Ja hoor, tot het maximum te lenen bedrag. Zoals eerder gezegd is de rente hoger, maar als je eenmaal lvl 13 á 14 hebt en er een paar chauffeurs voor je rijden zijn die kleine bdragen niet meer zo belangrijk,Edd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:30:
Maar dan heb je ook 8 leningen i.p.v. 1
Kan dat eigenlijk in ETS 2? Meerdere leningen van hetzelfde bedrag afsluiten?
Beakzz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:16:
[...]
Hoe werkt dat dan met 12 versnellingen ? Die Shifter heeft er toch maar 7 (of vraag ik nu iets heel noobs ? ) Ik ga binnenkort de Thrustmaster T500 rs bestellen (niet alleen voor EST2) dus dit kan wel een interessante optie zijn voor mij om er bij te kopen.
Dat ja, werkt perfect! Ik gebruik zelf mijn linker shift padle op het stuur hiervoor.Tallguy schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:21:.
Met een knop kan je shiften tussen gears 1,3,5,7,9,11 en 2.4.6.8.10,12. Zie deze link
Ik wil eens even zonder pro mod spelen maar voordat ik het uitschakelen moet ik gebied zitten wat niet van pro mod is ? Niet als ik in Polen zit dat er iets mis gaat.
Geen probleem, je wordt hooguit teruggezet naar je start-garage.llovesoccerx7 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:17:
Ik wil eens even zonder pro mod spelen maar voordat ik het uitschakelen moet ik gebied zitten wat niet van pro mod is ? Niet als ik in Polen zit dat er iets mis gaat.
Maar belangrijker: Waarom zou je ???
[ Voor 5% gewijzigd door strider1007 op 27-08-2014 17:34 ]
Online wellicht?strider1007 schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:33:
[...]
Geen probleem, je wordt hooguit teruggezet naar je start-garage.
Maar belangrijker: Waarom zou je ???
🠕 This side up
Nou het gaat vanavond worden dat ik de screenshot post.. gisteren weesten fietsen en viel om half 10 al in slaap op de bank
en vanmorgen er extra vroeg uit omdat ik op de fiets naar het werk ben gegaan (35 km enkele reis
)
Ik maak uit de reacties dus op dat ik abnormaal veel verdien xD ben lvl 8 heb al eigen truck, lvl 3 garage en een medewerker in dienst met nog eens eigen truck
*voelt zich een rijke stinkerd :9*
Ik maak uit de reacties dus op dat ik abnormaal veel verdien xD ben lvl 8 heb al eigen truck, lvl 3 garage en een medewerker in dienst met nog eens eigen truck
Ik heb gisteren ook even gespeeld en ik zag een ritje voor 157k voorbijkomen. Toen heb ik maar eentje van 14k aangenomen met een lange kraan erop. Toch weer 4% schade mee gereden. Maar het was een lekker kort ritje van Rotterdam naar Sheffield (2 uur rijden, 9 uur met de boot).Tallguy schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:40:
[...]
Ik heb nu de langste rit tot nu toe (71uur en een beetje) van Antwerpen naar Nurmes...levert €71k op voor een rit van zo'n 2400km.
Signatures zijn voor boomers.
Het kan nog korter. Ik hoefde alleen maar vanuit R'dam naar de haven te rijden om de boot te nemen en mijn vracht daar af te leveren
. Kreeg er wel 932 euries voor
. Heb deze rit natuurlijk niet aangenomen en ben vervolgens met 20ton kip naar 't noorden vertrokken
PSN: Brwmaster
Ja, als je sorteert op prijs/km vind je soms extreem hoge. Dat is dan een levering binnen dezelfde stad. Je krijgt er bijna niks voor, maar je hoeft er ook niet ver voor te rijden.
Andere leuke dingen zijn de Noorse westkust vanuit Rotterdam. Ferry naar Hull, ferry naar Bergen en je bent er.
Andere leuke dingen zijn de Noorse westkust vanuit Rotterdam. Ferry naar Hull, ferry naar Bergen en je bent er.
Klopt inderdaad die ben ik ook al een keer tegen gekomen maar ook die opdracht niet aangenomen
. Ik sorteer inderdaad op 'prijs per km' maar pak lang niet altijd die met de beste prijs.
Kijk ook vaak naar de vracht en als die er tof uit ziet maar minder opleverd dan 20ton kip bijv pak ik hem toch gewoon voor de lading
Kijk ook vaak naar de vracht en als die er tof uit ziet maar minder opleverd dan 20ton kip bijv pak ik hem toch gewoon voor de lading
Ik kijk meestal naar de totaal prijs en dan vergelijk ik die met andere prijs/km hoe dat ongeveer is
Op laag lvl moet je gewoon hoge prijs/km doen en als je hoger level en meerdere garages hebt en het geld met bakken binnenstroomt gewoon doen wat je leuk lijkt.
Ik ben nu weer begonnen met het spel (mp), maar stuurknoppen werken niet juist en muis werkt ook niet meer zoals vroeger
, ik kan niet met muis bewegenen om naar links,rechts te kijken. knoppen op stuur voor links en rechts te kijken doet ook niet meer? vroeger ging allemaal perfect.
