapte omdat ik die AI zat werd. Dat slome invoegen, het trage optrekken bij stoplichten, het nuttteloos wachten... en dan kan ik iedereen wel ff inhalen maar dat voelt dan weer nep en dan heb ik er geen zin meer in.
Haha, ja... die AI is niet geweldig. Dan ben je bezig met het maken van een bocht en dan gebeurt het soms wel eens dat er ergens een auto op je knalt aan de zijkant. Gelukkig is ETS2 meestal dan wel slim genoeg om je dan geen boete toe te rekenen.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:04:
Dan maar veel liever de PMDG 737 NGX met OpusFSX, FS2Crew en ProATC/X... ;)
offtopic:
Ook erg leuk. Misschien ook maar weer eens doen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SanderTje! schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:21:
[...]

Haha, ja... die AI is niet geweldig. Dan ben je bezig met het maken van een bocht en dan gebeurt het soms wel eens dat er ergens een auto op je knalt aan de zijkant. Gelukkig is ETS2 meestal dan wel slim genoeg om je dan geen boete toe te rekenen.

[...]

offtopic:
Ook erg leuk. Misschien ook maar weer eens doen.. :+
Of je bent aan het omkeren op de weg en dan sta je schuin om de laatste draai te maken, zie je de auto;s naar je toe schuiven steeds, dan moet je wel tegen ze aanrijden wil je weg komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik net lekker aan het rijden, ga ik ff naar het menu: "de proefperiode is over blablablabla...."

Argh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
FastFred schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:07:
Was ik net lekker aan het rijden, ga ik ff naar het menu: "de proefperiode is over blablablabla...."

Argh :(
opnieuw opstarten en je kan weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neuh, ff naar niet-nader-te-noemen-website gegaan, eerste beste serial ingeramd en ik kon ook weer "Bedankt voor het kopen van Euro Truck Simulator 2" :D

Toch maar eens kopen, ik wil die updates....

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 01-02-2013 22:41 . Reden: dank JvE, zo snel niet aan gedacht, excuus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:11:
Neuh, ff naar *******.** gegaan, eerste beste serial ingeramd en ik kon ook weer "Bedankt voor het kopen van Euro Truck Simulator 2" :D

Toch maar eens kopen, ik wil die updates....
Zeg, ben jij helemaal belazerd! Ga dat spel inderdaad meteen ff kopen nu! En wel heel Fast!

En ik denk niet dat Tweakers dit soort posts waardeert, dus edit 'm maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Voor de mensen die het nog niet weten, retail keys werken inmiddels ook gewoon op steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel313
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 15:25
Ben altijd van het princippe "Eerst proberen dan kopen" . Gezien de aantal uren plezier én hopelijk een multilpayer maar is snel doen

edit: op dit moment heeft "EKR Rock Radio" een top 25 truckers driving music, speciaal omdat veel luisternaars ETS spelers zijn :*) Alleen met Deep Purple op de radio let je niet echt meer op het verkeer 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door Michiel313 op 01-02-2013 20:54 ]

LAAG8 Blog

Pagina: 1 ... 9 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.