Het lijkt erop dat je hoofd bewegen is geblokeerd ofzo want andere functie werken wel.
Gebruikte stuur is Logitech Momo Racing Wheel
Het lijkt erop dat je hoofd bewegen is geblokeerd ofzo want andere functie werken wel.
Gebruikte stuur is Logitech Momo Racing Wheel
Verwijderd
Als je een nieuw profiel bent begonnen dan worden de settings gereset. Misschien is dat bij jou aan de orde?
Ik heb profiel begonnen ja inderdaad, op oude werkt het ook niet. is echt raar want dat is enige die niet werkt is rondkijken? of interieur links/recht. keyboard helpt ook niet. lijkt op gameplay feature blocked ofzo.
Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:57:
Als je een nieuw profiel bent begonnen dan worden de settings gereset. Misschien is dat bij jou aan de orde?
Het is opgelost
, blijkbaar door freetrack -.- die ini aanpaste van euro truck sim waardoor niet werkte.
Wat was je mod-lijstje ook alweer? Want die bedragen zijn wel erg hoog en zo te zien heb je ook extra veel jobs waar je uit kan kiezen (te zien aan het aantal bolletjes onderin)..
Over bolletjes gesproken... Zou dat in die trailers zitten??
-
Zoveel bolletjes krijg ik ook wel vol als ik niet een specifieke stad aanklik, kwestie van 60% van de steden verkent te hebben.
People as things, that’s where it starts.
dit is mijn modlijstjeEdd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:11:
Wat was je mod-lijstje ook alweer? Want die bedragen zijn wel erg hoog en zo te zien heb je ook extra veel jobs waar je uit kan kiezen (te zien aan het aantal bolletjes onderin)..

Door onze mod zal dat niet komen in ieder geval, wij passen de economie niet aan.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Volgens mij heb ik ook een mod die de economie wat naar beneden haalt. Garages kosten €90,000 ipv €180,000. Dit komt door trailers-pack-le-1.9.0.scs (Waarom een trailers pack de economie aanpast..)
🠕 This side up
Zo laaste werkdagje en dan morgen tuin bestraten en dan de hele avond ETS2 spelen
. Zal vanavond die Polisch rebuilding en Rus map nog even toevoegen aan mijn mods en nog is kijken voor een goede traffic mod
. Heb er zin in
Als je jouw armen daarna nog opgetild krijgt.Br3wmaster schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:50:
... tuin bestraten en dan de hele avond ETS2 spelen...
de le versie zou het juist moeilijker moeten maken.Koenvh schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 01:03:
Volgens mij heb ik ook een mod die de economie wat naar beneden haalt. Garages kosten €90,000 ipv €180,000. Dit komt door trailers-pack-le-1.9.0.scs (Waarom een trailers pack de economie aanpast..)
Changing the rules in the game of economics, like: lowering revenue from shipments of various goods, so that they are more realistic,
http://ets2.comitek.pl/download
Verwijderd
Heb je al geprobeerd een aantal mods uit te zetten? Behalve dan de mods waarvan je zeker weet dat ze het niet zijn? Wat doet roadhunter bijvoorbeeld? Maar kan natuurlijk ook zijn dat je het wel prima vindt zo. Zelf zou ik niet zoveel geld in één rit willen verdienen. Ook dat houd ik graag een beetje realistisch. Het is iig één van die mods.
Haha point taken Sir!TNJ schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 07:53:
[...]
Als je jouw armen daarna nog opgetild krijgt.
Hoe zit dat eigenlijk met die jazzycat ai trafic mod? Kan het hier helaas niet opzoeken .. maar gedraagd de ai zich wat beter?
Nee nog niet maar dat ga ik doen als ik wat tijd hebVerwijderd schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 08:17:
[...]
Heb je al geprobeerd een aantal mods uit te zetten? Behalve dan de mods waarvan je zeker weet dat ze het niet zijn? Wat doet roadhunter bijvoorbeeld? Maar kan natuurlijk ook zijn dat je het wel prima vindt zo. Zelf zou ik niet zoveel geld in één rit willen verdienen. Ook dat houd ik graag een beetje realistisch. Het is iig één van die mods.
(zou morgen normaal hele dag kunnen spelen maar vriendin is opeens vrij
Iemand die Rusland map al geprobeerd die Squirrel laatst laat zien? Is compatible met Going East en de meest recente Promods had ik begrepen?
Zo ja, hoe bevalt die?
Zo ja, hoe bevalt die?
[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 29-08-2014 09:10 ]
Heb die RusMap ook maar ben nog niet richting die kanten gehoeven.. maar volgens mij moet je inderdaad Going East hebben voor RusMap te kunnen gebruiken en het kan ook in combinatie met ProModsFastFred schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:10:
Iemand die Rusland map al geprobeerd die Squirrel laatst laat zien? Is compatible met Going East en de meest recente Promods had ik begrepen?
Zo ja, hoe bevalt die?
going east > promods > poland rebuilding > rumap schijnt ook te werken.
As someone posted in another thread, your load order should look like this:
promods-def-v170.scs
promods-map-v170.scs
promods-v170.scs
zzz 01 PolandRebuilding_1.70.scs
zzz 02 PolandRebuilding_1.70.scs
zzz 03 PolandRebuilding_1.70.scs
zzzzrusmap_ver_1.3_for_ets2_1.11.1_def.scs
zzzzrusmap_ver_1.3_for_ets2_1.11.1_map.scs
zzzzrusmap_ver_1.3_for_ets2_1.11.1_model.scs
Heeft iemand een goede indeling aan knopen voor het stuur logitch g27? en/of andere tips voor het instellen van het stuur?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Voor mijn G25 heb ik het volgende op het stuur
flipper links - richtingaanwijzer links
flipper rechts- richtingaanwijzer rechts
knopje voorzijde links - kijk naar links
knopje voorzijde rechts - kijk naar rechts
De G27 heeft totaal 4 knopjes meer, het lijkt mij makkelijk dat je die gebruikt voor dingen als cruisecontrol, verlichting, grootlicht, alarmlichten, hoorn etc.
De G27 heeft totaal 4 knopjes meer, het lijkt mij makkelijk dat je die gebruikt voor dingen als cruisecontrol, verlichting, grootlicht, alarmlichten, hoorn etc.
[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 29-08-2014 11:02 ]
Precies wat ik doeFastFred schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:01:
Echt, heb ik dan ergens een ETS2 update gemist?
yep klopt je hebt nu 4 opties voor de cruise controlFastFred schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 12:08:
Echt, heb ik dan ergens een ETS2 update gemist?
Ja, de 1.11 update. CC werkt nu idd wat prettiger.
Potver, dan ga ik gewoon knopjes tekort komen...
gewoon je tobo in de buurt houden, of op DX zo'n los numpad-ding erbij kopen.
Pff, net een van de raarste ritten gehad door stomme fouten van mezelf, Vanuit londen naar Straatsburg met 22 ton dynamiet, alles verliep prima totdat ik moest tanken en gelijk even gerust, word ik eerst wakker heb ik nog tijd zat om op me gemakje naar de klant toe te rijden maar ik met mn domme gedachtes klik nog een keer op het knopje slapen en toen had ik nog 3 uur over voor een rit van 300 km, gelijk de begrenzer eraf gegooid en zo hard gereden als mogelijk, weet ik het hoeveel boetes gehad en ja hoor, 40 km voor het einde vlieg ik uit een bocht die je met 30 km/h moet nemen terwijl ik daar aangereden kom met zo'n 90 km/h, tja dom van mezelf natuurlijk maar wilde graag op tijd zijn... Viel nog mee dat ik niet ontplofte met al die dynamiet achter me
Uiteindelijk weg geslepen omdat ik klem stond naar Straatsburg, alles goed en wel zou je denken totdat de klant in Straatsburg er 175 km van af zat.... uiteindelijk erheen gereden en was nog maar 10 uur te laat en als ik de verplichte stop had uitgevoerd 20 uur, oeps...Uiteindelijk leverde het na alle boetes en reparatie toch nog 10 k op 
Voortaan denk ik toch maar wat rustiger aan doen
Waarom word deze klant eigenlijk in Straatsburg gerekend als vestiging in Straatsburg terwijl hij en 175 km vanaf zat?
Waarom word deze klant eigenlijk in Straatsburg gerekend als vestiging in Straatsburg terwijl hij en 175 km vanaf zat?
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Dan zit ie dichter bij Straatsburg dan bij wat anders
Je ziet het vaak bij die groeves, die liggen ergens in nergens, en horen dan opeens bij een stad die er een flink stuk vanaf ligt.
Je ziet het vaak bij die groeves, die liggen ergens in nergens, en horen dan opeens bij een stad die er een flink stuk vanaf ligt.
Klopt, al lag zurich ook erg dichtbij, ik denk trouwens dat ik het voor vandaag maar even laat met ets 2, zojuist een koprol gedaan omdat ik vergeten was de begrenzer terug te zettenVasZaitsev schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:11:
Dan zit ie dichter bij Straatsburg dan bij wat anders![]()
Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre
Lekker ritje danBananendoos schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 13:07:
Pff, net een van de raarste ritten gehad door stomme fouten van mezelf, Vanuit londen naar Straatsburg met 22 ton dynamiet, alles verliep prima totdat ik moest tanken en gelijk even gerust, word ik eerst wakker heb ik nog tijd zat om op me gemakje naar de klant toe te rijden maar ik met mn domme gedachtes klik nog een keer op het knopje slapen en toen had ik nog 3 uur over voor een rit van 300 km, gelijk de begrenzer eraf gegooid en zo hard gereden als mogelijk, weet ik het hoeveel boetes gehad en ja hoor, 40 km voor het einde vlieg ik uit een bocht die je met 30 km/h moet nemen terwijl ik daar aangereden kom met zo'n 90 km/h, tja dom van mezelf natuurlijk maar wilde graag op tijd zijn... Viel nog mee dat ik niet ontplofte met al die dynamiet achter meUiteindelijk weg geslepen omdat ik klem stond naar Straatsburg, alles goed en wel zou je denken totdat de klant in Straatsburg er 175 km van af zat.... uiteindelijk erheen gereden en was nog maar 10 uur te laat en als ik de verplichte stop had uitgevoerd 20 uur, oeps...Uiteindelijk leverde het na alle boetes en reparatie toch nog 10 k op
Klinkt bekend, ik heb ook vaak dat ik het slapen zo lang mogelijk wil uitstellen en dan met 130 over de snelweg moet naar het dichstbijzijnde tankstation met nog 2 minuten rijtijd over
Ik heb op de pook (van de G27) de bovenste "D-PAD" zo ingesteld:FastFred schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:01:
Links= Naar Links interieur kijken
Boven= Camara centreren
Rechts= Naar rechts interieur kijken
beneden = Koppelen van aanhanger.
Zo kan je lekker met 1 hand aan de stuur rijden en met je andere hand op de pook lekker om je heen kijken, dat werkt echt lekker.
de twee triggers achter het stuur zijn niet meer ingesteld.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb het als volgt op mijn G25
De 4 losse ronde knopjes boven op de schakelpookunit:
boven: hoorn
links: groot licht seinen
beneden: cruise control
rechts: ruitenwisser
dan dat kruisvormige knopje d'r onder heb ik niets op ingesteld
de 4 losse knoppen die op een rij zitten (van links naar rechts):
1. schakelen tussen even en oneven versnellingen
2. grootlicht
3. alarmlichten
4. stadslicht/dimlicht
En op het stuur zoals hierboven aangegeven
De zwaailichten en dingen als trailer koppelen gebruik ik de knoppen op het toetsenbord voor
2. grootlicht
3. alarmlichten
4. stadslicht/dimlicht
De zwaailichten en dingen als trailer koppelen gebruik ik de knoppen op het toetsenbord voor
Hoe sterk heb jij je gas pedaal staan ?FastFred schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:18:
Ik heb het als volgt op mijn G25
2. grootlicht
3. alarmlichten
4. stadslicht/dimlicht
als ik wil gaan schakelen zweet ik me kapot tussen versnelling 1 tot en met 6.
Geen idee, zal vanavond eens screenshots maken van mijn controller settings.
Ik gebruik trouwens nooit de 1e versnelling. Bij ladingen van 25 ton kom je ook gemakkelijk in de 2e of 3e versnelling weg. Zonder lading of met lichte lading wil de 4e of 5e versnelling vanuit stilstand ook prima
Zonder lading accelereren sla ik soms wel 2 versnellingen over. Met zware ladingen sla ik er vaak 1 over en met zware ladingen een helling op doe ik 1 voor 1, maar dat is afhankelijk van meer factoren, heb ik al een beetje snelheid of is dat vanuit stilstand, hoe zwaar is de lading, hoe steil is de helling, etc.
Ik gebruik trouwens nooit de 1e versnelling. Bij ladingen van 25 ton kom je ook gemakkelijk in de 2e of 3e versnelling weg. Zonder lading of met lichte lading wil de 4e of 5e versnelling vanuit stilstand ook prima
Zonder lading accelereren sla ik soms wel 2 versnellingen over. Met zware ladingen sla ik er vaak 1 over en met zware ladingen een helling op doe ik 1 voor 1, maar dat is afhankelijk van meer factoren, heb ik al een beetje snelheid of is dat vanuit stilstand, hoe zwaar is de lading, hoe steil is de helling, etc.
[ Voor 85% gewijzigd door FastFred op 29-08-2014 15:41 ]
Hmmmm. Nu wel tegen wat vreemds aangelopen waarvan ik dacht dat het gefixt was in 1.71 promods.
Op de kaart waar ik zit zit nog een onzichtbare muur.. Meer mensen hier last van?

Levert op zich wel een mooi beeld op van tegemoetkomende voertuigen:
Op de kaart waar ik zit zit nog een onzichtbare muur.. Meer mensen hier last van?
Levert op zich wel een mooi beeld op van tegemoetkomende voertuigen:
Shift F11 voor de coördinaten en rapporteren op het Pro Mods forum. (Tekst coördinaten worden opgeslagen in bugs.txt)
Even een vraagje. Is iemand al eens tegen het volgende aangelopen?
Bij het laden van mijn profiel in ETS 2 wil hij niet altijd laden. Het komt af en toe voor dat ik 2 a 3 keer het spel opnieuw moet starten (na het afsluiten van ETS 2 via de task manager), voordat ik kan spelen.
In het laadscherm zie ik de balk onderin wel volledig vollopen, maar daarna gebeurd er niks meer.
De mods die ik draai zijn ProMods, Poland Rebuilding, RusMap en de Jazzycat Mods.
Ik moet nog even proberen wat er gebeurd met mods uitschakelen en/of een ander profiel. Maar ik was benieuwd of hier iemand al eens tegen dit probleem is aangelopen?
Bij het laden van mijn profiel in ETS 2 wil hij niet altijd laden. Het komt af en toe voor dat ik 2 a 3 keer het spel opnieuw moet starten (na het afsluiten van ETS 2 via de task manager), voordat ik kan spelen.
In het laadscherm zie ik de balk onderin wel volledig vollopen, maar daarna gebeurd er niks meer.
De mods die ik draai zijn ProMods, Poland Rebuilding, RusMap en de Jazzycat Mods.
Ik moet nog even proberen wat er gebeurd met mods uitschakelen en/of een ander profiel. Maar ik was benieuwd of hier iemand al eens tegen dit probleem is aangelopen?
-
Nope, ETS2 draait bij mij rete stabiel. Meest storingsvrije game die ik ooit gekocht heb sinds Rollercoaster Tycoon 2
Ja dat is mij ook wel eens gebeurd.
Ik draai Jazzycat, Promods en een FoV mod maar het lijkt me sterk dat het door de mods komt. Ik heb een World of Trucks account en de game logt automatisch in als ik mijn profiel laad. Ik heb er nooit echt naar gekeken maar wel een vermoeden gehad dat die login het probleem was. Net of kon ie niet snel genoeg verbinding maken en liep ie daardoor vast.
Kan ook heel wat anders zijn hoor want zoals ik zei, heb er nooit echt na gekeken.
Ik draai Jazzycat, Promods en een FoV mod maar het lijkt me sterk dat het door de mods komt. Ik heb een World of Trucks account en de game logt automatisch in als ik mijn profiel laad. Ik heb er nooit echt naar gekeken maar wel een vermoeden gehad dat die login het probleem was. Net of kon ie niet snel genoeg verbinding maken en liep ie daardoor vast.
Kan ook heel wat anders zijn hoor want zoals ik zei, heb er nooit echt na gekeken.
Croissant in hand, I was alone.
Hm, dat zou inderdaad kunnen, aangezien het profiel wat ik gebruik gekoppeld is aan WoT.. Toch daar eens naar kijken dan.
-
ik heb o.a. ProMods, Poland Rebuilding, RusMap en de Jazzycat Mods + nog een aantal aantal andere mods en heb daar geen last van. alleen steam dat af en toe niet wil verbinden.Bij het laden van mijn profiel in ETS 2 wil hij niet altijd laden. Het komt af en toe voor dat ik 2 a 3 keer het spel opnieuw moet starten (na het afsluiten van ETS 2 via de task manager), voordat ik kan spelen.
Ik weet niet of dit onderdeel is van Promods maar goed is het in ieder geval niet.

De navigatie van ETS 2 is soms een beetje vanslag (kan in combinatie zijn met Promods).

Het is namelijk niet altijd handig om midden op de snelweg te gaan keren
Ben nu bezig met een rit van Kuopio naar Plymouth. Kleine 2800km

De navigatie van ETS 2 is soms een beetje vanslag (kan in combinatie zijn met Promods).

Het is namelijk niet altijd handig om midden op de snelweg te gaan keren
Ben nu bezig met een rit van Kuopio naar Plymouth. Kleine 2800km

Tsja de GPS denkt soms dat ie door vangrails en middenbermen kan, dat heb je ook op de standaard map wel eens.
Even als navolging hierop lijkt dit inderdaad het probleem te zijn geweest. Sinds ik mijn profiel heb losgekoppeld van mijn WoT account laadt hij zonder problemen het spel weer in. Scheelt toch wel weer wat frustratieguReMcO schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 23:09:
Ja dat is mij ook wel eens gebeurd.
Thanks!
-
Hmm dat ga ik ook maar eens doen. Sinds ik dat heb gekoppeld crasht het spel af en toe en daar voor zo stabiel als het maar kon.
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 31-08-2014 21:10 ]
Ah, mooi dat dat de oplossing was. Naja keep on truckin.
Croissant in hand, I was alone.
Gisteren maar eens opnieuw begonnen. Ik had in mijn vorige profiel gecheat en op een gegeven moment geeft dat toch geen voldoening meer. Nu eerst geld bij elkaar sprokkelen om een eigen truck te kopen. Wil eigenlijk geen lening afsluiten.
Latin capital letter y with diaeresis
Just released: ETS2 ver 1.12 and a New High Power Cargo Pack DLC!
http://blog.scssoft.com/2...ver-112-and-new-high.html
Dit is al een tijdje uit hoorTallguy schreef op maandag 01 september 2014 @ 08:39:
Just released: ETS2 ver 1.12 and a New High Power Cargo Pack DLC!
Inderdaad, 14 augustus. Toch heb ik 'm gemist, vanavond maar eens installeren
veel plezierFastFred schreef op maandag 01 september 2014 @ 09:01:
Inderdaad, 14 augustus. Toch heb ik 'm gemist, vanavond maar eens installeren
vreemd dat het dan pas vandaag zich toont in ETS
Ik kreeg al een melding "getting ready for 1.13". Dus ik dacht dat die al te downloaden was. Blijkt het alleen maar een lekkermakertje te zijn.
Ja dat zag ik ook al.. ik dacht dat is snel achter elkaar maar toch nietMaasluip schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:17:
Ik kreeg al een melding "getting ready for 1.13". Dus ik dacht dat die al te downloaden was. Blijkt het alleen maar een lekkermakertje te zijn.
Ik word een beetje moe van de crashes. Vandaag al 3x bij een bezoekje aan de garage en spontaan een crash na wijziging aan de bullbar.
Aan de mods kan het volgens mij niet liggen lijkt mij, gebruik enkel de Promods Map, Poland Rebuilding, Jazzycat's mods (truck, trailers en AI traffic pack) HDR fix en Brighter Night.

Edit: WOT account is niet gekoppeld.
Aan de mods kan het volgens mij niet liggen lijkt mij, gebruik enkel de Promods Map, Poland Rebuilding, Jazzycat's mods (truck, trailers en AI traffic pack) HDR fix en Brighter Night.
Edit: WOT account is niet gekoppeld.
[ Voor 5% gewijzigd door Gummiebeer op 01-09-2014 15:24 ]
Verwijderd
Weet je zeker dat echt alle mods compatible zijn met 1.12? Ik zag dit bijvoorbeeld nog niet bij alle Jazzycat mods staan. En HDR en Brighter Night? Als er niet specifiek bij staat met welke versie de mod compatible is, gebruik ik ze nooit. Heb je al eens geprobeerd de mods uit te zetten om te zien hoe het gaat?
Ik meen te lezen op het scsforum dat Jazzycat de mods heeft aangepast naar 1.12. Brighter Night heb ik inmiddels verwijderd want het leek net overdag icm de HDR fix.
Wat ik enkel nog kan bedenken is een V8 soundmod voor de Scania die ik weer verwijderd heb want het geluid was mij iets teveel. Daar zaten ook verschillende optische mods tussen zoals blauwe lampen. Zal daar het probleem dan liggen?
Wat ik enkel nog kan bedenken is een V8 soundmod voor de Scania die ik weer verwijderd heb want het geluid was mij iets teveel. Daar zaten ook verschillende optische mods tussen zoals blauwe lampen. Zal daar het probleem dan liggen?
Heb nog geen last gehad van enige crash dan ook.. Maar zoals Roadrunner aangeeft gebruik ik alleen mods die compatible zijn met de recente patch 1.12.
Denk dat je gewoon eens moet kijken die hdr en brighter night allebei uit te zetten en/of die v8 sound mod ook..
Denk dat je gewoon eens moet kijken die hdr en brighter night allebei uit te zetten en/of die v8 sound mod ook..
Gisteravond tegen een vervelend navigatie probleempje aangelopen met ProMods. Ik had een nieuwe VolvoFH16 Classic Globetrotter gekocht met 700pk (wat rijd dat lekker trouwens
) en had als inwijding een mooi ritje gevonden vanuit Göteborg dat me via Denemarken en Noorwegen naar Schotland zou brengen. Op de map en GPS zag ik al dat er een aantal bootovertochtjes waren en vond ik eigenlijk ook wel weer grappig om te doen. Slaafs dat ik ben, volg ik uiteraard de GPS op de voet. Echter blijkt nu aangekomen bij de boot in Noorwegen, welke mij naar Engeland zou moeten brengen, deze niet naar Engeland gaat 
Dat wordt vanavond waarschijnlijk maar een oudere save te openen en een ander vrachtje uit te zoeken.
Dat wordt vanavond waarschijnlijk maar een oudere save te openen en een ander vrachtje uit te zoeken.
-
De boot in noorwegen naar engeland vond ik eerst ook een beetje vreemd, maar de keuze voor de bestemming ligt niet op de kade, maar zit in de boot zelf. Ik moest om een auto en een paar paaltjes heen draaien.Edd schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:00:
Gisteravond tegen een vervelend navigatie probleempje aangelopen met ProMods. Ik had een nieuwe VolvoFH16 Classic Globetrotter gekocht met 700pk (wat rijd dat lekker trouwens) en had als inwijding een mooi ritje gevonden vanuit Göteborg dat me via Denemarken en Noorwegen naar Schotland zou brengen. Op de map en GPS zag ik al dat er een aantal bootovertochtjes waren en vond ik eigenlijk ook wel weer grappig om te doen. Slaafs dat ik ben, volg ik uiteraard de GPS op de voet. Echter blijkt nu aangekomen bij de boot in Noorwegen, welke mij naar Engeland zou moeten brengen, deze niet naar Engeland gaat
Ja op de meeste plekken zit de ferrymarker in de boot zelf verstopt. Vonden we leuker dan dat je op een parkeerterrein al magisch gaat teleporten
Ik ben ook die boot ingereden, tussen de auto's en paaltjes door.. Maar geen optie voor Engeland. Ik zal vanavond nog eens een poging wagen. Even een save-point eerder kiezen, want mijn GPS en map zijn de route nu wel kwijt.. Althans ik zie die rode lijn niet meer lopen, waarschijnlijk omdat ik de boot naar de verkeerde bestemming had genomen.
-
zolang het duidelijk is waar je naartoe moet rijden is het goedScuL schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:15:
Ja op de meeste plekken zit de ferrymarker in de boot zelf verstopt. Vonden we leuker dan dat je op een parkeerterrein al magisch gaat teleporten
ik vindt het ook leuker om de boot op te rijden ipv een parkeerplaats.
Maar als ik zo de berichten lees, wilt dat dus zeggen dat er twee overtochten zijn op dezelfde haven ?
1 op de parkeerplaats en 1 in de boot ?
Dan mag dat wel erg goed / duidelijk aangegeven worden via borden of markeringen op de weg zelf.
Ik heb Promods nog niet geinstalleerd, eerst nog met de basisversie aan het spelen.ScuL schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:15:
Maar wordt het dan op het parkeerterrein aangegeven met borden welke boot je moet hebben of zelfs voor je het terrein op gaat zodat je wel het goede parkeer/laadterrein hebt.
Zowiezo zouden verschillende laadplatformen wel leuk zijn om te hebben in het spel. (maw meerdere niveaus)
How do you save a random generator ?
In Bergen kun je maar 1 kant op en dat is naar Newcastle.
In Newcastle heb je wel 2 opties (naar Bergen of naar IJmuiden)
Nee de ferrymarker bestaat maar op 1 plek, hij is ofwel in de boot ofwel op een parkeerterrein (bij de standaard havens in het spel) maar dat vonden we saai. Leuker om de boot op te rijden.
Bij de meeste havens staan de borden wel duidelijk vind ik, meestal de linker entree. Als je rechts pakt kom je op een parkeerterrein met een weegschaal/ramp waar je verder nergens heen kunt.
In Newcastle heb je wel 2 opties (naar Bergen of naar IJmuiden)
Nee de ferrymarker bestaat maar op 1 plek, hij is ofwel in de boot ofwel op een parkeerterrein (bij de standaard havens in het spel) maar dat vonden we saai. Leuker om de boot op te rijden.
Bij de meeste havens staan de borden wel duidelijk vind ik, meestal de linker entree. Als je rechts pakt kom je op een parkeerterrein met een weegschaal/ramp waar je verder nergens heen kunt.
Joh, ik zit op een cap lijkt het wel. 154 man in dienst. Heb meer als 180 trucks maar kan ze niet vullen. Hoe komt dat, wat doe ik verkeerd?
Krijg ik terug:
Hello. At the moment it is the limitation in game. we are going to add more drivers in the future.
Raar volk daar bij SCS
Zucht.. 
Ik denk dat ik gisteren te lang gereden heb.. Als je nu gewoon de haven uitrijd, pakt de GPS de route weer op en wordt je doorgestuurd naar Bergen, waar je de boot naar Newcastle kan nemen
Ik denk dat ik gisteren te lang gereden heb.. Als je nu gewoon de haven uitrijd, pakt de GPS de route weer op en wordt je doorgestuurd naar Bergen, waar je de boot naar Newcastle kan nemen
-
Ik heb afgelopen weekend ets2 geinstalleerd en ben bezig met mijn empire (gebouwd op schuld, net echt
) Ik heb ook de online mod erbij gezet en die werkt. Nu vroeg ik mij af welke andere mods 'must-have's' zijn. En of die ook online werken?
Edit: Promod erop gezet en werkt!
(dit is compatible met online?)
Andere suggesties?
Edit: Promod erop gezet en werkt!
Andere suggesties?
[ Voor 15% gewijzigd door Livecrew011 op 01-09-2014 19:41 ]
Controleer de controleurs
Niet over links, maar over rechts en gas!!! (voorbij die RS6!)
de Jazzycat cargo mods zijn wel een grote toevoeging.Livecrew011 schreef op maandag 01 september 2014 @ 19:20:
Ik heb afgelopen weekend ets2 geinstalleerd en ben bezig met mijn empire (gebouwd op schuld, net echt) Ik heb ook de online mod erbij gezet en die werkt. Nu vroeg ik mij af welke andere mods 'must-have's' zijn. En of die ook online werken?
Edit: Promod erop gezet en werkt!(dit is compatible met online?)
Andere suggesties?
Verder wat map mods, waarbij enerzijds TSM een heel groot gebied erbij toevoegt, en anderzijds de combinatie van promods, poland rebuilding en russia map (deze set is dus niet compatibel met TSM)
Online mode is zonder enige mod wat dan ook. Je kan ze wel toevoegen in je profiel, maar ze worden niet gebruikt als je daadwerkelijk je wagen instapt.
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Gisteren ook weer een leuke uitdaging gehad. Heb toch maar weer moeten cheaten (alleen dit keer niet in geld of XP, maar in teleport) hoewel ik dat dus niet wou. Ik had een mooie lading uitgekozen (via de snelle jobs, ben aan het sparen voor een eigen truck), een grote kraan achter een Majestic Across. Moet ik beginnen onder in de steengroeve, de meer doorgewinterde speler raad het al, de Majestic komt de groeve niet uit met die lading. De job cancelen zou me 12.000 kosten, terwijl ik 18.000 had. Niet mijn idee van voortgang boeken, dus ik heb me de groeve maar uit geteleporteerd. Daarna de rit lekker af kunnen maken, wel af en toe wat moeite met op en afritten van de snelweg, maar verder ging het prima. Op naar de volgende vracht.
Haha kan gebeuren tochYdieresiS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 07:35:
Gisteren ook weer een leuke uitdaging gehad. Heb toch maar weer moeten cheaten (alleen dit keer niet in geld of XP, maar in teleport) hoewel ik dat dus niet wou. Ik had een mooie lading uitgekozen (via de snelle jobs, ben aan het sparen voor een eigen truck), een grote kraan achter een Majestic Across. Moet ik beginnen onder in de steengroeve, de meer doorgewinterde speler raad het al, de Majestic komt de groeve niet uit met die lading. De job cancelen zou me 12.000 kosten, terwijl ik 18.000 had. Niet mijn idee van voortgang boeken, dus ik heb me de groeve maar uit geteleporteerd. Daarna de rit lekker af kunnen maken, wel af en toe wat moeite met op en afritten van de snelweg, maar verder ging het prima. Op naar de volgende vracht.
Had het beter niet gezegd..Defqonwolf schreef op maandag 01 september 2014 @ 15:58:
Heb nog geen last gehad van enige crash dan ook.. Maar zoals Roadrunner aangeeft gebruik ik alleen mods die compatible zijn met de recente patch 1.12.
Nieuwe truck gekocht en ik wil cabine aanpassen en crash...
Dus alles uitgezet op promods, rusmap en jazzycat na en het werkt gewoon wel.. ondertussen natuurlijk van in zweden terug gezet naar mijn garage in hannover.. Vanavond maar beginnen met een ritje naar engeland
Dat wel, maar ik had gedacht dat die combinaties die je in de snelle vracht krijgt, dat wel zouden kunnen redden. Misschien dat de Jazzycat cargopack daarbij roet in het eten gooit. Die Majestic zal wel geen 700 pk hebben gehad. Wat dat betreft mis ik mijn oude Scania wel, maar de ritjes geven nu wel veel meer voldoening
Toevallig ook met een Scania?Defqonwolf schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:26:
[...]
Had het beter niet gezegd..
Nieuwe truck gekocht en ik wil cabine aanpassen en crash...
Dus alles uitgezet op promods, rusmap en jazzycat na en het werkt gewoon wel.. ondertussen natuurlijk van in zweden terug gezet naar mijn garage in hannover.. Vanavond maar beginnen met een ritje naar engelanden misschien even kijken voor nieuwe updates van mods denk ik
Vandaag toch maar een Logitech Driving Force GT besteld. komt morgen binnen. met toetsenbord spelen wordt toch wel vermoeiend en niet fijn...
ben zeer benieuwd
ben zeer benieuwd
Ik vind het echt een verademing. Speel er ook F1 2013 mee. Speelt allemaal superfijn. Wel even zoeken naar welke knop je nu waaraan koppelt, maar dat went ook snel. Veel plezier met het stuurjin schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:24:
Vandaag toch maar een Logitech Driving Force GT besteld. komt morgen binnen. met toetsenbord spelen wordt toch wel vermoeiend en niet fijn...
ben zeer benieuwd
Nee Volvo, had die gekocht ipv een Scania..
maar was ook alleen maar als ik die grotere globetrotter cabine erop wou zetten dat ie crashte..
nu die andere mods uitgezet en toen geen probleem meer..
Wel een mooie oplegger die met die wiek erop. Lekker veel wielen eronder. Kun je je truck niet schuin voor die andere trailer zetten om hem te koppelen? Dan kun je daarna ook zo weer weg rijden
dat zal inderdaad het probleem zijn geweestYdieresiS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:51:
[...]
Dat wel, maar ik had gedacht dat die combinaties die je in de snelle vracht krijgt, dat wel zouden kunnen redden. Misschien dat de Jazzycat cargopack daarbij roet in het eten gooit. Die Majestic zal wel geen 700 pk hebben gehad. Wat dat betreft mis ik mijn oude Scania wel, maar de ritjes geven nu wel veel meer voldoening
Probleempje.
Ik krijg de rusmap niet werkend. Als ik de mod toevoeg en het spel opstart kom ik telkens terug bij de savegames.
Ik heb Promods, Going East DLC en Poland Rebuilding.
Ik krijg de rusmap niet werkend. Als ik de mod toevoeg en het spel opstart kom ik telkens terug bij de savegames.
en een van die savegames laden werkt ook niet?Gummiebeer schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:01:
Probleempje.
Nee. Zodra ik een savegame laad zie ik heel even het laadscherm en daarna springt die weer terug naar de savegames menuDefqonwolf schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 12:04:
[...]
en een van die savegames laden werkt ook niet?
dat heb ik uiteindelijk gedaanYdieresiS schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 11:34:
[...]
Wel een mooie oplegger die met die wiek erop. Lekker veel wielen eronder. Kun je je truck niet schuin voor die andere trailer zetten om hem te koppelen? Dan kun je daarna ook zo weer weg rijden
Dit topic is gesloten.